abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 augustus 2003 @ 19:26:24 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12362769
Voordat de PL van start is gegaan is nu al deeltje 3 open

Bij deze de link naar alle wedstrijden van het seizoen

De eerste speeldag:

Sat Aug 16 2003
Arsenal v Everton
Portsmouth v Aston Villa
Birmingham v Tottenham
Blackburn v Wolves
Charlton v Man City
Fulham v Middlesbrough
Leeds United v Newcastle
Leicester City v Southampton
Liverpool v Chelsea
Man Utd v Bolton

Na de overture MUFC-AFC begint het nu echt...

Wellicht later mijn voorspellingen voor dit seizoen. Ik denk dat het een heel open seizoen kan zijn...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12362806
Ik hoop dat Manchester City, Tottenham Hotspurs en Newcastle United voor wat leuke stuntjes gaan zorgen
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12375443
Chelsea is nog niet uitgeshopt, van de bbc
quote:
Chelsea owner Roman Abramovich says he is not expecting overnight success from his new signings.
The London club has spent more than Ŗ75m in the transfer market since the arrival of the Russian oil billionaire.

And their spending spree could continue after it emerged that Abramovich is set to make a Ŗ500m windfall from a company merger.

"There will be many new acquisitions playing, so it is hard to believe this season will be successful," Abramovich told the Sun.

"Even if we buy the best players, we won't be a team. They need time to play together."

"Signing seven players is pretty good but, by 31 August, we will manage to sign lots of players," he added.

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12378146
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:28 schreef TalkShowHost het volgende:
Tottenham Hotspurs
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:12:04 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12378211
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:07 schreef ChAoZ het volgende:
Chelsea is nog niet uitgeshopt, van de bbc
[..]
Ik vind het toch wel erg grappig worden zo

Een selectie van 97283 man..

pi_12378228
Poll op de BBC site:
quote:
Who will go furthest in the Champions League?

Newcastle 55.40%
Celtic 24.45%
Rangers 10.73%
Chelsea 9.42%

25319 Votes Cast

Volgens mij hoopt/denkt iedereen dat Chelsea dit seizoen gigantisch flopt.

Ondanks dat ze een paar goeie aankopen gedaan hebben (Mutu, Duff) zie ik ze ook geen groots seizoen draaien (en ik hoop dat ze gewoon middenmoot spelen).

Nog een droevig bericht voor Liverpool fans: Jamie Redknapp is komend seizoen aanvoerder van de Spurs

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:15:58 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12378285
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Poll op de BBC site:
[..]

Volgens mij hoopt/denkt iedereen dat Chelsea dit seizoen gigantisch flopt.

Ondanks dat ze een paar goeie aankopen gedaan hebben (Mutu, Duff) zie ik ze ook geen groots seizoen draaien (en ik hoop dat ze gewoon middenmoot spelen).

Nog een droevig bericht voor Liverpool fans: Jamie Redknapp is komend seizoen aanvoerder van de Spurs

Veron vind ik ook een goede aankoop.

Ik ben niet zo'n Spurs hater hoor. Leuk voor Jamie dat-ie nu ook voor THFC aanvoerder is.

pi_12378287
quote:
hoezo is dat laatste treurig nieuws?
Nu ook Zuid Afrika
pi_12378379
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:16 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

hoezo is dat laatste treurig nieuws?

Omdat ik het al erg genoeg vind dat ie wegging en het feit dat ie nu al aanvoerder daar is, is een teken van wat ie allemaal in z'n mars heeft, en als ik dna kijk naar sommige Liverpool spelers die er nog rondlopen, had daar beter Redknapp kunnen staan.
pi_12378423
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:21 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Omdat ik het al erg genoeg vind dat ie wegging en het feit dat ie nu al aanvoerder daar is, is een teken van wat ie allemaal in z'n mars heeft, en als ik dna kijk naar sommige Liverpool spelers die er nog rondlopen, had daar beter Redknapp kunnen staan.

uit dat licht er niet naar gekeken, maar helemaal waar
Nu ook Zuid Afrika
pi_12379542
trouwens: er zit een foutje in die poll. nu:

Celtic
50.14%
Chelsea
27.55%
Newcastle
0.36%
Rangers
21.95%
12731 Votes Cast

Nu ook Zuid Afrika
pi_12383734
Chelsea gaat nu wel erg lekker door...

Voorlopig elftal, zou ik zeggen:

Cudicini

Johnson, Desailly, Gallas, Bridge

Geremi, Veron, Cole, Duff

Mutu, Hasselbaink

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12384326
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

Cudicini

Mutu, Hasselbaink

Ik denk dat er met name veel afgewisseld zal gaan worden tussen Gudjohnson en Hasselbaink en tussen oude maatjes Lampard en Cole
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:25:46 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12384933
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:59 schreef DIGGER het volgende:

[..]
en tussen oude maatjes Lampard en Cole

Ik hoop het maar, alleen al om de naam van het Engels voetbal hoog te houden, want er staan nl. in de bovenstaande opstelling maar 2 echte Engelsen Sonde...
pi_12385136
Ja, misschien kan Duff ook nog de spits in voor Jerrel en Lampard er bij op het midden en Cole naar links..

Zo krijg je wel een heel nieuw middenveld, in deze opstelling.

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:35:44 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12385159
Nogmaals deponeer ik hier ff mijn vraag, waar ik nog steeds niks op weet.

Ik wil een voetbalshirt van een 1st of 2nd division club bestellen, maar ik zou niet weten waar dat kan... Iemand?

dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:37:10 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12385195
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:35 schreef BrauN het volgende:

Ik wil een voetbalshirt van een 1st of 2nd division club bestellen, maar ik zou niet weten waar dat kan... Iemand?

via de club zelf?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:52:21 #18
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12385558
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

via de club zelf?

Mwa, de meeste clubs hebben geen shop op hun website, helaas... Ik ben nu eens effe aan het rondkijken op http://www.subside.co.uk (JA DAS ZEKER SPAM!) want daar staan ook wel leuke dingen, ook shirts uit vorige seizoenen enzo.
pi_12385950
United heeft eindelijk een goede spits erbij gekocht, nl Christiano Ronaldo. Echt een hele goede speler, waar we nog veel plezier van gaan beleven

Kleberson komt ook goed van pas, zeker nu Veron is vertrokken.

Toen Ronaldinho naar Barcelona vertrok zag ik het niet meer zitten, maar nu heb ik alle vertrouwen in het nieuwe seizoen

dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:21:30 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12386214
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:11 schreef Qi het volgende:
United heeft eindelijk een goede spits erbij gekocht, nl Christiano Ronaldo. Echt een hele goede speler, waar we nog veel plezier van gaan beleven

Net zoals met Sonck,hij mag zich eerst bewijzen,hij kan alleen maar op zijn bek gaan met deze uitspraken van jou
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12386483
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net zoals met Sonck,hij mag zich eerst bewijzen,hij kan alleen maar op zijn bek gaan met deze uitspraken van jou

Het is echt een heel erg goede speler, echt een super talent. Ik heb hem al een aantal keren zien spelen, o.a. laatst tegen United in Portugal, en hij is echt heel erg goed. Hij speelde de United defensie met Ferdinand, Silvestre en O'Shea helemaal zoek, ze hadden gewoon geen vat op hem. Ik ben er van overtuigd dat hij het helemaal gaat maken in Engeland en mocht dat niet het geval zijn dan ben ik echt zwaar verbaasd.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:43:55 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12386685
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:34 schreef Qi het volgende:

[..]

Het is echt een heel erg goede speler, echt een super talent. Ik heb hem al een aantal keren zien spelen, o.a. laatst tegen United in Portugal, en hij is echt heel erg goed. Hij speelde de United defensie met Ferdinand, Silvestre en O'Shea helemaal zoek, ze hadden gewoon geen vat op hem. Ik ben er van overtuigd dat hij het helemaal gaat maken in Engeland en mocht dat niet het geval zijn dan ben ik echt zwaar verbaasd.

uh,Portugal is geen Engeland he
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12387007
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

uh,Portugal is geen Engeland he

Als iemand talent heeft dan zie je dat, simpel. Hij werd niet voor niets al tijden door Europese topclubs gevolgd. Iedereen kon vantevoren toch ook voorspellen dat Van Nistelrooy het ging maken in Engeland? Dat is met deze jongen niet anders, het zou me zeer verbazen als hij het niet gaat redden in Engeland. En hij deed het tegen United toch uitstekend? Lijkt me toch geen Portugese ploeg, in tegendeel zelfs, het is de sterkste Engelse ploeg. Dan moet het tegen die andere Engelse ploegen, met een mindere defensie, ook wel lukken.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:58:34 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12387058
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:56 schreef Qi het volgende:

[..]

Als iemand talent heeft dan zie je dat, simpel. Hij werd niet voor niets al tijden door Europese topclubs gevolgd. Iedereen kon vantevoren toch ook voorspellen dat Van Nistelrooy het ging maken in Engeland? Dat is met deze jongen niet anders, het zou me zeer verbazen als hij het niet gaat redden in Engeland. En hij deed het tegen United toch uitstekend? Lijkt me toch geen Portugese ploeg, in tegendeel zelfs, het is de sterkste Engelse ploeg.

Wil het toch nog eerst zien.
Van RVN heb je gelijk.
Een vd Laak is nu al beter dan RVN was op zijn leeftijd bij FCDB,zegt genoeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12398530
het uitgaven lijstje tot nu toe
quote:
Chelsea Ŗ74.4m
Manchester United Ŗ24.04m
Tottenham Ŗ11.25m
Liverpool Ŗ8.5m
Birmingham Ŗ8m
Blackburn Ŗ7.3m
Aston Villa Ŗ4.75m
Everton Ŗ4.5m
Wolves Ŗ4.25m
Portsmouth Ŗ4m
Southampton Ŗ4m
Manchester City Ŗ3.25m
Arsenal Ŗ1.25m
Bolton Ŗ0.5m
Leicester Ŗ0.3m
Charlton Nil
Fulham Nil
Leeds Nil
Middlesbrough Nil
Newcastle Nil
Nu ook Zuid Afrika
pi_12398953
bbc
quote:
Arsenal duo sign new deals

Arsenal captain Patrick Vieira and fellow French international Robert Pires have finally put pen to paper on new contracts.
Vieira has committed himself to the club until 2007 with Pires agreeing to stay for another three years, ending a summer of speculation concerning their futures.

Vieira, 27, joined Arsenal from AC Milan in 1996, just before Arsene Wenger took over as manager.

Pires, 29, joined the Premiership club for Ŗ6m from Marseille in the summer of 2000.

Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2003 @ 12:02:08 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12401532
Jardel naar Bolton volgens de BBC
pi_12402902
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:35 schreef BrauN het volgende:

In Enschede in de Korte Haaksbergerstraat zit een voetbalwinkel die heel veel heeft van de Engelse divisies als ook van de Serie B en C en zo.

(als ie er nog zit tenminste)

pi_12402935
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:02 schreef Doc het volgende:
Jardel naar Bolton volgens de BBC
Het is nu weer wachten op hoe lang het duurt voordat meneer zichzelf volledig voetbalongeschikt vindt ivm liefdesverdriet, heimwee of weet ik veel wat.

Goeie speler hoor, daar niet van, maar wel een beetje een psychologen klantje.

woensdag 13 augustus 2003 @ 13:30:00 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12403708
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:54 schreef DIGGER het volgende:

[..]

In Enschede in de Korte Haaksbergerstraat zit een voetbalwinkel die heel veel heeft van de Engelse divisies als ook van de Serie B en C en zo.

(als ie er nog zit tenminste)

Ah das jammer, ik vind het niet de moeite om ervoor naar Enschede te rijden. Zal nog wel es rondzoeken op internet. Bedankt iig
pi_12403787
Misschien kun je ze wel bellen en telefonisch bestellen toch, verzendkosten vanuit Enschede zullen lager zijn dan vanuit de UK lijkt me.

Btw, zodnag live op RTL 5: Liverpool - Chelski

pi_12404180
Who's odds-on in the sack race?

Chelsea coach Claudio Ranieri may be wielding the Premiership's fattest cheque book - but he is skating on the thinnest ice when it comes to keeping his job?

Roman Abramovich's millions may attract the brightest stars, but they also attract high-intensity pressure.

And this is why Ranieri stands alongside capital counterpart Glenn Hoddle at Spurs in the managerial sack race.

William Hill have delivered their traditional annual odds on which manager has the best chance of keeping his job - and those who may face an enforced early exit.

Here are the odds and the reasons why they are being offered as the cut-throat world of Premiership management prepares for another season:

Claudio Ranieri and Glenn Hoddle (4-1)
Ranieri is in the frame because with money comes pressure - as well as the massive expectations of billionaire owner Roman Abramovich.

If Ranieri does not deliver a swift return on the huge investment he will be in trouble.

Spurs boss Hoddle was under severe pressure after a dismal end to last season and rumours of dressing-room unrest.

Teddy Sheringham led the departures, and fresh faces Helder Postiga and Bobby Zamora will be expected to give Hoddle the good start he desperately needs.

Chris Coleman (5-1)
Rookie boss Coleman kept Fulham in the Premiership after taking over from Jean Tigana following his sacking last season. He must maintain that momentum and keep Fulham away from the Premiership basement to keep the wolves at bay.

Kevin Keegan and Gerard Houllier (8-1)
Manchester City boss Keegan's unpredictability can be the only reason for the short odds after a season of successful consolidation in the Premiership.

City are in a new stadium and still have Nicolas Anelka. They would have to stall spectacularly for Keegan to lose his job.

Houllier was under fire at the end of last season after Liverpool failed to make the Champions League and he will be expected to make a title challenge this term.

But he, above all others, knows that and Liverpool's board have shown their faith by backing the purchases of Harry Kewell and Steve Finnan.

Micky Adams (9-1)
Tough call on the Leicester boss, who has just signed a new three-year contract and has been forced to deal in the bargain basement.

Leicester would virtually have to go into meltdown for Adams' future to be questioned.

Peter Reid (11-1)
Leeds boss Reid has to try and engineer results while stopping the fastest revolving door in football. If Reid keeps Leeds in mid-table the bookies should not be troubled.

Sam Allardyce and David O'Leary (14-1)
Bolton's Allardyce is one of the Premiership's great survival experts, but will hope to be out of the strait jacket and into mid-table this term.

O'Leary has only just taken over at Aston Villa and the odds reflect the reputation of chairman Doug Ellis as opposed to a potential struggle for the manager.

Graeme Souness (16-1)
Souness has done an excellent job at Blackburn Rovers and it would take a spectacular collapse for his job to be threatened.

Alan Curbishley, Harry Redknapp, Steve McClaren (20-1)
We are entering safe territory now. Charlton's Curbishley and Middlesbrough counterpart McClaren are coveted by their clubs and regarded among England's brightest young managerial talents. Redknapp is safe at Pompey and remains a shrewd operator.

Steve Bruce, David Jones, Sir Bobby Robson, Gordon Strachan (25-1)
Bruce has agreed a new five-year contract at Birmingham, while Robson and Strachan are success stories at their clubs. Dave Jones needs to maintain his success at Wolves, a club forever in the grip of massive expectation.

David Moyes (33-1)
Moyes was last season's manager of the year for his achievements in guiding Everton to seventh place. Everton would tie him to a lifetime's contract if they could.

Arsene Wenger, Sir Alex Ferguson (40-1)
Keep your money in your pocket.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2003 @ 15:32:46 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12406981
Uit een gesloten topic...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 14:03 schreef Angel25 het volgende:
Ik ga meedoen aan een Fantasy Soccer League voor de komende Premier League en nou moet ik dus een elftal samenstellen in een 1-4-3-3 opstelling. Ik heb zelf niet zo'n goed idee wie ik moet kiezen dus kenners: welke spelers uit de PL zouden jullie kiezen? Thnx!
Meestal hebben dat soort Leagues allerlei beperkingen wat betreft budgetten die je mag besteden. Het is enigszins gepuzzel. Spelers die in een team goed zijn hoeven daarbij ook niet spelers te zijn die hoog scoren in zo'n league. Volgens mij is Gerrard (LFC) een zeer goede speler, maar het is er niet een die hoog in zo'n league scoort (oa wegens kaarten en dergelijke). Meestal is het dan handig een veel scorende verdediger te hebben of een verdediger is een team dat sowieso heel verdedigend speelt. Wat dat betreft is Hyypia (LFC) wel een goede keus. Nistelrooy (MUFC) en Henry (AFC) scoren altijd veel dus die in de spits zetten is ook een sure shot, maar dat gaat vaak sterk tenkoste van het budget.

Uiteindelijk vind ik overigens gewoon dat je zelf maar moet bepalen wie de beste spelers zijn. Als je daar geen idee over hebt, waarom dan meespelen in zo'n league?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2003 @ 15:37:32 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12407089
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:47 schreef DIGGER het volgende:
Who's odds-on in the sack race?
Ik ben heeeel nieuwsgierig of het GH lukt. Een seizoen als het vorige (of erger) overleeft-ie niet nog een keer...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2003 @ 15:38:45 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12407132
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ah das jammer, ik vind het niet de moeite om ervoor naar Enschede te rijden. Zal nog wel es rondzoeken op internet. Bedankt iig

Temming in Utreg heeft ook het een en ander. Bel gewoon eens wat ze hebben hangen. Kan je altijd nog langsgaan als er iets interessants tussen zit.
pi_12424383
Blunderende Barthez vergooit zijn kansen

14/8/2003 10:38

Voor Fabien Barthez dreigt het nieuwe seizoen met een teleurstelling te beginnen. Door een blunderend optreden staat de Franse doelman van Manchester United in de concurrentiestrijd met Tim Howard op zwaar verlies.
Howard verdedigde zondag in de strijd om de Charity Shield het doel van Manchester United. De Amerikaanse nieuwkomer deed dat naar tevredenheid, zeker omdat hij in de strafschoppenreeks Arsenal van zich afhield.

Barthez nam zondag zelfs geen plaats op de bank. De rol van reservedoelman was weggelegd voor Roy Carroll. Voor Barthez lag er woensdag een kans zich te bewijzen. Maar tot overmaat van ramp maakte hij in het oefenduel met Stoke City opnieuw zijn naam als ballenvanger waar. Mede door twee blunders verloor Manchester United, dat aantrad zonder vaste waarden als Van Nistelrooy, Scholes en Keane, met 3-1. Zes minuten voor het einde werd Barthez zelfs naar de kant gehaald. Bij Stoke City bleef Ed de Goey met een liesblessure aan de kant.

Manager Alex Ferguson wilde na afloop niet reageren op het optreden van Barthez en op de vraag welke doelman zaterdag tegen Bolton onder de lat zal staan. Barthez is dus nog niet uitgespeeld, maar zijn twee blunders zullen zijn zaak geen goed hebben gedaan.

Toch heeft Barthez niet overal het vertrouwen verloren. De derde doelman van Manchester United is nog wel de eerste keeper van Frankrijk. Bondscoach Santini riep de geplaagde doelman op voor de oefeninterland tegen Zwitserland. 'Ik heb de laatste dagen lang gesproken met Fabien en Alex Ferguson. Hij heeft me uitgelegd hoe het pad naar een terugkeer eruit ziet', aldus Santini.

daag barthez

OJAAJOH?
pi_12426863
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:13 schreef hellmondunited het volgende:
daag barthez
Liever zie ik die clown onder de lat staan hoor, wordt SCUM namelijk niet beter op
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:19:01 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12426995
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Liever zie ik die clown onder de lat staan hoor, wordt SCUM namelijk niet beter op

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12427317
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:37 schreef methodmich het volgende:

Cudicini

Mutu, Hasselbaink

Het was Cudicini

Johnson, Desailly, Terry, Bridge

Veron, Geremi, Lampard, Duff

Gudjohnson, Farsell

Daarbij aantekenend dat Mutu nog geen werkvergunning heeft.

Ik vind Terry een goeie jonge speler, die zal nog wel z'n speeltijd krijgen met Galles en Desailly centraal achterin.

Lastigste voor Chelsea wordt natuurlijk om 26 top spelers tevreden te houden.

Zoals Alan Hansen al zei: Looking at their squad, they probably have the best in the PL and need to finish champions, but with Chelsea always being Chelsea, they probably end up tenth

Laten we hopen dat ie gelijk heeft

donderdag 14 augustus 2003 @ 13:30:38 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12427344
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:29 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Zoals Alan Hansen al zei: Looking at their squad, they probably have the best in the PL and need to finish champions, but with Chelsea always being Chelsea, they probably end up tenth

Laten we hopen dat ie gelijk heeft

Hoorde het gisteren,klasse uitspraak
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12428080
kampioen gaan ze dit seizoen niet worden. Vanaf volgend seizoen, met meer dan waarschijnlijk nog meer aankopen, kunnen ze misschien er eens voor gaan. Maar nu nog niet sterk genoeg, hoewel wel erg veel breedte natuurlijk.
Nu ook Zuid Afrika
pi_12431007
quote:

[..]

Het was Cudicini

Gudjohnson, Farsell

Daarbij aantekenend dat Mutu nog geen werkvergunning heeft.

Ik vind Terry een goeie jonge speler, die zal nog wel z'n speeltijd krijgen

Hmm, 7 uit 11, met Mutu waarschijnlijk straks als basisspeler 8 uit 11... Niet gek.
www.thuisuiteten.nl
pi_12431049
Cole en Gallas gaan ook nog wel erg vaak spelen
Nu ook Zuid Afrika
pi_12431368
Phillips trouwens naar Southampton

en Blackburn heeft een bod van zo'n 15m euro gedaan op Barry Ferguson (Rangers). Is echter afgewezen.

Nu ook Zuid Afrika
pi_12432537
Stoke wie Manchester 3-1 Qi je last game moet weer aangepast worden...
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:33:02 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12432565
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:32 schreef superjoden het volgende:
Stoke wie Manchester 3-1 Qi je last game moet weer aangepast worden...
Met Ed Konijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12432651
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:33 schreef DutchGooner het volgende:

Met Ed Konijn

Die deed niet mee, liesblessure of zo.

En Barthez blunderde dus weer eens ouderwets.

pi_12436085
Gérard Houllier heeft woord gehouden. Een representatief Liverpool ging woensdagavond op bezoek bij Fleetwood Town en klopte de acht divisies lager spelende amateurs met 6-1.
Het laatste oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen kwam op een bijzondere manier tot stand. De achtjarige Dominic Hoyle regelde de wedstrijd toen hij naast Houllier zat in het vliegtuig na een bezoek aan Euro Disney.

Hoyle raakte aan de praat met de manager van Liverpool en vroeg de Fransman of hij niet een oefenpotje kon komen spelen tegen de ploeg van zijn vader Mick: Fleetwood Town. Houllier stemde in en kwam zijn afspraak na.

Voor de spelers van Fleetwood én voor Dominic Hoyle kwam daarmee een droom uit. Lee Catlow zal het duel zeker niet vergeten. Hij maakte na rust voor acht duizend man publiek uit een prachtige vrije trap Fleetwoods enige goal tegen The Reds.

pi_12449413
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 19:10 schreef superjoden het volgende:
Voor de spelers van Fleetwood én voor Dominic Hoyle kwam daarmee een droom uit. Lee Catlow zal het duel zeker niet vergeten. Hij maakte na rust voor acht duizend man publiek uit een prachtige vrije trap Fleetwoods enige goal tegen The Reds.
goede actie van Houllier
en nu dus in één wedstrijd meer toeschouwers dan normaal in een heel seizoen?
Nu ook Zuid Afrika
pi_12453946
Everton will Jeffers lenen van Arsenal.

Dit zal Doc z'n wrok tegen Jeffers geen goed doen

pi_12454033
Chelski heeft naar verluidt 17 miljoen pond geboden voor Crespo (een persoonlijke vriend van Veron).

Ik geloof dat het tijd wordt dat de transfermarkt sluit, iig voor Chelski

En dan de poll van de BBC:

quote:
Who will top the Premiership scoring charts?

Nicolas Anelka
1.56%
James Beattie
1.65%
Thierry Henry
16.10%
Ruud van Nistelrooy
70.29%
Michael Owen
8.23%
Alan Shearer
2.17%
13065 Votes Cast

pi_12454771
Heel slecht nieuws voor Portsmouth:

Hun topscoorder van afgelopen seizoen met 26 goals, de ex-West Ham speler Todorov, is tijdens een training zwaar geblesseerd geraakt aan de ligamenten van de knie en voor minimaal 1 compleet seizoen uitgeschakeld.

Lekkere binnenkomer, 2 dagen voor de opening van de PL.

pi_12457700
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:

Hun topscoorder van afgelopen seizoen met 26 goals, de ex-West Ham speler Todorov, is tijdens een training zwaar geblesseerd geraakt aan de ligamenten van de knie en voor minimaal 1 compleet seizoen uitgeschakeld.

Inderdaad slecht nieuws. Misschien kunnen ze nog ergens een vervanger huren?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12459032
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:

Arme Svettie....

Maar goed, ze hebben nog 16 dagen om iemand te kopen, alleen daar hebben ze morgen nog niks aan.

www.thuisuiteten.nl
pi_12461977
quote:

[..]

Het was Cudicini

Gudjohnson, Farsell

Leuke promotie van Forsell.

Van Duits degradatievoetbal naar Engels topvoetbal.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 02:34:49 #56
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12472825
en volgens de betrouwbare website van Boring-Boring-Arsenal.co.uk kan Sol Campell een schorising tegemoet zijn vanwege zijn actie tegen Djemba-Djemba.

Tsja,typisch de FA zullen we maar zeggen

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12476391
En dan gaat 't voor Liverpool morgen eindelijk beginnen. Gelijk even revanche nemen op Chelsea voor de laatste wedstrijd van het vorige seizoen. Dudek heeft 't vertrouwen van Houllier gekregen, ondanks dat hij Dudek en Kirkland gelijkwaardige keepers vond, heeft hij uiteindelijk voor Dudek gekozen, omdat die meer ervaring heeft. Dudek speelt nu natuurlijk wel weer met een ongelooflijke druk, één foutje en Kirkland neemt 't weer over.
Liverpool lijkt btw toch achter Roberto Ayala aan te zitten, ondanks dat hij laatst in de pers zei dat ie alleen naar een véél betere club wilde, indien hij bij Valencia zou vertrekken:

Liverpool bid for Valencia's Ayala back on
August 16, 2003

Valencia defender Roberto Ayala wants a move to Liverpool, despite being quoted differently in the press last week.
Reds boss Gerard Houllier has been encouraged by Valencia to bid for the Argentina international, with the La Liga club heavily in debt.

If Liverpool can put together a Ŗ7 million package, Ayala will be allowed to leave for Anfield.

Are you watching Paul Scholes!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:55:30 #58
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12477851
Birmingham C. 1 - 0 Tottenham H. (rust)

David Dunn opent de score in de PL vanaf de stip. Vijf! gele kaarten in de eerste heflt.

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:00:41 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12477952
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:55 schreef okkidude het volgende:
Birmingham C. 1 - 0 Tottenham H. (rust)

David Dunn opent de score in de PL vanaf de stip. Vijf! gele kaarten in de eerste heflt.

dat zijn leuke tussenstanden om mee wakker te worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12478493
begint alweer lekker zeg de eerste wedstrijd

Portsmouth trouwens ook op 1-0 tegen Villa door een doelpunt van Teddy...

[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 16-08-2003 14:27]

zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:27:02 #61
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12478498
Portsmouth [1 - 0] Aston Villa (HT)

Teddy Sheringham

Stefanovic al na 7' geel

zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:27:24 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12478508
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:26 schreef superjoden het volgende:
begint alweer lekker zeg de eerste wedstrijd

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12478592
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

alweer jij..... ben bang dat ik dit dit seizoen nog lang van je te horen krijg... europees voetbal zit er niet in dit seizoen....
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 15:01:34 #64
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12479139
Eindstand;
Birmingham City-Sperz 1-0

Tussenstand;
Portsmouth-Aston Villa 2-0

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 15:31:42 #65
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12479638
Tussenstand:
Portsmouth-Aston Villa 2-1
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 15:54:54 #66
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480110
Eindstand;
Portsmouth-Aston Villa 2-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:01:57 #67
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_12480261
Bij Portsmouth zat Wapenaar op de bank.
Arjan de Zeeuw speelde wel in de basis.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:15:02 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480527
Leicester binnen 15 minuten al 2-0 voor thuis tegen Soton en Boro 0-1 voor bij Fulham
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:21:52 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480654
Fulham is op 1-1 gekomen en Blackburn 1-0 voor tegen de Wolves
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12480797
Puike start van de Spurs wederom.

Fijn dat ManU direct tegen de Angstgegner moet.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:32:16 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480861
rood voor Campbell
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12480872
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
rood voor Campbell

Sowieso dus een schorsing.

Intelligente verdediger blijft het toch.

zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:37:49 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480974
KUT 1-0 voor SCUM
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:38:31 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12480987
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:32 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Intelligente verdediger blijft het toch.

Blijkbaar wel want het was voor een "professional fault"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12480996
Pingel voor Arsenal volgens de BBC.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:39:13 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12481004
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:38 schreef zjroentje het volgende:
en een doelpunt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12481009
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:38 schreef zjroentje het volgende:
Damn, 1-0 Henry.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:40:00 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12481026
trouwens ook 2-0 voor Blackburn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12481040
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:37 schreef DutchGooner het volgende:
KUT 1-0 voor SCUM
<-------

zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:41:31 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12481054
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

<-------

Giggs uit een vrije trap heel lucky via de binnekant van de paal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12481067
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Giggs uit een vrije trap heel lucky via de binnekant van de paal

Goed gemikt Ryan.
pi_12481832
Brett maakt de 3-0 voor Blackburn.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:20:11 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12481856
en fulham op 2-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:22:08 #84
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12481902
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:18 schreef Butra het volgende:
Brett maakt de 3-0 voor Blackburn.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:23:52 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12481937
Arsenal 2-0 Pires
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:32:28 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482108
Terechte pingel SCUM
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:33:27 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482131
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Terechte pingel SCUM
Mis RVN
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:34:08 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482145
Fulham 3-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:34:51 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482167
kut 2-0 Giggs
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:35:20 #90
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12482175
Hey DG, wat zit je hier zo eenzaam en alleen?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:36:13 #91
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482190
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey DG, wat zit je hier zo eenzaam en alleen?
moet iemand de geinteresseerde (welke?) op de hoogte houden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:38:58 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482229
3-0 Scholes,had afgekeurd moeten worden wegens hinderlijk buitenspel RVN
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:39:39 #93
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482238
Wolves doet iets terug,3-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482290
[First Division] Reading scoort er lekker op los tegen Forrest....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:44:52 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482343
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:42 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[First Division] Reading scoort er lekker op los tegen Forrest....
3-0.

Everton krijgt trouwens 3 gele kaarten binnen 5 minuten

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482366
Potverdomme Ruud, weer een pingel gemist.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:46:29 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482379
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:45 schreef zjroentje het volgende:
Potverdomme Ruud, weer een pingel gemist.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:46:54 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482385
Soton naar 2-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482405
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar my man Giggs neemt het stokje moeiteloos over.
pi_12482416
4-1 voor de Rovers, doelpunt van Cole
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:48:05 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482417
4-0 RVN
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482449
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
4-0 RVN
Direct aan het doelsaldo werken.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:49:25 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482453
Everton komt op 2-1,Soton komt op 2-2 en Boro terug naar 3-2
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:51:16 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482493
Rovers naar 5-1,Wolves,welcome back
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482556
nog een goaltje everton come on...
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:54:02 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482567
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:53 schreef superjoden het volgende:
nog een goaltje everton come on...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:54:12 #107
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482577
SCUM is afgelopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482596
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

jij bent lief
pi_12482600
Leuke invalbeurt voor Andy Cole.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:57:07 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482656
en ook Everton speelt met 10
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:57:33 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482664
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:54 schreef superjoden het volgende:

[..]

jij bent lief

jij ook wel hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482724
Alles afgelopen.
pi_12482762
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Alles afgelopen.
competitie is net begonnen..... gelijk al de eerste nederlaag van de spurs.... dit gaat een lang en moeilijk seizoen worden verwacht ik
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:03:43 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482810
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:01 schreef superjoden het volgende:

[..]

competitie is net begonnen..... gelijk al de eerste nederlaag van de spurs.... dit gaat een lang en moeilijk seizoen worden verwacht ik

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482840
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

doe dan maar 2 incidentele succesjes
pi_12482846
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:01 schreef superjoden het volgende:

[..]

De wedstrijden bedoelde ik.

En het gaat inderdaad een lang en moeilijk seizoen voor de Spurs worden. Hoddle zou wel een het eerste Aad de Mosje kunnen krijgen.

zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:05:28 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482853
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:04 schreef superjoden het volgende:

[..]

doe dan maar 2 incidentele succesjes

2x winnen van SCUM zou ik natuurlijk kunnen waarderen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482902
Mooie wedstrijd

Eerste helft erg mager, aan beide kanten, maar de tweede helft kwam United helemaal los. Ronaldo heeft het erg goed gedaan, ik heb hem eigenlijk geen bal verkeerd zien raken. Ik zei het toch DutchGooner, het is echt een hele goede. Howard heeft het ook prima gedaan en Djemba-Djemba was onopvallend.

Van Nistelrooy heeft trouwens zojuist weer een record gevestigd. Door zijn doelpunt tegen Bolton heeft hij nu 9 wedstrijden achtereen gescoord in de Premier League en dat is een nieuw record. Het vorige record, 8 wedstrijden achtereen scoren, stond overigens ook al op zijn naam.

4-0

zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:07:27 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482923
Ronaldo is zeker goed ingevallen maar 1 wedstrijd maakt nog geen competitie zullen we maar zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482944
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ronaldo is zeker goed ingevallen maar 1 wedstrijd maakt nog geen competitie zullen we maar zeggen
Klote naam heeft hij alleen.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:08:32 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12482960
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Klote naam heeft hij alleen.

mwah
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12482973
Het duo Phillips - Beattie direct succesvol zie ik.
pi_12483021
Teddy had behouden moeten worden.... succesvol voor Portsmouth waar ze nog een hoop plezier aan hem gaan beleven...
pi_12483030
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:10 schreef superjoden het volgende:
Teddy had behouden moeten worden.... succesvol voor Portsmouth waar ze nog een hoop plezier aan hem gaan beleven...
Succes hangt niet van een 37-jarige af.
pi_12483069
ook niet van een blinde en 9 amateurs...
pi_12495863
Vanmiddag direct de eerste topper: Liverpool - Chelsea.

Liverpool zal wel revanche willen nav de laatste wedstrijd van het vorige seizoen.

pi_12495875
Verder ook nog Leeds - Newcastle en Charlton - ManCity.
  zondag 17 augustus 2003 @ 11:58:53 #128
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12496256
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Vanmiddag direct de eerste topper: Liverpool - Chelsea.

Liverpool zal wel revanche willen nav de laatste wedstrijd van het vorige seizoen.

Dat wordt smullen, de eerste Premier League match op RTL 5 is er gelijk een van LFC, klasse Ik verwacht een uitermate spannend duel, en ben eigenlijk het meest benieuwd naar het team van Chelsea, of het een beetje wil lopen. * BrauN hoopt van niet
pi_12499971
And kick-off.
pi_12500340
Anelka maakt er vanaf de stip 1-0 van voor City.
pi_12500444
Good old Shearer maakt er 0-1 van in Leeds. Ook vanaf de stip.
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:30:10 #132
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12500540
Viduka 1-1 Leeds - Newcastle

ManC op 0-2

pi_12500556
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:30 schreef okkidude het volgende:
Viduka 1-1 Leeds - Newcastle

ManC op 0-2

Vanuit het niets ineens.
pi_12501023
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:08 schreef zjroentje het volgende:
Het duo Phillips - Beattie direct succesvol zie ik.
Gaat een leuk duo worden inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_12501754
2-1 voor Leeds door Smith.
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:05:20 #136
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12502881
Liverpool - Chelski gaat beginnen
pi_12503331
Shit heb ik de eerste twintig minuten gemist
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:29:57 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12503367
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:27 schreef TalkShowHost het volgende:
Shit heb ik de eerste twintig minuten gemist
Ik ook, maar nu snel de rest maar even gaan bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_12503380
omg Kewell

Geef dan ook voor

pi_12503409
0-1 Veron
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:32:38 #141
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12503416
0-1 Seba Veron
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:33:59 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12503440
Uitglijd-partij in de verdediging.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:34:51 #143
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12503466
Cudicini redt Chelsea wederom.
pi_12503472
Cudicini houdt Chelski op de been.
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:38:07 #145
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12503544
SCHEISSE!

Maar het komt wel goed.

pi_12503599
Dudek

Wat een misser van Gudjohnson

zondag 17 augustus 2003 @ 17:41:03 #147
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12503616
Tijd voor een wissel van Gudjohnson
pi_12503865
Kewell

Nog steeds 0-1 voor Chelski

pi_12503949
Chelsea een beetje los zand maar individueel superieur aan Liverpool.

Ook mooi dat een ex-Red Devil scoort.

Prachtig begin zo voor LFC.

pi_12503995
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:38 schreef BrauN het volgende:
SCHEISSE!

Maar het komt wel goed.

zondag 17 augustus 2003 @ 18:13:18 #151
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12504205
Zie je wel dat Rainieri naar me luistert

Hasselbaink voor Gudjohnson

zondag 17 augustus 2003 @ 18:26:40 #152
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12504427
Chelski gooit em in standje Cattenaccio.
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:46:03 #153
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12504693
Tjonge, Owen
pi_12504699
Kut, mist Owen een penalty, moet 'ie over genomen worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12504713
FUCK!!!

1-1

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:47:33 #156
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12504718
Daar zwijnt Liverpool mooi.
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:48:14 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504732
RTL 5 zuigt, 'live' wedstrijden kunnen ze inmiddels bijna 'integraal' gaan noemen, want ze lopen 3 (!!!) minuten achter.
pi_12504748
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:47 schreef okkidude het volgende:
Daar zwijnt Liverpool mooi.
wat een trietse beslissing zeg... heel keepend Europa komt meters verder naar voren en hij komt 2 cm van zijn lijn (terwijl die knurft van een Owen naast schiet) en moet ie overgenomen worden...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:49:26 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504755
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wat een trietse beslissing zeg... heel keepend Europa komt meters verder naar voren en hij komt 2 cm van zijn lijn (terwijl die knurft van een Owen naast schiet) en moet ie overgenomen worden...

Prima, gaan we ons eindelijk eens aan de regeltjes houden.
pi_12504767
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:48 schreef twi het volgende:
RTL 5 zuigt, 'live' wedstrijden kunnen ze inmiddels bijna 'integraal' gaan noemen, want ze lopen 3 (!!!) minuten achter.
serieus? grrrrr...
pi_12504798
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:49 schreef twi het volgende:

[..]

Prima, gaan we ons eindelijk eens aan de regeltjes houden.

net zoals die leuke nieuwe regel gelijk allebei geel bij een opstootje... pfff t'is geen hockey hoor!!! laten ze maar eens gaan letten op buitenspel en ballen wel/niet over de lijn via camera's... DAT zou nut hebben
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:51:43 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504808
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

serieus? grrrrr...

Ik spreek met iemand die 't via de radio volgt en vroeg aan mij of het een penalty was. Ik zei "Nee, niet...hoezo?" en 3 minuten later was er een penalty. Tegen de tijd dat Owen z'n eerste aanloop nam, zat via de radio de 2e poging er al in
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:53:19 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504831
Hasselbaink heeft gescoord, dat gaan jullie zo zien op TV.
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:55:45 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504882
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 18:53 schreef twi het volgende:
Hasselbaink heeft gescoord, dat gaan jullie zo zien op TV.
En juist, RTL5 laat het nu zien
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:55:50 #165
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_12504883
Fuuuuuuck, dacht dathet een geintje was
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:55:58 #166
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_12504887
Hasselbaink
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_12504893
HASSELBAINK

Liverpool

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12504894
JERREL JIMMY FLOYD
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:56:49 #169
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_12504904
was ff vergeten dat rtl5 en live niet samen gaan
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 17 augustus 2003 @ 18:59:37 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12504950

zondag 17 augustus 2003 @ 19:04:06 #171
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12505033
Snap nog steeds niet waarom die penalty werd afgekeurd
L'Unic Equip Catala es El Barįa! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barįa Guanyará tot aquest any!
pi_12505077
Geweldig begin van de competitie, Liverpool heeft al direct verloren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12505103
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:04 schreef El_Catalan het volgende:
Snap nog steeds niet waarom die penalty werd afgekeurd
'kook niet
pi_12505626
Jammer dat Chelski gewonnen heeft

Maar wel leuk dat Hasselbaink gescoord heeft.

pi_12505959
Ik vond het een leuke wedstrijd, veel acties. Echt wel mooi dat chelsea heeft gewonnen, is volgens mij nog nooit gebeurd dat chelsea uit bij liverpool wint.
  zondag 17 augustus 2003 @ 20:25:06 #176
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12506617

Wat een triest begin van de competitie, en uitgerekend die *(&#$(@&@# Hasselbaink die het weer moet verpesten

LFC maakte niet echt een sterke indruk op mij, op een paar spelers na, Kewell met name, die ging er tenminste nog voor. Maarja.. Chelsea heeft in ieder geval bewezen leuk te kunnen voetballen met hun nieuwe team.

pi_12507583
Prachtig begin.

Jimmy Floyd

pi_12508045
Houllier

Toch wel leuk voor Hasselbaink dat hij nog eventjes zijn doelpunt meepakt. Ik denk niet dat het genoeg gaat zijn voor een basisplaats, maar toch.

zondag 17 augustus 2003 @ 22:06:00 #179
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12509069
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 21:22 schreef Qi het volgende:
Houllier
pi_12509110
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 21:22 schreef Qi het volgende:
Houllier

Toch wel leuk voor Hasselbaink dat hij nog eventjes zijn doelpunt meepakt. Ik denk niet dat het genoeg gaat zijn voor een basisplaats, maar toch.

Als Jimmy Floid niet had gescoort stond er achter de naam Chelsea geen 3 punten maar 1 punt. Conclusie: Jimmy Floyd heeft volgende week wél een basisplek.
Trainer van mini voetballers!
pi_12510189
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 22:07 schreef del-larsson het volgende:

[..]

Als Jimmy Floid niet had gescoort stond er achter de naam Chelsea geen 3 punten maar 1 punt. Conclusie: Jimmy Floyd heeft volgende week wél een basisplek.

Mutu is niet voor niets gehaald, en Jimmy is de jongste niet meer. Ik verwacht dat Jimmy, ondanks zijn doelpunt, blij mag zijn met invalbeurten dit seizoen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 08:37:44 #182
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_12516334
quote:

Henry could face FA rap

Thierry Henry will be reported to the Football Association over his goal celebration during Saturday's victory over Everton

After scoring from the penalty spot the Arsenal striker stripped off his shirt, ran towards the visiting Everton supporters and appeared to blow a kiss at them

bron

Wat heeft de FA toch tegen Arsenal

Where law ends, tyrrany begins.
pi_12516426
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:37 schreef Gunner het volgende:

[..]

bron

da's al een seizoen of 2,3 verboden. Aan het begin van het seizoen worden regels altijd strikt nageleefd
Nu ook Zuid Afrika
pi_12518141
quote:

[..]

bron

Niets? Als je iets fout doet onderneemt de FA actie, dat doen ze echt niet alleen tegen Arsenal. Het is nou eenmaal een beetje stom van Henry om een heel publiek op te jutten door een goal uitgebreid te vieren voor hun neus.
pi_12521076
Wedstrijd Liverpool-Chelski gezien en ik moet zeggen dat Chelsea me zeker niet tegenviel. Vond de overwinning dus ook terecht.
Wat een vrouw!
spits!
pi_12521095
quote:

51 rode kaarten sinds 1996.

Wat voor een part time slagers spelen er toch bij Arsenal?

pi_12521145
Bijna alle spelers die de Spurs verlaten hebben in de zomerstop hebben afgelopen weekend gescoord, behalve de Spurs zelf

Bowyer werd nogal van het veld af geboed in Leeds, maar wel een nette 2-2.

maandag 18 augustus 2003 @ 13:17:07 #188
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12521559
Leuke wedstrijd hoor gister. Liverpool is zeker ook sterker geworden met Kewell.
Chelsea's nieuwe team zag er ook prima uit. Alleen nog totaal niet ingespeeld maar dat komt wel.
Nu Man U wat zwakker is geworden door het verlies van Beckham wordt het misschien nog iets spannender voor de kampioenschap.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12521573
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:17 schreef DaMayan het volgende:
Nu Man U wat zwakker is geworden door het verlies van Beckham wordt het misschien nog iets spannender voor de kampioenschap.
pi_12521583
quote:

Ik denk niet dat Man. Utd. zwakker is geworden, ze zijn alleen een persoonlijkheid armer.
pi_12521779
quote:
Muhahaha, ManUtd. is echt niet zwakker geworden na het vertrek van Beckham & Veron. We hebben dit allemaal terug:

-Djemba-Djemba (Keiharde middenvelder; een tank)
-Ronaldo (Europees supertalent)
-Bellion (Frans talent)
-Kleberson (Braziliaanse wereldkampioen)
-Howard (Talentvolle keeper)

Veron's vertrek hebben we prima opgevangen met Djemba-Djemba en Kleberson. Beckham's vertrek is prima opgevangen met Bellion en Ronaldo. Verder hebben we geen last meer van de zwakke schakel Barthez nu we Howard in huis hebben gehaald. We zijn eerder beter dan zwakker geworden.

pi_12521857
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:26 schreef Qi het volgende:
-Howard (Talentvolle keeper)
Hoorde gisteren pas dat ie Gilles de la Tourette had. Lijkt me leuk om nu achterin bij United te staan.
pi_12521907
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:30 schreef zjroentje het volgende:

Hoorde gisteren pas dat ie Gilles de la Tourette had. Lijkt me leuk om nu achterin bij United te staan.

Ik zou altijd zorgen dat je aanvoeder bekend staat als iemand die Gilles de la Tourette heeft (terwijl dat niet zo is).

Kun je lekker tekeer gaan tegen de scheids.

Maaruh, Tis iig een betere keeper dan die clown.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 18-08-2003 13:34]

pi_12521924
quote:

[..]

Nadat Gary Neville weer eens in de fout gaat: "Godverdomme klootzak, achterlijke idioot!".

Maar, het schijnt mee te vallen bij hem. Hij slikt medicijnen en die onderdrukken die aanvallen goed.

pi_12521938
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:33 schreef Qi het volgende:

[..]

Nadat Gary Neville weer eens in de fout gaat: "Godverdomme klootzak, achterlijke idioot!".

Maar, het schijnt mee te vallen bij hem. Hij slikt medicijnen en die onderdrukken die aanvallen goed.

Slechts 3% van de patienten heeft dat gedoe met het schelden. De rest heeft gewoon een tic, weet alleen niet wat dat bij Howard is.

Ballen tegenhouden misschien.

pi_12522041
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:34 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Slechts 3% van de patienten heeft dat gedoe met het schelden. De rest heeft gewoon een tic, weet alleen niet wat dat bij Howard is.

Ballen tegenhouden misschien.

Laten we het hopen, tot nu toe doet hij het prima. Vrije trap van Henry was tot nu toe het enige minpuntje, maar voor de rest uitstekend.
pi_12522052
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:38 schreef Qi het volgende:

[..]

Laten we het hopen, tot nu toe doet hij het prima. Vrije trap van Henry was tot nu toe het enige minpuntje, maar voor de rest uitstekend.

Vind hem ook zeer sterk keepen.
pi_12522909
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

51 rode kaarten sinds 1996.

Wat voor een part time slagers spelen er toch bij Arsenal?

1996: 3 red cards
1997: 5 red cards
1998: 10 red cards
1999: 8 red cards
2000: 5 red cards
2001: 9 red cards
2002: 7 red cards
2003: 4 red cards

Deze zin is ook zo mooi:

quote:
Jeffers' kick at Phil Neville in Cardiff was so blatant that Wenger - who has perfected the art of the blind eye when it comes to Arsenal misdemeanour - was even forced to admit he had actually seen it.
pi_12526819
Howard heeft zelfs een PR-functie bij een stichting voor GdlT-patiënten in de VS!
www.thuisuiteten.nl
pi_12542590
bbc:
quote:
Spurs have made a Ŗ5.6m bid for Santos teenager Diego - one of the most highly-rated young players in Brazil.

Eighteen-year-old Diego, who wears the Santos number 10 shirt which once belonged to Pele, has already broken into the full Brazil squad.

Nu ook Zuid Afrika
pi_12542597
quote:

[..]

Ik denk dat het beter is voor ManU dat er iemand met zo iets in het doel staat dan een slechte persiflage op Bassie
pi_12544172
Diego story continues

bbc weer

quote:
Tottenham have been warned their Ŗ5.6m bid for Brazilian wonderkid Diego is not nearly enough.

Spurs are keen on bringing the 18-year-old Santos star to the Premiership, but are likely to have to pay more than Ŗ10m to secure his signing.

BBC Sport understands two Spurs representatives met with Santos president Marcelo Teixeira last Thursday to discuss the Premiership club's bid for the midfielder.

But Santos director Francisco Lopes told this website: "We have invested in Diego for six years and, for Santos, the offer is too little.

"I believe that if Santos received $10m (Ŗ6.3m) from the deal, he would then go."

One complication is that Santos own only 60% of the player's registration, with Diego's father Djair Ribas holding the remaining value.

For Santos to receive Ŗ6.3m, Spurs would therefore need to pay a total of more than Ŗ10m to the club and the player's father.

Nu ook Zuid Afrika
pi_12548266
Stukje van de BBC over het voetbalgeweld van afgelopen seizoen, heb even wat opmerkelijke zaken vet gemaakt:
quote:
Arrests of football thugs up

The number of fans arrested for football-related crimes went up by 19% in the last season.
In a period marred by violence at England's Euro 2004 qualifier match with Turkey in April, 4,793 people were arrested compared to 4,035 the year before, the Home Office said.

Nearly half of arrests at international games - 121 out of 267 - were made during the trouble at the Stadium of Light in Sunderland.

The Home Office said the increase was due to more pro-active policing rather than an increase in trouble.

After fans invaded the pitch, Northumbria Police issued pictures of fans they wanted to trace.

David Swift, Deputy Chief Constable at Staffordshire Police and Association of Police Officers spokesman on footballing issues, said cooperation with the clubs and football authorities had had an impact on disorder.

"Identifying the minority of troublemakers and controlling them remains a top police priority," he said.

"In the coming season there will be more emphasis on dedicated intelligence operations and high levels of policing to bring those responsible for disorder to justice."

Premiership clubs which saw significant increases in arrests included Birmingham City, where there were 137 arrests compared with 55 the previous season and Aston Villa, 91 arrests compared with 60.

Premiership clubs which saw the number of arrests fall were Arsenal, Blackburn Rovers, Manchester City, Southampton, Tottenham Hotspur and West Ham.

In Division One, London club Millwall saw a huge fall in arrests from 109 in the 2001-2002 season to just 14 last season.

Banned from matches

Meanwhile in Division Two, Cardiff had the highest number of arrests - 149 arrests; 107 of those at away matches.

The number of banning orders increased from 1,149 to 1,794.

The government announced on Monday that Ŗ5m would be made available over three years to fund targeted, intelligence-led policing operations aimed at gathering evidence and gaining banning orders against known troublemakers.

Home Office Minister Hazel Blears said: "Our tough football legislation is working - 1,794 fans are banned from attending matches and this number is set to rise significantly in the run up to Euro 2004.

"The increase in the number of football related offences reflects a tough policing response to a lingering hooliganism problem.

"Football disorder has been significantly reduced in recent decades, but a minority of troublemakers continue to threaten our national game."

The Football Association said the figures showed its tougher police on troublemakers was working.

"We are particularly encouraged by the increase in banning orders, which prevent trouble-makers from attending matches both domestically and abroad, including Euro 2004 in Portugal," said the FA's Head of Stadia, Safety and Security Chris Whalley.

Shadow home secretary Oliver Letwin said the only way to tackle the increase in crime was to introduce 40,000 more police officers.

"It is extremely disturbing that football-related arrests have risen so sharply.

"Effective policing is vital if football hooliganism and other forms of disorder are to be brought under control."

pi_12548485
Dan even wat kort Engels voetbalnieuws:

Leeds - Direct al onrust door een boze Mills die afgelopen zondag tegen Newcastle op de bank zat.

Boro - Het lijkt nu vrijwel zeker dat Mendieta 1 jaar op huurbasis naar de Riverside komt

Bolton - Bolton lijkt erg geinteresseerd in Roque junior van Milan om hun defensie te versterken, het zou gaan om 1 jaar op huurbasis

Birmingham - Dugarry 1 maand out wegens operatie aan de knie

Spurs - Hoddle krijgt een FA onderzoek aan z'n broek n.a.v. aantijgingen jegens de leiding afgelopen zaterdag waarbij hij nogal kwaad was op de gegeven pingel aan Birmingham en z'n boekje te buiten ging qua opmerkingen.

Blackburn - Souness will Baggio lenen van Lazio om het middenveld te versterken.

Da's zo'n beetje al het nieuws mbt de PL.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 13:24:47 #205
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12548608
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Stukje van de BBC over het voetbalgeweld van afgelopen seizoen, heb even wat opmerkelijke zaken vet gemaakt:
[..]
Leuk om te lezen dat het in Engeland ook niet altijd rozengeur is zoals men graag wilt doen geloven hier in NL
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12551057
Een opmerkelijk berichtje over de vader van Chris Kirkland, die dankzij de carriére van zijn zoon flink kan gaan verdienen...

Liverpool keeper's Dad to win Ŗ100,000 over England cap
August 19, 2003

Chris Kirkland's Dad, Eddie, stands to win Ŗ100,000 if his son is capped for England tomorrow night against Croatia.
The Liverpool goalkeeper is set to make his international debut at Portman Road and in the process see his Dad make a cool Ŗ100,000 from a bet he placed 11 years ago!

Eddie was so convinced of his son's ability that while Chris was still at primary school he made a bet at 100-1 that the youngster would one day play for England.

Kirkland said: "My dad has always had great faith. Way back when I was ten or 11 he bet one of the bookmakers I'd play for England. He always thought I would be something special.

"He got 100-1 and he and, I think, nine of his friends put on Ŗ100 each, so that was Ŗ1,000 at 100-1. It means they stand to win an awful lot of money and obviously I was pleased and surprised to be called up into the England squad.

"I really hope I play and fulfil his faith in me - that would be great for both of us and I'm sure he would be celebrating madly.

"But I'm not getting carried away, and neither is he. I've got to establish myself in the Liverpool side first, after the injury I had last season."

Are you watching Paul Scholes!
pi_12552116
Peter Kenyon heeft min of meer toegegeven dat Ferguson langer zal aanblijven als manager van Manchester United:
quote:
Kenyon on Fergie's future

Peter Kenyon has hinted that Sir Alex Ferguson will stay on as United manager beyond the end of his current deal, which runs out at the end of next season.

The Boss has already postponed his retirement once, signing a three-year deal in February 2002. Now Kenyon reckons that the Scot may well sign a further extension to his contract.

"There is nothing to suggest that Alex will not be here longer than his current contract because he knows what is required, we know what is required," the United Chief Executive told MUTV.

"I don't think it is anything to do with age. His ability is and his record speaks for itself and anybody who knows him will see there is a younger, fitter Sir Alex Ferguson this season than there was last and was transformed from the season before.

"Whether it is the enthusiasm or the hunger, believe you me it is still there."

Kenyon believes that Fergie's enthusiasm for management after deciding not to hang up his stopwatch at the end of 2001/02 has world football running scared.

"He says he is enjoying his football more than ever now and that is a fact and I think the rest of football have every right to be worried," he said.

"I think it is early days but neither of us will be in a position where there is a retirement date looming without that being dealt with well in advance.

"We certainly would not want a repeat of what happened last time."

Bron: www.manutd.com

Goede zaak! In Fergie we trust
pi_12552545
Op Old Trafford kunnen ze zo langzamerhand de lijnen 'krijten' met de afgekauwde kauwgom stukken van Sir Alex
pi_12553510
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Boro - Het lijkt nu vrijwel zeker dat Mendieta 1 jaar op huurbasis naar de Riverside komt
Inmiddels beklonken, met optie tot koop.

Goeie aanwinst voor Boro.

pi_12553825
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Absoluut. Met die zeëen aan ruimte die je in de PL krijgt, moet Mendieta zeker een sensatie kunnen worden!
www.thuisuiteten.nl
pi_12553947
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:23 schreef DIGGER het volgende:

Met Mendieta erbij moet Europees voetbal toch mogelijk zijn. De PL is net als de Bundesliga dit jaar op papier aantrekkelijker dan afgelopen seizoen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12574531
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:14 schreef ChAoZ het volgende:
Diego story continues

bbc weer
[..]

Als je zo'n goede voetballer bent, dan ga je toch niet naar de Spurs.
pi_12574651
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als je zo'n goede voetballer bent, dan ga je toch niet naar de Spurs.

is ook naar het schijnt al afgewimpeld. Het bod was dus niet goed genoeg en toen heeft Santos naar het schijnt een termijn gegeven waarop er een beter bod moest komen. Die termijn was een uur of wat???? niet eens een paar dagen of zo
Nu ook Zuid Afrika
pi_12575099
Engeland onder de 21 heeft het lekker gedaan tegen hun soortgenoten uit Croatia: 0-3

Vanavond ook Servie & Montenegro - Wales, een vreselijk belangrijke pot voor Wales, een gelijk spel moet welhaast zeker een play-off sport garanderen, maar met een zege zouden ze met 3 punten voorsprong naar Milano gaan voor hun pot tegen de Italianen die nog op het programma staat.

pi_12575177
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Engeland onder de 21 heeft het lekker gedaan tegen hun soortgenoten uit Croatia: 0-3
Verrasenderwijs een rode kaart voor een Gunner.
pi_12576142
quote:
AL KHALIFA IN LEEDS VISIT

Leeds United have confirmed that Middle East businessman Sheik Abdul bin Mubarak Al Khalifa attended the draw with Newcastle United on Sunday.
The mult-millionaire, who has strong connections with United Arab Emirates football, has been credited with an interest in making a cash injection to the financially troubled Elland Road outfit.

Professor John McKenzie is busy trying to reduce the Yorkshire side's debts, and Al Khalifa's interest in investing into the Premiership club could provide a timely boost.

Leeds have sold a number of their top stars over the past year or so, and Mark Viduka and Danny Mills are both believed to be unsettled.

Mills is being linked with a loan move to Birmingham City in some quarters, after being left out of the line-up for the 2-2 draw with Newcastle at the weekend.

Hmmmm zou dit de nieuwe manier zijn om geld te genereren in het voetbal, speeltje worden van een superrijke zakenman?
pi_12576261
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:57 schreef DIGGER het volgende:

Hmmmm zou dit de nieuwe manier zijn om geld te genereren in het voetbal, speeltje worden van een superrijke zakenman?

Dan krijg je dus van die amerikaanse toestanden dat clubs van stad gaan verhuizen enzo, vind ik niet echt echt positief eerlijk gezegd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12579538
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan krijg je dus van die amerikaanse toestanden dat clubs van stad gaan verhuizen enzo

Dat gaat nooit gebeuren.
pi_12623553
misschien dan toch?

bbc:

quote:
Tottenham and Santos have agreed a fee for teenager Diego

The Brazilian club had initially rejected a Ŗ5.6m bid for the 18-year-old, but Spurs have now increased their offer to Ŗ7.6m.

A stumbling block in the negotiations had been that Santos own only 60% of the player's registration, with Diego's father Djair da Cunha holding the remaining value.

But Diego's father has now agreed to reduce his percentage of the deal to 30%.

The two clubs are still negotiating over when Diego will join Spurs.

The Premiership club want the player to move immediately while Santos had hoped to keep him until the end of the year so he would be available for the rest of the Campeonato Brasileiro.

Eighteen-year-old Diego, who wears the Santos number 10 shirt which once belonged to Pele, has already broken into the full Brazil squad.

The Santos playmaker, nicknamed ''Zidane Jr'' after World Player of the Year Zinedine Zidane, is in the second year of a five-year contract with the Brazilian club.

Diego was the key player in the Santos team that won last year's Brazilian Championship, and then went all the way to the final of the Copa Libertadores, South America's Champions League.

Nu ook Zuid Afrika
pi_12623638
Liverpool maakt komende competitieronde toch gehakt van de spurs >)
pi_12623655
Zouden ze Chelski ook al niet pakken?
Nu ook Zuid Afrika
pi_12623665
Liverpuddle zuigt! Houllier moet echt weg daar.

Wat een nep-team zeg. Heskey kneus.

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_12623766
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:04 schreef DIGGER het volgende:
Liverpool maakt komende competitieronde toch gehakt van de spurs >)
off topic: Hard Gras is binnen, zit in mijn tas en ga er straks in de pauze meteen aan beginnen! Top!
Wat een vrouw!
spits!
pi_12623837
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

off topic: Hard Gras is binnen, zit in mijn tas en ga er straks in de pauze meteen aan beginnen! Top!

O gelukkig, ik was al aan het grommen op het postkantoor, had al bijna een oorlel eraf gebeten

(je hoefde geen strafport te betalen en de adressering klopte, dat niet daar de vertraging in zat?)

pi_12624190
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

O gelukkig, ik was al aan het grommen op het postkantoor, had al bijna een oorlel eraf gebeten

(je hoefde geen strafport te betalen en de adressering klopte, dat niet daar de vertraging in zat?)

Alles klopte, al was wel de envelop goed gescheurd. Gelukkig dat het droog is...
Wat een vrouw!
spits!
pi_12625437
morgen spurs - leeds , dit moeten dan de eerste punten gaan opleveren....

Robbie Keane is minstens twee weken uitgeschakeld, verklaarde zijn coach Glenn Hoddle. De aanvaller van Tottenham Hotspur en de Ierse nationale ploeg raakte dinsdag geblesseerd in de interland tegen Australië, nadat hij verkeerd terechtkwam bij een schotpoging en een enkel verzwikte.
'Ik zou zeggen dat hij onze drie komende wedstrijden niet meedoet en ook de eerstvolgende interlands moet missen', aldus Hoddle. 'Hij heeft zijn enkelbanden verrekt, we moeten nu wachten tot wanneer de zwelling is afgenomen.'

[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 22-08-2003 11:06]

vrijdag 22 augustus 2003 @ 11:15:03 #227
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12625846
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:07 schreef Asap het volgende:
Liverpuddle zuigt! Houllier moet echt weg daar.

Wat een nep-team zeg. Heskey kneus.

Hey, anders kom je de volgende keer effe met argumenten en onderbouwingen...
pi_12626209
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:15 schreef BrauN het volgende:

[..]

Hey, anders kom je de volgende keer effe met argumenten en onderbouwingen...

Nou met Heskey had ie een mooi argument dacht ik zo. Wat Houllier en SGE daar nou in zien
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:34:41 #229
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12627920
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:28 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Nou met Heskey had ie een mooi argument dacht ik zo. Wat Houllier en SGE daar nou in zien

Zulk vreselijk clichématig gezeik over Heskey, daar wordt ik nou wel zo moe van he...

Heskey is geen ster, komt niet bepaald handig over, maar speelt meestal gewoon goede wedstrijden, afgelopen interland van Engeland, niets op hem aan te merken.

pi_12629557
Dat er morgen op St James park weer 8 goals mogen invliegen, maar dan allemaal aan SCUM zijde

pi_12629588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Dat er morgen op St James park weer 8 goals mogen invliegen, maar dan allemaal aan SCUM zijde

Herhaling van vorig jaar is me liever.
pi_12629906
Manchester United begint zaterdag met Djemba-Djemba & Keane centraal op het middenveld, omdat Butt een blessure heeft opgelopen in de wedstrijd van Engeland tegen Kroatië. Kleberson reist mee als reserve speler, verwacht wordt dat hij in zal vallen.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:10:52 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12633884
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:34 schreef BrauN het volgende:

[..]

Zulk vreselijk clichématig gezeik over Heskey, daar wordt ik nou wel zo moe van he...

Heskey is geen ster, komt niet bepaald handig over, maar speelt meestal gewoon goede wedstrijden, afgelopen interland van Engeland, niets op hem aan te merken.

maar voor LFC heeft hij nauqelijks waarde
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:51:52 #234
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_12637903
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

maar voor LFC heeft hij nauqelijks waarde

Tja, als je het zo gaat bekijken kan ik er nog wel 5 opnoemen uit het huidige team.

En nee, dat ga ik niet doen...

pi_12645048
En Denis Irwin hangt na dit seizoen dan eindelijk de kicksen aan de wilgen.

Het werd eens tijd.

pi_12654053
Fergusson naar de tribune gestuurd, de stand is overigens nog steeds 0-0
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12654068
hehe, geinig... Ferguson rood, nadat hij zich opwond over een overtreding tegen Giggs.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_12654073
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Fergusson naar de tribune gestuurd, de stand is overigens nog steeds 0-0
Smakte hij teveel met zijn kauwgom zeker
pi_12654097
1-0 Newcastle
Shearer
pi_12654109
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:27 schreef TalkShowHost het volgende:

Smakte hij teveel met zijn kauwgom zeker

Hij riep wat geloof ik

Bowyer maakt trouwens 1-0 voor Newcastle

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12654206
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hij riep wat geloof ik

Bowyer Shearer maakt trouwens 1-0 voor Newcastle

pi_12654256
Goddamn.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 13:41:23 #243
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_12654343
speelt ronaldo mee?
Ol Raijts Gereserved....
pi_12654344
Ja, Neville speelt.

That figures.

pi_12654359
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:41 schreef Engelaartje het volgende:
speelt ronaldo mee?
Nope, die zit op de bank, maar zal er ongetwijfeld inkomen.
pi_12654413
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:41 schreef Engelaartje het volgende:
speelt ronaldo mee?
Nee, zit op de bank
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 13:59:18 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12654637
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 12:34 schreef BrauN het volgende:

Ik ook:

If Heskey plays for England, so can I
If Heskey plays for England
If Heskey plays for England

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12654800
Geen wissels bij rust
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 14:09:42 #249
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_12654834
douw die ronaldo er nou in, die keirl poort & dolt iedereen op de vierkante meter
Ol Raijts Gereserved....
pi_12654857
Tijd voor wat doelpunten jongens.
pi_12654891
Van Nistelrooij schiet een geweldige kans naast
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 14:12:10 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12654893
Canal+ zeker ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12654925
En nu scoort hij wel 1-1
pi_12654933
oooooh.. helemaal vergeten!

* BliksemSchigt gaat zo even kaiken..

hoe was de goal van shearer ?

1-1!

klasse goal ruud! assist keane!

pi_12654967
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
oooooh.. helemaal vergeten!

* BliksemSchigt gaat zo even kaiken..

hoe was de goal van shearer ?

1-1!

klasse goal ruud! assist keane!

Ik luister naar ManU radio dus ik heb het niet gezien, maar het schijnt dat het doelpunt niet helemaal terecht was. Shearer zou geduwd en getrokken hebben om bij de bal te komen.
pi_12654968
Roed, Roed, Roed, Roed

Heel knap afgemaakt door Van Nistelrooy, maar de verdediging stond ook niet echt lekker

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')