max payne
Final Fantasy 8 platinum
Spiderman
50 euro +verzendkosten voor alle drie games ( lager ga ik niet ) en als je ze los wilt kopen kan ook maar doe dan een goed bod
quote:15 euro en verzendkosten zijn voor jou
Op woensdag 13 augustus 2003 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
12,50 euro voor FFVIII
quote:15 euro en de verzendkosten zijn voor jou. Hij is toch wel in goede staat hé?
Op woensdag 13 augustus 2003 10:56 schreef Hakkert het volgende:
15 euro en verzendkosten zijn voor jou( Daar heb ik hem ook voor gekocht.. )
quote:Hij is in nieuwstaat... en ik heb niet eerst gezegd 17,50 plus verzendkosten en dan naar 15.. die stap heb ik overgeslagen
Op woensdag 13 augustus 2003 11:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
15 euro en de verzendkosten zijn voor jou. Hij is toch wel in goede staat hé?
quote:Jammer.. suc6 met verder zoeken
Op woensdag 13 augustus 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, no deal. 15 euro incl. verzendkosten is mijn laatste bod.
quote:Ik word nu een beetje moe van je
Op woensdag 13 augustus 2003 21:11 schreef evilmaster het volgende:
haha nog zone topic
quote:Ehm welke heb je liggen
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:29 schreef DinoPK het volgende:
Verder nog ps2 spellen die je zoekt? Vice City wil ik nou 'net' niet kwijt
quote:Mag ik er nog even over nadenken. Even kijken wat DinoPK nog heeft liggen. Anders zijn de beide spellen voor jou.. Mits Tomb Raider natuurlijk origineel en in goede staat is
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:03 schreef inode het volgende:
ik heb tombraider:aod liggen.
Als je Tombraider wilt, gewoon doen. Lekker nieuw spel (dacht dat je die al had, vandaar dat ik eigenlijk reageerde)
quote:Die heb ik ook vandaar dat ik op jou wacht
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:56 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb best veel liggen (zie mijn collectie) maar ik wil natuurlijk niet alles kwijt. De echte toppers hou ik natuurlijk zelf. Kijk maar ff naar de link in mijn sig of er wat bijzit en dan zien we het wel (kans dat ik overal dan nee op zeg is wel groot denk ik)
Als je Tombraider wilt, gewoon doen. Lekker nieuw spel (dacht dat je die al had, vandaar dat ik eigenlijk reageerde)
Maar goed, kijk ff op de ign collectie link en noem daar een reuteltje uit op, misschien dat ik er wel vanaf wil.
quote:Hmm zit niet veel soeps tussen wat ik nog niet heb
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:37 schreef DinoPK het volgende:
hahaha dan ruil je je spellen daar toch niet tegen?Maar goed, kijk ff op de ign collectie link en noem daar een reuteltje uit op, misschien dat ik er wel vanaf wil.
Jammer maar helaas dan, had spiderman op zich wel willen hebben ondanks de camera misere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |