quote:ghe ghe, kan je het niet anders?
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:51 schreef woediewokkie het volgende:
En wat dan nog?????reserve belg
......nog maar 90 minuten......
quote:hup Grazer hup
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:00 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 test het videoscherm nog ff, checkt of er nog genoeg snacks en nootjes zijn, sluit een extra vat bier aan, legt verschillende pakkies peuken op de tafels en doet ff wat extra geld in de gezamelijk pot zodat we niet alles hoeven af te rekenen.......
......nog maar 90 minuten......
quote:Sympathiek gebaar.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:00 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 test het videoscherm nog ff, checkt of er nog genoeg snacks en nootjes zijn, sluit een extra vat bier aan, legt verschillende pakkies peuken op de tafels en doet ff wat extra geld in de gezamelijk pot zodat we niet alles hoeven af te rekenen.......
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:04 schreef Speed1971 het volgende:
DG mag in het uitvak zitten, gehuld in een klamboe
quote:Tering, betaal jij ook wel eens voor evenementen of win jij altijd kaarten voor van alles en nog wat
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:29 schreef golfer het volgende:
Ja, ik, aangezien ik die kaarten gewonnen had.
quote:Dat begin ik mij ook af te vragen, ik zit nu dus, na 2x achter elkaar kaarten gewonnen te hebben, te wachten op de grote klapper in de staatsloterij.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:42 schreef keeper het volgende:Tering, betaal jij ook wel eens voor evenementen of win jij altijd kaarten voor van alles en nog wat
.
moet nieuwe auto kopen, dus dat zou wel welkom zijn.
quote:Vooroordelen, vooroordelen....
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:49 schreef Speed1971 het volgende:
Ik dacht dat golfers elk nieuw jaar met twee vingers in de neus een nieuwe auto kochten....
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:23 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ben ik met je eens, in veel andere fora is de sfeer gewoon kut, en is er altijd gezeik en geziek (neem een Sexualiteit, Feedback)
[..]Ik denk dat de sfeer hier een algemeen goed is die iedere goedgeaarde user moet zien te bewaren, dat wil zeggen dat er van de vaste kern een corrigerende werking uit moet gaan indien dat nodig is richting mensen die zich denken te kunnen misdragen hier, dit teneinde de Modjes hier bij te staan de sfeer goed te houden.
En daarbij maakt de club voorkeur me geen bal uit, iedereen die zich normaal gedraagt heeft bij mij al een strepen voor op iemand die mijn club support maar zich als een randdebiel gedraagd.
But as for GAK - AJAX Amsterdam..............here we go!
See u all at +/- 22:45
Hope u all enjoy
quote:Wat een klootzakken ja. Dat doe je toch niet? Ik was net over de vorige wijziging heen
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:19 schreef TalkShowHost het volgende:
Wie is er eigenlijk al gewend aan de nieuwe indeling van de sportpagina's op teletekst
Gelukkig ga ik vaak via 601 en dan verder, maar dat oude vertrouwde 648+649 is wel weg .
quote:ikke niet en dat zal voorlopig ook niet gebeuren ook vrees ik
Wie is er eigenlijk al gewend aan de nieuwe indeling van de sportpagina's op teletekst
ps, nee die teletextpagina's kan'k nog niet vinden
quote:Nope, nog niet....
Wel lullig voor Heerenveen he?
quote:ga je mond eens spoelen
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:35 schreef golfer het volgende:
* golfer komt even na dit prachtige resultaat van Ajax een afzakkertje hier halen.Wel lullig voor Heerenveen he?
leuk t-shirtje van de Studio Sport babe
quote:Wiskeytje doen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:35 schreef golfer het volgende:
* golfer komt even na dit prachtige resultaat van Ajax een afzakkertje hier halen.Wel lullig voor Heerenveen he?
1e helft speelde de Zaterdag 1 die met 3-0 van Willem II hadden verloren en de 2e helft de Zondag 1 die met 13-0 (!!!) van ADO Den Haag hadden verloren...
Sorry hoor, maar dit belooft weinig goeds voor komend seizoen
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat AJAX nou ook niet de sterren van de hemel speelde, maar dat waren in ieder geval geen amateurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |