* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 14-08-2003 11:06]
Ok ontopic, logician en gemeenkaboutertje van harte gefeliciteerd met je zoontje Jasper. Echt tof dat het uiteindelijk dan toch nog snel was gegaan. Logician je had natuurlijk allang genoeg achter de rug.
Maar eh geniet ervan samen met je gezin.
ET, het is echt balen dat je zo moe bent en ze niet mee werken op het werk. En het is zeker niet leuk om je altijd maar te moeten verantwoorden. Toch kan ik ook wel begrijpen dat het voor veel mensen en dan vooral mannen moeilijk is voor te stellen hoe je je voelt. En ja mensen vergelijken dat gebeurt altijd. In ieder geval hoop ik voor je dat ze mee gaan werken.
Me collegaatje is zwanger en ik ben echt zooo blij voor der. Na ruim 2 jaar terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en veel complicaties die daarop volgden, moeilijke operatie oa. Een half jaar het niet mogen proberen en 1,5 jaar klussen is ze nu eindelijk wel zwanger.
Grappige is ook dat ik er bijna 2 maanden niet had gezien, doordat zij eerst 4 weken op vakantie ging en ik daarna gelijk 3,5 week. En ik voor de vakanties had gezegd als geintje, als ik terugkomt ben je zwanger he. En toen ik vanochtend op me werk kwam, was het eerste wat ze zei, dat ze zwanger was. Gister getest en positief.
Dat maakte me eerste dag na vakantie echt weer goed.
Mijn collega gaat over een week met zwangerschapsverlof. Leuk om al die echo's te zien. Dit is de eerste keer dat ik een zwangerschap van zo 'dichtbij' mee maak.
En ze is ongeveer 2-3 weken, gister had ze pas durven testen. Nadat ze iets van 5 dagen overtijd was. Ze is wel beetje bang dat het nu weer misgaat. Maar ik ga me echt suf duimen en ze mag niet stressen van mij, dus niet meer lang overwerken zoals ze eerst altijd deed. Dan stuur ik er gewoon naar huis
Ze heeft het ook alleen nog maar aan mij en andere collega verteld. We moesten wel ons best doen, dus niet de halve afdeling van blijdschap bij elkaar te gillen
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 20:19 schreef MissX het volgende:
ja, ze is echt superblij. Voor die bbz was ze ook al meer als een jaar aan het klussen. Dus ze is ondertussen al meer als 3 jaar bezig.En ze is ongeveer 2-3 weken, gister had ze pas durven testen. Nadat ze iets van 5 dagen overtijd was. Ze is wel beetje bang dat het nu weer misgaat. Maar ik ga me echt suf duimen en ze mag niet stressen van mij, dus niet meer lang overwerken zoals ze eerst altijd deed. Dan stuur ik er gewoon naar huis
Ze heeft het ook alleen nog maar aan mij en andere collega verteld. We moesten wel ons best doen, dus niet de halve afdeling van blijdschap bij elkaar te gillen
Moussy, ze hebben bij mij toen ik vroegtijdige weeen kreeg ook met een echo naar de ontsluiting gekeken, omdat inwendig onderzoek de boel misschien verder op gang had gebracht. Ik ken het dus wel.
ET, ik heb doorgewerkt totdat ik die vroegtijdige weeen kreeg, ook omdat ik geen "watje" wilde zijn... De prijs daarvoor is vrij hoog geweest, en het zou me nu echt nooit meer gebeuren! Goed naar je lichaam luisteren dus, een gezond kind op de wereld zetten is het allerbelangrijkste.
quote:ach weet je, het is ook moeilijk te begrijpen als je het nog nooit heb meegemaakt. En voor een man al helemaal denk ik.
Op maandag 11 augustus 2003 20:02 schreef Catootje het volgende:
Luckepuck, gefeli met de zittenblijver!!! Wat een opluchting! (Belana, ik geef het door aan 'de bank' , evenals de -het hoort er echt bij die vermoeidheid-verhalen.....oww, nu zegt hij dat hij dat ook bedoelde maar dat ik HEM verkeerd begreepdat betekent meestald at ik gelijk heb
*lief lacht naar vriendje* )
quote:Wat leuk voor haar! zeker na al die ellende.
Op maandag 11 augustus 2003 20:09 schreef MissX het volgende:
Me collegaatje is zwanger en ik ben echt zooo blij voor der. Na ruim 2 jaar terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en veel complicaties die daarop volgden, moeilijke operatie oa. Een half jaar het niet mogen proberen en 1,5 jaar klussen is ze nu eindelijk wel zwanger.Dat maakte me eerste dag na vakantie echt weer goed.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 21:30 schreef Belana het volgende:[..]
ach weet je, het is ook moeilijk te begrijpen als je het nog nooit heb meegemaakt. En voor een man al helemaal denk ik.
Ik begreep Lois ook niet toen ze zwanger was van Eefje....
Gelukkig begrijpt Kbot2000 me helemaal en hij is erg lief voor me.
Maar het kan geen kwaad je vriendje af en toe te vertellen dat het echt normaal is
Hij moet er gewoon ook aan wennen...
[ontopic]
Is inderdaad erg moelijk te begrijpen voor een man, zeker bij het eerste kindje.
Moeilijk te begrijpen wat er allemaal in jullie lichaam gebeurd. Gelukkig heb ik dit al een keer mee mogen maken en kan Belana haar gevoelens misschien iets beter begrijpen.
Maarre heren, maak je niet druk,, hoe moeilijk het nu ook is voor jullie, je bent het na de geboorte zo weer vergeten.
[/ontopic]
Welkom kleine Jasper !!
Gemeenkaboutertje en Logician GEFELICITEERD met de nieuwe kleine man !
Geniet ervan en rust goed uit !!
Tjonge jonge... minder dan twee uurtjes.. jééémig...
Goed gedaan !
Alle andere (hoog)zwangeren, morgen nog even een echt warme dag, maar daarna lijkt het toch wat af te gaan koelen. Ik hoop het echt!
Jessie, veel sterkte met je kwaaltjes, klinkt echt heel vervelend. Ik hoop dat alles snel aanslaat.
Luckepuck! Fijn dat alles nog zo potdicht zit. Zijn ze er nou achter wat het geweest zou kunnen zijn?
E.T., volgens mij staat er in elk boek over zwangerschap wel hoe ontzettend moe je de eerste maanden bent. Ik hoor ook eigenlijk van niemand iets anders. Natuurlijk kun je als zwangere vrouw best blijven 'werken' , maar wat heeft je werkgever eraan als je alleen nog maar je uren uit zit te zitten? Ik was echt niet productief de eerste paar maanden, eerder het tegendeel. Ik heb behoorlijk veel stomme fouten gemaakt die heel veel handmatig werk hebben gekost om weer te herstellen. Op een gegeven moment waren al mijn collega's een hele dag bezig om een fout van mij te herstellen. Tel uit je winst. Maar als dat allemaal geen enkele indruk maakt, wat moet je dan nog. Ik begrijp de meeste leidinggevenden wat dat betreft slecht.
Mooi da's 1.
* Grobbenkuiken strekt even de poten, want ik wordt wat stijfjes want het wachten.
Eska meid, heel ffies nog. Morgen wordt het al wat minder warm, dus wie weet, tijd voor een nieuwe wereldburger.
Succes meis!
quote:Volgens de gyn waren het gewoon oefenweeen, alleen dan (gelukkig) zonder resultaat en het waarom hebben ze niet kunnen vinden...
[b]
Luckepuck! Fijn dat alles nog zo potdicht zit. Zijn ze er nou achter wat het geweest zou kunnen zijn?
overigens.. we stijgen best wel snel ineens in het lijstje? toen ik me aanmelde hier stonden we nog bijna onderaan!
Morgen wordt voor ons een spannende dag, dan mag ik een dagje in het ziekenhuis verblijven en afwachten wat er allemaal gaat gebeuren na het verwijderen van de ring die nu nog de baarmoedermond ondersteunt......dus tot later allemaal
Genuivere en bastardhost melden zich een daggie af
quote:Gefeliciteerd Chantal
Op maandag 11 augustus 2003 21:14 schreef Logician het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!!
Ik ben echt helemaal bekafdus ga nu snel weer ff liggen.
Morgen verhaal + foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik ook ff weer! EN GELIJK GOED NIEUWS!!!
Logician en hubbie hartstikke gefeliciteerd met jullie kleine spruit! Geniet ervan, en die snelle bevalling had je na dat wachten en "voorpret" wel verdiend!!
Mn schoonzus heeft nog steeds niets uitgepoept...is vandaag 1 week en 1 dag voorbij haar uitgetelde datum...
Tot zover eerst vanaf deze kant!!
Sterkte meiden!!
quote:Heb je nog even?
Op maandag 11 augustus 2003 23:12 schreef Grobbenkuiken het volgende:
* Grobbenkuiken strekt even de poten, want ik wordt wat stijfjes want het wachten.Eska meid, heel ffies nog. Morgen wordt het al wat minder warm, dus wie weet, tijd voor een nieuwe wereldburger.
Succes meis!
Gisteren mijn laatste bezoekje aan de verloskundige gehad. Vanaf donderdag word ik overgedragen aan de gynaecoloog. Dan wordt met wat contôles bepaald of de baby het nog wel goed heeft daarbinnen, en of mijn lijf het allemaal nog wel trekt.
En we wachten weer braaf af....
* Eska is het best wel zat.
4 augustus, dan mag het idd wel snel komen...:(
Ik kan het me voorstellen dat je het niet echt leuk vindt met dit warme weer
quote:Ik heb ook geen idee wat ik met die steek en ruggesteun moet maar ik kreeg dit op van de kraamzorg dat ik het in huis moest halen. Dus dan doen we dat maar.
Op maandag 11 augustus 2003 13:45 schreef Bright het volgende:
Een steek is een goed idee; waren we dacht ik nog niet opgekomen. Maar een ruggesteun? Verklaar je nader ...
quote:Ja natuurlijk beval ik liever op mijn eigen bed en eigenlijk zijn we dat ook nog steeds van plan. We willen eigenlijk gewoon een matras er bovenop leggen en dan daarop bevallen als het mogelijk is.
Vraagje: Had je niet liever op je eigen bed willen bevallen? Wij hebben nu (nog?) geen waterbed, maar in de toekomst misschien wel. Dan zal vrouwlief ook niet daarop kunnen bevallen. Hoe we daarmee omgaan weten we nog niet.
Luckepuck, goed nieuws!
En nou voorzichtig aan doen he, zodat die voorweeën niet meer terug komen.
ET & Catoot, bij Eva ben ik ook zo ontzettend moe geweest, zo erg zelfs dat ik met 5 maanden zwangerschap moest stoppen met werken. Er waren weinig mensen die het begrepen want je bent niet ziek, je bent alleen zwanger" en "vroeger werkten de vrouwen ook gewoon op het land". Nou dat zal allemaal wel maar ik vond het belangrijker dat ik een gezond kindje kreeg.
Geef maar toe aan je moeheid en probeer boven dit soort bijdehandte opmerkingen te staan.
Genuivere, succes met het weghalen van de ring, wie weet zet de bevalling meteen wel door!
Eska heel veel sterkte! Die laatste loodjes duren voor jou nu wel erg lang.
zow, ben ik nog iemand vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |