Of is het tegenwoordig meer Hardhouse, wat ik me zeker niet voor kan stellen....
Grtz
Patrick
quote:damn je bent me voor
Op zondag 10 augustus 2003 18:06 schreef MikeyMo het volgende:
hardcore will never die
Het is nogsteeds het enige dat ik luister en ik ga ook naar feesten, niet zoveel meer als vroeger maar wel naar de grootste/beste feesten.
quote:eerder anti-hoofdpijn muziek: als je in je pubertijd hardcore luisterde kun je later alles hebben, dus geen hoofdpijn
Op zondag 10 augustus 2003 18:11 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
dat was toch die hoofdpijn muziek waar de jeugd naar luisterde begin jaren 90?
quote:Beetje wel he
Op zondag 10 augustus 2003 18:21 schreef Makster het volgende:
Zeker wel, graag hoe harder hoe beter. Trance is wel relaxed maar toch vooral wel een beetje gay.
quote:Idem
Op zondag 10 augustus 2003 18:05 schreef RooieKerel het volgende:
Ik luister regelmatige nog hardcore! Ga niet naar feesten..
maar ontopic, ik luister dus hardcore en ga zeker naar de feesten
In de USA denken ze eerder aan de betekenis die ik noem, omdat daar house etc. helemaal niet bekend is.
In Nederland denken ze meteen dat je een of andere gabber bent als je zegt dat je naar hardcore luistert.
De gabbers/ravers vonden die term waarschijnlijk stoer klinken en hebben het gejat.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 10-08-2003 18:38]
quote:Ik zou net zegge al die lui altijd
Op zondag 10 augustus 2003 18:36 schreef Ixnay het volgende:
Hardcore bestaat al ongveer 35 jaar, maar dan praat ik over harde punk muziek, dat vaak met de straight edge levensstijl samenhing.De gabbers/ravers vonden die term waarschijnlijk stoer klinken en hebben het gejat.
HardCore bands zoals madball zijn tegek
quote:gabbers jatten zowiezo alles, en dan met name rock muziek
Op zondag 10 augustus 2003 18:36 schreef Ixnay het volgende:
Hardcore bestaat al ongveer 35 jaar, maar dan praat ik over harde punk muziek, dat vaak met de straight edge levensstijl samenhing. En dat is iets heels anders als de hardcore waar jullie over praten.In de USA denken ze eerder aan de betekenis die ik noem, omdat daar house etc. helemaal niet bekend is.
In Nederland denken ze meteen dat je een of andere gabber bent als je zegt dat je naar hardcore luistert.De gabbers/ravers vonden die term waarschijnlijk stoer klinken en hebben het gejat.
maarre hardcore is een stroming die je binnen elke muzieksoort hebt hoor, ook bij metal, ook bij hiphop etc
zet 't er maar bij voor die punk/hardcore huilies hier
Ga ook nog vrij vaak naar feesten. Binnenkort iig Megarave, Decibel Outdoor en HouseQlassics (al draaien ze op de laatste 2 waarschijnlijk meer oldschool dan hardcore)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |