abonnement Unibet Coolblue
pi_15084966
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:26 schreef suppafl3xxa het volgende:
ok weet niet of het hier bij hoort maar goed het heeft met sex te maken

Ik reed met mijn ouders en mijn toenmalige vriendin naar de vakantie bestemming. Nou is het nogal een lange autorit en we hadden al bijna een weekje of 2 geen sex meer gehad en raakte dus behoorlijk geil terwijl wij in de auto zaten.
Nou zijn we nou ook niet zo preuts of bang dus zij ging liggen met haar hoofd op mijn buik. Ritste voorzichtig mijn broek op en begon maar lekker te zuigen. Ik ging met mijn hand in haar onderbroek om haar ook lekker te verwennen. Alles liep goed. Het was nacht dus je kon het toch niet zo goed zien. Na wat bijna niet hoorbaar geslurp en gekreun vielen we lekker voldaan in slaap op de achterbank. Totdat we de volgende ochtend wakker werden.
Het was licht, mijn ouders wakker en zagen ons dus liggen op de achterbank mijn mijn hand nog in haar onderbroek en mijn broek nog open (leuter wel in boxer).

leg dat maar eens uit

gelukkig hebben ze nix gezegd tegen mijn vriendin toen. Die zou mijn ouders nooit meer durven aan te kijken.


Hier zou ik echt het lef niet voor hebben
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15085235
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:07 schreef Dezz het volgende:

[..]

Hier zou ik echt het lef niet voor hebben


ghehe
och laten we het er maar op houden dat we een hele spannend sexleven hadden. Heb nog wel een paar verhaaltjes maar bewaar ik nog even wacht nog even op de rest van de verhalen
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:21:29 #203
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15085391
De grootste blunder met een geslachtsdeel die ik heb gezien was een klassieker: een speler van ons voetbalteam was een schone onderbroek vergeten waarna hij maar een keer geen onderbroek aantrekt. Je raad het al, zijn lulletje komt vervolgens tussen zijn rits vast te zitten. Nou vervolgens ging hij met een (proestende) begeleider naar het ziekenhuis alwaar hij vakkundig van zijn probleem ontdaan werd. Ondertussen hadden wij de grootste lol

Zelf heb ik onder andere het wel bekende gescheurde toompje gehad, ben betrapt geweest door broertje en bruine vlekken op bankspreien.

Buck it
pi_15087383
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:21 schreef megajelquer het volgende:
De grootste blunder met een geslachtsdeel die ik heb gezien was een klassieker: een speler van ons voetbalteam was een schone onderbroek vergeten waarna hij maar een keer geen onderbroek aantrekt. Je raad het al, zijn lulletje komt vervolgens tussen zijn rits vast te zitten. Nou vervolgens ging hij met een (proestende) begeleider naar het ziekenhuis alwaar hij vakkundig van zijn probleem ontdaan werd. Ondertussen hadden wij de grootste lol

Zelf heb ik onder andere het wel bekende gescheurde toompje gehad, ben betrapt geweest door broertje en bruine vlekken op bankspreien.


hahaha lullig jah.
Een keer gaan zwemmen en alvast zwembroek aangetrokken. Maar had dus geen boxer bij. Het zwembad zou in 5 min. sluiten. Te kort om het te laten drogen en met een natte zwembroek in je broek zitten is niet echt fijn. Dus ik maar gewoon zonder boxer mijn kortebroek aangetrokken. Tijdens het fietsen was het wel even genantn
Had een beetje inkijk op mijn leuter Rest van de groep lachuh
Maar heb er wel een leuke meid aan overgehouden toen.. helaas duurde dat niet lang
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15104324
Goh, zit ik net de film Human Traffic te kijken, moet ik ineens aan dit topic denken. .














  dinsdag 2 december 2003 @ 23:47:15 #206
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15104616
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:26 schreef suppafl3xxa het volgende:
ok weet niet of het hier bij hoort maar goed het heeft met sex te maken

Ik reed met mijn ouders en mijn toenmalige vriendin naar de vakantie bestemming. Nou is het nogal een lange autorit en we hadden al bijna een weekje of 2 geen sex meer gehad en raakte dus behoorlijk geil terwijl wij in de auto zaten.
Nou zijn we nou ook niet zo preuts of bang dus zij ging liggen met haar hoofd op mijn buik. Ritste voorzichtig mijn broek op en begon maar lekker te zuigen. Ik ging met mijn hand in haar onderbroek om haar ook lekker te verwennen. Alles liep goed. Het was nacht dus je kon het toch niet zo goed zien. Na wat bijna niet hoorbaar geslurp en gekreun vielen we lekker voldaan in slaap op de achterbank. Totdat we de volgende ochtend wakker werden.
Het was licht, mijn ouders wakker en zagen ons dus liggen op de achterbank mijn mijn hand nog in haar onderbroek en mijn broek nog open (leuter wel in boxer).

leg dat maar eens uit

gelukkig hebben ze nix gezegd tegen mijn vriendin toen. Die zou mijn ouders nooit meer durven aan te kijken.


hahaha, zeker lef ja, maar in slaap gevallen, hahahahaha
Drugs are good mkay?
  woensdag 3 december 2003 @ 02:05:07 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15106666
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
Goh, zit ik net de film Human Traffic te kijken, moet ik ineens aan dit topic denken. .
hangt een foto van Thatcher aan de muur daar,
*giggel*
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15111306
en er staat een HELE vette starwars colectors item (de millenium falcon)
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_15111480
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:47 schreef Party_P het volgende:

[..]

hahaha, zeker lef ja, maar in slaap gevallen, hahahahaha


ghehe jah ach vermoeiende auto"rit"
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  woensdag 3 december 2003 @ 11:26:07 #210
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_15111634
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:13 schreef Brinxter het volgende:
en er staat een HELE vette starwars colectors item (de millenium falcon)
En dat is jouw geslachtsdeel blunder???
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_15111803
laatst kwam mn meisje langs,
we kreegen na ongeveer een minut binen te zijn nogal zin in sex
ze gooide me op t bed en ik viel met een iets minder elegante zwaai op t bed.
we begonen te vrijen en ong 3 kwartier verder liep ik met een enorm suffe kop naar de douche toe
hoor ik ineens een stem komen vanuit de kamer naast de douche
STA IK DAAR POEDELNAAKT!!!
gvd mn beste vriend met een enorme smile op zn kop komt mn vriendin(ook naakt) aanzetten knoerthard gillen en keihard terug rennen naar mn kamer.
hij doet de deur weer dicht en ik hoor m hard lachen en zeggen "wil je me voortaan niet meer zo laten schrikken!!''
toen ik en mn vriendin had gedoucht en aangekleed ging ik ff met m praaten hij zei tegen mij dat de deur van de flat openstond en de deur van het huis WAGENWIJT OPEN (flat) hij hoorde wat raare geluiden toen hij binenkwam lopen en klopte nog een keer, toen hij langs mn kamer liep kreeg hij all zo'n donkerbruin vermoeden en liet ons lekker gaan en ging rustig met een vriend staan bellen. geen idee wat hij er tegen heeft gezegt maar t zal niet veel goeds zijn met zo'n achtergrond koor.

fuckerde fuck
oost west werken op je best thuis buiten west =)
pi_15112484
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:32 schreef datachild het volgende:
laatst kwam mn meisje langs,
we kreegen na ongeveer een minut binen te zijn nogal zin in sex
ze gooide me op t bed en ik viel met een iets minder elegante zwaai op t bed.
we begonen te vrijen en ong 3 kwartier verder liep ik met een enorm suffe kop naar de douche toe
hoor ik ineens een stem komen vanuit de kamer naast de douche
STA IK DAAR POEDELNAAKT!!!
gvd mn beste vriend met een enorme smile op zn kop komt mn vriendin(ook naakt) aanzetten knoerthard gillen en keihard terug rennen naar mn kamer.
hij doet de deur weer dicht en ik hoor m hard lachen en zeggen "wil je me voortaan niet meer zo laten schrikken!!''
toen ik en mn vriendin had gedoucht en aangekleed ging ik ff met m praaten hij zei tegen mij dat de deur van de flat openstond en de deur van het huis WAGENWIJT OPEN (flat) hij hoorde wat raare geluiden toen hij binenkwam lopen en klopte nog een keer, toen hij langs mn kamer liep kreeg hij all zo'n donkerbruin vermoeden en liet ons lekker gaan en ging rustig met een vriend staan bellen. geen idee wat hij er tegen heeft gezegt maar t zal niet veel goeds zijn met zo'n achtergrond koor.

fuckerde fuck
wehehehe onverwachts bezoek
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  woensdag 3 december 2003 @ 22:40:41 #213
75627 nogiemand
onder niemand
pi_15130746
[edit] geen geflame, tis offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 04-12-2003 13:49]

too drunk to fok!
  Moderator donderdag 4 december 2003 @ 13:34:32 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_15143866
[edit] gewoon niet op een domme actie van een andere user reageren . hou het gezellig, hou het ontopic!

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 04-12-2003 13:50]

Breitling - Instruments for Professionals
pi_15144886
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:41 schreef Frankieboy het volgende:
Grote aanloopt neemt en
*SCHOP*

Ontopic:

Tijdje terug ben ik naar Taiwan geweest. Daar tijdens het stappen een leuke meid tegengekomen. Leuke avond gehad en na afloop natuurlijk meegenomen naar mijn hotel. Wij beetje stoeien, en toen gingen de kleren uit. "Oei, die is wel erg groot" zegt ze "Doe je wel voorzichtig zometeen?" Chinezen zijn dus blijkbaar niet zo groot geschapen als westerse mannen. Nou goed, wij aan de gang. Zij begint te kreunen, wat mij nogal opwindt waardoor ik wat harder aan de gang ga. Begint zij nog harder te kreunen, maar lijkt verdacht veel op huilen dit keer.
Ik stoppen om te vragen of alles in orde is, "ja hoor, ga nou maar door"

Blijkt dus achteraf dat Taiwaneese vrouwen er een apparte manier van kreunen op nahouden.

En ook nog een kleine tip: Je moet er iets steiler in duiken. Zit bij die vrouwen onder een iets ander hoek. Vraag me niet hoe het komt, maar is wel zo.


Was het niet gewoon een omgebouwde?
pi_15145130
m'n vriendin en ik lagen in haar bed onder de dekens (zogezegd tv aan het kijken) maar zij was iets anders aan het doen. Opeens komt har moeder binnen, dus wij doen asof we tv aan hetkijken waren. Kijkt haar moeder me aan en zegt: JE ziet zo rood, ben je ziek? dus ik: Ja, ik voel me niet zo goed. Wil het toch niet lukken zeker dat er familie daar was (op bezoek) dus haar moeder: Seg, kom es zien naar "jeroenglc", die is zo rood, ik denk dat hij ziek is. HEt grappige eraan is dat ze het echt niet doorhadden, ze dachten echt dat ik ziek was , of koorts had
  Moderator donderdag 4 december 2003 @ 17:20:38 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_15150836
lollig topic

Ik moet er ook maar aan geloven dan. Oke gaat ie.

Alweer een tijdje geleden, met mn ex. We waren op een gegeven moment aan het vrijen, en ik voel dat ik klaar ga komen. Zij wilde dat ik op dr buik klaarkwam, en ik vond dat prima
Op het moment supreme ga ik dus uit haar, en mn ex wilde net nog ff iets geils zeggen als "spuit over me heen" maar met dat ze t zegt kom ik klaar, alleen ik spoot dermate ver dat de eerste straal echt gewoon precies in dr mond terecht kwam. Dr gezicht was echt hilarisch en ik barstte dan ook per direct in een enorme lach uit. Zij kon er ook mee lachen, ze slikte toch wel, dus zo'n probleem was het niet

Andere keer, zelfde ex, zelfde bed. Ik zit haar doggiestyle te nemen, en net op het moment dat ik klaarkom floep ik per ongeluk uit haar, spuit ik zo achter tegen dr hoofd. DAT vond ze dus minder, want dat was dus in dr haar. Dat ik het wederom geweldig vond maakte haar nog kwader

Nou meer weet ik zo gauw niet, maar ik bedenk er vast nog wel Er is zoveel fout gegaan joh, maar nooit ECHT fout of zo, wel altijd op een lollige manier.

Hoewel we dat wel 1 keer dachten en we in allerijl een test gingen halen, omdat ze 7 dagen overtijd was of zo, en toen in angst hebben gezeten die 3 minuten dat de test duurde, maar ze bleek toch niet zwanger te zijn, en nog geen 2 uur later werd ze ongesteld

Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 5 december 2003 @ 01:27:42 #218
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15163716
*schopje

Tjah, ik kan geen mooie blunders herinneren eigenlijk
Wel eens een keertje van de kramp uit het bed geflikkerd tijdens het liefdesspel

uitslapen - eten - dod - sex
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:22:18 #219
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15206589
Gisteravond vertelde een vriend van me een geweldig voorval...

Hij had iets gelezen over humor tijdens de sex, dus dat wou 'tie graag bij z'n vriendin toepassen. Dus eenmaal tijdens de daad, terwijl hij in haar zit, begint hij aan d'r navel te krabben.
Zij vraagt natuurlijk wat hij aan het doen is.
"Jah, ik heb jeuk aan m'n eikel," zegt hij.

Zij kon dat op de èèn of andere manier niet echt waarderen; hij heeft haar een week niet gezien. Arme drommel.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:24:50 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15206642
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
lollig topic

Ik moet er ook maar aan geloven dan. Oke gaat ie.

Alweer een tijdje geleden, met mn ex. We waren op een gegeven moment aan het vrijen, en ik voel dat ik klaar ga komen. Zij wilde dat ik op dr buik klaarkwam, en ik vond dat prima
Op het moment supreme ga ik dus uit haar, en mn ex wilde net nog ff iets geils zeggen als "spuit over me heen" maar met dat ze t zegt kom ik klaar, alleen ik spoot dermate ver dat de eerste straal echt gewoon precies in dr mond terecht kwam. Dr gezicht was echt hilarisch en ik barstte dan ook per direct in een enorme lach uit. Zij kon er ook mee lachen, ze slikte toch wel, dus zo'n probleem was het niet

Andere keer, zelfde ex, zelfde bed. Ik zit haar doggiestyle te nemen, en net op het moment dat ik klaarkom floep ik per ongeluk uit haar, spuit ik zo achter tegen dr hoofd. DAT vond ze dus minder, want dat was dus in dr haar. Dat ik het wederom geweldig vond maakte haar nog kwader

Nou meer weet ik zo gauw niet, maar ik bedenk er vast nog wel Er is zoveel fout gegaan joh, maar nooit ECHT fout of zo, wel altijd op een lollige manier.

Hoewel we dat wel 1 keer dachten en we in allerijl een test gingen halen, omdat ze 7 dagen overtijd was of zo, en toen in angst hebben gezeten die 3 minuten dat de test duurde, maar ze bleek toch niet zwanger te zijn, en nog geen 2 uur later werd ze ongesteld


Jij spuit een halve meter ver?
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:40:29 #221
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15206893
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jij spuit een halve meter ver?


Ja, ik had ook zoiets van "wauw!".
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_15217715
Ik was aan het werk op een zomerse zaterdagavond en mijn vriendin ook. Ik had al tijdens me werk het nodige op ( drank, horeca ). Mijn vriendin kwam na haar werk naar mij toe en aangezien het rustig was gingen wij naar boven. Zij een malibu cola en na een paar ervan werd zij onwijs geil ( net als mij ). Toen we lekker begonnen op me kamer pijpen, beffen etc bleef ze nog drinken ( glas naast haar ). Dus toen ze opeens mij weer wilde pijpen zei ze"Voel me niet goed" dus zij zitten op de rand van me bed in de naakie kotsen opeens ( op de vloer ) enzo. Bij mij ging echt van alles door me hoofd. Is er wat met me lul dit dat?!? Pijpte ze te diep? Anyway ze was echt helemaal de weg kwijt en had op diverse plekken in me huis gekotst. Gelukkig alleen maar op pakket. Ik wist ook dat me ouders boven konden komen, dus ik snel die kots enzo opruimen. Me vriendin in de badkamer gegooid met haar kleren zo van kleed je aan. Gelukkig had ze zich aangekleed en ik ging dus snel met haar naar beneden. Opeens ging de deur open. Boem me moeder haha. Ik zo ja mam ze is plotseling ziek dit en dat ik breng haar even naar huis. Dus ik met haar fiets richting haar huis fietsen zij achterop en keihard kotsen!!! Echt schaamde me dood

Volgende dag bleek dat zij op de werk ook al had gedronken en ook weinig gegeten had. Maar dat was me het avondje wel zeg

Wel werelds dat me moeder niks doorhad, want me inmiddels ex vriendin zou zich kapot schamen!!!

  zondag 7 december 2003 @ 19:32:12 #223
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15229179
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:22 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Gisteravond vertelde een vriend van me een geweldig voorval...

Hij had iets gelezen over humor tijdens de sex, dus dat wou 'tie graag bij z'n vriendin toepassen. Dus eenmaal tijdens de daad, terwijl hij in haar zit, begint hij aan d'r navel te krabben.
Zij vraagt natuurlijk wat hij aan het doen is.
"Jah, ik heb jeuk aan m'n eikel," zegt hij.

Zij kon dat op de èèn of andere manier niet echt waarderen; hij heeft haar een week niet gezien. Arme drommel.


Hehe, vet
Saai wijf, dat wel
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:24 schreef Aventura het volgende:
Jij spuit een halve meter ver?
Of hij heeft hele kleine (ex)vriendinnetjes
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 7 december 2003 @ 23:55:39 #224
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15237829
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:22 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Gisteravond vertelde een vriend van me een geweldig voorval...

Hij had iets gelezen over humor tijdens de sex, dus dat wou 'tie graag bij z'n vriendin toepassen. Dus eenmaal tijdens de daad, terwijl hij in haar zit, begint hij aan d'r navel te krabben.
Zij vraagt natuurlijk wat hij aan het doen is.
"Jah, ik heb jeuk aan m'n eikel," zegt hij.

Zij kon dat op de èèn of andere manier niet echt waarderen; hij heeft haar een week niet gezien. Arme drommel.


hahhaha, dies wel heel flauw om dan te zeggen, maar wel mooi wel saai wijf ja
Drugs are good mkay?
pi_15237992
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:04 schreef De_Dominee het volgende:

[...]


Kerel, d'r is geen zak van te lezen
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')