Die cover is van Lagwagon toch?quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef punkgirl het volgende:
[..]
brown eyed punky sais,
da zijn mensen die niet zeker weten van wie het is... dus voergen ze gwn maar wat is...
maar pennywise klinkt wel anders dan bad religion
Zo is-tie weer helemaal goed.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:49 schreef Ixnay het volgende:
Nee, het orgineel is van Van Morrison, een oude band.
En het is WEL gecoverd door Lagwagon, en NIET door Pennywise en/of Bad Religion.
het lijkt me trouwens ook erg knap dat Jason Bro Hymn Tribute live heeft gespeeldquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Dat is idd Jason. Dat hoesje slaat dus nergens op.
Ja, en al die nummers van Straight Ahead, erg goed van hem.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:00 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
het lijkt me trouwens ook erg knap dat Jason Bro Hymn Tribute live heeft gespeeld![]()
Helemaal mijn idee!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef Kletz het volgende:
Ben sinds tijden weer op de oldskool punkrock tour.
Bands zoals Offspring, No Use For A Name, Nofx, No Fun At All, Lagwagon en dus ook Pennywise komen vaak in mijn cdspeler spelen.
Damn wat blijft deze band toch origineel t.o.v. andere bands. Ze hebben een lekkere agressieve styl. En ratelen gewoon door.
Ik ben fan en voornamelijke fan van Unknown Road, About Time en Pennywise!!!!
Ja, dat wilde ik ook wel weten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is te geweldadig?
Fletcher als ie zat isquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is te geweldadig?
Die je gratis bij je FTA cd kreeg. Maar Nitro_YE had er 2 bij zn cd gekregen en ik 0, en ik ken Nitro_YE van een Dutch Offspring forum, vandaar dus.quote:
mail me ffquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Internationalist het volgende:
bij wie kan ik aankloppen om mij dat nummer te sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |