abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12399559
quote:
Hier gaan we weer verder met GTA Vice city THELASTRIDE. Eindelijk dus voor idereen nu ook op de PC ! Voor de officiele website zie hier.

Als je een mooie map wil zien voor 100% completion e.d. dan moet je op deze website zijn.

Wil je weten hoe een auto er uitziet en waar je ze meestal kunt vinden kijk dan eerst hier, en dan kijk je hier. (zonder foto's maar met lokaties.)

Pole Position

Voor de mensen met de vraag over de Pole Position club. De Pole Position club is gemakkelijk om te saven, en het is easy money, je hoeft er geen missies voor te doen. Je loop naar binnen en vervolgens achterdoor links ga je bij de stripper zitten. Laat hier +/- 400 dollar van je budget verdwijnen. Nu kun je elke dag geld ophalen.

Cherry Poppers

Voor cherry poppers moet je 50 bestellingen (achter elkaar!) met "ijs" ( drugs ) leveren.
Dit doe je door te rijden met de ijswagen en vervolgens op de hoek van een straat te stoppen.
Nu toeter je een keertje door op je shift te drukken.
Je zult dan opeens een muziekje van de wagen horen aangaan.

Nu maak je delivery's na 4 of 5 stuks komt de politie.
Stop dan en ga rijden tot de ster weg is !! Stap niet uit, val niet om of je kan opnieuw beginnen.

Pizza Boy

Dichtbij het shopping mall & malibu club is een pizzakeet, doe 50 delivery's met de scooter en ontvagn daarvoor centen en 50 extra healthpoints !

Sunshine Auto Showroom

Koop deze zodra je geld hebt, achterom onderin ligt namelijk een spuiterij.
Daarnaast nog 4 garage boxen voor ongeveer 8 auto's.
Auto's erin plaatsen en vervolgens boven saven. Et voila.

Dan is er nog een delivery list.
Je moet dan 6 auto's afgeven. De 2e lijst is verreweg het moeilijkste.
Je krijgt per auto 500 dollar en per lijst 20.000 dollar.

En voor elke complete lijst krijg je meer Revenue per dag en kan je meer ophalen.
Je krijgt ook andere auto's in de showroom. Waaronder een bigfoot. En een hele snelle stock car ! .

Straatraces
Naast de delivery lijst hangt een lijst met straatraces. Voltooi eerst de delivery's voor de stock car.
Daarna kan je de straatraces selecteren. En entreegeld betalen en HEEEEL VEEEEL geld verdienen ! Tip

Naarmate je verder komt vaker saven
De 1e missie bij elke nieuwe Estate wat je koopt, zoals de Malibu. Worden ze een stuk lastiger.

Malibu

Voor het geld bij de malibu moet je binnen naast de bar 3 missies voltooien.
De 3e is een race, deze is heel erg moelijk !! Kewstie van geluk hebben dat die gast zich klemrijdt.
Kapotschieten werkt niet !!

Filmpje maken

Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Met de Fraps FAQ kan je er zelf wel uitkomen hoe alles moet, hoop ik.
Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.
met dank aan knoekie

Replays opslaan

In plaats van het maken van een filmpje is het ook mogelijk om de replays op te slaan. Om een replay te bekijken in het spel druk je op f1, het opslaan gebeurt met f2 en het bekijken met f3. De replay wordt opgeslagen in de "Gta Vice City User Files" oid directory onder mijn documenten. Deze replay kan je gezipt op het internet zetten; om hem te bekijken kan hij in dezelfde map als waar hij instond, worden uitgepakt.
Een voordeel hiervan is dat de bestandsgrootte redelijk klein blijft voor 30 seconden beeld (zo'n 800k, niet ingepakt), in plaats van de 4 MB of meer.
met dank aan knoekie

chaos missie

• 1. Zorg dat je armor en health vol zitten.
  • 2. Zorg dat je een shotgun bij hebt, en nog wat ander wapentuig.
  • 3. Ga buiten staan en krijg 3 politiesterren, zo snel mogelijk.
  • 4. Als chopper komt op dakje gaan staan (waar ook ergens je Skumole Shack te vinden is).
  • 5. Op chopper gaan schieten met je shotgun, en je balkje raakt in mum van tijd vol.
  • 6. Als balkje nog niet vol is en chopper stort al neer, weer naar beneden gaan en her en daar wat politie-tuig neerschieten.
  • Het stadion

na 20.00 gaan de bovenste deuren van stadion open, kan je motortrial baan doen, destruction derby race (12 rondes) en nog iets met derby auto's waarmee je door checkpoints moet, als je dat gedaan hebt staan 2 derby auto's naast het stadion

100%

100% completion krijgen... alle missies doen, alle side missies doen, alle rampages, alle assets, alle huizen gekocht(15) inclusief die bum shack boven op een gebouw, alle unique jumps halen EN alle hidden packages.Je moet ook alle winkels(15) even overvallen en géén cheats gebruiken.

hidden packages

Bij 10: Body armor
    Bij 20: Chainsaw
    bij 30: Revolver
    Bij 40: Flame trower
    Bij 50: Sniper
    Bij 60: Minigun
    Bij 70: Rocket launcher
    Bij 80: Sea Sparrow. (bij het huis van Daiz (jouw)
    Bij 90: Tank (op de army base)
    Bij 100 apche in de army bast (ook als je de story mode hebt uitgespeeld dus na de aftiteling)

hiermee kun je het licht van de rampages + hidden packages veranderen!
    Klik hier om te downloaden!

winkels overvallen

loop naar binne richt een geweer op het desbetreffende slachtoffer achter de kassa, hoe langer je dit volhoudt hoe meer poen en politie je achter je aan krijgt.

skins veranderen

Om het helemaal makkelijk te maken:

Zo kun je nieuwe auto's in Gta Vice City stoppen (vervangen):

Zorg wel dat je backups hebt gemaakt van je /models en /data folder!

Je moet een programmaatje hebben waarmee je de textures van de auto's in Vice City kan openen, dit kan bijvoorbeeld met IMG ed 0.2 Deze is van GTA3.NET te downloaden. Als je dat programmaatje eenmaal hebt, kun je auto's gaan downloaden. Als je een auto hebt gedownload, bijvoorbeeld een auto die de manana vervangt, kun je IMG ed 0.2 openen.

Dan kun je met IMG ed 0.2 het bestand GTA3.IMG in de map "models" van je Vice map openen. (zorg wel dat GTA3.IMG en GTA3.DIR niet meer op Read-Only staan!!

Dan zoek je naar de volgende bestanden:

• manana.dff
  • manana.txd
  • Deze selecteer je en verwijder je. (als je een andere auto wil vervangen, bijvoorbeeld de idaho, dan verwijder je idaho.dff en idaho.txd )

In het zipje van je gedownloade auto zitten ook twee bestanden met de extensie .dff en .txd. Deze hernoem je eventueel naar de naam v/d auto die je wil vervangen (bijvoorbeeld idaho.dff etc.)

Deze extract je ergens op je hardeschijf (op je desktop bijvoorbeeld). Daarna kun je in IMG ed kiezen voor Action / Add... en voeg je de twee bestanden toe. Dan sluit je het programma en kun je Vice city opstarten. Dan zoek je naar de auto die je zojuist vervangen hebt en voíla!

De handling v/d auto is nu nog niet veranderd, maar dat kan wel, bij sommige gedownloade auto's zit ook een handling.cfg en een default.cfg en default.ide; die moet je dan ook vervangen om een andere handling te krijgen.

car editor

voor een goede car editor moet je hier wezen je moet zelf ff uitzoeken hoe die werkt, ik zou ff een backup maken.

trainer

en de trainer http://trainer.gta-vice.com/
    (ultimate trainer)

apache

a) Je hebt alle hidden packages

• Hij staat bij Fort Baxter
  • b) Je hebt de storyline uitgespeeld

• Hij staat bij Fort Baxter
  • c) Je hebt a) en b)

• Hij staat bij Fort Baxter EN op een helipad in Ocean Beach
  • Vliegtuigen en helikopters kunnen je nek breken. Doe rustig aan en gebruik je numerieke 6 & 9.
    Dildo dodo is by the way very easy !

als je de trainer of cheats gebruikt kun je dus geen 100% meer halen

Volgens mij was dit topic er nog niet, met dank aan Steve-O voor de openingspost.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_12399721
    Nou er toch een nieuw topic is kan ik best even vragen of iemand weet hoe het volgende kan.

Het spel werkt fantastisch er is alleen nadeel. Ik kan mijn beeldscherm resolutie binnen het spel niet wijzigen hij blijft op 640 x 480 x 16 staan en ik wil hem op 1024 x 768 x 32 spelen ofzo.

Iemand iedeen hoe dit kan?

pi_12399750
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 10:28 schreef jobosrulez het volgende:
    Nou er toch een nieuw topic is kan ik best even vragen of iemand weet hoe het volgende kan.

Het spel werkt fantastisch er is alleen nadeel. Ik kan mijn beeldscherm resolutie binnen het spel niet wijzigen hij blijft op 640 x 480 x 16 staan en ik wil hem op 1024 x 768 x 32 spelen ofzo.

je moet op apply drukken ofzoiets.

edit: gewoon klikken nadat je de gewenste resolutie hebt geselecteerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Kemania op 13-08-2003 10:31]

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
    Stille liegt über dem Land.
    Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
    pi_12399773
    quote:

Als je al met een spel bezig bent wil dit niet. Anders bij opstarten resolutie wijzigen en bevestigen met enter
    pi_12399819
    Nou wat er nou is als ik in de option menu kijk staat daar dus 640 x 480 x 16 ik neem aan dat ik daar op moet klikken om de resolutie te wijzigen ik kan klikken er op wat ik wil maar hij blijft op 640 x 480 x 16 staan.

In windows heb ik wel gewoon 1024 x 768 staan.

pi_12399832
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 10:34 schreef jobosrulez het volgende:
    Nou wat er nou is als ik in de option menu kijk staat daar dus 640 x 480 x 16 ik neem aan dat ik daar op moet klikken om de resolutie te wijzigen ik kan klikken er op wat ik wil maar hij blijft op 640 x 480 x 16 staan.

met je scroll wiel moet je een andere resolutie kiezen.
    pi_12399841
    quote:

links recht pijltjes al geprobeerd? Maar ben je al aan het spelen of start je VC net op?
      woensdag 13 augustus 2003 @ 10:38:28 #8
    12871 Myster_E
    Ne t'en fais pas,
    pi_12399887
    quote:

Ik heb er ook last an gehad, opgelost door in windows de resolutie te veranderen en weer terug te zetten op 1024 bij 768. Toen kon in in GTA wel de juiste resolutie kiezen en houden.
    pi_12400443
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:

Het stadion

na 20.00 gaan de bovenste deuren van stadion open, kan je motortrial baan doen, destruction derby race (12 rondes) en nog iets met derby auto's waarmee je door checkpoints moet, als je dat gedaan hebt staan 2 derby auto's naast het stadion

Damn nou heb ik dat spel zo vaak gespeeld wist ik dat nog geeneens

FF uitproberen

pi_12400479
    Heej bedankt voor tips zal vanavond eens proberen...
    pi_12400605

hier of zit ik nu hopeloos verkeerd

woensdag 13 augustus 2003 @ 11:21:35 #12
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_12400721
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 11:15 schreef BLADEZZ het volgende:
    [afbeelding]

hier of zit ik nu hopeloos verkeerd

Nee je zit goed, tussen 20:00 en 24:00 gaat die middelste deur open.
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
    pi_12400739
    thanks ik was dus te laat
    pi_12403653
    quote:

komt zo bekend voor

eerst de resolutie aanklikken, dan even scrollen en als je de goeie resolutie te pakken hebt, nog een keer klikken.

That should do the trick

Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_12403687
    trouwens, nog een mooi verneukt picje, ik had niets gekloot met skins ofzo, ik ging gewoon dood

Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_12408791
    JAJA, ik heb me GTA movie weer online

WamP`s GTA movie

http://wesley.servers4u.nl/WamP/WamP-GTA.zip

HF with it

donderdag 14 augustus 2003 @ 11:52:33 #17
    43976 Monkeylover
    SPANK MY MONKEY!!!
    pi_12425181
    Hey, vraagje.
    Ik heb helaas mijn GTA VC vern**kt.
    Ik wilde een mod invoeren en mijn systeem liep vast bij de audio weizigen. Nu ben ik dus de helft ervan kwijt en crasht mijn systeem.
    Heeft iemand de volgende files voor me:
    SFX.SDT en SFX.RAW?

Ik heb ze op het moment niet omdat ik mijn cd heb uitgeleend aan een vriend van me en die is nu helaas op vakantie

Ik weet dat de files nogal groot zijn, maar kan iemand mij vertellen waar ik ze vandaan kan halen? Thanks!

pi_12425201
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 11:52 schreef Monkeylover het volgende:
    Hey, vraagje.
    Ik heb helaas mijn GTA VC vern**kt.
    Ik wilde een mod invoeren en mijn systeem liep vast bij de audio weizigen. Nu ben ik dus de helft ervan kwijt en crasht mijn systeem.
    Heeft iemand de volgende files voor me:
    SFX.SDT en SFX.RAW?

Ik heb ze op het moment niet omdat ik mijn cd heb uitgeleend aan een vriend van me en die is nu helaas op vakantie

Ik weet dat de files nogal groot zijn, maar kan iemand mij vertellen waar ik ze vandaan kan halen? Thanks!

Denk dat je of moet wachten, of gtavc in z'n geheel moet gaan downloaden
      donderdag 14 augustus 2003 @ 11:54:55 #19
    43976 Monkeylover
    SPANK MY MONKEY!!!
    pi_12425220
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 11:53 schreef Kemania het volgende:

[..]

Denk dat je of moet wachten, of gtavc in z'n geheel moet gaan downloaden

Als je het spel hebt geinstalleerd staan ze in de \audio folder tussen alle mp3's. Misschien dat iemand ze kan uploaden?
      donderdag 14 augustus 2003 @ 14:30:12 #20
    43976 Monkeylover
    SPANK MY MONKEY!!!
    pi_12429209
    niemand die weet waar ik die 2 files vandaan kan leechen?
    pi_12430766
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 16:47 schreef WamP het volgende:
    JAJA, ik heb me GTA movie weer online

WamP`s GTA movie

http://wesley.servers4u.nl/WamP/WamP-GTA.zip

HF with it

relaxt filmpje, alleen laatste stunt flauw en kwaliteit had beter gemogen
    pi_12437427

whahaha echt vet droog, ik blijf zo in die deuropening met die truck hangen nadat ik die ramp nam

vergeet me movie niet : http://wesley.servers4u.nl/WamP/WamP-GTA.zip

pi_12437900
    LOL@pic
    pi_12458525
    Is vice city al bij iemand vast gelopen?
    Als ik in een kleine heli vliegt dan loopt hij vast

Heel gaaf spel trouwens
    Als hij niet vast loopt soms dan

pi_12458761
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 11:21 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Nee je zit goed, tussen 20:00 en 24:00 gaat die middelste deur open.

dat wist ik dus niet
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_12481765

Heb een probleem vice city stop er bij mijn mee
    Kijk als ik begin doet alles het goed rij ik verder of loop ik verder dan vallen de huizen in elkaar en het beeld woord heel slecht en dan loop ik door gebouwen heen heel raar.De mannetje met wapens die zijn heel lang en de autos zijn helemaal kapot je kan er ook niet in kijken en zo heel raar
    Heeft iemand dit ook of ligt het weer aan mijn

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 16-08-2003 17:57]

pi_12482243
    heb hem net gekocht voor ps2

*proberen gaat*

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
      Donald Duck held zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:41:06 #28
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_12482267
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:39 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

*proberen gaat*

Veel plezier ermee dan! Het is echt een retecool spel
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_12496046
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:15 schreef Seal_force het volgende:
    [afbeelding]

Kijk als ik begin doet alles het goed rij ik verder of loop ik verder dan vallen de huizen in elkaar en het beeld woord heel slecht en dan loop ik door gebouwen heen heel raar.De mannetje met wapens die zijn heel lang en de autos zijn helemaal kapot je kan er ook niet in kijken en zo heel raar

kent iemand dit probleem hoe moet je het oplossen ?
    pi_12496077
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:39 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

*proberen gaat*

jammer dat je nooit mods zal kunnen instaleren
    pi_12497117
    quote:
    [afbeelding]

Iemand een idee?
      zondag 17 augustus 2003 @ 14:23:27 #32
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_12499103
    Ik ben het nou voor de tweede keer aan het uitspelen. En ik wil nou ook graag alle unieke auto's in mijn garages krijgen.
    Alleen weet ik niet precies hoeveel er zijn en wanneer je die kan pakken.

Ik weet de Bullet proof Sarbe die je van die gast met oranje haren kan jatten. Verder nog de limo van Candy en die lijk wagen.

Zijn er nog meer of niet?

Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_12499220
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 12:48 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Iemand een idee?

probeer eens vice city opnieuw te installen...
    of een format en dan vice city er weer op
    pi_12506478
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 14:28 schreef WamP het volgende:

[..]

probeer eens vice city opnieuw te installen...
    of een format en dan vice city er weer op

Heb gta vice city nu al 3 keer opnieuw geinstalleerd en doet het nog niet
      maandag 18 augustus 2003 @ 05:47:53 #35
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_12515992
    Probeer dan eens andere video drivers. Dat kan het ook wel eens zijn. Of een nieuwere versie van direct X of zo.
    pi_12516172
    Dude die die vidoe heeft gemaakt, met welk programmatje heb je dat gedaan want als ik het met fraps doe krijg ik kei grote filmpjes
    Nee ik ben geen 14
    pi_12516671
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 08:04 schreef demonseeker14 het volgende:
    Dude die die vidoe heeft gemaakt, met welk programmatje heb je dat gedaan want als ik het met fraps doe krijg ik kei grote filmpjes
    dat ben ik dus
    je moet eerst met videomach er een codec achter plakken, dan maakt ie ze zeker 20 keer zo klein.
    zoek maar op google op videomach dan vind je het wel, heel makkelijk is het.als je vragen hebt hoor ik het wel.
      maandag 18 augustus 2003 @ 10:49:50 #38
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_12517929
    Ik moest effe wennen aan de grote vrijheid van het spel (verzuip-gevoel), maar ik moet zeggen dat ik hem regelmatig opstart. Veel missies hebben het juiste frustratie-nog-een-keer-factor.

Dit spel was mijn centen MEER dan waard

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12521743
    ff een vraagje....je kan ook je eigen muziek luisteren...hoe moet je dit doen?\
    pi_12521808
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:25 schreef Jan-Ton het volgende:
    je MP3 files in de MP3 map zetten.
    Of de shortcuts naar de mp3 files in de MP3 map zetten
      maandag 18 augustus 2003 @ 13:29:31 #41
    136 V.
    pi_12521845
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:25 schreef Jan-Ton het volgende:
    Je kunt je eigen MP3's luisteren.

Betreffende MP3's in de Vice City-map/MP3-map pleuren.

En in het spel met de radioselectieknop net zolang zoeken tot je het 'station' MP3 hebt.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      maandag 18 augustus 2003 @ 13:39:16 #42
    136 V.
    pi_12522051
    Kan iemand mij vertellen waar ik de Army Base kan vinden?

Blijkbaar kar ik er al maanden langs/omheen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      maandag 18 augustus 2003 @ 13:53:40 #43
    11029 WiSeGuY187
    goodfella 4 life
    pi_12522374
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:39 schreef Verbal het volgende:
    Kan iemand mij vertellen waar ik de Army Base kan vinden?

Blijkbaar kar ik er al maanden langs/omheen.

V.

zit achter het vliegveld.... als je aan komt rijden ga je voor die surframp(waarmee je op het dak van de aankomsthal kunt springen) rechts en daarna 1x links 1x rechts dan zie je de armybase wel
    you know that film ? what's it called ... the oklahoma kid... well i'm the oklahoma kid
      maandag 18 augustus 2003 @ 14:04:24 #44
    54957 Xlarge29
    parva componere magnis
    pi_12522680
    quote:
    [afbeelding]

had ik ook , probeer eens andere video drivers
      maandag 18 augustus 2003 @ 14:06:32 #45
    54957 Xlarge29
    parva componere magnis
    pi_12522741
    Hebben jullie ook zoveel problemen met de besturing van de helicopter.
    Ik speel met toetsebord en muis , maar wanneer ik naar voren wil
    gaan gaat dat ding ook meteen naar beneden.

weet 1 van jullie hier iets op ?

maandag 18 augustus 2003 @ 14:52:01 #46
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12523830
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 14:06 schreef Xlarge29 het volgende:
    Hebben jullie ook zoveel problemen met de besturing van de helicopter.
    Ik speel met toetsebord en muis , maar wanneer ik naar voren wil
    gaan gaat dat ding ook meteen naar beneden.

weet 1 van jullie hier iets op ?

Je moet mischien even kijken naar de controls. Die zijn default nogal klote.
    En dan goed prutsen. Oefenen met de 'gewone heli, of met de sparrow.
    Wat? WAT? wat?
    pi_12526864
    spel doet het
    pi_12530701
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 16:37 schreef Seal_force het volgende:
    spel doet het
    en wat was het nou
    pi_12530814
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 20:20 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Heb gta vice city nu al 3 keer opnieuw geinstalleerd en doet het nog niet

Mischien helpt het om eerst wat te klooien in regedit
    endan opnieuw installeren....

Is al verholpen zag ik....

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 18-08-2003 19:17]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
    <a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
      maandag 18 augustus 2003 @ 22:12:59 #50
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_12535658

Bij dit soort crashes crasht 't spel.
    Komt gok ik door MTA.

pi_12536881
    dat MTA crashed is niet gek hoor, het is nog maar een mod in de eerste versie. En het is zeker geen game waar jaren is aan gewerkt, wen er maar aan
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 06:33:59 #52
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12542449
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:
    dat MTA crashed is niet gek hoor, het is nog maar een mod in de eerste versie. En het is zeker geen game waar jaren is aan gewerkt, wen er maar aan
    MTA Crashed door de trainers die sommige *** gebruiken. De ontwikkelaars van MTA zijn de geheugenbanken aan het zoeken (en vinden) die dat veroorzaken, en vervolgens eruit halen.

LETWEL: het is nog n beta
    check http://multitheftauto.com

Wat? WAT? wat?
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 07:57:08 #53
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_12542613
    Dat je van elke soort wapens er maar 1 kan hebben OK. Maar waarom moet ik nou in een missie voor phil een of ander machine geweer oppakken met 200 kogels terwijl ik een minigun met unlimed ammo heb.

Zo was ik in het begin ook al mijn revolver met iets van 300 kogels kwijt omdat Lance aardig dacht te zijn en mij een gun te geven met 34 kogels.

Voor de rest is het wel een heel goed spel. Alleen wil ik alle unieke auto's, maar welke dat allemaal zijn zou ik niet weten. Ik heb iig die limo van Candy en die lijkenwagen. En verder Love Fist. Maar ik weet niet of die uniek is. Heeft er niet iemand een complete lijst van unieke auto's?

dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:16:14 #54
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12543178
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 07:57 schreef Heintje het volgende:
    Dat je van elke soort wapens er maar 1 kan hebben OK. Maar waarom moet ik nou in een missie voor phil een of ander machine geweer oppakken met 200 kogels terwijl ik een minigun met unlimed ammo heb.

Zo was ik in het begin ook al mijn revolver met iets van 300 kogels kwijt omdat Lance aardig dacht te zijn en mij een gun te geven met 34 kogels.

Voor de rest is het wel een heel goed spel. Alleen wil ik alle unieke auto's, maar welke dat allemaal zijn zou ik niet weten. Ik heb iig die limo van Candy en die lijkenwagen. En verder Love Fist. Maar ik weet niet of die uniek is. Heeft er niet iemand een complete lijst van unieke auto's?

Kijk es naar het bestand: handling.cfg. In de map DATA geloof ik. Daar staan ALLE auto's in. Openen in notepad o.i.d.
    Wat? WAT? wat?
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:32:59 #55
    63163 Apehaar
    FOK! HoofdAap
    pi_12543390
    Nu ik die screenies zie. Denk ik dat ik VC maar weer ga installeren. Ik heb hem niet zolang gespeeld.
    Tester
      donderdag 21 augustus 2003 @ 01:04:58 #56
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_12594356
    Wisten jullie dat je een burnout kan doen met de auto's en motoren?
    gewoon naar voren EN naar achnteren tegelijk indrukken en als je het goed doet gaat het wiel spinnen.
    bij de motoren en scooters kan je dan naar rechts of naar links om een rondje te draaien.
    wat dan weer NIET kan is op een stopeje burnen. da's wel jammer vind ik.
      donderdag 21 augustus 2003 @ 10:16:28 #57
    136 V.
    pi_12597986
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 01:04 schreef speedfreakssj het volgende:
    Eh..... ja.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12598035
    Nog steeds een VC topic . En nog steeds mijn openingspost van deel 6 voor een groot deel. Ik geloof ik installeer het nog eens voor de gein.
    https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
    pi_12610773
    quote:
    gewoon naar voren EN naar achnteren tegelijk indrukken en als je het goed doet gaat het wiel spinnen.
    bij de motoren en scooters kan je dan naar rechts of naar links om een rondje te draaien.
    Ik wist het nog niet..........
    pi_12610954
    quote:
    je kan met auto`s ook rondjes, een stoepje op of op een stoepje kan ook hoor
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 03:35:32 #61
    36533 Shyte
    Stone free..
    pi_12622748
    Wordt het nu niet eens tijd om een Fok! MTA Vice City Clan te formeren en dan met zn allen de mansion te bestormen? Of streetraces te organiseren? Ik noem maar een zijweg......
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 04:21:24 #62
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12622856
    Is er ook iemand die de Endurance race uit zn hoofd kent en die met mij wil racen?
    Wat? WAT? wat?
    pi_12677642
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 03:35 schreef Shyte het volgende:
    Wordt het nu niet eens tijd om een Fok! MTA Vice City Clan te formeren en dan met zn allen de mansion te bestormen? Of streetraces te organiseren? Ik noem maar een zijweg......
    mwah of gewoon een keer een avondje dat iemand host en dat er 2 teams gemaakt worden waar je je van tevoren kunt aanmelden, 1 team verdedigt, en een team valt aan. Moet je ook ff afspreken wie welke wapens mag gebruiken ed. En hoeveel per team etc. etc.
      maandag 25 augustus 2003 @ 01:01:52 #64
    24184 speedfreakssj
    pi_12692635
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 19:13 schreef flippie_flink het volgende:

[..]

je kan met auto`s ook rondjes, een stoepje op of op een stoepje kan ook hoor

oh, ik had dat alleen met de motor geprobeerd.

mijn excuses..

maar ik dacht dat het nieuw was en dat ik de enige was die op het toetsenbord liep te rammen voor leuke stunts.

kunnen we trouwens geen appache VS appache battle houden ofzo?

pi_12694853
    -apache wapens werken niet
    -er is maar 1 apache in de game
    pi_12696444
    wat is de beste manier om de laatste Love fist missie te doen, die met die limo en de bom?
    Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
    Coming up: EHX Metal Muff
    Mijn gitaar!
    pi_12696979
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 10:51 schreef Alter_Ego het volgende:
    wat is de beste manier om de laatste Love fist missie te doen, die met die limo en de bom?
    meteen na de start links af gaan, dan heb je een lang recht stuk, ga niet te hard, is zonde van je afstand, en probeer dan bij de boulevard te komen, neem ruime bochten en zoek de lang stukken op
    pi_12698089
    quote:
    Over de snelwegrijden en bij de haven en hele snellen bocht maken
    Heb ik ook gedaan en heb hem gehaald
      maandag 25 augustus 2003 @ 13:53:37 #69
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12700468
    quote:
    De leukste is, zo snel mogelijk little havana op te zoeken, en al die bochtjes en palen te ontwijken
    Wat? WAT? wat?
      woensdag 27 augustus 2003 @ 05:57:51 #70
    24184 speedfreakssj
    pi_12748616
    hoe kan het dan met IMG tool 1.3 ik geen auto's kan editten?

de dff en txd files die ik wil vervangen zijn schijnbaar te groot.

de originele is denk ik 100 K of minder en de Nieuwe is dan soms meer dan 1 MB. waarom kan ik deze er niet overheenschrijven?

edit: File is too big to replace banshee.dff

woensdag 27 augustus 2003 @ 17:01:49 #71
    136 V.
    pi_12760880
    Iemand enig idee hoe je die kutmissie doet met die RC-vliegtuigjes en dan die drugsboten bombarderen?

Ik word er gek van, die klotevliegtuigjes zijn gewoon NIET te besturen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 17:44:14 #72
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_12762041
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 17:01 schreef Verbal het volgende:
    Iemand enig idee hoe je die kutmissie doet met die RC-vliegtuigjes en dan die drugsboten bombarderen?

V.

Makkelijk!
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
      woensdag 27 augustus 2003 @ 23:27:23 #73
    136 V.
    pi_12771683
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 17:44 schreef FallenAngel666 het volgende:

[..]

Makkelijk!

Daar ben ik mee geholpen, hoor...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 02:32:25 #74
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12774667
    quote:

V.

Niet teveel aan het sturenn denken. Alleen concenteren op die boten. Je moet wel een beetje de controls tweaken naar een relaxte combo, want default zuigt ie.
    Wat? WAT? wat?
      donderdag 28 augustus 2003 @ 10:35:22 #75
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_12777173
    quote:

V.

oefenen, luiaard
    pi_12780898
    quote:

V.

hele tijd stijgen knop ingedrukt houden dan stort je zelden neer.
    en heel laag gaan vliegen als je de bom afwerpt, dan raak je de boten het snelst
      donderdag 28 augustus 2003 @ 13:52:53 #77
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_12781829
    Hoogte nemen, duikvlucht, bommetje loslaten en weer opstijgen. Suc6.
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:22:26 #78
    136 V.
    pi_12821967
    Bedankt voor de tips, ik ga ze rustig een keer proberen.

Nog een vraag. Vanuit de lucht zag ik een aantal mooie mogelijkheden voor sprongen, maar de routes beginnen bij brandtrappen die omhoog zijn.

Is er een mogelijkheid om die naar beneden te krijgen?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12822363
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 08:41 schreef Retuobak het volgende:
    -apache wapens werken niet
    -er is maar 1 apache in de game
    -fout
    -fout

de wapens werken wel en er zijn wel degelijk meerder apaches in het spel

pi_12825832
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 00:41 schreef flippie_flink het volgende:

[..]

-fout
    -fout

de wapens werken wel en er zijn wel degelijk meerder apaches in het spel

mag jij me vertellen waar je die 2e apache vind in MTA en hoe je mij wil killen met de ene apache die er wel echt in zit
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:35:25 #81
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_12826974
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 09:30 schreef Retuobak het volgende:

[..]

mag jij me vertellen waar je die 2e apache vind in MTA en hoe je mij wil killen met de ene apache die er wel echt in zit

MTA?!

Dat ene programma waarmee ze zeiden dat VC online ging?
    DAT WERKT?!?!?!?!?!

zaterdag 30 augustus 2003 @ 23:28:20 #82
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_12839216
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 11:35 schreef bosbanaan het volgende:

[..]

MTA?!

Dat ene programma waarmee ze zeiden dat VC online ging?
    DAT WERKT?!?!?!?!?!

Het is nog in beta, ik heb gister ff de nieuwste versie gespeeld met de DEVs APACHE doet het, drive by ook
    Wat? WAT? wat?
    pi_12839272
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 09:30 schreef Retuobak het volgende:

[..]

ohwwww mta, sorry
    pi_12848172
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 00:22 schreef Verbal het volgende:
    Bedankt voor de tips, ik ga ze rustig een keer proberen.

Nog een vraag. Vanuit de lucht zag ik een aantal mooie mogelijkheden voor sprongen, maar de routes beginnen bij brandtrappen die omhoog zijn.

Is er een mogelijkheid om die naar beneden te krijgen?

V.

die sprongen ga je nog doen bij de laatste misse van de filmstudios
    [b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
    pi_12849087
    Ik heb em eindelijk!!!
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
      zondag 31 augustus 2003 @ 15:38:40 #86
    136 V.
    pi_12849283
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 14:51 schreef SomeDude het volgende:

[..]

die sprongen ga je nog doen bij de laatste misse van de filmstudios

Okee, thanks...

Ondertussen heb ik bij de tweede filmstudio-missie de grootste moeite om dat vliegtuig in de lucht te houden, eigenlijk hetzelfde als bij die eerder genoemde RC-missie.

Kijk ik over een paar controls heen, of zo?

Ik gebruik'vooruit', 'omhoog' en 'links' en 'rechts'.

Maar heel erg hoog kom ik niet met die vliegtuig-opdrachten.

Helluppie!

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12849357
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 15:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Okee, thanks...

Ondertussen heb ik bij de tweede filmstudio-missie de grootste moeite om dat vliegtuig in de lucht te houden, eigenlijk hetzelfde als bij die eerder genoemde RC-missie.

Kijk ik over een paar controls heen, of zo?

Ik gebruik'vooruit', 'omhoog' en 'links' en 'rechts'.

Maar heel erg hoog kom ik niet met die vliegtuig-opdrachten.

Helluppie!

V.

er zitten op je numpads ook nog toetsen voor je vliegtuig en helis, je hebt 8 verschillende toetsen in een heli.
      zondag 31 augustus 2003 @ 15:44:49 #88
    136 V.
    pi_12849446
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 15:40 schreef WamP het volgende:

[..]

er zitten op je numpads ook nog toetsen voor je vliegtuig en helis, je hebt 8 verschillende toetsen in een heli.

De heli's zijn geen enkel probleem, kan ik mee lezen en schrijven.

Het gaat puur om de vliegtuigen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      zondag 31 augustus 2003 @ 16:36:28 #89
    61427 alstar
    © © © © © © © © © © ©
    pi_12850772
    Kan iemand mij ff een linkje pasen waar die multiplayer mod is te downloaden
    pi_12856959
    Ik ben ff leuk aan het spelen geweest met auto's.

Voor Isdn'ers, 56k'ers en Casema slachtoffers:
    http://jasper.spiromail.com/users/jasper/Blowup low.WMV
    zo'n 2 MB
    Voor rijke mensen met ADSL en snelle kabel:
    http://jasper.spiromail.com/users/jasper/Blowup high.WMV
    Groter

pi_12856988
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 16:36 schreef alstar het volgende:
    Kan iemand mij ff een linkje pasen waar die multiplayer mod is te downloaden
    www.google.nl
    www.multitheftauto.com
    pi_12866531
    Ik ben vorige week ook eindelijk eens begonnen met dit wereldspel (op de PS2). Had hem al sinds de release liggen!

Ik zit nu alleen vast bij The Driver, is er een trukje om deze missie te halen? Het lukt me echt niet om van die gast te winnen met zo'n poepsentinel!

pi_12866680
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ben vorige week ook eindelijk eens begonnen met dit wereldspel (op de PS2). Had hem al sinds de release liggen!

Ik zit nu alleen vast bij The Driver, is er een trukje om deze missie te halen? Het lukt me echt niet om van die gast te winnen met zo'n poepsentinel!

Op de PC kan je met een stateditor die Sabre heel erg sloom maken...

Wat ookk schijnt te werken is zijn banden kapot te schieten aan de start.

pi_12868745
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 10:38 schreef Strolie75 het volgende:

whaha jullie zijn gewoon slecht, ik heb niks verandert en 3 van de 5 keer van hem gewonnen
    een paar vrienden redden het ook steeds niet, daar heb ik het ook maar even voor gedaan
    wat ook schijnt te helpen is hem meteen bij de eerst brug tegen de zijkant aan te rammen
    pi_12868756
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 20:50 schreef DigiJasper het volgende:

zo'n 2 MB
    Groter

werkt niet, geef goede url eens

pi_12870095
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2003 20:50 schreef DigiJasper het volgende:

zo'n 2 MB
    Groter

werkt niet dude...........
    pi_12870146
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 12:38 schreef WamP het volgende:
    whaha jullie zijn gewoon slecht, ik heb niks verandert en 3 van de 5 keer van hem gewonnen
    een paar vrienden redden het ook steeds niet, daar heb ik het ook maar even voor gedaan
    Mag ik je aanraken?
      maandag 1 september 2003 @ 14:04:53 #98
    136 V.
    pi_12870802
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 13:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12871556
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 12:38 schreef WamP het volgende:

[..]

wat ook schijnt te helpen is hem meteen bij de eerst brug tegen de zijkant aan te rammen

je hebt ooit nog gefaald? :S
    ik heb hem 4x gedaan, 4x gelukt............
    pi_12873110
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 12:39 schreef WamP het volgende:

[..]

Links zijn goed, ff copy pasten (incl low.asf of whatever enzo)
      dinsdag 2 september 2003 @ 07:51:10 #101
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_12886616
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 23:28 schreef ViMh het volgende:

[..]

Het is nog in beta, ik heb gister ff de nieuwste versie gespeeld met de DEVs APACHE doet het, drive by ook

Kewl!
    Waar kan je die downloaden? en met z'n hoevelen zit je dan in Vice City?
    pi_12886624
    Mmmm wazig, The Driver missie lukte nog steeds niet dus ik ben maar wat auto's gaan verzamelen voor die lijst die bij sunshine auto's hangt. Na het verkrijgen van deze asset kon ik de laatste missies gewoon spelen!
    pi_12964441
    Ken iemand mij vertellen wat er gebeurd als je
    10,20,30,enz hiddenpakkies heb gevonden?
    pi_12967165
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 16:59 schreef Seal_force het volgende:
    Ken iemand mij vertellen wat er gebeurd als je
    10,20,30,enz hiddenpakkies heb gevonden?
    10 armor
    20 kettingzaag
    30 revolver (colt python)
    40 vlammenwerper
    50 sniper
    60 zon ronddraaiende machinegun met 6 lopen en 50 kogels per sec
    70 raketwerper
    80 helicopter bij je grote villa V
    90 tank op de legerbasis
    100 apache op legerbasis
    pi_12967277
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 19:20 schreef WamP het volgende:

[..]

10 armor
    20 kettingzaag
    30 revolver (colt python)
    40 vlammenwerper
    50 sniper
    60 zon ronddraaiende machinegun met 6 lopen en 50 kogels per sec
    70 raketwerper
    80 helicopter bij je grote villa V
    90 tank op de legerbasis
    100 apache op legerbasis

Ik weet niet hoor maar ik heb altijd al een helicopter bij me grote villa V
      zaterdag 6 september 2003 @ 12:30:30 #106
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_12979165
    Is er ook een site waar ik wat info / downloads kan vinden van dat MTA?
    Daar gaat Vice City mee online ... Werkt het al?!
    En wat zegt Rockstar ervan?!
    pi_12979378
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2003 19:25 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar ik heb altijd al een helicopter bij me grote villa V

maar niet eentje die op water kan landen en een machinegeweer aan boord heeft
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:51:54 #108
    136 V.
    pi_12981207
    Olla,

iemand enig idee hoe ik in de Mr Whoopee de bel kan laten rinkelen?

Ik heb alle knoppen op mijn toetsenbord al geprobeerd, maar nada

Gekeken bij 'define controls', nada

De FAQ heeft het over 'button L3' en ik heb geen idee waarover die het heeft.

HELP mij...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:53:53 #109
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_12981248
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:51 schreef Verbal het volgende:

De FAQ heeft het over 'button L3' en ik heb geen idee waarover die het heeft.

V.

Dat is voor een Joypad
    The truth was in here.
      zaterdag 6 september 2003 @ 14:56:22 #110
    136 V.
    pi_12981312
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is voor een Joypad

A H

Magoed, iemand die het antwoord voor de PC heeft?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12981663
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 14:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

A H

Magoed, iemand die het antwoord voor de PC heeft?

V.

je toeterknop heel kort indrukken
    pi_12981783
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:14 schreef DutchBlood het volgende:

[..]

Shift meestal.......
    pi_12982396
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:21 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Shift meestal.......

ik heb tab...
    pi_12982402
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 16:06 schreef DutchBlood het volgende:

[..]

ik heb tab...

ik shift...
      zaterdag 6 september 2003 @ 23:41:13 #115
    136 V.
    pi_12991731
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 15:14 schreef DutchBlood het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook, maar dan gebeurt er dus niets

(shift, overigens)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_12998381
    *tap tap* op Shift, dan werkt het wel 2x kort rammen dus.
    pi_13002466
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 23:28 schreef ViMh het volgende:

[..]

Ik ben een MTA Dev.
    Waar haal jij vandaan dat dat werkt?
    Want de apache en drive by werkt nog lang niet.
      zondag 7 september 2003 @ 17:04:08 #118
    25937 Roger-Wilco
    The n00b is back
    pi_13003985
    Heeft iemand nog mooie mod-tips.

Ik heb deze er net in gezet, maar ik heb nog een hoop lelijke auto`s rond crossen.

Dus als iemand nog wat mooie auto`s weet. Gaarne.

Ik weet het beter
    pi_13004090
    dies wel erg cool waar heb je hem vandaan, de bmw m3 is erg mooi en de ferari f40 is ook erg mooi, ergens in de vorige delen staan links
      zondag 7 september 2003 @ 20:33:54 #120
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13009052
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 17:07 schreef flippie_flink het volgende:
    dies wel erg cool waar heb je hem vandaan, de bmw m3 is erg mooi en de ferari f40 is ook erg mooi, ergens in de vorige delen staan links
    Gewoon "Hellfire" van VCMM.

--------------------------------------------------------------------

SteveO, waar heb jij die opgevoerde motor van die 336 kan?
    Die rood met witte

zondag 7 september 2003 @ 21:46:55 #121
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13010874
    Mijn spel loopt steeds vast, ik kan even spelen en dan blijft ie gewoon stilstaan, ik heb een aantal auto's veranderd ( althans dat geprobeerd)
    Alleen nu heb ik dus een nieuw model nodig voor de oceanic en de manana.... Waar kan ik die vinden? of moet ik gewoon alles wegsmijten en opnieuw installeren? bedankt voor een eventueel (maar toch zeker zeldzaam) antwoord...
    pi_13014202
    je kan elk model over elke auto zetten gewoon ff de dff naampjes veranderen, voor die motor moet je gta3.net zijn, en je kan hem zo hard laten gaan als je zelf wil, die van mij is niet meer onder controle te houden op dit moment, weet iemand trouwens hoe je ervoor kan zorgen dat het mannetje zich beter vast blijft houden aan de bike?
      maandag 8 september 2003 @ 01:07:16 #123
    62850 ViMh
    Voices in my head
    pi_13015192
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 12:30 schreef bosbanaan het volgende:
    Is er ook een site waar ik wat info / downloads kan vinden van dat MTA?
    Daar gaat Vice City mee online ... Werkt het al?!
    En wat zegt Rockstar ervan?!
    http://www.multitheftauto.com

Rockstar vindt het wel best, de broncode blijft origineel...

Ze zullen mischien ooit vragen om er een start-alleen-op-als-er-een-originele-cd-inzit progje in te bouwen

Wat? WAT? wat?
      maandag 8 september 2003 @ 12:31:38 #124
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_13019738
    Weet iemand waar ik de savegames kan vinden om er een backup van te maken?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      woensdag 10 september 2003 @ 07:22:48 #125
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13064225
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 01:07 schreef ViMh het volgende:

[..]

http://www.multitheftauto.com

Rockstar vindt het wel best, de broncode blijft origineel...

Ze zullen mischien ooit vragen om er een start-alleen-op-als-er-een-originele-cd-inzit progje in te bouwen

En Bedankt!
      woensdag 10 september 2003 @ 07:25:39 #126
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13064229
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2003 16:06 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ik shift...

Ik ook, maar waar heb jij nou die fok!king motor die je op topic 15 liet zien vandaan, die ging daar 336 ofzo met een wheelie.

GTA VC topic deel 15 <---

woensdag 10 september 2003 @ 07:27:53 #127
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13064237
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
    Weet iemand waar ik de savegames kan vinden om er een backup van te maken?
    [offtopic] Nee Strollie ik probeer niet te flooden sorry [/offtopic]

in Start / Documents / My Documents, of C:\My Documents of whatever.
    In ieder geval in jouw documenten map, en dan is het
    "Gta Vice City User Files"

woensdag 10 september 2003 @ 09:21:04 #128
    25937 Roger-Wilco
    The n00b is back
    pi_13064934
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 17:07 schreef flippie_flink het volgende:
    Die m3 is te nieuw, dat staat gek. Ik zoek meer naar wagens die in de tijdgeest passen zoals:

Ik weet het beter
    pi_13081134
    weet iemand een host en port nr van de GTA/VC?? ik heb namelijk MTA:VC gedownload maar ik kan niet conecten. please help me!!!;(
    Hier moet wat leuks staan...
      woensdag 10 september 2003 @ 22:43:15 #130
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_13083124
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 07:27 schreef bosbanaan het volgende:

[..]

[offtopic] Nee Strollie ik probeer niet te flooden sorry [/offtopic]

in Start / Documents / My Documents, of C:\My Documents of whatever.
    In ieder geval in jouw documenten map, en dan is het
    "Gta Vice City User Files"

Thanks a LOT, mijn broertje morgen weer helemaal heppie
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_13144936
    Weet iemand waar ik plaatjes van de auto met hun naam kan zien?

/Edit: gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 13-09-2003 20:19]

maandag 15 september 2003 @ 15:02:47 #132
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13181602
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Thanks a LOT, mijn broertje morgen weer helemaal heppie

Okeej, Graag gedaan!
    pi_13183400
    Ok, kben tot dusver langs Diaz (tenminste hijs is "dead and buried" ), nu is zijn huis van mij maar nu krijg ik een missie (van mezelf daadwerkelijk) om winkels te overvallen ofzo of neerknallen van gasten achter de counter??? Tis tenminste de missie shakedown...

Kheb een paar winkels overvallen maar verdwijnen dus niet als al gepakte winkels, wat moet ik eigenlijk doen??

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
    pi_13184729
    alle ruiten op tijd kapot schieten die aangegeven zijn
    pi_13186113
    quote:
    Op maandag 15 september 2003 16:09 schreef Bass_Boy het volgende:
    Ok, kben tot dusver langs Diaz (tenminste hijs is "dead and buried" ), nu is zijn huis van mij maar nu krijg ik een missie (van mezelf daadwerkelijk) om winkels te overvallen ofzo of neerknallen van gasten achter de counter??? Tis tenminste de missie shakedown...

Kheb een paar winkels overvallen maar verdwijnen dus niet als al gepakte winkels, wat moet ik eigenlijk doen??

Alle ramen boven en beneden kapot schieten Als je geluk heb komt er geen politie achter je aan bij de eerste 3 ramen
    pi_13188924
    goed plan is overigens om een PCJ klaar te zetten voor je aan die missie begint en die IN het winkelcentrum te rijden, gaat het allemaal net wat sneller
    pi_13235408
    Met die Mr.Whoopy missie......Moet je nou 150 deals doen of 50 deals achter elkaar
    Xbox Live: Anormius
    pi_13237615
    50 deals achter elkaar
      woensdag 17 september 2003 @ 16:04:46 #139
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_13238153
    ik krijg geen missies meer, ik heb alle bedrijven, alle missies gedaan die ik kon (laatste was cop land geloof ik) behalve die van mr. whoopee en kaufman.
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      woensdag 17 september 2003 @ 16:25:17 #140
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_13238711
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:04 schreef Rahl het volgende:
    ik krijg geen missies meer, ik heb alle bedrijven, alle missies gedaan die ik kon (laatste was cop land geloof ik) behalve die van mr. whoopee en kaufman.
    Nu moet je voor de 100% completion gaan!
    Dus alle unique jumps, hidden packages etc.
    En gewoon fun hebben natuurlijk! Je moet bijvoorbeeld eens een vigilante missie doen m.b.v. de Hunter (apache helicopter in legerbasis)
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
    pi_13239432
    Ik heb de originele cd van VC hier liggen, geinstalleerd en werkt perfect. Alleen voor mijn huisgenoot, zelfde laptop, heb ik hem gekopieerd, de tweede cd dan, de eerste is alleen installatie. Hier staat alleen audio op en verder niets. Maar wanneer je die copy erin doet herkent de cd-driver de cd niet, terwijl wanneer je de originele erin doet, de cd-driver hem gewoon herkent..... Hoe kan dit, want de twee cd's zijn geheel identiek..
      woensdag 17 september 2003 @ 16:57:52 #142
    136 V.
    pi_13239667
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:49 schreef Spuit het volgende:
    Hoe kan dit, want de twee cd's zijn geheel identiek..
    Blijkbaar niet. Blijkbaar werkt de beveiliging. En blijkbaar ben jij niet op de hoogte van het feit dat je dit soort illegale vragen niet mag stellen op Fok!

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      woensdag 17 september 2003 @ 17:01:26 #143
    136 V.
    pi_13239775
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 14:18 schreef Mister_T het volgende:
    Met die Mr.Whoopy missie......Moet je nou 150 deals doen of 50 deals achter elkaar
    50, maar hij meldt het niet zomaar, maar als je na 50 deals uitstapt geeft 'ie pas bericht.

ZIjn er trouwens mensen die die dirtbike-track in het stadion hebben gehaald? Mij lukt het niet.

En vliegen schiet ook niet op, dus ik hang bij de vliegmissie van de filmstudio en die van Auntie Poulet. Voor de rest heb ik alle vaste missies gedaan.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_13239798
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Blijkbaar werkt de beveiliging. En blijkbaar ben jij niet op de hoogte van het feit dat je dit soort illegale vragen niet mag stellen op Fok!

V.

kan me vergissen maar kopie voor thuisgebruik is legaal, net zoals iets opnemen van TV en later met al je huisgenoten nog eens kijken.......
    pi_13239879
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 16:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

uhh de vraag is sowieso niet illegaal..... maar ook hetgeen de vraag overgaat niet. Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus. Maar dan zel de beveiliging wel werken. Iemand een idee hoe te omzeilen?
    pi_13240240
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:05 schreef Spuit het volgende:

[..]

uhh de vraag is sowieso niet illegaal..... maar ook hetgeen de vraag overgaat niet. Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus. Maar dan zel de beveiliging wel werken. Iemand een idee hoe te omzeilen?

Het is zeker wel illegaal.

Meneer EA wil dat je voor elke speler een spel koopt...

woensdag 17 september 2003 @ 17:20:49 #147
    136 V.
    pi_13240314
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:02 schreef Retuobak het volgende:

kan me vergissen maar kopie voor thuisgebruik is legaal

Onder 'kopie voor thuisgebruik' wordt niet verstaan 'kopiëren voor een ander'. Punt.
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:05 schreef Spuit het volgende:
    Het is namelijk voor een LAN, kennen we tegen elkaar spelen, niet illegaal dus.
    Nee. En daarom hebben ze er een beveiligin op zitten
    quote:
    Maar dan zel de beveiliging wel werken.
    Stom zeg, ze zijn zeker vergeten dat Spuit een kopietje wilde trekken.
    quote:
    Iemand een idee hoe te omzeilen?
    En die vraag mag dus niet. Wie in jouw gezin heeft vandaag de familiehersencel in gebruik

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_13241732
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Onder 'kopie voor thuisgebruik' wordt niet verstaan 'kopiëren voor een ander'. Punt.
    [..]

Nee. En daarom hebben ze er een beveiligin op zitten
    [..]

Stom zeg, ze zijn zeker vergeten dat Spuit een kopietje wilde trekken.
    [..]

En die vraag mag dus niet. Wie in jouw gezin heeft vandaag de familiehersencel in gebruik

V.

ben je ongesteld ofzo?
      woensdag 17 september 2003 @ 20:18:31 #149
    136 V.
    pi_13245101
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 18:16 schreef Spuit het volgende:

[..]

ben je ongesteld ofzo?

Ja, nou. PMS 24/7.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_13245165
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Verbal het volgende:

huisgenoot is thuisgebruik idiot!
      woensdag 17 september 2003 @ 20:45:04 #151
    136 V.
    pi_13245946
    quote:
    Op woensdag 17 september 2003 20:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

huisgenoot is thuisgebruik idiot!

Thuisgebruik is kopie voor jezelf, kuttekop.

Er zit een 'b e v e i l i g i n g' op. Ga Rockstar Games maar uitleggen dat het oneerlijk is.

Randdebiel.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 19 september 2003 @ 11:42:59 #152
    68256 ashwin
    Unlevelled Skilsz
    pi_13284441
    k heb laatst 2 nieuwe cars gedownload..bij gta3.net en ik heb die cars geinstalleerd...alleen die spel die stopt plotseling..en dan krijg ik me bureaublad}:|..hoe de piep moet ik die 2 auto's goed installeren??
    pi_13292980
    Hoe lang moet een wheelie zijn voordat ie meetelt?
    Greetz, Big_Boss_Man
    feest
    pi_13293024
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 11:42 schreef ashwin het volgende:
    k heb laatst 2 nieuwe cars gedownload..bij gta3.net en ik heb die cars geinstalleerd...alleen die spel die stopt plotseling..en dan krijg ik me bureaublad}:|..hoe de piep moet ik die 2 auto's goed installeren??
    Nerd, gta3.net? Of je zit in het foute topic of je bent gare dingen aan het doen.
    feest
    pi_13302261
    quote:
    Uhh, als je een wilt burnen met je voorwiel moet je een motor hebben met voorwiel aandrijving.
    feest
    pi_13302353
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 16:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Nerd, gta3.net? Of je zit in het foute topic of je bent gare dingen aan het doen.

hoezo? GTA3 wagens werken ook voor Vice City hoor...........
    pi_13302706
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 23:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Uhh, als je een wilt burnen met je voorwiel moet je een motor hebben met voorwiel aandrijving.

hoezo zou die willen burnen met ze voorwiel, je lult gare dingen dude
      zaterdag 20 september 2003 @ 09:21:33 #158
    68256 ashwin
    Unlevelled Skilsz
    pi_13308091
    quote:
    Op vrijdag 19 september 2003 16:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

bij gta3.net kan je ook wagens voor vice city downloaden sjakie....en don't call me nerd:(
    pi_13312164
    Help ik zit vast !!
    ik kom niet verder bij een missie de missie "kill the cubans"
    het is de missie dat ik met een radio gravisch bestuurbaar vliegtuigje naar de overkant van het kanaal moet en een paar speed boten moet vernietigen.
    het lukt me gewoon niet !!
    kan iemand mij helpen ??
    of weet iemand waar ik een user file van die missie kan downloadden ?
    het liefst sla ik de missie gewoon over :-)
      zaterdag 20 september 2003 @ 13:51:27 #160
    33213 SpleeffY
    Ja, wat hij zegt ->
    pi_13312183
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 13:50 schreef Frank_Kadett het volgende:
    Help ik zit vast !!
    het is de missie dat ik met een radio gravisch bestuurbaar vliegtuigje naar de overkant van het kanaal moet en een paar speed boten moet vernietigen.
    kan iemand mij helpen ??
    Je moet gewoon blijven oefenen, ik heb er ook drie uur over gedaan...
    En weet je wel zeker dat je alle controls van het vliegtuigje kent?
    pi_13312246
    Je moet gewoon blijven oefenen, ik heb er ook drie uur over gedaan...

ik heb er al 2 hele dagen over geoefent !!
    maar het lukt me gewoon niet!
    ik sla deze missie liever gewoon over
    dit is dan ook de eerste missie die ik niet leuk vind :-)

pi_13312483
    Heb nu 57% procent compleet. Maar heb alle missies bijna al gedaan alleen de bedrijven nog.

Alleen alle autos zoeken heb ik nog niet allemaal gedaan 1 lijst af

[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 20-09-2003 15:37]

pi_13312660
    Heb nu 57% procent compleet. Maar heb alle missies bijna al gedaan alleen de bedrijven nog.

kan ik van jou dan niet die userfile krijgen ?

pi_13314001
    weet niet kan je het zelf niet dan? of heb je het al een keer gehaald? heb niet zo veel geld weet je.
      zaterdag 20 september 2003 @ 16:01:28 #165
    136 V.
    pi_13314601
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 13:50 schreef Frank_Kadett het volgende:
    Help ik zit vast !!
    kan iemand mij helpen ??
    Same here. Ik hang bij twee verschillende missies, en bij allebei moet je vliegen

GTA:VC is voor het eerst in een maand al een paar dagen uit mijn cd-drive, en ik heb Raven Shield maar weer opgepakt.

KUTmissies

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      zaterdag 20 september 2003 @ 16:02:10 #166
    136 V.
    pi_13314619
    quote:
    Op zaterdag 20 september 2003 13:51 schreef SpleeffY het volgende:

Vertel maar dan.

Ik ken omhoog, omlaag, opzij en opzij

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_13328015
    Ik had in een savegame gezien dat je in je Vercetti Mansion in de kamer waar een Body Armor, Health en een geweertje zijn, 2 mensen met je kan laten 'meelopen' . Dit had ik gezien in een savegame. Welke missie oid moet ik hiervoor doen? Heb alle bedrijven / missies al gedaan
      zondag 21 september 2003 @ 08:50:52 #168
    136 V.
    pi_13328024
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 08:49 schreef DigiJasper het volgende:
    Ik had in een savegame gezien dat je in je Vercetti Mansion in de kamer waar een Body Armor, Health en een geweertje zijn, 2 mensen met je kan laten 'meelopen' . Dit had ik gezien in een savegame. Welke missie oid moet ik hiervoor doen? Heb alle bedrijven / missies al gedaan
    Wat is er leuk aan het laten meelopen van twee personen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_13328055
    Dat ze ook een wapen bij zich hebben -> kunnen schieten
    maargoed, ik wil 't gewoon ff weten
    pi_13328147
    Jaa, ik heb ook GTA3 VC. .
    I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
    pi_13328160
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:20 schreef Niwa het volgende:
    Jaa, ik heb ook GTA VC.
    pi_13328176
    Ik heb net een skin gedownload, en ingesteld, maar ik had dus laatst die domme golfer gedood. Nu heb ik die golfkleren aan. Als ik nu naar de klerenwinkel ga, krijg ik dan die skin, of die blauwe kleren?
    pi_13328183
    Dan krijg je die blauwe kleding, En bij dat golfpark kan je dan een golfpakkie halen
    pi_13328195
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 08:49 schreef DigiJasper het volgende:
    Als je hem op zoveel % heb uitgespeeld kun je bodyguards inhuren.
    pi_13328287
    Waar is 'Fort Daxter'? Heb de verhaallijn uitgespeeld en ik wil een Apache
    pi_13328290
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je hem op zoveel % heb uitgespeeld kun je bodyguards inhuren.

Weet je ook hoeveel?
    pi_13328293
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:38 schreef DigiJasper het volgende:
    Waar is 'Fort Daxter'? Heb de verhaallijn uitgespeeld en ik wil een Apache
    Naast het vliegveld.
    pi_13328300
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Naast het vliegveld.

Hmm ok, ff zoeken dan maar
    pi_13328325
    Waarom is die besturing van die heli zo achterlijk?
    pi_13328339
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:45 schreef Niwa het volgende:
    Waarom is die besturing van die heli zo achterlijk?
    Welke helie?

Bij een normale: omhoog-omlaag cursortoetsen om omhoog en omlaag te gaan , 1 en 2 (dacht ik) om te turnen, en 6 en 9.
    pi_13328375
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:48 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Welke helie?

Bij een normale: omhoog-omlaag cursortoetsen om omhoog en omlaag te gaan , 1 en 2 (dacht ik) om te turnen, en 6 en 9.

Dat je die bommen moet laten vallen.
    Dan moet je eerst omhoog, dan draaien, en naar de zijkant gaan en dan pas zit je goed. Kan het niet net zoals in een auto?
    pi_13328930
    Oh die shitheli. Zoek de brug op en vlieg over het platteland (Waar jouw eigen huis ook staat dus), zo raak je 'm geheid.
    pi_13328931
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 09:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Naast het vliegveld.

Kan 't niet vinden
    pi_13328953
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 10:35 schreef DigiJasper het volgende:
    Oh die shitheli. Zoek de brug op en vlieg over het platteland (Waar jouw eigen huis ook staat dus), zo raak je 'm geheid.
    Ik heb geen huis .
    pi_13329044
    Krijg je een taxibedrijf als je maar genoeg missies ervoor doet? Of gaat dat anders?
    pi_13329215
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 10:46 schreef Niwa het volgende:
    Krijg je een taxibedrijf als je maar genoeg missies ervoor doet? Of gaat dat anders?
    Heb je de Vercetti Mansion al, of nog niet?
    iig, over het land vliegen vind ik fijner dan over het water [waar ik telkens neerstort].

Heb je Diaz al vermoord?

Het taxibedrijf moet je zelf kopen. Dat kan aan het begin nog niet [Dan kan je alleen huizen kopen.]

pi_13329436
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 10:36 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Kan 't niet vinden

Dat is het leger toch dus dan kan je hem wel vinden.
    pi_13329491
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:03 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Heb je de Vercetti Mansion al, of nog niet?
    iig, over het land vliegen vind ik fijner dan over het water [waar ik telkens neerstort].

Heb je Diaz al vermoord?

Het taxibedrijf moet je zelf kopen. Dat kan aan het begin nog niet [Dan kan je alleen huizen kopen.]

Nee, ik heb nog niks gekocht.
    En met die heli bedoel ik die 4 kleine bommetjes op dat bouwland.
    Diaz?
    En hoeveel kost een huis, en waar staat er eentje?
    pi_13329580
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:21 schreef Niwa het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog niks gekocht.
    En met die heli bedoel ik die 4 kleine bommetjes op dat bouwland.
    Diaz?
    En hoeveel kost een huis, en waar staat er eentje?

hij bedoel dat je die missies al gehaald heb (V) Daarna kan je meer huizen clubs en zo gaan kopen als er een groen huisjes voor staat (KLEIN) dan kan je het kopen als je genoeg geld heb.
    pi_13329657
    Ik heb 5875 dollar. .
    pi_13329738
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:29 schreef Niwa het volgende:
    Ik heb 5875 dollar. .
    Kan je dat huis tegen over (L) kopen 3000 is die.
    pi_13329768
    Ik woon in Washington street 1103. Bezoek me .
    pi_13329778
    Maar ik wil een garage . Wanneer en waar kan ik dat?
    pi_13329894
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:36 schreef Niwa het volgende:
    Maar ik wil een garage . Wanneer en waar kan ik dat?
    Ik denk dat je misschien toch eerst de missies moet halen van (v) en dan zoeken er staat wel een Groot huis op het eerste deel (eiland van vice city met garage maar weet niet of je die nu al kan kopen die was dacht ik wel 8000 maar er zit wel een zembad bij en een groote tuin waar je niks aan heb.O ja en er ligt een wapen op het dak.
    pi_13329989
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:42 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien toch eerst de missies moet halen van (v) en dan zoeken er staat wel een Groot huis op het eerste deel (eiland van vice city met garage maar weet niet of je die nu al kan kopen die was dacht ik wel 8000 maar er zit wel een zembad bij en een groote tuin waar je niks aan heb.O ja en er ligt een wapen op het dak.

Er staat geen V op mijn map. Alleen C en A.
    pi_13330062
    ..Hij liep vast dus ik haal de CD eruit..spel gaat gewoon door. .
    pi_13331151
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:47 schreef Niwa het volgende:

[..]

Oh, Avery Carringston en C weetik niet meer
    Maargoed, ik heb ondertussen alle huizen, Je kan ook Skumhole Shack kopen, die is maar $1000, maar wel op een ander eiland.
    pi_13331191
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:36 schreef Niwa het volgende:
    Ik woon in Washington street 1103. Bezoek me .
    Staat de bier koud?

pi_13331291
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 11:47 schreef Niwa het volgende:

[..]

o sorry je bent daar nog niet dan moet je eerst die missies halen en als je V heb die halen.
    pi_13331697
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 12:42 schreef Seal_force het volgende:

[..]

o sorry je bent daar nog niet dan moet je eerst die missies halen en als je V heb die halen.

Waarom ben je niet op MSN?
    pi_13332418
    Wie heeft er ook last van bagger geluid?
    De radio stations doen ut goed! maar als je in un auto zit hoor je de motor amper en als je hem hoort "stottert" het! ook bijv. met een RC vliegtuigje of RC Goblin of de sirenes van de politie/ambulance/brandweer.
    Zijn er hier ook patches voor ofzo!
    (by the way: mn cd is een copeej )

Latrzzzzzzz

pi_13332470
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef DJ_Vamp het volgende:

Latrzzzzzzz

Kneus
    pi_13332572
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef DJ_Vamp het volgende:
    Koop 'm orgineel en we verlenen support.
    pi_13332640
    OK OK sorry hoor!

Kwou niemand kwetsen!!!

Kwist niet dat jullie zoveel daarom gaven!!

pi_13332658
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:37 schreef DJ_Vamp het volgende:
    OK OK sorry hoor!

Kwou niemand kwetsen!!!

Kwist niet dat jullie zoveel daarom gaven!!

Je moet het ook niet vermelden dat je een kopie hebt.
    pi_13332677
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kneus

Ik weet nogsteeds niet waar Fort Daxter is
    pi_13332697
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:38 schreef DigiJasper het volgende:
    Stap in een helicopter, vlieg richting vliegveld, dan zie je Fort Daxter vanzelf liggen.
    pi_13332778
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Stap in een helicopter, vlieg richting vliegveld, dan zie je Fort Daxter vanzelf liggen.

Ik niet.. Rechts van het vliegveld is de Army Base, dat wel. Heb je een screenie? Kan het echt niet vinden
    pi_13332799
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:43 schreef DigiJasper het volgende:
    Ik niet.. Rechts van het vliegveld is de Army Base, dat wel. Heb je een screenie? Kan het echt niet vinden
    De Army Base is Fort Baxter.
    pi_13332894
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De Army Base is Fort Baxter.

Hmm ok, maar ik zie 'm er niet staan iig, Heb gezocht!
    [Heb de storyline uitgespeeld]
    pi_13332925
    heeft iemand foto van deze auto in vice city (Stretch)
      zondag 21 september 2003 @ 14:02:03 #212
    1489 Super Snackman
    Is weer verliefd
    pi_13333275
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:47 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je de storymode hebt uitgespeeld? De laatste missie is met die drugsgasten in je huis...
    En volgens mij staat hij tegen de achtermuur van de kazerne aan (als de voormuur de ingang is)

Politiekleren aantrekken voorkomt dat je meteen overhoop geschoten wordt...

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
    pi_13333843
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:47 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Hij staat aan de achterkant, bij de zee. Naast de tenten...
    pi_13335152
    C = Cortez. .
    En ik weet al hoe ik die skin kan laten werken. Ik moest eerst doodgaan 8). Ik heb nu een mooie witte Adidas skin .
    pi_13336375
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 14:25 schreef DutchBlood het volgende:

[..]

Hij staat aan de achterkant, bij de zee. Naast de tenten...

* Seal_force = DigiJasper

Had hem gevonden

pi_13341219
    weet iemand waar ik userfiles kan downloadden om een deel van gta over te slaan ??
    pi_13341311
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 19:36 schreef Frank_Kadett het volgende:
    weet iemand waar ik userfiles kan downloadden om een deel van gta over te slaan ??
    Als het goed is heb je een e mail binnen gekregen van mijn save games.
    heb het e mail adres van je site,leuke site gaaf
    pi_13342442
    --------------------------------------------------------------------------------
    Als het goed is heb je een e mail binnen gekregen van mijn save games.
    heb het e mail adres van je site,leuke site gaaf
    --------------------------------------------------------------------------------
    dank je voor het compliment en de user files !
    maar hoeveel missies heb ik nu over geslagen ?
    pi_13343014
    Moet je ff de procenten vergelijken
    pi_13346209
    ik heb gehoort dat je ook ergens andere auto's kan downloadden voor gta vice city ?
    ik heb zitten zoeken maar ik kan het niet vinden
    of heb ik me gewoon wat laten vertellen ?
    pi_13346336
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 22:37 schreef Frank_Kadett het volgende:
    ik heb gehoort dat je ook ergens andere auto's kan downloadden voor gta vice city ?
    ik heb zitten zoeken maar ik kan het niet vinden
    of heb ik me gewoon wat laten vertellen ?
    ja, echt waar, kan dat

gta3.net

pi_13348516
    ok gta3.net heb ik een auto gedownload maar toen wou ik hem installeren
    dat heb ik opgezocht op dezelfde site maar toen vond ik de text:
    (Firstly, to clear this up, all the cars for download on this site are for use with the PC version of GTA3 only. Ok? good.)
    maar ik wilde een auto voor gta vice cite (niet gta3 dus)
    dus auto's downloadden voor vice city kan het nu wel of niet ???
    pi_13349191
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 23:50 schreef Frank_Kadett het volgende:
    ok gta3.net heb ik een auto gedownload maar toen wou ik hem installeren
    dat heb ik opgezocht op dezelfde site maar toen vond ik de text:
    (Firstly, to clear this up, all the cars for download on this site are for use with the PC version of GTA3 only. Ok? good.)
    maar ik wilde een auto voor gta vice cite (niet gta3 dus)
    dus auto's downloadden voor vice city kan het nu wel of niet ???
    als je nou goed had gekeken zag je dat er een heel gedeeltje is voor gta vice city
    pi_13355761
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 00:18 schreef flippie_flink het volgende:

[..]

als je nou goed had gekeken zag je dat er een heel gedeeltje is voor gta vice city

ik heb goed gekeken, er staat toch :
    (all the cars for download on this site )
    en in de read me file die bij de auto zat (die ik gedownload heb bij de vice city gedeelte) staat de link naar de help pagina waar dit dus staat.
    ik wil niet eigenwijs zijn maar moet ik nu gewoon schijt hebben aan die waarschuwing en gewoon de auto in vice city stoppen ??
    ik ben bang dat ik gta ermee sloop.
    pi_13355879
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 12:18 schreef Frank_Kadett het volgende:

[..]

ik heb goed gekeken, er staat toch :
    (all the cars for download on this site )
    en in de read me file die bij de auto zat (die ik gedownload heb bij de vice city gedeelte) staat de link naar de help pagina waar dit dus staat.
    ik wil niet eigenwijs zijn maar moet ik nu gewoon schijt hebben aan die waarschuwing en gewoon de auto in vice city stoppen ??
    ik ben bang dat ik gta ermee sloop.

maak gewoon een kopie van de files die je moet vervangen.
    Als het dan niet werkt, kun je de kopien terug zetten..
    pi_13356242
    is er geen nederlandse uitleg hierover ?
    ik begrijp er helemaal niets van welke file's ik nu moet vervangen.
    en waarom moet ik file's vervangen ? ik wil geen auto;s vervangen maar
    ik wil er een paar auto;s bij !
    heeft iemand dit vaker gedaan?
    want ik kom er niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Frank_Kadett op 22-09-2003 12:46]

pi_13366779
    quote:
    Op maandag 22 september 2003 12:40 schreef Frank_Kadett het volgende:
    is er geen nederlandse uitleg hierover ?
    ik begrijp er helemaal niets van welke file's ik nu moet vervangen.
    en waarom moet ik file's vervangen ? ik wil geen auto;s vervangen maar
    ik wil er een paar auto;s bij !
    heeft iemand dit vaker gedaan?
    want ik kom er niet uit.
    er kunnen geen auto`s bij alleen vervangen, en op gta3.net is wel een gedeelte van vice city en je moet idd gewoon scheit hebben aan wat ze zeggen (waarom maken ze anders een gedeelte voor vc), als je ze wil vervagen heb je een img tool nodig die de dff en de txd filetjes kan vervangen, tevens op gta3.net te vinden onder tools
    pi_13382728
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:48 schreef Seal_force het volgende:
    heeft iemand foto van deze auto in vice city (Stretch)
    stretch is gewoon de limousine die naast je huis spawned.
      dinsdag 23 september 2003 @ 16:23:28 #229
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13387557
    quote:
    Op zondag 21 september 2003 13:38 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Het is Fort Baxter vriend,
    En ken je de Pizzakeet in Little Haiti,
    Daar is een straat dichtbij waar de vuilnisbelt aan het eind ligt,
    met een heli daarheen en dan recht naar voren, je ziet dan ergens aan de rand allemaal kotsgele muren, en als je het niet kan vinden pak je een heli, ga je naar een zo'n lange verticale landings/opstijg baan waar er twee van naast elkaar liggen. Daar vlieg je overheen en gewoon die richting aanhouden naar het noorden, dan zie je op een gegeven moment een aantal wachttorens, en als je te ver doorvliegt kom je bij het Stadion. Succes!
      maandag 29 september 2003 @ 15:50:33 #230
    21321 IAMUSEMUSE
    It's You That I Adore!
    pi_13522382
    Zou iemand nog effe die files kunnen linken om je FPS een beetje op te krikken..

Zo'n particle patch enzo..

THX

The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
    pi_13646111
    weet iemand of je een (force feedback) stuur kan gebruiken in dit spel?
      zaterdag 4 oktober 2003 @ 23:51:52 #232
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_13656200
    quote:
    chaos missie

1. Zorg dat je armor en health vol zitten.
    2. Zorg dat je een shotgun bij hebt, en nog wat ander wapentuig.
    3. Ga buiten staan en krijg 3 politiesterren, zo snel mogelijk.
    4. Als chopper komt op dakje gaan staan (waar ook ergens je Skumole Shack te vinden is).
    5. Op chopper gaan schieten met je shotgun, en je balkje raakt in mum van tijd vol.
    6. Als balkje nog niet vol is en chopper stort al neer, weer naar beneden gaan en her en daar wat politie-tuig neerschieten.

Dit stond er in de eerste post.. maar dit is onzin.. In zoverre als je een auto parkeert en je schiet er op.. en ook al ontploft hij.. door blijven schieten.. Dan ben je ook klaar.
    The truth was in here.
      zondag 5 oktober 2003 @ 11:11:25 #233
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13659975
    Het zal ongetwijfeld al wel in een eerder topic staan, maar geen idee welke dus als iemand mij wil/kan helpen: hoe steel je die tank uit die colonne?

En hoe configureer ik de controls om het helicoptertje in de bommissie makkelijker te kunnen besturen. In het controlmenu staat niks over een helicopter.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
      zondag 5 oktober 2003 @ 11:49:43 #234
    136 V.
    pi_13660417
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 11:11 schreef Georges het volgende:
    En hoe configureer ik de controls om het helicoptertje in de bommissie makkelijker te kunnen besturen. In het controlmenu staat niks over een helicopter.
    En in de handleiding?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      zondag 5 oktober 2003 @ 11:59:31 #235
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_13660539
    Volgens mij was dit topic er nog niet, met dank aan Steve-O voor de openingspost.

WTF, ik heb die halve openingspost geschreven en hij alle eer op zich nemen.
    (ik kom nog uit de oudere generatie Vice City topics)

Voulez-vous faire du chill avec moi?
      zondag 5 oktober 2003 @ 12:00:22 #236
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13660552
    In de handleiding staat hetzelfde menu als in het spel.
    Is het trouwens te voorkomen dat die self detonation sequence start van die tank? Ik haal het iedere keer niet. Hoe kun je de loop achteruit laten wijzen?
      zondag 5 oktober 2003 @ 12:06:45 #237
    54409 anti-virus
    Morgen gratis bier!
    pi_13660666
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 12:00 schreef Georges het volgende:
    In de handleiding staat hetzelfde menu als in het spel.
    Is het trouwens te voorkomen dat die self detonation sequence start van die tank? Ik haal het iedere keer niet. Hoe kun je de loop achteruit laten wijzen?
    Je moet gewoon gassen naar die garage als je een beetje doorrijd heb je nog je halve tijd over , en voor die loop heb je een stel aparte toetsen moet je even kijken bij controls. (ik dacht: look richt en look left of het was: turn dodo richt, turn dodo left)
    Voulez-vous faire du chill avec moi?
      zondag 5 oktober 2003 @ 16:53:09 #238
    59332 Little_Meanie
    Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
    pi_13667590
    GTA 3
    ----------

In Portland zit ik vast bij de missie: "Salvatore's called a meeting" heb wat rondgezocht en daar zie ik overal dat je de limo kogelvrij en al moet gaan maken op een ander eiland en zo Is er geen andere manier?

"Salvatore's called a meeting" is dus de missie waarbij je eerst enkele mannetjes moet ophalen in een limo en ze daarna naar Salvatore brengen maar onderweg wordt je gehindert door busjes en de ingang van het huis van Salvatore is ook geblokkeerd.

pi_13693837
    Heeft iemand voor mij een save file, waar je de missies van Cortez 'Guardian Angels', van Avery 'Demoliton Man' hebt gehaald? Want ik kan die 2 missies echt niet halen. Bedankt.
    pi_13693999
    En waarom worden mijn skins altijd verneukt? Die armen zien er bijv. niet uit.
      maandag 6 oktober 2003 @ 18:47:13 #241
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13695321
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2003 17:37 schreef Niwa het volgende:
    Heeft iemand voor mij een save file, waar je de missies van Cortez 'Guardian Angels', van Avery 'Demoliton Man' hebt gehaald? Want ik kan die 2 missies echt niet halen. Bedankt.
    Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter en die met die helicopter en die 4 bommen.
    Ik kan helaas geen save file plaatsen.
      maandag 6 oktober 2003 @ 18:48:43 #242
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_13695365
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2003 18:47 schreef Georges het volgende:

[..]

Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter

Zie post van mij eerder op deze pagina.
    The truth was in here.
    pi_13695486
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2003 18:47 schreef Georges het volgende:

[..]

Die zijn toch niet zo moeilijk? Wat ik zelf de moeilijkste vind zijn Chaos meter en die met die helicopter en die 4 bommen.
    Ik kan helaas geen save file plaatsen.

Demolition man IS die met die bommen. Je kan geen save file plaatsen, je hebt er dus wel een?
      maandag 6 oktober 2003 @ 20:59:47 #244
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13698647
    Nee, ik kan helaas geen save file plaatsen.
    Vraagje voor wie het weet. Ik moet die rockband vervoeren in een auto die explodeert als ie te langzaam gaat. Hoe lang duurt die missie en waar moet ik naar toe?
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 09:28:36 #245
    28809 Zuip
    Official Flux-Member
    pi_13706722
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2003 20:59 schreef Georges het volgende:
    Nee, ik kan helaas geen save file plaatsen.
    Vraagje voor wie het weet. Ik moet die rockband vervoeren in een auto die explodeert als ie te langzaam gaat. Hoe lang duurt die missie en waar moet ik naar toe?
    Duurt een paar minuten. Je moet gewoon maken dat je wegkomt met die wagen. Vanaf de studio ga je zuidelijk richting de pizzaria. Die bocht naar links is makkelijk te halen. De volgende is wat lastiger. Je moet rechtsaf, zodat je op de hoofdweg langs het water komt zeg maar. Je kunt misschien beter 1 kruising oversteken (bij het politiebureau), en zodra je bij het gras komt, rechtsaf (snelheid houd je dan) achter die biker-bar langs, en richting haven. Zolang je alles blijft ontwijken is er niets aan de hand, en haal je het makkelijk. Na een paar minuten is de bom onschadelijk gemaakt, en keer je terug naar de studio (of weet ik veel waar ook weer heen)

succes!

pi_13713117
    Demolition man moet je gewoon een paar keer proberen, ik heb 'm pas in 5 of 6 keer gehaald. Eerst oefenen met vliegen, en als je botst iets anders gaan doen. Bij de volgende poging de mannetjes uitschakelen, en daarna de bommen plaatsen. Als je een paar pogingen hebt gedaan weet je waar je naartoe moet vliegen, en lukt het wel. Ik had zelf nog geen seconde meer over.....
    pi_13713882
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 13:58 schreef barkingstar het volgende:
    Demolition man moet je gewoon een paar keer proberen, ik heb 'm pas in 5 of 6 keer gehaald. Eerst oefenen met vliegen, en als je botst iets anders gaan doen. Bij de volgende poging de mannetjes uitschakelen, en daarna de bommen plaatsen. Als je een paar pogingen hebt gedaan weet je waar je naartoe moet vliegen, en lukt het wel. Ik had zelf nog geen seconde meer over.....
    Mannetjes .
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:43:34 #248
    28809 Zuip
    Official Flux-Member
    pi_13714433
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef Niwa het volgende:

[..]

Mannetjes .

Die stijgerbouwers (sarry) die op je af komen met hamers enzo... Helemaal bovenin zit trouwens nog een bewaker, met pistool, maar je moet gewoon tegen hem aanvliegen en het is over met zijn armzalige leventje...

Ik haal hem nu steeds in 1 keer, met nog 2 minuten over ofzo... Is op den duur vet simpel!

pi_13715131
    beneden loopt ook een bewaker, maak 'm af voordat hij schiet, anders is je helicopter te snel stuk.
    Als je op de mannetjes af vliegt 'chop' je ze tegen de vlakte.......
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:01:58 #250
    32139 bosbanaan
    Merces Letifer
    pi_13716622
    VCMM (Een programma waarmee je makkelijk een boel mods, cars en motors en dingen kon downloaden en met een dubbelklik kon installeren) ligt voorgoed plat!!
    De hostende websites hebben hun deuren gesloten,
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:47:18 #251
    38684 miereneuker
    klein maar fijn
    pi_13717991
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 11:11 schreef Georges het volgende:
    Het zal ongetwijfeld al wel in een eerder topic staan, maar geen idee welke dus als iemand mij wil/kan helpen: hoe steel je die tank uit die colonne?
    je pakt je chopper-machine-geweer (geen id hoe die heet, die grote), je parkeert een auto op de weg en dan start je gewoon met schieten, als je het goed doet hou je best wat gezondheid over daarna sla je wat op de deksel van de tank en gaat de bestuurder ervandoor, dan ff racen naar de garage
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2003 16:53 schreef Little_Meanie het volgende:
    GTA 3
    ----------

In Portland zit ik vast bij de missie: "Salvatore's called a meeting" heb wat rondgezocht en daar zie ik overal dat je de limo kogelvrij en al moet gaan maken op een ander eiland en zo Is er geen andere manier?

"Salvatore's called a meeting" is dus de missie waarbij je eerst enkele mannetjes moet ophalen in een limo en ze daarna naar Salvatore brengen maar onderweg wordt je gehindert door busjes en de ingang van het huis van Salvatore is ook geblokkeerd.

je rijdt met je limo dwars door die busjes heen (ok, tussendoor dan) en dan parkeer je in de garage, done
    daaaaaaaaaaaaaaag
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:35:40 #252
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13720846
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 09:28 schreef Zuip het volgende:

[..]

Duurt een paar minuten. Je moet gewoon maken dat je wegkomt met die wagen. Vanaf de studio ga je zuidelijk richting de pizzaria. Die bocht naar links is makkelijk te halen. De volgende is wat lastiger. Je moet rechtsaf, zodat je op de hoofdweg langs het water komt zeg maar. Je kunt misschien beter 1 kruising oversteken (bij het politiebureau), en zodra je bij het gras komt, rechtsaf (snelheid houd je dan) achter die biker-bar langs, en richting haven. Zolang je alles blijft ontwijken is er niets aan de hand, en haal je het makkelijk. Na een paar minuten is de bom onschadelijk gemaakt, en keer je terug naar de studio (of weet ik veel waar ook weer heen)

succes!

Thanks
    Ik ga het zo meteen proberen. Die missie met dat vliegtuigje is trouwens erg irritant. Ding wil niet fatsoenlijk opstijgen en als ie eindelijk in de lucht is dan ligt ie zo in het water als je ff iets verkeerd doet

Ik heb deze 2 missies dus te gaan en voor de cubans op de hoek in dat cafe kan ik ff niks doen. Voor de rest geen andere aan het verhaal gerelateerde missies die open staan dacht ik.
    Weet iemand hoeveel missies ik nog ongeveer te gaan heb?

pi_13722498
    met gta 3 is mijn record met het vliegtuigje 1 minuut en met gta vc kan ik de hele tijd blijven vliegen. verheugd zich al als de nieuwere uit komt:Y
    &lt;A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195"&gt;Click Here&lt;/A&gt; to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:38:15 #254
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13724366
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 19:29 schreef sebabje het volgende:
    met gta 3 is mijn record met het vliegtuigje 1 minuut en met gta vc kan ik de hele tijd blijven vliegen. verheugd zich al als de nieuwere uit komt:Y
    Erg leuk, maar ik zou graag wat tips krijgen, ik kan deze missie gewoon niet halen
    Dat vliegtuigje vliegt zwaar kut en die bom landt er vaker naast dan erop.
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:40:19 #255
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_13724411
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 20:38 schreef Georges het volgende:

[..]

Erg leuk, maar ik zou graag wat tips krijgen, ik kan deze missie gewoon niet halen
    Dat vliegtuigje vliegt zwaar kut en die bom landt er vaker naast dan erop.

Oefenen.
    Heb er zelf ook mee lopen kloten.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:42:32 #256
    62182 Georges
    That's the shit
    pi_13724473
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2003 20:40 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Oefenen.
    Heb er zelf ook mee lopen kloten.

Is het de bedoeling dat alle drie de bommen raak zijn of krijg je drie kansen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')