Deze man had zijn grootste hits begin jaren 80, bleef daarna braaf albums uitbrengen maar had geen hits meer (geloof ik). Denk Sky Radio.
Ik ben een dik half uurtje weg.
Op deze foto is hij wellicht wat beter herkenbaar:
quote:![]()
was far and away the biggest new star of 1980, virtually defining adult contemporary radio with a series of smoothly sophisticated ballads including the chart-topping "
"; seemingly as quickly as he shot to fame, however, his star descended, although he continued recording and touring for years to come. Born
Geppert in San Antonio, TX on May 3, 1951,
first surfaced in the Austin-based cover band Flash before signing a solo contract with Warner Bros. in the autumn of 1978.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:13 schreef ranja het volgende:
Na lang denken (en ondertussen tv kijken)... Christopher Cross? Daar was wel zoiets mee volgens mij.
Zijn grootste hit "Sailing" kan je zo'n beetje elke dag horen op Sky Radio
ranja + 1
Herman Brood
Paul Young
Prince
Wham!
alvast 2 antwoorden afkeuren: het is niet:
- herman brood omdat die dood is
- Wham! omdat dat een duo is
maar wat dan wel?
quote:hm nee. de 3 die er wel bijhoren zijn bijna de enige waarvoor dit geldt. ik had in elk geval moeite 3 'goeien' te vinden
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:44 schreef Venkman het volgende:
Prince omdat hij de enige is die nog optreed?
quote:Paul Young heeft na de 80's ook weinig meer gedaan op een duetje na. Niet wat ik zoek dus.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:55 schreef Venkman het volgende:
Wham!? Omdat de anderen meer dan 1 decenium bestonden / bestaan als artiesten?
De rest is (al dan niet verplicht door omstandigheden) gestopt.
quote:dat zei Venkman ook al, was toen niet goed.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:04 schreef Beernsi het volgende:
Prince is de enige die nog optreedt.De rest is (al dan niet verplicht door omstandigheden) gestopt.
quote:Ja maar het is lastig te bedenken waarom het lastig is om er maar 3 te vinden.
Op woensdag 13 augustus 2003 09:59 schreef ranja het volgende:
Hm, is het te ver gezocht? Onthoud dat het lastig is voor de 3 die wel goed zijn namen te bedenken. Ik kan ook nog even geen namen geven waarvoor het ook geldt.
Het sluit wel een boel uit, dat wel.
Ik denk dan ff aan Elton John, Eros Ramazzotti en Henny Vrienten alhoewel Wham! dat niet was maar George Michael
je komt wel een ietsjepietsje dichter in de buurt.
quote:Oja, moet wel zeggen dat ik pas hier van het bestaan van die plaat hoorde.
Op woensdag 13 augustus 2003 10:11 schreef ranja het volgende:
Prince & Sheena Easton - Arms or Orion.
Niet goed dusje komt wel een ietsjepietsje dichter in de buurt.
quote:behalve 1
Op woensdag 13 augustus 2003 10:14 schreef naar het volgende:
Allemaal 'anoniem' meegedaan op een nummer van iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |