quote:Verander je stats in getrouwd met een kickboxer:
Op zondag 10 augustus 2003 22:40 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wat kan ik doen
quote:
naam: Mien Dobbelsteen
geslacht: Vrouw
geb. datum: 7 april 1977
relatie: Niet meer verliefd, alleenstaand
kleur ogen: Bruin
quote:Moet je dan niet je complete contactlist weer opbouwen?
Op zondag 10 augustus 2003 22:43 schreef -SL- het volgende:
Change e-mail-adres...
Of is dat tegen de policy?
quote:\
Op zondag 10 augustus 2003 22:44 schreef MSXUser het volgende:[..]
Moet je dan niet je complete contactlist weer opbouwen?
Kan gewoon de MSN contactlijst opslaan en later weer inporteren in nieuwe mailadres doe je gewoon die kerl blokken en dan snel lijst opslaan
quote:Ja, en dat verdom ik.
Of gewoon negeren.
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 10-08-2003 22:48]
quote:hij heb zeker laatst dat topic hier op fok gelezen over hoe dat werktte, kan de url ff niet vinden, maar is hier vorige week ofzo langsgekomen dus misschien dattie het ook op die manier doet dan?!
Op zondag 10 augustus 2003 22:46 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ja, en dat verdom ik.
Ik gun die debiel die lol nietWat een loser
quote:Hoe kan je ze in 1x importeren dan? Ik heb er tientallen in mijn lijst al staan
Op zondag 10 augustus 2003 22:46 schreef ZzzZzzZzz het volgende:[..]
\
Kan gewoon de MSN contactlijst opslaan en later weer inporteren in nieuwe mailadres doe je gewoon die kerl blokken en dan snel lijst opslaan
quote:precies dus
Op zondag 10 augustus 2003 22:47 schreef MSXUser het volgende:
In Trillian kan ik 'All other users' in m'n blocklist zetten, Op die manier ontvang ik alleen berichten van mensen die daadwerkelijk in m'n contactlist staan. Waarschijnlijk kan dat ook in MSN?edit: typo
quote:Ik zou gewoon je naam veranderen in:
quote:Jij heerst!!
Op zondag 10 augustus 2003 22:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
er is een optie bij optiesdat je alleen msn berichten van mensen op je lijst wil/kan accepteren
quote:~edit ~ toch maar niet
Op zondag 10 augustus 2003 22:50 schreef JuanesG het volgende:
ja post gewoon het email adres
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 10-08-2003 22:55]
Niemand kan je nou nog lastig vallen zonder jouw toestemming.
quote:Post zijn adres anders ff
Mensen, sinds enkele weken word ik gestalked op MSN (versie 6)
Die halve zoolkan tegen me praten, ondanks dat ik hem heb geblocked en gedelete uit mijn lijst. Wat kan ik doen om hem definitief te blokkeren? Dit is erg vervelend namelijk
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 10-08-2003 22:58]
quote:Snelste en meest doeltreffende optie inderdaad. Ben je ook gelijk verlost van alle spambots.
Op zondag 10 augustus 2003 22:54 schreef UltraBrain het volgende:
Blokken is simpel.
Ga naar Extra ---> Opties ---> Privacy
en zet "alle andere gebruikers" in het blokkeer venster.Niemand kan je nou nog lastig vallen zonder jouw toestemming.
quote:Ik weet hoe het werkt, maar toch kan hij het, geen idee hoe
Op zondag 10 augustus 2003 22:54 schreef UltraBrain het volgende:
Blokken is simpel.
Ga naar Extra ---> Opties ---> Privacy
en zet "alle andere gebruikers" in het blokkeer venster.Niemand kan je nou nog lastig vallen zonder jouw toestemming.
quote:Hey, das boeiend.. hoe doet ie dat?
Mensen, sinds enkele weken word ik gestalked op MSN (versie 6)
Die halve zoolkan tegen me praten, ondanks dat ik hem heb geblocked en gedelete uit mijn lijst. Wat kan ik doen om hem definitief te blokkeren? Dit is erg vervelend namelijk
![]()
Wat denkt ie wel niet: The one and only Mien Dobbelsteen lastig vallen!
Tsk!
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 10-08-2003 23:01]
quote:Onmogelijk. Als je "alle andere gebruikers" in het block venster hebt gezet kan niemand zomaar met je gaan chatten zonder dat jij ze eerst toevoegd.
Op zondag 10 augustus 2003 22:58 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik weet hoe het werkt, maar toch kan hij het, geen idee hoe
heb hem echt geblocked
quote:Ofwel, je hebt de groep 'Alle andere gebruikers'/ 'All other users' in je blocklist geplaatst? Da's dan heel erg vreemd.
Op zondag 10 augustus 2003 22:58 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik weet hoe het werkt, maar toch kan hij het, geen idee hoeheb hem echt geblocked
quote:Hij zei ooit iets van 2 msn versies samen laten draaien, verder weet ik het ook niet. Toen had ik het contact al verbroken.
Op zondag 10 augustus 2003 22:58 schreef BarBaar het volgende:[..]
Hey, das boeiend.. hoe doet ie dat?
quote:Als dat 'm daadwerkelijk is...
Op zondag 10 augustus 2003 23:00 schreef Remi het volgende:
Die gast zit ook nog op Fok!Door de block op msn lees hier hoe het moet!!!
quote:Lees dat topic eens dat ik poste, daar staat gelijk de oplossing in.
Op zondag 10 augustus 2003 23:02 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Hij zei ooit iets van 2 msn versies samen laten draaien, verder weet ik het ook niet. Toen had ik het contact al verbroken.
Zijn e-mailadres post ik trouwens niet, heb geen zin in nog meer shit
quote:dat topic bedoelde ik dus, het schijnt te werken
quote:Klopt, maar is geen actieve Fokker.
quote:Yeah right... geloof je gelijk niet meer.
Op zondag 10 augustus 2003 23:02 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Hij zei ooit iets van 2 msn versies samen laten draaien, verder weet ik het ook niet. Toen had ik het contact al verbroken.
Zijn e-mailadres post ik trouwens niet, heb geen zin in nog meer shit
quote:Enig uitleg?
Op zondag 10 augustus 2003 23:03 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Yeah right... geloof je gelijk niet meer.
quote:Wel waar! Hij is het bewijs, hij staat echt bij mijn geblokkeerde contactpersonen.
Op zondag 10 augustus 2003 23:00 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Onmogelijk. Als je "alle andere gebruikers" in het block venster hebt gezet kan niemand zomaar met je gaan chatten zonder dat jij ze eerst toevoegd.
quote:Hij maakt gebruik van de optie die Ultrabrain, Willydocksaints en ik je al hebben gegeven.
Op zondag 10 augustus 2003 23:03 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Klopt, maar is geen actieve Fokker.
Ik ga eens lezen hoe hij dat doet
quote:Als je "alle andere gebruikers" in het block venster zet kan NIEMAND zomaar met je gaan chatten! ON-MO-GE-LIJK!
Op zondag 10 augustus 2003 23:04 schreef Remi het volgende:[..]
Enig uitleg?
quote:Ja, HIJ staat in je block lijst... maar hij kan met elke andere acount wel tegen je lullen. Je moet "alle andere gebruikers" in je block lijst zetten! zucht...
Op zondag 10 augustus 2003 23:06 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Wel waar! Hij is het bewijs, hij staat echt bij mijn geblokkeerde contactpersonen.
Ik ben niet van gisteren, ik weet heel goed hoe MSN werkt en die knul is echt geblokkeerd.
quote:Aandacht kan lekker zijn hoor.
Op zondag 10 augustus 2003 23:06 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Als je "alle andere gebruikers" in het block venster zet kan NIEMAND zomaar met je gaan chatten! ON-MO-GE-LIJK!
Dus of ze geniet hiervan, of ze liegt.
quote:Dat heeft ze dus ook niet aan staan.
Op zondag 10 augustus 2003 23:06 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Als je "alle andere gebruikers" in het block venster zet kan NIEMAND zomaar met je gaan chatten! ON-MO-GE-LIJK!
Dus of ze geniet hiervan, of ze liegt.
Mien is volgens mij een beetje in de war met de block functie en het blocken van mensen die niet in je contactlist staan.
Ze moet idd de raad van MSXUser (en anderen) opvolgen, op die manier komt ze wel van die zielepoot af.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:56 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, wat een lolbroek
quote:Ja, dat is niet grappig, dan ken je maar een keer wat zeggen...
quote:Dat is al heel lang bekend, en zeer simpel uit te voeren.
Zo is het toch?
quote:Nee, als je iemand blockt en dan uit je lijst gooit kan ie niet zien of je online bent. Maar hij kan wel een andere hotmail account aanmaken en daarmee tegen je lullen zonder zich aan te melden. (behalve als je "alle andere gebruikers" in je block lijst zet)
Op zondag 10 augustus 2003 23:18 schreef RJhammer het volgende:
Miendobbelsteen zei dat ze na het blocken hem ook uit haar lijst had gegooid. Op die manier word de block toch gewoon gelijk opgeheven?
Het probleem nu: Jij kan niet zien of hij online staat maar hij jou nog wel.Zo is het toch?
Ennuh voor de rest, wrom laat je um niet lekker lullen in een verkleind venstertje? Gewoon af en toe ff afsluiten en klaar
quote:Ja inderdaad.
Op zondag 10 augustus 2003 23:22 schreef thaduck het volgende:
Door de block op msn lees hier hoe het moet!!!Ennuh voor de rest, wrom laat je um niet lekker lullen in een verkleind venstertje? Gewoon af en toe ff afsluiten en klaar
quote:Dat is het probleem, dat wil ze niet volgens mij...
Op zondag 10 augustus 2003 23:25 schreef TrenTs het volgende:[..]
...en dan is het zo over als je even doorbijt.
quote:Partnerkeuze maken met je gevoel of je verstand?
Op zondag 10 augustus 2003 23:27 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Dat is het probleem, dat wil ze niet volgens mij...
quote:Ik heb hem verwijderd EN geblocked.
Op zondag 10 augustus 2003 23:10 schreef Remi het volgende:[..]
Dat heeft ze dus ook niet aan staan.
Mien is volgens mij een beetje in de war met de block functie en het blocken van mensen die niet in je contactlist staan.
Ze moet idd de raad van MSXUser (en anderen) opvolgen, op die manier komt ze wel van die zielepoot af.
quote:Gewoon negeren is geen optie?
Op maandag 11 augustus 2003 10:47 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik heb hem verwijderd EN geblocked.
Ik lul geen onzin, hij blijkt ook een Fokker te zijn en hier staat hoe hij het flikt Door de block op msn lees hier hoe het moet!!! (zijn topic)
Wie kan me nu verder helpen? Hij is geblocked en lult dus nog steeds door
quote:De mensen die nu nog in mijn lijst staan ken ik allemaal, die hoef ik dan toch niet te blokkeren?
Op zondag 10 augustus 2003 23:07 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Ja, HIJ staat in je block lijst... maar hij kan met elke andere acount wel tegen je lullen. Je moet "alle andere gebruikers" in je block lijst zetten! zucht...
quote:Whoehahaha
Op zondag 10 augustus 2003 22:55 schreef Goliath_ het volgende:
wat je kunt doen hmmmm
misschien kun je je wenkbrouwen wat beter bijhoudenHALLO BERT ehehhehehehehe
Houdt vanzelf wel een keer op.
quote:door "alle andere gebruikers" te blokkeren, blokkeer je iedereen die niet in je lijst staat en moet je dus eerst toestemming geven.
Op maandag 11 augustus 2003 10:49 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
De mensen die nu nog in mijn lijst staan ken ik allemaal, die hoef ik dan toch niet te blokkeren?
quote:Laat ik het nog eens duidelijker uitleggen:
Op maandag 11 augustus 2003 10:49 schreef miendobbelsteen het volgende:
De mensen die nu nog in mijn lijst staan ken ik allemaal, die hoef ik dan toch niet te blokkeren?
Voorbeeld:
gebruiker@hotmail.com
blablabla@msn.com
ikbenonline@hotmail.com
...
In deze lijst staat ook iets als 'Iedereen' of 'All other users'. Deze 'gebruiker' staat niet in je normale scherm van MSN en deze moet je verplaatsen naar je blocklist.
Misschien dat iemand die MSN heeft wat screenshots kan maken, zodat het wat gemakkelijker wordt? (ik werk zelf met Trillian en dat zit net even anders in elkaar)
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 11-08-2003 10:57]
Misschien dat dmsn helpt, maar dat weet ik niet. Kan je downloaden op www.dmsn.nl, kan je meteen zien wie jou blokkeert.
quote:Dat is jouw mening.
Op zondag 10 augustus 2003 23:10 schreef Goliath_ het volgende:
wat een grapp erniee
geef toe dat ie best ok en waar is
hm ?
[..]
quote:Wat heeft dat met een MSN-blokkade te maken?
Op maandag 11 augustus 2003 10:57 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Dat is jouw mening.
Voor de rest vind 90% van de mensen mij en mijn wenkbrauwen wel mooi, zou datzelfde percentage ook voor jou gelden?![]()
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:56 schreef MSXUser het volgende:[..]
Laat ik het nog eens duidelijker uitleggen:
Jet hebt je 'allow' list, met daarin de namen van gebruikers die je wel wilt spreken.Voorbeeld:
gebruiker@hotmail.com
blablabla@msn.com
ikbenonline@hotmail.com
...In deze lijst staat ook iets als 'Iedereen' of 'All other users'. Deze 'gebruiker' staat niet in je normale scherm van MSN en deze moet je verplaatsen naar je blocklist.
Misschien dat iemand die MSN heeft wat screenshots kan maken, zodat het wat gemakkelijker wordt? (ik werk zelf met Trillian en dat zit net even anders in elkaar)
quote:Niks, maar hetgeen wat diegene zei ook niet
Op maandag 11 augustus 2003 10:58 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Wat heeft dat met een MSN-blokkade te maken?
quote:Ja dus! Als hij je nu nog lastig valt, dan weet ik echt niet hoe hij het doet.
Op maandag 11 augustus 2003 11:03 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
[afbeelding]
Zo dus? nu heb ik iedereen die ik niet ken in het geblokeerde venster gezet
quote:Nu is het opgelost, doordat nu alleen berichten van mensen die in de 'allow' list staan aankomen. De rest wordt gewoon genegeerd (op authorisation requests na natuurlijk).
Op maandag 11 augustus 2003 11:21 schreef dazzle123 het volgende:
Dat heeft toch helemaal niks met door een block heen praten te maken. Hij maakt gewoon een ander adres aan. Natuurlijk kan je dan weer gewoon met iemand praten die je geblocked heeft
quote:ik snap het probleem ook niet helemaal. Wat boeit het nou als er onder in je scherm zo'n knipperend blokje staat? Gewoon aan het eind van de avond afsluiten en je er niets van aantrekken. Volgens mij gaat dat hem snel genoeg vervelen.
Op maandag 11 augustus 2003 11:21 schreef Ripley het volgende:
Maar nogmaals, gewoon negeren is geen optie? Door je zo druk te maken etc. geef je diegene alleen maar aandacht en dat is wat ie wil.
quote:Totdat je er opeens tig hebt staan van eventuele bots die worden opgestart. Ook dat probleem is nu opgelost. Ik vind het zelf ook erg vervelend indien ineens een wildvreemde tegen me begint te ouwehoeren.
Op maandag 11 augustus 2003 11:25 schreef Fio het volgende:
ik snap het probleem ook niet helemaal. Wat boeit het nou als er onder in je scherm zo'n knipperend blokje staat? Gewoon aan het eind van de avond afsluiten en je er niets van aantrekken. Volgens mij gaat dat hem snel genoeg vervelen.
quote:ja ik heb het over die ene persoon die tegen je aan loopt te lullen en niet een heel leger. Op de een of andere manier vind ik het bij msn niet zo erg als iemand tegen me gaat ouwehoeren, maar op icq wel. Waarschijnlijk omdat ik de laatste alleen gebruik voor mensen die ik echt persoonlijk ken.
Op maandag 11 augustus 2003 11:33 schreef MSXUser het volgende:[..]
Totdat je er opeens tig hebt staan van eventuele bots die worden opgestart. Ook dat probleem is nu opgelost. Ik vind het zelf ook erg vervelend indien ineens een wildvreemde tegen me begint te ouwehoeren.
quote:Doodzwijgen ... kan kort of lang duren .. op een gegeven moment krijgt hij er wel genoeg van. Gewoon niets meer teruzeggen .. misschien doe je dat al maar nog ff volhouden dan!
Ja, en dat verdom ik.
Ik gun die debiel die lol nietWat een loser
quote:[offtopic]
Op maandag 11 augustus 2003 10:57 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Dat is jouw mening.
Voor de rest vind 90% van de mensen mij en mijn wenkbrauwen wel mooi, zou datzelfde percentage ook voor jou gelden?![]()
Maar is je probleem nu verholpen, ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de msn-crew hierop te zeggen heeft....
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:14 schreef yootje het volgende:
Is het nou de TS van dat ene "Hoe ontwijk ik een block" topic?
quote:Ja dus
Op maandag 11 augustus 2003 10:47 schreef miendobbelsteen het volgende:
hij blijkt ook een Fokker te zijn en hier staat hoe hij het flikt Door de block op msn lees hier hoe het moet!!! (zijn topic)
En z'n emailadres staat vrolijk in z'n profiel
en je hoeft volgens mij geen 2 msn,s te draaien om door een blok heen te komen,, ik kwam pas ergens een progje tegen die dat volgens mij ook deed, OF je kon er berichten mee versturen terwijl je zelf op offline stond ofzo, dat weet ik nie meer psies.
ik heb t niet zo op msn.
iig suxes
[Dit bericht is gewijzigd door gogo115 op 11-08-2003 15:15]
quote:HET IS GELUKT!!! Die loser
Op maandag 11 augustus 2003 11:18 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ja dus! Als hij je nu nog lastig valt, dan weet ik echt niet hoe hij het doet.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:14 schreef yootje het volgende:
Is het nou de TS van dat ene "Hoe ontwijk ik een block" topic?
quote:Maar wel vanaf zijn originele e-mailadres. Dat vond ik er zo raar aan
Op maandag 11 augustus 2003 11:21 schreef dazzle123 het volgende:
Dat heeft toch helemaal niks met door een block heen praten te maken. Hij maakt gewoon een ander adres aan. Natuurlijk kan je dan weer gewoon met iemand praten die je geblocked heeft
quote:Mooi zo. Weer een probleem uit de wereld
Op maandag 11 augustus 2003 19:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
HET IS GELUKT!!! Die loserkan me niet meer aanspreken. Bovendien ben ik achter zijn extra e-mailadres gekomen, dus no way dat hij me nou nog kan aanschieten
quote:Die vinnik goed
Op zondag 10 augustus 2003 22:45 schreef giMoz het volgende:
Of zijn msn ding hier plaasten met de vraag of iedereen hem wil toevoegen en HEM lastigvallenOf is dat tegen de policy?
groetjes
Hepyro
quote:Het loopt pas echt uit de hand op het moment dat je hier je woonadres post, kansloos figuur
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:02 schreef Hepyro het volgende:
Ik ben dus Hepyro zelf waar dit overgaat en wil graag vragen aan een moderator om deze topic te sluiten voordat het misschien uit de hand dreigt te lopenen dat is niet zo'n goed idee ik heb inmiddels allang het kontakt verbroken met miendobbelsteen dus laat het varen
groetjes
Hepyro
quote:komt de aap uit de mouw hoor..
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:02 schreef Hepyro het volgende:
Ik ben dus Hepyro zelf waar dit overgaat en wil graag vragen aan een moderator om deze topic te sluiten voordat het misschien uit de hand dreigt te lopenen dat is niet zo'n goed idee ik heb inmiddels allang het kontakt verbroken met miendobbelsteen dus laat het varen
groetjes
Hepyro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |