Ja, bij het einde dus met nrs: Red Eyes and tears, spread your love enzovoorts gebeurde dat weer...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Batsnek het volgende:
Damn, echt 1 van de beste concerten die ik gezien heb; bij t nummer weapon of choice ging iedereen he-le-maal los; en dat hield voor een uur aan ofzo. Echt supergaaf.
Diaan73 en ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Echoes het volgende:
ik heb ook kaartjes voor het concert in Rijssen, gaan er nog meer?
Echo Records? Kunnen zij dat niet meer betalen? Lijkt me erg sterk want die hebben wel een paar succesvolle artiesten onder contract en een groot bedrijf achter zich in de vorm van de Chrysalis Group. Zou het wel jammer vinden als die gast er niet bij is om mee te bouwen aan de wall of soundquote:Op zondag 18 november 2007 12:07 schreef BlackRebel het volgende:
jammergenoeg speelt Spike (de vierde man) niet meer mee met de liveconcerten... erg jammer, het schijnt dat de recordcompany het niet meer kon betalen ?!?
Die pubertjes waar je het over hebt waren studenten uit Amsterdam, dat vertelden ze namelijk tegen iemand die naast me stond. Verder waren ze voor het begin van het optreden alles aan het afkraken met betrekking tot het oosten van het land. Ze waren op dat moment ook overduidelijk al onder invloed van alcohol en andere zooi. Net goed dat er eentje later door de security uit werd gezet. Overigens gebeurt dit bij concerten in Amsterdam even goed. Daar heb je bij concerten van bands in dit genre ook altijd wel een paar van die onbenullen rondlopen die menen dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen tegen de vlakte te beuken.quote:Op zondag 25 november 2007 17:25 schreef BlackRebel het volgende:
American X en Heart & Soul waren echt de hoogtepunten, maar het geluid was in het begin inderdaad niet echt super, ik had het idee dat Robert wat ziek was ofzo, in ieder geval erg verkouden...
Maar wat een baggerpubliek. Ik weet nu waarom ik nooit naar een uithoek van Nederland ga om zo'n concert te zien. De lokale schoolkids die op hun saaie vrijdagavond (wat kun je anders doen in dat gat) naar Lucky gaan om een concert te verzieken. Bah, wat een onvolwassen gedrag en ik was echt blij dat een van die pubertjes door de security eruit werd gemikt. Sowieso werd er veel te veel gepraat in de zaal waardoor nummers als Mercy en Complicated Situation niet tot hun recht kwamen. Wat deden die mensen daar?!? en wat doet een band als BRMC daar?!
Jammer.
Dat daar iedereen zo irritant liep te doen, was inderdaad fokking klote! Je werd vol gebeukt. Hele voorprogramma enzo rustig daarna, kwamen allemaal van die vage dronken figuren naar voren die alles gingen lopen verzieken:(quote:Op zondag 25 november 2007 20:12 schreef Steffie het volgende:
Nou ik kan zo een aantal concerten opnoemen. Alle keren dat ik Feeder in Amsterdam heb gezien. Verder staat me nog een concert van Kaiser Chiefs in Paradiso bij van een jaar geleden. En Franz Ferdinand in de HMH een paar jaar geleden op het hoogtepunt van de hype. Allemaal in Amsterdam. Altijd is natuurlijk gechargeerd, maar zo uitzonderlijk als jij het doet voorkomen is het in mijn beleving echt niet.
Was jij degene die op het laatst nog om Rifles verzocht?
Topquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:00 schreef Junkie het volgende:
BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB @ Paradiso
maandag 23 juni 2008
hoofdprogramma: 20.30 uur
voorprogramma: 19.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 16,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 februari.
LastFM Event
![]()
![]()
Dat EP-tje is binnenkort in mijn bezit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef Radioheader het volgende:
Is dit trouwens vanwege die nieuwe ep. American X: Baby 81 sessions ofzo...
http://en.wikipedia.org/wiki/American_X:_Baby_81_Sessions_EP
quote:BRMC AT PARADISO
Feb 9, 2008 Netherlands
BRMC return to the Paradiso later this year on June 23rd.
Tickets go on sale on February 23rd and will be available from paradiso.nl
http://www.blackrebelmotorcycleclub.com/shows/quote:UPCOMING LIVE DATES
Feb 9, 2008 Germany, Netherlands, United States
The band have confirmed a series of dates in 2008 with more to be announced very soon.
BRMC will return to Europe to play Germany's Hurricane and Southside festivals as well as a headline show at Amsterdam's Paradiso.
In August, they return to the US to play Harley-Davidson 105th Anniversary Celebration at Summerfest Grounds in Milwaukee, WI.
Het geluid van de zang was inderdaad niet al te best. Bij het voorprogramma ook al niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef Radioheader het volgende:
Ik vond het gisteren ook supervet, alleen het geluid vond ik niet zo ok. Je verstond de zang vet vaak niet en je miste toch ook wel een beetje de 4e man, die er vorig jaar wel was.
Yep. Een vriend van me had afgelopen zondag hetzelfde. Hij vroeg aan mij hoe jong die drummer wel niet was.quote:Was de drummer trouwens die Leah Shapiro...? Het leek gewoon een gast te zijn.
Daardoor hadden ze veel meer geluid, bij bijvoorbeeld weapons of choice vond ik het een beetje leeg klinken. Met de vierde man trokken ze echt een muur van geluid op. Ik miste dat toch wel een beetje. Maarja verder prima concert alleen jammer van die puntjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:15 schreef Echoes het volgende:
4e man was meer nodig tijdens de concerten van het Howl album. Die waren wat meer akoestisch en hadden een 2e gitarist nodig.
Maar missen doe j'm niet
woeps mij fout, keek alleen even naar de datum en dacht dat dat album net uit was, maar hij was 1 nov. al uitgekomenquote:
Ik zeg toch ook niet dat ze die nummers live moeten gaan spelen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:26 schreef BlackRebel het volgende:
@peaceman:
nee, de nummers van 'The Effects of 333' zullen ze nooit live spelen...
Ze hebben wel al een reeks andere nieuwe nummers die ze momenteel live spelen en ze werken hard aan materiaal voor een nieuw album. Dus wie weet zien we ze nog op festivalletjes dit jaar... (al hebben ze net twee jaar nonstop touren achter de rug),
Ook komt er ergens dit jaar de langverwachte live DVD uit
quote:PARTNERSHIP WITH VAGRANT TO RELEASE LIVE DVD
Sep 7, 2009 International
Three-Disc Set To Be Released November 10, 2009
Fifth Studio Album Due Out Next Spring
Los Angeles, CA (September 8, 2009) - Vagrant Records is pleased to announce their partnership with Black Rebel Motorcycle Club to release Live, a 2-DVD, 1 CD set on November 10, 2009 on the band’s own Abstract Dragon label.
The DVD features over two hours of live concert footage from three sold out shows in Berlin, Dublin and Glasgow. The footage documents the end of the band’s 2007 tour in support of Baby 81, their most recent full-length release. The live audio was mixed by BRMC’s own Peter Hayes and the gritty cinematography keeps the band’s music front and center while viewers experience the show both from the stage and from the audience’s perspective.
Over ninety minutes of unadorned, intimate behind-the-scenes footage is captured on the second bonus DVD along with additional performance footage. Viewers accompany BRMC as they record songs from Howl, see the making of the “Weapon of Choice” video, and witness inspired, impromptu off-stage performances.
The package is rounded out by a bonus audio CD featuring 14 songs from the concert film and a gorgeous 48-page booklet of previously unseen backstage and candid photos of the band. The full tracklisting and cover art will be revealed in the coming weeks.
The Los Angeles, CA-based group is currently at The Station House studio in Hollywood finishing work on their fifth studio album. This will be the band's first recording with drummer Leah Shapiro and is expected to have a March 2010 release.
"We lived and breathed this record for 6 months out in one the coldest Philadelphia winters in history. Every track on there was frozen to our bones, and chipped off one sliver at a time" - Robert Been
BRMC fans can go to http://www.blackrebelmotorcycleclub.com now to download a free remix of “666 Conducer” (from Baby 81) as well as view an exclusive video from The Effects of 333, the band’s 2008 self-released instrumental album.
Dat is wel vet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
Vanaf 12 oktober is de dvd te pre-orderen.![]()
[ afbeelding ]
Waar is ie te pre-orderen? Die shop op de officiele site doet het niet. Komt ie ook uit in Nederland?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
Vanaf 12 oktober is de dvd te pre-orderen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Black Rebel Motorcycle Club is set to release their fifth studio album, Beat The Devil's Tattoo, on March 8th (UK/Europe/Japan/Australia et al), March 9th (US/Canada) and March 16th (Germay). This release signifies the band’s first full-length on their own Abstract Dragon label, in partnership with Vagrant Records and Co-Op Music Group. The band wrote and recorded most of the album at The Basement Studio in Philadelphia, PA – the same room where they wrote and recorded “Howl” as well as some work in their hometown Los Angeles. Beat The Devil’s Tattoo also marks the first album with drummer Leah Shapiro.
The trio is primed to embark on a North American headline tour upon release, kicking off February 26 in Sacramento and culminating at New York City’s Webster Hall on April 8. Pre-sale for all shows will start Wednesday, December 2 including a show at Slim’s in their original hometown of San Francisco, CA on release day.
quote:May 13 Amsterdam, NL Paradiso (on sale 5.12.09)
Hehe, bedankt manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |