[img] *url van de foto [/img] maar dan zonder spaties. De [img]-tages kloppen dus wel, maar je moet even de locatie van het plaatje kopieren.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:44 schreef AdidasNikeSlave29 het volgende:
Foto doet het weer niet ,hoe moet ik hier foto,s opzetten?
Ik ook die fetish ongeveer.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef loldelolislollig het volgende:Schoolmeisjes Sportkleding Cheerleaders Korte rokjes Zusters (van het ziekenhuis enzo)
Dat was het. Is er nog iemand met dit zo'n beetje?
En mogen er foto's, heeft er iemand van het bovenstaande foto's?!
Lange nagels niet zo,maar laarzen wel,Vooral die ze nu allemaal hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef emil23 het volgende:
Lange nagels en laarzen, heerlijk.
zal je vriendin je dankbaar voor zijnquote:
die zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef Monocultuur het volgende:
mooi gevormde voetjes
ja.. en hoe gaat dat eigenlijk in zn werk? een vrouw die zwanger is, heeft meestal al een partner (of iets wat daarvoor door moet gaan)quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef GREED het volgende:
Ik val op zwangere vrouwen, is dat een fetish?
Schijnt nogal veel voor te komen vandaag de dag... Wat vind je er opwindend aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Tonie- het volgende:
heel raar en ik zit er best mee en ik weet oook niet hoe ik eraan kom of ervanaf kom...
maar mijn fetish is luiers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |