abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:35:22 #1
63376 Glad
Altijd gladgeschoren
pi_12352299
Ik heb me vandaag ingeschreven voor de Dam to Damloop. Een loop van 16 kilometer van Amsterdam naar Zaandam. Dit is de eerste trimloop waar ik aan meedoe en nu ben ik erg nieuwsgierig naar wat me te wachten staat. Zijn er collegahardlopers met ervaringen, tips en wetenswaardigheden?
Xnapper nix van!
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:44:55 #2
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_12352458
Tips? Trainen

Afhankelijk van het weer kun je een vuilniszak met gaten o.i.d. meenemen voor als je staat te wachten aan de start, als alternatief windjack. Dat kan best koud zijn als het lang duurt.
Langs de route staat er op verschillende plaatsen drinken. Ook staan er veel mensen aan te moedigen onderweg. Goed voor een morele opkikker.

Wat mij betreft is het een van de leukste routes met een prima sfeertje.

Het is makkelijk om het niet te doen.
pi_12352531
IJ-tunnel sucks.
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:09:00 #4
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_12352945
Probeer zo vooraan mogelijk te starten, het is beter om ingehaald te worden dan om te moeten inhalen. Zeker in de ijtunnel..... Was afgelopen keer helemaal gesloopt, door het trage tempo (was ook een van de laatste die starte) hihihiih kwam hard aangelopen vanaf ergens helemaal achter het centraal station, omdat we daar maar uit de auto waren gesprongen en zijn gaan rennen....
  maandag 11 augustus 2003 @ 22:22:14 #5
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_12366660
Trainen

5 jaar gelden 1x meegedaan, daarna gezworen um nooit meer te lopen. Na 11 soepel kilometers kwam ik deze man tegen: En dan is het nog een end tot de finish..

In de IJ-tunnel was ik continu bezig tussen de langzameren door te slalommen, erg vermoeiend. Heb op gegeven moment het "stoepje" a/d zijkant maar gepakt, en dat liep redelijk door..

Voordeel, ook als je langzaam bent: je haalt altijd een hele hoop mensen in.

Wel fantastisch overal staan mensen je aan te moedigen, super sfeer errug gezellig, de laatste kilometer wordt je gedragen door de juichende menigte..

begin nu toch wel weer te twijfelen om um nog een keer te doen..

Veel Plezier !

pi_12915887
Heb wel interesse om mee te doen dit jaar. De 21e was het toch? Ik heb momenteel echter een knieblessure dus moet even kijken hoe we dat gaan regelen. Is inschrijven nog mogelijk.
Wilde eigenlijk zondag Ten Miles in Tilburg gaan doen. Ik wacht nog even denk ik
  woensdag 3 september 2003 @ 16:09:42 #7
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_12917502
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:54 schreef Rulin het volgende:
Heb wel interesse om mee te doen dit jaar. De 21e was het toch? Ik heb momenteel echter een knieblessure dus moet even kijken hoe we dat gaan regelen. Is inschrijven nog mogelijk.
Wilde eigenlijk zondag Ten Miles in Tilburg gaan doen. Ik wacht nog even denk ik
knieblessure
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_12918998
lol
heb me naar aanleiding van dit topic maar ingeschreven
ben wel een wandelaar, dus ervaring zou er al moeten zijn.....
(wanneer ik loop, loop ik gemiddeld 22 km met bepakking)
pi_12942444
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')