Ik begin er nu toch al aardig de pest in te krijgen dat ik nog 3 weken moet wachten voor ik vertrek, de laatste weken duren echt kei lang
luxeproblemen dus
Vaak lijkt de tijd langzama te gaan, maar achteraf merk je dan toch dat de tijd voorbij gevlogen is. Ik weet al jaren dat ik deze reis wil gaan maken en altijd dacht ik "nog zoveel jaar, nog zoveel maanden" en nu ik dan eindelijk over ruim 3 weken vertrek heb ik helemaal niet het idee dat ik die reis nu zo snel ga maken... Vreemd, maar dat gevoel zal vast nog wel komen...
quote:1 sept, en ik vlieg met British Airways en Qantas
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:43 schreef geniuses1975 het volgende:
welke datum vliegen jullie allemaal en met welke maatschapij ?
quote:Ik vlieg 3 September van Amsterdam naar Londen met British midland en van Amsterdam naar Cairns (via Los Angeles) met Air New Zealand...
quote:Haha... Ach dan zit ik op lowlands en vermaak me ook wel
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:52 schreef geniuses1975 het volgende:
Ahh..dan ben ik als eerste..29 augustus Cathay Pacific
Eerst een dag Hong Kong.
Dan naar Sydney en van daar uit met de huurauto naar Port Douglas. Onderweg verblijf ik dan in diverse hotels.
in een vorig topic over aus en nz kwmaen wat outdoor winkels met websites naar voren (dus outdoor winkels in aus en nz)
maar ik kan dat nergens meer vinden
iemand een idee?
quote:18 januari, met Malaysia Airlines
quote:Hoelang ga je weg, heb je al plannen (wat je wilt zien), etc. etc???? Nog even een tijdje wachten, maar geloof me, de tijd vliegt voorbij
Op woensdag 13 augustus 2003 22:24 schreef PurifieR het volgende:[..]
18 januari, met Malaysia Airlines
quote:Ik ga eerst 5 maanden stage lopen bij een webdesign bedrijf in Auckland, daarna een week of 5 door Nieuw-Zeeland rondreizen...waarschijnlijk met de kiwi experience bussen, overnachten in hostels enzo en dan in elke plaats wel zien wat ik doe...ik wil iig naar de Bay of Islands, Rotorua, Waitomo, Wellington, de Marlborough sound, Fox/Franz Josef glaciers, Queenstown (natuurlijk
Op woensdag 13 augustus 2003 22:31 schreef Catkin_ het volgende:[..]
Hoelang ga je weg, heb je al plannen (wat je wilt zien), etc. etc???? Nog even een tijdje wachten, maar geloof me, de tijd vliegt voorbij
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:00 schreef Cat-Active het volgende:
vraagjein een vorig topic over aus en nz kwmaen wat outdoor winkels met websites naar voren (dus outdoor winkels in aus en nz)
maar ik kan dat nergens meer vindeniemand een idee?
quote:
Op woensdag 16 april 2003 07:00 schreef Gumtree het volgende:
ik had nog wat links beloofd van Australische buitensport winkels:Kathmandu heeft winkels verspreid door Australië en Nieuw Zeeland. Goedkoop en goede kwaliteit, wel allemaal een eigen merk.
Paddy Pallin is zeg maar de Australische variant op Bever Sport, Kwaliteit mag een prijs hebben. Veelal merk produkten.
Snowgum is een veredelde scoutshop, veel leuke dingen en vaak met korting. Wel goed rondkijken.
Tipje: met een backpacker kaart (YHA of VIP) krijg je al snel 10% korting op al je aankopen. Kathmandu heeft momenteel de "easter sales" op de website staat een folder, veel fleece gaat weg met meer van 50% korting.
quote:28 Aug. met Qantas airways.
ik heb het gered. Sinds een paar dagen zit ik dus in Melbourne, met een gigantische jet-lag die niet weg lijkt te gaan. De vorige keer heb ik dus helemaal geen last gehad, deze is drie keer zo erg als een normale.
Vannacht voor het eerst redelijk goed geslapen, en wel meteen zo goed dat ik me verslapen heb. Met als gevolg dat ik de eerste team-meeting ruim een uur te laat binnenstapte.
Op dit moment woon ik nog bij een vriend van me in huis, met z'n zessen bevolken we nu 4 slaapkamers. Is op zich best gezellig, ik ken iedereen, maar ik ga morgen op huizenjacht. Ik heb 4 hiuzen gevonden, allemaal direct aan het strand, op twee had ik al een optie, maar gisteren ben ik er nog twee tegengekomen. Morgen dus kijken welke mij het beste bevalt.
Het weer hier is behoorlijk bagger, als je er van uit gaat dat ik net 5 maanden zomer achter de rug heb (maart-mei in australie, juni en juli in europa). Dus dan is 12 graden en een koude wind best ff wennen.
Wie van jullie is er de aankomende maanden in Melbourne te vinden? Een slaapplaats kan ik met wat geluk wel regelen en hier een daar een biertje drinken is natuurlijk ook niet verkeerd.
quote:Rond januari zal ik in melbourne zijn. Een slaapplek zou tegen die tijd niet verkeerd zijn en wat drinken is altijd gezellig...
Op vrijdag 15 augustus 2003 06:32 schreef JSR het volgende:
G'day Fok!Mates,ik heb het gered. Sinds een paar dagen zit ik dus in Melbourne, met een gigantische jet-lag die niet weg lijkt te gaan. De vorige keer heb ik dus helemaal geen last gehad, deze is drie keer zo erg als een normale.
Vannacht voor het eerst redelijk goed geslapen, en wel meteen zo goed dat ik me verslapen heb. Met als gevolg dat ik de eerste team-meeting ruim een uur te laat binnenstapte.
Op dit moment woon ik nog bij een vriend van me in huis, met z'n zessen bevolken we nu 4 slaapkamers. Is op zich best gezellig, ik ken iedereen, maar ik ga morgen op huizenjacht. Ik heb 4 hiuzen gevonden, allemaal direct aan het strand, op twee had ik al een optie, maar gisteren ben ik er nog twee tegengekomen. Morgen dus kijken welke mij het beste bevalt.
Het weer hier is behoorlijk bagger, als je er van uit gaat dat ik net 5 maanden zomer achter de rug heb (maart-mei in australie, juni en juli in europa). Dus dan is 12 graden en een koude wind best ff wennen.
Wie van jullie is er de aankomende maanden in Melbourne te vinden? Een slaapplaats kan ik met wat geluk wel regelen en hier een daar een biertje drinken is natuurlijk ook niet verkeerd.
quote:Ik moet nog wachten tot 18 januari...en heb hetzelfde probleem
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef citygirl het volgende:
Wat hebben jullie een massel ik ga pas eind oktober naar Nieuw Zeeland.
En iedere dag lijkt het verder weg in plaats van dichter bij.
quote:Als je vooruit kijkt lijkt de tijd langzaam te gaan, maar als je achteraf kijkt blijkt het toch best snel te zijn gegaan. Ik ga ineens over 18 dagen al!!! Hoef nog maar t/m vrijdag te werken (en daar heb ik echt geen zin meer in!!!). Toch gaat de tijd zelfs nu nog redelijk snel voorbij...
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:02 schreef citygirl het volgende:
Wat hebben jullie een massel ik ga pas eind oktober naar Nieuw Zeeland.
En iedere dag lijkt het verder weg in plaats van dichter bij.
quote:Heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad. Afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje. Morgen ga ik nog een dagje met mn moeder weg, overmorgen nog met een vriendin en komend weekend nog 3 dagen lowlands (met mn broer en vrienden). Volgende week woensdag vertrek ik al
Op maandag 25 augustus 2003 18:08 schreef Tburg het volgende:
Morgen laatste dag werkenen over precies 1 week vertrekken...... eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |