Aftrap: We gaan met z'n honderden naar de Apenheul
en gaan ons gedragen als gorilla's
Wijntje
We gaan naar een voetbal wedstrijd en trappen de supporters van de tegenstander helemaal in elkaar en we gaan van alles gooien naar de politie!
Of nee, nog beter: we gaan naar een speelgoedwinkel een speelgoeddino aanbidden.
BRILJANT!
We stoppen met het debiel uitmelken van een nu al vervelend concept!
quote:En dan gaan we daarna nog afspreken met die anderen op een veldje, en slaan elkaar helemaal naar de [censuur].
Op maandag 11 augustus 2003 13:44 schreef Jarno het volgende:
Ik weet er 1!We gaan naar een voetbal wedstrijd en trappen de supporters van de tegenstander helemaal in elkaar en we gaan van alles gooien naar de politie!
quote:Indeed.
Op maandag 11 augustus 2003 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:Of nee, nog beter: we gaan naar een speelgoedwinkel een speelgoeddino aanbidden.
BRILJANT!
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:45 schreef Tessje het volgende:
We gaan Erika Terpstra aanbidden terugslepen naar de zee![]()
oldskool style
quote:Oja, iedereen die niet meedoet wordt neergestoken.
Op maandag 11 augustus 2003 13:46 schreef U-lerZzZ het volgende:
We organiseren een massaal protest voor ons dode Marokkaanse broeder. Dat was de reinste vorm van discrimininatie en derhalve kunnen we het flash mobben een positieve wending geven.
quote:Nah, vorige week al gedaan.
Op maandag 11 augustus 2003 13:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of nee, nog beter: we gaan naar een speelgoedwinkel een speelgoeddino aanbidden.
Die gozer van die winkel helemaal flippen zo van: "hé man me dino, wat doe je?"
quote:Verzin hier een hilarische 'flashmob'
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor de laatste keer (hoop ik)"Met heel (actief) Fok! naar een rommelmarkt gaan,
allemaal iets kopen voor €0,50.
Gekochte voorwerp op de grond gooien
Gelijktijdig erop stampen
Gelijktijdig reactie over ons heen laten komen
Gelijktijdig zeggen "Maar ik het het toch gekocht"
Weglopen"Dank u
iedereen die flashmobbing leuk vind moet komen!!!!
ik meld me alvast af...
We komen allemaal op de fiets op hetzelfde tijdstip naar een gracht in amsterdam, en als iemand een signaal geeft gooien we allemaal onze fiets in de gracht. En dan lopen we over die fietsen naar de overkant en dan is het afgelopen.
quote:NEuken?
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Lekker.
quote:O wacht... jij bent het..
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
NEuken?
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:45 schreef Jarno het volgende:
Ik weet er nog 1!We stoppen met het debiel uitmelken van een nu al vervelend concept!
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 11-08-2003 13:57]
quote:als pre-flashmob-flashmob kunnen we op hetzelfde tijdstip dan op CS een fiets stelen...
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
*briljante flashmob alert*We komen allemaal op de fiets op hetzelfde tijdstip naar een gracht in amsterdam, en als iemand een signaal geeft gooien we allemaal onze fiets in de gracht. En dan lopen we over die fietsen naar de overkant en dan is het afgelopen.
We vormen een leger, houden razia's door heel Amsterdam, zetten alle Joden die we vinden op de trein om zich te douchen in Duitsland, experimenteren een beetje met het creëren van een "bovenmens" en gaan net zolang door tot de hele wereld tot ons derde rijk behoort.
En dan is het afgelopen en gaat iedereen weer naar huis
quote:Je bruist wel van de goede ideeën hè
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
*briljante flashmob alert*We komen allemaal op de fiets op hetzelfde tijdstip naar een gracht in amsterdam, en als iemand een signaal geeft gooien we allemaal onze fiets in de gracht. En dan lopen we over die fietsen naar de overkant en dan is het afgelopen.
quote:Je vergeet het zelfmoord plegen in een bunker!
Op maandag 11 augustus 2003 14:00 schreef NoNetWork het volgende:
Heb op zich wel een goede, maar dan moet er wel animo voor zijn:We vormen een leger, houden razia's door heel Amsterdam, zetten alle Joden die we vinden op de trein om zich te douchen in Duitsland, experimenteren een beetje met het creëren van een "bovenmens" en gaan net zolang door tot de hele wereld tot ons derde rijk behoort.
quote:Tssssk. Dat duurt zeker 5 jaar.
Op maandag 11 augustus 2003 14:00 schreef NoNetWork het volgende:
Heb op zich wel een goede, maar dan moet er wel animo voor zijn:We vormen een leger, houden razia's door heel Amsterdam, zetten alle Joden die we vinden op de trein om zich te douchen in Duitsland, experimenteren een beetje met het creëren van een "bovenmens" en gaan net zolang door tot de hele wereld tot ons derde rijk behoort.
quote:hilarisch toch?
Op maandag 11 augustus 2003 14:01 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Tssssk. Dat duurt zeker 5 jaar.
.
quote:Je blijft altijd mensen houden die een ludiek idee weer moeten overdrijven
Op maandag 11 augustus 2003 14:00 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Je vergeet het zelfmoord plegen in een bunker!
quote:minder
Op maandag 11 augustus 2003 13:44 schreef nightfall het volgende:
we gaan met ze'n allen naar de serverruimte waar de fok!server staat, en pissen um allemaal tegelijk onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |