tis al 3 keer herhaald..quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:56 schreef berc het volgende:
dit zijn toch allemaal herhalingen? tenminste die van gister had ik al gezien
ze zijn ook halverwege seizoen 2 gekapt, er waren wel al scripts voor nog 2/3 afleveringenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
Ze willen me gek maken!!! hoerige tyfusseinfeld![]()
Dacht dat er nog 1 afl moest komen. Was niet echt een 'afsluiting' gister.
omdat The WB daar zin in hadquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:36 schreef Guard het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk gekapt met de serie?
Dat dat sowieso als comedy bestempeld mag worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:57 schreef Renmaestro het volgende:
Goh. Seinfeld.
De aankondiger van Veronica zegt: "Een van de beste comedies ooit". Dan zou er toch wel een kleine kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat dat sowieso als comedy bestempeld mag worden.
idd, er keken niet voor niks 76 miljoen mensen naar de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De aankondiger van Veronica zegt: "Een van de beste comedies ooit". Dan zou er toch wel een kleine kern van waarheid in zitten.
Ja dat is jouw mening, en ga die maar verkondigen in een Seinfeld thread....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Whahaaaa jullie zijn gek!!! Off Centre staat nog niet half in de schaduw van Seinfeld!!!
Seinfeld is fucking briljant!!!!!!
Was ook een wat cynische opmerking. 't is gewoon niet mijn humor. Geef mij maar Rembo & Rembo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De aankondiger van Veronica zegt: "Een van de beste comedies ooit". Dan zou er toch wel een kleine kern van waarheid in zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |