Met condoom moet mijn vriendin best veel moeite doen om het lekker te laten zijn, ik ben niet zo heel gevoelig, en het kost best wat moeite om me te laten klaar komen op die manier.
Zonder condoom is hemels, totdat ze aan mijn eikel zuigt. Dit is zo gevoelig dat het gewoon pijn doet Mijn stijve is dan ook meteen verdwenen, en het duurt dan wel weer even voordat ik opnieuw een stijve krijg. (Vooral erg vervelend voor m'n vriendin, doet ze zo haar best...)
Herkent iemand dit? En is er een manier om hier een beetje aan te wennen? Zodat het wat minder gevoelig is?
met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen
quote:LOL
Op woensdag 13 augustus 2003 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ken het gevoel..heel irri...minder hard zuigen....met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen
quote:Het gaat ook niet om het beeld, om de veiligheid
Ken het gevoel..heel irri...minder hard zuigen....met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen
quote:soort van slechte versie van een hans teeuwen grap
Hang hem bijvoorbeeld tijdens het douche of badderen even onder de douchekop zodat hij eraan went om aangeraakt te worden.
Succes
quote:Yhep......sorry....
Op woensdag 13 augustus 2003 11:57 schreef countblah het volgende:[..]
soort van slechte versie van een hans teeuwen grap
Maar als mij vriendin mij wil pijpen...dan is het zonder condoom of anders niet....het lijkt me echt bagger....
quote:LOL. Zachtjes zuigen kan overigens erg goed zijn. Maar zoals de meeste lekkerer dingen: Geniet, maar zuig met mate, AUB
Op woensdag 13 augustus 2003 11:58 schreef UltraBrain het volgende:
Waarom denken sommige vrouwen dat ze er aan moeten zuigen??
Zo eentje had ik er ook een keer, die dacht dat het een rietje was ofzo en het leek wel of ze me bloed via me lul uit me wilde zuigen! DOET PIJN! NIET ZUIGEN!
[Dit bericht is gewijzigd door Zpottr op 13-08-2003 12:12]
quote:Wacht maar tot je een viendin hebt
Op woensdag 13 augustus 2003 11:52 schreef CIXX het volgende:
Neenergens last van (of gehad)
quote:Is gewoon een kwestie van het veilig doen. Ik vond het eerst ook tegenvallen (met condoom) want ik voelde eigenlijk niets. Maar met een beetje proberen kan het echt heel erg lekker zijn hoor.
met condoom lijkt me btw helemaal niks. Je gaat toch ook geen hoes om je nieuwe tv doen als je goed beeld kan krijgen
En wel zo safe. Herpes kun je maar al te gemakkelijk oplopen (of door geven) door te pijpen.
quote:Nee, volgens mij komt het echt door het zuigen aan mijn eikel. Mijn voorhuid is best groot en blijft in erectie ook half over mijn eikel. (Kan wel helemaal terug). Daarom is mijn eikel extra gevoelig, denk ik.
Op woensdag 13 augustus 2003 11:50 schreef elcastel het volgende:
Heb je niet gewoon last van haar tanden/kiezen ?? Kan behoorlijk pijnlijk zijn, zeker als je opgewonden bent.
Maar ja, ik weet ook niet zeker of het haar tanden niet zijn, want... eh... zo super helder kan ik nou ook weer niet nadenken tijdens het pijpen.
Beetje vreemde vergelijking,
maar ik heb ook de douchekop regelmatig op mijn tepels gezet aan het eind van de zwangerschap.
Als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk door het plafond gegaan bij het geven van borsvoeding.
quote:Ik ga het eens proberen!
Op woensdag 13 augustus 2003 14:43 schreef Mirage het volgende:
Ergens kwam de tip voorbij om je eikel af entoe onder de douche te zetten ( " hard " maken )
quote:Als ik dat doe...dan krijg ik echt zo'n irritatie gevoel.....word ie echt niet hard van. Doe ik dan iets verkeerd?
Op woensdag 13 augustus 2003 14:43 schreef Mirage het volgende:
Ergens kwam de tip voorbij om je eikel af entoe onder de douche te zetten ( " hard " maken )
Beetje vreemde vergelijking,
maar ik heb ook de douchekop regelmatig op mijn tepels gezet aan het eind van de zwangerschap.
Als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk door het plafond gegaan bij het geven van borsvoeding.
quote:precies
Groeten Bas
quote:
Zo eentje had ik er ook een keer, die dacht dat het een rietje was ofzo en het leek wel of ze me bloed via me lul uit me wilde zuigen! DOET PIJN! NIET ZUIGEN!
quote:Idd! Auw! Ik zat tegen het plafond.
Moeje nagaan, zuigplekken op mijnheer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |