Magistraal, briljant en adembenemend.
Wesley Sneijder nu al in de voetsporen van van Basten en Bergkamp.
quote:goed hè
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:31 schreef tong80 het volgende:
Zullen we maar beginnen met de wonderschone goal van de nieuwe wonderboy van het europese voetbal ?Magistraal, briljant en adembenemend.
Wesley Sneijder nu al in de voetsporen van van Basten en Bergkamp.
Wonderschoon doelpunt, dat zeker en goede kansen dat Ajax weer voetballes gaat geven aan PSV: "Hoe te voetballen in Europa!"
quote:op deze manier wens ik Europa dan veel succes
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:39 schreef CobusKuch het volgende:
Ajax weer voetballes gaat geven aan PSV: "Hoe te voetballen in Europa!"
quote:Het doelpunt van van Basten tegen de Russen leek ook houdbaar.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:40 schreef keeper het volgende:
Mwah, ik vond hem wel houdbaar hoor.
Dat is het mooie.
quote:Nee hoor. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:39 schreef CobusKuch het volgende:
Nou nou, is die vergelijking niet meteen een beetje te?
quote:ik had hem gehad
En de 2-1 van Sergio tegen PSV. De lob van 20 meter over Waterreus tussen 3 psv'ers...
quote:U kijkt in de toekomst?
Op woensdag 13 augustus 2003 00:01 schreef DarkShine het volgende:
En de 2-1 van Sergio tegen PSV. De lob van 20 meter over Waterreus tussen 3 psv'ers...
quote:Wel opmerkelijk dat DarkShine exact dezelfde soort doelpunten verwacht als vorig seizoen, vind je niet?
Op woensdag 13 augustus 2003 00:03 schreef keeper het volgende:[..]
U kijkt in de toekomst?
quote:Toch is zijn bol wat stoffig, want Schreuder speelt inmiddels bij feyenoord en zal derhalve door mij vanaf nu met een kleine letter geschreven worden. schreuder dus
Op woensdag 13 augustus 2003 00:05 schreef Doc het volgende:
Wel opmerkelijk dat DarkShine exact dezelfde soort doelpunten verwacht als vorig seizoen, vind je niet?
Mijn fout, dacht dat het om mooiste van afgelopen jaar ging
Ik hoop dat de mooiste van een kleine club komt
quote:Daar had ik het gisteren met twee maten van me over. Die bal is houdbaar maar niet voor een keeper van het kaliber Schartz of hoe hij ook moge heten.
Ik stem vooralsnog voor de pegel met links van Kezman als goede tweede. Huidige top 3 (van goals die ik heb gezien):
1. Sneijder (Grazer AK-Ajax, 1-1)
2. Kezman (PSV-Utrecht 3-1)
3. Robben (PSV-Utrecht 1-0)
quote:Ben ik niet met je eens, maar goed...
Op woensdag 13 augustus 2003 09:53 schreef SCH het volgende:
Het doelpunt van Richard Knopper tegen Koper was echt mooier dan die van Sneider - in een keer een omhaal uit de luchthttp://urlcut.com/heekop05.wmv
quote:*checkt avatar... Dat was wel te verwachten...
Op woensdag 13 augustus 2003 10:13 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens, maar goed...
quote:Daar gaat het niet om, ik vond ook die pegel van Kezman mooier dan die 'omhaal' van Knopper.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
*checkt avatar... Dat was wel te verwachten...
quote:Is geen kwestie van eens of oneens zijn - een speldoelpunt is altijd mooier dan een standaardsituatie.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:13 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens, maar goed...
quote:Waar slaat dit nou weer op?
Op woensdag 13 augustus 2003 10:16 schreef SCH het volgende:[..]
Is geen kwestie van eens of oneens zijn - een speldoelpunt is altijd mooier dan een standaardsituatie.
Als Pierre van 24 meter de bal snoeihard binnenkant kruising er in schiet via een vrije trap, ga ik die goal echt wel mooier vinden dan een lullig intikkertje van Kezman (of van Zlatan als PSV-fans zich aangesproken voelen)
quote:Ik heb het dan ook niet over intikkertjes maar over mooie doelpunten. Een echt mooi speldoelpunt vind ik per definitie mooie dan de zoveelste gekrulde vrije trap.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:34 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Als Pierre van 24 meter de bal snoeihard binnenkant kruising er in schiet via een vrije trap, ga ik die goal echt wel mooier vinden dan een lullig intikkertje van Kezman (of van Zlatan als PSV-fans zich aangesproken voelen)
quote:Da's jouw mening, en wat mij betreft laten we het hierbij.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het dan ook niet over intikkertjes maar over mooie doelpunten. Een echt mooi speldoelpunt vind ik per definitie mooie dan de zoveelste gekrulde vrije trap.
quote:SCH, je weet dat mijn voorkeur zeker niet bij die club uit Amsterdam ligt, maar jouw opmerking ----->
Het doelpunt van Richard Knopper tegen Koper was echt mooier dan die van Sneider - in een keer een omhaal uit de luchthttp://urlcut.com/heekop05.wmv
Hoor alleen maar "ja? Knopper, KNOPPER!!!"
quote:DivX codecje?
Op woensdag 13 augustus 2003 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje nou weer niet zien...Hoor alleen maar "ja? Knopper, KNOPPER!!!"
quote:Ik zie wat groens en wat pixels over het veld renne
quote:Welke opmerking? Je bent toch wel met me eens dat een vrije trap een mooie gelegenheid is om uit te scoren, net zoals een penalty. Een mooie veldgoal zoals die van Kezman en Knopper staat bij mij hoger aangeschreven.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:28 schreef Eilanden het volgende:[..]
SCH, je weet dat mijn voorkeur zeker niet bij die club uit Amsterdam ligt, maar jouw opmerking ----->
quote:Ik vond het idd een opzichtige fout van de keeper, die deed alles fout wat ie fout kon doen: Te laat reageren, zichzelf al zo goed als kansloos maken door zichzelf op het verkeerde been te zetten en vervolgens met mini pasjes proberen op tijd in de hoek te komen....
Ik heb vroeger vaak dit soort goals gemaakt, maar die kun je vaak de keeper aanrekenen hoor, deze zeker.
quote:kan me de penalty van nr14 nog voor de geest halen. Wonderschoon!
Op woensdag 13 augustus 2003 10:16 schreef SCH het volgende:[..]
Is geen kwestie van eens of oneens zijn - een speldoelpunt is altijd mooier dan een standaardsituatie.
Halve omhaal van Knoppert was inderdaad mooi, maar dergelijke omhalen zijn niet zeldzaam. Daarom kies ik nog voor Sneijder.
Verwacht dat Zlatan of VDV dit jaar de mooiste goal op zijn naam gaat schrijven.
quote:Ik zie ook graag mooie spelsituaties en mooi voetbal. Maar het doelpunt an sich kan ook erg mooi zijn via een standaardsituatie en het doelpunt van Sneyder was errug mooi!
Op woensdag 13 augustus 2003 13:00 schreef SCH het volgende:[..]
Welke opmerking? Je bent toch wel met me eens dat een vrije trap een mooie gelegenheid is om uit te scoren, net zoals een penalty. Een mooie veldgoal zoals die van Kezman en Knopper staat bij mij hoger aangeschreven.
De mooiste goal wordt dit jaar bij ASWH gemaakt denk ik.
quote:Mja, ik geef toe dat we hier in Nederland een beetje verwend zijn met die vrije trappen van van Hooijdonk, maar je moet wel van ERG goede huize komen om een 'velddoelpunt' te maken die mooier is dan de vrije trap van Chivu bij Vitesse - Ajax vorig jaar.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het dan ook niet over intikkertjes maar over mooie doelpunten. Een echt mooi speldoelpunt vind ik per definitie mooie dan de zoveelste gekrulde vrije trap.
Ik heb tot nu toe nog geen echte mooie goals gezien eigenlijk. Nou moet ik toegeven dat ik PSV - Utrecht tot de 1-1 heb gezien...
quote:Dan moet je toegeven dat de 1-0 van Robben aardig was. De 3-1 was gewoon prachtig.
Op woensdag 13 augustus 2003 16:43 schreef twi het volgende:[..]
Mja, ik geef toe dat we hier in Nederland een beetje verwend zijn met die vrije trappen van van Hooijdonk, maar je moet wel van ERG goede huize komen om een 'velddoelpunt' te maken die mooier is dan de vrije trap van Chivu bij Vitesse - Ajax vorig jaar.
Ik heb tot nu toe nog geen echte mooie goals gezien eigenlijk. Nou moet ik toegeven dat ik PSV - Utrecht tot de 1-1 heb gezien...
quote:dat ventje scoort een vrijetrap en hij is gelijk vergelijkbaar met van basten en rijkaard, wat een onzin. Die jongen komt net uit de luiers, vorig jaar heb ik em vaker een vrije trap alla Diliberto over het goal heen zien schieten dan op de goal. Laat hem eerst maar een beetje wennen aan het hoge niveau. hij zal het zowieso bij lange na geen van basten of rijkaard worden.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:44 schreef Doezelhaar het volgende:
Wesley
Wat een goal...
quote:Het is een heel andere speler, maar reken maar dat ie ver gaat komen! Nu al de beste Ajacied, beter dan van der Vaart in mijn ogen.
Op woensdag 13 augustus 2003 17:18 schreef ramsesii het volgende:[..]
hij zal het zowieso bij lange na geen van basten of rijkaard worden.
quote:die jongen speelde vorig seizoen zijn eerste wedstrijden, en het was niet echt bepaald een jongen om op te kunnen bouwen. van der vaart in iedergeval wel (als ie niet gebleseerd was), ik zie veel liever Pienaar ofzo spelen, die brengt tenminste wat vuur
Op woensdag 13 augustus 2003 17:20 schreef methodmich het volgende:[..]
Het is een heel andere speler, maar reken maar dat ie ver gaat komen! Nu al de beste Ajacied, beter dan van der Vaart in mijn ogen.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ik vond de stiftbal van Víctor gisteren ook erg mooi, beetje plagerig binnen... Zo moet je stiften.
quote:Nou, het is toch wel opvallend dat Sneijder alle ballen opeist en ook gewoon krijgt en daarmee het startpunt van menig aanval was.
Op woensdag 13 augustus 2003 17:22 schreef ramsesii het volgende:[..]
die jongen speelde vorig seizoen zijn eerste wedstrijden, en het was niet echt bepaald een jongen om op te kunnen bouwen. van der vaart in iedergeval wel (als ie niet gebleseerd was), ik zie veel liever Pienaar ofzo spelen, die brengt tenminste wat vuur
Van der Vaart is top, maar zou meer moeten brengen. Gisteren was ie gewoon slecht.
quote:ja, je basseerd het op 1 hele wedstrijd. Als hij zo doorgaat zoals ie vorig seizoen geindigd is, is het een leuke voetballer voor de nederlandse competitie of een middenklasser in spanje. Hij heeft niks speciaals laten zien of gebracht
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Nou, het is toch wel opvallend dat Sneijder alle ballen opeist en ook gewoon krijgt en daarmee het startpunt van menig aanval was.
Van der Vaart is top, maar zou meer moeten brengen. Gisteren was ie gewoon slecht.
quote:Goed, Wesley Sneijder zal nooit verder komen dan pakweg Villarreal... Lijkt me leuk om over 10 jaar na te lezen hoor.
Op woensdag 13 augustus 2003 17:27 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, je basseerd het op 1 hele wedstrijd. Als hij zo doorgaat zoals ie vorig seizoen geindigd is, is het een leuke voetballer voor de nederlandse competitie of een middenklasser in spanje. Hij heeft niks speciaals laten zien of gebracht
Doelpunt Sibon. Met gebroken neus.
quote:Die lob ?
Op zondag 24 augustus 2003 02:20 schreef DarkShine het volgende:
De 0-2 van Helmond Sport gisteren!
Ga ik met je mee.
quote:Ja dat moest er inderdaad nog bij in mijn post ja
Op zondag 24 augustus 2003 02:59 schreef DutchGooner het volgende:
Jantje Beckham.
Een zeer technische bal-aanname met een schitterende afwerking
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 03:06 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ja dat moest er inderdaad nog bij in mijn post ja
quote:Da's geen echte Boschenaar. Die titel moet ie nog steeds winnen.
Op zondag 24 augustus 2003 03:09 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb het natuurlijk over Jantje Michels
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 03:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Da's geen echte Boschenaar. Die titel moet ie nog steeds winnen.
quote:Dat snapte ik
Op zondag 24 augustus 2003 03:09 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb het natuurlijk over Jantje Michels
quote:OK,tis al laat
Op zondag 24 augustus 2003 03:14 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Dat snapte ik
maar het had ook precies toegevoegd kunnen worden aan mijn post... afijn... forget it
quote:Wim van der Horst. Jan van Grinsven. Aichorn, Dick Salm Hans van der Pluim.
Op zondag 24 augustus 2003 03:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Jantje gaat straks naar Nec, Nac, als ie meer kan verdienen.
Sorry.
Of hij moet beloven dat ie blijft
quote:Jantje Michels? Isdie niet intussen ook al richting de 30 aant gaan?
Op zondag 24 augustus 2003 03:17 schreef tong80 het volgende:[..]
Wim van der Horst. Jan van Grinsven. Aichorn, Dick Salm Hans van der Pluim.
Sorry.
Of hij moet beloven dat ie blijft
quote:Richting de 34 ja...
Op zondag 24 augustus 2003 03:19 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Jantje Michels? Isdie niet intussen ook al richting de 30 aant gaan?
1. Kim Christensen (FC Twente - RBC)
2. Sjaak Polak (FC Twente - RBC)
3. Blaise Nkufo (FC Twente - RBC)
Maar ook de goals van ajax en nac tegen vitesse waren zeer mooi, de goal van von bommel van gisteren en die van kezman tegen roda (2-2)
quote:Ja dat bedoel ik.. daarom snapte ik de uitspraak van tong80
Op zondag 24 augustus 2003 13:39 schreef BrauN het volgende:[..]
Richting de 34 ja...
quote:Of hij denkt.. als ze zelfs VOS kopen dan..
Op zondag 24 augustus 2003 03:17 schreef tong80 het volgende:
quote:aleen omdat het tegen feyenoord was? volgens mij was het meer geluk dan en mooie goal
Op zondag 24 augustus 2003 13:48 schreef keeper het volgende:
Die van Gerald Sibon natuurlijk. Wat een elegantie en torinstinkt!
quote:Inderdaad, weinig moois aan. Ik ga voor Van Bommel, tot nu toe.
Op zondag 24 augustus 2003 14:42 schreef Stefkuh het volgende:[..]
aleen omdat het tegen feyenoord was? volgens mij was het meer geluk dan en mooie goal
quote:Jantje is van 8-9-70... Bijna 33 dus.
Op zondag 24 augustus 2003 13:55 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ja dat bedoel ik.. daarom snapte ik de uitspraak van tong80
[..]Of hij denkt.. als ze zelfs VOS kopen dan..
quote:Ik heb die tot twee keer toe gemist, staan die doelpunten ergens online?
Op zondag 24 augustus 2003 14:45 schreef BrauN het volgende:[..]
Inderdaad, weinig moois aan. Ik ga voor Van Bommel, tot nu toe.
quote:Kheb hem gezien.. oke die is wel erg mooi. Maar Stam bezet een goede twee plaats.
Op zondag 24 augustus 2003 16:51 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ik heb die tot twee keer toe gemist, staan die doelpunten ergens online?
http://www.omroep.nl/cgi-bin/rtsp?/nos/sport/voetbal/2003/video/week34/psv_wil.rm
quote:Idd, van een zeldzame schoonheid. Deed wat denken aan die Goal van Cruyff tijdens z'n terugkeer bij ajax
Op zondag 24 augustus 2003 02:20 schreef DarkShine het volgende:
De 0-2 van Helmond Sport gisteren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |