hier wat momentjes uit voorgaande afleveringen
De budget bond auto:
De noble m12 gto (obiwan was wise to hide this from me )
De lada veranderd in een lotus
en de fastest white van man
Oja t is dus op bbc2 op zondagavond van 9 tot 10 nederlandse tijd
topic 1 Nieuwe Serie Top Gear
en topic 2 Top Gear (topic 2 :P)
en hier de aankonding uit t vorige topic van mij dat er vanavond weer een aflevering is :
mensen vanavond is er weer een best off met deze keer weer hammond die de megane een crahstest geeft, jeremy die de koenggsdisdfsabbathorvikingggeegg cc test (voor degene die m al hebben gezien die snappen m ) en james may die verteld over zen eigen oude bentley
Tot de 2e ronde! Toen hadden ze voor een paar honderd pond een NOS erin gemikt. Toen had dat ding 500pk. Tja, toen won ie wél
Helaas kan ik er zo gauw geen pics van vinden.
quote:deze plaatjes dus (tscheelt als je gewoon op de top gear site kijkt
Op zondag 10 augustus 2003 18:09 schreef FHR het volgende:
Die Jaguar die ze hebben is cool! Een of andere oude XJ (geloof ik) voor 250pond ofzo gekocht, helemaal gestript om 'em zo licht mogelijk te laten zijn en daarna een dragrace ermee doen. Die race was tegen een Ferrari Modena, 911 Carrera nogwat, en nog wat andere snelle bakken. Die Jag was natuurlijk nergens.........Tot de 2e ronde! Toen hadden ze voor een paar honderd pond een NOS erin gemikt. Toen had dat ding 500pk. Tja, toen won ie wél
Helaas kan ik er zo gauw geen pics van vinden.
quote:Hmmm...ik kan niet zoeken
Op zondag 10 augustus 2003 18:13 schreef jozef444 het volgende:[..]
deze plaatjes dus (tscheelt als je gewoon op de top gear site kijkt
)
Hebben jullie ook nog mee gekregen dat ze ons Nederlanders zaten uit te lachen met die ene driewieler waar Richard in reed..?
Dat was wel humor...
Alleen soms begrijp ik niet alles, zoals dat gedoe met die kentekens enzo, maar voor de rest: Toppertje!
quote:hmzz ja jay kay reed een tijd maar die was nog steeds dik een paar seconden boven de tijd van de stig (die nu ook niet meer op t bord hangt) met andere woorden jay kay is lange niet zo goed als the stig (maar hopelijk had je dat zelf ook al wel gezien
Op zondag 10 augustus 2003 18:15 schreef Pooks het volgende:
En de vraag is nogsteeds wie degene is die alle tests maakt in de auto's waar hun elke keer de special over hebben...
is het jamiroquai misschien? die bijna ..hij werd 2e.. op de best racing time list? (hij had bijna hele seizoen op 1e gestaan, tot dat... wie versloeg hem ook al weer??)
Afijn, ik vraag het me al eeuwen af!! wie is diegene die elke keer zo anoniem blijft en in bijna elke mooie wagen heeft geraced die er bestaat??
edit: der worden verschillende namen genoemd zoals tiff needell (fat chance die werkt nu voor t concurerende channel 5 dus da zal wel niet)
der worden een aantal le mans kerels genoemd
niet te vergeten johny herbert en damon hill
en dan hebben we nog altijd de naam stiq blomqvist die rondcirculeerd, maar wie t echt is kdenk dat we daar pas achter komen als ze stoppen met dit format (oja ze hebben natuurlijk een heleboel goeie tourwagencoureurs in engeland met dank aan t btcc)
quote:zet teletekst 888 maar aan als je t aant kijken bent wordt alles letterlijk (int engels) vertaald maar t scheelt toch een hele hoop dat je niet steeds naar die achterlijke snelheid van praten van die kerels moet luisteren
Op zondag 10 augustus 2003 18:17 schreef Larry101 het volgende:
Dit is zo'n cool programma, jammer dat het zomer stop is...Hebben jullie ook nog mee gekregen dat ze ons Nederlanders zaten uit te lachen met die ene driewieler waar Richard in reed..?
Dat was wel humor...Alleen soms begrijp ik niet alles, zoals dat gedoe met die kentekens enzo, maar voor de rest: Toppertje!
Anyway, nog een vraagje, what about the girls? Kennen jullie meiden die naar dit programma kijken (of dit soort)? En wat vinden de heren ervan dat als een meisje zich er mee bemoeit dit alleen mag als ze haar rijbewijs heeft of gewoon word verbannen uit de kamer als TopGear op tv is.
Zelf woon ik op kamers met 2 jongens, en ik kijk gerust en als trouwe fan elke keer mee, mag dan wel nooit mijn mening geven in het verkeer, want zoals hun zeggen ' ga eerst eens je rijbewijs halen'.. maar word toch wel erg lief en hartelijk bedankt als ik ze er aan herinner dat TopGear zo gaat beginnen en ze het eigenlijk al een beetje waren vergeten..
quote:Leuk, maar ik kijk liever naar de BBC, dan zijn de onderwerpen tenminste actueel en Veronica zal wel met het eerste seizoen beginnen en dat is allemaal al oud nieuws!
Op zondag 10 augustus 2003 18:29 schreef NewBeatle het volgende:
Vanaf eind september is Top Gear elke week te zien bij het nieuwe Veronica (nu V8).
quote:Heb je een vriend?
Op zondag 10 augustus 2003 18:31 schreef Pooks het volgende:
Zelf woon ik op kamers met 2 jongens, en ik kijk gerust en als trouwe fan elke keer mee, mag dan wel nooit mijn mening geven in het verkeer, want zoals hun zeggen ' ga eerst eens je rijbewijs halen'.. maar word toch wel erg lief en hartelijk bedankt als ik ze er aan herinner dat TopGear zo gaat beginnen en ze het eigenlijk al een beetje waren vergeten..
quote:Een goeie vriendin van mij kijkt ook elke week en die geeft altijd haar mening. Zij heeft ook in dikke auto,s gereden. Denk aan Ferrari porsche. En haar vader heeft de nieuwe JAG XJR. Ja ja die hele snelle
[b]Op zondag 10 augustus 2003 18:31 schreef Pooks hetAnyway, nog een vraagje, what about the girls? Kennen jullie meiden die naar dit programma kijken (of dit soort)? En wat vinden de heren ervan dat als een meisje zich er mee bemoeit dit alleen mag als ze haar rijbewijs heeft of gewoon word verbannen uit de kamer als TopGear op tv is.
quote:ja ik heb een vriend, en hij is 1 van de 2 jongens waarmee ik samenwoon..
Op zondag 10 augustus 2003 18:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Heb je een vriend?
quote:Ik vind het altijd leuk als zei juist meer weet dan de rest
Op zondag 10 augustus 2003 20:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is gewoon leuk als een meisje mee kan praten over een 'typische jongensonderwerp'.
quote:Nee niet zo veel
Op zondag 10 augustus 2003 20:28 schreef FluxC5 het volgende:
Oh gaaf, vandaag dus, even voor de eerste keer kijken!Heb ik wat gemist?
quote:Te beperkt, het zou eigenlijk in LIF moeten, want Topgear is een lifestyle, maar PTA is ook goed
Op zondag 10 augustus 2003 20:48 schreef A.l.e.x het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens niet in het TV forum ?
quote:Dat ook.
Op zondag 10 augustus 2003 20:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik vind het altijd leuk als zei juist meer weet dan de rest
En is Tiff Needell onze geheime coureur? (Hoe heet ie ook al weer, the Gimp, the Grinch... geen idee)
quote:The stig!
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:02 schreef Terminator_T100 het volgende:
Linkje naar videocaps van topgear: http://www.dragteam.cl/topgear/topgear.htmEn is Tiff Needell onze geheime coureur? (Hoe heet ie ook al weer, the Gimp, the Grinch... geen idee)
quote:Unleash the Stig!
Linkje naar videocaps van topgear: http://www.dragteam.cl/topgear/topgear.htmEn is Tiff Needell onze geheime coureur? (Hoe heet ie ook al weer, the Gimp, the Grinch... geen idee)
quote:Mwah, Mansell heeft toch wel een wat corpulenter figuur dan the Stig. Maar Hill heeft in het verleden ook wel aan het programma meegewerkt, dus die zou het goed kunnen zijn.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ik dacht altijd dat the Stig Nigel Mansell is .. hij deed in het verleden ook erg veel voor TopGear. Zoals de test van de Integra TypeR op een vliegveld (oude series).
quote:Dat zou ook wel stoer zijn, maar ik vind dat ze het maar eens moeten gaan onthullen...
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:00 schreef k_man het volgende:[..]
Mwah, Mansell heeft toch wel een wat corpulenter figuur dan the Stig. Maar Hill heeft in het verleden ook wel aan het programma meegewerkt, dus die zou het goed kunnen zijn.
Maar, het was toch al langer bekend dat Perry McCarthy de Stig is.
quote:site is kapot
quote:Yep, en hij heeft ook meegedaan aan de laatste Le Mans
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:35 schreef CrazyCavia het volgende:
Tiff Needell heeft een contract bij Channel 5 voor 5th Gear, die laten hem niet voor de BBC iets opnemen.Maar, het was toch al langer bekend dat Perry McCarthy de Stig is.
http://f1rejects.crosswinds.net/drivers/mccarthy
quote:Hoezo is dat bekend dan? Op die site staat het iig niet.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:35 schreef CrazyCavia het volgende:
Tiff Needell heeft een contract bij Channel 5 voor 5th Gear, die laten hem niet voor de BBC iets opnemen.Maar, het was toch al langer bekend dat Perry McCarthy de Stig is.
http://f1rejects.crosswinds.net/drivers/mccarthy
quote:Is bekend gemaakt door een krant in de UK
Op zondag 17 augustus 2003 00:13 schreef k_man het volgende:[..]
Hoezo is dat bekend dan? Op die site staat het iig niet.
quote:Bron?
Op zondag 17 augustus 2003 00:54 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Is bekend gemaakt door een krant in de UK
quote:Vicky Butler Henderson zit bijna alweer 2 jaar, net als de rest van het oude Top Gear team, bij het engelse commerciele kanaal Five
Op zondag 17 augustus 2003 08:28 schreef BAZZA het volgende:
Waar is die chick gebleven?
hier nog wat pics: http://www.vb-h.net/Pictures.htm
http://www.bbc.co.uk/topgear/prog19/carver.shtml
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 18-08-2003 02:50]
quote:nope: http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=728163&tab=3
Op zondag 24 augustus 2003 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Is over 10 min toch weer of niet?
quote:Het lijkt er niet op
Op zondag 24 augustus 2003 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Is over 10 min toch weer of niet?
Waarom is t er niet op dan? is t afgelopen ofso? (heb t al 5 weken gemist)
quote:Zomerstop...
Op zondag 24 augustus 2003 21:06 schreef PeuRac het volgende:
WTF is dat dan weer!!!!!!!!Waarom is t er niet op dan? is t afgelopen ofso? (heb t al 5 weken gemist)
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 21:10 schreef L-X het volgende:[..]
Zomerstop...
Wanneer beginnen ze weer?
quote:De afgelopen 4/5 afleveringen waren ook gewoon een samenvatting van afgelopen seizoen
Op zondag 24 augustus 2003 21:06 schreef PeuRac het volgende:
WTF is dat dan weer!!!!!!!!Waarom is t er niet op dan? is t afgelopen ofso? (heb t al 5 weken gemist)
quote:klopt
Op zondag 17 augustus 2003 08:28 schreef BAZZA het volgende:
Waar is die chick gebleven?
of...
Is zij de Stig???
quote:Maar die waren wel heel leuk
Op zondag 24 augustus 2003 21:17 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
De afgelopen 4/5 afleveringen waren ook gewoon een samenvatting van afgelopen seizoen
quote:"We'll be back later in the year but,"
Op zondag 24 augustus 2003 21:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
wie heeft gezegd dat dat mocht?
Wanneer beginnen ze weer?
(kijk is op hun site voor de grap )
quote:Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
Op zondag 24 augustus 2003 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
klopt
was een dapper meisje bij, maar laatste seizoen was ze er niet meer, jammer.of...
Is zij de Stig???
quote:jammer
Op zondag 24 augustus 2003 21:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
quote:Vicky is sinds begin 2002 al weg bij de BBC
Op zondag 24 augustus 2003 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
klopt
was een dapper meisje bij, maar laatste seizoen was ze er niet meer, jammer.of...
Is zij de Stig???
En nee, zij is niet de Stig, dat is namelijk: Perry McCarthy
quote:Niet naar ITV maar naar (Channel) 5
Op zondag 24 augustus 2003 21:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
quote:Ben benieuwd of dat de nieuwste afleveringen zijn of dat we toch bij de BBC moeten zijn. Maar sowieso wel vanwege de reclameblokken.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Was dit al bekend ?
We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.
Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.
Source: SBS
bron: startrek.nl
quote:Das al een paar weken/maanden bekend hoor, je ziet ook stukjes Top Gear in de sneak previews op V8
Op vrijdag 12 september 2003 17:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Uit Star Trek: Enterprise:
[..]Ben benieuwd of dat de nieuwste afleveringen zijn of dat we toch bij de BBC moeten zijn. Maar sowieso wel vanwege de reclameblokken.
En ze zenden de laatste serie uit
quote:Ha, bedankt.
Op vrijdag 12 september 2003 19:00 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Das al een paar weken/maanden bekend hoor, je ziet ook stukjes Top Gear in de sneak previews op V8
En ze zenden de laatste serie uit
quote:Het staat ook al een tijdje op hun site
Op vrijdag 12 september 2003 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ha, bedankt.
![]()
Ik kijk de laatste tijd weinig meer naar tv, alleen 's nachts naar de docuzenders.
quote:Ik heb er 1 gemist omdat ik toen in duitsland zat
Op vrijdag 12 september 2003 20:38 schreef Chillmeister het volgende:
Ja maar al die Top Gear afleveringen zullen achterhaald zijn. iedereen hier op deze forum heeft (MOET eigenlijk) ze geizen hebben
quote:Vind het niet erg nog eens een herhaling te zien hoor, kan je de razende religies weer eens zien, en alle leuke stukjes waar ze elkaar afzeiken. Jeremy die ingewreven wordt dat ie een Gay smaak heeft wat autos aan gaat, of waar ze imitatie nederlandse accenten nadoen, hilaries
Op vrijdag 12 september 2003 20:38 schreef Chillmeister het volgende:
Ja maar al die Top Gear afleveringen zullen achterhaald zijn. iedereen hier op deze forum heeft (MOET eigenlijk) ze geizen hebben
quote:Noteerd als ideetje voor m,n verjaardag
Op zaterdag 13 september 2003 12:26 schreef jozef444 het volgende:
Ik heb pas geleden op een site gezien dat er half oktober een dvd uitkomt van top gear met de 2 series van the best off derop + nog extra'tjes* jozef444 must have it
![]()
oja en dat van veronica ik baal dervan dat ze niet gewoon met seizoen 1 van de nieuwe beginnen, die heb ik nog niet op videoseries 2 wel
![]()
quote:Da's dus over een kwartiertje...
Op donderdag 25 september 2003 19:15 schreef D.Rose het volgende:
Vanavond, Veronica, 22:05u
quote:welke bolides??
Op donderdag 25 september 2003 22:15 schreef WaSTeiL het volgende:
ZAPPEN!!!!.... het is bezig!!!!
quote:tis de BBC World versie
Op donderdag 25 september 2003 22:45 schreef Hellrazor het volgende:
WTF nu al afgelopen
quote:Volgens mij niet want hij zei nu al "goodnight everybody" en dat moet tie dus eigenlijk pas na het 2de deel zeggen
Op donderdag 25 september 2003 22:50 schreef mvt het volgende:[..]
tis de BBC World versie
Denk dat ze het naar een half uurtje verknipt hebben
4 volledige films
quote:Volgens mij hebben wij um van dezelfde server
Op vrijdag 26 september 2003 06:19 schreef Goodfellow het volgende:
Ik vind net wat leuks van jeremy op het net en het is nog lekker snel ook4 volledige films
quote:carfreaks.nogwat.net ?
Op vrijdag 26 september 2003 06:58 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Volgens mij hebben wij um van dezelfde server
Clarkson.No.Limits.DVDRip.DivX5.AC3.DarkRain.MVGroup.avi
quote:ja
Op vrijdag 26 september 2003 06:59 schreef Goodfellow het volgende:[..]
carfreaks.nogwat.net ?
ze blijven wel lang op die server staan, ik had ze een paar maanden geleden al
quote:En dat is nou precies wat de BBC World versie is. Een naar een half uur geknipte versie van het origineel
Op vrijdag 26 september 2003 06:02 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Volgens mij niet want hij zei nu al "goodnight everybody" en dat moet tie dus eigenlijk pas na het 2de deel zeggen
Denk dat ze het naar een half uurtje verknipt hebben
quote:Neen.
Op vrijdag 26 september 2003 09:17 schreef mvt het volgende:[..]
En dat is nou precies wat de BBC World versie is. Een naar een half uur geknipte versie van het origineel
Op BBC World hakken ze 1 aflevering in 2 delen zodat ze dus 2 weken over 1 aflevering doen
(zo was het iig met het vorige seizoen, heb het laatste seizoen niet op World gekeken)
quote:Ik heb alleen de Top 100 cars video, maar die is echt leuk. moet de andere drie nog halen
Op vrijdag 26 september 2003 06:19 schreef Goodfellow het volgende:
Ik vind net wat leuks van jeremy op het net en het is nog lekker snel ook4 volledige films
quote:Viel nogal mee. Kdenk dat ie er erg enthousiast over was geweest als er een gewone bak in zou zitten en de prijs voor de Engelse versie niet zo hoog zou zijn.
Op donderdag 25 september 2003 22:19 schreef vosss het volgende:
Hij kraakt de smart wel af zeg!![]()
![]()
quote:Om bereden te worden heb je geen Rolls nodig...
Op donderdag 2 oktober 2003 22:17 schreef Chillmeister het volgende:
Vindt die Rolls zo'n vette bak. veel beter dan de maybach. Je kan bereden worden maar zelf ook rijden en heeft gewoon veel meer klasse
quote:jammer. Heb het gemist, maar welke muziek hadden ze dan?? Deze muziek was jusit zo geweldig gekozen bij die vergelijking, zou jammer zijn als ze er wat anders hadden gedaan
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Chillmeister het volgende:
Heel gek zat net weer Top Gear te kijken (heb elke aflevering wel gezien en ook op BBC World een ook nog eens best of) maar met de M3 en de S4 toen die twee vergeleken werden (voordat beide gingen racen) was het muziek anders dan bij de normale afleveringen. en om zeker te zijn heb ik even gekeken want ik heb die namelijk op mijn PC. Sade smooth operator en Underworld Born Slippy werden normaal gesproken afgespeeld maar op veronica waren het dus andere liedjes.. vreemd..... niet echt boeiend maar het viel me gewoon op
quote:Muziek kwam niet bekend voor. wel een beetje zelfde soort stijl
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:53 schreef mvt het volgende:[..]
jammer. Heb het gemist, maar welke muziek hadden ze dan?? Deze muziek was jusit zo geweldig gekozen bij die vergelijking, zou jammer zijn als ze er wat anders hadden gedaan
quote:staat al 600x in dit en het oude topic..
Op maandag 6 oktober 2003 21:53 schreef Blommetje het volgende:
wanneer komt de volgende serie? is dat bekend?
eind dit jaar.
quote:welke dan?
Op vrijdag 26 september 2003 06:59 schreef Goodfellow het volgende:[..]
carfreaks.nogwat.net ?
quote:http://carfreaks.b0nk.net/
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:41 schreef SvenThaMan het volgende:[..]
welke dan?
quote:was is t wachtwoord en username dan????
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:43 schreef uberlamer het volgende:[..]
Schandalig dat Nederland niet in staat is een goed (vergelijkbaar) auto-programma te maken.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:18 schreef Pharell het volgende:[..]
was is t wachtwoord en username dan????
heeft tie er na een paar maanden toch een password op gezet, jammer joh
(heb ze hier alle 4 op CD staan )
quote:Check: "Be A Grand Prix Driver" op Discovery Channel.
Op donderdag 9 oktober 2003 22:42 schreef Loekje het volgende:
Hmmzz ik heb wat stukjes van internet gehaald enz. Maar daar komt ook telkens ene Tiff Needel in voor, waar is hij gebleven? Was best wel een lache gast en kon nog goed rijden ook.
Morgen de één na laatste aflevering. Het idee is dat 12 knullen (zoals jij en ik) zich inschrijven voor een afval-race waarbij het doel is in een F1 te rijden op Monza. Nu zijn er nog 3 over (na de Formule Renault en de F3 selectie).
Vandaag (vrijdag) gaan de drie overgebleven deelnemers in een Tyrell F1 rijden. Eentje moet er afvallen.
Ik weet niet hoe laat het uitgezonden wordt maar Tiff en die blonde griet van Top Gear doen er aan mee (Tiff jury en die blonde presentatie). Vandaag (donderdag) was het van 19:00 tot 19:30. Niet spectaculair, wel een jongensdroom.
Wat Eddie Jordan van plan is doet Discovery dus al.
quote:Die is met het oude Top Gear team verhuist naar (Channel) Five en presenteert daar nu "The 5th gear", is ook al een paar keer gezegd in de Top Gear topics
Op donderdag 9 oktober 2003 22:42 schreef Loekje het volgende:
Hmmzz ik heb wat stukjes van internet gehaald enz. Maar daar komt ook telkens ene Tiff Needel in voor, waar is hij gebleven? Was best wel een lache gast en kon nog goed rijden ook.
quote:exact! In topgear is er altijd een objectief oordeel. Bij de nederlandse autoprogramma's is door de sponsoring nooit een negatief woord mogelijk
Op donderdag 9 oktober 2003 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
Al lang voordat Veronica dat ooit zei.Schandalig dat Nederland niet in staat is een goed (vergelijkbaar) auto-programma te maken.
zoals die citroen pluriel (die convertible waarbij je de dakelementen niet los in je auto kunt leggen) die tot op de grond werdt afgekraakt, op rtl5 werd dat ding de hemel in geprezen...
quote:Ja, gezien.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:14 schreef singha het volgende:
Geweldig hoe de VW Touareg gisteren werd afgekraakt(is trouwens wel mooier dan de porsche cayenne) ..
En die Z8 dan? ('s-werelds eerste ge down-tunned auto. 5 liter naar 4,8 )
quote:Volgens mij race hij nog steeds.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Heeft die tiff vroeger ook iets aan racen gedaan. Want gods koleren wat kan die rijden zeg
quote:Die alpina versie zag er trouwens wel gelikt uit, maar voor die prijs kocht ik echt wel wat anders...
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:24 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ja, gezien.
En die Z8 dan? ('s-werelds eerste ge down-tunned auto. 5 liter naar 4,8
)
quote:F1, LeMans, Touringcars, GT's, alles heeft ie wel gedaan volgens mij...
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Heeft die tiff vroeger ook iets aan racen gedaan. Want gods koleren wat kan die rijden zeg
quote:F1
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:02 schreef Public Enemy het volgende:[..]
F1, LeMans, Touringcars, GT's, alles heeft ie wel gedaan volgens mij...
quote:Het schijnt dat Topgear een budget heeft dat 60! keer zo groot is dan dat van bijv de heilige koe, dus dat is je antwoord waarschijnlijk
Al lang voordat Veronica dat ooit zei.Schandalig dat Nederland niet in staat is een goed (vergelijkbaar) auto-programma te maken.
Ik ben wel van menig dat Topgear het enige autoprogramma (van degene die ik gezien heb) is dat objectief is en sponsoring onafhankelijk, ze zijn wel erg english-minded, dat wel.
Ik vind het wel kijkersbedrog inderdaad dat je over de Maybach (krijgen we ook nog fabrieksfilmpjes te zien) niets dan positiefs hoort, terwijl het gewoon een grote mislukking is.
quote:Unipart Racing Team
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
F1
Wel team dan?
Was alleen niet zo'n succes: http://www.f1db.com/driver/id/10703
quote:Ik ken geen mooiere auto..... zucht....
Op vrijdag 10 oktober 2003 22:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb net weer die aflevering zitten kijken met die Mclaren F1 met tiff. Wat een geweldige aflevering is dat zeg. Hij rijd met die auto echt op het randje. Echt geweldig
quote:vet zeg...
Op donderdag 16 oktober 2003 23:07 schreef Scepsis het volgende:
Top Gear vandaag heeft me zwaar teleurgesteld, alleen maar een saaie lange rit met een Jaguar waar er weinig aan was, idem voor DB7.
Top Gear stelt me teleur sinds de eerste presentator weg is en die vetklep het zootje presenteert.
quote:Mooi, die eerste vond ik slecht, die dikke krullenbol vind ik beter.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
Top Gear stelt me teleur sinds de eerste presentator weg is en die vetklep het zootje presenteert.
quote:En waarom is dat mooi?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:13 schreef Scepsis het volgende:[..]
Mooi, die eerste vond ik slecht, die dikke krullenbol vind ik beter.
Die tiff, die kon pas wat met een auto. die krulharses kan alleen maar in zijn schaduw staan.
quote:kunnen dat best hoor, maar willen dat niet.
quote:Alle Nederlandse auto-programma's zijn zo bagger omdat het in feite niks anders is dan sluikreclame
TopGear doet serieuze tests en kraakt een auto ook volledig af als het ook werkelijk een slechte auto is etc.
Oftewel, het is een objectief, goed en vermakelijk programma
En af en toe lig ik helemaal in een deuk om de geweldige Britse humor die er in zit
quote:mee eens
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Alle Nederlandse auto-programma's zijn zo bagger omdat het in feite niks anders is dan sluikreclame
TopGear doet serieuze tests en kraakt een auto ook volledig af als het ook werkelijk een slechte auto is etc.
En af en toe lig ik helemaal in een deuk om de geweldige Britse humor die er in zit
quote:Was dat die rit in die jax XJR super? met 400PK?
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:23 schreef Loonies het volgende:[..]
mee eens
Wat een geluid in die db7 gt, geil gewoon. En die jag zag er ook sexy uit.
quote:Nee, in een verotte Jag.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Was dat die rit in die jax XJR super? met 400PK?
quote:wat de reclame betreft heb je gelijk, maar om top gear objectief te noemen, zover zou ik niet willen gaan, ze zijn wel erg pro engelse auto, maar dat op een leuke manier.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Alle Nederlandse auto-programma's zijn zo bagger omdat het in feite niks anders is dan sluikreclame
quote:Dat zijn ze zeker weten niet nee.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
wat de reclame betreft heb je gelijk, maar om top gear objectief te noemen, zover zou ik niet willen gaan, ze zijn wel erg pro engelse auto, maar dat op een leuke manier.
Maar vaak testen ze de auto,s wel op de manier waar voor ze bedoeld zijn. Sportwagens worden helemaal af getrapt. Ik heb toen zo genoten van die Bentley die ze hadden. Uhm jha er ligt een paar honderd PK in. Ligt een dubbele turbo in trek in 5sec naar de 100. Dus wat doen we er mee? GASSEN.
Zie je een bentley opeens vol gas een bocht om gaan waar door ze bijna op de randen van de velgen rijden
quote:Wat te denken van die opgefokte Range Rover die ze tegen een aantal sportwagens lieten racen, waarbij de sporwagens op de baan reden en de Range rover ERNAAST!
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat zijn ze zeker weten niet nee.
Maar vaak testen ze de auto,s wel op de manier waar voor ze bedoeld zijn. Sportwagens worden helemaal af getrapt. Ik heb toen zo genoten van die Bentley die ze hadden. Uhm jha er ligt een paar honderd PK in. Ligt een dubbele turbo in trek in 5sec naar de 100. Dus wat doen we er mee? GASSEN.
Zie je een bentley opeens vol gas een bocht om gaan waar door ze bijna op de randen van de velgen rijden
quote:Nou sportwagen was het niet.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Wat te denken van die opgefokte Range Rover die ze tegen een aantal sportwagens lieten racen, waarbij de sporwagens op de baan reden en de Range rover ERNAAST!
Ik vind die aflevering met die zonda zo geweldig
Alleen in dat filmpje zegt dat hij 220 mile rijd. en dat klopt dus niet!!!
Want later zal hij een keer in een koeningsccc bla bbla rijden. En daar zegt hij in dat de baan te kort is om bij de 220 te komen. Dus kan hij dat NOOIT gehaald hebben met die zonda. Want hij zegt ook dat de koeningszzzzccc bla bla de snelste is van alle aflevering. En dat klopt dus niet.
Ik blijf er overgens ook bij dat tiff veel beter kan rijden
Kijk maar eens naar die filmpjes van hem in de enzo ferrari waar hij hem tot op het randje rijd. En met die audi RS6 die DB7 en de mclaren F1 bak. Om maar een paar op te noemen.
quote:idd, tiff is The Man
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nou sportwagen was het niet.
Was een mercedes SLK compressor of zo iets. Niks speciaals.
Maar the stig was wel bang in die auto. Want hij was bruut gekieteld. Maar met standaard onderstelIk vind die aflevering met die zonda zo geweldig
Want later zal hij een keer in een koeningsccc bla bbla rijden. En daar zegt hij in dat de baan te kort is om bij de 220 te komen. Dus kan hij dat NOOIT gehaald hebben met die zonda. Want hij zegt ook dat de koeningszzzzccc bla bla de snelste is van alle aflevering. En dat klopt dus niet.Ik blijf er overgens ook bij dat tiff veel beter kan rijden
![]()
Kijk maar eens naar die filmpjes van hem in de enzo ferrari waar hij hem tot op het randje rijd. En met die audi RS6 die DB7 en de mclaren F1 bak. Om maar een paar op te noemen.
quote:The stig kan ook erg goed rijden vind ik
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
idd, tiff is The Man
quote:die XJR-R prototype dingetje, die naast de DB7 reed. Zoo lekker die bak. Verder vond ik het wel een meesterlijk actie-> een CLK tegen een Land Rover off road, schudde !
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Was dat die rit in die jax XJR super? met 400PK?
Zo werd de M3 afgekraakt omdat hij geel was Als je geen smaak hebt, moet je vooral niet doen als of.
quote:Je bedoeld de XK prototype.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:15 schreef Loonies het volgende:[..]
die XJR-R prototype dingetje, die naast de DB7 reed. Zoo lekker die bak. Verder vond ik het wel een meesterlijk actie-> een CLK tegen een Land Rover off road, schudde !
. Maar een meesterlijke serie!
quote:Ik denk dat we allemaal wel de stuurkunsten van Jeremy zouden willen hebben, dat wel. Tiff rijdt in die wagens al was het een afstandbestuurbaar ding.fantastisch gewoon!
Maar the stig was wel bang in die auto. Want hij was bruut gekieteld. Maar met standaard onderstelIk vind die aflevering met die zonda zo geweldig
Want later zal hij een keer in een koeningsccc bla bbla rijden. En daar zegt hij in dat de baan te kort is om bij de 220 te komen. Dus kan hij dat NOOIT gehaald hebben met die zonda. Want hij zegt ook dat de koeningszzzzccc bla bla de snelste is van alle aflevering. En dat klopt dus niet.Ik blijf er overgens ook bij dat tiff veel beter kan rijden
![]()
Ondanks dat Topgear pro-engels is vind ik ze wel redelijk objectief, want ze gaan ervan uit dat ze zo'n ding zelf hebben en kijken dan hoe de gemiddelde klant tegen zo'n auto aankijkt.
Absoluut top hoe zij wekelijks zo'n auto mishandelen..
quote:excuseer
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je bedoeld de XK prototype.
quote:www.racingflix.com
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:34 schreef Elgigante het volgende:[..]
Ik denk dat we allemaal wel de stuurkunsten van Jeremy zouden willen hebben, dat wel. Tiff rijdt in die wagens al was het een afstandbestuurbaar ding.fantastisch gewoon!
Maar waar haal je die filmpjes?Ondanks dat Topgear pro-engels is vind ik ze wel redelijk objectief, want ze gaan ervan uit dat ze zo'n ding zelf hebben en kijken dan hoe de gemiddelde klant tegen zo'n auto aankijkt.
Absoluut top hoe zij wekelijks zo'n auto mishandelen..
quote:Tiff is niet de beter coureur maar hij weet hoe hij moet rijden om te showen, hij powerslide 360, 180s, 180s reverse enz.. 1 ding dat hij kan dat niemand anders kan zijn die power slides van hem, die blijven gewoon doorgaan. Damon Hill zij dat hij nog nooit iemand gezien heeft die als Tiff kan powersliden. Maar als je de Stig tegen Tiff laat rijden zal je niet zien dat Tiff makkelijk kan winnen. Dat zou nog eens moeilijk worden
![]()
quote:The Stig kan zeker goed rijden. Maar Tiff is zeker een goede tegen stander. Maar we weten niet wie the stig is. Maar zoals Tiff dat doet lijkt het net als of het zo makkelijk gaat. Hij blijft de auto onder controle houden. Wat hij ook doet. Zelf vind ik het super om te zien wat hij doet met die lange aflevering met die Mclaren. Je ziet in de bochten dat de auto bijna de grip verliest. En je ziet dat Tiff maar blijft gassen tot echt op het randje. Echt geweldig hoe hij die auto letterlijk over die weg ramt.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:58 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Tiff is niet de beter coureur maar hij weet hoe hij moet rijden om te showen, hij powerslide 360, 180s, 180s reverse enz.. 1 ding dat hij kan dat niemand anders kan zijn die power slides van hem, die blijven gewoon doorgaan. Damon Hill zij dat hij nog nooit iemand gezien heeft die als Tiff kan powersliden. Maar als je de Stig tegen Tiff laat rijden zal je niet zien dat Tiff makkelijk kan winnen. Dat zou nog eens moeilijk worden
quote:Tiff is ook ex formule 1 rijder.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar Tiff is zeker een goede tegen stander.
quote:Hij heeft maar 1 race gereden toch?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef sop het volgende:[..]
Tiff is ook ex formule 1 rijder.
quote:Zo lang het niet zeker is. Kan je er geen uitspraak over doen
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef Chillmeister het volgende:
The Stig is toch Perry McCarthy? dat stond in een engelse krant. Het was onofficieel maar wel zeker
The stig kan overgens wel strak rijden. Kijk maar eens naar die aflevering met die nieuwe TVR. Hij ging er als een mogol mee aan de gang. Ging ook een paar keer kei hard over de grens heen. En dan word er droog gezegt. Ag nu weet TVR teminste waar de grens ligt van deze auto
quote:Whoehoe!!!!
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:02 schreef Thrawn het volgende:
Zondag 26 oktober gaan we weer verder op BBC2. Zoals gewoonlijk om 21:00 Nederlandse tijd
quote:Yes, Yes
Zondag 26 oktober gaan we weer verder op BBC2. Zoals gewoonlijk om 21:00 Nederlandse tijd
quote:YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
quote:Klopt
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef Chillmeister het volgende:
The Stig is toch Perry McCarthy? dat stond in een engelse krant. Het was onofficieel maar wel zeker
quote:2
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij heeft maar 1 race gereden toch?
quote:Meer info: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20031026/20031026_2000_4224_27351_60
quote:Krijg er nu al kriebels van! ik kijk er naar uit
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:31 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Meer info: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20031026/20031026_2000_4224_27351_60
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:49 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Clio V6
Kzag er laatst eentje rijden. Dat geluid!
quote:Viel mij ook op...sommige vertaalbureau's zijn inderdaad erg slecht als het om techniek gaat....denken zeker dat elke 6-cilinder een v6 is...
Op donderdag 23 oktober 2003 22:23 schreef FHR het volgende:
OMG op Veronica:
"...blahblah..straight six...." vertalen met V6. Wat een sukkels die Top Gear vertalen, 't zit vol met vauten.
quote:Dat hij die Enzo op de weg hield was niet zijn deel... In de Enzo zit zoveel software dat je wel kan driften etc dus bijna op het limiet kan rijden maar hij vangt het altijd zelf op. Dus ja dan kan je makkelijker op het randje rijden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
The stig kan ook erg goed rijden vind ik
Maar Tiff rijd echt op het randje met dure auto,s. BV met de Mclaren F1 en die Enzo. Bij de laatste raakte hij hem bijna kwijt in een bocht. Kan je 2 dingen doen. Remmen en niks meer doen. Of gewoon plank gas er op en de 612PK z,n werk laten doen. En dat laatste probeerde hij dus. Met als gevolg dwars gaan flink tegen sturen wat rook van de achterbanden en vol gas er van door gaanEn gewoon tot de max toeren door rijden
quote:Dat soort grapjes zetten ze altijd uit geloof ik (traction control ook). Als het kan natuurlijk.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:53 schreef joostingh het volgende:
Dat hij die Enzo op de weg hield was niet zijn deel... In de Enzo zit zoveel software dat je wel kan driften etc dus bijna op het limiet kan rijden maar hij vangt het altijd zelf op. Dus ja dan kan je makkelijker op het randje rijden.
quote:Reminder!
quote:Goed zo. Denk dat meeste mensen die niet nodig hebben! Ze horen het niet nodig te hebben, laat maar zo zeggen
Op zondag 26 oktober 2003 17:47 schreef Againzender het volgende:[..]
Reminder!
quote:Vanavond, toch? Dat staat geloof ik op Ceefax (Teletext). 40th anniversary... blablabla... Porsche GT3... yadiyadiyadi... testing the limits. Zoiets
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:20 schreef Svensson het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze de Porsche Carrera GT gaan testen! Zal nog wel 1 of 2 weken moeten wachten...
quote:De Porsche 911 GT3 lijkt niet eens op de Carrera GT
Op zondag 26 oktober 2003 19:57 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Vanavond, toch? Dat staat geloof ik op Ceefax (Teletext). 40th anniversary... blablabla... Porsche GT3... yadiyadiyadi... testing the limits. Zoiets
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=&ie=ISO-8859-1&safe=off&q=911+gt3&btnG=Google+zoeken
Dit is trouwens wat ze gaan doen: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20031026/20031026_2000_4224_27351_60
quote:De GT3 is geen Carrera GT. de GT3 de meest extreme versie van de 911 zonder turbo (behalve de GT3 RS). De GT3 is een gestripte versie van de 911. net zoals de M3 CSL t.o.v. de gewone M3 (de M3 en de GT3 worden heel vaak vergeleken)
Op zondag 26 oktober 2003 19:57 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Vanavond, toch? Dat staat geloof ik op Ceefax (Teletext). 40th anniversary... blablabla... Porsche GT3... yadiyadiyadi... testing the limits. Zoiets
* Googolplexian moet beter lezen.
* Googolplexian weet echt wel het verschil tussen een Carrera GT en een 911 GT3
* Googolplexian wist niet eens dat Top Gear die Carrera GT op zo'n korte termijn al ging testen.
* Googolplexian apologizes.
quote:Nog 4 minuten
Op zondag 26 oktober 2003 20:56 schreef Hagedis het volgende:
Nog 5 min![]()
![]()
Echt blij dat het weer op TV is, wat een kwaliteitsverschil met die Stapel shit op RTL...
[Dit bericht is gewijzigd door KGBBeria op 26-10-2003 22:05]
quote:Ik kan niet wachten tot ze de M3 CSL testen, want die is net zo snel volgens vele reviews. In een review van autocar was de M3 CSL sneller dan de 360 stradale en de 911 GT3. terwijl hij ook nog goedkoper is dan die twee
Op zondag 26 oktober 2003 22:04 schreef Qwie het volgende:
Ik zal en moet ik zal en moet een GT3 hebben.. wat een geile bak!
quote:Die afleveringen worden herhaald op BBC world, maar dan in 30 minuten formaat net zoals op Veronica
Op zondag 26 oktober 2003 22:07 schreef WaStEd het volgende:
AAARrrrgghhh weer gemist.
SMS mij voortaan ff...
quote:Maar zeg nou eerlijk de GT3 is toch veeeeeeeeeeeeeeel geiler?
Op zondag 26 oktober 2003 22:08 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Ik kan niet wachten tot ze de M3 CSL testen, want die is net zo snel volgens vele reviews. In een review van autocar was de M3 CSL sneller dan de 360 stradale en de 911 GT3. terwijl hij ook nog goedkoper is dan die twee
quote:arrrh ja..nee... ja toch wel, nee.... ja maar dan toch net
Op zondag 26 oktober 2003 22:11 schreef Qwie het volgende:[..]
Maar zeg nou eerlijk de GT3 is toch veeeeeeeeeeeeeeel geiler?
quote:Idd, die GT3 is bloedmooi. Zeker in die kleur.
Op zondag 26 oktober 2003 22:11 schreef Qwie het volgende:[..]
Maar zeg nou eerlijk de GT3 is toch veeeeeeeeeeeeeeel geiler?
Waarom kan ik dat ding ook niet betalen (student zijn sucks)
Ik was gewoon aan t
quote:Denk ook als ik later kinderen zal hebben ofzo dat ie maar naar school kunnen lopen, de vrouw kan een fiat 500 hebben. Huis is nie belangrijk, als ik maar een GT3 kan kopen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd, die GT3 is bloedmooi. Zeker in die kleur.
Waarom kan ik dat ding ook niet betalen
(student zijn sucks)
Ik was gewoon aan t
De rest trouwens ook wel.
Ze zullen wel een nieuwe STIG hebben. Wellicht dat dit keer Hakine (hoe schrijf je dat?) zin heeft.
Jeremy bij de Ford GT: 'I think I've wet myself.'
quote:Zo erg is t bij mij nog niet, vrouw mag van mij nog wel een Kia Rio station hebben
Op zondag 26 oktober 2003 22:20 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Denk ook als ik later kinderen zal hebben ofzo dat ie maar naar school kunnen lopen, de vrouw kan een fiat 500 hebben. Huis is nie belangrijk, als ik maar een GT3 kan kopen.
Nee, eerst een fasoenlijk huis, dan een auto voor mn vrouw en evt kids meenemen, en dan als auto voor pappie deze GT3, en diegen welke er te dichtbij komt of teveel naar kijkt mag in t hondenhok slapen
quote:Zij mogen m afragen, importeur krijgt gratis reclame op het beste autoprogramma ter wereld.
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef zerrocool het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met die auto's na het programma? ik kan begrijpen dat de importeur het niet echt tof vind dat ze wagen zo wordt afgetrapt haha
Die GT40 maakte trouwens idd. een pickupgeluid
quote:Het zijn gewoon algemene media auto's. Top Gear is niet de enige die ze afragt, afgezien van een uniek exemplaar die ze in hun vingers krijgen hier en daar.
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef zerrocool het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met die auto's na het programma? ik kan begrijpen dat de importeur het niet echt tof vind dat ze wagen zo wordt afgetrapt haha
Het was weer erg leuk trouwens, de humor is ook altijd op niveau
quote:Smaken verschillen, geluid wat de jag flak voor de plons maakte was trouwens best netjes.
Op zondag 26 oktober 2003 22:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Wat nou pickupgeluid? Das echt de moeder aller motor geluiden
quote:Gelul, was echt het geluid van een amerikaanse muscle-car.
Op zondag 26 oktober 2003 22:39 schreef Hagedis het volgende:[..]
Die GT40 maakte trouwens idd. een pickupgeluid
Zat me trouwens gigantisch te verbazen over die GT3. Als de STIG dit al kan met een GT3, dan wil ik niet weten wat er met een GT2 gebeurt......
UNLEASH THE STIG!!!!!
Ook al is ie nu net van HMS Invincible afgekieperd.......
quote:Jep
Op maandag 27 oktober 2003 06:57 schreef Hagedis het volgende:
Je kon btw. nog net het stoomwolkje van de katapult zien
Die BMW is die al uit? Want ik heb er gisteren 3 van zien rijden. die herken je aan de achterlichten. Was op zeker geen BMW serie.
quote:De GT3 is meer race georienteerd dan de GT2. Je ziet dat de GT3 ook sneller is dan de turbo hier terwijl de turbo meer vermogen heeft.
Op maandag 27 oktober 2003 01:34 schreef Thrawn het volgende:[..]
Gelul, was echt het geluid van een amerikaanse muscle-car.
Zat me trouwens gigantisch te verbazen over die GT3. Als de STIG dit al kan met een GT3, dan wil ik niet weten wat er met een GT2 gebeurt......
UNLEASH THE STIG!!!!!
Ook al is ie nu net van HMS Invincible afgekieperd.......
Ben wel erg benieuwd wat er met STIG is gebeurt en wie hem eventueel gaat vervangen...
Kunnen ze ook gelijk even zeggen wie het nu was...
quote:Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk, aangezien engelse vliegdekschepen geen stoomcatapults hebben, omdat de harriers op eigen kracht kunnen opstijgen.....
Op maandag 27 oktober 2003 06:57 schreef Hagedis het volgende:
Je kon btw. nog net het stoomwolkje van de katapult zien
quote:Stoere Pic, lijkt me vrij angstaanjagend als je daar met een Jag staat!
Op maandag 27 oktober 2003 12:16 schreef Thrawn het volgende:[..]
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk, aangezien engelse vliegdekschepen geen stoomcatapults hebben, omdat de harriers op eigen kracht kunnen opstijgen.....
Ik vond die hele aktie trouwens van een hoog SuperDave gehalte.
Ik miste alleen die gekke japanner.
quote:Ja maar zo angstaanjagend zal het ook weer niet zijn, want niemand zat ik die auto. Denk je dat ze dit hebben gedaan omdat de Stig binnenkort ophoudt (misschien gaat hij weer racen ofzo) of gewoon voor de lol. Wie weet misschien gaat Tiff terug naar top gear
Op maandag 27 oktober 2003 12:28 schreef sop het volgende:[..]
Stoere Pic, lijkt me vrij angstaanjagend als je daar met een Jag staat!
Ik vond die hele aktie trouwens van een hoog SuperDave gehalte.
[afbeelding]Ik miste alleen die gekke japanner.
quote:Zal niet gebeuren. Ze zijn met ruzzie uit elkaar gegaan. Dus dat denk ik niet.
Op maandag 27 oktober 2003 12:48 schreef Chillmeister het volgende:Wie weet misschien gaat Tiff terug naar top gear
quote:Dat bedoelde ik ook met een Superdave gehalte. Die vent gebruikte altijd overduidelijk aanwezige poppen voor zijn stunt. Bij een ander camerastantpunt zat hij dan opeens wel in de auto.
Op maandag 27 oktober 2003 12:48 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Ja maar zo angstaanjagend zal het ook weer niet zijn, want niemand zat ik die auto.
quote:Ja, en zoals wel vaker....heb ik liever de dochter!
Op zondag 26 oktober 2003 22:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Wat nou pickupgeluid? Das echt de moeder aller motor geluiden
quote:Nee want Jeremy Clarkson was allang weg by Top Gear echt een paar jaar al, voordat de oude Top Gear ophield op BBC.
Op maandag 27 oktober 2003 12:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zal niet gebeuren. Ze zijn met ruzzie uit elkaar gegaan. Dus dat denk ik niet.
En als je naar Jeremy dvd kijkt zie je ook Tiff weleens in zijn vids te verschijnen. Die twee gaan heel goed met elkaar om. volgens mij schrijft Tiff nog steeds voor Top Gear magazine (dit laatste weet ik niet meer zeker).
quote:Zo bedoel je. Ik heb namelijk nooit Superdave gekeken. dus ik wist zelf ook niet beter
Op maandag 27 oktober 2003 12:51 schreef sop het volgende:[..]
Dat bedoelde ik ook met een Superdave gehalte. Die vent gebruikte altijd overduidelijk aanwezige poppen voor zijn stunt. Bij een ander camerastantpunt zat hij dan opeens wel in de auto.
quote:Hoe kom je daar nou weer bij
Op maandag 27 oktober 2003 12:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zal niet gebeuren. Ze zijn met ruzzie uit elkaar gegaan. Dus dat denk ik niet.
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 27-10-2003 17:36]
quote:http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/prog_parse.cgi?FILENAME=20031102/20031102_2000_4224_29844_60
Sun 2 Nov, 20:00 - 21:00 60 mins
Top Gear heads to the Isle Of Man for a special edition showing what the team got up to during their summer holidays.Jeremy Clarkson drives the quickest BMW M3 that money can buy and puts the Mazda RX8 through its paces. James May and Richard Hammond try out the classic BMW M series with the M1, M3 and M5. They also look at the latest offerings in the two seater soft top range with the BMW Z4, Porsche Boxster and Honda S2000 on the Isle's famous TT circuit.
This week's star in a reasonably priced car is Stephen Fry. Plus, the team find out how many caravans a Volvo estate can jump over.
Met die brieven: don't send us a letter unless you've got a point
Bij mijn 147 deed het zoals verwacht niets
quote:Ik heb dat stukje gewoon drie achter elkaar gezien! Fantastische wagen! Als hij hem compleet zijwaarts zet, superrrrr! Het is wel een echte circuit/landingsbaan auto, op de openbare weg kun je de volle potentie er niet uithalen ben ik bang.....
Op zondag 26 oktober 2003 22:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
Idd, die GT3 is bloedmooi. Zeker in die kleur.
Waarom kan ik dat ding ook niet betalen
(student zijn sucks)
Ik was gewoon aan t
Jammer trouwens dat de baan nat was, anders had de Stig in de GT3 misschien wel sneller kunnen zijn als de koenioeseggoenigsksekdsesegg!!!
quote:Dat gaat echt niet lukken met een GT3, denk eerder dat je daar de Carrera GT voor nodig hebt
Op maandag 27 oktober 2003 20:03 schreef Tarantino het volgende:[..]
Jammer trouwens dat de baan nat was, anders had de Stig in de GT3 misschien wel sneller kunnen zijn als de koenioeseggoenigsksekdsesegg!!!
quote:De GT3 was op de natte baan sneller dan de GT op het droog, nu jij weer
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:32 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Dat gaat echt niet lukken met een GT3, denk eerder dat je daar de Carrera GT voor nodig hebt
quote:Hij was sneller dan de 4WD Turbo..
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:34 schreef Grayburn het volgende:[..]
De GT3 was op de natte baan sneller dan de GT op het droog, nu jij weer
.
Maar de Koningsei is nog steeds veel sneller dan welke Porsche ook
(raceversies uitgezonderd)
quote:Excuseer mijn lompheid.
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:52 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Hij was sneller dan de 4WD Turbo..
Maar de Koningsei is nog steeds veel sneller dan welke Porsche ook
(raceversies uitgezonderd)
En aangezien TopGear niet aan 2e kansen doet, who will tell huh .
quote:Die zit bij (Channel) Five, en het is Perry McCarthy.
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
Het zal me niets verbazen als The Stig Tiff Needel blijkt tezijn.
quote:En dat baseer je op...?
Op dinsdag 28 oktober 2003 04:39 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
het is Perry McCarthy.
quote:Dit stond in een van de Engelse Tabloids. Het is heel vaak een topic geweest. Niet Officieel maar het is wel zeker. Als het me lukt zal ik een linkje proberen te vinden. Er kan ook de kans zijn dat er meerdere drivers waren, omdat ze niet elke week konden testen. maar het is wel zeker dat Perry McCarthy de Stig is. dat werd bekend een beetje bekend nadat hij een Jaguar C-type (een bepaald C-type waar er nog maar 3 van waren) in de prak had gereden.
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:24 schreef Larry101 het volgende:[..]
En dat baseer je op...?
EDIT:
http://www.sfxsports.co.uk/products.php?productId=236
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1844250180/ref=sr_aps_books_1_1/026-6634798-0199609 Kijk maar eens naar de foto van de boek
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 28-10-2003 10:29]
ok niet zo robuste vorm als de "oude" ferrari's maar ik vondt m toch wel geil
quote:Ik wel. ik vind de 612 ook niks bijzonders. zeker niet vergeleken met de 456
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:19 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik snap alleen niet dat ze de ferrari niet mooi vonden..ok niet zo robuste vorm als de "oude" ferrari's maar ik vondt m toch wel geil
ik vind de 456 ook mooier maar die 612 is bepaald niet lelijk
beetje net doen of de 5 alles is en de 745 kut.. tsss het is gewoon een super exe bak!
quote:ze hadden het in de uitzending over de nieuwe 5 hoor niet over de 'nieuwe' 7.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:45 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dat jeremy de bmw lelijk vond.. ik vind dat een ram geile bak!!!beetje net doen of de 5 alles is en de 745 kut.. tsss het is gewoon een super exe bak!
maarja meteen pic erbij danmaar:
de touring is trouwens wel zie ik net
quote:heb je een pic van de touring?
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
owja.. naja fouten zijn menselijk..heheh
de touring is trouwens wel
zie ik net
quote:THNX voor deze info...! Vraag me alleen af waarom ze dan zo geheimzinnig blijven doen als het eigenlijk al algemeen bekend is...
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:12 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Dit stond in een van de Engelse Tabloids. Het is heel vaak een topic geweest. Niet Officieel maar het is wel zeker. Als het me lukt zal ik een linkje proberen te vinden. Er kan ook de kans zijn dat er meerdere drivers waren, omdat ze niet elke week konden testen. maar het is wel zeker dat Perry McCarthy de Stig is. dat werd bekend een beetje bekend nadat hij een Jaguar C-type (een bepaald C-type waar er nog maar 3 van waren) in de prak had gereden.
EDIT:
http://www.sfxsports.co.uk/products.php?productId=236http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1844250180/ref=sr_aps_books_1_1/026-6634798-0199609 Kijk maar eens naar de foto van de boek
Ik vind de nieuwe ferrari wel mooi... Alleen jammer dat ze de motor voorin hebben gelegd, is niet "echt"...
quote:Hoezo niet echt, vele ferrari's hebben de motor voorin:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:04 schreef Larry101 het volgende:Ik vind de nieuwe ferrari wel mooi... Alleen jammer dat ze de motor voorin hebben gelegd, is niet "echt"...
456, 550, 575
en in het verleden zijn er ook fantastische wagens gemaakt:
250 GTO, 275 GTB, Daytona etc etc
Dus dat niet echt is echt grote onzin ...
quote:Als ze er een Toyota-logo op hadden geplakt, had ik 't ook geloofd.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:19 schreef Kindred_Spirits het volgende:ik snap alleen niet dat ze de ferrari niet mooi vonden..
ok niet zo robuste vorm als de "oude" ferrari's maar ik vondt m toch wel geil
I mean, it was designed by a man called 'Ken'.
People called 'Ken' are people you borrow lawnmowers from!
quote:zoiets heet "met de tijd meegaan"
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als ze er een Toyota-logo op hadden geplakt, had ik 't ook geloofd.
.
I mean, it was designed by a man called 'Ken'.
People called 'Ken' are people you borrow lawnmowers from!
ps pic v/d touring
die vind ik dus een bak
quote:Vrees'lijk lelijk!
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
owja.. naja fouten zijn menselijk..heheh
de touring is trouwens wel
zie ik net
quote:Da's gewoon de oude hoor...
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:35 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
[afbeelding]
dit is de nieuwe:
Nieuwe design van BMW is inderdaad 'anders', maar slechter ??
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:58 schreef Will_zz het volgende:
voorbeeld : Renault Twingo
quote:Dat vindt ik er mooi uitzien.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:42 schreef sop het volgende:[..]
Da's gewoon de oude hoor...
dit is de nieuwe:
[afbeelding]
quote:Duidelijker kan niet
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:12 schreef Chillmeister het volgende:[..]
Dit stond in een van de Engelse Tabloids. Het is heel vaak een topic geweest. Niet Officieel maar het is wel zeker. Als het me lukt zal ik een linkje proberen te vinden. Er kan ook de kans zijn dat er meerdere drivers waren, omdat ze niet elke week konden testen. maar het is wel zeker dat Perry McCarthy de Stig is. dat werd bekend een beetje bekend nadat hij een Jaguar C-type (een bepaald C-type waar er nog maar 3 van waren) in de prak had gereden.
EDIT:
http://www.sfxsports.co.uk/products.php?productId=236http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1844250180/ref=sr_aps_books_1_1/026-6634798-0199609 Kijk maar eens naar de foto van de boek
quote:Jeremy zei ook dat er een motor van een pickup in zit
Op zondag 26 oktober 2003 22:39 schreef Hagedis het volgende:Die GT40 maakte trouwens idd. een pickupgeluid
quote:en Daarom vindt Jeremy Clarkson de Ford GT40 een betere auto dan de Ferrari
Op woensdag 29 oktober 2003 22:29 schreef Will_zz het volgende:
Raar he !!??!!
Lekkere dikke acht cilinder welke voor trucks is ontwikkeld.
Wij hebben hier in Europa een andere kijk op snelheid en de sensatie ervan. Wij kunnen nog ergens zo hard rijden als we willen, in de VS is dat wel anders. Bottom power is daar veel belangrijker (geweest ?). En een veel slechtere wegligging. Kijk nou ook eens naar het verschil tussen F1 en Indy. Je ziet bijna de verschillen in wegligging al aan de auto. F1 rank en sterk, Indy lomp en veel power.
Maar ja, een Amerikaan blijft een Amerikaan, ze zullen nooit Ferrari of Porsche evenaren. Bla bla
had nog een de GT3 vid gevonden maar de link doet het niet meer.
quote:www.topgear-episodes.co.uk
Op donderdag 30 oktober 2003 10:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar kan ik de gemiste afleveringen zien op internet?
quote:Ik heb de 2e helft op dv tape hier
Op donderdag 30 oktober 2003 10:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar kan ik de gemiste afleveringen zien op internet?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 10:25 schreef Chillmeister het volgende:[..]
en Daarom vindt Jeremy Clarkson de Ford GT40 een betere auto dan de Ferrari
quote:www.bbc.co.uk/essex/features/essex_celeb/stig.shtml
The Stig from BBC's Top Gear programme, Perry Macarthy talks to Simon Baldock about Formula One, test driving and his new book.
Nu is het wel duidelijk volgens mij
(wel vaag dat de BBC z'n naam verkeerd schrijft want het is McCarthy)
Weer een nieuwe aflevering.
Wat kan ik verwachten morgen ?
quote:Top Gear topic 3
Op zaterdag 1 november 2003 20:40 schreef Will_zz het volgende:
Nog iets meer dan 24 uur !! Dan is het weer zover !!!Weer een nieuwe aflevering.
Wat kan ik verwachten morgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |