quote:welke jongen??? zijn er 4
Op woensdag 17 september 2003 19:36 schreef Avani het volgende:
Dat accent van die ene jongen is leuk
quote:volgens mij was het gisteren de laatste aflevering die in nederland werd uitgezonden
Op zaterdag 20 september 2003 10:48 schreef kyra1974 het volgende:
zit het nog wel in de programering van veronica???zie het nergens in de gids staan.. ookk the villa niet meer
what the fuck doet veronica sowieso weer op de tv.. je mist er geen hol aan als er niet ozuden zijn.. slechte programering.. en seinfielt weer
quote:Whaaa ik zie het niet meer in de gids staan.
Op zaterdag 20 september 2003 12:28 schreef Can_I_kick_it het volgende:[..]
volgens mij was het gisteren de laatste aflevering die in nederland werd uitgezonden
Maar zoals het altijd gaat met goede tvprogramma's, de productie ervan is stopgezet.
quote:Euan
Op zaterdag 20 september 2003 10:49 schreef kyra1974 het volgende:[..]
welke jongen??? zijn er 4
uit de lucht. De eerste misser van veronica
Maar is het een misser van Veronica dan? De serie is alweer uit de lucht gehaald, maar er zijn wel nog meerdere niet vertoonde afleveringen?
quote:volgens mij is de soundtrack gemaakt door die band van chau.. left of zed geloof ik
Op donderdag 25 september 2003 16:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wie weet van wie die soundtrack is, en hoe dat nummer heet??
quote:euan (sean maguire).. is engels komt uit ilford (essex) een beetje cockney met een ander accent vermengd..dus vandaar
Op zaterdag 20 september 2003 13:31 schreef Avani het volgende:[..]
Euan
quote:daar heb je je aardig in verdiept
Op zondag 28 september 2003 12:51 schreef kyra1974 het volgende:[..]
euan (sean maguire).. is engels komt uit ilford (essex) een beetje cockney met een ander accent vermengd..dus vandaar
Schaam je! Offcentre is gewoon de beste serie sinds Friends dat uit Amerika is gekomen...het laatste jaar zelfs beter! Chau's tha manquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:42 schreef Piepje het volgende:
Ik zap steeds, want ik kan echt niet kiezen. Jij zou zeker voor Off Centre kiezen?
Daar zullen ze vast wel een reden voor hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Piepje het volgende:
Waarom zegt iedereen mij de laatste dagen dat ik me moet schamen? :w
Ik vind Off Centre leuker dan Friends trouwens denk ik...
Ik wist niet dat ie in American Pie zat?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:54 schreef Tweek het volgende:
Voor de fans van Chau, http://www.apple.com/trailers/newline/harold_and_kumar/ , een film waar hij samen met de indiase gast uit van wilder de hoofdrol heeft.
In alle drie de films heeft ie een klein rolletje, de eerste zit hij in het koor, de tweede is hij degene die over stifler heen zeikt en in de derde hebben ze het steeds over de milf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:41 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie in American Pie zat?
Mother i like to fuck, of te wel de moeder van stifler, term wordt gewoon in de film gebruikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:09 schreef Piepje het volgende:
milf? het zal wel.
Hij begon er al over in het eerste deel, toen begon hij dat portret aan de muur te likken op dat feest...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
In alle drie de films heeft ie een klein rolletje, de eerste zit hij in het koor, de tweede is hij degene die over stifler heen zeikt en in de derde hebben ze het steeds over de milf.
Wij zijn in deze wereld enkel om te leren en te feesten...vandaar het studentenlevenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:24 schreef Piepje het volgende:
wow dat wist ik niet, weer wat geleerd
quote:18:00 Off centre
Feeling shellfish
Amerikaanse comedyserie Met Sean Maguire als Euan, Eddie Kaye Thomas als Mike, John Cho als Chau, Lauren Stamile als Liz, Jason George als Status Quo.
Als Mike en Liz een SOA oplopen, geeft Mike Euan hier de schuld van. De irritante kwaal hindert zowel het etentje van Mike en Liz, als Euan's date met iemand van college.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |