quote:Ik kan me alleen niet voorstellen dat het moeilijk is om daar artiesten voor te vinden. Ranja kon er met moeite 3 vinden....
Op woensdag 13 augustus 2003 10:14 schreef naar het volgende:
Allemaal 'anoniem' meegedaan op een nummer van iemand anders?
quote:inderdaad. dat was het dus ook niet.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:21 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat het moeilijk is om daar artiesten voor te vinden. Ranja kon er met moeite 3 vinden....
quote:nee, dat is wat te letterlijk mijn hint geinterpreteerd
Op woensdag 13 augustus 2003 10:28 schreef Bimmel het volgende:
Ze hebben allemaal clips in een "filmische trend" ??
quote:Niet geschoten....
Op woensdag 13 augustus 2003 10:30 schreef ranja het volgende:[..]
nee, dat is wat te letterlijk mijn hint geinterpreteerd
quote:Er zijn in dat jaar ook wel meer dan 3 nr. 1 hits geweest vrees ik...
Op woensdag 13 augustus 2003 10:35 schreef Beernsi het volgende:
Euh, laat me nog eens gokken.
Prince, Wham! en Paul Young hebben alle 3 in 1985 op de nr.1 positie in de top40 gestaan.
quote:ranja is druk, heeft zich in FTR-triv ook al ruim een uur niet meer laten zien
Op woensdag 13 augustus 2003 11:42 schreef Gambolputty het volgende:
Ranja?Hallo?
quote:nee, dat is veel te ver gezocht
Op woensdag 13 augustus 2003 11:05 schreef Gambolputty het volgende:
Betreft het iets met nummers van de artiesten of is het zoiets als " de cameraman van Purple Rain heeft ook de clips van Paul Young gefilmd en het huwelijk van Herman Brood?"
quote:Maar zit 't 'm dan wel in hits/nummers van de artiesten?
Op woensdag 13 augustus 2003 11:59 schreef ranja het volgende:[..]
nee, dat is veel te ver gezocht
quote:Helemaal mee eens. Duurt me eigenlijk al weer te lang.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:13 schreef againstthegrain het volgende:
Geef even wat meer hints, voordat we de hele middag zoet zijn met één vraag
Dus: Herman Brood, want die heeft niks met die vrouw gedaan?
quote:niet goed, echter dit komt wel weer dichter in de buurt dan alles tot nu toe
Op woensdag 13 augustus 2003 12:16 schreef Riert het volgende:
Dat vrouwtje in Come Back and Stay van Paul Young lijkt wel op een van die Prince dames en die vind ik wel bij Wham passen.Dus: Herman Brood, want die heeft niks met die vrouw gedaan?
Maar goed ik maak ervan: een familielid in een van de clips? En dan Herman Brood niet
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:16 schreef Riert het volgende:
Lekkere tips. Mijn gedachten gaan nu richting kindersex en incest.
Bij Paul Young is het niet alleen dat nummer overigens. Evenmin bij Wham!. Eigenlijk heeft het ook niks met de liedjes zelf te maken
edit: Bedankt Gambolputty, er moet een 'odd one out' gekozen worden. Ik gok dan op Paul Young, daarbij waren ze niet vast maar eenmalig. Brood had natuurlijk de Bombita's
[Dit bericht is gewijzigd door naar op 13-08-2003 13:37]
quote:Laat ik het maar goed rekenen, je hebt de goeie er uit gehaald en alle duo's genoemd die ik wilde horen.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:32 schreef naar het volgende:
Allemaal twee min of meer vaste achtergrondzangeressen gehad? Wham! had Pepsi & Shirley, Prince had Wendy & Lisa (hit: Lolly Lolly) eb voor de rest zal het ook wel gelden.edit: Bedankt Gambolputty, er moet een 'odd one out' gekozen worden. Ik gok dan op Paul Young, daarbij waren ze niet vast maar eenmalig. Brood had natuurlijk de Bombita's
Maar ok, naar +1.
quote:Goed dat je de hint begreep. 't leek me tamelijk onwaarschijnlijk dat Brood er niet bijhoorde omdat ie zo onwaarschijnlijk is.
Op woensdag 13 augustus 2003 13:32 schreef naar het volgende:
Allemaal twee min of meer vaste achtergrondzangeressen gehad? Wham! had Pepsi & Shirley, Prince had Wendy & Lisa (hit: Lolly Lolly) eb voor de rest zal het ook wel gelden.edit: Bedankt Gambolputty, er moet een 'odd one out' gekozen worden. Ik gok dan op Paul Young, daarbij waren ze niet vast maar eenmalig. Brood had natuurlijk de Bombita's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |