abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20439989
Ik zie ze nu ook niet snakelady, maar bij mij moet ie vrij lang laden... nu zie ik de onderste wel en de bovenste niet... hmmz

* Nijna gaat ff zien of ze oplossing kan vinden...
Fake it till you make it...
pi_20440027
En nu zie ik ze weer wel, ik snap er geen hout van...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:14:30 #228
19018 Brennie
CCU nurse
pi_20440127
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef Nijna het volgende:
En nu zie ik ze weer wel, ik snap er geen hout van...
Bij mij laden de plaatjes ook erg traag.
Ligt aan fok
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:18:47 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20440226
misschien kan ik ze straks dan wel zien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20442226
Ook aparte schoenen Nijna.
Hoe heb je die trouwens geverfd?
pi_20443990
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:42 schreef Koningin het volgende:
Ook aparte schoenen Nijna.
Hoe heb je die trouwens geverfd?
Ik heb de schoenen gekocht bij de bruidswinkel waar ik ook mn kleding vandaan had. Daar hebben ze ze eerst gewoon in wit besteld, omdat dat de standaard kleur is blijkbaar. Die heb ik dus eerst gepast voor de maat en toen hebben ze ze met een stukje stof in de goede kleur teruggestuurd naar die fabriek en daar zijn ze gekleurd. Kan volgens mij in elke gewenste kleur.

Die die ik heb staan op de site die ik in mn vorige bericht noemde onder het kopje rainbow - trendy en dan model sanne
  woensdag 7 juli 2004 @ 09:50:59 #232
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20457631
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:46 schreef Nijna het volgende:
Die die ik heb staan op de site die ik in mn vorige bericht noemde onder het kopje rainbow - trendy en dan model sanne
Ik zie dat ze ook grote maten hebben
Zaten je schoenen lekker? Ik heb ooit voor mijn werk pumps gekocht, maar zou er geen dag meer op kunnen lopen. Voor trouwschoenen vind ik dat echt belangrijk!
pi_20465987
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 09:50 schreef Christine het volgende:

Zaten je schoenen lekker? Ik heb ooit voor mijn werk pumps gekocht, maar zou er geen dag meer op kunnen lopen. Voor trouwschoenen vind ik dat echt belangrijk!
Ik loop in het dagelijks leven op van die stevige stappers en dergelijke schoenen, dit was dus echt heel wat anders... Ik heb ze van te voren wel een paar keer 's avonds aangehad om ze wat in te lopen. Heb op een gegeven moment (heel lomp) mijn sokken erbij aangehouden zodat ze wat op zouden rekken . Ik heb ze op mn trouwdag de hele dag (vanaf ongeveer 's morgens half 11 tot een uur of 12 's nachts) aangehad en ze begonnen aan het eind van de dag wel wat zeer te doen. Heb een pleister geplakt waar ze wat knelden zodat ik geen blaar zou krijgen. Maar ik was blij dat ik ze uit kon doen... hihi.
Ik vond ze redelijk lekker zitten, en ik had wel een paar schoenen in de auto gelegd voor als het echt niet zou gaan (die pasten dan niet bij mn kleding, maar goed... en anders had ik ook nog op mn blote voeten kunnen gaan lopen...)
  woensdag 7 juli 2004 @ 18:32:12 #234
55900 GM
vind ik dan toch
pi_20470280
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 09:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Tegenwoordig kun je gelukkig vrijwel overal grote maten krijgen (ik heb ook geen kleintje).

Mijn trouwschoenen heb ik vantevoren goed uitgelopen en verder heb ik ze alleen bij de officiele gedeeltes aangehad (dan zit je toch voornamelijk).
Tijdens de receptie en het diner heb ik gewoon gympen aangetrokken en daar ben ik achteraf nog steeds blij om, want dat liep toch echt een stuk fijner (bovendien was mijn rok toch zo lang dat je het niet meer kon zien).
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:25:54 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20643420
Ik heb gisteren hele mooie slippers/open schoenen van Esprit gekregen van mijn moeder. Witte bandjes, dus tzt misschien wel te gebruiken als trouwschoenen!

Staan er overigens behalve Koningin en Shai al wat meer Fok! huwelijken gepland? Wij zitten nu een beetje na te denken over de datum... ik zou wel willen trouwen op 20-05-2005 (20 mei dus) maar we bekijken nog of we het voor die tijd financieel rond kunnen krijgen.

Is er hier iemand die een tweedehands trouwjurk heeft gekocht, een jurk heeft gehuurd/geleend, of iets anders in die trand? Ik ben benieuwd of er tweedehands iets moois te vinden is, en hoeveel dat scheelt qua prijs (ga dadelijk eens op marktplaats surfen).
pi_20643511
20 mei 2005 wilden vrienden van mij ook doen, die hebben in januari/februari de datum willen vastzetten en alles was al bezet! speciale datum he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:36:31 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20643674
Ik had al het vermoeden dat het een gewilde datum zou zijn
Gemeentehuis zal dan vast al vol geboekt zijn.
pi_20643725
ja voor hun is het nu 10 juni geworden, kennen ze elkaar precies 8 en een half jaar, ook een leuke datum ik zou maar eens bellen als ik jou was, dan weet je het.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 15 juli 2004 @ 16:11:27 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20644342
voor ons duurt het niet lang meer, nog 2 weken en dan is het zover, 30 juli.
Christine, wij hebben pas 2 maanden geleden besloten te gaan trouwen en de datum die we wilde was ook nog vrij.
Wij hebben alles goed kunnen regelen, ook met de kleding, zaaltje, foto's enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20645713
20 05 2005 is gewoon een speciale datum en je wilt niet weten hoeveel stellen op zo'n datum willen trouwen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 15 juli 2004 @ 19:09:06 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20647675
waarom eigenlijk, is er dan iets bijzinders (ben blonT dus hou daar rekeningmee )
  donderdag 15 juli 2004 @ 21:52:18 #242
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20651599
Het is een grappige datum.... 20-05-2005 Staat leuk in de ringen etc. toch?
pi_20660020
20-05-2005 is inderdaad een heel gewilde datum. Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om op een bepaalde datum te trouwen. Als je dat echt wil, zou ik inderdaad nu maar beginnen met rond bellen.

Tweedehands jurken, dat doen volgens mij best veel mensen. Heb al veel gehoord via marktplaats.nl Het enige is dat je net de goede jurk moet vinden, die je past en mooi vindt. Maar je kan het zeker proberen!

Voor ons is het nog ongeveer 8 weken, begint nu spannend te worden vind ik. De kaarten zijn zover geschreven en gaan volgende week op de bus!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 11:21:31 #244
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20660530
Spannend, koningin! Ik dacht gisteren nog aan je. Moet je nog veel regelen of is bijna alles nu "ready to go"?
Waar ik ook benieuwd naar ben, is of jullie huwelijksreis al gepland is, of dat je jezelf laat verrassen door je groom!
Gisteren was op tv de bruiloft van Jack & Carly (ATWT - ik weet dat jij daar ook naar kijkt ) krijg je ook weer leuke ideetjes van. Vooral het bruidsboeket vond ik erg mooi - van die strak opgebonden roosjes. Ik vond het ook super dat ze de hele ruimte met bloemen hadden aangekleed - is dat gebruikelijk?

Ik heb gisteren op marktplaats gekeken naar tweedehands jurken, maar ik vind dat er weinig van mijn smaak bij zit. Hier in Den Haag zit een tweedehands trouwjurken winkel, dus misschien dat ik daar eens een afspraak ga maken. Ook zit er hier een winkel waar ze zowiezo goedkope trouwjurken verkopen dus er is vast genoeg te kiezen
Gisteren stuitte ik trouwens ook op een site waar ze trouwjurken verhuren. Echt supermooie jurken voor 115 euro per dag. Dan zit je alleen wel met het terugbrengen van de jurk... daar heb je vlak na je bruiloft misschien ook geen zin in. Plus dat ik hem wel als "souvenir" zou willen houden. Voor later. Mijn oom en tante hadden op hun 25 jarig huwelijksfeest de trouwjurk op een paspop bij de entree neergezet. Ook een leuk idee.
pi_20718287
Ik ga dalijk de kaarten naar het postkantoor brengen en dan zijn ze morgen hopelijk bij iedereen binnen!

De honeymoon hebben we samen geboekt, 8 dagen naar Fuerteventura (Canarische Eilanden), lekker niet te veel doen en genieten van het weer (en elkaar)

Ik kijk inderdaad ook naar ATWT, maar de aflevering met Jack en Carly heb ik gemist

Als je goed zoekt, dan kom je vanzelf wel een tweedehands jurk tegen hoor. Misschien kun je bij die winkel waar ze jurken verhuren, wel eentje kopen.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:27:32 #246
1087 Merisse
broddeltante
pi_20789438
Dames, kennen jullie deze al?
Daisypath weddingticker
Snakelady, nog een dikke week en dan is het zover voor jullie! Hoe gaat het met de zenuwen?

Groetjes Merisse
(getrouwd 7 mei 2004, zie Fotoboek)
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:41:23 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20795276
Met mij gaat het nu wel goed, de grootste zenuwen zijn voorbij, maar bij mijn vriend is het nu wel heel erg, hij kan niet stil zitten en hij kan niet wachten, gelukkig zijn het wel goede zenuwen.
  donderdag 22 juli 2004 @ 20:43:43 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20795324
leuke link trouwens.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 07:44:56 #249
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_20802932
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Merisse het volgende:
(getrouwd 7 mei 2004, zie Fotoboek)
Mooooooi
Lekker zomers ziet dat eruit! Was het niet nog fris in mei, zonder mouwtjes?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 11:12:36 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20805355
Merisse, de foto's had ik al gezien maar ze blijven leuk , vooral omdat je dezelde stijl hebt als mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')