abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 20:02:45 #151
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1857157
* Dagobert heeft met Pisca de afgelopen dagen in pure rust en eenzaamheid geeefd. Niemand heeft hen gestoord en LWaS en Hermes zijn ook nog steeds niet weer thuis.

* Dagobert is weer helemaal tot rust gekomen en heeft het gevoel dat hij weer helemaal in staat is om het Hotel te runnen.

Pisca, heb je zin om morgen mee naar het Hotel te gaan? Ik denk dat ik wel weer uitgerust genoeg ben en ik kan Marlo ook neit zolang alleen laten natuurlijk.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 10 oktober 2001 @ 16:00:24 #152
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1864182
* Dagobert loopt onrustig door het kasteel. Vandaag zou hij terug gaan naar het Hotel en juist nu heeft Pisca een griepje opgelopen.

Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan?

* De twijfel zweeft om hem heen, hij weet het nog niet. Dagobert zet een pot thee en gaat even naar Pisca toe. Als hij halverwege de trap is weet hij het.

Ik ga!

* Dagobert brengt snel een kopje thee naar Pisca en vertrekt dan.

donderdag 11 oktober 2001 @ 19:05:43 #153
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1875544
* Dagobert komt weer thuis na een dagje van afwezigheid. Hij zetr een potje thee en loopt daarmee naar boven.

Hoi Pisca
Hoe gaat het nu met je?

donderdag 11 oktober 2001 @ 23:19:33 #154
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_1878580
het gaat al een stuk beter liefurd
Kom je me wel even gezelschap houden nu ?
Vandaag is de dag...!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 23:30:32 #155
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1878696
Tuurlijk

Waarom zou ik anders hier zijn.

* Dagobert kruipt bij Pisca in bed en gaat tegen dr aan liggen.

Wel snel weer beter worden hoor

* Dan vallen ze samen in slaap

vrijdag 12 oktober 2001 @ 19:48:09 #156
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1884647
Zeg schatje,

Zullen we naar het Hotel gaan? Dan kan ik voo rje blijven zorgen zolang je ziek bent en toch ook Marlo een beetje helpen. Die zielepoot moet nu alles alleen doen.
We kunnen daar ook bets wonen toch?

maandag 15 oktober 2001 @ 14:31:29 #157
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1906348
* Gandalf en Equilan komen aangevlogen. Zoals altijd landt Gandalf vlak voor de poort en Equilan trekt eens flink aan de bel.
Elfensex is superspannend...
  maandag 15 oktober 2001 @ 14:46:01 #158
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1906476
* Na een tijd gewacht te hebben hangt Equilan een briefje op de deur en vertrekt weer.

Hai LWaS!!

Tijd niets van je gehoord, hoe staat het met ons onderzoek??
na twee weken ga ik Shia maar uit de tuinen halen want dat heeft blijkbaar geen zin, hoor ik nog van je??

Liefs Equilan

maandag 15 oktober 2001 @ 20:04:33 #159
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1909654
* Dagobert is de laatste dagen bij het bed van Pisca gebleven om haar te verzorgen. Sinds vandaag ziet ze er weer vrolijk uit en heeft ze ook nergens last meer van.

* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.

Hoi

Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?

dinsdag 16 oktober 2001 @ 08:49:53 #160
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_1913915
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 20:04 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert is de laatste dagen bij het bed van Pisca gebleven om haar te verzorgen. Sinds vandaag ziet ze er weer vrolijk uit en heeft ze ook nergens last meer van.

* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.

Hoi

Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?

Hoi liefje
Ik ben niet alleen op zoek naar dingen over me moeder, maar aangezien ik en hermesok deels sylfide zijn, wil ik graag weten wat dat precies inhoudt...
DSus als je me wil helpen graag...

* Pisca pakt een dik boek uit de kast en geeft het aan Dago.
Hier staat ook heel veel in over Sylfides, lees jij het even door dan ook ?

Vandaag is de dag...!
  FOK!fossiel dinsdag 16 oktober 2001 @ 08:54:20 #161
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1913925
* LWaS komt aangeslenterd bij het kasteel..
Hij loopt de loopbrug op en de poort opent zich van zelf...
Hij plukt een briefje van de deur af, en ploft op de bank in de ridderzaal...

Hij leest het bericht door en besluit om eerst wat te drinken en te eten te nuttigen,m en dan contact met Equilan op te nemen.
Heel de situatie rond Beer is zo meoilijk en verwarredn

dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:45:22 #162
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1916842
* Dagobert is samen met Pisca druk aan het lezen als ze iemand horen binnenkomen.

Wie zou dat zijn?
LWaS misschien?

* Pisca trekt haar schouders op, ze is geboeid door het boek dat ze leest en kan haar aandacht nu niet ergens anders aan geven.

* Dagobert besluit dan ook maar verder te gaan. Als er iemand is die LWaS als eerste tegen moet komen is Pisca het.

woensdag 17 oktober 2001 @ 17:09:43 #163
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1930329
* Onderweg naar huis loopt equilan nog maar even bij LWaS langs. De poort is dicht maar het briefje is weg. Ze klopt op de poort en blijft een tijdje staan wachten. Als er niemand komt haalrt ze haar schouders op en vervolgt haar weg naar huis.
Ach, als het goed is heeft LWaS iig mn briefje gelezen, dus dat komt wel in orde
  maandag 29 oktober 2001 @ 19:41:54 #164
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2034936
* Vanuit de studeerkamer ziet Dagobert een grote wolk rook opstijgen vanf de kust.
Owjee, brand!

* Dagobert rent naar beneden en speod zich richting zijn hotel. Daar aangekomen ziet hij dat het Smulaapje in brand staat.

FAAAAAAT!!

maandag 5 november 2001 @ 22:57:52 #165
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2096616
* Marlo is nog altijd even verdrietig en loopt naar boven, naar zijn vriendjes en vriendinnetjes die hij al een tijd niet meer heeft gezien.

Zo, hier kan ik tenminste ook echt gelukkig zijn.

* Marlo komt de kamer binnen en zijn magische krachten vloeien weg uit zijn lichaam.

Zo, nu kan ik ongestoord beest zijn

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:02:02 #166
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2105877
* Dagobert komt verward door zijn emoties bij zijn nieuwe huis aan. Daar ziet hij in de studeerkamer nog een lampje branden, verder is het donker. Dagobert wenst een dienblad met wat te drinken en wat knabbels en loopt naar boven.

* Dagobert gaat de studeerkamer binnen enbegroet Pisca met een omhelzing.

Wat heb ik jou gemist de laatste tijd. Ik had nooit bij je weg moeten gaan

Heb je al wat meer ontdekt over je achtergrond? Ben je nou eindelijk een keer klaar met studeren?
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb jij hier de hele tijd gezeten toen ik weg was?
Dan is het namelijk tijd voor wat ontspanning

woensdag 7 november 2001 @ 10:57:07 #167
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_2109737
* Pisca kijkt vanuit de boeken, waarin ze diep in verdachten verzoneken leest, verschrikt op

Hoi lieverd
Je liet me schrikken
Ik was zo in gedachten verzonken.
Ik ben heel veel van mijn achtegrond en die vasn mijn moeder te weten gekomen.

Maar ontspanning ? Wat bedoel je met ontspanning
* en pisca kijkt Dago ondeugend aan

Vandaag is de dag...!
  woensdag 7 november 2001 @ 10:58:49 #168
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2109754
Nou, kijk, jij bent nu al dagen achtereen aan het lezen. Er is meer dan dat in het leven.

* Dagobert gaat achter Pisca staan en tilt haar op.

Je bent lief!

donderdag 8 november 2001 @ 10:32:37 #169
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2120296
* Gandalf komt het terrein opgerend, buiten zichzelf van verdriet. De arme draak is volledig van de kaart en kan haast niet meer logisch nadenken. Maar dit kasteel, daar woonde een goede vriendin en vriend van zijn godin, misschien dat zij haar kunnen helpen!!
Hij gooit zijn hoofd achterover en brult... nu maar hopen dat iemand hem gehoord heeft.
  donderdag 8 november 2001 @ 10:42:27 #170
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2120369
* Marlo schrikt van het lawaai beneden. Hij had besloten om weer dier te worden en zich niet meer met de mensenwereld te bemoeien, maar dit klinkt als een dier in nood. Hij sluipt voorzichtig de trap af en zit dan een kleine draak staan.

Hallo, wat kom je hier doen?

donderdag 8 november 2001 @ 10:56:12 #171
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2120484
* Gandalf kijkt raar op als niet Wilgje of LWaS verschijnen, maar een klein beestje. Maar wacht, dit beestje kent hij!! Was dat vroeger niet ee soort broertje van hem?? Volgens hem hebben ze nog samen gespeeld... Maar goed, nu serieuze zaken..

Hai, Marlo was het toch?? Ik ben Gandalf, ken je mij ook nog?? Ik ben de draak van Equilan en die wordt nu gevangen gehouden door een monster!! Ik dacht dat de mensen van dit kasteel misschien wel konden helpen....

* Opeens realiseert Gandalf zich dat hij Equilan niet meer in nood voelt.. het lijkt wel alsof ze niet meer gevangen is!! De draak concentreert zich en ziet Equilan door het bos naar haar toren lopen.

He ze is vrij!! Maar ze is erg verdrietig want Herne is dood Is die mevrouw er niet meer die hier vroeger woonde??

[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 08-11-2001 12:26]

donderdag 8 november 2001 @ 10:57:49 #172
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2120495
Ik weet neit waar die vrouw is. Die tempel is eng, ik was daar ook. Toen ik wilde vluchten belande ik prongeluk in een ketel. Toen kwam er een lieve vrouw en toen was ik plotaseling in het bos. Ze had iets over genezende gaven.
Maar het was zo eng, ik heb het er liever niet over als je het neit erg vindt.
  donderdag 8 november 2001 @ 12:25:20 #173
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2121405
O dat is niet zo leuk allemaal. Maar die lieve mevrouw had een genezende gave? Misschien kan zij Equilan wel helpen. Weet je nog waar die ketel staat? Daarna zal ik er over ophouden goed??
  donderdag 8 november 2001 @ 13:22:18 #174
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_2121991
quote:
Op donderdag 08 november 2001 12:25 schreef Draak het volgende:
O dat is niet zo leuk allemaal. Maar die lieve mevrouw had een genezende gave? Misschien kan zij Equilan wel helpen. Weet je nog waar die ketel staat? Daarna zal ik er over ophouden goed??
Die ketel stond achter de troon van die enge man, ik ging met de ketel naar die vrouw. Toen ik terug kwam in het bos was die ketel weg. Ik denk dat die vrouw wel kan helpen, ze kwam erg aardig over.

* Marlo vindt nu wel weer genoeg en zegt doei doei tegen de draak en loopt weer naar boven. Van boven aan de trap roept hij nog:

LWaS is er niet en Wilgje ook niet. Pisca is hard aan het studeren en wil denkik niet gestoord worden.

donderdag 8 november 2001 @ 13:35:15 #175
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2122104
* Gadalf kijkt Marlo sip na. Hij begrijpt heus wel dat Marlo het vervelend vind, maar Gandalf moet natuurlijk wel zijn godin helpen!!
Nouja nu Equilan weer thuis zit en hij informatie heeft over die vrouw, kan hij het beste maar weer naar de toren gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')