Geweldig om te zien hoe hij er in ging zitten lezen, terwijl 'ie éigenlijk naar een band aan het kijken was.
En het wordt nog leuker: vandaag heeft hij zich keurig netjes gemeld op de Bookcrossing-site: www.bookcrossing.com. Om te laten weten waar hij mijn boekje tegenkwam, wat hij ervan vond en waar hij het weer gaat achterlaten.
Zo dadelijk ga ik nog maar wat boeken labelen. Dan kunnen ook die vanavond aan een zwerftocht beginnen.
quote:Ehm, nee, ik heb de wildvreemde opgescheept met een bundeltje met een selectie van de verhaaltjes van mijn eerste jaar webloggen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:40 schreef julekes het volgende:
Had je wel wat fatsoenlijks achtergelaten? Je gaat wildvreemden toch niet opschepen met Lord of the rings of zo?
quote:Wel een leuke reactie trouwens van die Carlos
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:46 schreef Webkim het volgende:[..]
Ehm, nee, ik heb de wildvreemde opgescheept met een bundeltje met een selectie van de verhaaltjes van mijn eerste jaar webloggen.
http://bookcrossing.com/journal/879811
quote:Nederlandstalig. Klik maar op m'n signature.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:50 schreef julekes het volgende:[..]
Wel een leuke reactie trouwens van die Carlos
Was die weblog in nederlands of in het Engels? Als je het in het Nederlands doet dan beperk je jezelff natuurlijk wel tot het Nederlandse taalgebied, en dan houdt het op, dus wat dat betreft kan je het beter in het Engels doen, of zeur ik dan
Maar heb zelf niet echt de behoefte om er aan mee te doen, aangezien ik niet zo gul ben om leuke boeken weg te doen, en slechte boeken loslaten vind ik ook weer vrij nutteloos.
quote:Dat is inderdaad voor mij ook een beetje het probleem
Op woensdag 13 augustus 2003 00:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Maar heb zelf niet echt de behoefte om er aan mee te doen, aangezien ik niet zo gul ben om leuke boeken weg te doen, en slechte boeken loslaten vind ik ook weer vrij nutteloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |