Een voorbeeld is bijvoorbeeld dit topic: Wij gaan weer terug verhuizen naar Nederland...quote:
Nu dit topic gekicked is, kan ik wel ff reageren, wat ik blijkbaar verzaakt hadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef spuit11je het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Heb trouwens ook familie in Christchurch wonen (volgens mij zit half Nederland daar)
In welke wijk woont jouw familie?
Zit nu trouwens onder de stress omdat we bijna weggaan.. Nog een weekje en dan![]()
Muha dat is toch ff goed tegengevallen he... blijkbaar was er toch niet zo'n vraag naar meubelmakers... welcome back in Hollandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef spuit11je het volgende:
Over twee en een halve week vertrekken mijn vriend en ik richting Nieuw-Zeeland![]()
Niet echt om te emigreren, maar gewoon voor een paar jaar! We willen ter plekke een visum proberen te bemachtigen zodat we echt een langere periode kunnen blijven. Mijn vriend is meubelmaker/ontwerper en daar is een groot te kort aan in Nieuw-Zeeland, dus we maken een goede kans. Ikzelf kan meeliften op zijn visum aanvraag![]()
Nog meer die er van plan zijn om naar Nieuw-Zeeland te verhuizen?
Ik heb mijn momenten dat ik ook zo de koffers zou willen pakken. De momenten zijn er nu even nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef beertenderrr het volgende:
zweden, USA, Canada, Australië of Nieuw Zeeland lijken me echt geweldig om in te wonen![]()
Ik ben het (sociale) klimaat hier meer dan zat.Elke dag langer hier in Nederland maakt je ongelukkiger
gras, groener. Plus dat het hier zeker hard achteruit gaat, sociaal gezien. Ik neem aan dat je het nieuws bent blijven volgen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:47 schreef Prego het volgende:
waarom wordt nederland vaak in het negatieve gezet wanneer men praat over emigreren. ik heb het altijd prima naar m'n zin gehad in NL. maar toch ben ik vorig jaar april naar frankrijk verhuist. puur omdat daar een mooie kans lag. nederland zal altijd een speciale plek in m'n hart hebben maar nu is het ook goed!
ik kijk ook weinig journaal meer, het is toch alleen maar ellende dat je zietquote:Op zondag 9 juli 2006 18:05 schreef perezoso het volgende:
Dat is nu net, als je al dat nieuws niet volgt is er bijna geen vuiltje aan de lucht, sinds ik geen tv meer kijk voel ik mij beter gehumeurd, hoop dat 't zo blijft.
Hhaha dat had ik dus ook. Na een jaar London dacht ik naar het volgende land te verhuizen... dat was bijna 6 jaar geleden en ik ben er nog steeds..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:36 schreef Walrik het volgende:
ik woon inmiddels al weer tien jaar in de VS (eerst Washington DC, toen New York, en nu San Francisco), maar ben nooit echt <geemigreerd>. Mijn bedoeling was ooit: iedere vier jaar een nieuw land. Is dus niet gelukt...;)
Het gekke is dat ik aan ellende (andermans ellende) verslaafd ben, net zoals een vette hap, lekker op het moment maar achteraf spijt.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kijk ook weinig journaal meer, het is toch alleen maar ellende dat je ziet
Ik neem dat je ook weet dat het nieuws zich, zoals elke commerciële instelling, zich aanpast aan de vraag?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
gras, groener. Plus dat het hier zeker hard achteruit gaat, sociaal gezien. Ik neem aan dat je het nieuws bent blijven volgen.
Negatief nieuws trekt kijkers, hoe groter het schandaal hoe beter. Dus ja, dat weet ik. Maar de vraag wordt gegenereerd door de bevolking, dus dan weet je ook dat mensen denken hier. En daar word ik wel eens moe van. Vreemd hequote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik neem dat je ook weet dat het nieuws zich, zoals elke commerciële instelling, zich aanpast aan de vraag?
nee niet echt, ik heb geen NLse tv hier. wel volg ik politieke programma's op de franse zenders.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
gras, groener. Plus dat het hier zeker hard achteruit gaat, sociaal gezien. Ik neem aan dat je het nieuws bent blijven volgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |