abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12401233
Mijn vriendin heeft me nu een paar keer zonder condoom gepijpt. Daarvoor deden we het altijd safe.

Met condoom moet mijn vriendin best veel moeite doen om het lekker te laten zijn, ik ben niet zo heel gevoelig, en het kost best wat moeite om me te laten klaar komen op die manier.

Zonder condoom is hemels, totdat ze aan mijn eikel zuigt. Dit is zo gevoelig dat het gewoon pijn doet Mijn stijve is dan ook meteen verdwenen, en het duurt dan wel weer even voordat ik opnieuw een stijve krijg. (Vooral erg vervelend voor m'n vriendin, doet ze zo haar best...)

Herkent iemand dit? En is er een manier om hier een beetje aan te wennen? Zodat het wat minder gevoelig is?

pi_12401264
Misschien is het verstandig dat ze niet meer aan je eikel zuigt?
Die is best gevoelig hoor, ik neem aan dat ze haar tanden er niet in zet?
pi_12401292
Ken het gevoel..heel irri...minder hard zuigen....

met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_12401293
Heb je niet gewoon last van haar tanden/kiezen ?? Kan behoorlijk pijnlijk zijn, zeker als je opgewonden bent.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 11:51:40 #5
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_12401307
Ervaring leert vanzelf.
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_12401332
Nee nergens last van (of gehad)
Hardcore is my life, is my style!
pi_12401340
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen

LOL
Uhh, Uhh.
pi_12401406
quote:

Het gaat ook niet om het beeld, om de veiligheid
pi_12401428
quote:

soort van slechte versie van een hans teeuwen grap
We can sing and dance and we don't need pants
  woensdag 13 augustus 2003 @ 11:57:13 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_12401433
Ik ben nog nooit gepijpt met condoom...lijkt me ook erg minder ja...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_12401471
Ehm je eikel moet er aan wennen denk ik er moet een zogenaamde eelt laag op komen. Heb het zelf ook gehad ding was ook overal gevoelig voor nu niet meer gelukkig.

Hang hem bijvoorbeeld tijdens het douche of badderen even onder de douchekop zodat hij eraan went om aangeraakt te worden.

Succes

-
pi_12401477
Waarom denken sommige vrouwen dat ze er aan moeten zuigen??
Zo eentje had ik er ook een keer, die dacht dat het een rietje was ofzo en het leek wel of ze me bloed via me lul uit me wilde zuigen! DOET PIJN! NIET ZUIGEN!
pi_12401483
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:57 schreef countblah het volgende:

[..]

soort van slechte versie van een hans teeuwen grap

Yhep......sorry....

Maar als mij vriendin mij wil pijpen...dan is het zonder condoom of anders niet....het lijkt me echt bagger....

pi_12401484
Zet je vriendin op een lager wattage.
sorry kan het niet laten
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_12401727
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:58 schreef UltraBrain het volgende:
Zo eentje had ik er ook een keer, die dacht dat het een rietje was ofzo en het leek wel of ze me bloed via me lul uit me wilde zuigen! DOET PIJN! NIET ZUIGEN!
LOL. Zachtjes zuigen kan overigens erg goed zijn. Maar zoals de meeste lekkerer dingen: Geniet, maar zuig met mate, AUB

[Dit bericht is gewijzigd door Zpottr op 13-08-2003 12:12]

pi_12401739
[ / argh ]
  Moderator woensdag 13 augustus 2003 @ 12:13:47 #17
18653 crew  D.
pi_12401793
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:52 schreef CIXX het volgende:
Nee nergens last van (of gehad)
Wacht maar tot je een viendin hebt
pi_12405336
quote:
Is gewoon een kwestie van het veilig doen. Ik vond het eerst ook tegenvallen (met condoom) want ik voelde eigenlijk niets. Maar met een beetje proberen kan het echt heel erg lekker zijn hoor.

En wel zo safe. Herpes kun je maar al te gemakkelijk oplopen (of door geven) door te pijpen.

pi_12405390
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:50 schreef elcastel het volgende:
Heb je niet gewoon last van haar tanden/kiezen ?? Kan behoorlijk pijnlijk zijn, zeker als je opgewonden bent.
Nee, volgens mij komt het echt door het zuigen aan mijn eikel. Mijn voorhuid is best groot en blijft in erectie ook half over mijn eikel. (Kan wel helemaal terug). Daarom is mijn eikel extra gevoelig, denk ik.

Maar ja, ik weet ook niet zeker of het haar tanden niet zijn, want... eh... zo super helder kan ik nou ook weer niet nadenken tijdens het pijpen.

pi_12405647
Ergens kwam de tip voorbij om je eikel af entoe onder de douche te zetten ( " hard " maken )

Beetje vreemde vergelijking,
maar ik heb ook de douchekop regelmatig op mijn tepels gezet aan het eind van de zwangerschap.
Als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk door het plafond gegaan bij het geven van borsvoeding.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_12408397
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:43 schreef Mirage het volgende:
Ergens kwam de tip voorbij om je eikel af entoe onder de douche te zetten ( " hard " maken )
Ik ga het eens proberen!
pi_12409155
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:43 schreef Mirage het volgende:

Beetje vreemde vergelijking,
maar ik heb ook de douchekop regelmatig op mijn tepels gezet aan het eind van de zwangerschap.
Als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk door het plafond gegaan bij het geven van borsvoeding.

Als ik dat doe...dan krijg ik echt zo'n irritatie gevoel.....word ie echt niet hard van. Doe ik dan iets verkeerd?
pi_12409394
Hij moet ook niet hard worden maar gevoellozer worden niet totaal dood maar wel wat minder dat je niet bij elke aanraking opspringt.
-
pi_12409427
Ze moet een keer les krijgen van een man, die weten pas wat pijpen is
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:15:29 #25
29051 Gucciman27
Who's the MAN ?
pi_12409449
toen ze het bij mij deed, had ik nergens last van. LOL
KLOS FM Rulezzz !!!
pi_12410123
Niet zuigen, maar likken dan...
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
pi_12438511
quote:

precies
plus dat pokke ding zit alleen maar in de weg
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:02:16 #28
64033 _Morphius_
I Lost You...............
pi_12438672
Ik vind het juist heerlijk als er keihard aan m'n eikel word gezogen.
zijn voor mij persoonlijk de beste orgasmes die ik kan wensen.
Tis alleen wel vermoeiend voor de dame.
Ook nooit last gehad van overgevoeligheid. maarja iedereen is verschillend.

Groeten Bas

Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]
pi_12438730
quote:
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_12448731
quote:
Idd! Auw! Ik zat tegen het plafond.

Moeje nagaan, zuigplekken op mijnheer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')