abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12347092
Die andere was eerder, maar d'r zijn nu genoeg Feyenoord-topics door ajacieden geopend. Dat grapje was leuk, nu niet meer. En zeker niet met van die domme titels...
pi_12347141
zit je weer je sesamstraat videobanden te bekijken loek?
dag bert, dag ernie
pi_12347152
quote:
VAN MARWIJK HOUDT VERTROUWEN

De voorbereiding zit er voor Feyenoord nagenoeg op, trainer Bert van Marwijk kon een eerste tussenbalans over zijn elftal opmaken. We zijn natuurlijk nog niet klaar voor de competitie, zei hij tegen het naar Engeland meegereisde journaille. Er is weinig tijd, maar we zullen er alles aan doen om er zondag tegen NEC te staan, want genoeg spelers kunnen het verschil maken. Maar ik weet ook dat we die tijd niet krijgen.
Een week voor de competitiestart had Feyenoord weinig tegen Portsmouth in te brengen. Van Marwijk kon dus over het algemeen niet tevreden zijn: Fysiek hebben we het vandaag afgelegd. En te veel jongens gaven vandaag niet thuis. Song sukkelt al weken met zijn vorm en Lazovic speelde zijn slechtste wedstrijd tot nu toe. Als zij weer op niveau zijn, gaat het beter. Maar alle aanvallers waren vandaag niet gevaarlijk. Ik ben wel blij dat Kees een vrijwel volledige wedstrijd heeft kunnen spelen en ook over Peter van den Berg ben ik positief.

Kees van Wonderen keert voorlopig terug op zijn vertrouwde plek op het middenveld. Een logische keuze, vindt de coach. Als je kijkt naar de mogelijkheden van mijn ploeg op dit moment, is hij diegene die deze rol het beste kan invullen. Je ziet al dat ik weinig kan wisselen omdat ik hiervoor de spelers niet heb. Aan de andere kant is het goed dat deze jongens nu veel met elkaar samenspelen. Daarom ben ik blij dat Kees dit duel bijna uit heeft kunnen spelen.
pi_12347166
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:42 schreef Fulton het volgende:
zit je weer je sesamstraat videobanden te bekijken loek?
. Oh ja, ik zou ze je morgen teruggeven he?
pi_12347255
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:40 schreef Loek-B het volgende:
Die andere was eerder, maar d'r zijn nu genoeg Feyenoord-topics door ajacieden geopend. Dat grapje was leuk, nu niet meer. En zeker niet met van die domme titels...
Wat is dit nou weer voor een gejank?

Ten eerste werden er ook door niet Ajacieden Ajax topics geopend.
Ten tweede is het toch niet dom om te beweren dat Van Marwijk moet blijven. Ik denk dat feyenoord nu het meest gebaat is bij rust en stabiliteit. Komt nog eens bij dat als het bestuur van feyenoord wel van Marwijk gaat wegsturen in de loop van het seizoen dat ze dan echt heel dom zijn. Eerst van Marwijk een overstap beletten naar Schalke en hem dan na een paar maanden eruit knikkeren. Maar ja, then again, het is natuurlijk feyenoord waar we het over hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 11-08-2003 00:48]

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12347292
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:46 schreef Speed1971 het volgende:
bla
Je wilt gewoon dat Feyenoord nog dieper in de shit zakt he? . .
pi_12347372
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:48 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Nee. Is slecht voor het Nederlands voetbal. Ik zou echt gaan flippen als het alleen maar tussen AJAX en PSV zou gaan. feyenoord moet in de top drie blijven. Met soms een uitstapje naar de top zes
pi_12347399
Ik laat deze open en sluit de andere.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12347415
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:48 schreef Loek-B het volgende:

[..]

wie niet?
pi_12347508
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:51 schreef golfer het volgende:
Ik laat deze open en sluit de andere.
Tuurlijk golfer. But I never forget, you remember that, okay....
  maandag 11 augustus 2003 @ 00:56:14 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12347542
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:55 schreef Speed1971 het volgende:

Ik ook niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12347598
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Don't blame Golfer!
Als je een normale titel had gedaan, had ik deze niet geopend... Maar die titel was gewoon om de Feyenoorders op de kast te jagen.

Iedere mafkees ziet dat Bert Feyenoord geen goed meer doet/gaat doen. Er moet idd ook rust komen ja, maar een nieuwe frisse wind is nog harder nodig...

En Golfer sloot de jouwe alleen omdat hier al meer posts in stonden, en dus precies wat hij als mod moet doen.

pi_12347717
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:58 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Don't blame Golfer!
Als je een normale titel had gedaan, had ik deze niet geopend... Maar die titel was gewoon om de Feyenoorders op de kast te jagen.Iedere mafkees ziet dat Bert Feyenoord geen goed meer doet/gaat doen. Er moet idd ook rust komen ja, maar een nieuwe frisse wind is nog harder nodig... En Golfer sloot de jouwe alleen omdat hier al meer posts in stonden, en dus precies wat hij als mod moet doen.

Dat dit topic eerder was of dat er meer in stonden is gelul. Ik had hem als eerste geopend. Maar goed er is in ieder geval weer een regeltje bij gekomen. Dat schept iig weer wat meer duidelijkheid.
Maar waarom zou van Marwijk weg moeten? Ik denk dat het slechte presteren niets te maken heeft met het functioneren van van Marwijk maar alles met het beleid dat feyenoord voert.
  maandag 11 augustus 2003 @ 01:06:51 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12347769
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 01:03 schreef Speed1971 het volgende:

Maar waarom zou van Marwijk weg moeten? Ik denk dat het slechte presteren niets te maken heeft met het functioneren van van Marwijk maar alles met het beleid dat feyenoord voert.

Ik denk ook niet dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het huidige wan-beleid van Feyenoord, ik denk dat je daarvoor v.d. Herik en Rob Baan moet aanspreken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_12347815
Het idee van een heel ander speelsysteem is zeker dom of niet?
pi_12347901
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 01:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het huidige wan-beleid van Feyenoord, ik denk dat je daarvoor v.d. Herik en Rob Baan moet aanspreken.

Die 2 ook ja. v. Marwijk is gewoon te aardig, en ik heb verder echt geen hekel aan de beste man persoonlijk, maar er moet iemand als Metgod of Gullit komen te staan.
pi_12347933
Het is eigenlijk al zo erg dat ik het een beetje lullig begin te vinden.

Mijn schoonpappa is een echte die-hard feyenoord supporter. Woont in Friesland en kart eens in de twee weken naar de kuip om zijn clubbie te zien. En ja Loek-B daar spaart de beste man het hele jaar voor.
Nu is het zo dat hij zo ziek ervan is dat hij mij een beetje aan het ontlopen is. Is wel een beetje zijn eigenschuld want als Ajax verliest belt hij mij meteen op om te horen hoe ziek ik ben, dus ik heb de laatste tijd flink van me afgebokt tegen hem. Maar eigenlijk is het toch heel triest dat het bestuur van een club zulke mensen volledig in de kou laat staan.

De beste man heeft bijna een uur zitten janken toen feyenoord de UEFA Cup won. Toch triest dat het bestuur zo met zijn supporters omgaat. En feyenoord heeft nogal wat van dit soort die-hard fans. En daar vind ik het echt lullig voor.

maandag 11 augustus 2003 @ 01:24:19 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12348072
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 01:15 schreef Speed1971 het volgende:
De beste man heeft bijna een uur zitten janken toen feyenoord de UEFA Cup won. Toch triest dat het bestuur zo met zijn supporters omgaat. En feyenoord heeft nogal wat van dit soort die-hard fans. En daar vind ik het echt lullig voor.
Elke club heeft dat soort die-hard fans.
Ik kan ook een dag bijna echt ziek zijn als mijn cluppie verliest of opgetogen zijn als ze winnen.

Dat zijn de echte, en Feyenoord heeft daar de nodige van.

Het is inderdaad lullig voor die ehte fans om dit mee te moeten maken, maar het leedvermaak aan de andere kant is ook wel weer leuk.

Poef.....gone! ©golfer
pi_12348112
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]
maar het leedvermaak aan de andere kant is ook wel weer leuk.

Als de club gewoon een slecht jaar of paar jaren heeft wel. Maar bij Feyenoord is op dit moment wel ietsje meer dan 'dat het even tegenzit'... En dat komt allemaal door het bestuur, dat de supporters gewoon negeert en dood laat vallen. Als zoiets als dit bij ajax zou gebeuren, zou ik het eerlijk gezegd ook lullig vinden...
pi_12348239
Ik snap ook erg weinig van de keuze`s die gemaakt worden.

Ja een verjongingskuur snap ik heel goed. Maar als je kijkt wat ze hebben gehaald dan zitten daar ook heel wat oudjes bij.Vooral Bosvelt laten gaan was en is onbegrijpelijk. Hij had juist wat van de ziel van feyenoord kunnen doorgeven aan de nieuwe generatie. Had Kuyt lekker laten coachen en vormen door Bosvelt.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 augustus 2003 @ 07:45:00 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12349632
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 01:27 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Als de club gewoon een slecht jaar of paar jaren heeft wel. Maar bij Feyenoord is op dit moment wel ietsje meer dan 'dat het even tegenzit'... En dat komt allemaal door het bestuur, dat de supporters gewoon negeert en dood laat vallen. Als zoiets als dit bij ajax zou gebeuren, zou ik het eerlijk gezegd ook lullig vinden...

Jij weet ook echt niet wat je vind, windvaan. Het ene moment zeg je dat het meevalt bij F'noord en dat het allemaal wel goed komt en dan is het weer meer dan dan het 'dat het even tegenzit'. Ene moment moet Bertje blijven en daarna weer weg, waarna hij weer het voordeel van de twijfel krijgt van jou. Net zoals Pierreke, die het ene moment respect verdient en dan een geldwolf is die weg moet en daarna weer OK is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_12349653
Publiek van Feyenoord ziet er op tv toch al zo lekker intelligent uit. Dus die roepen ook maar wat over v Marwijk. Bestuur is lekker handig geweest door die derderanks spelers te verkopen en daar ook nog geen hol voor te vangen. En nu lijkt alles weer slecht, en in de competitie komt het toch allemaal weer goed. T lijkt wel een soap
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
pi_12350522
Het is wat lang, zeker voor Feyenoordfans , maar waarom zou ik de beroerdste zijn en jullie een positief artikel over de club onthouden. Ik ben het er trouwens van harte mee eens, zoals ik al eerder schreef. Huod mid en bid veel
Kritiek op beleid van Feyenoord komt te snel

Van onze verslaggever Paul Onkenhout - Volkskrant

AMSTERDAM - Feyenoord balanceert tussen hoop en vrees, na een turbulente transferperiode en een reeks kansloze nederlagen. Trainer Van Marwijk is niet te benijden. Of juist wel? In het machtsvacuüm, dat na de vernieuwing is ontstaan, kunnen dit seizoen juist de jonge spelers tot bloei komen

Vijf kansloze nederlagen tegen vijf Europese middenmoters, nee, hoopvol ziet het er op het eerste gezicht niet uit voor de club die nu al weet dat in mei 2004 de landstitel niet in Rotterdam zal worden gevierd.
Gerucht: om het legioen niet tegen zich in het harnas te jagen, heeft Feyenoord in het diepste geheim besloten dat dit voetbalseizoen in gesprekken met de media geen tussen- of overgangsjaar mag worden genoemd.

Een tussenjaar, dat duidt immers op gebrek aan ambitie, op een pas op de plaats die een topclub met een grote aanhang zich niet kan permitteren. En dus verklaarden trainer en voorzitter dat Feyenoord, conform de afspraken over het PR-beleid, zich de landstitel ten doel heeft gesteld. Beleefdheidshalve barstte niemand in lachen uit.

Het woordenspel in De Kuip werd gevoerd nadat Feyenoord vier toonaangevende spelers had laten vertrekken. De ploeg verloor zijn geraamte en kreeg er vier jonge spelers voor terug, plus twee Nederlandse veteranen (Schreuder, Van den Berg) die plotseling Feyenoorder werden.

In plaats van vooruit is Feyenoord achteruit gegaan, is de algemeen aanvaarde opvatting, maar te snel is de club bekritiseerd. Van Hooijdonk stelde exorbitante salariseisen en Bosvelt is niet meer de voetballer die hij was in 2000, zijn topjaar. Kalou en Emerton leken geen progressie meer te kunnen boeken.

Onvoldoende is onderkend dat van de drie topclubs Feyenoord de grootste financiële beperkingen heeft. Te weinig is Feyenoord bovendien geprezen voor de moed waarmee de spelersgroep werd ververst. In tegenstelling tot Ajax en vooral PSV stelt Feyenoord de aanhang iets nieuws in het vooruitzicht. Feit is dat de nieuwe, waarschijnlijk hongerige ploeg de nieuwsgierigheid prikkelt.

En een ander feit is dat Feyenoord mét de zogenaamd onmisbare spelers vorig seizoen in de competitie niet verder kwam dan de derde plaats, net zoals trouwens in 2002 het geval was.

Daartoe moet ook de nieuwe ploeg in staat worden geacht, ondanks het optimisme dat plotseling van Heerenveen bezit heeft genomen. Vorig seizoen bedroeg het verschil tussen de nummer drie (Feyenoord) en vier (NAC) 28 punten, een kloof die de komende negen maanden onmogelijk lijkt te dichten.

Het neemt niet weg dat nederlagen tegen FC Nürnberg, Hannover'96, Manchester City, Celta de Vigo en, afgelopen zaterdag, Portsmouth, de twijfels over het personeelsbeleid van Van den Herik hebben vergroot.

Feyenoord gokt en als de uitkomst van het spel negatief zal zijn, zal de trainer het eerste slachtoffer zijn. Het vertrouwen van de clubleiding in Van Marwijk is onveranderd groot, onbegrijpelijk groot zelfs als zijn conduitestaat sinds 2000 wordt bekeken en de UEFA Cup-triomf even wordt vergeten.

De kans om op waardige wijze afscheid van Feyenoord te nemen, werd Van Marwijk vorig seizoen ontnomen. Van den Herik sprak zijn veto uit over een vertrek naar Schalke 04. Terugkijkend wekt het nog meer verwondering dan destijds het geval was.

Bij de schoonmaak in De Kuip heeft Feyenoord de dug-out overgeslagen, maar de stemming kan snel omslaan. Van Marwijk heeft tijd nodig, maar juist dat zal hem niet zijn gegund door de aanhangers die weliswaar massaal seizoenkaarten inslaan, maar sceptisch hebben gereageerd op het vertrek van de vier gezichtsbepalende spelers.

Daar staat tegenover dat Van Marwijk weer de baas is in Rotterdam, en niet Bosvelt en Van Hooijdonk die de sfeer in de kleedkamer grotendeels bepaalden. Het machtsvacuüm dat is ontstaan, kan óók tot de bloei leiden van jonge spelers die voorheen in de schaduw stonden van twee spelers die de rangorde zorgvuldig bewaakten.

Feyenoord beschikte vorig seizoen over een ploeg waar de rek uit was. Verjonging en vernieuwing hoeven successen niet in de weg te staan en aanvallend lijkt het elftal zich, met Van Persie, Buffel, Lazovic en Kuijt, met Ajax en PSV te kunnen meten.

Ajax toonde bovendien vorig seizoen vooral in de Champions League aan dat veteranen in een succesvol elftal niet onmisbaar zijn. Feyenoord kijkt traditiegetrouw niet graag richting Amsterdam, maar kan aan de Europese opmars van de rivaal een voorbeeld nemen.

De vraag of Van Marwijk over dezelfde kwaliteiten beschikt als de veelgeprezen bouwer in Amsterdam, Ronald Koeman, zal de komende maanden worden beantwoord. Dan zal ook duidelijk zijn of de trainer van Feyenoord een onmogelijke opdracht heeft gekregen, of een reële.

maandag 11 augustus 2003 @ 13:40:56 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12355126
Zondag eindelijk weer naar de Kuip!

Ondanks mijn niet echt hoge verwachtingen van Feyenoord, heb ik wel zin in zondag.

Lekker zonnetje op mijn koker!

Lodewijks op doel, die jankerd uit Volendam op de bank!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12355354
Toch gaat feyenoord dat winnen en niet alleemn die volendam jankerd op de bank maar ook graag dhr pauwe kees achterin en Dan Acuna erbij nou dan kan nec wel inpakken
pi_12355878
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 07:53 schreef Topper_Harley het volgende:
Publiek van Feyenoord ziet er op tv toch al zo lekker intelligent uit. Dus die roepen ook maar wat over v Marwijk. Bestuur is lekker handig geweest door die derderanks spelers te verkopen en daar ook nog geen hol voor te vangen. En nu lijkt alles weer slecht, en in de competitie komt het toch allemaal weer goed. T lijkt wel een soap
Daar word ik ondertussen ook zo moe van, van al die mensen die vanuit een luie stoel even gaan beoordelen hoe intelligent het Feijenoord publiek is. Ookal lopen ze er niet bij als een bankdirecteur, iedereen mag een mening hebben over van Marwijk, of je nu alleen de basisvorming heb afgerond of dat je afgestudeerd bent aan de universiteit.
Overigens mensen die het verkopen van Bosvelt scharen onder "het verkopen van derderangs spelers" zou ik eigenlijk al niet eens meer serieus moeten nemen...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_12356029
Tis idd een hele domme opmerking. In veel opzichten want voor een derde rangs speler vang je toch sowieso geen hol........
  maandag 11 augustus 2003 @ 14:21:42 #28
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12356085
Topper_Harley doet zijn naam eer aan: bikers zijn bij voorbaat domme personen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12356562
Nou feyenoorders laat ns ff weten wat is jullie ideale elf
pi_12356757
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Zondag eindelijk weer naar de Kuip!

Ondanks mijn niet echt hoge verwachtingen van Feyenoord, heb ik wel zin in zondag.

Lekker zonnetje op mijn koker!

Lodewijks op doel, die jankerd uit Volendam op de bank!

Heb jij je seizoenkaart al binnen ?
pi_12356897
ikke ook hoor lekker op vakkie X
  maandag 11 augustus 2003 @ 15:06:26 #32
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12357159
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 14:52 schreef Henk-E het volgende:

Heb jij je seizoenkaart al binnen ?

Je bedoelt dat kartonnen kaartje, wat 3 seizoenen geldig is?

Ja!

Vakkie Z!

maandag 11 augustus 2003 @ 15:10:00 #33
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12357278
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 14:44 schreef RichieHendriks het volgende:
Nou zal ik eens de mijne geven (voor de zoveelste keer )

-------------------------------------------Lodewijks-----------------------------------------------
Gyan/Collen------------van Wonderen-------Loovens-----------------------van Driel
--------------------------------------------Acuna---------------------------------------------------
Leonardo I---------------------------------------Pardo/Ono-------------------van Persie
-------------------------------------Buffel---------Lazovic---------------------------------------

Kort verslagje Porthmouth:

21.30 vertrokken bij de Kuip, na ingedronken te hebben bij O'sheas, Odeon en de Sluis. Rustig verder gegaan met zuipen en blowen in de bus. Blowen werd me iets teveel en ging me zwaar verkankerd voelen...duurde tot 8.00 de volgende morgen waar we al 2 uur in Le Havre zaten te wachten om de boot op te gaan.

Bij het enteren van de boot werden we opgewacht door een medewerkster die ons ergens in een hok wilde stoppen...niet dus, ze was het grootste deel al binnen 1 minuut kwijt. Waar waren we te vinden? Aan de bar natuurlijk, waar we weer verder gingen met waar we goed in zijn.

Aangekomen in Porthmouth rond 13.15. Opgewacht door een peleton M.E. en een stille. Van top tot teen gefouilleerd en op de film genomen. Toen politie escorte naar het stadion. Rustig gebleven, wel wat verkenners ontdekt en nog langs wat pubs gelopen met Engelse hools daarin maar die bleven betrekkelijk rustig.

Eenmaal bij het stadion aangekomen moesten we naar binnen. In eerste instantie wilde ze ons niet eens binnenlaten maar na wat aandringen van wat Feijenoord-stewards en na betaling van 20 pond mochten we dan toch naar binnen.

Wedstrijd: geen tyfus aan. Slecht Feijenoord dat uit los zand bestaat. Lodewijks was enige pluspuntje op het veld. Engelse overliep de verdediging compleet.

Na de wedstrijd moesten we ff op het vak blijven om daarna als een groep geëscorteerd te worden door massa's politie. Pompey's probeerde nog wel dichterbij te komen maar dit wilde niet echt lukken, totdat een deel van de politie escorte verdween en we in eerste instantie op eigen gelegenheid werden losgelaten. Ging nog maar net goed, confrontatie kon nog net voorkomen worden door de politie.

Toch nog terug naar de haven geëscorteerd en daar blijven zuipen totdat we weer vertrokken rond 22.30. Nog ff de bar in geweest maar dat was niet echt geslaagd...zat tot 2.30 te pitten in dat café en kwam tot de conclusie dat iedereen al weg was

Terugweg was rustig...nog wel een Duitse bus met oudjes boos gekregen. Paar van ons gingen ipv onze bus de Duitse bus binnen om er aan de achterkant weer uit te gaan. Komisch gezicht al die bejaarden die raus, raus roepen. Al met al een leuk reisje...de zoveelste. Kijk weer uit naar de volgende...

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 11-08-2003 15:22]

A.M.A.B
pi_12357685
hehe..
20 pond voor een oefenpot, ze hadden zeker ook nog wat begrotingsgaten te dichten?
't Schijnt dat je daar (Southsea) ook aardig kan stappen, maar daar heb je zo te lezen weinig van mee gekregen
  maandag 11 augustus 2003 @ 15:45:12 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12358246
20 pond ja..knkerduur voor zo een boutwedstrijd. Wij waren 20 á 30 min. te laat en hoorde dat iedereen die er al zat 18 pond betaalde...niet eens een kaartje gehad ook, terwijl dat de leukste souvenirs van een wedstrijd/reisje zijn.

Wat fotootjes:

Rellenbanden

Veel ME, Engelsen zaten om de hoek.

Engelsen beginnen weinig tegen de hoeveelheid ME

Spelers bedanken het publiek...terecht natuurlijk.

wedstrijd...

Kleine groepjes Engelse hools waren overal te zien...deze volgde ons, brrrr.

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 11-08-2003 15:50]

A.M.A.B
pi_12360266
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Je bedoelt dat kartonnen kaartje, wat 3 seizoenen geldig is?

Ja!

Vakkie Z!

Hee ik ook Vakkie Z!

Alleen ik heb hem nog niet binnen

Was een beetje laat met aanvragen 28 -7

Nou maaar hopen dat hij deze week binnenkomt anders weer naar de klantenservice toe!

pi_12360330
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:10 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nou zal ik eens de mijne geven (voor de zoveelste keer )

-------------------------------------------Lodewijks-----------------------------------------------
Gyan/Collen------------van Wonderen-------Loovens-----------------------van Driel
--------------------------------------------Acuna---------------------------------------------------
Leonardo I---------------------------------------Pardo/Ono-------------------van Persie
-------------------------------------Buffel---------Lazovic---------------------------------------

Geen Kuyt? Geen Van den Berg? Geen Paauwe? How come?
En die Van Driel, is dat echt iets?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:24:35 #38
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12360608
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geen Kuyt? Geen Van den Berg? Geen Paauwe? How come?
En die Van Driel, is dat echt iets?

Vrees dat Kuyt de nieuwe Lurling wordt. Laat hem zich eerst eens goed settelen bij Feijenoord. Nu wordt hij ook op de verkeerde positie geplaatst door van Marwijk (rechtsbuiten?). van den Berg is gewoon kut en middelmaat, zie ik liever dat de jeugd zijn kans een keer krijgt. Paauwe is al wéken drama en kan wat mij betreft opdonderen...
A.M.A.B
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:44:45 #39
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12360930
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:24 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Vrees dat Kuyt de nieuwe Lurling wordt. Laat hem zich eerst eens goed settelen bij Feijenoord. Nu wordt hij ook op de verkeerde positie geplaatst door van Marwijk (rechtsbuiten?). van den Berg is gewoon kut en middelmaat, zie ik liever dat de jeugd zijn kans een keer krijgt. Paauwe is al wéken drama en kan wat mij betreft opdonderen...

Hier ben ik mee eens, die bert durft paauwe gewoon niet op de bank latten zitten.
hoe zit het eigenlijk met de blessures collen en van haaren?

Mooi verhaaltje van portsmouth.

Feyenoord Rotterdam
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:01:51 #40
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12362231
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 14:44 schreef RichieHendriks het volgende:
-----------------------------Loodewijks-------------------------
-------Collen--------v Wonderen--Olfers--------Jean----
---------------------Acuna\Ghally----Ono-------------------
-----Buffel-----------------van Persie---------------Pardo---
--------------------------------Lazovic----------------------------

Ik vind Collen een betere verdediger dan Song.song is opbouwend best aardig maar is verdedigend te kwetsbaar.
Olfers schat ik hoger in dan Loovens, in iedergeval liever een jeugdspeler op die positie dan een de Nooijer, Berg of Paauwe over twee jaar heb je helemaal niks meer aan deze spelers dus kan je beter nu jeugdspelers inpassen, die zullen het zeker niet slechter doen.
Jean: op hoop van zegen.
Acuna en Ghally zijn een beetje zelfde soort spelers goede aanvulling op Ono.
Persoonlijk vind ik dat Pardo in de basis hoort dit gaat dan ten koste van Kuyt. Kuyt hoort niet op rechts en van wat ik tot nu toe heb gezien heb ik meer vertrouwen in Lazovic.
Paauwe, de Nooijer, Berg en Schreuder mogen optyfen van mij. Er wordt gesproken over een zogenaamd overgangsjaar, maar deze spelers staan wel in de basis dus over twee jaar krijgen we dan weer een overgangsjaar omdat deze mensen achter een rollator lopen.

Maar het belangrijkste is een nieuwe beleidsbepaler en trainer!!!

Dit wordt de opstelling van Bert:

---------------------------------Zoetebier----------------------------------
-----Song--------------vd Berg---Paauwe------------de Nooijer--
----------------------van Wonderen--ono------------------------------
-----Kuyt--------------------Buffel---------------------van Persie----
-------------------------------Lazovic-------------------------------------

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_12363256
Ik zie dat Cartman voor van Driel gaat, maar die zit toch echt bij Excelsior dit jaar.

Vikingo kiest Collen, geen rare keuze, maar ik vrees dat Collen afgekeurd gaat worden binnen een paar maanden.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2003 @ 20:07:26 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12363761
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik zie dat Cartman voor van Driel gaat, maar die zit toch echt bij Excelsior dit jaar.

Vikingo kiest Collen, geen rare keuze, maar ik vrees dat Collen afgekeurd gaat worden binnen een paar maanden.

Ik weet dat van Driel bij Excelsior zit method, er wordt alleen maar gevraagd om mijn ideale elf en die geef ik hier. Redelijk wat routine en veel jongeren in mijn elf. Zouden ze de kans krijgen dan denk ik wel dat dit wat kan worden.
A.M.A.B
pi_12365674
Tjah..de beste elf, ik vind het wel lastig aangezien ik alle nieuwkomers nog niet echt heb zien spelen.
Zowiezo ben ik een voorstander voor het inbrengen van meer jeugdspelers, dus spelers als De Nooijer, Van den Berg zouden er bij mij niet in komen te staan.
Grootste problemen zitten nog steeds bij de backs. Mij eerste voorkeur zou uitgaan naar Van Haaren en Collen, maar dat die twee ooit nog in een Feijenoord shirt gaan spelen lijkt een illusie.
In het Centrum uiteraard Van Wonderen die de routine en de sturing moet geven, samen met een jonkie. Ik ga denk toch voor Loovens, hoewel die als voetballer niet beter is dan Olfers, denk ik wel dat hij de betere verdediger van de twee is.
Op het middenveld is het grootste probleem dat Ono en Acuna moeilijk kunnen communiceren met elkaar en met andere, maar ik denk wel dat deze twee spelers de beste opties uit de Feijenoord selectie zijn om daar te spelen.
Voorin ga ik dan voor Lazovic, Buffel, Kuijt, en Van Persie. 4 creatieve voetballers die veel aan positie wisselingen kunnen doen, om het verdedigen voor de tegenstander te bemoeilijken.
Dan zit ik nog steeds met de backs, zelf vind ik die Swerts wel mooie voetballer, lekker agressief en eentje die altijd inzet toont. Ik betwijfel alleen of hij ook voetballend goed genoeg is. Ghaly en Jean heb ik beide te weinig gezien om daar echt een oordeel over te geven. Van Driel heb ik paar keer gezien, en die gaf op wel een betrouwbare en degelijke indruk. En dan hebben we ook nog Gyan, die vaak in grote wedstrijden zich ontpopt als een goede en sterke verdediger, maar vaak in mindere wedstrijden zelf ook minder gaat voetballen.
De eerste keeper is voor mij gewoon Lodewijks, hij is niet alleen keepend beter dan Zoetebier, ook coachend is hij beter. En dat kan dit elftal goed gebruiken een keeper die zelfvertrouwen uitstraalt en dit ook naar andere weet over te brengen. De aanvoeder moet in mijn optiek dan ook óf Lodewijks worden, óf Van Wonderen (maar die wil denk ik niet).

Lodewijks
Swerts/Gyan, Van Wonderen, Loovens, Van Driel (voorkeur omdat hij nederlander is)
Ono, Acuna
Kuijt, Lazovic, Buffel, Van Persie

pi_12366451
gos kolere mogen ze ook wel ff duidelijk vertellen ergens dat het seizoen zondag alweer begint...

waarom vergeet ik altijd al die data...

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 11 augustus 2003 @ 22:32:03 #45
17023 Elmotje
pi_12366952
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 22:15 schreef mister_popcorn het volgende:
gos kolere mogen ze ook wel ff duidelijk vertellen ergens dat het seizoen zondag alweer begint...

waarom vergeet ik altijd al die data...

Feyenoord Rotterdam
pi_12368150
Leuk verhaal + foto's, Cart_man. .

Mister_Popcorn, waarschijnlijk zie je een beetje tegen komend seizoen op dat je daarom de data vergeet. .

pi_12381311
Cartman, hoeveel supporters waren er in Porthsmouth
pi_12383944
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 20:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik weet dat van Driel bij Excelsior zit method, er wordt alleen maar gevraagd om mijn ideale elf en die geef ik hier. Redelijk wat routine en veel jongeren in mijn elf. Zouden ze de kans krijgen dan denk ik wel dat dit wat kan worden.

Okee, jij had hem dus niet uitgeleend als je Bert was. Hoe zit dat met andere verhuurden?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:11:02 #49
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_12384575
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee, jij had hem dus niet uitgeleend als je Bert was. Hoe zit dat met andere verhuurden?

Olfers had ik liever niet verhuurd zien worden maar gewoon bij de selectie gehaald ipv vd Berg aan te trekken.
Gezien de leeftijd van vd Berg gaat hij nog hooguit twwe jaar mee en ook van zijn kwaliteiten ben ik niet overtuigd. Olfers daarentegen speelt niet voor niets bij jong oranje. Hij heeft nog geen kans gehad bij Feyenoord.
Ik denk dat hij met de juiste begeleiding en een ervaren van Wonderen naast hem kan uitgroeien tot een goede degelijke centrale verdediger een betere dan vd Berg en de Nooijer.
Aangezien hij van van Marwijk toch geen kans zal krijgen is het voor zn ontwikkeling wel goed dat hij verhuurd is, mits hij voldoende speelminuten krijgt.

Swerts vind ik aan de ene kant een goede zaak dat hij erbij is gehaald ( eindelijk weer een jeugdspeler) heeft een goede mentaliteit en geeft elke wedstrijd de volle 100 %. Aan de andere kant denk ik dat hij (nog) kwaliteit te kort komt voor Feyenoord 1, ik had veel liever Boutahar in zijn plaats gezien, van deze speler vind ik het doodzonde dat hij verkocht is. Ik schat Boutahar stukken hoger in dan Swerts. Boutahar was een van de weinige Excelsior spelers die vorig seizoen constant speelde en met zijn jeugdige leeftijd wekelijks de kar trok.

Elmander vind ik een goede zaak dat hij verhuurd is aan Nac, aangezien hij bij Feyenoord toch weinig speelminuten zou hebben gehad. Ik ben bij hem ook nog niet overtuigd (heb hem ook niet vaak gezien). ik ben blij dat hij naar Nac gaat en niet weer naar Zweden nu zal hij het gaan moeten laten zien.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:07:14 #50
17023 Elmotje
pi_12385869
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:11 schreef Luni het volgende:
Op antwerp forum las ik dit van een feyenoorder:
een klein legioen van ongeveer 1200 man was meegereisd.

Vind ik nog wel aardig wat, had tussen de 600 en 800 verwacht ofzo

Feyenoord Rotterdam
pi_12388603
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:07 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Op antwerp forum las ik dit van een feyenoorder:
een klein legioen van ongeveer 1200 man was meegereisd.

Vind ik nog wel aardig wat, had tussen de 600 en 800 verwacht ofzo

als dat zo is is het zeker behoorlijk veel, dit zijn ook de mooie wedstrijden, tegen een wat kleinere Engelse club. Had graag gewild maar ik ben vorige week maandag net teruggekomen van vakantie. Europese uitwedstrijden bezoeken zal voor mij toch wel wat lastiger worden aangezien ik de sleutel van mijn huis vorige week gekregen heb.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 10:48:37 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12400115
[sarcasme mode on]

Met onze ideale opstelling toch ff mooi met maarliefst 3-0 gewonnen van Voorschoten '97!

psv & ajax eat your hart out!

pi_12400374
Ja.....en Voorschoten 97stelde de tweede helft ook nog eens nagenoeg het tweede elftal op.

Maar positief blijven......Kuyt scoorde eindelijk

pi_12400417
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[sarcasme mode on]

Met onze ideale opstelling toch ff mooi met maarliefst 3-0 gewonnen van Voorschoten '97!

psv & ajax eat your hart out!

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 13:21:37 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12403522
quote:
Lazovic topscorer van voorbereiding

Danko Lazovic is topscorer geworden van de oefencampagne van Feyenoord. De nieuwe aanwinst van de Rotterdammers scoorde zes keer, waarvan overigens vier keer in de oefenwedstrijd van vorige week tegen de amateurs van RVVH. Hij was de enige die voor Feyenoord tegen een profclub wist te scoren, en wel tegen Manchester City. Buffel en Elmander volgden met vier treffers in de diverse oefenwedstrijden, Kuijt, Van Persie en Lurling wisten allen drie goals in het net te werken.

Doelpuntenmakers voorbereiding:
Lazovic 6
Buffel 4
Elmander 4
Lurling 3
Van Persie 3
Kuijt 3
Bombarda 2
Bosvelt 1
Jean 1
De Nooijer 1
Pardo 1
Bron: http://feyenoord.network.to

Jottem!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 14:06:02 #56
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12404685
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:11 schreef Luni het volgende:
Geen 1200 zoals Elmotje vertelde. Denk rond de 4 á 500 personen.

Voorschoten was lache...eerst ff barbequen bij een kennis die er op 200 meter vandaan woont. Met biertje in de hand naar het sportpark...ruzie met marokanen, ze wilden alleen niet wachten tot na de wedstrijd, om dan het een en ander uit te praten...geen wedstrijd gezien en veel staan ouwehoeren...het was weer als vanouds.

A.M.A.B
pi_12407096
Lekker, nu zijn Jorien enzo dus al plannen aan het maken voor een nieuw Feyenoord-stadion? .
pi_12407877
Bert haalt in VI redelijk uit naar Pierre en Paul, die hadden een slechte invloed op de rest. Mee eens?
www.thuisuiteten.nl
pi_12407952
altijd makkelijk klagen achteraf...
pi_12408221
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:37 schreef Loek-B het volgende:
Lekker, nu zijn Jorien enzo dus al plannen aan het maken voor een nieuw Feyenoord-stadion? .
Voor de lange termijn, alleen dat ze ideeën op doen in Amerika maakt mijn wel angstig. Je kan er donder op zeggen dat het dus ook een grote entertainmenthal gaat worden....

PS:
Cart_man jarig vandaag?

pi_12409103
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:
Bert haalt in VI redelijk uit naar Pierre en Paul, die hadden een slechte invloed op de rest. Mee eens?
. Grappig dat juist Bert dat moet zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 13-08-2003 17:16]

pi_12409261
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:
Mwoah die oudere spelers hadden idd wel erg veel invloed, maar ik heb toch het idee dat het ego van Baan de spelers heeft doen vertrekken. De trainer offeren kon makkelijk (Schalke) en was wellicht ook een betere oplossing geweest!
pi_12409466
Er zal best een kern van waarheid inzitten, maar als van
Marwijk zegt dat de oudere spelers naar elkaar niet kritisch zijn geweest dan moet hij ook hand in eigen boezem steken. Want hoe vaak is van Marwijk dan kritisch geweest op de zogenaamde gevestigde orde? Nee Bert geeft liever Loovens een veeg dan dat hij Paauwe zal afvallen.
pi_12409518
Bert heeft toen toch ooit op aandringen van Paul en Pierre het systeem veranderd?
www.thuisuiteten.nl
pi_12409641
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:18 schreef methodmich het volgende:
Bert heeft toen toch ooit op aandringen van Paul en Pierre het systeem veranderd?
geen idee, maar ik vind dat ze nu een idioot systeem spelen. Dat 4-2-4 is veels te kwetsbaar.
pi_12409707
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

geen idee, maar ik vind dat ze nu een idioot systeem spelen. Dat 4-2-4 is veels te kwetsbaar.

Ja, van de routiniers moesten ze ook meer gaan verdedigen, na de afstraffing tegen Praha.

4-2-4 is wel een nostalgisch systeem.

www.thuisuiteten.nl
pi_12409811
Er is na de uitschakeling in de eerste ronde van de CL een gesprek geweest met de 'grote vier' (Paauwe, van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen).
Toen is oa besloten om Paauwe terug naar de verdediging te laten zakken, en dus naast Van Wonderen neer te zetten.
Dat ging best aardig, en het europese verloop daarna hoef ik niet te vertellen (maar toch voor de mensen die het niet weten, we wonnen de UEFA CUP).

Maar ik ben het er wel mee eens dat een 4-2-4 formatie kwetsbaar kan zijn. Er moeten dan in het midden twee fysiek sterke spelers staan die wat kunnen belopen, en toch creatief blijven. Zeker bij Feijenoord omdat de 4'e aanvaller (eigenlijk de man achter de spits) meer naar voren dan naar achter voetbalt.

pi_12409944
VI meldt het volgende
quote:
'Van Marwijk moet Lodewijks kiezen'

13/8/2003 13:05

Patrick Lodewijks verdient de plaats in het doel van Feyenoord. Dat is de mening van de bezoekers van VI.nl.

De geboren Eindhovenaar kreeg een overduidelijke meerderheid van de uitgebrachte stemmen op de poll Wie moet eerste doelman worden bij Feyenoord?

Van de 24.348 stemmen waren er liefst 68 procent voor Lodewijks. De 36-jarige keeper incasseerde daarmee meer dan het dubbele van het aantal steunbetuigingen van concurrent Edwin Zoetebier (32%).

Coach Bert van Marwijk moet deze week een moeilijke beslissing nemen, want welke keeper moet hij in het begin van het seizoen zijn voorkeur geven? Zoetebier kende een sterk eerste seizoen, waarin hij enkele keren zeer waardevol was in Feyenoords jacht op de UEFA Cup. De Volendammer rekent erop dat hij komend weekeinde mag beginnen in de seizoensopener tegen NEC, aangezien hij voor zijn langdurige knieblessure eerste keus was, en zelfs de toezegging zou hebben gehad van Van Marwijk.

Concurrent Lodewijks profiteerde vorig jaar van de malheur van Zoetebier. De oud-PSV'er bewees tijdens de afwezigheid van Zoetebier dat hij nog altijd een zeer goede keeper is. Zijn goede tweede seizoenshelft lijkt de bezoekers van VI.nl in ieder geval te hebben overtuigd.

pi_12410065
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:27 schreef methodmich het volgende:
4-2-4 is wel een nostalgisch systeem.
Bertje kan natuurlijk ook weer stopper-spil gaan spelen
pi_12410088
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Bertje kan natuurlijk ook weer stopper-spil gaan spelen

Of het alom geroemde 1-1-8.
www.thuisuiteten.nl
pi_12410103
Ik vind ook dat Lodewijks op het doel had gemoeten. .

Wéér een fout van Bert. .

pi_12410118
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:50 schreef methodmich het volgende:
Of het alom geroemde 1-1-8.
Ja maar voor stopperspil hoef ie slechts een speler te vervangen, namelijk een spits erbij en een verdediger er af
pi_12410210
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja maar voor stopperspil hoef ie slechts een speler te vervangen, namelijk een spits erbij en een verdediger er af

Al heeft ie wel 11 aanvallers in zijn selectie, dus wat dat betreft is 1-1-8 weer erg logisch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 augustus 2003 @ 18:00:08 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12410292
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:51 schreef Loek-B het volgende:
Ik vind ook dat Lodewijks op het doel had gemoeten. .
Dat vindt iedereen, behalve BvM!
pi_12410670
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:00 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen, behalve BvM!

Idd... Met alle respect voor Edwin, maar Lodewijks is gewoon een topkeeper.

Als er tegen NEC verloren wordt, breekt er écht de pleuris uit. .

woensdag 13 augustus 2003 @ 19:37:22 #76
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12411851
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:23 schreef Loek-B het volgende:

Als er tegen NEC verloren wordt, breekt er écht de pleuris uit. .

Mwah! Ik geef het tot na psv thuis.........
pi_12416438
Het huidige systeem kan inderdaad kwetsbaar zijn met maar 2 middennvelders, van achteruit is de opbouw ook al erg moeizaam, dus de aanvallers worden slecht berijkt. Denk dat het elftal wel wat beter zal gaan draaien als Ono weer fit is, maar dat kan voorlopig nog wel effe gaan duren. Op doel moet gewoon Lodewijks komen te staan, maar hij zal wel voor de paling kiezen.

Tja een nieuw stadion, De Kuip heeft helaas niet het eeuwige leven, dus er zullen vast nieuwe ideeën ontwikkelt moeten worden, ik zeg zet gewoon een replica van De Kuip op een andere plek neer aangepast aan de eisen van de tijd, maar voorlopig kunnen we nog genieten van De Kuip der kuipen!

donderdag 14 augustus 2003 @ 13:20:55 #78
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12427058
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:23 schreef Staanplaats het volgende:
PS:
Cart_man jarig vandaag?
Hehehe, idd...ik ga toch niet te bekend worden nu, want ik neem aan dat je mijn echte naam dus ook weet...
A.M.A.B
pi_12429033
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hehehe, idd...ik ga toch niet te bekend worden nu, want ik neem aan dat je mijn echte naam dus ook weet...

Niet beroemd, eerder berucht

Ik zag het alleen staan op de FMB dat je jarig was, weet niet of je daar onder je echt naam zit te posten.
Uiteraard nog gefeliciteerd!

pi_12430025
Cart_man van harte

toen jullie de Uefa wonnen stond Lodewijks toen op doel

I rest my case.... *Zoetebier Nr1*

toen Zoetebier kwam als 2e keeper werd hij al heel snel populair.
Toen hij terugkwam als eerste keeper was het Legioen blij.
Het legioen dat erom bekend stond de spelers door dik en dun te steunen maar Zoetebier zal dat denk ik niet beamen. Die wordt gewoon afgemaakt door jullie terwijl hij altijd gepresteerd heeft en meermalen geblesseerd keepte en zodoende zijn verantwoordelijkheid nam.
Ik vind het respectloos *en ik ben nog wel ajacied... *

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:17:02 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12430489
Nou bij mijn weten is Zoeteboer nooit echt populair geweest hoor en ik persoonlijk zie liever Lodewijks dan Zoetebier
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12431243
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:17 schreef DutchGooner het volgende:
Nou bij mijn weten is Zoeteboer nooit echt populair geweest hoor en ik persoonlijk zie liever Lodewijks dan Zoetebier
Zoetebier scheen vorig jaar irritant te zijn op de bank. Als Lodewijks een bal pakte, zei hij dingen als "wat een mazzel weer".
www.thuisuiteten.nl
pi_12431301
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zoetebier scheen vorig jaar irritant te zijn op de bank. Als Lodewijks een bal pakte, zei hij dingen als "wat een mazzel weer".

.
pi_12431326
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tering dat geloof je toch niet.....wat een jankert
pi_12431547
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:49 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Tering dat geloof je toch niet.....wat een jankert

Tja, stond toen in VI... Het zou zo maar kunnen, want de spelersgroep koos ook duidelijk voor Lodewijks.

Ik herinner me Zoetebier bij Volendam vooral als de doelman die zijn verdediging verrot schold bij een tegengoal..

www.thuisuiteten.nl
pi_12437420
cart gefeli

maar ehhh...
word ik vandaag gebeld, door iemand van de VI, die opneemt met de naam Dirk Kuyt... Yeah right, alsof ik geloof dat Dirk aan de andere kant zit. Maar goed, die man mij dus de VI aan bieden, 3 kwartaal voor 2 Kwartaal, alsof ik zit te wachten op die Derksen ...

maar uhm, ik zeg dat tegen hem, en zeg erbij dat tie geen dirkie is, zegt tie, nou dan geloof jij het niet ... bijdehandje.

Speed nog niet gebeld door jari toevallig?

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_12437483
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:09 schreef mister_popcorn het volgende:
cart gefeli

maar ehhh...
word ik vandaag gebeld, door iemand van de VI, die opneemt met de naam Dirk Kuyt... Yeah right, alsof ik geloof dat Dirk aan de andere kant zit. Maar goed, die man mij dus de VI aan bieden, 3 kwartaal voor 2 Kwartaal, alsof ik zit te wachten op die Derksen ...

maar uhm, ik zeg dat tegen hem, en zeg erbij dat tie geen dirkie is, zegt tie, nou dan geloof jij het niet ... bijdehandje.

Het zou zomaar kunnen

Spelers van Willem II hebben mensen in Tilburg opgebeld om de seizoenskaarten te slijten

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  donderdag 14 augustus 2003 @ 20:33:44 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12438065
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:09 schreef mister_popcorn het volgende:
cart gefeli

maar ehhh...

Dank

Gisteren had ik hetzelfde...werd ik gebeld door Feijenoord zelf, yeah right. Gelijk ff verteld wat ik van dat blad vond.

A.M.A.B
pi_12438264
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dank

Gisteren had ik hetzelfde...werd ik gebeld door Feijenoord zelf, yeah right. Gelijk ff verteld wat ik van dat blad vond.

Cart_man gefeliciteerd

Als cadeau zou ik je het kampioenschap van de HCE kunnen geven, maar die is dit jaar helaas al vergeven

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12443271
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Cartman, dat wordt bier bij DHZ a.s zondag!!!! Kerel van harte!!!
pi_12443332
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:42 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Cart_man gefeliciteerd

Als cadeau zou ik je het kampioenschap van de HCE kunnen geven, maar die is dit jaar helaas al vergeven

Ja, dat geef ik hem al
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:03:06 #92
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12453662
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Cartman, dat wordt bier bij DHZ a.s zondag!!!! Kerel van harte!!!

Ben al aan het sparen
A.M.A.B
pi_12459887
Alsof het allemaal nog niet genoeg is:

ROTTERDAM - Feyenoord is veroordeeld tot een onvoorwaardelijke geldboete van 25.000 euro voor het niet afstaan van Robin van Persie en Glenn Loovens voor een interland van het olympisch elftal. De tuchtcommissie van de KNVB legde de Rotterdamse club tevens een voorwaardelijke straf van drie winstpunten in mindering op, met een proeftijd van twee jaar.

Van Persie en Loovens waren opgeroepen voor de EK-kwalificatiewedstrijd Wit-Rusland - Nederland op 6 juni. Het duo gaf echter de voorkeur aan een trip van Feyenoord in Azië. De tuchtcommissie legde het tweetal voorwaardelijk een uitsluiting van twee competitie- of bekerwedstrijden op, met een proeftijd van een jaar.

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_12460035
K(*nk*r)NVB weer. .
pi_12460119
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:45 schreef Suijk het volgende:
Alsof het allemaal nog niet genoeg is:

ROTTERDAM - Feyenoord is veroordeeld tot een onvoorwaardelijke geldboete van 25.000 euro voor het niet afstaan van Robin van Persie en Glenn Loovens voor een interland van het olympisch elftal. De tuchtcommissie van de KNVB legde de Rotterdamse club tevens een voorwaardelijke straf van drie winstpunten in mindering op, met een proeftijd van twee jaar.

Van Persie en Loovens waren opgeroepen voor de EK-kwalificatiewedstrijd Wit-Rusland - Nederland op 6 juni. Het duo gaf echter de voorkeur aan een trip van Feyenoord in Azië. De tuchtcommissie legde het tweetal voorwaardelijk een uitsluiting van twee competitie- of bekerwedstrijden op, met een proeftijd van een jaar.

Goud!

En terecht. Ik vind de straf trouwens nogal meevallen.

Zal mij benieuwen of die vd Herik nu nog zo`n grote bek heeft en ze de volgende keer weer niet afstaat......

pi_12460167
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:52 schreef Speed1971 het volgende:

Zal mij benieuwen of die vd Herik nu nog zo`n grote bek heeft en ze de volgende keer weer niet afstaat......

Denk van niet, dan krijgen ze dus die punten in mindering.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:57:48 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12460308
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:49 schreef Loek-B het volgende:
K(*nk*r)NVB weer. .
Erg he?? Regels zijn regels, ook voor het grote f'noord...

Enzo erg is die straf verder niet...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12461323
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Erg he?? Regels zijn regels, ook voor het grote f'noord...

Enzo erg is die straf verder niet...

Belachelijk die regels . Roep ze dan gewoon de 1e 2 jaar niet meer op ofzo.
pi_12461479
Poll: Welke ajacied vinden jullie echt een hoer !
  • Speed1971
  • Saekerhett
  • HomerJ
  • HeatWave
  • Droopy-X-

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    pi_12461568
    Henk-E heeft zijn eigen award-show maar in het leven geroepen.

S N E U !

pi_12461583
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:45 schreef Speed1971 het volgende:
    Henk-E heeft zijn eigen award-show maar in het leven geroepen.

S N E U !

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:49:39 #102
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12461667
    Tis bij deze al wel bekend wat de meest trieste Feyenoorder is
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_12461695
    Ik ken deze Ajax-spelers helemaal niet???
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:53:58 #104
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_12461755
    Best wel een harde straf zeg maar, die drie punten kunnen op het einde erg zwaar wegen. Stel je eens voor dat Feyenoord eindigt op de tweede plaats (voorronde CL) maar vanwege deze straf deze plek moet opgeven, daar wordt je als Feyenoord fan niet vrolijk van.

Die tweede plek was als voorbeeld, en niet meer dan dat.

quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
    Tis bij deze al wel bekend wat de meest trieste Feyenoorder is
    Idd.

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 15-08-2003 18:00]

pi_12461780
    LEZEN!

VOORWAARDELIJK!

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:59:18 #106
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_12461853
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:55 schreef Speed1971 het volgende:
    LEZEN!

VOORWAARDELIJK!

Ik heb even mijn - - opgezet.
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:08:29 #107
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12462011
    En dat alleen maar om dat knker Nederland te vertegenwoordigen
    A.M.A.B
    pi_12477877
    http://feyenoord.messagebase.nl/showthread.php?s=214c212e68beafc7bdaf845748efb91d&threadid=12682&perpage=40&pagenumber=3

vliegen naar grun op 2 november, prijs staat op 155 e pp, van 16hoven naar eelde.

op zich lijkt het me echt ontzettend tof, alleen is het nu nog iets te duur voor mij helaas. Maar het lijkt me wel heerlijk kansloos

zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:15:40 #109
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12478282
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
    http://feyenoord.messagebase.nl/showthread.php?s=214c212e68beafc7bdaf845748efb91d&threadid=12682&perpage=40&pagenumber=3

vliegen naar grun op 2 november, prijs staat op 155 e pp, van 16hoven naar eelde.

op zich lijkt het me echt ontzettend tof, alleen is het nu nog iets te duur voor mij helaas. Maar het lijkt me wel heerlijk kansloos

Vrees alleen dat hem niet zal gaan lukken. Hij gaf van de week nog aan dat hij het opgaf en dat alles te duur is. En de trein is toch wel leuker. Kansloos zuipen voor een lange tijd...
    A.M.A.B
    pi_12504617
    Nou ik moet zeg het overtrof toch mijn verwachtingen deze wedstrijd.
    Het was niet geweldig, maar er zaten soms best goede momenten.
    Ik vind het ook gewoon geweldig om zo´n gozer als Kuijt aan het werk te zien, gewoon keihard werken en niet opgeven.
    Nu maar wachten op de echte test tegen Heerenveen.
      zondag 17 augustus 2003 @ 20:10:11 #111
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12506242
    Zo net terug uit Rotterdam!

Het was niet super, maar het was een begin!

Het gras was echt verk#nkerd door die Stones-concert (leek zowaar bijna op aRENa gras)

Lazovic, Kuyt en Buffel speelde een goede pot imho. Van Persie vond ik eerlijk gezegd tegenvallen, probeerde te veel alleen te doen!

Zoetebier had een paar grabbelacties maar ook een paar goede reddingen.

Schreuder is een lekkere schopper, en Keessie Wonderboy speelde ook goed mee op het middenveld.

Verdediging is weer het minste deel van de selectie, Song is veel te aanvallend ingesteld.

Maar............, het kan zijn dat ik het verkeerd zag, Patrick Paauwe speelde een goede wedstrijd, en ging er vol in.

3 gele kaarten na de eerste wedstrijd = Fair Play Cup

Lazovic vierde zijn eerste goal op een goeie manier met 'ons'.

En bij het opstootje met Paauwe, vloog iedereen er meteen op!

Ben benieuwd naar volgende week, want Nec is geen Heerenveen; en Volendam geen Feyenoord!

zondag 17 augustus 2003 @ 20:28:43 #112
    17023 Elmotje
    pi_12506705
    Het viel mij ook mee,
    maar als nec steeds aanviel dan hadden we geen middenveld en liepen ze zo door.

Van persie vond ik opzich niet eens zo heel slecht, wel veel alleen, maar wel veel inzet. Van dirk en lazovic kon ik het meest genieten van hun inzet, vooral het loopwerk van lazovic. Buffel deed ook weer zijn best maar was beetje onzichtbaar, hij stond meestal wel op de juiste plek.

Song was overigens weer zwak vandaag, wil veel te graag naar voren en heeft altijd zelfde truckje en maakt het zichzelf moeilijk.

We hebben de punten, ik verwacht dat het over een maandje wel lekker draait.

[Dit bericht is gewijzigd door Elmotje op 17-08-2003 20:32]

Feyenoord Rotterdam
      zondag 17 augustus 2003 @ 20:29:44 #113
    17023 Elmotje
    pi_12506719
    delete, godver, ik had quote plaats van edit
    Feyenoord Rotterdam
    pi_12506829
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 20:10 schreef FrankyMcG het volgende:

Song is veel te aanvallend ingesteld.

Tja, dat is op zich geen probleem. Maarja, als ie dat dan goed doet..Wat een drama is die gozer toch. Hij was absoluut de slechtste vandaag.
    Ik vond vooral de 2e helft wel het aanzien waard. Het was net allemaal een stukje feller dan in de 1e helft (zoals oa. wat opstootjes, waar de spelers zowaar voor elkaar opkwamen).
    Verder: Lazovic ging helemaal los bij dat doelpunt. Die heeft het meteen gemaakt natuurlijk. En die Van Hulten was echt 1 groot teringdrama vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 17-08-2003 20:39]

zondag 17 augustus 2003 @ 21:17:26 #115
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12507906
    Hé Luni, als je bier wilt dan moet je het natuurlijk wel ophalen bij mij. Ik kom het je niet brengen.

Het leek zowaar wel of er een team stond vandaag. Nu heb ik niet alles even goed kunnen volgen maar het was een begin. Hopelijk kunnen ze die lijn doorzetten...

A.M.A.B
      zondag 17 augustus 2003 @ 21:27:19 #116
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_12508168
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 20:10 schreef FrankyMcG het volgende:
    Lazovic vierde zijn eerste goal op een goeie manier met 'ons'.
    [afbeelding]
    Ja, dat was echt een mooi moment, toen hij voor X kwam stormen. .
    Lazovic zal wel de nieuwe publiekslieveling worden, heeft wel de inzet.

Schreuder ging er ook vaak lekker op in, net zoals Kuyt. Ik vond het een aardige seizoensopening, meer dan ik verwacht had.

The Most Incredible, Baby
    pi_12516048
    er waren ECHTE slindings, en afentoe werd zo'n meisje in zo'n wit shirtje zelfs 's onder het gras gestopt. valt me allemaal erg mee.

alleen die song heeft het echt moeilijk...

maandag 18 augustus 2003 @ 10:40:12 #118
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12517763
    Wat ik me nog steeds afvraag is wat het nu was met Paauwe.

Eerst trapt hij die NEC'er helemaal de tering, en dan gaat ie hem ook nog uitschelden ook!

pi_12517805
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 10:40 schreef FrankyMcG het volgende:
    Wat ik me nog steeds afvraag is wat het nu was met Paauwe.

Eerst trapt hij die NEC'er helemaal de tering, en dan gaat ie hem ook nog uitschelden ook!

Hehe eindelijk een Feyenoorder die erover begint. Ik vond het ook behoorlijk vaag en nog vager dat ie geen kaart kreeg.
      maandag 18 augustus 2003 @ 10:48:04 #120
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12517899
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 10:42 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hehe eindelijk een Feyenoorder die erover begint. Ik vond het ook behoorlijk vaag en nog vager dat ie geen kaart kreeg.

Ik vond het ook een kaart waard!

Wel cool dat Patje gisteren als commetaar gaf dat de scheidsen weat mannelijker moesten gaan fluiten!

maandag 18 augustus 2003 @ 11:54:15 #121
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12519515
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik vond het ook een kaart waard!

Wel cool dat Patje gisteren als commetaar gaf dat de scheidsen weat mannelijker moesten gaan fluiten!

Dat zegt dan de man die als die een keertje niet op zn favoriete plek speelt gelijk begint te miepen en dan voetbalt als een wijf.
    Want waarom kan hij het nou in een keer weer wel en gaat hij nu wel gewoon met volle overgave de duels in??

Voor de rest was het wel zoals ik het verwacht had, niet best.
    De aanval daar maak ik me geen zorgen over.
    Het middenveld werkte hard en speelde slim maar werd ook regelmatig overlopen. Ook weinig creativiteit ik hoop dat Ono maar weer snel terugkomt.
    De verdediging zag er ,en dan vooral de zijkanten, niet best uit.
    Misschien dat ik het wel allemaal te kritisch heb gezien maar na een zware nacht was ik gisteren ook wat kritisch ingesteld.
    Pluspunt was idd de inzet en de felheid.

pi_12521219
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 21:17 schreef Cart_man het volgende:
    Hé Luni, als je bier wilt dan moet je het natuurlijk wel ophalen bij mij. Ik kom het je niet brengen. [
    Valt me een beetje tegen van je, maar aan bier was gelukkig geen gebrek!

Tja als je het met vorig seizoen vergelijkt het was niet veel beter of slechter. Vorig seizoen heb ik in heel de competitie een wedstrijd of 7 gezien die echt goed waren en dat was nog met al de mensen die vertrokken zijn. We zullen zien wat het seizoen ons brengt, strijdlust was er in ieder geval. Maar was dat afgekeurde doelpunt, en die, naar mijn mening, penalty toen Van Wonderen werd neergehaald in de samenvatting van de NOS?

maandag 18 augustus 2003 @ 15:03:23 #123
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12524109
    Gaat er nog iemand naar Heerenveen uit?

Wanneer begint trouwens de verkoop van Roda uit? Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen met mijn Silvercard!

pi_12524887
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 15:03 schreef FrankyMcG het volgende:
    Wanneer begint trouwens de verkoop van Roda uit? Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen met mijn Silvercard!
    Dat je zo graag naar een bij voorbaat puntloze wedstrijd wilt
      maandag 18 augustus 2003 @ 15:34:32 #125
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12524924
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 15:33 schreef planethugo het volgende:

Dat je zo graag naar een bij voorbaat puntloze wedstrijd wilt

0-2 vorig jaar

Hoe groot is jullie uitvak!?

pi_12527622
    Blessure van v. Persie valt gelukkig mee :
    quote:
    GEKNEUSDE TEEN ROBIN VAN PERSIE

Robin van Persie heeft tijdens Feyenoord-NEC een gekneusde teen opgelopen. De Rotterdammer zal daarom maandagmiddag niet meetrainen. Van Persie had tijdens de wedstrijd weinig last van de kwetsuur, maar kreeg later op de avond veel pijn. Om een breuk uit te sluiten zijn daarom foto's gemaakt in het Erasmus Medisch Centrum. Daarop viel echter geen breuk te constateren, zodat de blessure lijkt mee te vallen.
    De verwachting is dat Van Persie zich later deze week weer aan kan sluiten bij de groep. Zijn inzetbaarheid voor SC Heerenveen lijkt niet in gevaar te komen.
    Ook Jean,Kalou,Collen en Leonardo zijn weer terug bij de groep. . .
      maandag 18 augustus 2003 @ 17:08:35 #127
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12527745
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 17:04 schreef Loek-B het volgende:

Blessure van v. Persie valt gelukkig mee :

Als Robin zo speelt als gisteren dan mag ie van mij thuisblijven. De vechterslust was er, net als het egoisme!
    pi_12527865
    Thuis net met 2-1 gewonnen van NEC,volgens mij dromen jullie nu al over een kampioenschap.
    vooruit nu rood witten vooruit PSV.
      maandag 18 augustus 2003 @ 17:12:54 #129
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12527869
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van je, maar aan bier was gelukkig geen gebrek!

Hé, het is niet altijd rozengeur en maneschijn...

Heerenveen ga ik toch niet heen. Bijna niemand heeft losse kaarten kunnen bemachtigen, dus helaas...zoek wel een kroeg met canal+ in Rotterdam.

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 18-08-2003 17:13]

A.M.A.B
    pi_12528035
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 17:12 schreef chelloboy het volgende:
    Thuis net met 2-1 gewonnen van NEC,volgens mij dromen jullie nu al over een kampioenschap.
    . Neej, als je meteen al met een nóg slechtere wedstrijd dan Feyenoord start en nog gelijk speelt ook, dán kun je lekker zeker zijn van het kampioenschap .

PSV doet niet meer mee, olé olé. .

maandag 18 augustus 2003 @ 17:21:03 #131
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12528105
    quote:
    Wie zegt dat dan?
    A.M.A.B
    pi_12528713
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 15:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

0-2 vorig jaar

Hoe groot is jullie uitvak!?

1.000 man past erin dacht ik...
    pi_12529821
    He jongens, ik doe met een voetbalmanager mee en gokte op Lodewijks wat is er met die keeper aan de hand dat tie niet heeft gespeeld
      maandag 18 augustus 2003 @ 18:39:57 #134
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12529929
    quote:
    roep dat de 21ste september maar hard met je peen en uienmuil
    852002IWASTHERE
    pi_12530354
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:39 schreef F1908 het volgende:

[..]

roep dat de 21ste september maar hard met je peen en uienmuil

Nee jullie lekkere havenslaafen,denk je nou echt dat dit feyenooit wint van PSV.
    Gelijkspel tegen Roda wil niet zeggen dat we dit jaar niks voorstellen hoor,kom je later dit seizoen nog wel achter.
      maandag 18 augustus 2003 @ 18:58:25 #136
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12530391
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Nee jullie lekkere havenslaafen,denk je nou echt dat dit feyenooit wint van PSV.
    Gelijkspel tegen Roda wil niet zeggen dat we dit jaar niks voorstellen hoor,kom je later dit seizoen nog wel achter.

suc met pisvee dit seizoen
    tot de 21ste, als je durft te komen
    852002IWASTHERE
    pi_12530457
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:58 schreef F1908 het volgende:

[..]

suc met pisvee dit seizoen
    tot de 21ste, als je durft te komen

Ja jij ook succes met je feyenooit
    tot 14 maart 2004 als je durft hier te komen.
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:02:31 #138
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12530481
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:01 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Wees niet bang hoor ik ben van de partij

Pisvee

852002IWASTHERE
    pi_12530512
    quote:

[..]

Jij was verdacht stil na die 2-2.........
    No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
    Lego de ga euh korfbal kampioen.
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:04:52 #140
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12530532
    quote:

[..]

Onverdient gelijk gespeeld. stelletje homo's
    852002IWASTHERE
    pi_12530564
    Niveautje hierzo.....
    pi_12530708
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:06 schreef Staanplaats het volgende:
    Niveautje hierzo.....
    Internet de gekste he..
    pi_12531237
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef Mereltje het volgende:
    He jongens, ik doe met een voetbalmanager mee en gokte op Lodewijks wat is er met die keeper aan de hand dat tie niet heeft gespeeld
    Zoetebier is weer 1e keeper. .
    pi_12531287
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef chelloboy het volgende:
    denk je nou echt dat dit feyenooit wint van PSV.
    . Hehehe. Zo moeilijk is dat anders niet : vorig nog seizoen 2 keer gedaan! Nog 2 keer overdoen, dit seizoen? .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 18-08-2003 19:40]

pi_12531303
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:34 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Zoetebier is weer 1e keeper. .

Dan had ik me toch wat meer moeten verdiepen in de voetbalmanager
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:37:47 #146
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12531319
    quote:

[..]

Was er 16 september 2002 ook...zie je dan
    A.M.A.B
    pi_12531354
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:36 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Dan had ik me toch wat meer moeten verdiepen in de voetbalmanager

Ach, niemand snapt waarom Edwin op het doel staat, i.p.v. Patrick, dus zo erg is het niet. .
    pi_12531363
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:04 schreef F1908 het volgende:

[..]

Onverdient gelijk gespeeld. stelletje homo's

Homo's die lopen toch hand in hand.
    En waar zingen ze dat meestal.
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:41:03 #149
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12531398
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:39 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Homo's die lopen toch hand in hand.
    En waar zingen ze dat meestal.

boeren, boeren
    852002IWASTHERE
    pi_12531443
    Jah daar zijn we trots op.
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:49:29 #151
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12531611
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:42 schreef chelloboy het volgende:
    Jah daar zijn we trots op.
    Niks te doen joh...
    A.M.A.B
    pi_12543205
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 17:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hé, het is niet altijd rozengeur en maneschijn...

Heerenveen ga ik toch niet heen. Bijna niemand heeft losse kaarten kunnen bemachtigen, dus helaas...zoek wel een kroeg met canal+ in Rotterdam.

Hoerenvien ga ik ook niet, we hebben ook geen losse kaarten weten te bemachtigen, en ik wil er eigenlijk niet eens heen, tis er altijd kut. Zal dit jaar toch een stuk minder gaan, heb geen zin meer om in dat uitvak te zitten, ben me steeds meer gaan storen aan het volk wat zich daar bevind.
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:25:39 #153
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_12543291
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Was er 16 september 2002 ook...zie je dan

Wat was er 16 September 2002 dan??
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:00:38 #154
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12543889
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 09:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat was er 16 September 2002 dan??

Was het dan toch de 15de
    A.M.A.B
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:45:05 #155
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12544856
    Volgens Johan Derksen heeft Gabor Babos een voorcontract getekend bij Feyenoord!
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:56:53 #156
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12545142
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 10:45 schreef FrankyMcG het volgende:
    Volgens Johan Derksen heeft Gabor Babos een voorcontract getekend bij Feyenoord!
    Die lamzak zegt zo veel...

Heb liever Gentenaar btw..

A.M.A.B
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:00:22 #157
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_12545230
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 10:56 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die lamzak zegt zo veel...

Heb liever Gentenaar btw..

Precies, sowieso een Nederlander en ik vind Gentenaar meer een Feyenoord uitstraling hebben dan Babos. Laat hem maar lekker naar Barcelona verkassen.
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:50:25 #158
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12546346
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 11:00 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Precies, sowieso een Nederlander en ik vind Gentenaar meer een Feyenoord uitstraling hebben dan Babos. Laat hem maar lekker naar Barcelona verkassen.

Babos is volgend seizoen transfervrij en voor Gentenaar zal wel aardig wat neergelegd moeten worden.
    Babos heeft meerdere seizoenen goed gekeept Gentenaar pas een.
    Ik zou het een goede zet vinden.
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:02:44 #159
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12546647
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 11:50 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Babos is volgend seizoen transfervrij en voor Gentenaar zal wel aardig wat neergelegd moeten worden.
    Babos heeft meerdere seizoenen goed gekeept Gentenaar pas een.
    Ik zou het een goede zet vinden.

Babos is wel goed, ok...maar toch zie ik liever Gentenaar komen.
    A.M.A.B
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:17:45 #160
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12546989
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 12:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Babos is wel goed, ok...maar toch zie ik liever Gentenaar komen.

Qua afkomst en uitstraling misschien wel maar financieel zou het dom zijn aangezien Babos transfevrij is.
    Maar over keepers hoeven we ons geen zorgen te maken.
    Pim Doesburg weet van elke goede keeper een topkeeper te maken.

Over keepers gesproken ik zag laatst bij Man united - Arsenal ene Howard op doel staan bij Man United. Door hem wonnen ze de strafschoppenserie, is dit niet die amerikaan die vorig seizoen bij Feyenoord op proef was??

dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:37:47 #161
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_12547495
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 12:17 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Qua afkomst en uitstraling misschien wel maar financieel zou het dom zijn aangezien Babos transfevrij is.
    Maar over keepers hoeven we ons geen zorgen te maken.
    Pim Doesburg weet van elke goede keeper een topkeeper te maken.

Over keepers gesproken ik zag laatst bij Man united - Arsenal ene Howard op doel staan bij Man United. Door hem wonnen ze de strafschoppenserie, is dit niet die amerikaan die vorig seizoen bij Feyenoord op proef was??

Klopt.
    pi_12552959
    Babos en Wevers hebben een voorcontract getekend inderdaad.
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 20 augustus 2003 @ 10:02:56 #163
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12570812
    quote:
    LAZOVIC SCOORT VOOR SERVIË

Zondag hinkte Danko Lazovic nog geblesseerd het veld af, maar dinsdagavond stond de Feyenoorder alweer op scherp. Namens Jong Servië en Montenegro scoorde de spits zelfs een doelpunt in het treffen met Jong Wales. De goal van Lazovic - een schot van binnen het strafschopgebied - was de tweede van de wedstrijd en bleek beslissend. Eerder al had Matic Servië en Montenegro op 1-0 gezet.
    Een kwartier voor tijd beslechtte Rode Ster-middenvelder Milovanovic het pleit definitief met een fraaie vrije trap.
    Dat willen we zien! Doorzetters!
      woensdag 20 augustus 2003 @ 10:11:53 #164
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12570974
    daaaaaaaaaaaaanko, daaaaaaaaaaaaaaaanko
    852002IWASTHERE
    pi_12574927
    quote:

Daar hebben jullie wat laten lopen zeg.

Hij was niet goed genoeg voor Feyenoord.

While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_12574939
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 12:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar hebben jullie wat laten lopen zeg.

Hij was niet goed genoeg voor Feyenoord.

Iedereen maakt wel een foutje

Zo heeft PSV Litmanen in het verleden na een stage geen contract aangeboden

woensdag 20 augustus 2003 @ 12:58:49 #167
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12575008
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 12:55 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

Iedereen maakt wel een foutje

Zo heeft PSV Litmanen in het verleden na een stage geen contract aangeboden

Van Nistelrooij was in zijn FCDB-tijd niet goedgenoeg voor Feyenoord!
    pi_12575057
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 12:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Van Nistelrooij was in zijn FCDB-tijd niet goedgenoeg voor Feyenoord!

Scoutingapparaat werkt goed bij jullie.
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_12575313
    Het gerucht gaat zelfs dat Feijenoord ook Maradona heeft laten lopen toen hij werd aangeboden...
      woensdag 20 augustus 2003 @ 13:42:15 #170
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12575961
    quote:
    FEYENOORD ONDERZOEKT EGYPTISCHE MARKT

Feyenoord heeft met het Egyptische marketingbureau Storm een overeenkomst gesloten om de mogelijkheden te onderzoeken om verschillende activiteiten op de Egyptische markt te kunnen ontplooien. Zo wordt er gedacht aan een wekelijks programma Hossam Ghalys Adventure, in navolging van de shows die in Zuid-Korea en Japan worden uitgezonden. Verder hoopt Feyenoord in de winter een trainingskamp te beleggen in het Midden-Oosten.
    Hossam Ghaly, Feyenoords laatste aanwinst is een grote ster in eigen land. Feyenoord bekijkt de mogelijkheid om de fans van Ghaly in Egypte te blijven voorzien in activiteiten en nieuws van hun international.

Marketing manager Chris Woerts bevestigt dat Feyenoord inmiddels in zeer serieuze onderhandelingen is om in Egypte het tv-programma Hossam Ghalys Adventure' te ontwikkelen. Verder hopen we in de winterstop een trainingskamp te beleggen in de Verenigde Arabische Emiraten waar we ook een aantal oefenduels willen spelen tegen onder andere Egyptische teams, aldus Woerts.

Storm onderzoekt verder de mogelijkheid voor de ontwikkeling van een jeugdproject van Feyenoord in Egypte.
    Zorg eerst maar es dat je voetballend in orde bent!

Kort Nieuws
    * Ghaly heeft vergunningen binnen
    * Grote maten van shirts verkrijgbaar
    * Van Haaren traint WEER mee (maar voor hoelang..........)

pi_12579135
    Van Haaren toch een triest verhaal... Eerst gewoon ruim 130 duels spelen in 3 jaar RKC en 5 jaar Roda en dan in 2 jaar Feyenoord slechts 6 competitieduels...
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 20 augustus 2003 @ 18:16:32 #172
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12582448
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 13:10 schreef Staanplaats het volgende:
    Het gerucht gaat zelfs dat Feijenoord ook Maradona heeft laten lopen toen hij werd aangeboden...
    Zelfde verhaal geld voor Cafu voordat hij naar Italie ging.
    En als ik het niet verkeerd heb heeft er een tijdje geleden een (chileense) spits op proef gelopen bij Feyenoord die toen is afgewezen en nu aangetrokken is door Inter.
    Ik geloof dat hij Pinilla heet ofzoiets.
      woensdag 20 augustus 2003 @ 21:25:08 #173
    17023 Elmotje
    pi_12587255
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 18:16 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Zelfde verhaal geld voor Cafu voordat hij naar Italie ging.
    En als ik het niet verkeerd heb heeft er een tijdje geleden een (chileense) spits op proef gelopen bij Feyenoord die toen is afgewezen en nu aangetrokken is door Inter.
    Ik geloof dat hij Pinilla heet ofzoiets.

Inderdaad, Pinilla was vorig jaar op proef, die speelt nu bij inter aardig goed heb ik gehoord. En sommige aziaten die niet goed genoeg zijn doen ze naar excelsior, het zal wel.
    Feyenoord Rotterdam
    pi_12597747
    Ik kwam wel een aardig berichtje tegen in de VI van deze week. Het ging mij wat ver om er een nieuw topic over te openen. Dus plof ik het hier maar neer.

De Kuip verdwijnt

In 1994 is de Kuip voor het laatst gerenoveerd en men ging ervan uit dat dat voldoende zou zijn voor de komende 25 jaar. Inmiddels zijn daar dus al bijna 10 jaar van verstreken. Ahoy is opzoek naar een andere lokatie. 1 en 1 maakt dan dus 2. Jorien vd Herik en wat andere hoogwaardigheidsbekleders van de gemeente en Ahoy zijn deze zomer al wezen kijken in de USA. Maw de plannen worden concreet en de Kuip zal verdwijnen en als een soort van nieuwe ArenA worden gebouwd ergens op de Waalvlakte.

donderdag 21 augustus 2003 @ 11:43:36 #175
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_12600061
    Ja dat hoorde ik ook ergens van de week !

En ze zijn er zo trots op!

Get woke, go broke!
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:47:57 #176
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12600166
    je gelooft zeker ook alles wat er in de story, weekend en al die meuk staat

word wakker man

852002IWASTHERE
    pi_12600167
    Ik denk dat Jorien daarmee aangeeft dat hij levensmoe is ofzo
    Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
    PSV, de logische kampioen
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:48:17 #178
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12600179
    Zelfs wij ontkomen er niet aan. De Kuip wordt echter niet zonder slag of stoot opgegeven door de supporters. Dat weet ik zeker.
    A.M.A.B
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:49:10 #179
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12600202
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:48 schreef Cart_man het volgende:
    Zelfs wij ontkomen er niet aan. De Kuip wordt echter niet zonder slag of stoot opgegeven door de supporters. Dat weet ik zeker.
    precies
    852002IWASTHERE
    pi_12600210
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:47 schreef F1908 het volgende:
    je gelooft zeker ook alles wat er in de story, weekend en al die meuk staat

word wakker man

zo'n kerel van de kuip zei het zelf ook

was op het sportjournaal

Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
    pi_12600239
    Ja mensen hij gaat echt weg!

Ennuh F1908 je bent blijkbaar niet goed op de hoogte

donderdag 21 augustus 2003 @ 11:51:16 #182
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12600261
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:49 schreef mat_herben het volgende:

[..]

zo'n kerel van de kuip zei het zelf ook

was op het sportjournaal

oke

in welk tijdsbestek?

852002IWASTHERE
    pi_12600363
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:51 schreef F1908 het volgende:

[..]

oke

in welk tijdsbestek?

De renovatie van 1994 zou goed moeten zijn voor 25 jaar. Dus je zou kunnen zeggen over 15 jaar. MAAR Ahoy begint aan te dringen dus zal wel eerder zijn.......
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:57:10 #184
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_12600408
    NOu ja, echt heel druk hoef je je dus nog niet te maken als f'noorder zijnde...
    Get woke, go broke!
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:58:42 #185
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12600446
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

De renovatie van 1994 zou goed moeten zijn voor 25 jaar. Dus je zou kunnen zeggen over 15 jaar. MAAR Ahoy begint aan te dringen dus zal wel eerder zijn.......

gelukkig voorlopig nog niet.
    maargoed over 10 jaar hoop ik nog wel in de kuip te zitten eigenlijk.

supporters zullen dit echt niet zomaar laten gebeuren

852002IWASTHERE
    pi_12600563
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:57 schreef HeatWave het volgende:
    NOu ja, echt heel druk hoef je je dus nog niet te maken als f'noorder zijnde...
    Nee dat niet maar het is wel leuk dat zij altijd over de ArenA zitten te janken en nu wacht hun het zelfde lot. Zo niet erger want de samenwerking tussen voetbal en entertainment zal nog wel eens een stap verder kunnen gaan dan in de ArenA het geval is. Ze zijn niet voor niets naar de USA gegaan.

naja kan Loek-B zijn volmaakte Sensation op de Waalhaven vieren

donderdag 21 augustus 2003 @ 12:07:10 #187
    22700 F1908
    MASTERDETECTIVE
    pi_12600650
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee dat niet maar het is wel leuk dat zij altijd over de ArenA zitten te janken en nu wacht hun het zelfde lot. Zo niet erger want de samenwerking tussen voetbal en entertainment zal nog wel eens een stap verder kunnen gaan dan in de ArenA het geval is. Ze zijn niet voor niets naar de USA gegaan.

naja kan Loek-B zijn volmaakte Sensation op de Waalhaven vieren

De arena mist gewoon de sfeer in het stadion.
    Er is werkelijk geen drol aan om daar te zitten

En nu vind je het zo leuk dat de kuip ook eventueel weg gaat?
    Hoe zielig kun je zijn. Frustraties van je eigen club ofzo?
    Of dat de Meer destijds weg moest

852002IWASTHERE
    pi_12600756
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 12:07 schreef F1908 het volgende:

[..]

De arena mist gewoon de sfeer in het stadion.
    Er is werkelijk geen drol aan om daar te zitten

En nu vind je het zo leuk dat de kuip ook eventueel weg gaat?
    Hoe zielig kun je zijn. Frustraties van je eigen club ofzo?
    Of dat de Meer destijds weg moest

Geen frustratie`s hoor. Lijkt mij eerder andersom. Het zijn juist de niet Ajacieden die al sinds 97 roepen dat de arena zo enorm zuigt. Nu wacht jullie hetzelfde lot en dat vind ik wel grappig.
    En verder heeft voetbal niets meer te maken met gezelligheid. Het gaat om geld heel veel geld en dan zijn dit soort dingen onontkoombaar.
    pi_12602142
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:48 schreef Cart_man het volgende:
    Maar diezelfde supporters moeten ook realiseen dat je groter en moderner moet om in de top mee te blijven draaien.

Binnenkort heeft zelfs het 'nietige' Heerenveen al een stadion voor 30.000 man.

Feyenoord zal, net als elke grote club, waar ook ter wereld, mee moeten blijven gaan met de stroom: Groter, moderner stadion, meer skyboxen en business voorzieningen.

Real Madrid heeft 4 ringen met Skyboxen, waarvan 3 het hele stadion rond (en zelfs dat stadion is vrij gedateerd).

Like it or not, soms moeten oude goeie dingen verdwijnen.
    Belangrijk in mijn ogen is dan wat er voor terug komt: Dat moet voldoen aan de zaken die nu ook kenmerkend zijn voor het stadion, dus een echt voetbalstadion zijn (en geen multimedia pretpark), dicht op het veld zitten, hele grote vakken, ruimte voor je spandoek etc. etc.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_12602962
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:43 schreef HeatWave het volgende:

En ze zijn er zo trots op!

Joh is dat zo?

Overigens zal de Kuip niet verdwijnen, want het is een monument, en dat mogen ze (naar mijn weten) niet slopen.

Inderdaad zal ook Feijenoord met z'n tijd mee moeten gaan als ze willen presteren, maar als dit inhoudt dat de supporters nog verder worden uitgeknepen, nog meer worden behandeld als melkkoe, en er totaal niks meer mag omdat ze je zelf voor neuspeuteren een SV willen aansmeren, dan heb ik liever die "successen" maar niet...

pi_12603017
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 12:12 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nu wacht jullie hetzelfde lot en dat vind ik wel grappig.

Wie zegt dat ons hetzelfde lot te wachten staat. Ik neem aan dat Feyenoord goed kijkt naar de fouten die gemaakt zijn bij het bouwen van de aRENa en het Gelredome en dat het nieuwe stadion niet zo maar een sfeerloze betonnen bak zal worden.

Dat er van de Kuip afscheid genomen moet worden staat al jaren vast, en de locatie waar het nieuwe stadion moet komen is nu nog havengebied, daar gaat jaren overheen om het bouwrijp te maken en er zijn nog een aantal bedrijven die moeten worden onteigend, er zal nog zeker 15 jaar overheen gaan.

Ik zeg: Zet een replica van de Kuip neer, aangepast aan de eisen van de tijd!

pi_12603241
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 13:49 schreef Luni het volgende:

Ik zeg: Zet een replica van de Kuip neer, aangepast aan de eisen van de tijd!

Ze zouden idd van ongeveer dezelfde basis uit kunnen gaan, maar dat ze dan dus er flink meer skyboxen en zo ingooien, de ringen wat vergroten zodat je naar 60.000 a 70.000 capaciteit gaat, maar bv de karaktistieke overkapping behouden en zo.
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_12641636
    de kuip wordt echt niet 1,2,3 opgegeven door de suporters.
    over 10 jaar tijd kijken ze nog maar 's, en dan moeten ze maar zorgen dat er het eea wordt verbeterd aan de dan al redelijk gedateerde kuip.

collen is terug btw, en ono sneller dan verw8 waarschijnlijk.
    en dat is allebei positief nieuws, mag song ff op de bank beetje bijkomen, en kan er op rechts eindelijk ook gebikkeld worden.

pi_12644339
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 21:14 schreef mister_popcorn het volgende:
    de kuip wordt echt niet 1,2,3 opgegeven door de suporters.
    over 10 jaar tijd kijken ze nog maar 's, en dan moeten ze maar zorgen dat er het eea wordt verbeterd aan de dan al redelijk gedateerde kuip.
    Dat gaat dus niet. De Kuip is van staal en dat heeft maar een bepaalde levensduur.

Er komt dus een tijd dat jullie weg moeten uit de Kuip. Dat kunnen jullie wel zeggen dat de Kuip niet 1,2,3 wordt opgegeven, maar Feyenoord mag er gewoon niet meer in voetballen dan.

pi_12650857
    Zolang het maar weer een stadium word waar we trots op kunnnen zijn
      zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:44:26 #196
    21783 Sjorssie
    Shit happens, so why bother...
    pi_12660914
    quote:

Klopt helemaal, hulde weer voor de keeperstrainer die hem heeft laten gaan
    Blaat
    pi_12667553
    Ach, we hebben nu al 5 jaar ofzo bij H'veen thuis verloren, ook toen we kampioen werden...

Zegt dus niet veel, het resultaat van vandaag.Gewoon een kutwedstrijd waar een gelijkspel/winst eigenlijk meer verdiend geweest was...

Volgende wedstrijden gewoon weer winnen. .

pi_12668774
    Gossiedomme (sorry!) wat was dat een wedstrijd van niks!!
    Nu hoop ik maar dat Studio Sport alleen de slechte stukken heeft laten zien
      zondag 24 augustus 2003 @ 12:47:44 #199
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12674580
    De wedstrijd was al net zo kut als de beeldkwaliteit gisteren!

Maar ja, met een illigale Anal+ decoder die om de zoveel tijd op negatief beeld springt, moet je ook niet vel verwachten!

zondag 24 augustus 2003 @ 13:41:49 #200
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12675598
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 10:45 schreef FrankyMcG het volgende:
    Derksen zij ook dat van der vaart al contract had getekend bij Manchster
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_12675670
    derksen is een lul

Mat_herben PR Tijn Semtex Gellarboy [br]yvonne Danny Wolkje Kikkerlikker Kreator[br]chen Breuls jerney Pjederdy gelly[br]Xebrozius X-Ray Dopeboy Riann
      zondag 24 augustus 2003 @ 13:46:12 #202
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12675683
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 13:45 schreef MPTSGYDWKKCBJPGXXDR het volgende:
    derksen is een lul

[afbeelding]

tot zover deze nuttige bijdrage!
    pi_12676104
    Overigens heeft Zoetebier gister laten zien dat Lodewijks eigenlijk de 1e keeper moet zijn... Als hij die bal niet voor de voeten van Sibon bezorgde, was die 1-0 er niet geweest. Hij had die bal gewoon vast moeten pakken en nooit zomaar voorruit schoppen...

Lodewijks. .

pi_12676950
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 14:06 schreef Loek-B het volgende:
    Overigens heeft Zoetebier gister laten zien dat Lodewijks eigenlijk de 1e keeper moet zijn... Als hij die bal niet voor de voeten van Sibon bezorgde, was die 1-0 er niet geweest. Hij had die bal gewoon vast moeten pakken en nooit zomaar voorruit schoppen...
    Zoetebier leek wel een beetje bang, hoe ie inkwam.
      zondag 24 augustus 2003 @ 20:00:58 #205
    21066 Potter
    At your service
    pi_12684713
    Ik heb de wedstrijd op canal + zitten kijken, wat een drama. Sinds wanneer spelen we kick and rush?

En kan iemand voor mij Pauwe, Zoetebier en Song afknallen voordat ze weer opgesteld worden?

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
      zondag 24 augustus 2003 @ 20:10:51 #206
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12684933
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 20:00 schreef Potter het volgende:

En kan iemand voor mij Pauwe, Zoetebier en Song afknallen voordat ze weer opgesteld worden?

Zoetebier en Song: JA!

Maar Paauwe speelt EINDELIJK weer keihard, nadat ie vorig jaar als een wijf speelde!

pi_12685344
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 20:00 schreef Potter het volgende:
    En kan iemand voor mij Pauwe Zoetebier en Song afknallen voordat ze weer opgesteld worden?
    . .
    pi_12686546
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2003 18:44 schreef Sjorssie het volgende:

[..]

Klopt helemaal, hulde weer voor de keeperstrainer die hem heeft laten gaan

Met Pim Doesburg heeft Feijenoord een van de beste (zo niet dé beste) keepertrainer van Nederland.
    Omdat iemand bij Man. Utd aan de bak komt betekent niet meteen dat het een wereldster wordt, want die gozer ging ook gewoon in die wedstrijd in de fout. Komt ook nog eens bij dat ze in Manchester overtuigd zijn/waren van de klasse van Barthez en Van der Gouw...

En over de wedstrijd in Heerenveen kan ik kort zijn. We spelen daar standaard kut. Goed teken is in ieder geval de ploeg strijd toont (4 gele kaarten), en dat Lodewijks de voorkeur verdient is voor de zoveelste maal bevestigd.

pi_12688116
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 20:10 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zoetebier en Song: JA!

Maar Paauwe speelt EINDELIJK weer keihard, nadat ie vorig jaar als een wijf speelde!

Inderdaad, die speelde nog niet eens zo'n verkeerde wedstrijd net zoals vorige week overigens. Het was gisteren nog niet best, maar er was in ieder geval strijd, en ik vond hoerenvien echt laf spelen.
    pi_12691539
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 21:19 schreef Staanplaats het volgende:
    Omdat iemand bij Man. Utd aan de bak komt betekent niet meteen dat het een wereldster wordt
    Ga daar maar van uit.
    quote:
    Komt ook nog eens bij dat ze in Manchester overtuigd zijn/waren van de klasse van Barthez en Van der Gouw...
    Barthez wat minder, maar Van der Gouw terecht.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 augustus 2003 @ 00:28:28 #211
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_12691997
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

tot zover deze nuttige bijdrage!

Maar geef toe: een waaaaaaaanzinnige username....
      maandag 25 augustus 2003 @ 00:29:10 #212
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12692011
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:28 schreef Doc het volgende:

[..]

een kloon van jou?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      maandag 25 augustus 2003 @ 00:29:50 #213
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_12692024
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:28 schreef Doc het volgende:

[..]

eerder irritant
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 augustus 2003 @ 00:33:31 #214
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_12692098
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

een kloon van jou?

Geen computer gezien de afgelopen 11 dagen...

(maar als-ie werkelijk mege-irritant isblijft zal-ie hier snel verdwijnen...)

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-08-2003 00:34]

maandag 25 augustus 2003 @ 00:34:40 #215
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12692133
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Geen computer gezien de afgelopen 11 dagen...

net zoiets als LFC dat nog geen 3 punten gezien heeft
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 augustus 2003 @ 00:37:26 #216
    1012 Doc
    Loves C, M & R
    pi_12692193
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

net zoiets als LFC dat nog geen 3 punten gezien heeft

Deze offtopic post zou ik moeten verwijderen...
    enige voetbal wedstrijd die gezien heb afgelopen dagen was LFC-CFC, tussen de CFC supporters: fuck Hasselbaink

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-08-2003 00:38]

pi_12692203
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Deze offtopic post zou ik moetne verwijderen...
    enige voetbal wedstrijd die gezien heb afgelopen dagen was LFC-CFC, tussen de CFC supporters: fuck Hasselbaink

Hehe.
      maandag 25 augustus 2003 @ 00:38:45 #218
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12692224
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 00:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Deze offtopic post zou ik moeten verwijderen...

mierenneuker
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_12694744
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 22:16 schreef Luni het volgende:
    *knip* en ik vond hoerenvien echt laf spelen.
    Ik vond dat ze het eigenlijk wel aardig deden
    Waarom zouden ze tegen een potentiele topdrie club zichzelf in het mes laten lopen
    [url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
      maandag 25 augustus 2003 @ 10:11:23 #220
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12695814
    Sibon heeft aan de wedstrijd tegen Feyenoord een gebroken neus overgehouden!

Zal hem zeker leren!

pi_12698945
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 10:11 schreef FrankyMcG het volgende:
    Sibon heeft aan de wedstrijd tegen Feyenoord een gebroken neus overgehouden!

Zal hem zeker leren!

Maar hij heeft wel de enige gescoord!!

[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 25-08-2003 12:56]

Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      maandag 25 augustus 2003 @ 12:55:09 #222
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12698976
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 12:53 schreef mat_herben het volgende:

Maar hij heeft wel de enige gescoord!!

pi_12699010
    Veranderd!
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      maandag 25 augustus 2003 @ 12:58:44 #224
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12699070
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 12:56 schreef mat_herben het volgende:
    Veranderd!
    Da's een fout die meestal alleen Limburgers en Brabanders maken!
    pi_12700284
    toch wel raar, want ik kom uit Gelderland

toch nog wat geleerd op fok!

Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      maandag 25 augustus 2003 @ 13:49:05 #226
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_12700352
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Da's een fout die meestal alleen Limburgers en Brabanders maken!

had je wat tegen zuiderlingen
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      maandag 25 augustus 2003 @ 13:50:35 #227
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12700376
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 13:49 schreef DutchGooner het volgende:

had je wat tegen zuiderlingen

Nee! Dat zou zelfmoord betekenen!
    pi_12709083
    Feyenoord-chauffeur rijdt naar Hoogeveen
    HEERENVEEN - Een supportersbus met 75 Feyenoord-fans is zaterdagavond pas een half uur voor het einde van de wedstrijd SC Heerenveen-Feyenoord (1-0) in Heerenveen aangekomen. De chauffeur van de bus dacht dat hij naar Hooge- veen moest en kwam er in die plaats achter dat hij verkeerd zat. Op weg naar Heerenveen kreeg de bus vervolgens panne.

De Feyenoord-fans werden in een andere bus en door een andere chauffeur naar Heerenveen gebracht. Door het oponthoud kwamen ze pas een half uur voor het einde van de wedstrijd bij het Abe Lenstrastadion aan.

Wie is de BOB

maandag 25 augustus 2003 @ 19:38:48 #229
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12709617
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 19:19 schreef chelloboy het volgende:

Wie is de BOB

De buschauffeur i.i.g. NIET!
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:51:11 #230
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_12736652
    Op http://teletekst.nos.nl/gif/665-01.html staat dat Van Persie voor minimaal twee weken is uitgeschakeld, zo bleek na onderzoek in het ziekenhuis.

Van Persie ging dinsdag (vandaag) op de training door zijn enkel.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:55:36 #231
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12736752
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 18:51 schreef -Hans- het volgende:
    Op http://teletekst.nos.nl/gif/665-01.html staat dat Van Persie voor minimaal twee weken is uitgeschakeld, zo bleek na onderzoek in het ziekenhuis.

Van Persie ging dinsdag (vandaag) op de training door zijn enkel.

Klopt. Twee tot vier weken melden de Feyenoord-sites!
    pi_12738757
    En Fred is op stage!
    pi_12748667
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zal er dus om spannen of hij optijd fit is voor PSV 21-09-03
      woensdag 27 augustus 2003 @ 08:04:33 #234
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12748861
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 06:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zal er dus om spannen of hij optijd fit is voor PSV 21-09-03

Ik zal hem niet missen hoor...
    A.M.A.B
    pi_12756152
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 20:11 schreef jpzegthallo het volgende:
    En Fred is op stage!
    Tjah, dat samenwerkingsverband kost ook klauwen met geld. Vanaf 2000 betaalt Feijenoord zo'n ruim 460.000 euro per jaar om een paar jeugdspelertjes te testen. Van die bijna 1,4 miljoen euro had je ook andere dingen kunnen doen...
      woensdag 27 augustus 2003 @ 14:25:05 #236
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12756386
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik hoop dat Pardo nu weer eens een eerlijke kans krijgt.
    Maar het zal wel weer Lurling worden.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 14:26:41 #237
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12756434
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 14:25 schreef Vikingo het volgende:

Ik hoop dat Pardo nu weer eens een eerlijke kans krijgt.
    Maar het zal wel weer Lurling worden.

Zei ik gisteren nog tegen mij pa!

Ik heb Pardo zijn topwedstrijden niet gezien, toen zat ik helaas in het buitenland!

pi_12756997
    Kaartverkoop Feyenoord - Ajax

Voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax op zondag 4 januari 2004 in Caïro (Egypte), zal de kaartverkoop op zaterdag 6 september 2003 van start gaan. In eerste instantie kunnen de Diamond- en Goldcardhouders hun kaart via één van de verkooppunten van Tickutbox aanschaffen. Vanaf woensdag 10 september 2003 zijn de Silvercardhouders in de gelegenheid.

De mogelijkheid tot het organiseren van reizen wordt in overleg met de politie Rotterdam-Rijnmond, politie Amsterdam-Amstelland en de politie in Caïro nog onderzocht. De politie in Caïro zal in grote getale worden ingezet bij dit verhoogde risicoduel. Ze hebben zelfs besloten om de bereden politie in te zetten, dit betreft de speciale eenheid op kamelen.

Legioen zal in ieder geval hun Legioen Bus Service weer inzetten. Afgesproken is met de buschauffeur om van tevoren duidelijk af te stemmen welke route hij naar Caïro zal volgen. Als manifest wordt uitgegaan van een kaart van de rally Parijs-Dakar.

Wij willen de Feyenoord-aanhang er nog wel even op wijzen, de Ajax-aanhang kent het principe al, dat in het nationale stadion te Caïro alléén met zogenoemde Piramides betaald kan worden.

Jullie zijn Feyenoord! Jullie gaan toch ook?

bron: www.lunaticnews.nl

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:43:16 #239
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12758559
    Wordt in ieder geval heel zwaar zondag.
      woensdag 27 augustus 2003 @ 16:22:27 #240
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12759680
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:43 schreef Vikingo het volgende:
    Als je dat maar weet!

Nac is nooit makkelijk, en zeker niet met dit team op dit moment!

woensdag 27 augustus 2003 @ 18:00:05 #241
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12762383
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 14:47 schreef Luni het volgende:
    Kaartverkoop Feyenoord - Ajax

Voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax op zondag 4 januari 2004 in Caïro (Egypte), zal de kaartverkoop op zaterdag 6 september 2003 van start gaan. In eerste instantie kunnen de Diamond- en Goldcardhouders hun kaart via één van de verkooppunten van Tickutbox aanschaffen. Vanaf woensdag 10 september 2003 zijn de Silvercardhouders in de gelegenheid.

De mogelijkheid tot het organiseren van reizen wordt in overleg met de politie Rotterdam-Rijnmond, politie Amsterdam-Amstelland en de politie in Caïro nog onderzocht. De politie in Caïro zal in grote getale worden ingezet bij dit verhoogde risicoduel. Ze hebben zelfs besloten om de bereden politie in te zetten, dit betreft de speciale eenheid op kamelen.

Legioen zal in ieder geval hun Legioen Bus Service weer inzetten. Afgesproken is met de buschauffeur om van tevoren duidelijk af te stemmen welke route hij naar Caïro zal volgen. Als manifest wordt uitgegaan van een kaart van de rally Parijs-Dakar.

Wij willen de Feyenoord-aanhang er nog wel even op wijzen, de Ajax-aanhang kent het principe al, dat in het nationale stadion te Caïro alléén met zogenoemde Piramides betaald kan worden.

Jullie zijn Feyenoord! Jullie gaan toch ook?

bron: www.lunaticnews.nl

Het is wat met die ideeën van Chris Woerts. Die ex-jood moet optyfen bij Feijenoord. Het wordt gekker en gekker.
    A.M.A.B
    pi_12762475
    Doei Glenn
      woensdag 27 augustus 2003 @ 18:05:20 #243
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_12762491
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:04 schreef jpzegthallo het volgende:
    Doei Glenn
    Verklaar u nader!
      woensdag 27 augustus 2003 @ 18:10:02 #244
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12762581
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:05 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Verklaar u nader!

Verhuurd aan Excelsior...einde van zijn carriëre bij Feijenoord vrees ik.

Jeugd naar de klote, bestuur wat zit te kloten en een trainer dat alles verkloot...gewoon kut is het dus.

A.M.A.B
      woensdag 27 augustus 2003 @ 18:24:33 #245
    44116 Vikingo
    Sterker door strijd
    pi_12762866
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als je dat maar weet!

Nac is nooit makkelijk, en zeker niet met dit team op dit moment!

Ik bedoelde het eigenlijk meer voor mij persoonlijk (en vele anderen).
    Want Zaterdag is................ DECIBEL OUTDOOR !!!!!!!!!!!!!!!
    Maar je heb gelijk Feyenoord gaat het ook niet makkelijk krijgen!
    pi_12766143
    jaja, het wordt weer interessant bij Feyenoord... terug naar de jaren 80?
    ow ow ow, prutsers
    pi_12767127
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het is wat met die ideeën van Chris Woerts. Die ex-jood moet optyfen bij Feijenoord. Het wordt gekker en gekker.

Die gozer moet inderdaad zo snel mogelijk oprotten. Ik heb het volledige intervieuw in de VI gelezen, zijn beleving van voetbal druist tegen alle clubliefde in. De man praat liever op 'merken' dan over 'clubs', en clubs (of eigenlijk merken) hebben geen supporters maar markten.
    Die vent is compleet gestoord!
    Als het al Woerst ligt speelt Feijenoord 31 keer op een andere continent en slechts 4 keer in Nederland, maar dan heb je tenminste wel overal binding gecreëerd, van Antartica tot IJsland....*zucht*

Laat die gozer maar weer snel naar Coca Cola terug gaan, waar hij z'n interessante praatjes over de Aziatische, en de Afrikaanse markt kan vervolgen.

woensdag 27 augustus 2003 @ 21:26:11 #248
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_12767382
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:24 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Hahaha ja...veel bekenden en maten van me gaan ook naar Decibel. Benieuwd hoever ze naar de klote zullen zijn zondag.
    A.M.A.B
    pi_12770107
    Ik doe nog ff de groeten uit de Champions League

pi_12770219
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:10 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Verhuurd aan Excelsior...einde van zijn carriëre bij Feijenoord vrees ik.

Jeugd naar de klote, bestuur wat zit te kloten en een trainer dat alles verkloot...gewoon kut is het dus.

Tja gaat lekker zo, trek maar weer lekker een blik met Brazilieanen open, want daar zit zoveel talent.
    pi_12770345
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nog effe en Feyenoord is de 1e club die op de maan speelt, zou mooi zijn kunnen ze gelijk daar blijven op een paar na!
    pi_12770618
    Feijenoord op de maan? Dan wordt het zeker Luna ipv van Luni
    pi_12770643
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 18:24 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Have Fun! zullen wel zeer veel Feyenoorders zijn. Ik ben er a.s zondag niet tegen NAC (ik weet het SCHANDE!!!) Ik ben het hele weekend op (B)lowlands, TOTALE CHAOS!!!!
    pi_12770653
    We helpen jullie een handje zondag! Met "The Bertje Exit Project"

ik zal

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_12770761
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2003 15:43 schreef Vikingo het volgende:
    Dat zeker Ach joh na 90 minuten is iedereen blij toch? Wij de punten, jullie kunnen Bertje uitzwaaien!
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_12771395
    Misschien leuk een stelling:
    Kan en/of mag je als echte Feyenoorder niet blij zijn dat ajax heeft gewonnen vanaaf?
    [url]www.f-orum.tk[/url]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')