maargoed, wat dope hip-hop. Zag dat iemand met Cunninlinguists kwam, word @ hem/haar (hou alles open).. en dan natuurlijk nog Jedi Mind Tricks (we geven copies weg met de prijsvraag op onze website, maar dat is weer een heel ander verhaal).
Trouwens, 11 September in Nijmwegen... Akrobatik en Mr.Lif!!! yeah, dan ook nog een dope voorprogramma dacht ik, weet ik alleen de namen niet meer van. Maar zeker de moeite waard om heen te gaan vanuit Spijkenisse, dat er dan gewoon school is voor me maakt dan ook niet uit, Ak en Lif gaan voor
*luistert nog ff Talib Kweli en een Nas als afsluiter
cya G's
quote:Zijn volgens mij uit elkaar. Althans, kan me herinneren dat er nogal wat strubbelingen waren binnen de band. Geloof dat ze het bijltje er al een tijd geleden bij neer hebben gegooid.
Op maandag 18 augustus 2003 01:26 schreef jammin4life het volgende:
Tis niet echt hiphop, maar ik vraag me af waar lucy pearl is gebleven. Ik heb hun album Lucy Pearl, maar verder heb ik nooit meer iets van hen vernomen. Is er een nieuw album (op komst)? Bestaat deze band nog? ik heb geen idee en hoopte dat jullie dat wel hebben. Bedankt in ieder geval.
Laters!
AA
Noreaga - NORE
vooral body in the trunk is een lekker nummer
edit= whahaha ook hier zit Nas in, wist ik echt niet
quote:heb je toevallig al dat nieuwe nummer van hun aankomende album gehoord (http://www.hostile.fm).. echt een teleurstelling vind ik ( is overigens een nummer met redman en method man)
Op zondag 17 augustus 2003 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maak daar maar een jaar of 6 van. L' Ecole du Micro D'Argent komt uit '97. Sindsdien hebben ze ook niets meer als groep uitgebracht, maar Akhenaton en Freeman hebben beide een nieuw album uit, vooral die van Akhenaton is zeer de moeite waard.
* Tony_Montana67 draait op dit moment Iam - La Haine
Rat
Nas - Self Conscience
The Narcs - Stop Frontin'
and so on
quote:omg stillmatic voor 7,99?
Op zondag 17 augustus 2003 18:32 schreef JimmyJames het volgende:
Heb net The Greatest hits van 2pac en stillmatic van Nas gekocht voor 9,99E en 7,99E goeie deal zou ik zeggen (bij Media Markt)
quote:Da's Tubular Bells van Mike Oldfield, voornamelijk bekend geworden van de film The Excorcist. Een van de meest gesamplede muziekstukken samen met de Carmina Burina van Orff
Op maandag 18 augustus 2003 15:14 schreef makaveli_nh het volgende:
hmm die ene sound word nogal vaak gebruiktNas - Self Conscience
The Narcs - Stop Frontin'
and so on
quote:ohja, dat is de naam
Op maandag 18 augustus 2003 16:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Da's Tubular Bells van Mike Oldfield, voornamelijk bekend geworden van de film The Excorcist. Een van de meest gesamplede muziekstukken samen met de Carmina Burina van Orff
quote:Viel mij idd ook tegen, vooral ook omdat de solo albums van Aknethon en Freeman erg goed waren
Op maandag 18 augustus 2003 14:23 schreef Leratluciano het volgende:
heb je toevallig al dat nieuwe nummer van hun aankomende album gehoord (http://www.hostile.fm).. echt een teleurstelling vind ik ( is overigens een nummer met redman en method man)Rat
quote:Dat nummer is tenminste wel te verstaan..
Op maandag 18 augustus 2003 14:23 schreef Leratluciano het volgende:[..]
heb je toevallig al dat nieuwe nummer van hun aankomende album gehoord (http://www.hostile.fm).. echt een teleurstelling vind ik ( is overigens een nummer met redman en method man)
Rat
Kennen jullie misschien ook veel Spaanse hiphop??
quote:niet echt op de spaanse nummers van cypress hill en kid frost na dan
Op maandag 18 augustus 2003 21:36 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
Kennen jullie misschien ook veel Spaanse hiphop??
ik luister ook liever naar engelstalige hiphop , alhoewel ik dingen als MC solaar,IAM , Saïan Supa Crew en TTC zeer kan waarderen
quote:same with me
Op maandag 18 augustus 2003 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
niet echt op de spaanse nummers van cypress hill en kid frost na dan
ik luister ook liever naar engelstalige hiphop , alhoewel ik dingen als MC solaar,IAM , Saïan Supa Crew en TTC zeer kan waarderen
quote:Ik draai het ook voornamelijk als afwisseling, maar die Franse producties zijn gewoon heel erg sterk. Le Palais De Justice bijvoorbeeld van Freeman ait qua beats vele malen sterker in elkaar dan een hoop zooi uit de states.
Op maandag 18 augustus 2003 21:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jazeker, ik kan die muziek ook zeer waarderen. IAM en Solaar zijn wel zon beetje de enige die ik tot nu toe ken... maar het is dus niet iets wat ik helemaal vierkant zou draaien
quote:mja, die franse producties zijn over het algemeen wel van hogere kwaliteit, maar nou is het ook wel dat wij hier in nederland ook alles uit the states te horen krijgen, en er is in frankrijk ook vast wel zooi, maar dat horen we niet
Op maandag 18 augustus 2003 21:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik draai het ook voornamelijk als afwisseling, maar die Franse producties zijn gewoon heel erg sterk. Le Palais De Justice bijvoorbeeld van Freeman ait qua beats vele malen sterker in elkaar dan een hoop zooi uit de states.
hoe was mtvRaw trouwens?
ik heb het niet gezien en ik ga het waarschijnlijk woensdag ook niet zien
quote:Daar heb je zeker gelijk in
Op maandag 18 augustus 2003 21:51 schreef makaveli_nh het volgende:
mja, die franse producties zijn over het algemeen wel van hogere kwaliteit, maar nou is het ook wel dat wij hier in nederland ook alles uit the states te horen krijgen, en er is in frankrijk ook vast wel zooi, maar dat horen we niet
quote:dat is ook zeker wat ik doe, want als ik een goed album hoor, koop ik em uiteindelijk ook wel
Op maandag 18 augustus 2003 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar heb je zeker gelijk in
. Gelukkig kan je via de p2p programa's een beetje inluisteren zodat je geen slechte albums hoeft te kopen
spellen neit maar hiphopcd's zeker (al die miljarden die wij verpesten met kopieren
)
quote:Dan moet je alleen de goeie albums kopen, want die artiesten zijn niet verpest
Op maandag 18 augustus 2003 22:01 schreef makaveli_nh het volgende:
maar..eigenlijk is het beter om te kopieren
want geld verpest hiphop
Kwam al wel b.v. Balance van Akrobatik tegen van de week, maar ik probeer eerst de oudere albums. Die nieuwere zijn binnenkort toch wel 9 euro ofzo
quote:aan de ene kant begrijp ik dat , maar dat album is de volledige prijs waard kan ik je verzekeren , anders ff luisteren die hap
Op maandag 18 augustus 2003 22:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kwam al wel b.v. Balance van Akrobatik tegen van de week, maar ik probeer eerst de oudere albums. Die nieuwere zijn binnenkort toch wel 9 euro ofzo
en daarbij is dat nou niet zo'n album wat ze voor 7-9 pleurop neer gaan leggen na een paar maandjes , aangezien er uberhaupt weinig exemplaren van ingekocht worden
Maar misschien komt Balance binnenkort nog wel...
quote:Luister Remind My Soul en Limelight nog maar eens, misschien dat je morgen dan alsnog ff naar de winkel sprint
Op maandag 18 augustus 2003 22:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ach dat Balance een prima album is dat weet ik. Ik verbaasde me er een beetje over dat ik die tegen t lijf liep zelfs en overwoog m idd te kopen. Maar als je dan Moment Of Truth en Step In The Arena ziet voor 8,95 en 9,95... Ook geen slechte aankopenMaar misschien komt Balance binnenkort nog wel...
quote:hmm sorry, maar wat is Rai?
Op maandag 18 augustus 2003 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op een mixtape van DJ Pone kwam ik trouwens een aardige mix van Rai en hiphop tegen Cheb Kaheld & Iam - Oran Marseille. Marokkaanse Rai met een hiphop beat eronder, dat klinkt wel erg cool moet ik zeggen
quote:Kheb je advies opgevolgd en ben een groot aantal tracks aan t downen van Akhenaton en dat klinkt zeker niet vekeerd!!
Maak daar maar een jaar of 6 van. L' Ecole du Micro D'Argent komt uit '97. Sindsdien hebben ze ook niets meer als groep uitgebracht, maar Akhenaton en Freeman hebben beide een nieuw album uit, vooral die van Akhenaton is zeer de moeite waard.
quote:Heb ik ook gedownload en kvind het idd. origineel gevonden. Lekkere plaat.
Op maandag 18 augustus 2003 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op een mixtape van DJ Pone kwam ik trouwens een aardige mix van Rai en hiphop tegen Cheb Kaheld & Iam - Oran Marseille. Marokkaanse Rai met een hiphop beat eronder, dat klinkt wel erg cool moet ik zeggen
quote:Noord Afrikaanse popmuziek. Klinkt voor sommigen erg dreinerig in de oren, maar zo af en toe een nummer is wel ok. Aicha van Khaled is bijvoorbeeld een bekend nummer
Op maandag 18 augustus 2003 22:43 schreef makaveli_nh het volgende:
hmm sorry, maar wat is Rai?
dat ken ik niet echt, heb wel redelijk een idee, aangezien ik dit jaar ook nog in egypte ben geweest
ow never mind, ik heb een album van ze en het is te erge RnB
quote:No Diggity is in IMHO nog steeds een lekkere plaat
Op maandag 18 augustus 2003 22:56 schreef makaveli_nh het volgende:
is Blackstreet wat? hiphop of meer RnB?ow never mind, ik heb een album van ze en het is te erge RnB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |