abonnement Unibet Coolblue
pi_12375223
Dit topic n.a.v mien's topic en de opmerking van Semtex in dat topic...

Ik ben nog niet al te lang actief bezig op Fok, maar ik merk dat deze twee dames zich mogen scharen tussen de knappere divisie van vrouwen op Fok, klopt dat? Hoe dan ook, ze zijn mooi om te zien, dat geef ik toen, maar Semtex zei:

quote:
ik heb een sensor voor foute mannen
en ik vroeg me dus af he....het is logisch dat knappe meisjes de aandacht krijgen van players en dat soort gasten....als we praten over meisjes, van 18 t/m 24/25 dan is dat leuk, dan studeer je waarschijnlijk en dan is het feesten en leren wat je dagelijks leven vult. > 25 jaar ben je nog steeds knap, soms zelfs knapper (sommige vrouwne hebben dat nou eenmaal) en nog steeds krijgen ze diezelfde players...want die zijn er ook van alle leeftijden. Maar goed Hun mentaliteit veranderd niet en die van de knappe meisjes wel, die studeren af, zoeken een baan en krijgen veelal een soort kinderwens of een wens om een goeie degelijke knappe vent te vinden om een toekomst mee op te bouwen. En aangezien sommige players best knap zijn, proberen ze het daarmee en dan kunnen er dingen gebeuren die onze lieve mien is overkomen.

Mijn vraag is derhalve tweeledig:

1) hebben mooie vrouwen een soort "achterstand" in sociale ontwikkeling in de zin dat ze gewend zijn aan de aandacht waar ze geen moeite voor hoeven te doen en daarmee een soort gevoel missen wat de minder knappe mensen wel hebben gekweekt (uit pure noodzaak) maar wat welessentieel is voor het vinden van je SO (= significant other)

2) Kan het zo zijn dat knappe vrouwen een soort "magneet" in zich hebben waardoor ze alleen maar de players aantrekken en de goei gasten afstoten? Een soort vloek dus, want tot dat ze volgroeid volwassen (de tijd dat je een baan gaat zoeken en wil settlen) worden is die magneet best makkelijk enzo..maar daarna juist niet.


Ik denk nl. dat ze doordat alles qua aandacht en vriendjes enzo is aan komen waaien in het verleden ze te vluchtig een inhaalslag willen maken en daarmee dus ten proo vallen van de mannen die hen rot behandelen.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:57:30 #2
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_12375277
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:58:45 #3
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_12375296
Ik denk dat er gewoon een hoop mensen zijn die vrienden m/v uitzoeken die eigenlijk niet zo lief zijn.... Niet wetenschappelijk onderbouwd, alleen uit eigen ervaring, aangezien ik ook al-tijd de verkeerde vrienden blijk te kiezen. En dat je 'lui' wordt van mooi zijn, mwoah, in sommige gevallen misschien wel, ja...
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:59:40 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_12375308
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
PLayers hebben veel zelfvertrouwen of ze stralen het tenminste uit en veel vrouwen vallen juist op zelfverzekerde mannen.

Wie kent het verschijnsel niet dat als de man vrijgezelf is hij door veel minder dames wordt aangesproken dan als ie "bezet" is

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:00:31 #5
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_12375318
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
Ja, je kan toch niet aan iemand zien of ie een mooi karakter heeft?!?! Natuurlijk ga je in eeste instantie af op uiterlijk! Je kan zeggen wat je wilt, maar uitelijk en uitstraling blijft toch een rol spelen in het ik-zoek-een-partner verhaaltje.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_12375336
Ik denk dat 'foute mannen' spannender zijn dan lieve types.
En dat trekt vrouwen aan.
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_12375390
edit does niet

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 12-08-2003 11:11]

En what maakt jou bijzonder
pi_12375415
Ik geloof niet dat vrouwen "foute" mannen aantrekken. Ik denk dat ze de mannen aantrekken die ze op dat moment nodig hebben om te groeien. Als ze een slecht zelfbeeld hebben vallen ze inderdaad op players die alles zeggen wat ze willen horen om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat bevestiging niet van buiten komt.
Dus voor hun groei hebben ze die tiepes nodig. Ik denk naarmate een vrouw geestelijk groeit ook hun keuze in mannen op een ander niveau komt te liggen.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:07:58 #9
47582 PleX
Dat was het dan....
pi_12375446
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
Vrouwen gaan veel meer op het innerlijk af van een jongen/man! Mannen daarintegen gaan veel meer op het uiterlijk af.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:08:33 #10
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_12375459
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:04 schreef TaoOfDarkness het volgende:

[..]

zo ja bent slim zeg meneer hassanjassan de virgin imam

Wat je denkt zuigt net als je gekozen naam en ondertitel, ga is opgroeien jochie


Ik kan niet zeggen dat ik het doorgaans eens ben met hassanjassen, maar hij poogt tenminste zijn stellingen te onderbouwen. Dat kan van jou niet bepaald gezegd worden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_12375460
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
Heel correct. Dat denk ik ook.
Lambo of Rekt
pi_12375488
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Nou ik denk dat het gewoon zo is dat je niet veel meiden heb die op het innerlijk afgaan. Dus letten ze op uiterlijk en die Players doen zoveel mogelijk hun best om op te vallen.
een player heeft wel meer nodig dan alleen een leuk bekkie hoor. Playen is babbelen.. enzo..
pi_12375490
edit: reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 12-08-2003 11:12]

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:15:06 #14
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_12375568
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:07 schreef PleX het volgende:
Vrouwen gaan veel meer op het innerlijk af van een jongen/man!
Niet in mijn ervaring.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:15:48 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12375580
Ik doe dan ook mijn best om slecht te worden.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12375954
dat verschijnsel is idd heeeeel frustrerend , als je bezet bent, vinde chicks je TE sjerp, vriendin wordt jaloers maakt het uit en je bent niet interessant meer

pi_12376001
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:06 schreef UltraBrain het volgende:
Ik geloof niet dat vrouwen "foute" mannen aantrekken. Ik denk dat ze de mannen aantrekken die ze op dat moment nodig hebben om te groeien. Als ze een slecht zelfbeeld hebben vallen ze inderdaad op players die alles zeggen wat ze willen horen om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat bevestiging niet van buiten komt.
Dus voor hun groei hebben ze die tiepes nodig. Ik denk naarmate een vrouw geestelijk groeit ook hun keuze in mannen op een ander niveau komt te liggen.
En toch zijn er bosjes vrouwen die telkens maar weer dezelfde fout maken. Ik heb het vorige week wederom meegemaakt met een vriendin van mij....die was op de middelbare 1 vd populairste meisjes...en die heeft telkens maar weer 1 of andere player aan de haak....ze is nu 27 oid en ze verteld me de laatste paar jaren meer en meer dat het allemaal eikels zijn...
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12376036
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:32 schreef elsavior het volgende:
dat verschijnsel is idd heeeeel frustrerend , als je bezet bent, vinde chicks je TE sjerp, vriendin wordt jaloers maakt het uit en je bent niet interessant meer


wat is sjerp?

[Dit bericht is gewijzigd door hassanjassan op 12-08-2003 11:53]

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12376167
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:34 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

En toch zijn er bosjes vrouwen die telkens maar weer dezelfde fout maken. Ik heb het vorige week wederom meegemaakt met een vriendin van mij....die was op de middelbare 1 vd populairste meisjes...en die heeft telkens maar weer 1 of andere player aan de haak....ze is nu 27 oid en ze verteld me de laatste paar jaren meer en meer dat het allemaal eikels zijn...


En toch denk ik dat ze dat soort mannen blijft aantrekken totdat ze zelf "begrijpt" waarom ze dat nodig heeft. Hoe knap ze ook mag zijn, als haar zelfbeeld geen stevig fundament heeft trek je onbewust de mannen aan die dat zullen bevestigen.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:49:55 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_12376328
Ze zijn gewoon dom, simpel toch?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_12376374
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:15 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik doe dan ook mijn best om slecht te worden.
Hehehe doe maar niet....mij kostte het dus 27 jaar om uiteindelijk uit te komen op de vrouw bij wie ik wil blijven en zij heeft vele slechte wegen bewandeld om te komen tot hetzelfde....we hebben elkaar immers gevonden.

Maar goed, ik heb zowat alles op relatiegebied van dichtbij meegemaakt, niet persoonlijk, maar ik luisterde en keek heel veel...observeren en vragen. Zo kom ik uiteindelijk op mijn stellingen zoals ik die net aangaf.....en dat vind ik dus ECHT opvallen....

Heel veel knappe vrouwen, dus echt knap dat ze eigenlijk geen echte lange tijd zonder vriendje zijn geweest, lijken een soort "onwetenheid" in zichzelf gecreeert te hebben. Vandaar ook de term "dom blondje".....dom als in ze kunnen geen zinnige woorden vertellen en blondje omdat dat een stereotype teken van schoonheid is.

Ik ken enkele fotomodellen, die dus echt of erg arrogant zijn en totaal geen beeld hebben wat bijvoorbeeld een zwerver is en hoe hij in zijn bestaan is gekomen, die vinden hem vies en niet eens volwaardig mens.
Of ze kunnen echt geen discussie aangaan...kennen de taal die jongeren spreken niet "wat is een meier"?

Maar goed, meisjes die altijd vriendjes hebben gehad en dan ineens vrouw worden....daarvan denk ik dat ze een achterstand hebben opgelopen qua emotionele ontwikkeling, ze hebben zelden voor iets moeten knokken wat de gemiddelde vrouw wel heeft moeten doen, leuke vrienden, uitgaan, gratis binnenkomen bij de disco, gratis zuipen, versierd worden, etc...als je de ontvangende partij bent hoef je alleen maar ja of nee te zeggen en als gevende partij moet je verdomde creatief zijn...daarom zijn er ook zoveel "cadeau" topics hiero in R&P.

Hoe dan ook, omdat ik dus al vrij vroeg in de gaten had....voelde ik me ook altijd al erg aangetrokken tot alto-meisjes en andere meisjes van zul soort groeperingen....de skaters, de punkers, NIET de gabbers , de goth's....heel vaak zag ik een supermooie meid die weliswaar vaak ook foute ideeen hadden, maar die tenminste wel wat konden vertellen, waren veeal cultureel meer begaand, leerden ook netjes, deden hun best, werkten hard voor hun doel, ze toonden passie in hun bestaan en dat zie ik dus niet (in mijn ervgaring) bij de fotomodellen, knappe meisjes. Die leven een vrij opppervlakkig bestaan, maar dat is mijn perceptie, want hun leven bestaat uit, MTV, TMF, the box, weekenden achter elkaar uitgaan, festival dit, sensation daar, party hier/daar, lekker vent scoren etc...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:56:58 #22
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12376505
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:06 schreef UltraBrain het volgende:
Ik geloof niet dat vrouwen "foute" mannen aantrekken. Ik denk dat ze de mannen aantrekken die ze op dat moment nodig hebben om te groeien. Als ze een slecht zelfbeeld hebben vallen ze inderdaad op players die alles zeggen wat ze willen horen om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat bevestiging niet van buiten komt.
Dus voor hun groei hebben ze die tiepes nodig. Ik denk naarmate een vrouw geestelijk groeit ook hun keuze in mannen op een ander niveau komt te liggen.
Mm, als ik zo terug kijk op mijn eigen verleden, ben ik sterk geneigd het met je eens te zijn, UB

Ik viel ook altijd op 'foute' mannen. Tot mijn ex en mijn huidige vriend, dat zijn hele andere types.
Ik ben ondertussen 27 en redelijk gegroeid de laatste jaren.
Mijn huidige partner is een 'degelijke', lieve, zorgzame en soms erg irritante man. Met hem heb ik een hele solide basis op gebouwd voor een relatie.
Hij laat me in mijn waarde en dat kan ik van mijn exen niet zeggen.

Ik had het eigenlijk nog nooit bekeken zoals jij het nu stelt, maar als ik het tegen mijn eigen ervaring aanhoud, klopt het wel wat je zegt.

TS: ik heb overigens het vraagstuk knap/niet knap zijn hier buiten beschouwing gelaten
Of ik binnen jouw categorie val, zul je mijn vrienden moeten vragen

helaaz, (nog) geen fotoboek

Carpe Diem, Memento Mori
pi_12377100
IIk denk het wel TS Hassan


btw super vette avatar/icoon

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12377349
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:41 schreef UltraBrain het volgende:

[..]

En toch denk ik dat ze dat soort mannen blijft aantrekken totdat ze zelf "begrijpt" waarom ze dat nodig heeft. Hoe knap ze ook mag zijn, als haar zelfbeeld geen stevig fundament heeft trek je onbewust de mannen aan die dat zullen bevestigen.


Als je wisful thinking denkt, dan klopt ook idd je stelling dat ze zo zijn omdat dat hun manier van groeien naar een volwassen volgroeid persoon is.

Maar ik bedoel, als je het van te voren al kan bedenken, je ziet het om je heen gebeuren...dan kies je toch bewust voor een ander pad?

Sommige dingen hoef je niet te begrijpen, dat IS gewoon zo. Maar wat ook zo is, de players komen over als potent, daadkrachtig en rijk (want ze smijten met geld in de disco, bar en voor hun auto (ik kom regelmatig in rotterdam en zo rond het schouwburgplein is er elke avond een heel broeinest van players, gassies van 20 ofzo met mercedessen, bmw's van pak em beet een half euro tonnetje oid)....en dat trekt aandacht van de moooie meiden. Je doet het overkomen alsof die meisjes er niks aan kunnen doen, ik wil dat tegendeel aangeven dat ze het wel degelijk bewust doen....ze denken op heel korte termijn en vinden daarbinnen snel geld, geluk en semi-liefde. Maar op lange termijn, de tijd dat ze niet meer 18 zijn enzo....gaan ze ineens anders denken...

Een andere theorie van mij is dat knappe mensen relatief makkelijker van partner wisselen danwel scheiden van elkaar. Een vriend van me is knap voorzover ik dat als man kan beoordelen, maar hij is 35 ofzo en nu zo ongeveer aan zijn 3e vrouw toe, ik bedoel dat kan toch niet je leven zijn ?? Hij's een echte playboy, yuppie en best wel player....hij rijd een vette audi TT quattro en een volvo s80 met 270 pk....en heeft een vet grachtenpand....maar goed...dat krijg je dus ook niet zomaar, ik voel dat hij veel gevoels/emotionele kennis heeft moeten laten varen om al die dingen te vergaren....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12377385
De vrouwen die Hassan omschrijft weten vaak zelf ook dat ze knap zijn, dus denk ik dat die vrouwen juist players opzoeken om hun positie te verstevigen. Ze moeten aan de buitenwereld kunnen laten zien van "ey kijk mij dan lekker met deze boy" Misschien is het wel rivaliteit tussen vrouwen, om te laten zien van kijk mijn boy is lekkerder dan die van jou. Want dit soort vrouwen/meiden gaan met elkaar om, en jah om dan opeens een doorsnee gemiddelde jongen te hebben is raar tegenover de andere
Ik ga incognito door het leven..........
pi_12377447
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:35 schreef AcidTrance het volgende:
De vrouwen die Hassan omschrijft weten vaak zelf ook dat ze knap zijn, dus denk ik dat die vrouwen juist players opzoeken om hun positie te verstevigen. Ze moeten aan de buitenwereld kunnen laten zien van "ey kijk mij dan lekker met deze boy" Misschien is het wel rivaliteit tussen vrouwen, om te laten zien van kijk mijn boy is lekkerder dan die van jou. Want dit soort vrouwen/meiden gaan met elkaar om, en jah om dan opeens een doorsnee gemiddelde jongen te hebben is raar tegenover de andere
Volgens mij is het juist precies andersom, als ik zo om me heen kijk. Het zijn vaak wat onzekere mooie vrouwen zoals mien die kennelijk op zoek gaan naar een man die door zijn gedrag dat lage zelfbeeld bevestigt.

En dan is er volgens mij ook nog een groep mooie meiden die gewoon te dom zijn om te zien wat een eikel zo'n kerel is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12377559
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:33 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Sommige dingen hoef je niet te begrijpen, dat IS gewoon zo. Maar wat ook zo is, de players komen over als potent, daadkrachtig en rijk (want ze smijten met geld in de disco, bar en voor hun auto (ik kom regelmatig in rotterdam en zo rond het schouwburgplein is er elke avond een heel broeinest van players, gassies van 20 ofzo met mercedessen, bmw's van pak em beet een half euro tonnetje oid)....en dat trekt aandacht van de moooie meiden. Je doet het overkomen alsof die meisjes er niks aan kunnen doen, ik wil dat tegendeel aangeven dat ze het wel degelijk bewust doen....ze denken op heel korte termijn en vinden daarbinnen snel geld, geluk en semi-liefde. Maar op lange termijn, de tijd dat ze niet meer 18 zijn enzo....gaan ze ineens anders denken...


quote:
Volgens mij is het juist precies andersom, als ik zo om me heen kijk. Het zijn vaak wat onzekere mooie vrouwen zoals mien die kennelijk op zoek gaan naar een man die door zijn gedrag dat lage zelfbeeld bevestigt.
Vrouwen zijn dol op aandacht door in zo'n wereldje te leven krijgen ze die aandacht. Vaak doen ze dit voor de buitenwereld "kijk mij dan ik heb dit voorelkaar" ze willen dus niet onzeker overkomen. En omdat dat zo'n jongen vaak knap is krijgen hun het idee van ik ben ook mooi, maar dat wil dus nie zeggen dat ze nie meer onzeker zijn.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_12377780
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:35 schreef AcidTrance het volgende:
De vrouwen die Hassan omschrijft weten vaak zelf ook dat ze knap zijn, dus denk ik dat die vrouwen juist players opzoeken om hun positie te verstevigen. Ze moeten aan de buitenwereld kunnen laten zien van "ey kijk mij dan lekker met deze boy" Misschien is het wel rivaliteit tussen vrouwen, om te laten zien van kijk mijn boy is lekkerder dan die van jou. Want dit soort vrouwen/meiden gaan met elkaar om, en jah om dan opeens een doorsnee gemiddelde jongen te hebben is raar tegenover de andere
Daarom is er toch dat gezegde dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden en vrouwen juist andersom.

Zo rond de dertigste levensjaar zijn vaak de mannen in het voordeel. en Dan zijn ineeens de players pleite, te oud voor de 18 jarige tjikkies en ze zijn te trots om oudere vrouwen te nemen en de ECHTE mannen zijn dan ineens allemaal getrouwd of hebben al een relatie.

en die bloedmooie vrouwen worden alleen maar ouder.....

Da's mijn beredenering heel globaal.....damn...tis wel erg sex and the city wat ik nu brabbel

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12377942
Denk dat de players van nu van 18/25 jaar later ook vaak geen vastigheid hebben, en ook van de 1 naar de andere chick (zo noemt de player een vrouw) huppelt. En ik neem dan aan dat dames wel hun verstand gaan gebruiken. Maarja eerlijk gezegd zit ik niet op zo'nb dame te wachten
Ik ga incognito door het leven..........
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:01:00 #30
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12377950
Daarom ben ik nu een klootzak aan het (proberen) worden.

te vaak te horen gekregen je bent lief en attent maar ik ben niet verlieft op je, dus dan maar een klootzak en wel een vriendin.
Gewoon een kwestie van minder tot geen rekening met de ander houden.

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:01:03 #31
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_12377953
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:33 schreef hassanjassan het volgende:

[..]
bla


Wat jij hier beschrijft heeft niks met knappe meisjes te maken. Dat kunnen ook lelijke of wat voor meisjes ook zijn, ik vind je gedachtes vrij kort door de bocht. Ook wat je zegt dat de knappe meisjes geen goede discussie kunnen voeren is super onzin.

Dat ze alleen tmf/mtv/box kijken, grote onzin. Het lijkt wel alsof je een trauma hebt opgelopen van het niet kunnen krijgen van een knap meisje?

Het is logisch dat mooie meisjes meer aandacht krijgen, het oog wil toch ook wat? Tenminste de mijne wel...

Dat "knappe" meisjes sneller een nieuwe relatie aangaan lijkt me ook grote onzin, het blijven meisjes met gevoelens en die gevoelens kunnen ook beschadigd worden.

pi_12378157
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:01 schreef Stoel het volgende:

[..]

Wat jij hier beschrijft heeft niks met knappe meisjes te maken. Dat kunnen ook lelijke of wat voor meisjes ook zijn, ik vind je gedachtes vrij kort door de bocht. Ook wat je zegt dat de knappe meisjes geen goede discussie kunnen voeren is super onzin.

Dat ze alleen tmf/mtv/box kijken, grote onzin. Het lijkt wel alsof je een trauma hebt opgelopen van het niet kunnen krijgen van een knap meisje?

Het is logisch dat mooie meisjes meer aandacht krijgen, het oog wil toch ook wat? Tenminste de mijne wel...

Dat "knappe" meisjes sneller een nieuwe relatie aangaan lijkt me ook grote onzin, het blijven meisjes met gevoelens en die gevoelens kunnen ook beschadigd worden.


Dat is precies wat een player zou zeggen...ik probeer te praten in een taal die jiji ook begrijpt, maar jij vat het denk ik niet anders reageer je niet zo...kom maar eens met wat tegengas in de vorm van zinnige reacties ipv mij persoonlijk aan te vallen....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12378203
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:01 schreef Hellracer het volgende:
Daarom ben ik nu een klootzak aan het (proberen) worden.

te vaak te horen gekregen je bent lief en attent maar ik ben niet verlieft op je, dus dan maar een klootzak en wel een vriendin.
Gewoon een kwestie van minder tot geen rekening met de ander houden.


Euhm....speel je dan niet gewoon een rol, van een persoon die je zelf niet bent? Komen ze toch wel achter, maar WIL je uberhaupt wel dat soort vrouwen als vriendin? Het is een keuze uiteraard, maar als je gewoon wacht....lief en attent zijn veel betere eigenschappen, althans veel universeler in gebruik, terwijl een player/klootzak zijn alleen maar werkt om chickies te scoren....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12378224
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:38 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij is het juist precies andersom, als ik zo om me heen kijk. Het zijn vaak wat onzekere mooie vrouwen zoals mien die kennelijk op zoek gaan naar een man die door zijn gedrag dat lage zelfbeeld bevestigt.
Ben het hiermee eens, als je het woord 'mooie' weg zou laten. De neiging om op klootzakken te vallen heeft niets met uiterlijk te maken

[Dit bericht is gewijzigd door sheila_na_gig op 12-08-2003 13:25]

pi_12378238
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:00 schreef AcidTrance het volgende:
Denk dat de players van nu van 18/25 jaar later ook vaak geen vastigheid hebben, en ook van de 1 naar de andere chick (zo noemt de player een vrouw) huppelt. En ik neem dan aan dat dames wel hun verstand gaan gebruiken. Maarja eerlijk gezegd zit ik niet op zo'nb dame te wachten
Right on....ik heb daarom ook bewust gewacht....mijn omgeving goed op orde te stellen...ben bijna klaar met mijn studie en dan een goeie job zoeken en dan kan ik eens goed nadenken over settlen enzo, want als ik dat nu doe raak ik helemaal gestressed....tentamens enzo
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12378240
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:01 schreef Hellracer het volgende:
Daarom ben ik nu een klootzak aan het (proberen) worden.

te vaak te horen gekregen je bent lief en attent maar ik ben niet verlieft op je, dus dan maar een klootzak en wel een vriendin.
Gewoon een kwestie van minder tot geen rekening met de ander houden.


Moet je idd doen vooral jezelf zijn zijn die wijven je dan zoveel waard
Ik ga incognito door het leven..........
pi_12378410
Eerst even dit: ik heb nooit makkelijk een vriendje gekregen, omdat ik altijd extreem verlegen was.
En over mijn uiterlijk was ik ook altijd erg onzeker, waardoor ik nors en afstandelijk overkwam. Dus in mijn geval kostte het wel degelijk moeite om een leuke man te vinden. Pas sinds een jaar of 3 gaat dit me makkelijker af en trek ik zowel players als normale mannen aan.
pi_12378432
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist precies andersom, als ik zo om me heen kijk. Het zijn vaak wat onzekere mooie vrouwen zoals mien die kennelijk op zoek gaan naar een man die door zijn gedrag dat lage zelfbeeld bevestigt.


Klopt, ze bevestigen me in mijn lage zelfbeeld
pi_12378575
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:01 schreef Hellracer het volgende:
Daarom ben ik nu een klootzak aan het (proberen) worden.

te vaak te horen gekregen je bent lief en attent maar ik ben niet verlieft op je, dus dan maar een klootzak en wel een vriendin.
Gewoon een kwestie van minder tot geen rekening met de ander houden.


Een klootzak kan je niet worden. Een klootzak ben je of ben je niet.

En trouwens dat er veel vrouwen zijn die op klootzakken vallen zegt niet dat alle vrouwen op klootzakken vallen. De meeste vrienden van me hebben een nu een relatie en ik kan niet zeggen dat mijn vrienden klootzakken zijn.

En het principe van die playertjes kennen we natuurlijk allemaal wel. Maar vaak gaat het dan om onzekere meisjes met een gebrek aan eigenwaarde. Ze zoeken bevestig bij een player omdat een player precies weet wat hij tegen haar moet zeggen. Het is algemeen bekend dat de slachtoffers van loverboys vaak hele onzekere meisjes zijn met veel problemen thuis. En verder is het zo dat mooie meisjes meer aandacht krijgen. En playertjes dus eerder op mooie meisjes af gaan.

Maar goed je moet je hier gewoon niet zo veel mee bezig houden. Er zijn genoeg (mooie) vrouwen die niet op players of klootzakken vallen. Dus wat boeit het eigenlijk verder.

  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:31:20 #40
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_12378620
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:09 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dat is precies wat een player zou zeggen...ik probeer te praten in een taal die jiji ook begrijpt, maar jij vat het denk ik niet anders reageer je niet zo...kom maar eens met wat tegengas in de vorm van zinnige reacties ipv mij persoonlijk aan te vallen....


Ten eerste ben ik geen player, in tegendeel zelfs. In de taal die zogenaamd zou moeten begrijpen lijkt me Nederlands. Hoe jij alle knappe meisjes over 1 kam scheert vind ik gewoon dom. Dat je de vraag stelt al dat ze een soort van sociale achterstand hebben, hoe kan je nou zoiets simpels zeggen? Dat heeft niks met uiterlijk te maken.
pi_12378905
Idd, dit onderwerp is wel heel erg suf. Ten eerste player. Wat is een player. Volgens jullie een heel slecht iemand die meisjes gebruikt. Hoeveel jongens hebben dr nou echt slechtye bedoelingen, net zoveel denk ik als er slechte meisjes zijn. Wel is aan ged8 dat de meeste jongens die met veel meisjes gaan gewoon ok zijn. En daaropm aan de vrouwtjes komen.

Geloof je nou zelf dat als je de klootzak uithangt goed in de markt ligt. Ja misschien als je 15 bent. Sommige jongens weten hoe ze een leuke tijd met een meisje kunnen hebben. Gewoon jezelf zijn, geloven in jezelf. Daar kom je al een heel eind mee. En dat de ene jongen er wat beter uitziet dan de ander, ja dat zal altijd zo blijven. Maar ga hierr niet doen alsof meisjes zo dom zijn en met foute bedoelingen gelokt worden.

En t is trouwes ook precies omgekeerd. Als jongen val je toch ook op een meisje dat zelfverzekerd is. Je valt toch ook op uiterlijk. Je wilt toch ook dat ze gezellig praat ipv heel stil is


ONZIN TOPIC sry

pi_12378957
Vaak als de knappe dames lelijk worden komen ze vanzelf een aardige vent tegen....

Ik gok dat ik dus pas snik
en huilie doet iemand tegenkom rond mijn uh...
50ste?

Sja kom voort uit knappe stambomen enzo....

zucht
pi_12378963
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:31 schreef Stoel het volgende:

[..]

, hoe kan je nou zoiets simpels zeggen? Dat heeft niks met uiterlijk te maken.


<zucht> NOGMAALS......geef eens wat meer informatie over waarom je tot deze conclusie komt, het lijkt alsof ik anders net zo goed niet op jouw zaken kan reageren, maar zo stom als ik ben denk ik dat ik zelfs van jou nog wat kan opsteken, maar dan moet je wel met meningen enzo komen....

Jij zegt nu in iets meer woorden: nietes

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12379012
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:43 schreef True_liar het volgende:
Idd, dit onderwerp is wel heel erg suf. Ten eerste player. Wat is een player. Volgens jullie een heel slecht iemand die meisjes gebruikt. Hoeveel jongens hebben dr nou echt slechtye bedoelingen, net zoveel denk ik als er slechte meisjes zijn. Wel is aan ged8 dat de meeste jongens die met veel meisjes gaan gewoon ok zijn. En daaropm aan de vrouwtjes komen.


Players bestaan wees daar maar niet bang voor. Ik ken ze persoonlijk. Players zijn gasten die zo veel mogelijk vrouwen willen scoren en ze ook gebruikt.
pi_12379249
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:43 schreef True_liar het volgende:
Idd, dit onderwerp is wel heel erg suf. Ten eerste player. Wat is een player. Volgens jullie een heel slecht iemand die meisjes gebruikt. Hoeveel jongens hebben dr nou echt slechtye bedoelingen, net zoveel denk ik als er slechte meisjes zijn. Wel is aan ged8 dat de meeste jongens die met veel meisjes gaan gewoon ok zijn. En daaropm aan de vrouwtjes komen.
Dat weet je best wel wat een player is anders kom je niet met een omschrijving die net niet de gebruikelijke definite van player aanhoudt.
quote:
Geloof je nou zelf dat als je de klootzak uithangt goed in de markt ligt. Ja misschien als je 15 bent. Sommige jongens weten hoe ze een leuke tijd met een meisje kunnen hebben. Gewoon jezelf zijn, geloven in jezelf. Daar kom je al een heel eind mee. En dat de ene jongen er wat beter uitziet dan de ander, ja dat zal altijd zo blijven. Maar ga hierr niet doen alsof meisjes zo dom zijn en met foute bedoelingen gelokt worden.
Nee je gaat inderdaad twintig keer keihard optrekken langs het terras met je vette bmw/mercedes, want je wil gewoon normaal doen en zijn want daarmee krijg je ook wel meisjes.
Je gedraagt je niet als een eikel, je zit niet dag in dag uit op de sportschool omdat je zo gezond en atletisch bent, nee vrouwen kicken op spieren, gespierde lichamen, lekkere bruine koppies en mooie glimmende auto's.
quote:
En t is trouwes ook precies omgekeerd. Als jongen val je toch ook op een meisje dat zelfverzekerd is. Je valt toch ook op uiterlijk. Je wilt toch ook dat ze gezellig praat ipv heel stil is

ONZIN TOPIC sry


De mannen die ik hierboven omschrijf zijn uit om alleen maar knappe meisjes, die het liefst meteen met hen naar bed gaan en dan de volgende week als het weekend is een andere weer hebben.

Ik heb ze gezien, ik heb vriendinnen die ze hebben meegemaakt en uiteindelijk willen ze het toch allemaal niet.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:56:47 #46
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_12379300
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:45 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

<zucht> NOGMAALS......geef eens wat meer informatie over waarom je tot deze conclusie komt, het lijkt alsof ik anders net zo goed niet op jouw zaken kan reageren, maar zo stom als ik ben denk ik dat ik zelfs van jou nog wat kan opsteken, maar dan moet je wel met meningen enzo komen....

Jij zegt nu in iets meer woorden: nietes


Waarom ik tot deze conclusie kom, omdat meisjes in mijn omgeving waaronder mijn vriendin. Als ik zo vrij mag zijn dat ze heel knap is wel goed kan discussieren. Wel in culturele dingen geinterseerd is, natuurlijk is zij ook met een foute gozer in aanraking gekomen maar dat heeft niks met uiterlijk te maken.

Verder zijn de vriendinnen die ik ken allemaal in voor een discussie de een wat minder dan de ander natuurlijk. Maar dat is in de hokjes die jij opnoemt ook zo waaronder de alto goths etc... Die zijn ook niet allemaal cultureel en in voor een duscussie.

pi_12379362
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:47 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Players bestaan wees daar maar niet bang voor. Ik ken ze persoonlijk. Players zijn gasten die zo veel mogelijk vrouwen willen scoren en ze ook gebruikt.


Yups, ik ken er eentje die alleen maar op de borsten let van knappe meiden, hij heeft zelfs een exvriendin van hem een boobjob aangepraat omdat ze te klein waren. Hij dumpt ook meisjes obv dat he.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12379369
Ik hou er ook van om met veel meisjes te gaan.
Maar of ik ze gebruik, nee denk t niet. Heb altijd wel een leuke tijd en zij dus ook. Ze weten waar ze aan toe zijn en ik weet dat omgekeerd ook. Egt 9 van de 10 keer is het meisje dan ook 'player'. Die willen ook geen vaste relatie. Gaan ook met me naar bed terwijl hun vriendje thuis w8. En als je als enorme klootzak nog zo ontzettend veel vrouwtjes 'scoort'dan moet je er wel heel erg goed uitzien.

Mijn conclusie is dus dit: Je bent jong en je wilt spanning, plezier en avontuur of je nou jongen of meisje bent. Sommige noemen het 'playen', alleen omdat ze niet snappen dat mensen niet van mekaar hoeven te houden om met elkaar naar bed te gaan. En dan zoeken ze een excuus en komt het erop neer dat de meisjes dom zijn en de jongens gemeen :s

Ok als jullie daar gelukkig van worden......

pi_12379381
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vrouwen zoeken als ze in hun vruchtbaarste periode zijn een sterke vent die haar van goed sterk zaad kan voorzien. Dit zijn de Jeukaanmijnnaattypes leuk voor even maar als het bij de opvoeding van de kinderen komt heeft de vrouw een heel ander type man nodig. En lieve goedzak. Misschien simpel gesteld maar het zou kunnen dat het daarom is dat er zoveel relaties op de klippen lopen.
vrouwen sporen niet zelden.
pi_12379457
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:45 schreef hassanjassan het volgende:
<zucht> NOGMAALS......geef eens wat meer informatie over waarom je tot deze conclusie komt
Dat doe ik dan ook even. Ik heb een bloedmooie vriendin die alleen maar op foute kerels valt. Maar ik heb ook een paar bloedmooie vriendinnen die een gelukkige relatie hebben met een prima kerel. Daarnaast ken ik ook een paar "minder knappe" (om het zacht uit te drukken) vrouwen die ook telkens de verkeerde mannen treffen.

Kortom: ik vind het prima als je zoekt naar de redenen waarom sommige vrouwen altijd op foute kerels vallen. Maar ik vind het minder prima als je ze op basis van hun uiterlijk over 1 kam gaat scheren. "Knap zijn" en "op foute kerels vallen" hebben niets met elkaar te maken. Dat die twee dingen bij sommige vrouwen samengaan, betekent niet meteen dat er een correlatie is.

  dinsdag 12 augustus 2003 @ 14:10:45 #51
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_12379657
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:03 schreef sheila_na_gig het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook even. Ik heb een bloedmooie vriendin die alleen maar op foute kerels valt. Maar ik heb ook een paar bloedmooie vriendinnen die een gelukkige relatie hebben met een prima kerel. Daarnaast ken ik ook een paar "minder knappe" (om het zacht uit te drukken) vrouwen die ook telkens de verkeerde mannen treffen.

Kortom: ik vind het prima als je zoekt naar de redenen waarom sommige vrouwen altijd op foute kerels vallen. Maar ik vind het minder prima als je ze op basis van hun uiterlijk over 1 kam gaat scheren. "Knap zijn" en "op foute kerels vallen" hebben niets met elkaar te maken. Dat die twee dingen bij sommige vrouwen samengaan, betekent niet meteen dat er een correlatie is.


Juist.
pi_12379864
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:56 schreef Stoel het volgende:

[..]

Waarom ik tot deze conclusie kom, omdat meisjes in mijn omgeving waaronder mijn vriendin. Als ik zo vrij mag zijn dat ze heel knap is wel goed kan discussieren. Wel in culturele dingen geinterseerd is, natuurlijk is zij ook met een foute gozer in aanraking gekomen maar dat heeft niks met uiterlijk te maken.

Verder zijn de vriendinnen die ik ken allemaal in voor een discussie de een wat minder dan de ander natuurlijk. Maar dat is in de hokjes die jij opnoemt ook zo waaronder de alto goths etc... Die zijn ook niet allemaal cultureel en in voor een duscussie.


Dank je wel voor je antwoord, dat was toch niet zo moeilijk, maar voor elk voorbeeld wat jij noemt waar je me tegenspreekt weet ik er 3 meer die jouw tegendeel bewijzen.

Ik gebruik die woorden als alto's etc om een duidelijk beeld te scheppen en het werkt wel want je weet precies waar ik het over heb

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12379940
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:59 schreef True_liar het volgende:
Die willen ook geen vaste relatie. Gaan ook met me naar bed terwijl hun vriendje thuis w8.
Kortom je bent gewoon een klootzak.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 15:59:30 #54
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12382643
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:29 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Een klootzak kan je niet worden. Een klootzak ben je of ben je niet.

En trouwens dat er veel vrouwen zijn die op klootzakken vallen zegt niet dat alle vrouwen op klootzakken vallen. De meeste vrienden van me hebben een nu een relatie en ik kan niet zeggen dat mijn vrienden klootzakken zijn.

En het principe van die playertjes kennen we natuurlijk allemaal wel. Maar vaak gaat het dan om onzekere meisjes met een gebrek aan eigenwaarde. Ze zoeken bevestig bij een player omdat een player precies weet wat hij tegen haar moet zeggen. Het is algemeen bekend dat de slachtoffers van loverboys vaak hele onzekere meisjes zijn met veel problemen thuis. En verder is het zo dat mooie meisjes meer aandacht krijgen. En playertjes dus eerder op mooie meisjes af gaan.

Maar goed je moet je hier gewoon niet zo veel mee bezig houden. Er zijn genoeg (mooie) vrouwen die niet op players of klootzakken vallen. Dus wat boeit het eigenlijk verder.


Het klopt wat je zegt maar ik heb er ff genoeg van dat gezeik dat ik te attent ben enzo.
Ik heb zelf een keer (mijn vorige vriendin) gehad dat ze kwaad op me werd om dat ik de deur voor der open deed en hield.
Dan de andere kant maar op.....
Het is niet dat ik een player of zo wil worden (daar ben ik te oud voor) maar gewoon niet meer gekwest te worden.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12384954
lijkt me ook erg sterk wat je poneert hier hassan; het verband mooi-foute mannen enzo.. dat je semtex en mien aanhaalt is natuurlijk omdat zij behoorlijk open zijn (geweest) over hun relationele sores en eigen persoonlijkheden, en jij dus nu toevallig weet dat zij foute types (zijn) tegen(ge)komen. eerder denk ik echter in zo'n geval dat het vaak een kwestie is van aandacht nodig hebben; playa-klootzakken zijn zoals je weet brutaal, en zijn het eerst met die te geven. en hooguit is het zo, dat de 'lieverds' en 'goede mannen' voorzichtiger zijn met benaderen of zelfs geintimideerd door hun schoonheid?

het zijn echt niet alleen mooie vrouwen die op foute mannen ingaan. er zijn nl. ook genoeg foute mannen die alles willen dekken wat een vagina heeft, en niet kijken op een flapoortje of haakneus. en die minder aantrekkelijke dames, die zullen nog eerder betoverd zijn door de aandacht van wie ook ("als 'ie maar lief is"). nou, een playa is wel lief hoor, voordat 'ie geneukt heeft..

er zijn trouwens ook knappe mannen die op foute vrouwen vallen.. (zie links)

pi_12385303
allemaal wel leuk over dat jullie allemaal zeggen dat vrouwen groeien enzo en die stumpers dumpen als ze mentaal beter zijn, maar wat heb je er aan als je 20 jaar bent en geen player bent en een meisje wilt van 20, dan ben je mooi de lul....
pi_12387606
Players zien er goed uit.. maar je weet al van te voren wat voor types het zijn qua karakter.. dus of die vrouwen vinden het plezierig om met een mooie man iets te beginnen.. of ze willen hun zelfvertrouwen opkrikken.
pi_12387854
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist precies andersom, als ik zo om me heen kijk. Het zijn vaak wat onzekere mooie vrouwen zoals mien die kennelijk op zoek gaan naar een man die door zijn gedrag dat lage zelfbeeld bevestigt.

En dan is er volgens mij ook nog een groep mooie meiden die gewoon te dom zijn om te zien wat een eikel zo'n kerel is.


Hier sluit ik me bij aan.

Alle soorten en maten vrouwen vallen op "verkeerde" jongens met een leuk smoeltje en vlotte babbel.
In sommige gevallen heeft het denk ik te maken met het willen hebben van een stoere, macho man die bij veel dames in de smaak vallen, om een bevestiging te zoeken dat ze WEL knap en gewild zijn ( anders zou die man toch niet op me vallen), terwijl ze eigenlijk van zichzelf denken dat niet te zijn.
Vrouwen met een sterke wil, vol zelfvertrouwen, een eigen mening en die niet met zich laten sollen zullen een man van de betreffende categorie snel dumpen.
Ook knappe vrouwen kunnen heel onzeker zijn en inderdaad de foute man aan de haak slaan.. maar dat geldt evengoed voor "lelijke" vrouwen.
De zogenaamde player die vrouwen misbruikt zoekt een onzekere vrouw, met een lage zelfwaarde.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_12387937
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:41 schreef Coolfire het volgende:
allemaal wel leuk over dat jullie allemaal zeggen dat vrouwen groeien enzo en die stumpers dumpen als ze mentaal beter zijn, maar wat heb je er aan als je 20 jaar bent en geen player bent en een meisje wilt van 20, dan ben je mooi de lul....
Niet je pijlen richten op die vrouwen....tenzij je een latente vorm van zelf-sadisme hebt.

Het getuigd overigens wel van moed om toch de mooiste dame in de bar aan te spreken....

Nee maar, erzijn heel veel soorten en types vrouwen en ga gewoon voor een mix van allerlei vrouwen om uit te vragen...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12388005
ik denk dat mooie vrouwen zowel players als gewoon goede mannen aantrekt. alleen zullen players misschien sterker in hun schoenen staan voor ook daadwerkelijk ergens werk van te maken....ofzo
pi_12388093
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:26 schreef lovelight het volgende:
lijkt me ook erg sterk wat je poneert hier hassan; het verband mooi-foute mannen enzo.. dat je semtex en mien aanhaalt is natuurlijk omdat zij behoorlijk open zijn (geweest) over hun relationele sores en eigen persoonlijkheden, en jij dus nu toevallig weet dat zij foute types (zijn) tegen(ge)komen. eerder denk ik echter in zo'n geval dat het vaak een kwestie is van aandacht nodig hebben; playa-klootzakken zijn zoals je weet brutaal, en zijn het eerst met die te geven. en hooguit is het zo, dat de 'lieverds' en 'goede mannen' voorzichtiger zijn met benaderen of zelfs geintimideerd door hun schoonheid?
mee eens, dat is een mogelijkehid ja, een hele goeie zelfs, maar what's your point?
quote:
het zijn echt niet alleen mooie vrouwen die op foute mannen ingaan. er zijn nl. ook genoeg foute mannen die alles willen dekken wat een vagina heeft, en niet kijken op een flapoortje of haakneus. en die minder aantrekkelijke dames, die zullen nog eerder betoverd zijn door de aandacht van wie ook ("als 'ie maar lief is"). nou, een playa is wel lief hoor, voordat 'ie geneukt heeft..
Nou je haalt de woorden uit men mond....je somt precies op waar de hele discussie overgaat.

Mooi is een subjectief begrip, maar als je in de ogen van de maatschappij niet perfect bent, dan zal je ook geen 1e prooi zijn van de players.

Ik merk overigens dat players het aanbod mooie vrouwen flexibel houdt voor hen. Als ze een avond enkel vrouwen die in hun ogen net bovengemiddeld zijn, dan zullen ze zelfs daarvoor gaan. Het is altijd een combinatie. Avond is mager, er zijn wel wat onzekere vrouwtjes of die in de markt zijn voor een rebound-gast....als ze maar kunnen scoren, dat is het enige doel, want geen enkele wil een stabiele vaste relatie, want dat is niet lauw.... en ze zijn idd allemaal poeslief voordat ze de dame genomen hebben.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12388190
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:36 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.

Alle soorten en maten vrouwen vallen op "verkeerde" jongens met een leuk smoeltje en vlotte babbel.
In sommige gevallen heeft het denk ik te maken met het willen hebben van een stoere, macho man die bij veel dames in de smaak vallen, om een bevestiging te zoeken dat ze WEL knap en gewild zijn ( anders zou die man toch niet op me vallen), terwijl ze eigenlijk van zichzelf denken dat niet te zijn.
Vrouwen met een sterke wil, vol zelfvertrouwen, een eigen mening en die niet met zich laten sollen zullen een man van de betreffende categorie snel dumpen.
Ook knappe vrouwen kunnen heel onzeker zijn en inderdaad de foute man aan de haak slaan.. maar dat geldt evengoed voor "lelijke" vrouwen.
De zogenaamde player die vrouwen misbruikt zoekt een onzekere vrouw, met een lage zelfwaarde.


maar zet nou es een "lelijke" vrouw naast een "mooie" vrouw alleen het uiterlijk is anders karakter etc niet (dus maak ze effe onzeker en lage zelfwaarde), zet ze in een avond in een bar of disco en je standaard player en hij heeft zin, meer vrouwen dan deze twee zal die niet tegenkomen...welke denk je dat de player zal proberen te scoren?

of beter gezegd welke dame zal het meeste aandacht krijgen van de "heer" in kwestie? Dit in comi met hun onzekerheid en lage zelfwaarde.....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12388377
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik denk dat mooie vrouwen zowel players als gewoon goede mannen aantrekt. alleen zullen players misschien sterker in hun schoenen staan voor ook daadwerkelijk ergens werk van te maken....ofzo
Dat probeer ik dus duidelijk te krijgen....wanti k denk...de players hebben naast het mooiere lichaam ook de grotere mond en de meeste lef, maar het meeste karakter hebben ze dus niet. Die hebben de non-players.

Maar goed de gemiddelde player geeft de vrouwen ook de meeste aandacht, het kan hun niks schelen om 20 blauwtjes te lopen op 1 avond, want ze hebben maar 1 doel voor ogen.

en juist OMDAT de players de meeste aandacht geven en ze kiezen alleen maar de mooie vrouwen uit, zullen die ook de meeste kans maken om de dames aan de haak te slaan.

Zij schieten met hagel, de nonplayers schieten met 1 kogel of helemaal niet.

Dus degene die de meeste contactmomenten heeft met de moooiste dame heeft iig de meeste kans om te scoren.

De knappe vrouw is wel gechamreerd van die aandacht, ook de setting is meestal een bar, club oid, waaardoor ze ook nog eens vaak uitdagend gekleed zijn, en hun "mood" is ingesteld op lol hebben en die aandacht is best lollig, dus zijn ze heel coulant tov de players, maar als ze dan in het dagelijkse leven terugkeren, willen ze veelal ook een stabiele relatie, of ze zien hun vriendinnnen wel normaal settlen terwijl zij nog met hun players bezig zijn...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 20:01:56 #64
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_12388415
Ik val niet op rotgasten..... Wil dat zeggen dat ik dan tot de lelijke vrouwen behoor?
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_12388529
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:52 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

maar zet nou es een "lelijke" vrouw naast een "mooie" vrouw alleen het uiterlijk is anders karakter etc niet (dus maak ze effe onzeker en lage zelfwaarde), zet ze in een avond in een bar of disco en je standaard player en hij heeft zin, meer vrouwen dan deze twee zal die niet tegenkomen...welke denk je dat de player zal proberen te scoren?

of beter gezegd welke dame zal het meeste aandacht krijgen van de "heer" in kwestie? Dit in comi met hun onzekerheid en lage zelfwaarde.....


De player gaat naar de voor hem aantrekkelijke vrouw.
Knap is subjectief.
Al zal het waarschijnlijke de voor de meeste mensen "de mooiere" vrouw zijn.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_12388677
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:00 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dat probeer ik dus duidelijk te krijgen....wanti k denk...de players hebben naast het mooiere lichaam ook de grotere mond en de meeste lef, maar het meeste karakter hebben ze dus niet. Die hebben de non-players.

Maar goed de gemiddelde player geeft de vrouwen ook de meeste aandacht, het kan hun niks schelen om 20 blauwtjes te lopen op 1 avond, want ze hebben maar 1 doel voor ogen.

en juist OMDAT de players de meeste aandacht geven en ze kiezen alleen maar de mooie vrouwen uit, zullen die ook de meeste kans maken om de dames aan de haak te slaan.

Zij schieten met hagel, de nonplayers schieten met 1 kogel of helemaal niet.

Dus degene die de meeste contactmomenten heeft met de moooiste dame heeft iig de meeste kans om te scoren.

De knappe vrouw is wel gechamreerd van die aandacht, ook de setting is meestal een bar, club oid, waaardoor ze ook nog eens vaak uitdagend gekleed zijn, en hun "mood" is ingesteld op lol hebben en die aandacht is best lollig, dus zijn ze heel coulant tov de players, maar als ze dan in het dagelijkse leven terugkeren, willen ze veelal ook een stabiele relatie, of ze zien hun vriendinnnen wel normaal settlen terwijl zij nog met hun players bezig zijn...


ik denk dat als je met een player een gesprek voert, je al gauw genoeg in de gaten hebt wat voor persoon het is. Dat kan al na 1 avond zijn, of als je hem de volgende keer weer terug ziet.

het kan ook voorkomen dat zo'n gast waarmee je een relatie hebt later gewoon een fout kereltje blijkt te zijn. dat als ie heeft gehad wat ie wilde, dat ie je dumpt. maar das weer een ander verhaal

pi_12388998
reacies?
pi_12391098
Het probleem is denk ik dat vrouwen in 'sprookjes' geloven. Ze denken te romantisch. Op een gegeven moment komen ze een man tegen waarop ze hun 'prins op het witte paard' kunnen projecteren en worden daar hopeloos verliefd op met alle gevolgen van dien. Welke eigenschappen deze man dan precies moet hebben en wat het hele systeem 'triggert' snap ik ook niet helemaal maar dat zal ook wel van vroiuw tot vrouw verschillen.
pi_12391642
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:59 schreef Daevern het volgende:
Het probleem is denk ik dat vrouwen in 'sprookjes' geloven. Ze denken te romantisch. Op een gegeven moment komen ze een man tegen waarop ze hun 'prins op het witte paard' kunnen projecteren en worden daar hopeloos verliefd op met alle gevolgen van dien. Welke eigenschappen deze man dan precies moet hebben en wat het hele systeem 'triggert' snap ik ook niet helemaal maar dat zal ook wel van vroiuw tot vrouw verschillen.
Een paar zijn:

aandacht
knap koppie
lief
romantisch
opwindend
lekker lichaam
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
met geld smijten
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
goeie smaak qua drinken & eten


Als de "prins" dit op een vrouw loslaat terwijl ze bijvoobeeld een avondje uit is, dan is het grootste hek van de dam hoor.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  woensdag 13 augustus 2003 @ 08:22:39 #70
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12398315
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:15 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Een paar zijn:

aandacht
knap koppie
lief
romantisch
opwindend
lekker lichaam
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
met geld smijten
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
goeie smaak qua drinken & eten


Als de "prins" dit op een vrouw loslaat terwijl ze bijvoobeeld een avondje uit is, dan is het grootste hek van de dam hoor.


Wat een onzin, waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?
aandacht
beetje aandacht is wel leuk, maar hij moet niet de hele tijd op mijn lip zitten. Beetje vrijheid is wel lekker
knap koppie
mwah, uiterlijk is niet alles he. Mijn huidige partner zou je nou niet echt bestempelen als een man met een knap koppie. Alleen voor mij heeft hij hele aantrekkelijke kanten
lief
mee eens, tuurlijk moet een man wel lief voor je zijn, meer in de trant van niet slaan en wat voor je over hebben. Maar niet te meegaand zijn. Ik moet hem af en toe achter het behang kunnen plakken van ergernis
romantisch
tja, niks aan toe te voegen
opwindend
dit is erg subjectief natuurlijk. Wat ik opwindend vind, hoeft mijn buurvrouw nog niet te vinden. Denk dat dit voor de zgn playa heel moeilijk te bepalen is, hoor
lekker lichaam
Is mooi meegenomen. In ieder geval moeten er een paar dingen goed aan hem zijn, zoals een lekker kontje of een brede borst oid. Maar ook hier is dit heel subjectief. Wat ik een lekker kontje vind, hoeft mijn buurvrouw niet te vinden
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
wat een onzin..alhoewel het natuurlijk vaak een teken is van economische welgesteldheid en dus zou de man in kwestie in staat moeten zijn de vrouw te onderhouden. Ik denk dat dat de achterliggende reden is en niet zozeer het statussymbool (ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?)
met geld smijten
mm, ook weer een teken van economische welgesteldheid, zie bij mooie auto
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
zelfde als de auto en het geld
goeie smaak qua drinken & eten
again, teken van welgesteldheid en dus in staat moeten kunnen zijn de vrouw te onderhouden

Maar hassan, als je zulke vrouwen tegengekomen bent, zijn ze wel erg oppervlakkig, sorry dat ik het zeg.
Er is namelijk veel meer in het leven dan bovenstaande dingen die je opsomt...

Carpe Diem, Memento Mori
pi_12398818
De gasten die jij rotgasten vindt zijn waarschijnlijk deze die zelf het initiatief nemen als ze een leuk meisje tegenkomen. Ze hebben een vlotte babbel, enz. Players zoals ze genoemd worden.

Het blijft me ook nog altijd een raadsel waarom vele meisjes/vrouwen voor die vlotte (doorzichtige) babbels vallen.

Mijn ervaring: vrouwen vinden het nog altijd leuk dat de jongen het initiatief neemt.

Dus trek je stoute schoenen maar aan

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  woensdag 13 augustus 2003 @ 09:36:41 #72
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12398977
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:15 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Een paar zijn:

aandacht
knap koppie
lief
romantisch
opwindend
lekker lichaam
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
met geld smijten
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
goeie smaak qua drinken & eten


Als de "prins" dit op een vrouw loslaat terwijl ze bijvoobeeld een avondje uit is, dan is het grootste hek van de dam hoor.


aandacht
Check
knap koppie
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over. Eye of the beholder redelijk check
lief
Check, is me te vaak gezegt
romantisch
Check, niet altijd maar vaak
opwindend
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over.Eye of the beholder redelijk check
lekker lichaam
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over.Eye of the beholder redelijk check
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
Motor, komt toch beter in de beurt van een paard, steel hors
met geld smijten
Ja, zodra ik net zo rijk ben als Rockefeller des al niet te min.....
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
Dure merken, ach,Pall Mall, Dobber, Harly Davidson, en merkloze klassieke kleding
goeie smaak qua drinken & eten
Wat is goede smaak is dat eentje die bij de andere aansluit? Ik lus geen vis heb ik dan geen goede smaak?

En toch

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12399488
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 09:36 schreef Hellracer het volgende:

[..]

aandacht
Check
knap koppie
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over. Eye of the beholder redelijk check
lief
Check, is me te vaak gezegt
romantisch
Check, niet altijd maar vaak
opwindend
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over.Eye of the beholder redelijk check
lekker lichaam
Mja, waarde oordelen laat ik aan andere over.Eye of the beholder redelijk check
mooie auto (het spreekwoordelijke paard)
Motor, komt toch beter in de beurt van een paard, steel hors
met geld smijten
Ja, zodra ik net zo rijk ben als Rockefeller des al niet te min.....
goeie kledingsmaak (lees: dure merken)
Dure merken, ach,Pall Mall, Dobber, Harly Davidson, en merkloze klassieke kleding
goeie smaak qua drinken & eten
Wat is goede smaak is dat eentje die bij de andere aansluit? Ik lus geen vis heb ik dan geen goede smaak?

En toch


Ja motor vind ik ook leuker dan een auto, maar het is niet zo sexy, je moet een helm op en dat maakt een onzekere vrouw nou niet zekerder..."zo'n ding op men kop...is dat niet lelijk?" bijv.

Met dure merken bedoel ik die designer zooi....Dolce & Gabbana, Gucci, Boss ( is al goedkoop eik), armani (!), dat soort merken....

Goede smaak is dat players vaak precies weten wat de onzekere, en dus kwetsbare vrouwen willen of leuk vinden. Hun gedrag komt over als stabiel, aangenaam, sexy...maar wat ze dus eigenlijk doen is hun wensen refelcteren op anderen, en aangezien het de players zijn die de meeste contactmomenten heeft met die vrouw, zal ze er veelal ook op vallen.

En als je geen vis lust en die dame juist wel...mwah, het maakt je niet aantrekkelijker.

En waarom je je niks scoort? Misschien moet je de dames meer verwennen/versieren en meer de player-mode aanzetten? Maar goed, als dat je doel is....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12399573
Woei titel van dit topic komt me bekend voor

Ik ga verder geen namen noemen. Maar het klopt idd.

pi_12399601
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:19 schreef NoXxa het volgende:
Woei titel van dit topic komt me bekend voor

Ik ga verder geen namen noemen. Maar het klopt idd.


Bosss !!! talk to me....share the "fun" !!
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12399728
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Bosss !!! talk to me....share the "fun" !!


Mja vriendin van me is ontzettend knap!! Maar ze slaat een aparte kerel aan de haak. Ik zal niet over zijn karakter oordelen. Want ik ken em niet. Ik heb verhalen van em gehoord die niet grappig zijn. Z'n vrienden kun je ook maar beter mijden. Maar dat terzijde, ik ben niet de gene die mag oordelen over hem of over zijn persoon.

Maar goed, de beste vent heeft nogal last van een moeilijke huid (ik druk het netjes uit) aka Acne. Kan hij echt helemaal niks aan doen. Dus daar oordeel ik ook niet over. Maar het totaal beeld is tot nu toe nog niet tot een positief cijfer gekomen.

Maar die vriendin kan echt zoveel beter krijgen. Jammer...

pi_12400044
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:28 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Maar goed, de beste vent heeft nogal last van een moeilijke huid (ik druk het netjes uit) aka Acne. Kan hij echt helemaal niks aan doen. Dus daar oordeel ik ook niet over. Maar het totaal beeld is tot nu toe nog niet tot een positief cijfer gekomen.


Hebben we het nou over foute mannen of over mannen met acne?

En met alle respect hoor maar het is niet aan jou om te bepalen of iemand beter kan krijgen.

pi_12400815
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:44 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Hebben we het nou over foute mannen of over mannen met acne?

En met alle respect hoor maar het is niet aan jou om te bepalen of iemand beter kan krijgen.


Misschien moet je er nog een keer over heen lezen. Foute man, met een fout uiterlijk. Ik oordeel er niet over. Maar naar mijns inziens kan deze dame veel beter krijgen.

Maar ik ga het er verder niet over hebben. Ben niet zo'n roddel typje.

pi_12402818
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:44 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Hebben we het nou over foute mannen of over mannen met acne?

En met alle respect hoor maar het is niet aan jou om te bepalen of iemand beter kan krijgen.


Volgens mij heeft Noxxa het onderwerp een beetje verkeerds begrepen. Maar duidelijk is misschine wel dat die vriend van die vriendin van je niet het playeruiterlijk heeft, maar wel het karakter.

Die laatste opmerking is btw een beetje fout jah....moet je niet zomaar eruit blaten, maar daarintegen, ik ken de situatie niet....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12403840
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:59 schreef Daevern het volgende:
Het probleem is denk ik dat vrouwen in 'sprookjes' geloven. Ze denken te romantisch. Op een gegeven moment komen ze een man tegen waarop ze hun 'prins op het witte paard' kunnen projecteren en worden daar hopeloos verliefd op met alle gevolgen van dien. Welke eigenschappen deze man dan precies moet hebben en wat het hele systeem 'triggert' snap ik ook niet helemaal maar dat zal ook wel van vroiuw tot vrouw verschillen.
Niemand die hier iets tegenin wil brengen, ik vind het namelijk nogal een zware beschuldiging van me en ik vind dat wanneer het waar is het die vrouwen zeer kwalijk te nemen is. Want wanner dit waar is dan saboteren die vrouwen hiermee elke mogelijkheid op romantisch succes. In theorie dan.

Ja en uitzonderingen zijn er altijd wel.

  woensdag 13 augustus 2003 @ 14:13:22 #81
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12404889
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef Daevern het volgende:

[..]

Niemand die hier iets tegenin wil brengen, ik vind het namelijk nogal een zware beschuldiging van me en ik vind dat wanneer het waar is het die vrouwen zeer kwalijk te nemen is. Want wanner dit waar is dan saboteren die vrouwen hiermee elke mogelijkheid op romantisch succes. In theorie dan.

Ja en uitzonderingen zijn er altijd wel.


Ik kan je niet helemaal volgen, Daevern. Wat bedoel je saboteren? Als die vrouwen in sprookjes geloven, dan houden ze toch alleen zichzelf voor de gek? Of zie ik dat nou verkeerd

Leg me eens uit wat je bedoelt met saboteren.

Oh en de vrouwen kwalijk nemen dat ze te romantisch denken....ik weet niet of je iemand iets kwalijk kan nemen dat voortkomt uit zijn/haar 'natuur'?

Carpe Diem, Memento Mori
pi_12405414
Klopt helemaal, ik ben een klootzak eerste klas en ik heb iets met een wondermooi schepsel.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 14:37:04 #83
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12405490
Ik wil niet eens een knappe vriendin hebben! Heb geen zin om constant over mijn schouder te moeten kijken of er niet een player bezig is mijn meissie af te pakken. Nou weet ik wel dat ik mijn vriendin zou moeten vertrouwen, maar ik wil gewoon niet met dit soort problemen geconfronteerd worden.

Ok, misschien een keer een wip, maar meer zeker NIET. Liever een wat minder knap meissie, neukt net zo lekker en zijn zeker niet minder lief

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12406175
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef Daevern het volgende:

[..]

Niemand die hier iets tegenin wil brengen, ik vind het namelijk nogal een zware beschuldiging van me en ik vind dat wanneer het waar is het die vrouwen zeer kwalijk te nemen is. Want wanner dit waar is dan saboteren die vrouwen hiermee elke mogelijkheid op romantisch succes. In theorie dan.

Ja en uitzonderingen zijn er altijd wel.


Ik ben van mening dat veel vrouwen (iig als men jong en naief is en aan de eerste relatie(s) begint) inderdaad een erg romantisch beeld van een relatie hebben. Ik denk echter dat dat niet zomaar uit 'de vrouw' voortkomt. We (de maatschappij, niet zozeer vrouwen hoor ) worden namelijk nog steeds gevoed door allerlei media (kunst, literatuur, tv, soaps, films, tijdschriften) met het idee dat de perfecte relatie met die ene echte geweldige man echt kan bestaan. Die echte geweldige man is dan geen lieve man, maar een stoere kerel met een grote bek en een heel lief warm hartje als het over zijn eigen lieve vrouwtje gaat. Die man bestaat niet. Die relatie die wordt voorgeschoteld bestaat ook niet en de vrouw zoals deze aan ons wordt getoond ook niet. Het is geen van alle realiteit. Toch blijft dat thema terugkomen. En we blijven onnozele meisjes die daarin (willen?) blijven geloven. En jongetjes blijven denken dat die stoere kerel die ze als voorbeeld krijgen, de man is zoals vrouwen die graag zien. En pas na jaren van ervaring komen we erachter hoe het allemaal werkelijk zit.

Hiermee wil ik helemaal niet vrouwen als arme slachtoffertjes van de maatschappij afschilderen, ik ben een groot voorstander van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat bovenstaande wel iets is dat het voor vrouwen (en ook mannen eigenlijk) allemaal wat moeilijker maakt!

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12406236
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:35 schreef Daevern het volgende:

[..]

Niemand die hier iets tegenin wil brengen, ik vind het namelijk nogal een zware beschuldiging van me en ik vind dat wanneer het waar is het die vrouwen zeer kwalijk te nemen is. Want wanner dit waar is dan saboteren die vrouwen hiermee elke mogelijkheid op romantisch succes. In theorie dan.

Ja en uitzonderingen zijn er altijd wel.


Denk ook dat biologische/evolutionaire factoren behoorlijk meespelen (jaja, zolang zijn wij biologisch gezien niet uit de bushbush hoor ).

Een vrouw wil een zo sterk en gezond mogelijk nageslacht (vanwege de energie die ze in haar kinderen moet steken, zwangerschap en opvoeding), daarvoor kijkt zij naar fit uitziende mannen (veelal gespierd, knap en verzorgd) als daarbij een man ook nog kan laten zien dat ie succes heeft (dmv status symbolen, dure kleding/sierraden, dure auto, etc), dan is het zo gezien een 'interessant' object voor voortplanting/nageslacht want en gezond/sterk en succesvol.
Aan de andere kant heeft de vrouw ook bestendigheid en bescherming nodig, en die vind je meestal niet bij players (zie onderstaand stukje), daarvoor moet je 'lieve', verzorgende mannen hebben die langdurig tijd en energie aan een vrouw willen besteden.
En mannen dan? Die zijn het meest gebaat bij zoveel mogelijk vespreiden van zijn DNA (ze hebben toch zaad zat), dus veel vrouwen proberen te bevruchten (het zijn net bijen ). Dat is ook precies wat de players doen, aangezien ze veel aandacht krijgen van vrouwen hoeven ze ook niet veel moeite te doen voor een vrouw.
De mannen bij wie 'playen' niet lukt en die overblijven moeten het over een andere boeg gooien, investeren in een langdurige relatie met een vrouw (met als 'beloning' meedere kinderen). Dat betekent lief voor haar zijn en haar blijven verzorgen/beschermen.


En omdat players er verzorgd en 'potent' uitzien, krijgen ze meer (kijk)aandacht van de vrouwen, flirten gaat sneller, etc. Maar ja, zo'n player kan best aantrekkelijk zijn, of hij naast het fysieke aspect ook nog meer te bieden heeft en wil bieden is maar de vraag natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 13-08-2003 15:11]

  woensdag 13 augustus 2003 @ 15:24:59 #86
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12406782
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat veel vrouwen (iig als men jong en naief is en aan de eerste relatie(s) begint) inderdaad een erg romantisch beeld van een relatie hebben. Ik denk echter dat dat niet zomaar uit 'de vrouw' voortkomt. We (de maatschappij, niet zozeer vrouwen hoor ) worden namelijk nog steeds gevoed door allerlei media (kunst, literatuur, tv, soaps, films, tijdschriften) met het idee dat de perfecte relatie met die ene echte geweldige man echt kan bestaan. Die echte geweldige man is dan geen lieve man, maar een stoere kerel met een grote bek en een heel lief warm hartje als het over zijn eigen lieve vrouwtje gaat. Die man bestaat niet. Die relatie die wordt voorgeschoteld bestaat ook niet en de vrouw zoals deze aan ons wordt getoond ook niet. Het is geen van alle realiteit. Toch blijft dat thema terugkomen. En we blijven onnozele meisjes die daarin (willen?) blijven geloven. En jongetjes blijven denken dat die stoere kerel die ze als voorbeeld krijgen, de man is zoals vrouwen die graag zien. En pas na jaren van ervaring komen we erachter hoe het allemaal werkelijk zit.

Hiermee wil ik helemaal niet vrouwen als arme slachtoffertjes van de maatschappij afschilderen, ik ben een groot voorstander van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat bovenstaande wel iets is dat het voor vrouwen (en ook mannen eigenlijk) allemaal wat moeilijker maakt!


Je romantiseerd het nu toch wel een beetje hoor... Ik denk dat je dieper de historie in moet om het te verklaren.

Vroeger, heel vroeger, had de man 1 taak: voortplanten. De vrouw had ook maar 1 taak: voortplanten. Maar... het lag wel in de bedoeling om gezonde baby's te krijgen, anders zou het ras uitsterven. Dus de vrouw ging voor sterk & slim en de man voor knap(in de hoop een combinatie van die 2 te krijgen). Aangezien het in de natuur zit dat het mannetje het vrouwtje verleid, moest de man er voor zorgen dat hij sterk & slim overkwam. Hier ligt dan ook de basis van onze huidige beschaving... de man ging manieren verzinnen om indruk te maken op de vrouw zodat zij zijn kinderen ging baren. Hij ging hierdoor dingen uitvinden die het leven makkelijker kon maken(het feit dat de man van nature lui is speelt natuurlijk ook een rol). Het is tenslotte wel zo, de man die met het meeste en beste vlees thuis kwam kon rekenen op voldoende aandacht van de vrouwtjes. En dit geldt eigenlijk vandaag de dag ook nog: de man die carriere maakt, of iets bijzonders doet heeft veel aandacht van de dames. Dat het karakter van de man waardeloos is, is van ondergeschikt belang. Hij is immers sterk(veel vlees) en slim(goed vlees).

Nou waren er vrouwen die wel eens een vergissing begingen. Een man doet pogingen om de vrouw te bevruchten, en vlak daarna komt er een man met nog meer en nog beter vlees. Tja, eigenlijk zou het voor die man geen nut hebben om de vrouw te bevruchten, ze heeft immers al een lading sperma binnen gekregen. Ook hier heeft de natuur wat op gevonden: het randje van de eikel. Deze zorgt ervoor dat hij sperma van zijn voorganger weg kan schrapen zodat zijn eigen sperma cellen meer kans hebben bij het bevruchten van de vrouw. Onze beschaving heeft het inmiddels zo ver gekregen dat dat randje geen nut meer heeft(condooms)

Ook vandaag de dag spelen deze basis natuur gevoelens nog een rol. Het vrouwtje versieren verschilt eigenlijk bar weinig met de manier hoe onze voorouders dat deden, en de redenen zijn al helemaal het zelfde.

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
  woensdag 13 augustus 2003 @ 15:26:31 #87
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_12406819
Ik moet toch even toevoegen dat players in mijn ogen niet per definitie knap zijn. Op het gebied van uiterlijk lijkt toch vooral niet lelijk belangrijk te zijn. Een dure smaak is toch echt het belangrijkste volgens mij. Met een duur pak in een dure auto en dure mixjes weggeven. Dit geeft het beeld van de man die in controle is. Een man met macht/geld heeft aantrekkingskracht op bepaalde vrouwen, zelfs als het een gespeeld beeld is.

Daarnaast denk ik dat vrouwen vaak ten onrechte denken dat ze een 'radar' hebben die ze wel behoed voor dit soort mannen. Ze gaan er, vaak ten onrechte van uit, dat ze er niet intrappen. De keren dat ik met een vrouw zo'n soort gesprek heb gehad "ja dat heb ik wel door", waarop je ze een week later met echt de meest obvious foute gozer lopen.
En dan huilen als hij vreemdgaat oid .

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_12407817
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:13 schreef Julynell het volgende:

[..]

Als die vrouwen in sprookjes geloven, dan houden ze toch alleen zichzelf voor de gek? Of zie ik dat nou verkeerd


Mannen willen vrouwen en vrouwen mannen, meestal dan. Dus als een vrouw een relatie geen eerlijke kans geeft geld dat ook voor de relatie van de man.

Ik denk dat mannen evenveel dingen fout doen als vrouwen en ook deze komen voor door evolutionair bepaalde gedragspatronen en voeming door de maatschappij maar iedereen is daar zich wel redelijk van bewust. Ookal blijven veel mannen het alsnog fout doen.

En saboteren is een beetje een rare woordkeuze van me maar je snapt dat wanneer vrouwen een verkeerde man kiezen of verkeerde verwachtingen van een relatie of een man hebben dat zo zijn negatieve gevolgen gaat hebben, voor zowel de man als de vrouw.

En ook ondanks de vrouwenemancipatie moeten mannen onderling nog steeds veel meer om vrouwen concurerren als vrouwen onderling. Er zijn nog veel dingen die niet 'kloppen'.

Mijn logica kan de totale complexheid van het paringsritueel niet aan en de partnervoorkeur van zowel vrouwen als mannen(inclusief mijzelf) stuiten me ethisch gezien zo voor de borst dan ik er voor gekozen heb enkel platonische relaties met vrouwen(en mannen) aan te gaan. Het is naar mijn mening te oneerlijk en onrechtvaardig.

pi_12407844
Ik dacht al dat ik de enige was die dacht dat lekkere chickies op nerds vallen die denken dat ze ruig zijn.

Eindelijk nog iemand die daar zo over denkt, ik erger me er dood aan. Zie je een mega lekkere leuke nette meid en die zie je dan wat met een gore onverzorgde gast rondhuppelen. Dan denk ik weleens eens " zou ik me ook maar eens nerd worden dan krijg je tenminste een hot chicky mee"

Maar ik denk dat het waarschijnlijk komt omdat die chick er dan zeker van is dat ze hem kan commanderen en dat ze een vriend heeft die niet vreemd zal "kan" gaan.

Ik play wel genoeg chickz in het mooie valkenburg maar ben geen rotzak!:-)Het is wel meestal zo dat mooie chickz een relatie hebben met een mega n00b!maar one night stands boeien niet!

[Dit bericht is gewijzigd door Casah op 13-08-2003 16:18]

  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:10:46 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12407900
als ik dit topic zo lees denk ik dat het in het oog van de observator zit. Het is niet zo dat mooie vrouwen op klootzakken vallen, maar dat mannen met mooie vrouwen klootzakken worden gevonden omdat ze een mooie vrouw hebben en de klager een duffe rukker is..
:-)
Echte mooie mannen daarentegen zijn Homo, en dat is nu weer waar vrouwen over klagen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12407954
quote:
als ik dit topic zo lees denk ik dat het in het oog van de observator zit. Het is niet zo dat mooie vrouwen op klootzakken vallen, maar dat mannen met mooie vrouwen klootzakken worden gevonden omdat ze een mooie vrouw hebben en de klager een duffe rukker is..
:-)
BULLSHIT, er zijn heus wel lekkere chickies die op normale jongens vallen. (ik ben normaal)haha. Maar de meeste vallen gewoon op sukkels die denken dat ze ruig zijn!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:18:00 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12408066
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:13 schreef Casah het volgende:

[..]

BULLSHIT, er zijn heus wel lekkere chickies die op normale jongens vallen. (ik ben normaal)haha. Maar de meeste vallen gewoon op sukkels die denken dat ze ruig zijn!


Zolang jij vrouwen als Chickies bestempeld, ben jij in mijn ogen een knaapje die denkt dat ie ruig is...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12408192
whahahah zolang jij chickz als vrouwen bestempeld zijn ben je een gast die kak en wijs wil overkomen bij andere!Je bent dus een type die anders wil zijn als andere!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:31:56 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12408383
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:22 schreef Casah het volgende:
whahahah zolang jij chickz als vrouwen bestempeld zijn ben je een gast die kak en wijs wil overkomen bij andere!Je bent dus een type die anders wil zijn als andere!
* Off topic Bitch mode aan
Aan je spelvaardigheid te zien in ieder geval een heel stuk wijzer dan jij.
* Off topic Bitch mode uit

Foute mannen (want uiteindelijk hebben we het daarover) hebben juist door die foutheid een grote aantrekkingskracht op vrouwen (en ja, ik ben ook wel eens voor foute mannen gevallen, en hard).
Heeft denk ik vooral met de uitstraling te maken: fout wordt nogal vaak verward met stoer en spannend. Juist omdat 'foute' mannen vaak een grote dosis arrogantie en charme hebben om in de strijd te werpen. Mannen die 'goed' zijn (om even in zwart-wit termen te blijven) worden zo dus al snel bestempeld als saai en 'broertjemateriaal'.

Las laatst op het toilet iets van Kotex (...)
Foute mannen vervelen nooit
Daarvoor blijven ze niet lang genoeg


Wel grappig in dit kader

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12408459
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 13 augustus 2003 16:22 schreef Casah het volgende:
whahahah zolang jij chickz als vrouwen bestempeld ben je iemand die kak en wijs wil overkomen op andere personen!Je bent dus een type die anders wil zijn dan andere!
--------------------------------------------------------------------------------

ZO BETER???????

pi_12408499
Maar vrouwen verwachten dat mannen iets doen aan hun lompheid, gebrek aan tact en oversextheid.

Wanneer gaan vrouwen zich verbeteren? Want in essentie is het hetzelfde, evolutionair bepaalde partnerkeuze die niet meer van deze tijd is. Alleen vrouwelijke lompe overseksheid krijgt vaak de schijn van romantisme en andere onzin.

  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:41:21 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12408639
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:34 schreef Casah het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 13 augustus 2003 16:22 schreef Casah het volgende:
whahahah zolang jij chickz als vrouwen bestempeld ben je iemand die kak en wijs wil overkomen op andere personen!Je bent dus een type die anders wil zijn dan andere!
--------------------------------------------------------------------------------

ZO BETER???????


bestempelt, spatie na je !, een type dat en 'dan anderen'
Bijna goed dus

En nu weer on topic!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12408764
andere is goed en bestempeld ook!Alleen dat die had ik nog aan moeten passen.

Maja boeien idd ontopic!:-)

  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:50:27 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12408895
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:36 schreef Daevern het volgende:
Maar vrouwen verwachten dat mannen iets doen aan hun lompheid, gebrek aan tact en oversextheid.

Wanneer gaan vrouwen zich verbeteren? Want in essentie is het hetzelfde, evolutionair bepaalde partnerkeuze die niet meer van deze tijd is. Alleen vrouwelijke lompe overseksheid krijgt vaak de schijn van romantisme en andere onzin.


Ik volg je niet helemaal...
In welke zin zouden vrouwen zich volgens jou moeten verbeteren?

Denk namelijk dat de evolutionair bepaalde partnerkeuze nog steeds in onze genen zitten. En dat ze here to stay zijn...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12409127
Bewuster nadenken en zich niet verliezen in dromen van romantisme.

En 'het zit in de genen' vind ik een slap excus. Dat wordt ook niet geaccepteerd als excus voor mannelijk wangedrag.

  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:04:33 #101
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12409211
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:00 schreef Daevern het volgende:
Bewuster nadenken en zich niet verliezen in dromen van romantisme.

En 'het zit in de genen' vind ik een slap excus. Dat wordt ook niet geaccepteerd als excus voor mannelijk wangedrag.


Mag ook geen excuus zijn, maar het kan daarom nog wel de oorzaak zijn
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:04:55 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12409218
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:00 schreef Daevern het volgende:
Bewuster nadenken en zich niet verliezen in dromen van romantisme.

En 'het zit in de genen' vind ik een slap excus. Dat wordt ook niet geaccepteerd als excus voor mannelijk wangedrag.


Bedoelde het als 'excuus' voor zowel vrouwen áls mannen. Wangedrag is natuurlijk wel een extreme.
Maar denk echt dat het in de genen zit om te gaan voor 'het mannetje met de grootste borstkas' of het 'vrouwtje met de mooiste verentooi'.

En, bewuster nadenken.
Volgens mij zijn vrouwen 'van nature' wat liefde en aanverwante zaken betreft minder rationeel ingesteld dan mannen.
Gaan eerder uit van het hart dan van het verstand (zie ik bij mezelf en bij heel veel vriendinnen) terwijl mannen eerder rationaliseren en vanuit het verstand denken.
Mannen kunnen ook sneller die welbekende knop omdraaien, is mij nooit gelukt...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12409272
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:57 schreef milagro het volgende:
X, jij wordt niet verliefd op die foute kerels, want ze zijn blijkbaar gewoon inwisselbaar.
Je wordt aangetrokken door de spanning en sensatie en dat verwar jij met verliefdheid, omdat je zo graag verliefd wílt zijn.
Je maakt jezelf verliefd al het ware.

Want als je even stopt en kijkt wat die kerels nu zo leuk maakt, kom je ws niet verder dan een leuke kop (en vaak achteraf zelfs dat niet, want een leuk uiterlijk went en wordt teniet gedaan door een kutkarakter).


Ik heb dit berichte van een ander topic gepikt, maar geeft goed de realiteit weer.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_12409630
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:00 schreef Daevern het volgende:
Bewuster nadenken en zich niet verliezen in dromen van romantisme.
De kans zit er dan wel in dat de dames na wijs beraad besluiten voortaan maar helemaal vrijgezel blijven.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_12409665
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:00 schreef Daevern het volgende:
En 'het zit in de genen' vind ik een slap excus. Dat wordt ook niet geaccepteerd als excus voor mannelijk wangedrag.
Dat hoeft ook niet. Mannen zat tenslotte die genetisch zo opgebouwd zijn dat ze hun zaad willen verspreiden, dus die kan je "veilig" affakkelen op onwenselijk gedrag.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 17:26:37 #106
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12409682
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

De kans zit er dan wel in dat de dames na wijs beraad besluiten voortaan maar helemaal vrijgezel blijven.


Mja, geef ze eens ongelijk dan
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12410178
Tja dat was ook mijn conclusie.
pi_12410221
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:

Echte mooie mannen daarentegen zijn Homo, en dat is nu weer waar vrouwen over klagen


Die homo's zijn mooi omdat ze de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.
pi_12411427
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

De kans zit er dan wel in dat de dames na wijs beraad besluiten voortaan maar helemaal vrijgezel blijven.


Dat mag je ons nu ook niet aandoen
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:19:00 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12415513
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:54 schreef hassanjassan het volgende:
Ik denk nl. dat ze doordat alles qua aandacht en vriendjes enzo is aan komen waaien in het verleden ze te vluchtig een inhaalslag willen maken en daarmee dus ten proo vallen van de mannen die hen rot behandelen.
Fout. Meisjes die op op 'rotgasten' vallen hebben te weinig zelfvertrouwen en zien dus niet in dat ze niet behandeld worden zoals ze behandeld zouden moetne worden. Meiden die EN mooi zijn EN zichzelf respecteren halen hun neus op voor iemand die ze slecht behandelt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_12418090
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Fout. Meisjes die op op 'rotgasten' vallen hebben te weinig zelfvertrouwen en zien dus niet in dat ze niet behandeld worden zoals ze behandeld zouden moetne worden. Meiden die EN mooi zijn EN zichzelf respecteren halen hun neus op voor iemand die ze slecht behandelt.


Ja ok , ik weet het ook niet allemaal precies, maar zowel mijn uitleg als jouw uitleg is voor rede vatbaar...de jouwe misschien wat meer, want gaandeweg in de discussie kwamen mensen dus op hetzelfde wat je nu ook zegt.

Ik zou zelfs nog willen toevoegen dat de omgeving waarin de players en de mooie, doch onzekere, vrouwen elkaar ontmoeten, een grote rol speelt.

Vaak is er alcohol in het spel, de player voert zen aankomende slachtoffer met allerlei dure mixjes met twee doelen....om te laten zien datie geld zat heeft, en haar wat losser te maken....op een gegeven moment zal ze ook denken....waarom niet, hij's lief enzo en geeft (veel) geld aan me uit en ziet er ook nog es lekker uit....nou goed, standaard procedure is dan dat ze met elkaar naar bed gaan....de player heeft weer een streepje op zen kerfstok en de vrouw ontnuchterd en is verliefd en verdomde onzeker oftie nou zal gaan bellen of zij hem moet bellen oid.

Ik zal je een waargebeurd verhaal vertellen. Een meisje die ik ken heet sjanie, Sjanie is bovengemiddeld mooi (voor mij althans, geen supermodel, maar gewoon knap) sjanie heeft probs thuis, wwoont op zichzelf en slikt anti depri en is vooralsnog onwijs onzeker. Sjanie is erg religieus, geref., en doet eigenlijk niet aan seks voor het huwelijk. Ze is al wel geen maagd meer, maar sinds jaren is ze weer op het goeie pad. Nou Sjanie gaat gezellig met een vriendin op vakantie naar Alanya (hele foute plek btw)...en had zichzelf voorgenomen om niet gasten te versieren of versierd te worden. Maar goed, tis vakantie, mooi weer mooie mensen op het strand etc....en sjanie wordt opgepikt door de lokale versie van Zorba de griek aldaar, achmed de turk if you will, gebruind, gespierd, is heel aardig en vlijend en heeft duidelijk zijn zinnen gezet op sjanie. Achmed is een zanger in een band en nodigt sjanie dus uit voor een concert, blablabla, van het een komt het ander en ze gaan dus met elkaar seksen....wat blijkt nou eenmaal terug in nederland....sjanie hoort de eerste week nog heel veel van hem. twee maanden later gaat sjanie terug naar alanya om achmed op te zoeken en nu heeft achmed helemaal geen oog meer voor haar, hij laat haar 5 uren wachten tijdens een concert, een keer komt hij helemaal niet opdagen en sjanie blijft maar alles slikken. ze zien elkaar in twee weken slechts 3 keer en voor hem is het alledrie de keren scoren....maar goed, daar komt ook een einde aan die tijd daaro en sjanie keert weer terug naar nederland...en beseft nog steeds niet dat ze gebruikt is door achemd, zij vindt hem leuk, maar andersom is het verhaal anders...heel anders....

en uiteindelijk moeten de vrienden van sjanie gaan puinruimen. Een jaar later, anno nu ongeveer, heeft sjanie het eindelijk door. Ze is genaaid door een player.....terwijl ze zelf van te voren al grenzen had gesteld en ze zag het min of meer al aankomen op voorhand.

Dit is dus geen verzinsel, maar echt gebeurd. Ik heb alleen maar gezegd, ga maar flink bidden en spijt betuigen, want alleen de Heer kan je nog kracht geven, want alle vrienden zijn het een beetje zat zo onderhand. Naief en hardleers heeft sjanie wel dingen geleerd, maar voor hoelang?

nah ja, puntje bij paaltje, sjanie heeft nu een nieuw vriendje uit de kerk weliswaar en die begeleidt haar in het zuiver houden van je persoonlijkheid in dit soort gevallen. en Hassan is ook blij voor sjanie, want deze situatie heeft meer hoop van slagen...al zijn heus niet alle kerkgangers lieverdjes...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12418122
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

De kans zit er dan wel in dat de dames na wijs beraad besluiten voortaan maar helemaal vrijgezel blijven.


Denk je dat nou echt? Vrouwen hebben veel meer de behoefte aan warmte en genegenheid en als dus een player die in de juiste hoeveelheden en op de juiste momenten geeft, valt de dame in kwestie als een blok voor hem hoor....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12418129
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Fout. Meisjes die op op 'rotgasten' vallen hebben te weinig zelfvertrouwen en zien dus niet in dat ze niet behandeld worden zoals ze behandeld zouden moetne worden. Meiden die EN mooi zijn EN zichzelf respecteren halen hun neus op voor iemand die ze slecht behandelt.


En hoe zie je aan een buitenkant nu hoe iemand is dan?
Bedoel als iemand nu heel aardig doet enzo..en later een hark blijkt te zijn...
komt legio voor duzz?
zucht
pi_12418495
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:58 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Verhaaltje over de mooie religeuze sjanie oid


Heerlijk typerend weer. Van Achmed de player naar het Weense koorjongetje wat netjes uit z'n boekje psalm 69 zingt. WTF zijn er in deze discussies altijd van die extremen. Kneuzen schelden op players,
'zogenaamde' players schelden op nerds etc. etc. Ik weet niet wie ik btw erger moet vinden, de oplichter of de man zonder ruggegraat.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:27:13 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12418696
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:00 schreef AngelWings het volgende:

[..]

En hoe zie je aan een buitenkant nu hoe iemand is dan?
Bedoel als iemand nu heel aardig doet enzo..en later een hark blijkt te zijn...
komt legio voor duzz?


Dat is ook onmogelijk om te voorspellen, maar teleurstellingen horen ook bij 't leven
Als iemand later een klootzak blijkt te zijn, mijd je dat soort gasten in 't vervolg. Ook zijn bepaalde praatjes kenmerkend voor klootzakken. 't Valt wel te leren hoor
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:29:16 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12418750
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:58 schreef hassanjassan het volgende:
Dit is dus geen verzinsel, maar echt gebeurd. Ik heb alleen maar gezegd, ga maar flink bidden en spijt betuigen, want alleen de Heer kan je nog kracht geven, want alle vrienden zijn het een beetje zat zo onderhand. Naief en hardleers heeft sjanie wel dingen geleerd, maar voor hoelang?

nah ja, puntje bij paaltje, sjanie heeft nu een nieuw vriendje uit de kerk weliswaar en die begeleidt haar in het zuiver houden van je persoonlijkheid in dit soort gevallen. en Hassan is ook blij voor sjanie, want deze situatie heeft meer hoop van slagen...al zijn heus niet alle kerkgangers lieverdjes...


Volgens mij is Sjanie alleen maar een rijker/ervarener persoon geworden door haar klote-ervaring. Ze zal in 't vervolg beter uitkijken
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_12419094
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is Sjanie alleen maar een rijker/ervarener persoon geworden door haar klote-ervaring. Ze zal in 't vervolg beter uitkijken


Ja, precies, maar ik vind het jammer dat ze zo stom is geweest om erin te trappen...zoals je zei ...de praatjes zijn te herkennen en dan kan je het ook vermijden, maar het is moeilijk....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:58:22 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12419345
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:43 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ja, precies, maar ik vind het jammer dat ze zo stom is geweest om erin te trappen...zoals je zei ...de praatjes zijn te herkennen en dan kan je het ook vermijden, maar het is moeilijk....


Je kunt iemands handje wel constant blijven vasthouden als ze het pad van ontdekken betreden, maar juist doordat die persoon zelf leert wat voor klootzakken en players er op de wereld rondlopen, zal ze in 't vervolg wel oppassen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 augustus 2003 @ 01:02:53 #119
64033 _Morphius_
I Lost You...............
pi_12419427
Het is idd wel zo dat je van op je bek gaan, plat gezegt, wel leert.
Ik denk dat voor zowel de man als de vrouw die volwassen word,
de partner een soort van statussymbool is. Je wil allen het beste van
het beste, en idd dan kan je nogal is op je plaat gaan.

Persoonlijk val ik op de meest uiteenlopende types. Tis iets wat
je bij zo'n persoon hebt, en das onbeschrijfbaar. Dus het idol
type, blond haar dikke tieten hieft voor mij al lang niet meer.

Hé, beter kleine mooie dan grote die plooie !!!!

En onthoud op ieder potje past een deksel !!!

Gegroet Bas

Wanna hear good music --> [url]http://www.c-dance.biz/stream_high.asx[/url]
pi_12419903
Of knappe vrouwen een sociale achterstand hebben? Ik waag het te betwijfelen.

Misschien een beetje raar, maar ik ben een knappe man.
Het lijkt dan wel of je honing aan je.... hebt.

Je krijgt aandacht van veel vrouwen, maar dan ook in alle soorten en maten. Ook de vrouwen je niet voor voelt. Ik denk dat dat bij knappe vrouwen ook zo gaat. Althans ik hoor niet anders.

Als je "knap' bent kun je daarom ook makkelijker kiezen dan andersom. Je kijkt niet alleen wie je knap vind, maar ook het gevoel dat je bij iemand krijgt.

Laatst zij een vriend tegen mij dat ik het maar makkelijk had. Ik vroeg hem waarom. Hij vertelde mij dat als mensen iemand aantrekkelijk vinden, ze meer open zijn. Er is dan ook meer gevoel bij. Het is dan ook makkelijker en beter kiezen, zei hij.

Ik denk dus dat knappe vrouwen geen sociale achterstand hebben. Eerder een voorsprong. Ik denk wel dat ze koeler kunnen overkomen, waardoor ze minder sociaal lijken. Meer een verdedigings mechanisme is tegen opdringerige geile bokkige mannetjes....

Of er een magneet is? Ik denk dat aantrekkingskracht op elkaar gewoon iets natuurlijks is. Dat heb je niet in de hand. Dus als jij iemand aantrekkelijk vind, maar die andere niet, dan heeft de natuur bepaald dat er op dat vlak niets is. Onderschat deze 'krachten' niet, ze zijn er echt. Daar verander je niets aan. Maar...als jij iemand aantrekkelijk vind en het is wederzijds, BINGO!

Maak je daarom geen zorgen als het een paar keer niet 'lukt'.
Het is gewoon een natuurlijk selectieproces, de natuur mag misschien hard zijn, zij is niet gemeen. Als jij veel in contact met mensen staat komt het liefje vanzelf wel.

PS.Je schrijft:...Een soort vloek dus, want tot dat ze volgroeid volwassen (de tijd dat je een baan gaat zoeken en wil settlen) worden is die magneet best makkelijk enzo..maar daarna juist niet..

Zit je over die dames in, of zit je er zelf mee?

everybody must be happy
pi_12422294
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 01:29 schreef Morobbie het volgende:
Of knappe vrouwen een sociale achterstand hebben? Ik waag het te betwijfelen.

Misschien een beetje raar, maar ik ben een knappe man.
Het lijkt dan wel of je honing aan je.... hebt.

Je krijgt aandacht van veel vrouwen, maar dan ook in alle soorten en maten. Ook de vrouwen je niet voor voelt. Ik denk dat dat bij knappe vrouwen ook zo gaat. Althans ik hoor niet anders.

Als je "knap' bent kun je daarom ook makkelijker kiezen dan andersom. Je kijkt niet alleen wie je knap vind, maar ook het gevoel dat je bij iemand krijgt.

Laatst zij een vriend tegen mij dat ik het maar makkelijk had. Ik vroeg hem waarom. Hij vertelde mij dat als mensen iemand aantrekkelijk vinden, ze meer open zijn. Er is dan ook meer gevoel bij. Het is dan ook makkelijker en beter kiezen, zei hij.

Ik denk dus dat knappe vrouwen geen sociale achterstand hebben. Eerder een voorsprong. Ik denk wel dat ze koeler kunnen overkomen, waardoor ze minder sociaal lijken. Meer een verdedigings mechanisme is tegen opdringerige geile bokkige mannetjes....


Ik heb het over vrouwen die niet door hebben wie een player is en wie niet. Een vrouw kan best knap zijn en gewoon alles doorhebben. Ik ken er ook een paar van die zo zijn. Maar evenveel, zelfs meer vrouwen (van gemiddeld knap tot supermooi) die ken ik die het dus elke keer goed kunnen vinden met een player voor maximaal een paar maanden. En telkens maar weer mogen de vrienden rotzooi opruimen en haar oppikken. Een deductieve analyse verteld mij dan dat er wellicht een verband zou kunnen bestaan tussen vrouwen met een (boven)gemiddeld uiterlijk en inhoeverrre ze vatbaar zouden zijn voor het stereotype player.
quote:
Of er een magneet is? Ik denk dat aantrekkingskracht op elkaar gewoon iets natuurlijks is. Dat heb je niet in de hand. Dus als jij iemand aantrekkelijk vind, maar die andere niet, dan heeft de natuur bepaald dat er op dat vlak niets is. Onderschat deze 'krachten' niet, ze zijn er echt. Daar verander je niets aan. Maar...als jij iemand aantrekkelijk vind en het is wederzijds, BINGO!
Net als ik neem je ook heel snel een standpunt aan. Je zegt nu nl. als ik iemand aantrekkelijk vind en het is wederzijds, dan is het bij mij toch echt niet meteen bingo hoor. Er is ook nog zoiets als ratio en overwegingsvermogen. Nou ik vermoed dus dat vrouwen die vatbaar zijn voor players, als dan niet in combinatie met drank en de omgeving, wel zo reageren als jij stelt. Als er maar een gevoel is en het is wederzijds dan eindigen ze in bed samen. MAAR wie zegt dat het bij een player wederzijds is? Zijn mentaliteit is zoveel mogelijk vrouwen scoren, het liefst de mooiste, maar een vrouw is een vrouw in zijn ogen En hij dumpt ze dus ook aodra het niet meer interessant is. Is dit dan wederzijds, ja op het gebied van seks wel ja, maar hij verbind seks niet meteen aan vastigheid en de veelal onzekere dame dus wel en DAT probeer ik dus uit te zoeken of dit waar is. Het is ook niet iets wat ik empirisch kan onderbouwen, maar wel peilen wat het algemene gevoel is onder de fokkers.
quote:
Maak je daarom geen zorgen als het een paar keer niet 'lukt'.
Het is gewoon een natuurlijk selectieproces, de natuur mag misschien hard zijn, zij is niet gemeen. Als jij veel in contact met mensen staat komt het liefje vanzelf wel.
Da's echt zo'n cliche antwoord, dat weet ik ook wel. Soms moet je wel tientallen keren je neus stoten voordat je eentje hebt gevonden.
quote:
PS.Je schrijft:...Een soort vloek dus, want tot dat ze volgroeid volwassen (de tijd dat je een baan gaat zoeken en wil settlen) worden is die magneet best makkelijk enzo..maar daarna juist niet..

Zit je over die dames in, of zit je er zelf mee?


Ik snap je vraag niet helemaal?

Maar ik snap de reden van je vraag ook niet, is het relevant hoe mijn persoonlijke situatie is voor de topic???

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12422656
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt iemands handje wel constant blijven vasthouden als ze het pad van ontdekken betreden, maar juist doordat die persoon zelf leert wat voor klootzakken en players er op de wereld rondlopen, zal ze in 't vervolg wel oppassen


Hmmm, ik probeer ze allemaal niet te redden, maar ik probeer soms wel eens mijn eigen straatjes, schoon te houden ja, dat betekent wel eens dat ik mijn vrienden moet aanspreken en blijven aanspreken, dat is wat vrienden met elkaar doen, althans in mijn woordenboek...
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  donderdag 14 augustus 2003 @ 09:56:33 #123
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12422968
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat veel vrouwen (iig als men jong en naief is en aan de eerste relatie(s) begint) inderdaad een erg romantisch beeld van een relatie hebben. Ik denk echter dat dat niet zomaar uit 'de vrouw' voortkomt. We (de maatschappij, niet zozeer vrouwen hoor ) worden namelijk nog steeds gevoed door allerlei media (kunst, literatuur, tv, soaps, films, tijdschriften) met het idee dat de perfecte relatie met die ene echte geweldige man echt kan bestaan. Die echte geweldige man is dan geen lieve man, maar een stoere kerel met een grote bek en een heel lief warm hartje als het over zijn eigen lieve vrouwtje gaat. Die man bestaat niet. Die relatie die wordt voorgeschoteld bestaat ook niet en de vrouw zoals deze aan ons wordt getoond ook niet. Het is geen van alle realiteit. Toch blijft dat thema terugkomen. En we blijven onnozele meisjes die daarin (willen?) blijven geloven. En jongetjes blijven denken dat die stoere kerel die ze als voorbeeld krijgen, de man is zoals vrouwen die graag zien. En pas na jaren van ervaring komen we erachter hoe het allemaal werkelijk zit.

Hiermee wil ik helemaal niet vrouwen als arme slachtoffertjes van de maatschappij afschilderen, ik ben een groot voorstander van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, maar ik denk dat bovenstaande wel iets is dat het voor vrouwen (en ook mannen eigenlijk) allemaal wat moeilijker maakt!


Bull shit, ik denk dus ik besta.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12423627
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is Sjanie alleen maar een rijker/ervarener persoon geworden door haar klote-ervaring. Ze zal in 't vervolg beter uitkijken


Dat vind ik ook wel een beetje makkelijk altijd. Van negatieve ervaringen wordt je sterker. Dat zal misschien vaak zo zijn maar als je toevallig een klootzak treft met losse handjes of je treft een loverboy die je achter de ramen laat belanden dan is het nog maar de vraag of je daar sterker van wordt.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:00:11 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12424105
Altijd lachen, dit soort meiden. Aan de buitenkant knap, maar aan de binnenkant intens verrot, die zich mee laten slepen door zo'n player. En dan later bij die lieve vriend, waar ze verder niks voor voelen, komen mekkeren dat hij d'r verrot slaat en/of vreemdgaat bij het leven. Bij mij hoeven ze daar niet meer mee aan te komen, eigen schuld dikke bult. 'Get your act together', is iets dat tegenwoordig niet meer alleen voor mannen geldt.

Het mooie is nog, dat het gedrag zich soms tot in den treure herhaalt. Volgens mij toch een gevalletje van lage eigenwaarde ofzo, iemand die goed in z'n vel zit laat echt niet zo met zich sollen.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12424158
Ik ga bij mooie vrouwen altijd op het innerlijk af, voor het uiterlijk hebben ze niets hoeven doen...
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:14:32 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12424395
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:36 schreef Brennie het volgende:
De zogenaamde player die vrouwen misbruikt zoekt een onzekere vrouw, met een lage zelfwaarde.
Klopt volgens mij als een bus. Alleen onzekere vrouwen zijn een goede prooi voor een 'player'. Bovendien schept het hebben van een onzekere vriendin ook zoveel 'mogelijkheden': je kunt lekker vreemdgaan en d'r verrot meppen, maar ze blijft toch wel bij je.

Iemand met een beetje eigenwaarde schopt zo'n figuur direct het huis uit.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12425107
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:14 schreef Lemmeb het volgende:

Iemand met een beetje eigenwaarde schopt zo'n figuur direct het huis uit.


Als je geen rekening houdt met de fysieke superioriteit van de gemiddelde man wel ja...

pi_12425153
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:00 schreef AngelWings het volgende:

[..]

En hoe zie je aan een buitenkant nu hoe iemand is dan?
Bedoel als iemand nu heel aardig doet enzo..en later een hark blijkt te zijn...
komt legio voor duzz?


wat soms kan helpen, is te kijken hoe hij met mensen in het algemeen omgaat. Ook belangrijk, hoe gaat hij met "lelijke" meisjes om en "nerds en sukkels"
pi_12426041
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:02 schreef bondgirl het volgende:
Ik denk dat 'foute mannen' spannender zijn dan lieve types.
En dat trekt vrouwen aan.
Nou..... lieve mannen kunnen anders heel erg fout gedrag vertonen hoor (en dan heb ik het uiteraard over mezelf).
Gaap Goals rulezzz!
pi_12426182
Ik ben zowel fout als liev....

Hmmm

pi_12437466
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 09:56 schreef Hellracer het volgende:

[..]

Bull shit, ik denk dus ik besta.


Vind ik een interessant standpunt...jij beweert dus dat jij de man bent die miss lsy net omschreef
quote:
...
Die echte geweldige man is dan geen lieve man, maar een stoere kerel met een grote bek en een heel lief warm hartje als het over zijn eigen lieve vrouwtje gaat.
waarop basser je dat, want in de posts die je post in dit topic kom je een beetje playerig over...of ben ik abuis?
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  donderdag 14 augustus 2003 @ 20:12:21 #133
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12437500
jullie zouden hier eens moeten kijken
http://www.intellectualwhores.com/
aka Man-Mountain
pi_12437715
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:12 schreef Doctor_Bara het volgende:
jullie zouden hier eens moeten kijken
http://www.intellectualwhores.com/
nah und? heeft niet echt veel te maken met het topic...het gaat meer om de vrouwen en ladders enzo...
quote:
To fully illustrate the point I'll now examine some common scenarios and their ladder theory explanations. For purposes of these examples Tom will be our boy and Jane will be out girl.

Scenario 1: Tom meets Jane. She's pretty and seems interesting to talk to. Tom and Jane start haging out and talking more and more. Tom develops an attraction to Jane, and one day tries to kiss her. Jane tell Tom she doesn't think of him that way and she wants to remain friends. The next few weeks contact between the two falls off. Jane starts fucking an outlaw biker.

Ladder Theory Explanation: Tom met Jane. Tom was immediately placed on the friends ladder. Tom didn't know this. Tom tried to jump ladders. Jane kicked Tom in the head rather than let him on and sent him hurtling to the Abyss below. The oulaw biker was not on her friends ladder (they never are) but rather on her good ladder.

Scenario 2: Tom meets Jane. She's cute and seems smart. After an appropriate amount of time he asks her out on a date. She acccepts and they have what seems to be a perfectly nice date. Tom thinks he has a chance with Jane. He asks her out again. She says no, either explicitly or by never returning his phone call. Tom has no idea what the Hell just happened. Jane starts fucking an unemployed alcoholic.

Ladder Theory Explanation: Jane misrepresented which ladder Tom was on. He thought he was on the good ladder because of her acceptance of the date. Mistake. This led to an unintentional ladder jump. He was kicked into the Abyss. In this situation, Jane often wants to stay friends becasue you are so interesting and funny or some shit like that. If this happens you are most likely an Intellectual Whore. I'm sorry. This is most likely to be a ninja-bitch.

Scenario 3: A girl says any of the following to you:

"You're like a brother to me"
"You're like a big teddy bear"
"I feel like I can talk to you about anything"
"You're so nice"
"Can you help me with my homework"

Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.


You can see that a lot of problems can be avoided(though sadly not problem two) by declaring as soon as possible to a girl that you will not be friends under any circumstances. You can explain that she is too attractive or you can be blunt and say you don't want to bend your "friends" over a table and fuck them, but would rather play poker and go to the races with them, thus disqualifying her from friendship. As long as you are clear. This may scare a girl away. But if it does what would you want with such a skittish little twit anyway?


of toch wel??
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12438543
Ok ik heb het t/m pagina 3 gelezen. Het begin van je topic (je aftrap) vond ik boeiend, aannemelijk en er wel een kern van waarheid in zitten. Met je psychologie over dat een mooie meid nooit veel moeite heeft moeten doen voor iets (mannen, vrienden, drankjes, etc) ben ik het met je eens.

Maar op een gegeven moment (naarmate je wat volwassener wordt) komt een mooie vrouw daar zelf wel achter, tegenslagen, je moet tt vechten/moeite doen om zaken gedaan te krijgen en van niks doen is nog nooit iemand rijker geworden of denk jij dat alle mooie (standaard meiden volgens jou, die TMF etc kijken) meiden een rijke vent huwen en vervolgens hun hele leven lang nog op de bank zitten TMF te kijken..klopt ook niet volgens jou stelling want die mooie vrouwen hadden volgens jou toch om de haverklap een ander...wat is het nou?

En nog een punt er zijn genoeg mooie vrouwen/meiden die thuis niet zo'n ideale situatie gehad hebben, waardoor ze helemaal niet zo zelfverzekerd in het leven staan. En vaak juist héél creatief zijn gaan denken (fantaseren) noem maar op om hun ellende te vergeten, oplossingen te zoeken, etc. Ik ken een meisje die niet standaard mooi is volgens de wettelijke normen van de maatschappij, maar zo zelfverzekerd en assertief is als weet niet wat..en nee niet omdat ze niet aan de maatstaven van de maatschappij voldoet en daardoor zelf creatief is gaan denken..NEE..omdat haar ouders haar zelfvertrouwen hebben gegeven en veel aandacht hebben geschonken.Stel een mooi meisje en het mindere mooie meisje ruilen van ouders..dan was het minder mooie meisje ook zo'n dwaas zoals jij de mooie meiden typeert..
Ben ik nog te volgen?

Maargoed later in je topic geef je nog een aantal reacties, dat ik denk 'overéénkamscheren, discriminatie (tja), wie is hier nou oppervlakkig, jaloers, etc.'.Mooie meiden kunnen niet discussieren, zijn oppervlakkig, noem maar op..Nee dus..zie hierboven! Het kan wel, maar hoeft niet. Ik ken ook genoeg 'lelijke' mensen die arrogant, sjacherijnig, bot en noem maar op zijn..iedereen is toch verschillend..zoveel factoren, oorzaken etc. spelen mee..
...

pi_12438742
Btw volgens de maatschappij ben ik mooi (kan het ook niet helpen, zo ik ben niet gauw arrogant maar nu even wel) en ik val niet op players/rotgasten..nee ik val op mannen met humor en volgens mij beschikken players over veel dingen behalve humor!
...
pi_12438836
quote:
knappe vrouwen vallen op rotgasten ?
Ik ben knap, en mijn vriendje is geen rotgast.

Dus nee, je stelling klopt niet

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:12:24 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12438869
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ben knap, en mijn vriendje is geen rotgast.

Dus nee, je stelling klopt niet


hij heeft het over uiterlijk niet over intelligentie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:16:48 #139
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_12438952
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:

hij heeft het over uiterlijk niet over intelligentie


Ik ook

oeps... deze post was van texelonia :p

[Dit bericht is gewijzigd door micha op 14-08-2003 21:18]

pi_12438966
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:05 schreef sweetgirly het volgende:
Btw volgens de maatschappij ben ik mooi (kan het ook niet helpen, zo ik ben niet gauw arrogant maar nu even wel) en ik val niet op players/rotgasten..nee ik val op mannen met humor en volgens mij beschikken players over veel dingen behalve humor!
...
Dat vind ik weer niet nodig als je dat zegt...ik moet wel effe drie keer je eerste post heirboven lezen, wan tis niet helemaal duidelijk.

Maar mensen die van zichzelf (moeten) zeggen dat ze mooi zijn...mwah....vind ik beetje raar.

Tis niet zo van, ik ben rijk...hier is mijn saldo....zo werkt het niet met schoonheid, moet je niet te hardop zeggen, maar goed voor the sake of argument en hierop moet het kunnen...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12438995
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:10 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik ben knap, en mijn vriendje is geen rotgast.

Dus nee, je stelling klopt niet


Lekker belangrijk, je usericon vind ik zowiezo bagger, slaat nergens op..kinderachtig....en je komt met een loze opmerking ....geef eens een normale reply....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12439097
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:17 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dat vind ik weer niet nodig als je dat zegt...ik moet wel effe drie keer je eerste post heirboven lezen, wan tis niet helemaal duidelijk.

Maar mensen die van zichzelf (moeten) zeggen dat ze mooi zijn...mwah....vind ik beetje raar.

Tis niet zo van, ik ben rijk...hier is mijn saldo....zo werkt het niet met schoonheid, moet je niet te hardop zeggen, maar goed voor the sake of argument en hierop moet het kunnen...


Precies maar in dit geval moest het bijna om het wel te zeggen, aangezien jij denkt dat als je mooi bent zus en zo bent en reageert..je zegt het zelf al 'moet je mee oppassen, ik ben rijk..hier is mijn saldo' ..is dat categoriseren? Ik probeer juist dat beeld kapot te krijgen..of jou wakker schudden!

Hallo..knok knok..Je doet alsof mooi zijn een vloek is..veel mooie mensen hebben al tegenslagen genoeg gehad, ga jij nou ook nog doen alsof er een vloek op schoonheid rust..schoonheid zit van binnen en van buiten..en aan iemand kan je vaak genoeg van buiten al zien of hij/zij mooi van binnen is..of diegene nou mooi of minder mooi is..
...

pi_12439164
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:19 schreef hassanjassan het volgende:

Lekker belangrijk, je usericon vind ik zowiezo bagger, slaat nergens op..kinderachtig....en je komt met een loze opmerking ....geef eens een normale reply....


net alsof je mij kunt beoordelen op één userocon

Ik vind die hele stelling nergens op slaan. Ten eerste is het subjectief welke vrouwen knap zijn, iedereen heeft tenslotte een andere smaak. Wat de één knap vindt, vindt de ander lelijk. Ten tweede is het subjectief wat een rotgast is. Wat de een een rotgast vindt, vindt de ander geweldig. Ten derde kun je niet alle "knappe" vrouwen over één kam scheren. Net alsof alle "knappe" vrouwen op rotgasten vallen. Ik genoeg knappe vrouwen die niet op rtogasten vallen maar gewoon een leuke vriend hebben. En evengoed ken ik rotgasten met een vriendinnen die elkaar verdienen, omdat die vriendin net zo goed "rot" is....

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_12439431
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:55 schreef sweetgirly het volgende:
Ok ik heb het t/m pagina 3 gelezen. Het begin van je topic (je aftrap) vond ik boeiend, aannemelijk en er wel een kern van waarheid in zitten. Met je psychologie over dat een mooie meid nooit veel moeite heeft moeten doen voor iets (mannen, vrienden, drankjes, etc) ben ik het met je eens.

Maar op een gegeven moment (naarmate je wat volwassener wordt) komt een mooie vrouw daar zelf wel achter, tegenslagen, je moet tt vechten/moeite doen om zaken gedaan te krijgen en van niks doen is nog nooit iemand rijker geworden of denk jij dat alle mooie (standaard meiden volgens jou, die TMF etc kijken) meiden een rijke vent huwen en vervolgens hun hele leven lang nog op de bank zitten TMF te kijken..klopt ook niet volgens jou stelling want die mooie vrouwen hadden volgens jou toch om de haverklap een ander...wat is het nou?


tja, ik wist wel dat mensen gingen vallen over opmerkingen van TMF enzo, maar ik doe dat om een standpunt in te nemen die velen snappen.

Het gaat er ook niet om of ze een rijke vent huwen of niet, maar ik probeer uit te vinden of het nou een op zichzelf staand geval is of dat het chronisch is: dat vooral de echt (naar maatsch. standaarden gemeten) knappe vrouwen vallen op rotgasten zg. players.

Ik heb dus een hypothese dat het wel zo is, omdat ze juist zo knap zijn. En daarmee verschillende dingen niet meekrijgen of meegroeien in hun levenswandel. Ze hadden/hebben bijv. nooit gebrek aan aandacht, dus veel minder de moeite en "pijn" hoeven te voelen, van wat het is om te knokken om je stem te laten horen....want ze keken automatisch naar je. Want je wordt als kind door je ouders opgevoed, maar later veel meer door je vrienden en vriendinnen. Die vormen je als persoon en als je dus als persoon telkens in de wereld van glitter en glamour terecht komt als schoonheid zijnde, dan zijn daar ook de roofdieren op de loer.

En dat probeer ik dus te "bewijzen", kan het dan zo zijn de mooie vrouwen vanwege hun schoonheid een ander levenspad bewandelen en dus bepaalde zaken, zoals het bevattelijk zijn op players' versiertruken?

quote:
En nog een punt er zijn genoeg mooie vrouwen/meiden die thuis niet zo'n ideale situatie gehad hebben, waardoor ze helemaal niet zo zelfverzekerd in het leven staan. En vaak juist héél creatief zijn gaan denken (fantaseren) noem maar op om hun ellende te vergeten, oplossingen te zoeken, etc. Ik ken een meisje die niet standaard mooi is volgens de wettelijke normen van de maatschappij, maar zo zelfverzekerd en assertief is als weet niet wat..en nee niet omdat ze niet aan de maatstaven van de maatschappij voldoet en daardoor zelf creatief is gaan denken..NEE..omdat haar ouders haar zelfvertrouwen hebben gegeven en veel aandacht hebben geschonken.Stel een mooi meisje en het mindere mooie meisje ruilen van ouders..dan was het minder mooie meisje ook zo'n dwaas zoals jij de mooie meiden typeert..
Ben ik nog te volgen?
Nu ik het een paar keer gelezen heb ben je te volgen en ik zeg daarop het volgende:

Ik ben het niet eens met je redenering, omdat niet alleen je ouders t maken hebben met je opvoeiding, sterker nog het is bewezen dat in je pubertijd je niet door je ouders opgevoed wordt in de zin van sociale omgang en sociale status behalen. Je ouders beschermen en observeren en sturen je rond die tijd....en dus zal ook dat mindere meisje veel meer zichzelf ontwikkelen tot een zelfstandige, krachtigere vrouw. Ik wil als voorbeeld nemen een vriedin (sonja) en haar zus (astrid). Sonja was op de middelbare een van de populairste meisjes en astrid niet, omdat ze dikker is en geen goeie huid had enzo. Sonja had alles mee, mooi lcihaam, mooi koppie etc. Astrid is nu afgestudeerd als ingenieur in de werktuigbouwkunde van de TU Twente. Sonja doet sociologie. Ik ben dus benieuwd waar dat verschil vandaan komt? Mijn vermoeden is dat astrid door haar ogenschijnlijke sociale tekortkomingen zichzelf en via haar vrienden heeft aangeleerd dat ze haar andere talenten moet laten manifesteren. Het zal niet de ENIGE reden zijn, maar wel van grote invloed, want dit voorbeeld "bevestigd" ook min of meer dan mindere mooie knappe mensen zichzelf op andere gebieden gaan ontplooien, eerder, sneller en vaak ook succesvoller. Ik weet dat dit heel ver gezocht is, maar mijn gevoel bekruipt me door deze situaties die op me afkomen.

quote:
Maargoed later in je topic geef je nog een aantal reacties, dat ik denk 'overéénkamscheren, discriminatie (tja), wie is hier nou oppervlakkig, jaloers, etc.'.Mooie meiden kunnen niet discussieren, zijn oppervlakkig, noem maar op..Nee dus..zie hierboven! Het kan wel, maar hoeft niet. Ik ken ook genoeg 'lelijke' mensen die arrogant, sjacherijnig, bot en noem maar op zijn..iedereen is toch verschillend..zoveel factoren, oorzaken etc. spelen mee..
...
Ik kan me niet herinneren dat ik die opmerkingen gemaakt heb, maar het zou kunnen. Maar ingaande op je laatste paar zinnen....

Die "lelijke" mensen hebben dan dubbel sociale dingen niet mee. Tuurlijk kan iedereen een karakter hebben met wat tekortkomingen in sociale vaardigheden, maar dat weerlegt niet wat ik probeer te achterhalen.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12439624
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:24 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Precies maar in dit geval moest het bijna om het wel te zeggen, aangezien jij denkt dat als je mooi bent zus en zo bent en reageert..je zegt het zelf al 'moet je mee oppassen, ik ben rijk..hier is mijn saldo' ..is dat categoriseren? Ik probeer juist dat beeld kapot te krijgen..of jou wakker schudden!


Ja zo voelt het, maar tis niet nodig. Maar goed, los daarvan....ik probeer ook dat beeld kapot te krijgen. Maar het is nou eenmaal zo dat de maatschappij mensen beoordeelt op hoe mooi of lelijk je bent. Het is tig maal bewezen dat schoonheid je allerlei voordelen biedt, maar tegelijkertijd, probeer ik aan te geven dat het idd ergens een vloek is. een "vloek" in de zin dat ze bovengemiddeld aandacht krijgen en wellciht niet eens de tijd krijgen om te groeien en zich te "wapenen" tegen die aandacht...ik kan het niet anders verwoorden dan in deze...snap je me?
quote:
Hallo..knok knok..Je doet alsof mooi zijn een vloek is..veel mooie mensen hebben al tegenslagen genoeg gehad, ga jij nou ook nog doen alsof er een vloek op schoonheid rust..schoonheid zit van binnen en van buiten..en aan iemand kan je vaak genoeg van buiten al zien of hij/zij mooi van binnen is..of diegene nou mooi of minder mooi is..
...
Nou dat kan je dus niet zien bij de players...die zijn "powered by their own ego". Ik kom regelmatig in de sportschool en ik pik ze er echt wel uit hoor, soms zit ik er naast, maar meestal niet....ik vind het ook een schitterende omgeving om eens te kijken. Hele mooi gevormde vrouwen worden ook altijd aagesproken door de gemiddelde player....shall I continue?
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12439728
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

net alsof je mij kunt beoordelen op één userocon


Nee maar hoe meer je reageert leer ik ook meer van jou....dat noemen ze deductief analyseren. Alles wat je zegt komt op een bepaald manier over. Net zoals ik dingen zeg.
quote:
Ik vind die hele stelling nergens op slaan. Ten eerste is het subjectief welke vrouwen knap zijn, iedereen heeft tenslotte een andere smaak. Wat de één knap vindt, vindt de ander lelijk. Ten tweede is het subjectief wat een rotgast is. Wat de een een rotgast vindt, vindt de ander geweldig. Ten derde kun je niet alle "knappe" vrouwen over één kam scheren. Net alsof alle "knappe" vrouwen op rotgasten vallen. Ik genoeg knappe vrouwen die niet op rtogasten vallen maar gewoon een leuke vriend hebben. En evengoed ken ik rotgasten met een vriendinnen die elkaar verdienen, omdat die vriendin net zo goed "rot" is....
Ik heb het hier niet over jouw definitie van knap, want jij vind jezelf ook knap (en da's goed voor je) en ik heb het ook niet over jouw definitie van een rotgast.

Ik heb het over de knappe vrouwen en rotgasten die de maatschappij ons definieert.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12439885
Ik heb de verbeelding van de definitie gevonden op:

http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/prototypen/prototypen.htm

Dit is een prototype mooie vrouw

En dit is een prototype lelijke vrouw

Ik had dus dit onderzoek gelezen en dit koppelde ik aan reacties van mooie vrouwen op het forum alhier en uit mijn eigen omgeving. Enjoy the show....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12440400
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:11 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Vind ik een interessant standpunt...jij beweert dus dat jij de man bent die miss lsy net omschreef
[..]

waarop basser je dat, want in de posts die je post in dit topic kom je een beetje playerig over...of ben ik abuis?


Ik basseer dat op mijn eigen gevoel en ervaring.
Die stoere, foute mannen waar zoveel vrouwen (waaronder ik ooit hoor) op vallen, zijn dan volgens het ideaal van binnen namelijk zacht, lief en zorgzaam maar alleen van buiten stoer en fout. Wij vallen er dan voor, zij vallen voor ons en kijk: daar is Mr. Right

Ik heb geenszins de bedoeling een player te zijn ofzo, dat heb je toch neit tegen mij he? Ik weet amper wat dat is joh

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12440467
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 09:56 schreef Hellracer het volgende:

[..]

Bull shit, ik denk dus ik besta.


ja hoor, je bestaat, dat zul je mij niet horen ontkennen...
of je een man bent zoals ik heb beschreven, betwijfel ik ten zeerste. Maar laat je door mij niet je grenzeloze zelfvertrouwen ontnemen hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12440564
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:59 schreef hassanjassan het volgende:
Ik heb de verbeelding van de definitie gevonden op:

http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/prototypen/prototypen.htm

Dit is een prototype mooie vrouw

[afbeelding]

En dit is een prototype lelijke vrouw

[afbeelding]

Ik had dus dit onderzoek gelezen en dit koppelde ik aan reacties van mooie vrouwen op het forum alhier en uit mijn eigen omgeving. Enjoy the show....


Als je dat meisje van de tweede foto net zo mooi opmaakt met foundation en mooie make-up, wenkbrauwen epileert, dan wordt ze net zo mooi als meisje 1 hoor!

Echt mooi zonder hulpmiddelen zijn er maar weinig, maar met de juiste hulpmiddelen en voldoende tijd om er iets van te maken, kan bijna iedere vrouw heel erg mooi zijn.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12440998
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:41 schreef hassanjassan het volgende:

Het gaat er ook niet om of ze een rijke vent huwen of niet, maar ik probeer uit te vinden of het nou een op zichzelf staand geval is of dat het chronisch is: dat vooral de echt (naar maatsch. standaarden gemeten) knappe vrouwen vallen op rotgasten zg. players.

Ik heb dus een hypothese dat het wel zo is, omdat ze juist zo knap zijn. En daarmee verschillende dingen niet meekrijgen of meegroeien in hun levenswandel. Ze hadden/hebben bijv. nooit gebrek aan aandacht, dus veel minder de moeite en "pijn" hoeven te voelen, van wat het is om te knokken om je stem te laten horen....want ze keken automatisch naar je. Want je wordt als kind door je ouders opgevoed, maar later veel meer door je vrienden en vriendinnen. Die vormen je als persoon en als je dus als persoon telkens in de wereld van glitter en glamour terecht komt als schoonheid zijnde, dan zijn daar ook de roofdieren op de loer.

En dat probeer ik dus te "bewijzen", kan het dan zo zijn de mooie vrouwen vanwege hun schoonheid een ander levenspad bewandelen en dus bepaalde zaken, zoals het bevattelijk zijn op players' versiertruken?
[..]

Nu ik het een paar keer gelezen heb ben je te volgen en ik zeg daarop het volgende:

Ik ben het niet eens met je redenering, omdat niet alleen je ouders t maken hebben met je opvoeiding, sterker nog het is bewezen dat in je pubertijd je niet door je ouders opgevoed wordt in de zin van sociale omgang en sociale status behalen. Je ouders beschermen en observeren en sturen je rond die tijd....en dus zal ook dat mindere meisje veel meer zichzelf ontwikkelen tot een zelfstandige, krachtigere vrouw. Ik wil als voorbeeld nemen een vriedin (sonja) en haar zus (astrid). Sonja was op de middelbare een van de populairste meisjes en astrid niet, omdat ze dikker is en geen goeie huid had enzo. Sonja had alles mee, mooi lcihaam, mooi koppie etc. Astrid is nu afgestudeerd als ingenieur in de werktuigbouwkunde van de TU Twente. Sonja doet sociologie. Ik ben dus benieuwd waar dat verschil vandaan komt? Mijn vermoeden is dat astrid door haar ogenschijnlijke sociale tekortkomingen zichzelf en via haar vrienden heeft aangeleerd dat ze haar andere talenten moet laten manifesteren. Het zal niet de ENIGE reden zijn, maar wel van grote invloed, want dit voorbeeld "bevestigd" ook min of meer dan mindere mooie knappe mensen zichzelf op andere gebieden gaan ontplooien, eerder, sneller en vaak ook succesvoller. Ik weet dat dit heel ver gezocht is, maar mijn gevoel bekruipt me door deze situaties die op me afkomen.
[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik die opmerkingen gemaakt heb, maar het zou kunnen. Maar ingaande op je laatste paar zinnen....

Die "lelijke" mensen hebben dan dubbel sociale dingen niet mee. Tuurlijk kan iedereen een karakter hebben met wat tekortkomingen in sociale vaardigheden, maar dat weerlegt niet wat ik probeer te achterhalen.


Opzich ben ik het met sommige punten met je eens..het is natuurlijk heel logisch dat een minder mooi meisje anders op haar omgeving reageert dan een mooi meisje..maar is dat eigenlijk wel echt zo vraag ik me nu hardop af..zijn we niet allemaal aardig tegen de mensen die we liefhebben etc. is de één niet gewoon assertiever dan de ander?

Echt waar genoeg mooie meiden/vrouwen zijn ook onzeker..jij hebt het over 'maar ze krijgen van jongs af aan aandacht en dus leren ze niet de moeite te nemen om te vechten om doortezetten en worden ze géén zelfstandige, krachtige vrouw'..Inderdaad heeft het niet alleen met je opvoeding te maken en in en na je pubertijd is je sociale omgeving van grote invloed..maar..vergeet niet..

Teneerste de opvoeding is echt héél belangrijk in iemands leven, vooral hoe je vader tegen je doet! Volgens mij is dat juist (de vader- dochterrelatie) een belangrijke factor waarom sommige meiden (de minder- en mooie meiden!) op players vallen...en niet of ze knap zijn of niet.. Stelling: als je knap bent dan val je op players..nee dat geloof ik gewoon niet..gaat echt wel dieper dan een mooi koppie!!

Tentweede jou voorbeeld met die twee zussen..ik ken juist meer meiden (die niet zo knap zijn volgens de Elle-normen, wat dikkig enzo) die juist SPW en SPH doen, beiden opleiding met een psychologische inslag (dus voor mij gaat de theorie niet op dat knappe meiden zich meer sociaal wil ontwikkelen) en ik ken knappe meiden die Rechten, Economie etc. studeren aan de UvA..dus tja En dan nog de zoveel verschillende gradaties (van opleidingen + uiterlijk meiden) er tussen in.
...

pi_12441052
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:00 schreef Daevern het volgende:
Bewuster nadenken en zich niet verliezen in dromen van romantisme.
Het is kwestie van zelfvertrouwen.

Kennelijk heeft men een partner nodig die dat totaal plaatje in stand houdt.

pi_12441060
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je dat meisje van de tweede foto net zo mooi opmaakt met foundation en mooie make-up, wenkbrauwen epileert, dan wordt ze net zo mooi als meisje 1 hoor!

Echt mooi zonder hulpmiddelen zijn er maar weinig, maar met de juiste hulpmiddelen en voldoende tijd om er iets van te maken, kan bijna iedere vrouw heel erg mooi zijn.


Als je dan ook nog eens de moeite neemt om dat onderzoek te lezen en dan pas te reageren dan zal je begrijpen dat die foto's niet zo zijn gemaakt zoals jij nu omschrijft. Ga maar eerst lezen voor je wat tikt
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12441173
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga bij mooie vrouwen altijd op het innerlijk af, voor het uiterlijk hebben ze niets hoeven doen...
Goed standpunt
pi_12441273
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:38 schreef sweetgirly het volgende:

[..]
Tentweede jou voorbeeld met die twee zussen..ik ken juist meer meiden (die niet zo knap zijn volgens de Elle-normen, wat dikkig enzo) die juist SPW en SPH doen, beiden opleiding met een psychologische inslag (dus voor mij gaat de theorie niet op dat knappe meiden zich meer sociaal wil ontwikkelen) en ik ken knappe meiden die Rechten, Economie etc. studeren aan de UvA..dus tja En dan nog de zoveel verschillende gradaties (van opleidingen + uiterlijk meiden) er tussen in.
...


Dat zijn allemaal behoorlijk stereotype vrouwenopleidingen. Ik kan het weten ik zit op de uni, rechten ,spw, sph, soc, psy, zijn studeis waar je veel vrouwen ziet. Aleen economie is de grootste vergaarbak van studenten. Ik heb het over de hardcore technische studies...kijk es naar TU Delft, daar is het ratio man/vrouw duidelijk in voordeel van de man, terwijl het in leiden juist andersom is...daar zitten veel vrouwen relatief.

Ik heb het gevoel dat dat deels te maken heeft met hoe ze zijn opgegroeid dat dat deels een keuze in studie bepaalt.

Want als mesne toch allemaal hetzelfde zijn qua kansen krijgen enzo. Waarom zie ik dan amper tot niet die meisjes in delft die ik wel in leiden zie?

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12441291
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:40 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Als je dan ook nog eens de moeite neemt om dat onderzoek te lezen en dan pas te reageren dan zal je begrijpen dat die foto's niet zo zijn gemaakt zoals jij nu omschrijft. Ga maar eerst lezen voor je wat tikt


je kunt ook wel op een normale manier reageren lijkt me. ik ben op een normale manier met je in gesprek/discussie en hoef dus niet op een ouder/leraar-toontje 'op mijn plaats gezet' te worden. dank je.

Het gaat me helemaal niet om hoe de foto's zijn gemaakt. Ik heb ook diverse reportages gezien en gelezen over schoonheid, symmetrie van gezichten enz.. Mijn punt is dat er verschillende manieren zijn om mensen volgens de norm mooi te maken. Bovendien is dat bij de stelling "knappe vrouwen vallen op rotgasten" helemaal niet van toepassing; schoonheid blijft toch (ondanks universele eigenschappen) een subjectief iets.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12441417
Wat een drukte om nix. Vind t soms zo raar waar mensen zich druk om kunnen maken. Leef gewoon je leven, denk na maar niet teveel. Heb gewoon een beetje plezier zonder je druk te maken dat vrouwen op rotjongens vallen. Gewoon in jezelf geloven dan kom je wel aan de vrouw.
pi_12441571
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:43 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Goed standpunt


En dat zegt een mooie vrouw..ik denk juist dat mooie vrouwen/meiden al vroeg bezig zijn om niet alleen op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Ze zijn ook vaak erg met hun innerlijk en zelfontpooiing bezig. Ze zijn juist, misschien nog meer zelfs dan de gemiddelde vrouw, bezig om een goed ontwikkeld innerlijk te krijgen Kijk hoeveel belezen vrouwen er zijn, schrijfsters, kunstenaressen, noem maar op..

En al die studerende vrouwen/meiden, knappe vrouwen in mantelpakje, met hun woordje klaar hoor in een mannenwereld en soms zelfs leidinggevend aan andere mannen! Combinatie van uiterlijk en innerlijk..charisma..en verstand!

Ik denk zelfs juist dat mooie vrouwen juist hun mondje leren roeren..waarom? Omdat ze schijtziek worden om als mooi poppetje te worden gezien..opzouten!! Niet serieus genomen worden..dus ze zullen nog gevatter, slimmer, ontwikkelder worden!!
...

pi_12441641
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

je kunt ook wel op een normale manier reageren lijkt me. ik ben op een normale manier met je in gesprek/discussie en hoef dus niet op een ouder/leraar-toontje 'op mijn plaats gezet' te worden. dank je.


Dan moet je ook niet net doen alsof je precies weet wat die foto's weergeven. Maar goed, laten we op een andere voet verder gaan...
quote:
Het gaat me helemaal niet om hoe de foto's zijn gemaakt. Ik heb ook diverse reportages gezien en gelezen over schoonheid, symmetrie van gezichten enz.. Mijn punt is dat er verschillende manieren zijn om mensen volgens de norm mooi te maken. Bovendien is dat bij de stelling "knappe vrouwen vallen op rotgasten" helemaal niet van toepassing; schoonheid blijft toch (ondanks universele eigenschappen) een subjectief iets.
Die foto's geven een subjectieve term een objectieve invulling, die foto's, waarvan jij zegt met makeup is iedereen mooi te maken etc....zijn gemaakt van honderden mensen door een computerprogramma waarvan duizenden mensen hebben gekozen welke zij het mooist vonden. Deze persoon bestaat dus helemaal niet in het echt, maar ik gaf dus aan, als je kenmerken hebt van het prototype mooie vrouw zoals afgebeeld, dan ben je in de ogen van de maatschappij mooi

en dat geldt hetzelfde ook als je lijkt op die lelijke vrouw daaronder.

Je kan niet negeren dat er een schoonheidsverschil zit tussen die twee. En obv die twee foto's zou ik me dus kunnen voorstellen dat de onderste het wat moeilijker zou hebben met vrienden maken, pubertijd, opvoeding, plek in de maatschappij, sociale status, etc...

het is reeds vaak aangetoond dat mooie mensen hogere functies blekleden of krijgen dan andersom. Ditto met verhoging salaris. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat dat soort dingen effect hebben op je karakter/persoonlijkheid

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12441656
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:57 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En dat zegt een mooie vrouw..ik denk juist dat mooie vrouwen/meiden al vroeg bezig zijn om niet alleen op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Ze zijn ook vaak erg met hun innerlijk en zelfontpooiing bezig. Ze zijn juist, misschien nog meer zelfs dan de gemiddelde vrouw, bezig om een goed ontwikkeld innerlijk te krijgen Kijk hoeveel belezen vrouwen er zijn, schrijfsters, kunstenaressen, noem maar op..

En al die studerende vrouwen/meiden, knappe vrouwen in mantelpakje, met hun woordje klaar hoor in een mannenwereld en soms zelfs leidinggevend aan andere mannen! Combinatie van uiterlijk en innerlijk..charisma..en verstand!

Ik denk zelfs juist dat mooie vrouwen juist hun mondje leren roeren..waarom? Omdat ze schijtziek worden om als mooi poppetje te worden gezien..opzouten!! Niet serieus genomen worden..dus ze zullen nog gevatter, slimmer, ontwikkelder worden!!
...


Ik denk dat dit ook maar opgaat voor een bepaald groepje vrouwen, en dan heb ik het niet met name over knappe vrouwen. Dat vind ik onzin. Er zijn gewoon gelukkig steeds meer vrouwen die gewoon niet als hulpeloos, afhankelijk vrouwtje willen leven, maar de touwtjes zelf in handen houden. En dus studeren, werken, carriere maken. Heeft niets met schoonheid te maken, in mijn ogen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12441723
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:57 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En dat zegt een mooie vrouw..ik denk juist dat mooie vrouwen/meiden al vroeg bezig zijn om niet alleen op hun uiterlijk beoordeeld te worden. Ze zijn ook vaak erg met hun innerlijk en zelfontpooiing bezig. Ze zijn juist, misschien nog meer zelfs dan de gemiddelde vrouw, bezig om een goed ontwikkeld innerlijk te krijgen Kijk hoeveel belezen vrouwen er zijn, schrijfsters, kunstenaressen, noem maar op..

En al die studerende vrouwen/meiden, knappe vrouwen in mantelpakje, met hun woordje klaar hoor in een mannenwereld en soms zelfs leidinggevend aan andere mannen! Combinatie van uiterlijk en innerlijk..charisma..en verstand!

Ik denk zelfs juist dat mooie vrouwen juist hun mondje leren roeren..waarom? Omdat ze schijtziek worden om als mooi poppetje te worden gezien..opzouten!! Niet serieus genomen worden..dus ze zullen nog gevatter, slimmer, ontwikkelder worden!!
...


Ik kan het alleen maar beamen, ik zou graag zelfs willen dat het zou zou zijn, maar de werkelijkheid is toch anders....ook daar is onderzoek naar gedaan....er zijn gewoon veel minder vrouwen in hoger management dan mannen, dat zal ook niet zo snel veradneren...
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12441782
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:47 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal behoorlijk stereotype vrouwenopleidingen. Ik kan het weten ik zit op de uni, rechten ,spw, sph, soc, psy, zijn studeis waar je veel vrouwen ziet. Aleen economie is de grootste vergaarbak van studenten. Ik heb het over de hardcore technische studies...kijk es naar TU Delft, daar is het ratio man/vrouw duidelijk in voordeel van de man, terwijl het in leiden juist andersom is...daar zitten veel vrouwen relatief.

Ik heb het gevoel dat dat deels te maken heeft met hoe ze zijn opgegroeid dat dat deels een keuze in studie bepaalt.

Want als mesne toch allemaal hetzelfde zijn qua kansen krijgen enzo. Waarom zie ik dan amper tot niet die meisjes in delft die ik wel in leiden zie?


Ben ik met je eens, maar het ging om het punt mooie vrouw qua studie en minder mooie vrouw qua studie en niet de verhouding man/vrouw in Leiden en Delft Naar mijn weten gaat de theorie van mooie vrouw gaat meer richting sociale studies dus niet op!
...
pi_12441911
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:02 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ik kan het alleen maar beamen, ik zou graag zelfs willen dat het zou zou zijn, maar de werkelijkheid is toch anders....ook daar is onderzoek naar gedaan....er zijn gewoon veel minder vrouwen in hoger management dan mannen, dat zal ook niet zo snel veradneren...


Ook dat is waar! Maar het ging om de mooie vrouw (bijv. toevallig mooie vrouw die manager is van een grote bank) die wél assertief kan zijn, die wel wat doet aan haar zelfontplooiing en niet gaat zitten wachten tot één of andere player haar ontvoert..en echt niet op de bank blijft zitten naar TMF te kijken (om die als vergelijking er weer bij te halen)..
...
pi_12441923
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:00 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet net doen alsof je precies weet wat die foto's weergeven. Maar goed, laten we op een andere voet verder gaan...
[..]


Ik doe niet net alsof...ik geef mijn mening ergens over. Overigens blijf er ik erbij dat als je de vrouw op de tweede foto (die ik trouwens niet lelijk zou willen noemen; haar gezicht is bijvoorbeeld wel symmetrisch, een van de basisvoorwaarden voor een mooi gezicht) mooi opmaakt, je een mooie vrouw creert.
quote:
Die foto's geven een subjectieve term een objectieve invulling, die foto's, waarvan jij zegt met makeup is iedereen mooi te maken etc....zijn gemaakt van honderden mensen door een computerprogramma waarvan duizenden mensen hebben gekozen welke zij het mooist vonden. Deze persoon bestaat dus helemaal niet in het echt, maar ik gaf dus aan, als je kenmerken hebt van het prototype mooie vrouw zoals afgebeeld, dan ben je in de ogen van de maatschappij mooi
en dat geldt hetzelfde ook als je lijkt op die lelijke vrouw daaronder.

Je kan niet negeren dat er een schoonheidsverschil zit tussen die twee. En obv die twee foto's zou ik me dus kunnen voorstellen dat de onderste het wat moeilijker zou hebben met vrienden maken, pubertijd, opvoeding, plek in de maatschappij, sociale status, etc...

het is reeds vaak aangetoond dat mooie mensen hogere functies blekleden of krijgen dan andersom. Ditto met verhoging salaris. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat dat soort dingen effect hebben op je karakter/persoonlijkheid


Ik heb toch altijd de indruk dat het sterk overdreven is. Ik ken maar erg weinig echt mooie of echt lelijke vrouwen. Meestal gaat het toch om wat zo'n vrouw dan zelf vindt. En ja, het kan best zijn dat mooie mensen in sommige opzichten wat voordeeltjes hebben, maar als ze niet presteren zoals ze zouden moeten, houden de voordeeltjes al gauw op hoor. Als je een leuke baan krijgt op grond van een leuk snoetje en je presteert niet, vlieg je er alsnog gewoon uit hoor.

Toch vraag ik me af wat dit allemaal met de stelling van TS te maken heeft.....

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12441932

[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 14-08-2003 23:14]

pi_12442220
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:07 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ook dat is waar! Maar het ging om de mooie vrouw (bijv. toevallig mooie vrouw die manager is van een grote bank) die wél assertief kan zijn, die wel wat doet aan haar zelfontplooiing en niet gaat zitten wachten tot één of andere player haar ontvoert..en echt niet op de bank blijft zitten naar TMF te kijken (om die als vergelijking er weer bij te halen)..
...


Nee ok, dat vind ik terecht...maar juist DIE knappe vrouwen die in hogere posities terecht komen zijn niet onzeker, terughoudend, verlegen en onzeker...anders kom je niet zover en die vallen dus ook niet ten prooi....maar puur alleen het uiterlijk en de relatie met vallen op rotgasten heb ik gedetailleerder gemaakt dan de topictitel me toelaat.

Ik doel dus op knappe vrouwen die voornamelijk onzeker zijn.

En een hele discussie is opgezet dat dat niet waar is. En ik kan het maar niet geloven...ik haal er allemaal achtergrond materiaal bij...manier van opvoeden, manier van opgroeien, plek als puber op school, bij vriendjes, keuze van studie, carrierepad.

Zijn allemaal keuzes die je moet maken tijdens je leven en allemaal kunnen ze de ene of de andere kant opgaan en volgens mij zijn er dus typische keuzes voor vrouwen die knap zijn en onzeker, knap zijn en niet onzeker, vrouwen die minder knap zijn en onzeker en minder knappe vrouwen die zeker zijn.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  donderdag 14 augustus 2003 @ 23:21:09 #167
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12442455
Natuurlijk vallen knappe vrouwen op rotgasten.
Rotgasten hebben namelijk iets wat ze onderscheid van de massa. Een kutmentaliteit. De hele wereld draait om verschil. Waarom denk je bijv. dat supermodellen rijke vadsige kerels hebben als vriendje? Omdat ze meer geld hebben dan de standaard man. Waarom gaat je buurmeisje niet met die gezellige jongen van de tennisclub die dr ouders zo goed bij dr vonden passen, maar met een asociale kerel uit een achterstandswijk? Omdat hij anders is dan de massa. Mensen willen zich onderscheiden, een gedragsvertoon dat je ziet bij alle wezens op deze planeet. Dat is gewoon hoe je in elkaar zit, natuurlijke selectie en shit. Live with it.
aka Man-Mountain
pi_12442500
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:15 schreef hassanjassan het volgende:

Nee ok, dat vind ik terecht...maar juist DIE knappe vrouwen die in hogere posities terecht komen zijn niet onzeker, terughoudend, verlegen en onzeker...anders kom je niet zover en die vallen dus ook niet ten prooi....maar puur alleen het uiterlijk en de relatie met vallen op rotgasten heb ik gedetailleerder gemaakt dan de topictitel me toelaat.

Ik doel dus op knappe vrouwen die voornamelijk onzeker zijn.

En een hele discussie is opgezet dat dat niet waar is. En ik kan het maar niet geloven...ik haal er allemaal achtergrond materiaal bij...manier van opvoeden, manier van opgroeien, plek als puber op school, bij vriendjes, keuze van studie, carrierepad.

Zijn allemaal keuzes die je moet maken tijdens je leven en allemaal kunnen ze de ene of de andere kant opgaan en volgens mij zijn er dus typische keuzes voor vrouwen die knap zijn en onzeker, knap zijn en niet onzeker, vrouwen die minder knap zijn en onzeker en minder knappe vrouwen die zeker zijn.


Ok en dan kom ik weer met dit verhaal
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:38 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Opzich ben ik het met sommige punten met je eens..het is natuurlijk heel logisch dat een minder mooi meisje anders op haar omgeving reageert dan een mooi meisje..maar is dat eigenlijk wel echt zo vraag ik me nu hardop af..zijn we niet allemaal aardig tegen de mensen die we liefhebben etc. is de één niet gewoon assertiever dan de ander?

Echt waar genoeg mooie meiden/vrouwen zijn ook onzeker..jij hebt het over 'maar ze krijgen van jongs af aan aandacht en dus leren ze niet de moeite te nemen om te vechten om doortezetten en worden ze géén zelfstandige, krachtige vrouw'..Inderdaad heeft het niet alleen met je opvoeding te maken en in en na je pubertijd is je sociale omgeving van grote invloed..maar..vergeet niet..

Teneerste de opvoeding is echt héél belangrijk in iemands leven, vooral hoe je vader tegen je doet! Volgens mij is dat juist (de vader- dochterrelatie) een belangrijke factor waarom sommige meiden (de minder- en mooie meiden!) op players vallen...en niet of ze knap zijn of niet.. Stelling: als je knap en onzeker bent dan val je op players..nee dat geloof ik gewoon niet..gaat echt wel dieper dan een mooi koppie!!
...


pi_12442661
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ok en dan kom ik weer met dit verhaal
[..]


Kan je dan effe dat vader-dochter verhaal uitleggen...ik ben geen vader en heb geen dochter...ken het dus ook niet...thanks..
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12442744
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is kwestie van zelfvertrouwen.

Kennelijk heeft men een partner nodig die dat totaal plaatje in stand houdt.


En de mannen/jongens zonder zelfvertrouwen dan?
pi_12443812
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:26 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Kan je dan effe dat vader-dochter verhaal uitleggen...ik ben geen vader en heb geen dochter...ken het dus ook niet...thanks..


Na sociale omgeving denk ik dat het voor een vrouw heel bepalend is hoe ze met haar vader omgaat (of hij met haar) en misschien ook of ze broers heeft enzo. Ik had het al eerder over dat minder mooie meisje die heel zelfverzekerd (bijna arrogant) is..haar vader (en moeder) hebben altijd op haar ingepraat dat ze niet dik is, maar mooi (heel mooi van de ouders natuurlijk)..en nog veel meer dingen, luisteren, praten, gelijk geven etc..zij overschreeuwt de boel en nog blijven haar ouders geduldig luisteren..2 broers heeft ze ook!

Mijn punt: ja die omgeving heeft haar attitude zeker bepaald. Je hebt grote kans dat een vader die amper naar zijn mooie dochter omkijkt, niet luistert etc. dat de dochter onzeker wordt en niet snapt wat ze misdaan heeft om zo weer een bepaald gedrag jegens mensen (mannen in het algemeen, vader = man) te geven..

Phoe wat een psychologisch gelul weer van mijn kant
Maar zoiets bedoelde ik dus..Naja om me heen zie ik dus veel voorbeelden daarvan en lees er ook weleens over..staat ook vast wel ergens op internet!
...

pi_12444427
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook maar opgaat voor een bepaald groepje vrouwen, en dan heb ik het niet met name over knappe vrouwen. Dat vind ik onzin. Er zijn gewoon gelukkig steeds meer vrouwen die gewoon niet als hulpeloos, afhankelijk vrouwtje willen leven, maar de touwtjes zelf in handen houden. En dus studeren, werken, carriere maken. Heeft niets met schoonheid te maken, in mijn ogen.


Klopt! Maar die liet ik er even buiten, aangezien het om de mooie vrouw ging die alleen maar naar TMF kon kijken of op de verkeerde mannen valt..ik probeer ook de andere kant te laten zien..En wel een beetje met schoonheid in de zin van dat sommige vrouwen JUIST niet als alleen maar een mooi poppetje gezien wil worden..net als sommige allochtonen niet als domme turk gezien willen worden..zoiets.

Zowat elke vrouw ontplooit zich idd tt meer en meer..emancipatie en individualisering ten top..helaas nog steeds moeilijk af en toe in het mannenwereldje..maar hoe meer tegenwerking, hoe beter en feller de strijd!
..

  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:10:03 #173
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12457277
Geen van de intellectuele vrouwen vallen op players zij gaan hoogstens een x akkoord met een player voor genot.

Met een beetje geluk blijkt deze player ook qua levensbeschouwing aardig diep te kunnen gaan...

Leuke analyses hier trouwens :D Het betreft vaak de 'hypocrite', weinig nagedacht over leven?(nu krijg ik ruzie )

Mundus vult decipi
pi_12459907
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:10 schreef 0d1n het volgende:
Geen van de intellectuele vrouwen vallen op players zij gaan hoogstens een x akkoord met een player voor genot.
Verliefd worden op een player heeft niks met IQ te maken hoor
pi_12460277
Nooit geweten dat ik zo'n hufter was...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:50:56 #176
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12463857
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:46 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Verliefd worden op een player heeft niks met IQ te maken hoor


Ow Ow, daar ging ik wel een beetje de fout in he ...

Noujah als je het zo stelt..

Alle intellectuelen(breed geleerden) zijn in het algemeen aardig slim en hebben een aardig hoog IQ, maar niet elk persoon met een hoog IQ is per definitie een intellectueel. Dat durf ik nog net wel te stellen

Of voelde je je toch aangesproken ? (Geintje)

Ik val op breed geleerden Aantrekkelijk zijn is een tijd kunnen doornemen met iemand. Niet het kijken naar een mooi figuur dat verveelt na een tijd .

[Dit bericht is gewijzigd door 0d1n op 15-08-2003 19:56]

Mundus vult decipi
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:55:41 #177
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12463988
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:10 schreef 0d1n het volgende:
Geen van de intellectuele vrouwen vallen op players zij gaan hoogstens een x akkoord met een player voor genot.
Mispoes.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:57:48 #178
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12464026
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:55 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Mispoes.


Dus een intellectueel kan alleen voor het uiterlijk vallen?

Bah..

Wat is er dan intellectueel aan? :S

Mundus vult decipi
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:59:01 #179
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464054
Slimme vrouwen vallen net zo goed op "players" hoor.

"Player" constateert ze toch achteraf?

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:00:04 #180
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464087
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:57 schreef 0d1n het volgende:

[..]

Dus een intellectueel kan alleen voor het uiterlijk vallen?

Bah..


Ja, ik geloof dat die bestaan.

Het is maar net wat voor eisen iemand stelt.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:03:57 #181
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12464192
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:59 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Slimme vrouwen vallen net zo goed op "players" hoor.

"Player" constateert ze toch achteraf?


Jah, das waar.. Maar een snelle babbel is ook niet alles.. Dat wil nog niet zeggen dat een vrouw interessanter is als een lekker gesprek over een of ander nieuwe theorie of iets dergelijks..

Een hoog IQ is nog geen intellectueel

Majah, we komen dus uiteindelijk aan op een bepaalde doelgroep zie ik

Mundus vult decipi
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:06:36 #182
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12464264
quote:
Een hoog IQ is nog geen intellectueel
Niet per definitie nee, en vice-versa ook niet.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:53:06 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12465482
Intellectuele vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:55:31 #184
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12465539
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:53 schreef SEMTEX het volgende:
Intellectuele vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players
Ben jij nooit de "fout" ingegaan?
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_12465551
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:53 schreef SEMTEX het volgende:
Intellectuele vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players
Alle vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players
Tenzij inderdaad op basis van een verstandelijke keuze voor een tijdje genot, maar daar ging het in de openingspost niet over.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:01:39 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12465679
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:55 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Ben jij nooit de "fout" ingegaan?


*ff denken*
Hmmm 1 keer, toen ik 18 was en nog maagd
Ik viel voor de charmes van een vrouwenverslinder, maar hij heeft me nooit zover gekregen
Hmm, eigenlijk niet dus

Nee, ik ben er nooit ingetrapt!

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:02:29 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12465702
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:56 schreef sheila_na_gig het volgende:

[..]

Alle vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players
Tenzij inderdaad op basis van een verstandelijke keuze voor een tijdje genot, maar daar ging het in de openingspost niet over.


Ja, da's waar, maar zij noemden zo specifiek intellectuele vrouwen
of course: alle vrouwen met zelfrespect en pit in hun koppie..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_12465814
Dan kom ik nog steeds niet verder dan wat ik in het begin van dit topic al zei: het is een bepaald type vrouwen dat valt op players, en dat staat los van IQ of uiterlijk. Het kan natuurlijk WEL zo zijn dat de players het bij voorkeur eerst bij knappe vrouwen proberen

[edit]Daarnaast zou het me niet verbazen als sommige heren wel heel gauw een man als 'rotgast' typeren, uit pure jaloezie omdat zij zelf geen knappe dame hebben

pi_12466177
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:06 schreef sheila_na_gig het volgende:
Dan kom ik nog steeds niet verder dan wat ik in het begin van dit topic al zei: het is een bepaald type vrouwen dat valt op players, en dat staat los van IQ of uiterlijk. Het kan natuurlijk WEL zo zijn dat de players het bij voorkeur eerst bij knappe vrouwen proberen

[edit]Daarnaast zou het me niet verbazen als sommige heren wel heel gauw een man als 'rotgast' typeren, uit pure jaloezie omdat zij zelf geen knappe dame hebben


Bovenste gedeelte kan ik het mee eens zijn, maar onderste gedeelte dus pertinent niet

Dat vind ik een "lame excuse" om aan te dragen. Ik ben het eens dat SOMS de minder bedeelde heren jaloers KUNNEN zijn....dat zijn dan ook de onzekere heren in het spel. Die weten zelf niet eens wat ze zelf in de kuip hebben en daarom begeren ze sociaal wenselijke fysieke kenmerken, terwijl ze het helemaal niet in perspectief bekijken. Ze zullen snel genezen zijn van dat gevoel als ze ietsjes verder kijken en wat voor personen het zijn die hen "jaloers" maken zoals jij het zegt.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:29:23 #190
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12466448
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:06 schreef sheila_na_gig het volgende:
Dan kom ik nog steeds niet verder dan wat ik in het begin van dit topic al zei: het is een bepaald type vrouwen dat valt op players, en dat staat los van IQ of uiterlijk. Het kan natuurlijk WEL zo zijn dat de players het bij voorkeur eerst bij knappe vrouwen proberen

[edit]Daarnaast zou het me niet verbazen als sommige heren wel heel gauw een man als 'rotgast' typeren, uit pure jaloezie omdat zij zelf geen knappe dame hebben


Nou bij alinea 1 kun je volgens mij zeggen dat de meeste vrouwen op latere leeftijd iets serieus zoeken of blijven hangen in het zelfde kringetje omdat het ze toch bevalt of dat nou relatief mag zijn of niet .

Bij alinea 2 zou ik zeggen dat dat wel heel makkelijk aan te nemen is naar zo'n discussie .. Er zijn altijd mensen die jaloers zijn en je hebt er zelfs mensen bij zitten die dat gevoel net als sex niet kunnen verdringen en iemand als 'rotgast' gaan typeren. Volgens mij valt dat alleen Reuze mee (ok na een wedstrijdje tussen 2 players in dat je een cynische opmerking ontvangt van "Goh waarom jij nou "ROTGAST!""...

Mundus vult decipi
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:32:27 #191
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12466539
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:18 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Bovenste gedeelte kan ik het mee eens zijn, maar onderste gedeelte dus pertinent niet

Dat vind ik een "lame excuse" om aan te dragen. Ik ben het eens dat SOMS de minder bedeelde heren jaloers KUNNEN zijn....dat zijn dan ook de onzekere heren in het spel. Die weten zelf niet eens wat ze zelf in de kuip hebben en daarom begeren ze sociaal wenselijke fysieke kenmerken, terwijl ze het helemaal niet in perspectief bekijken. Ze zullen snel genezen zijn van dat gevoel als ze ietsjes verder kijken en wat voor personen het zijn die hen "jaloers" maken zoals jij het zegt.


Jup.. zelfde soort kritiek
Mundus vult decipi
pi_12466689
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:29 schreef 0d1n het volgende:

[..]

Nou bij alinea 1 kun je volgens mij zeggen dat de meeste vrouwen op latere leeftijd iets serieus zoeken of blijven hangen in het zelfde kringetje omdat het ze toch bevalt of dat nou relatief mag zijn of niet .

Bij alinea 2 zou ik zeggen dat dat wel heel makkelijk aan te nemen is naar zo'n discussie .. Er zijn altijd mensen die jaloers zijn en je hebt er zelfs mensen bij zitten die dat gevoel net als sex niet kunnen verdringen en iemand als 'rotgast' gaan typeren. Volgens mij valt dat alleen Reuze mee (ok na een wedstrijdje tussen 2 players in dat je een cynische opmerking ontvangt van "Goh waarom jij nou "ROTGAST!""...


Ik vind iemand een rotgast, als die geen rekning houdt met andermans gevoelens (ja alleen maar rekening houden om te krijgen watie wil en da's gelijk aan NIET rekening houden met) en alleen gaat voor eigen kicks.

Het is immers algemeen bekend dat seks niet licht moet opgenomen worden, mensen die er anders over denken hebben een wat lagere morele en ethische drempel, en daar hoor je als mens tov mens rekening mee te houden. En juist zo toevallig is het dat dit soort "hanengedrag" veel meer voorkomt bij de spreekwoordelijke "player". Iemand die zelf dit gedrag vertoont zal dit tot in het graf tegenspreken, want ze zien het niet anders dan dat.

Eigenlijk zou je een soort sticker moeten hebben met wat voor ethische en morele waarden en normen iemand heeft. Helaas kan en mag dat niet en daarvoor hebben wij dus het verliefdheidssyndroom, kennismaking, en date-en "uitgevonden" om daar achter te komen en als iemand dit zo mooi weet te verpakken dat ze zeggen het ene, maar doelen op het andere (lees: domweg scoren) dan typeert dat de persoon als een "rotgast"

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:43:22 #193
2375 plato242
Hebben ze Sharon al begraven?
pi_12466824
Intellectuele vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players...

Zo is dat. Als je en beetje zelfrespect hebt dan laat je je niet elke dag neuken door een of ander ventje alleen omdat ie zulke leuke spieren heeft.
Stel dat de wereld zoals mevrouw 'de kroegers' het ziet, echt was! Dan vallen alle vrouwen alleen op uitelijk.
Vrouwen die voor uiterlijk gaan zijn

Dat aantrekken van foute mannen is ook gelul. Wat een triest verhaal, ik word telkens verliefd op mannen die graag slaan en schelden. Yeah right. kijk dan ook eens wat verder dan dat lekkere kontje, doos.
BTW: geilen op een man is niet hetzelfde als verliefd zijn hoor...

Enniwees, alle mannen die denken niet voldoende uiterlijk te bezitten voor leuke vrouwe, big deal! Dat zijn toch allemaal domme kroegslonzen. Beter kwijt dan rijk.

One-night-stand-types:

Je mag wel zonder reden buitenlanders haten maar je mag niks negatiefs over amerika zeggen...Vreemd...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:46:30 #194
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12466908
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:37 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ik vind iemand een rotgast, als die geen rekning houdt met andermans gevoelens (ja alleen maar rekening houden om te krijgen watie wil en da's gelijk aan NIET rekening houden met) en alleen gaat voor eigen kicks.

Het is immers algemeen bekend dat seks niet licht moet opgenomen worden, mensen die er anders over denken hebben een wat lagere morele en ethische drempel, en daar hoor je als mens tov mens rekening mee te houden. En juist zo toevallig is het dat dit soort "hanengedrag" veel meer voorkomt bij de spreekwoordelijke "player". Iemand die zelf dit gedrag vertoont zal dit tot in het graf tegenspreken, want ze zien het niet anders dan dat.

Eigenlijk zou je een soort sticker moeten hebben met wat voor ethische en morele waarden en normen iemand heeft. Helaas kan en mag dat niet en daarvoor hebben wij dus het verliefdheidssyndroom, kennismaking, en date-en "uitgevonden" om daar achter te komen en als iemand dit zo mooi weet te verpakken dat ze zeggen het ene, maar doelen op het andere (lees: domweg scoren) dan typeert dat de persoon als een "rotgast"


Daar heb je trouwens wel gelijk in.. Maar het was een snelle situatie schets my excuse..

Ik zou zeggen begin een campanje met digitaal bestelbare persoonlijkheids stikkers (je kan het btw ook vaak aan iemands kledingkeuze en houding gedeeltelijk kenmerken he)

Najah, de definitie van een rotgast is wel duidelijk denk ik

Mundus vult decipi
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:49:15 #195
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12466983
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:43 schreef plato242 het volgende:
Intellectuele vrouwen MET zelfvertrouwen/respect vallen niet op players...

Zo is dat. Als je en beetje zelfrespect hebt dan laat je je niet elke dag neuken door een of ander ventje alleen omdat ie zulke leuke spieren heeft.
Stel dat de wereld zoals mevrouw 'de kroegers' het ziet, echt was! Dan vallen alle vrouwen alleen op uitelijk.
Vrouwen die voor uiterlijk gaan zijn

Dat aantrekken van foute mannen is ook gelul. Wat een triest verhaal, ik word telkens verliefd op mannen die graag slaan en schelden. Yeah right. kijk dan ook eens wat verder dan dat lekkere kontje, doos.
BTW: geilen op een man is niet hetzelfde als verliefd zijn hoor...

Enniwees, alle mannen die denken niet voldoende uiterlijk te bezitten voor leuke vrouwe, big deal! Dat zijn toch allemaal domme kroegslonzen. Beter kwijt dan rijk.

One-night-stand-types:


Whahahaha, volgens mij vinden ze dat slaan gedeelte niet zo erg hoor

1-0 voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door 0d1n op 15-08-2003 21:55]

Mundus vult decipi
pi_12467344
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:46 schreef 0d1n het volgende:

[..]

Daar heb je trouwens wel gelijk in.. Maar het was een snelle situatie schets my excuse..

Ik zou zeggen begin een campanje met digitaal bestelbare persoonlijkheids stikkers (je kan het btw ook vaak aan iemands kledingkeuze en houding gedeeltelijk kenmerken he)

Najah, de definitie van een rotgast is wel duidelijk denk ik


ja..gelukkig maar...en dus kom ik op mijn stelling
Veel vrouwen hebben last van onzekerheid over uiterlijk, karakter en weet ik veel, komt door allerlei dingen, opvoeding, omgeving, vrienden, etc...hebben we uitvoerig besrpoken....nou dit hebben dus veel vrouwen, knap op lelijk, maar juist het leuke is dat de rotgasten, zoals gedefinieerd, vooral hun pijlen (of pijl ) richten primair op de mooie vrouwen. En zo kom ik dus op mijn stelling....ze zijn onzeker en ze krijgen de aandacht....hence...mooie vrouwen vallen op rotgasten.

De lelijke vrouwen zouden ook voor die rotgasten vallen, maar om dat te doen, meot je wel de aandacht hebben/trekken van hen, en aangezien de "heren" in kwestie prioriteit nr. 1 hebben : uiterlijke kenmerken, zullen de mogelijkheden tot vallen voor de avances van rotgasten reuze meevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door hassanjassan op 15-08-2003 22:12]

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:00:51 #197
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12471468
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:04 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

ja..gelukkig maar...en dus kom ik op mijn stelling
Veel vrouwen hebben last van onzekerheid over uiterlijk, karakter en weet ik veel, komt door allerlei dingen, opvoeding, omgeving, vrienden, etc...hebben we uitvoerig besrpoken....nou dit hebben dus veel vrouwen, knap op lelijk, maar juist het leuke is dat de rotgasten, zoals gedefinieerd, vooral hun pijlen (of pijl ) richten primair op de mooie vrouwen. En zo kom ik dus op mijn stelling....ze zijn onzeker en ze krijgen de aandacht....hence...mooie vrouwen vallen op rotgasten.

De lelijke vrouwen zouden ook voor die rotgasten vallen, maar om dat te doen, meot je wel de aandacht hebben/trekken van hen, en aangezien de "heren" in kwestie prioriteit nr. 1 hebben : uiterlijke kenmerken, zullen de mogelijkheden tot vallen voor de avances van rotgasten reuze meevallen.


Pcies
Mundus vult decipi
pi_12519761
Ik denk dat we er dan wel zo'n beetje uit zijn he?
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:06:50 #199
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12519868
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:02 schreef hassanjassan het volgende:
Ik denk dat we er dan wel zo'n beetje uit zijn he?
ik denk niet dat dit iets is dat je binnen bepaalde grenzen kunt definieeren, Hassan.
aka Man-Mountain
pi_12520132
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:06 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

ik denk niet dat dit iets is dat je binnen bepaalde grenzen kunt definieeren, Hassan.


Ja en nee. Het is een observatie van mij en die trek ik door naar een wat algemenere stelling. Vooral de laatste 3 posts van mij geven dat duidelijk aan. En ik dacht bij mezelf...heb ik daar nou 8 blz in een topic voor nodig? Ik denk het wel, want heel veel opmerkingen, meningen van medefokkers zitten erin verwerkt of zijn vermeden om de definite zo strak mogelijk te maken. Dus binnen dat kader, klopt de stelling mijns inziens wel.

En echt duidelijke conclusie danwel oplossing is er niet, behalve dat ik zou kunnen zeggen dat de rotgasten, zoals gedfeinieerd, uit beeld moet zijn, of althans hun attitude moeten aanpassen. Van het weekend kwam ik er dus weer twee tegen tijdens het uitgaan en zoals ik dus telkens al hierzo type...gaan ze dus echt alleen maar op de slanke, veelal blonde, mooie meiden af. Ergens maakt dat wel leuk om te observeren gewoon aan de bar, mensen kijken...maar vaak vind ik het gewoon een vorm van misbruik, want eentje had dus zo ongeveer de hele tent afgewerkt, rond een uur of 5:00.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12525439
Als een intellectuele (tsjonge wat een afgezaagd woord eigenlijk) vrouw met een zogenaamde player gaat, laat er lekker! Zij kiest er voor en wordt niet uitgekozen!! Alsof een intellectuele (en/of knappe) vrouw een weerloos wezentje is en al die slanke, blonde en mooie meiden hun maar laten pakken..heel erg kort door de bocht zeg....Hallo 2003!!

Die player denkt misschien 'O die naai ik wel even', ooit aan gedacht 'dat zij hem wil gebruiken voor een avondje en hij dus is genaaid'..maja een player zal daar nooit voor uitkomen natuurlijk!

Nee joh veel slimme en knappe vrouwen weten echt wel wat ze doen hoor..en laat die players maar denken dat ze macht hebben en stoer zijn, ondertussen worden ze letterlijk en figuurlijk genaaid!

Trouwens volgens mij werkt dat playergedoe tegenwoordig steeds minder hoor..er zijn zoveel leuke jongens/mannen die er én leuk uitzien én pit hebben én slim zijn én een leuk autootje én ook nog eens een goed karakter hebben . Waarom dan kiezen of genoegen nemen voor een overduidelijke (domme) player gast (ja voor een avondje dus)..is tegenwoordig ook alleen maar een afgang! Tja en conclusie als een meisje/vrouw voor de player kiest heeft ze óf een laag IQ óf ze is helemaal blind van verliefdheid óf er is iets goed mis met haar en kan ze maar beter naar de shrink gaan..
...

  maandag 18 augustus 2003 @ 15:54:42 #202
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_12525469
Player weet je pas achteraf.

Dus kan een ieder overkomen.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 18 augustus 2003 @ 15:55:01 #203
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12525475
ja maar je hebt ook intellectuele players
aka Man-Mountain
pi_12526087
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 15:55 schreef Doctor_Bara het volgende:
ja maar je hebt ook intellectuele players
Ja inderdaad, net als dat je intellectuele, knappe vrouwen hebt en ze zijn niet allemaal zo weerloos..ik bedoel what the heck als een player zich aanbiedt en die vrouw heeft zin om met hem te zoenen..nou dan doet ze dat lekker toch! Wil ze dat het voor een avondje is..slim toch..zij haar pleziertje weer gehad!

Wil ze meer (omdat hij toch wel heel leuk is) nou prima..komt ze er achter dat het een rotgast is..pech gehad! Was een fijne tijd in ieder geval..life goes on!

Het is juist zo dat een player bereikbaar is. En die leuke en intelligente mannen zijn juist onbereikbaar! Ik denk dat dat meer een onzekere factor voor de vrouw is en niet die domme player ..daar speelt ze alleen maar mee (of ga ik nou weer te ver )
...

[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 18-08-2003 16:16]

  maandag 18 augustus 2003 @ 16:16:13 #205
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12526161
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:14 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja inderdaad, net als dat je intellectuele, knappe vrouwen hebt en ze zijn niet allemaal zo weerloos..ik bedoel what the heck als een player zich aanbiedt en die vrouw heeft zin om met hem te zoenen..nou dan doet ze dat lekker toch! Wil ze dat het voor een avondje is..nou wat is daar dom aan dan..zij haar pleziertje weer gehad!

Wil ze meer (omdat hij toch wel heel leuk is) nou prima..komt ze er achter dat het een rotgast is..pech gehad! Was een fijne tijd in ieder geval..life goes on!

Het is juist zo dat een player bereikbaar is. En die leuke en intelligente mannen zijn juist onbereikbaar! Ik denk dat dat meer een onzekere factor voor de vrouw is en niet die domme player ..daar speelt ze alleen maar mee (of ga ik nou weer te ver )
...


ja je gaat nu onzinnig praten, maar je bent een vrouw dus dat mag.
aka Man-Mountain
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:21:32 #206
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_12526359
sommige vrouwen zijn dom en vallen dus op players, dat heeft niet perce iets te maken met hun uiterlijk.
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:23:58 #207
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_12526446
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

een player heeft wel meer nodig dan alleen een leuk bekkie hoor. Playen is babbelen.. enzo..


Uiterlijk is wel verreweg het belangrijkst, wet van de natuur he
pi_12526846
*lol* Ach ja ik lul ook maar wat..al meen ik het wel (maja heb veel gedachtes en jullie zien maar een vlaag ervan ) en zit er wel een kern van waarheid in. Geloof me, ik ken genoeg mooie en slimme meiden die echt wel het verschil weten tussen een player en een normale jongen..en sommige hebben wel zin om af en toe met zo'n makkelijke player te zoenen of wat dan ook..wij (lees: de vrouw) hebben ook onze behoeftes!

Ja eigenlijk is die player dus gewoon dom! En die intellectuele players..om het woordje 'achteraf' van Rider te gebruiken..ik denk dat er bij veel mensen wel een klein playertje in schuilt..alleen hebben ze het zelf niet door..ja achteraf pas..Maar dan is het toch gewoon een leuke en lieve man de meeste tijd en op het eind pas een klootzak. Een klootzak herken je wel gedurende de meeste tijd..lijkt mij Dus weet je dan toch dat het een rotgast is en is ie op het eind pas een lul dan is ie veranderd of gewoon niet meer in love..

Of zijn er ook players die met voorbedachte rade een héél plan hebben ontwikkeld om jou te strikken?! Punt 1. een player wil toch géén vastigheid of liefde of whatever dacht ik, hij wil toch het liefst met (zoveel mogelijk) mooie meisjes snel een wipje maken en punt 2. een player was toch niet zo slim, hoe kan hij dan zo'n plan tot stand brengen
...

  maandag 18 augustus 2003 @ 16:40:44 #209
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12526950
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:36 schreef sweetgirly het volgende:
*lol* Ach ja ik lul ook maar wat..al meen ik het wel (maja heb veel gedachtes en jullie zien maar een vlaag ervan ) en zit er wel een kern van waarheid in. Geloof me, ik ken genoeg mooie en slimme meiden die echt wel het verschil weten tussen een player en een normale jongen..en sommige hebben wel zin om af en toe met zo'n makkelijke player te zoenen of wat dan ook..wij (lees: de vrouw) hebben ook onze behoeftes!

Ja eigenlijk is die player dus gewoon dom! En die intellectuele players..om het woordje 'achteraf' van Rider te gebruiken..ik denk dat er bij veel mensen wel een klein playertje in schuilt..alleen hebben ze het zelf niet door..ja achteraf pas..Maar dan is het toch gewoon een leuke en lieve man de meeste tijd en op het eind pas een klootzak. Een klootzak herken je wel gedurende de meeste tijd..lijkt mij Dus weet je dan toch dat het een rotgast is en is ie op het eind pas een lul dan is ie veranderd of gewoon niet meer in love..

Of zijn er ook players die met voorbedachte rade een héél plan hebben ontwikkeld om jou te strikken?! Punt 1. een player wil toch géén vastigheid of liefde of whatever dacht ik, hij wil toch het liefst met (zoveel mogelijk) mooie meisjes snel een wipje maken en punt 2. een player was toch niet zo slim, hoe kan hij dan zo'n plan tot stand brengen
...


Je zegt dat die player dom is. Waarom? Meestal gaat t om zn eigen behoeften en als ie dat meisje eenmaal gehad heeft is t genoeg. Dat is t hele plan. Ook al wil een vrouw niets meer erna, die player heeft toch gekregen wat ie wilde.
aka Man-Mountain
pi_12527309
Ja dat is waar hij heeft zijn zin gekregen, vrouw misschien ook..maar daar denkt hij niet aan -> mijn conclusie is dat ie dom is. Juist doordat hij niet verder nadenkt!

Jullie denken misschien 'nee dat is toch juist slim van hem'..welnee iemand die alleen maar achter zijn harrie aanloopt vind ik echt niet zo slim en bij de meeste players is het overduidelijk waar hij zijn verstand heeft zitten, in zijn broek dus! En die babbels..ach daar kijk je ook zo doorheen, vraag ze waar de Eiffeltoren ligt en ze antwoorden, je met hun zwoele blik aankijkend, spontaan in Madrid!
...
*lol* leuk dit zeg
...

  maandag 18 augustus 2003 @ 16:54:52 #211
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12527385
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:51 schreef sweetgirly het volgende:
Ja dat is waar hij heeft zijn zin gekregen, vrouw misschien ook..maar daar denkt hij niet aan -> mijn conclusie is dat ie dom is. Juist doordat hij niet verder nadenkt!

Jullie denken misschien 'nee dat is toch juist slim van hem'..welnee iemand die alleen maar achter zijn harrie aanloopt vind ik echt niet zo slim en bij de meeste players is het overduidelijk waar hij zijn verstand heeft zitten, in zijn broek dus! En die babbels..ach daar kijk je ook zo doorheen, vraag ze waar de Eiffeltoren ligt en ze antwoorden, je met hun zwoele blik aankijkend, spontaan in Madrid!
...
*lol* leuk dit zeg
...


haha, ik vind dat je die intelligentie niet kunt koppelen aan hun versiergedrag. Als jij alleen voor onenightstands kiest en niet voor lange relaties dan is dat je keuze waar de Eiffeltoren dan ook ligt.
aka Man-Mountain
pi_12527847
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:54 schreef Doctor_Bara het volgende:
haha, ik vind dat je die intelligentie niet kunt koppelen aan hun versiergedrag. Als jij alleen voor onenightstands kiest en niet voor lange relaties dan is dat je keuze waar de Eiffeltoren dan ook ligt.
Haha Nee dat vind ik ook niet! Er zijn zat mensen die goed zijn in versieren (flirten) maar voor de rest dom zijn en er zijn genoeg mensen die goed zijn in versieren en slim zijn! Iemand die echter leeft voor het scoren, meer denkt aan zijn harrie dan aan verantwoordelijkheid en noem maar op..dat zijn meestal (onderzoeken, niet mijn mening) de niet zo intelligente mannen (laag opgeleid etc)..Tenminste ik heb nog nooit een intelligente player ontmoet, al kon hij wel goed communiceren en (pogingen tot) versieren (te doen).

En ik vind juist dat je een one-nightstand (bijv.studenten, mensen die vrijheid preferen, etc) niet kan koppelen aan intelligentie..maar dat zei ik in mijn andere berichtjes al. Vrijheid van keuze dus, die players vallen alleen buiten de boot wat betreft 'normaal' (ja wat is normaal) omgaan met relaties/vrouwen etc.
...

  maandag 18 augustus 2003 @ 17:22:19 #213
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12528141
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Haha Nee dat vind ik ook niet! Er zijn zat mensen die goed zijn in versieren (flirten) maar voor de rest dom zijn en er zijn genoeg mensen die goed zijn in versieren en slim zijn! Iemand die echter leeft voor het scoren, meer denkt aan zijn harrie dan aan verantwoordelijkheid en noem maar op..dat zijn meestal (onderzoeken, niet mijn mening) de niet zo intelligente mannen (laag opgeleid etc)..Tenminste ik heb nog nooit een intelligente player ontmoet, al kon hij wel goed communiceren en (pogingen tot) versieren (te doen).

En ik vind juist dat je een one-nightstand (bijv.studenten, mensen die vrijheid preferen, etc) niet kan koppelen aan intelligentie..maar dat zei ik in mijn andere berichtjes al. Vrijheid van keuze dus, die players vallen alleen buiten de boot wat betreft 'normaal' (ja wat is normaal) omgaan met relaties/vrouwen etc.
...


je houdt dus van lange relaties
aka Man-Mountain
pi_12528212
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:22 schreef Doctor_Bara het volgende:
je houdt dus van lange relaties
Verklaar u gedachtegang?
...
pi_12528240
Of ben jij soms een player?
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:26:47 #216
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12528254
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Verklaar u gedachtegang?
...


omdat je in je posts een beetje neerkijkt op figuren die t bij onenightstands houden
aka Man-Mountain
pi_12528507
Uhhh dan weet ik niet hoe jij mijn posts hebt gelezen..mij ging het helemaal niet in mijn posts om one-nightstands...ik had het juist meer over vrouwen in het algemeen en slimme vrouwen in het bijzonder..Ik heb juist zoiets van 'een vrouw heeft echt wel een keuze in het verleid worden en vaak wil ze zelf ook verleiden'.

Deze quote sprak mij bijvoorbeeld juist aan:

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:10 schreef 0d1n het volgende:
Geen van de intellectuele vrouwen vallen op players zij gaan hoogstens een x akkoord met een player voor genot.

Met een beetje geluk blijkt deze player ook qua levensbeschouwing aardig diep te kunnen gaan...


En of ik van lange relaties hou..nee..ik ga door met flirten totdat ik de juiste heb gevonden
...
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:41:13 #218
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12528604
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:37 schreef sweetgirly het volgende:
Uhhh dan weet ik niet hoe jij mijn posts hebt gelezen..mij ging het helemaal niet in mijn posts om one-nightstands...ik had het juist meer over vrouwen in het algemeen en slimme vrouwen in het bijzonder..Ik heb juist zoiets van 'een vrouw heeft echt wel een keuze in het verleid worden en vaak wil ze zelf ook verleiden'.

Deze quote sprak mij bijvoorbeeld juist aan:
[..]

En of ik van lange relaties hou..nee..ik ga door met flirten totdat ik de juiste heb gevonden
...


"Iemand die echter leeft voor het scoren, meer denkt aan zijn harrie dan aan verantwoordelijkheid en noem maar op..dat zijn meestal (onderzoeken, niet mijn mening) de niet zo intelligente mannen (laag opgeleid etc)..Tenminste ik heb nog nooit een intelligente player ontmoet, al kon hij wel goed communiceren en (pogingen tot) versieren (te doen). "

en

"Vrijheid van keuze dus, die players vallen alleen buiten de boot wat betreft 'normaal' (ja wat is normaal) omgaan met relaties/vrouwen etc. "

daaruit bleek, voor mij dan, dat je t niet zo hebt op players en hun manier van werken, maar goed, misschien heb ik t verkeerd.

aka Man-Mountain
pi_12529353
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:41 schreef Doctor_Bara het volgende:

"Iemand die echter leeft voor het scoren, meer denkt aan zijn harrie dan aan verantwoordelijkheid en noem maar op..dat zijn meestal (onderzoeken, niet mijn mening) de niet zo intelligente mannen (laag opgeleid etc)..Tenminste ik heb nog nooit een intelligente player ontmoet, al kon hij wel goed communiceren en (pogingen tot) versieren (te doen). "

en

"Vrijheid van keuze dus, die players vallen alleen buiten de boot wat betreft 'normaal' (ja wat is normaal) omgaan met relaties/vrouwen etc. "

daaruit bleek, voor mij dan, dat je t niet zo hebt op players en hun manier van werken, maar goed, misschien heb ik t verkeerd.


Ik vraag me eerst af hoe jij de connectie van mijn beeld op players naar one-nightstands maakt

Teneerste de echte players...zitten aardige bij hoor..that's it..simpel (heb niks tegen ze). Ze zijn gewoon zo obvious (niet negatief bedoeld dus, maar zo is het gewoon)..van die kontknijpers en van die babbels die ik meer lachwekkend dan serieus vind..

Tentweede kan je een one-nightstand dan alleen maar met een player doen? Dacht het niet!

Over hun manier van werken..zoals ik al zei zitten er in veel mensen van tijd tot tijd wel een klein playertje en over de echte (het prototype) player..als hij er gelukkig mee is..prima..en ze krijgen niet altijd hun zin, want er zijn er genoeg die niet op hun vallen en dat zijn dus niet alleen de lelijke vrouwen..trouwens hoeveel van die rare meiden vallen er wel niet op Jim??
...

pi_12529868
Even voor de duidelijkheid dat voorbeeld met Jim is niet omdat ik denk dat Jim een player of rotgast is

Maar om aan te geven dat uiterlijk niet zegt waar iemand wel of niet op valt...er zijn genoeg knappe vrouwen (slim en dom) die naar het innerlijk kijken en zo zijn er ook genoeg minder mooie vrouwen (slim en dom) die wél naar het uiterlijk kijken.

Deze quote vond ik dan ook beweringsloos.

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:43 schreef plato242 het volgende:

Enniwees, alle mannen die denken niet voldoende uiterlijk te bezitten voor leuke vrouwe, big deal! Dat zijn toch allemaal domme kroegslonzen. Beter kwijt dan rijk.


Maw zegt dat dus dat:

- lelijke meiden kijken niet naar het uiterlijk (fout -> voorbeeld Jim) en
- knappe meiden kijken alleen maar naar het uiterlijk (nog fouter)!

...

  maandag 18 augustus 2003 @ 19:12:00 #221
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12530698
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:26 schreef sweetgirly het volgende:
Of ben jij soms een player?
ik heb soort van angst voor lange relaties omdat ik dan misschien de kans mis op iets beters, daarom houd ik t kort. Ik weet niet of dat player is
aka Man-Mountain
pi_12531114
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:12 schreef Doctor_Bara het volgende:
ik heb soort van angst voor lange relaties omdat ik dan misschien de kans mis op iets beters, daarom houd ik t kort. Ik weet niet of dat player is
Als je intentie is om zoveel mogelijk mooi te scoren (zonder verliefdheid, maar meer lust en omdat het stoer is)..ja dan ben je een player..is je intentie om uit te zoeken wie je ware is (met verliefdheid dus)..nee dan ben je een onverbeterlijke romanticus
...
  maandag 18 augustus 2003 @ 19:29:51 #223
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_12531130
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:29 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Als je intentie is om zoveel mogelijk mooi te scoren (zonder verliefdheid, maar meer lust en omdat het stoer is)..ja dan ben je een player..is je intentie om uit te zoeken wie je ware is (met verliefdheid dus)..nee dan ben je een onverbeterlijke romanticus
...


ok, romanticus
aka Man-Mountain
pi_15851109
ook op slot
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')