[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 11-08-2003 23:40]
quote:Welke?? is L`Ecole Du Micro D`Argent eigenlijk hun enige album?? of hun beste????
Op maandag 11 augustus 2003 22:18 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
is illegaal, je moet die covers zelf kopen en dan mag je ze pas kopieren ofzo
IAM is verslavende hiphop man, ik luister nou al ruim eeen uur 3 nummers
quote:hun beste vind ik, ik weet niet wat ze precies hebben
Op maandag 11 augustus 2003 22:19 schreef Timo20 het volgende:[..]
Welke?? is L`Ecole Du Micro D`Argent eigenlijk hun enige album?? of hun beste????
quote:Ok dan!
Op maandag 11 augustus 2003 22:22 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
hun beste vind ik, ik weet niet wat ze precies hebben
maar ik heb er 2 van ze :
-IAM - ...de la planéte mars- 1991 - full album -
-IAM - L`Ecole Du Micro D`Argent
BTW.: in een eerdere post deze avond werd gesproken over MC Solaar. Ook daar heb ik al voor gekeken en daar vond ik ook niets van!!
zoek ik slecht of zijn de winkels zo dom dat ze dit soort albums niet (willen/kunnen) bestellen???
quote:er is bij ons zon klein winkeltje, waar ze platen verkopen, meeste oude pop en nieuwe dance, maar daar hebben ze veel hiphop en idd ook mc solaar
Op maandag 11 augustus 2003 22:29 schreef Timo20 het volgende:[..]
Ok dan!
nog misschien andere tips (het liefst cd`s die waarschijnlijk in de aanbieding zijn!) waar ik morgen voor kan kijken als ik weer es geld ga uitgeven in de stad???
BTW.: in een eerdere post deze avond werd gesproken over MC Solaar. Ook daar heb ik al voor gekeken en daar vond ik ook niets van!!
![]()
zoek ik slecht of zijn de winkels zo dom dat ze dit soort albums niet (willen/kunnen) bestellen???
quote:als je kan vinden wat albums van gangstarr, en erhm voor de rest zou ik et ook niet weten, ik heb slechts alle nas en 2pac albums + wat losse dingen, de la soul enzo en coolio
Op maandag 11 augustus 2003 23:02 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
er is bij ons zon klein winkeltje, waar ze platen verkopen, meeste oude pop en nieuwe dance, maar daar hebben ze veel hiphop en idd ook mc solaar
en eventueel N*E*R*D - in search of voor maar 7.99 bij frs
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 23:13 schreef Steve-O het volgende:
pff ik ga kappen ik heb het warm en me arm doet zeer
pussy...:P
hoe heet ie, mr lif en el-p optrden
quote:ik zie het
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:11 schreef makaveli_nh het volgende:
OhOhOH, uuuhm op NL3 nu snel!hoe heet ie, mr lif en el-p optrden
quote:niet echt binnekort, maar 3 october naar Spitt in Nighttown. Battles, ik hoop zo erg dat klopdokter ook komt
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:05 schreef makaveli_nh het volgende:
Gaat er hier iemand nog naar een optreden binnenkort?
zoja, van wie, waar , en hoe duur?
meer info: http://www.spitt.nl
quote:cool, ik weet niet waarheen maar iig naar uitmarkt, relax live meemaken voor het eerst, geweldig! denk ik..
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:22 schreef H4ze het volgende:[..]
niet echt binnekort, maar 3 october naar Spitt in Nighttown. Battles, ik hoop zo erg dat klopdokter ook komt
![]()
meer info: http://www.spitt.nl
en ik blijf gewoon kijken, ik wil wel naar battle dingen toegaan enzo, ljkt me vet!
Heeft trouwens niemand een uitgebreidere mening over het nieuwe Neptunes album, ik sta erg in dubio namelijk.
Alvast Bedankt
quote:mijn mening is simpelweg dat ik het geen goed album vind, ze lijken het maar niet voor elkaar te krijgen 1 heel goed album te maken, maar elke keer maar een paar
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:12 schreef jammin4life het volgende:
Toch nog heel even off-topic. Ik ben wel zo'n sukkel die niet weet hoe Mirc werkt, hoe kan ik via die weg hele albums dowloaden.Heeft trouwens niemand een uitgebreidere mening over het nieuwe Neptunes album, ik sta erg in dubio namelijk.
Alvast Bedankt
en dan mIrc kan ik je ook niet verder mee helpen, ik weet wel hoe het werkt, maar ook weer niet (ht is ooit allemaal voor mij ingesteld)
quote:je moet naar de grootte kijken, stel dat je 2pac invoert dan heb je allerlei nummers (.mp3) en bestanden met het icoontje van opgestapelde boeken (.rar) die laatste zijn de albums en die moeten ongeveer tussen de 40 en de 150 mb zitten, hangt van het aantal cd's en nummers af
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:22 schreef jammin4life het volgende:
Thanks Anyway.
Emule heb ik net gedownload, en dat snapik ook nog niet helemaal geloof ik. Haal jij daar nou direct volledige albums vanaf, of gewoon nummer voor nummer, want dat is wat ik krijg als ik zoek.
quote:fok, waarom heeft niemand me dat verteld
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:11 schreef makaveli_nh het volgende:
OhOhOH, uuuhm op NL3 nu snel!hoe heet ie, mr lif en el-p optrden
quote:I did, maar Relax dat erachteraan kwam was ook lekker hoor
Op dinsdag 12 augustus 2003 02:50 schreef Phrantic het volgende:[..]
fok, waarom heeft niemand me dat verteld
nog een album om je in die stemming te brengen: Rjd2 - Deadringer
mocht je m niet kennen, hier staan wat snippets http://www.nlhd.com/reviews/Rjd2%20-%20Deadringer.shtml
jijzelf kent m wel, ook def jukie ![]()
aanrader!
[Dit bericht is gewijzigd door Phrantic op 12-08-2003 03:10]
quote:ik zal ns kijken of ik em kan vinden, en ff op irc kijken of er nog nieuwe mixtapes zijn..
Op dinsdag 12 augustus 2003 03:08 schreef Phrantic het volgende:
jah, relax is dope als je gewoon ff ontspannende muziek wilt luisteren (en ff genoeg hebt van die poetische emcees op dramatische beats en battlerappers enz enz enz zoals ik)nog een album om je in die stemming te brengen: Rjd2 - Deadringer
mocht je m niet kennen, hier staan wat snippets http://www.nlhd.com/reviews/Rjd2%20-%20Deadringer.shtmlaanrader!
Wat optredens betreft, weinig nu geloof ik, ligt wat stil in de diepe zomer, máár Why? (van Anticon) komt 3 x naar nederland, waar was nog niet bekend, maar 3 x zal vast wel 1 bevatten wat in de buurt is
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 03:56 schreef Cruel_Afflux het volgende:
rook je? drink je veel? doe je aan de nieuwste mode-trends op klere(N) gebied kopen? fok dat allemaalbuy hip-hop (Y)
quote:Morguh
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:47 schreef Steve-O het volgende:[..]
Goedenmorgen
quote:* Steve-O zet Ludacris - Southern Hospitality op om ff wakker te worden
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:07 schreef Timo20 het volgende:[..]
Morguh
![]()
![]()
* Timo20 zet ff KRS-One -"The MC" op om wakker te worden
Cadillac grills
quote:Heb je die nieuwe single van Ludacris al gehoord?? "Stand Up". kvind em wel ok. coole beats wel
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:08 schreef Steve-O het volgende:[..]
* Steve-O zet Ludacris - Southern Hospitality op om ff wakker te worden
quote:Nee ff downloaden
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:16 schreef Timo20 het volgende:[..]
Heb je die nieuwe single van Ludacris al gehoord?? "Stand Up". kvind em wel ok. coole beats wel
. Van z`n binnenkort te verschijnen nieuwe cd "Chicken And Beer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |