* Dagobert is weer helemaal tot rust gekomen en heeft het gevoel dat hij weer helemaal in staat is om het Hotel te runnen.
Pisca, heb je zin om morgen mee naar het Hotel te gaan? Ik denk dat ik wel weer uitgerust genoeg ben en ik kan Marlo ook neit zolang alleen laten natuurlijk.
Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan?
* De twijfel zweeft om hem heen, hij weet het nog niet. Dagobert zet een pot thee en gaat even naar Pisca toe. Als hij halverwege de trap is weet hij het.
Ik ga!
* Dagobert brengt snel een kopje thee naar Pisca en vertrekt dan.
Hoi Pisca
Hoe gaat het nu met je?
Waarom zou ik anders hier zijn.
* Dagobert kruipt bij Pisca in bed en gaat tegen dr aan liggen.
Wel snel weer beter worden hoor
* Dan vallen ze samen in slaap
Zullen we naar het Hotel gaan? Dan kan ik voo rje blijven zorgen zolang je ziek bent en toch ook Marlo een beetje helpen. Die zielepoot moet nu alles alleen doen.
We kunnen daar ook bets wonen toch?
Hai LWaS!!
Tijd niets van je gehoord, hoe staat het met ons onderzoek??
na twee weken ga ik Shia maar uit de tuinen halen want dat heeft blijkbaar geen zin, hoor ik nog van je??
Liefs Equilan
* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.
Hoi
Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?
quote:Hoi liefje
Op maandag 15 oktober 2001 20:04 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert is de laatste dagen bij het bed van Pisca gebleven om haar te verzorgen. Sinds vandaag ziet ze er weer vrolijk uit en heeft ze ook nergens last meer van.* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.
Hoi
Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?
* Pisca pakt een dik boek uit de kast en geeft het aan Dago.
Hier staat ook heel veel in over Sylfides, lees jij het even door dan ook ?
Hij leest het bericht door en besluit om eerst wat te drinken en te eten te nuttigen,m en dan contact met Equilan op te nemen.
Heel de situatie rond Beer is zo meoilijk en verwarredn
Wie zou dat zijn?
LWaS misschien?
* Pisca trekt haar schouders op, ze is geboeid door het boek dat ze leest en kan haar aandacht nu niet ergens anders aan geven.
* Dagobert besluit dan ook maar verder te gaan. Als er iemand is die LWaS als eerste tegen moet komen is Pisca het.
* Dagobert rent naar beneden en speod zich richting zijn hotel. Daar aangekomen ziet hij dat het Smulaapje in brand staat.
FAAAAAAT!!
Zo, hier kan ik tenminste ook echt gelukkig zijn.
* Marlo komt de kamer binnen en zijn magische krachten vloeien weg uit zijn lichaam.
Zo, nu kan ik ongestoord beest zijn
* Dagobert gaat de studeerkamer binnen enbegroet Pisca met een omhelzing.
Wat heb ik jou gemist de laatste tijd. Ik had nooit bij je weg moeten gaan
Heb je al wat meer ontdekt over je achtergrond? Ben je nou eindelijk een keer klaar met studeren?
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb jij hier de hele tijd gezeten toen ik weg was?
Dan is het namelijk tijd voor wat ontspanning
Hoi lieverd
Je liet me schrikken
Ik was zo in gedachten verzonken.
Ik ben heel veel van mijn achtegrond en die vasn mijn moeder te weten gekomen.
Maar ontspanning ? Wat bedoel je met ontspanning
* en pisca kijkt Dago ondeugend aan
* Dagobert gaat achter Pisca staan en tilt haar op.
Je bent lief!
Hallo, wat kom je hier doen?
Hai, Marlo was het toch?? Ik ben Gandalf, ken je mij ook nog?? Ik ben de draak van Equilan en die wordt nu gevangen gehouden door een monster!! Ik dacht dat de mensen van dit kasteel misschien wel konden helpen....
* Opeens realiseert Gandalf zich dat hij Equilan niet meer in nood voelt.. het lijkt wel alsof ze niet meer gevangen is!! De draak concentreert zich en ziet Equilan door het bos naar haar toren lopen.
He ze is vrij!! Maar ze is erg verdrietig want Herne is dood Is die mevrouw er niet meer die hier vroeger woonde??
[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 08-11-2001 12:26]
quote:Die ketel stond achter de troon van die enge man, ik ging met de ketel naar die vrouw. Toen ik terug kwam in het bos was die ketel weg. Ik denk dat die vrouw wel kan helpen, ze kwam erg aardig over.
Op donderdag 08 november 2001 12:25 schreef Draak het volgende:
O dat is niet zo leuk allemaal. Maar die lieve mevrouw had een genezende gave? Misschien kan zij Equilan wel helpen. Weet je nog waar die ketel staat? Daarna zal ik er over ophouden goed??
* Marlo vindt nu wel weer genoeg en zegt doei doei tegen de draak en loopt weer naar boven. Van boven aan de trap roept hij nog:
LWaS is er niet en Wilgje ook niet. Pisca is hard aan het studeren en wil denkik niet gestoord worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |