abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20927278
Oh Snakelady, nog maar 1 nachtje slapen........wat spannend!
Ik wil je alvast een prachtige dag toewensen morgen, aan het weer zal het niet liggen!!
pi_20927665
Snakelady... spannend.. Veel plezier.
  donderdag 29 juli 2004 @ 12:43:09 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20930287
dank jullie wel, we zitten nu lekker met zijn 2tjes in de zenuwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 30 juli 2004 @ 07:56:01 #279
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20947098
Snakelady, een geweldige dag toegewenst Spannend hoor!
Je hebt er gelukkig lekker weer bij.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:23:09 #280
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_20948931
Snakelady, ik hoop dat jullie net zo'n geweldige en betoverende dag mogen beleven als wij!
Heel veel plezier en veel geluk samen!
Carpe Diem, Memento Mori
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:11:43 #281
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20979143
Het was geweldig, nog mooier dan ik me had voorgesteld, heel erg emotioneel en heel veel liefde.
Ik ben uit mijn ouderlijk huis getrouwd en daar hoorde Remco met bruidsmeisje mij om 10.00 op te halen met de Citroën Rosalli .
Alleen hij was er al om 9.45 en ik was nog niet helemaal klaar.
Remco was al zenuwachtig maar toen hij even moest wachten helemaal.
Mijn moeder riep dat ik naar beneden kon komen en de zenuwen gierden door mijn lijf, gelukkig zag ik aan Remco zij gezicht dat hij het prachtig vond, hij kon het alleen niet meer uitspreken.
Op 10.30 zijn we gaan trouwen en dat was heel erg leuk en persoonlijk.
Mijn (stief)vader heeft me afgegeven aan Remco onder het nummer "butterfly kisses".
Op het einde hebben we het nummer "Truly, madly deeply" van Savage Garden gedraaid.
Toen we naar buiten kwamen waren ze allemaal bellen aan het blazen en hebben we allebij een duif vrijgelaten

Daarna zijn we gaan eten met de familie en getuigen, was heel erg leuk en lekker.

Nog eventjes naar mijn ouderlijk huis om de make up bij te werken aangezien we om 14.00 foto's gingen maken.
Hele leuke foto's in het dierenparkje van onze woonplaats, lekker tussen de geiten, kippen, uilen en andere dieren.
Alleen een geit die dacht dat mijn boeket wel lekker smaakte dus die miste daarna een paar bloemen.

Daarna zijn Remco en ik met zijn tweetjes gaan eten om 5.30, het was heerlijk en ook heel fijn om even saampjes te zijn, alles rustig te verwerken en tot rust komen.

Om 20.30 begon het feest, hele leuke cadeau's gekregen en 2 van mijn neefjes hebben wat numers gespeeld op drumstel en electrischegitaar.
Dat was heel erg bijzonder.
Zelfs mijn opa heeft nog op de gitaar een nummer gespeeld.

Om 1.30 was het feest afgelopen en konden we naar huis, ons huis was helemaal versierd door 3 verschillende groepen.
Een vriend van ons is via het dakraam naar binnen gegaan en heeft lampen losgedraaid en dat soort geintjes, gelukkig zonder iets kapot te maken.
Mijn getuige en schoonzus hebben de tuin voor versierd en de ouders hebben de slaapkamer romantisch gemaakt, zelfs met nieuwe nachtkleding en champagne.

Als met al een geweldige dag die we voor altijd zullen herinneren.

Hier nog een paar foto's, ik heb er nog niet veel , de rest moet nog ontwikkeld of verzameld worden.

Hier heeft remco me net opgehaald.

Dit ben ik met mijn bruidsmeisje Indi (mijn jongste nichtje), het water is alleen vele maler interessanter.

Het Ja woord

De duiven loslaten, mijn broer gaf mij een duif aan en mijn oom aan Remco.

Niet op de typfouten letten, het was een vermoeide dag gisteren en dat voel ik nu nog steeds.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20981114
wat zie je er mooi uit zeg.
zo te lezen was het een geslaagde dag

Nog gefeliciteerd!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:26:02 #283
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20981440
Gefeliciteerd hoor snakelady
Wat een mooie foto's en een ontzettend mooie jurk! Je zult wel blij zijn dat je geen mouwtjes had met dat mooie weer, al lijken die handschoentjes me ook wel erg warm.
Bellen blazen wil ik zelf ook op mijn bruiloft, lijkt me hopeloos romantisch
Gaan jullie nu op huwelijksreis?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:07:37 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20983090
Dank jullie wel, we gaan niet op huwelijksreis, dat is haast onmogenlijk met onze dierenbende.
Ik had het niet eens zo warm.
pi_20984392
Gefeliciteerd Snakelady
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2004 @ 10:53:12 #286
43556 miss_dynastie
pi_20987158
Wow snakelady, wat zagen jullie er prachtig uit!!!
pi_20987243
wauw snakelady mooi
pi_20987712
Mooi hoor snakelady.
Gefeliciteerd!
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:58:19 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20987955
dank jullie wel, gelukkig zijn we nu een beetje uitgeslapen.
pi_20988260
PRACHTIG!!

Heel leuk om je verhaal over jullie huwelijksdag te lezen! Komen alle gevoelens over ons huwelijk weer boven... Ik herken er veel in.
Jullie zagen er prachtig uit! Mooi eenvoudig, daar hou ik ook wel van

Heel veel geluk gewenst, en gefeliciteerd Snakelady en echtgenoot!!
  zondag 1 augustus 2004 @ 13:25:42 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20989236
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 12:20 schreef Icicle het volgende:
Mooi eenvoudig
Behalve d'r haar
Wat een kunstwerk hebben ze daar van gemaakt zeg
  zondag 1 augustus 2004 @ 16:37:55 #292
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_20992621
Ik ga ook trouwen! Mijn vriend heeft mij anderhalve maand geleden gevraagd op onze vakantie in Bretange, bij de ondergaande zon op het strand. Heel romantisch, heeft zelfs aan een ring gedacht! We hebben nu 4,5 jaar een relatie en wonen al 4 jaar samen, maar zijn nog relatief jong (24 en 26 als we trouwen), tenminste dat roept iedereen in onze omgeving heel hard. Ze zijn gewoon jaloers

Aangezien we in Rotterdam wonen, willen we daar ook trouwen. Omdat wij niet een (geschikte) speciale datum hebben, voelden wij erg voor de 20-05-2005. En... Hij was nog beschikbaar! Hij is nu gereserveerd voor ons, we trouwen in de Burgerzaal op het Stadhuis. We hebben nog even de tijd om te sparen en regelen, maar het is toch best veel gedoe merk ik. We willen er niet een hele dure bruiloft van maken, maar echt low budget is toch echt te min voor zo'n belangrijke dag. Het feest hebben we dus geschrapt; wij houden beide niet echt van die gezelligheidsfeesten en het kost erg veel geld. De receptie moet om die reden wel goed zijn. We willlen graag een high tea receptie geven, met veel sandwiches (het zal rond 13.00 uur plaatsvinden dus hongerige magen moeten wel iets te eten krijgen). Alleen het vinden van een locatie is erg moeilijk... Een tuin heeft of park heeft onze voorkeur. Maar het blijft Nederland, dus je moet ook rekenen op slecht weer. Dan zouden we binnen moeten high teaen, en wil ik niet op plastic stoeltjes zitten. Mijn 'verloofde' en ik komen beide niet uit Rotterdam, dus we kennen de omgeving niet goed. Zelf dacht ik aan Hotel New York (geen tuin, maar wel een mooi uitzicht), maar de trouwreceptiezalen grenzen aan de achterkant -> valt af. Het Heerenhuys in het Euromastpark is ook mooi, maar tevens trouwlocatie dus op een vrijdagmiddag kan je daar vrijwel zeker niet terecht. Heeft iemand tips? Dark Elf, Jerney misschien??? Misschien is het Schielandhuis ook wel leuk, of Prachtig aan de Maas. Moeilijk!

Verder moet ik ook nog een jurk uitzoeken, de catering regelen (maar eerst die locatie!!!), een bijzondere trouwauto regelen via een vriend. Mijn moeder gaat het boeket en de corsages maken en we regelen drie amateurfotograven voor de dag zelf (het is al eerder genoemd: ook wij vinden het erg veel geld voor een naar onze smaak te zoetige raportage) en een restaurant waar we met een kleine groep kunnen eten (hebben we al op het oog). Het is wel spannend hoor, nu het eindelijk zover is!
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:13:01 #293
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21001751
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 12:20 schreef Icicle het volgende:
PRACHTIG!!

Heel leuk om je verhaal over jullie huwelijksdag te lezen! Komen alle gevoelens over ons huwelijk weer boven... Ik herken er veel in.
Jullie zagen er prachtig uit! Mooi eenvoudig, daar hou ik ook wel van

Heel veel geluk gewenst, en gefeliciteerd Snakelady en echtgenoot!!
Dank je wel, ik wilde niet te veel aan aangezien ik al had verwacht dat het erg warm zou worden, en less is more.

Superann, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:13:55 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21001775
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 13:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Behalve d'r haar
Wat een kunstwerk hebben ze daar van gemaakt zeg
inderdaad, mijn schoonzus heeft dat gedaan, wel handig hoor een schoonzus die kapster is.

Op de foto lijkt het alleen wel of ik heel veel in mijn haar heb zitten terwijl het alleen maar een sluier en een tiara is, de rest is gewoon mijn haar.
pi_21002257
Snakelady en mannetje Wat zien jullie er prachtig uit..

Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!!! om nooit te vergeten dus

liefs shir
pi_21010702
Snakelady, je ziet er prachtig uit! Je kersverse mannetje natuurlijk ook! Klinkt als een prachtige dag...

Superann, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Trouwen jullie ook voor de kerk?
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:14:47 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21012836
dank jullie wel, nu zitten we met spanning op de dvd en foto's te wachten maar dat duurt nog even.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 23:35:29 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21109517
De foto's zijn binnen, ik heb er een photoshow van gemaakt, en omdat het wel erg veel foto's zijn heb ik er een stuk of 65 uitgezocht.

Klik op de link en er komt een photoshow van onze trouwdag.

http://www.xs4all.nl/~remkel
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2004 @ 09:58:26 #299
43556 miss_dynastie
pi_21114999
Leuk snakelady!! Wat knap, zo'n softijsje eten zonder te knoeien

Wij zijn ons langzaamaan ook een beetje aan het voorbereiden op ons trouwen, lees: voornamelijk veel trouwkleding bekijken Nou vroeg ik me af: als je naar een trouwwinkel gaat, hoeveel jurken kun je dan passen zonder dat ze boos worden, zeg maar? Misschien een beetje een stomme vraag , maar ik zou het zo jammer vinden als je er maar twee of drie mag passen of zo...
pi_21115587
Leuk zo'n fotoshow snakelady!

miss_dynastie, ik heb geen idee eigenlijk of er een "limiet" zit aan het aantal te passen jurken... Ik heb toen ik ging passen, 2 dingen aangehad en het 2e dat was het. Nou ging ik ook niet voor een jurk, dus dan valt er sowieso al een heleboel af...
Maar het lijkt mij raar dat ze na 2 of 3 jurken zeggen:"nou eh... zo is het wel genoeg hoor". Als jij serieus komt kijken voor een trouwjurk dan vind ik dat ze dat niet kunnen maken (het wordt een andere zaak als je voor de lol ff gaat passen denk ik).
Het helpt wel als je vantevoren een beetje een idee hebt wat je wilt of wat je absoluut niet wilt...
Laat je in elk geval niet opjagen ofzo door het idee dat ze het vervelend vinden als je veel past, het wordt wel een hele bijzondere dag en het gaat die dag om jullie! Dus lijkt het me ook dat je iets aan moet trekken waar jij je ok in voelt en als je 100 dingen moet passen om het juiste te vinden, nou dan is dat maar zo...
Succes ermee in elk geval!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')