Christine, het was kolerekoud, 11C ofzo en het is de hele dag niet droog geweestquote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Mooooooi
Lekker zomers ziet dat eruit! Was het niet nog fris in mei, zonder mouwtjes?
Check, binnen. Leuke kaart, Es.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:53 schreef Koningin het volgende:
Ik ga dalijk de kaarten naar het postkantoor brengen en dan zijn ze morgen hopelijk bij iedereen binnen!
*knip*
Danke!!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Check, binnen. Leuke kaart, Es.![]()
dank je wel, nu gaat het wel weer maar snachts is het het ergste, ach ja, nog maar een paar dagen en dan is het zover.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:17 schreef Koningin het volgende:
Oh Merisse wat een leuke foto's!
Snakelady, doe rustig aan met de zenuwen en die van je vriend!
Wij zijn getrouwd op 20-04-2004quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:52 schreef Christine het volgende:
Het is een grappige datum.... 20-05-2005Staat leuk in de ringen etc. toch?
IJsland staat ook nog op ons vakantielijstje, maar helaas nog effe te duurquote:Op maandag 26 juli 2004 13:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij zijn getrouwd op 20-04-2004Makkelijk te onthouden datum
Overigens zijn we net terug van onze huwelijksreis (we zijn niet gelijk weggegaan toen we getrouwd zijn hoor).
We zijn (anderhalve week) naar IJsland geweest en het was echt fantastisch!!!![]()
Dit is ongeveer wat we gedaan hebben, even overgenomen van de site van Askja...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
IJsland staat ook nog op ons vakantielijstje, maar helaas nog effe te duur![]()
Wat hebben jullie er allemaal gedaan?
Volgens mij dwalen we hiermee af van het eigenlijke onderwerp...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:01 schreef Koningin het volgende:
Ziet er goed uit!
Wij laten het nog maar effe op ons verlanglijstje staan...........heb je ook foto's?
OKquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij dwalen we hiermee af van het eigenlijke onderwerp...![]()
We hebben heel veel foto's, ik ben van plan om een verslagje online te zetten, maar dat gaat nog wel even wat tijd kosten. Als ik wat online heb staan doe ik wel ff een seintje in het ijsland topic bij TRV IJsland
Oh, das inderdaad apart. Heb je geen foto?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:28 schreef snakelady het volgende:
best wel aparte, het zijn glazen opstaande schijven met daarop 2 gezichtjes van brons.
Dit ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:55 schreef snakelady het volgende:
Die wuppies zijn lief zeg, heel erg leuk.
En die fortune cookies zijn heel erg origineel (tenminste ik heb het nog nooit meegemaakt) ook heel erg leuk.
Dit zijn onze give aways, we wilde eerst katten maar daar was helaas niet meer aan te komen, tenminst geen mooie.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |