Spannend, koningin! Ik dacht gisteren nog aan je. Moet je nog veel regelen of is bijna alles nu "ready to go"?
Waar ik ook benieuwd naar ben, is of jullie huwelijksreis al gepland is, of dat je jezelf laat verrassen door je groom!
Gisteren was op tv de bruiloft van Jack & Carly (ATWT - ik weet dat jij daar ook naar kijkt
![]()
) krijg je ook weer leuke ideetjes van. Vooral het bruidsboeket vond ik erg mooi - van die strak opgebonden roosjes. Ik vond het ook super dat ze de hele ruimte met bloemen hadden aangekleed - is dat gebruikelijk?
Ik heb gisteren op marktplaats gekeken naar tweedehands jurken, maar ik vind dat er weinig van mijn smaak bij zit. Hier in Den Haag zit een tweedehands trouwjurken winkel, dus misschien dat ik daar eens een afspraak ga maken. Ook zit er hier een winkel waar ze zowiezo goedkope trouwjurken verkopen dus er is vast genoeg te kiezen
![]()
Gisteren stuitte ik trouwens ook op een site waar ze trouwjurken verhuren. Echt supermooie jurken voor 115 euro per dag. Dan zit je alleen wel met het terugbrengen van de jurk... daar heb je vlak na je bruiloft misschien ook geen zin in. Plus dat ik hem wel als "souvenir" zou willen houden. Voor later. Mijn oom en tante hadden op hun 25 jarig huwelijksfeest de trouwjurk op een paspop bij de entree neergezet. Ook een leuk idee.