Hopelijk denken meer mensen er zo over en wordt het allemaal wat "leuker".
Niets aan te doen is de standpunt van de mods.
quote:offtopic: Ik erger me aan kleine newbees die groot willen zijn.
Op maandag 11 augustus 2003 15:02 schreef D1ldo het volgende:
Ik erger me aan topics als deze.
Ontopic: Gewoon zonder waarschuwing bannen voor 48 uur.
quote:Maar wel een klein jochie, die met zijn ervaring beter weten moet, dan bagger te posten in serieuze fora
Op maandag 11 augustus 2003 15:07 schreef D1ldo het volgende:
Het woord is newbie en dat ik hier een lage postcount heb betekend niet dat ik een newbie ben, zijn zat andere boards.
quote:Dat betekent het wél.
Op maandag 11 augustus 2003 15:07 schreef D1ldo het volgende:
Het woord is newbie en dat ik hier een lage postcount heb betekend niet dat ik een newbie ben, zijn zat andere boards.
quote:Serieus fora, bagger topic ==> bagger post.
Op maandag 11 augustus 2003 15:08 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Maar wel een klein jochie, die met zijn ervaring beter weten moet, dan bagger te posten in serieuze fora
quote:En dat bepaal jij? Ik lees al Fok! sinds 2000 oid maar post niet. Dat is alleen een beetje moeilijk te bewijzen
Op maandag 11 augustus 2003 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat betekent het wél.
[Dit bericht is gewijzigd door D1ldo op 11-08-2003 15:15]
quote:offtopic: Yep, de ervaring straalt ervan af
Op maandag 11 augustus 2003 15:14 schreef D1ldo het volgende:
[b][i]Goede Muziek![/b][/i]
quote:Moest even een UBB dingeltje in elkaar zetten en had nog een reply venster openstaan, niets met ervaring te maken.
Op maandag 11 augustus 2003 15:15 schreef SliderTPP het volgende:[..]
offtopic: Yep, de ervaring straalt ervan af
quote:Taalkundig ben je ook een n00b
Op maandag 11 augustus 2003 15:14 schreef D1ldo het volgende:
Beargumentatie?
PS je hebt gelijk, loze kreten als 'ik kan al lezen sinds 2000' zijn geen toelaatbaar bewijsmateriaal voor de n00b-inquisitie!
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:25 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Taalkundig ben je ook een n00b
PS je hebt gelijk, loze kreten als 'ik kan al lezen sinds 2000' zijn geen toelaatbaar bewijsmateriaal voor de n00b-inquisitie!
quote:en who cares als daar wel een fout in zou zitten.
Op maandag 11 augustus 2003 15:37 schreef D1ldo het volgende:
Wat bovenstaande poster zei zonder taalfouten. De fout in beargumentatie kan ik even niet vinden.
quote:'Beargumentatie' is geen bestaand Nederlands woord. Het is een contaminatie van 'beargumenteren' en 'argumentatie'.
Op maandag 11 augustus 2003 15:37 schreef D1ldo het volgende:
Wat bovenstaande poster zei zonder taalfouten. De fout in beargumentatie kan ik even niet vinden.
con·ta·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals in 'iem. optelefoneren']
Neem het niet te ernstig; een deel van het Fok-plezier is het pesten van anderen. Het ongefundeerd etiketteren van Fokkers als n00b is daar onlosmakelijk mee verbonden en moet niet persoonlijk worden opgevat
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 14:59 schreef Speed1971 het volgende:
Dit is best een heel leuk forum (seksualiteit) Maar ik erger me groen en geel aan die dwazen die van die lompe opmerkingen plaatsen.
quote:Enige manier om dat nog voor mekaar te krijgen is dit forum niet algemeen toegankelijk te maken.
Ook weet ik dat het voor de mods haast onbegonnen werk is om alles in de gate te houden maar het verhoogd wel het lees plezier van een hoop bezoekers.Hopelijk denken meer mensen er zo over en wordt het allemaal wat "leuker".
Dat wil zeggen, eigenlijk hou je het algemeen toegankelijk, maar zodra er iemand loopt te klooien, is ie voor een jaar, 2 jaar, gelijk weg.
Dan heb je het een poos erg druk denk ik (alle off-topic, alle flauwe puberopmerkingen, alle slowchat verwijderen en al deze mensen dus voor een hele lange tijd verbannen) maar dan heb je iig de kans dat het de kwaliteit van het forum daarna ten goede komt, want ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die hier al niet eens meer posten vanwege het puberale TMF niveau, terwijl het in potentie inderdaad een leuk forum is.
Want zeg nou zelf, als je hier tig topics verkracht is je sanctie 48 uur of een week een ban (in dat laatste geval heb je het al heel erg gemaakt), wie laat zich daar nou door weerhouden?
Gewoon de lat qua tollerantie heel laag, en kwa sanctie heel hoog leggen, anders blijft het dweilen met de kraan open (en dan dus niet ingaan op excuses, en 2e kans en zo, gewoon hard zijn)
quote:Ja, ik krijg ieder wijf plat met mijn eloquentie
Op maandag 11 augustus 2003 16:37 schreef Japi.the.real het volgende:
...En de meeste zeggen dingen die ze niet menen, maar om te laten zien dat ZIJ wel correct zijn en daardoor misschien een lekker wijffie kunnen versieren!!...
Jij hebt een interessant levensbeeld
quote:Ik weet wat een contaminatie is en dat jullie fokkertjes het leuk vinden om usertjes te pesten. Toch is beargumentatie volgens mij geheel geaccepteerd in de spreektaal. En taalfouten neem ik wel hoog op, staat ontzettend dom als iemand zijn moedertaal niet goed onder de knie heeft.
Op maandag 11 augustus 2003 16:43 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
'Beargumentatie' is geen bestaand Nederlands woord. Het is een contaminatie van 'beargumenteren' en 'argumentatie'.
con·ta·mi·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 verkeerde combinatie van verschillende uitdrukkingen [zoals in 'iem. optelefoneren']Neem het niet te ernstig; een deel van het Fok-plezier is het pesten van anderen. Het ongefundeerd etiketteren van Fokkers als n00b is daar onlosmakelijk mee verbonden en moet niet persoonlijk worden opgevat
Gelukkig is dit topic daar géén goed voorbeeld van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |