quote:misschien handig om es te gaan lezen
Op woensdag 22 oktober 2003 10:39 schreef Efez het volgende:
BRMC
Binnenkort (ik geloof 20 november) in Paradiso... Ik ga binnen nu en een paar uur m'n kaartje halen... Nog meer fokkers die komen?
quote:oeps...
Op woensdag 22 oktober 2003 12:18 schreef Echoes het volgende:[..]
misschien handig om es te gaan lezen
quote:Nee, vandaag vergeten te halen...
Op woensdag 22 oktober 2003 16:34 schreef Echoes het volgende:
heb je al kaartjes? Ik heb nog een kaartje over namelijk.
Red Eyes And Tears
Veel Rock n Roll toegewenst allen voor vanavond, en als je me toevallig zoekt, ik ben die geflipte idioot die vooraan staat te Camels roken met zn ogen dicht. Fuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Heeyyy yaaaa!!!
Can't wait.. ![]()
U kunt me herkennen aan mijn Brant bjork shirt
( en een bolle rechterwang,lang leve de verstandskiezen
)
Efez
Overigens vond ik het voorprogramma Fireside ook weer erg goed. Mooi voorprogramma dus.
*hoezo stoned*
quote:Hmm, heb jij wel goed gekeken? Deze opmerking slaat kant nog wal. Maar ach, ieder zn mening. Ik vind Fireside in elk geval een te gekke band, en als je wil weten of wat meer kunnen dan een "paar powerakkoorden" , luister dan eens naar Elite.
Op vrijdag 21 november 2003 15:54 schreef Echoes het volgende:
voorpgrogramma sloeg echt nergens op. Amateurs die alleen een paar powerakkoorden kennen.
Maar oh, wat waren de Black Rebels goed! Ik geniet er nog van na. Jammie.
quote:Robert Turner = bassplayer
Op vrijdag 21 november 2003 20:47 schreef TimoBasso het volgende:
iemand ook gezien dat Peter Hayes (bass player) bijna op zijn bek ging*hoezo stoned*
quote:Twas gewoon abnormaal
Op vrijdag 21 november 2003 17:44 schreef ullie het volgende:
Dat was weer een enorme wall of sound. M'n oren piepen nog.
quote:eh, ik speel zelf ook gitaar, dus ik zie heus wel wat ze spelen en erg intelligent zag het er niet uit.
Op vrijdag 21 november 2003 22:31 schreef green_machine het volgende:[..]
Hmm, heb jij wel goed gekeken? Deze opmerking slaat kant nog wal. Maar ach, ieder zn mening. Ik vind Fireside in elk geval een te gekke band, en als je wil weten of wat meer kunnen dan een "paar powerakkoorden" , luister dan eens naar Elite.
quote:Nou, grappig dan. Ik speel ook gitaar en denk er toch echt anders over dan jij. Ach wtf, het was een briljante avond en thats it.
Op zaterdag 22 november 2003 01:12 schreef Echoes het volgende:[..]
eh, ik speel zelf ook gitaar, dus ik zie heus wel wat ze spelen en erg intelligent zag het er niet uit.
quote:Okey.. you made a point
Op vrijdag 21 november 2003 23:28 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Robert Turner = bassplayer
Het enige mindere vond ik de ietwat trieste jongetjes achter me, maar goed dat is een detail..
quote:Ze spelen beide zowel bass als gitaar.
Op vrijdag 21 november 2003 23:28 schreef hyperfuzz het volgende:
Robert Turner = bassplayer
Andere keren dat ik ze live heb gezien wisselden ze vaker van instrument. Anyway, beetje problemen in de band. De drummer is er tijdelijk even uit, maar hij is altijd weer welkom. Derde album is ook op komst, maar nog geen nieuwe platenmaatschappij.quote:Op woensdag 26 november 2003 20:50 schreef green_machine het volgende:
nou ja, Robert Turner speelde welgeteld 1 nummer op gitaar, is ie nu meteen de gitarist? Ik hou het op bassist ok?
Ik kan er ook niet bij dat ze zo ondergewaardeerd zijn. Het zal er wrs aan liggen dat dit soort muziek niet meer zo bijster populair is? Of laat de bekendheid enkel in de Lage Landen te wensen over en zijn ze in de VS wel geliefd?quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef BlackRebel het volgende:
is dit echt het enige BRMC-topic? ongelooflijk, ze verdienen echt wel veel meer...
ik vond baby 81 in eerste instantie tegenvallen, maar na meer luisterbeurten wordt ie echt steeds beter... (maar Howl is nog steeds beter...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |