Het was geweldig, nog mooier dan ik me had voorgesteld, heel erg emotioneel en heel veel liefde.
Ik ben uit mijn ouderlijk huis getrouwd en daar hoorde Remco met bruidsmeisje mij om 10.00 op te halen met de Citroën Rosalli .
Alleen hij was er al om 9.45 en ik was nog niet helemaal klaar.
Remco was al zenuwachtig maar toen hij even moest wachten helemaal.
Mijn moeder riep dat ik naar beneden kon komen en de zenuwen gierden door mijn lijf, gelukkig zag ik aan Remco zij gezicht dat hij het prachtig vond, hij kon het alleen niet meer uitspreken.
Op 10.30 zijn we gaan trouwen en dat was heel erg leuk en persoonlijk.
Mijn (stief)vader heeft me afgegeven aan Remco onder het nummer "butterfly kisses".
Op het einde hebben we het nummer "Truly, madly deeply" van Savage Garden gedraaid.
Toen we naar buiten kwamen waren ze allemaal bellen aan het blazen en hebben we allebij een duif vrijgelaten
Daarna zijn we gaan eten met de familie en getuigen, was heel erg leuk en lekker.
Nog eventjes naar mijn ouderlijk huis om de make up bij te werken aangezien we om 14.00 foto's gingen maken.
Hele leuke foto's in het dierenparkje van onze woonplaats, lekker tussen de geiten, kippen, uilen en andere dieren.
Alleen een geit die dacht dat mijn boeket wel lekker smaakte dus die miste daarna een paar bloemen.
Daarna zijn Remco en ik met zijn tweetjes gaan eten om 5.30, het was heerlijk en ook heel fijn om even saampjes te zijn, alles rustig te verwerken en tot rust komen.
Om 20.30 begon het feest, hele leuke cadeau's gekregen en 2 van mijn neefjes hebben wat numers gespeeld op drumstel en electrischegitaar.
Dat was heel erg bijzonder.
Zelfs mijn opa heeft nog op de gitaar een nummer gespeeld.
Om 1.30 was het feest afgelopen en konden we naar huis, ons huis was helemaal versierd door 3 verschillende groepen.
Een vriend van ons is via het dakraam naar binnen gegaan en heeft lampen losgedraaid en dat soort geintjes, gelukkig zonder iets kapot te maken.
Mijn getuige en schoonzus hebben de tuin voor versierd en de ouders hebben de slaapkamer romantisch gemaakt, zelfs met nieuwe nachtkleding en champagne.
Als met al een geweldige dag die we voor altijd zullen herinneren.
Hier nog een paar foto's, ik heb er nog niet veel , de rest moet nog ontwikkeld of verzameld worden.
Hier heeft remco me net opgehaald.
![]()
Dit ben ik met mijn bruidsmeisje Indi (mijn jongste nichtje), het water is alleen vele maler interessanter.
![]()
Het Ja woord
![]()
De duiven loslaten, mijn broer gaf mij een duif aan en mijn oom aan Remco.
![]()
Niet op de typfouten letten, het was een vermoeide dag gisteren en dat voel ik nu nog steeds.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."