Wat vind de filmfan hier nou van. Ok, met de meeste films heb je best een leuk avondje. Het is leuk vermaak. Maar meer ook niet. Er zit niet veel origineels of speciaals bij. Klassiekers kun je er al helemaal niet bij vinden. Of films die iets anders zijn dan doorsnee....zijn er ook niet bij te vinden.
Zelfs nieuwere topfilms zijn er niet bij te vinden: geen Memento, Pulp Fiction, Amelie, Shawshenk Redemption of Schindler's List. Films die toch eigenlijk in elke lijst horen.
En ja, eigenlijk alleen maar films van de laatste jaren dus. Ik denk niet dat ik er een film tussen heb zien staan die ouder is dan een jaar of 5. Daar gooi je toch wel een hele zooi films zo maar de prullenbak in, films die iedereen toch wel een keer gezien moet hebben.
Ook de volgorde die in de films zit is voor mij echt niet te snappen. Hannibal voor Red Dragon bijvoorbeeld
Maar goed, wel dus films waar je je, afgezien van een paar films, best een avondje mee kan vermaken. Maar waar ga je nou liever voor.
De Imdb top 100 of Videoland top 100?
Daarom ga ik zeker voor de IMDB.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:02 schreef 2Mini het volgende:
videoland is poep.. en de reactie hierboven
quote:En op 40 Coyote Ugly
Op woensdag 13 augustus 2003 22:59 schreef Jed1Gam het volgende:
41. Costa!
>> kan je niet serieus nemen
quote:...51...
Op donderdag 14 augustus 2003 00:26 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb 44 van deze titels gezien
NIET dat ik dit alles leuk vond trouwens! Maar ja, ik heb niet van die intelligente mensen die met mij mee willen kijken
quote:86
Op donderdag 14 augustus 2003 00:32 schreef erikvw het volgende:[..]
...51...
Als je alleen al maar kijkt naar de manier waarop ze samengesteld worden is het al best duidelijk.
quote:Mijn hemel, dit zijn de enige die ik niet heb gezien
Op woensdag 13 augustus 2003 21:59 schreef maarteniscrazy het volgende:
19. Showtime
27. Traffic
61. The Art of War
72. We Were Soldiers
73. The Watcher
77. John Q
79. The Pledge
80. The 51st State
83. The Mothman Prophecies
quote:dat die niet in de imdb top 250 staat, ik snap het niet
Op donderdag 14 augustus 2003 00:58 schreef SunChaser het volgende:![]()
Exit Wounds op 30
![]()
quote:Hoe kan dat nou in de top 100 alles tijden staan
100. Books of Shadows: Blair Witch 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |