Afhankelijk van het weer kun je een vuilniszak met gaten o.i.d. meenemen voor als je staat te wachten aan de start, als alternatief windjack. Dat kan best koud zijn als het lang duurt.
Langs de route staat er op verschillende plaatsen drinken. Ook staan er veel mensen aan te moedigen onderweg. Goed voor een morele opkikker.
Wat mij betreft is het een van de leukste routes met een prima sfeertje.
5 jaar gelden 1x meegedaan, daarna gezworen um nooit meer te lopen. Na 11 soepel kilometers kwam ik deze man tegen:
En dan is het nog een end tot de finish..
In de IJ-tunnel was ik continu bezig tussen de langzameren door te slalommen, erg vermoeiend. Heb op gegeven moment het "stoepje" a/d zijkant maar gepakt, en dat liep redelijk door..
Voordeel, ook als je langzaam bent: je haalt altijd een hele hoop mensen in. ![]()
Wel fantastisch overal staan mensen je aan te moedigen, super sfeer errug gezellig, de laatste kilometer wordt je gedragen door de juichende menigte..
begin nu toch wel weer te twijfelen om um nog een keer te doen..
Veel Plezier !
quote:knieblessure
Op woensdag 3 september 2003 14:54 schreef Rulin het volgende:
Heb wel interesse om mee te doen dit jaar. De 21e was het toch? Ik heb momenteel echter een knieblessure dus moet even kijken hoe we dat gaan regelen. Is inschrijven nog mogelijk.
Wilde eigenlijk zondag Ten Miles in Tilburg gaan doen. Ik wacht nog even denk ik
hier verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |