En wederom is het tijd voor een Final Fantasy topic! Voorlopig is het nog stil op het Final Fantasy front, maar op korte termijn staan er enkele nieuwe games op stapel. Deze staan hieronder beschreven:
Final Fantasy X2 (PS2).
Het vervolg op Final Fantasy X.
In FFX-2 speel je met hoofdpersoon Yuna die op zoek gaat naar haar verloren liefde Tidus. Twee jaar na het einde van FFX krijgt Yuna info door dat Tidus er nog (of weer) is en ergens gevangen wordt gehouden. Samen met Rikku en nieuwkomer Paine besluit ze dan op zoek te gaan. Dit doen ze under-cover en als een partij "Sphere hunters": Kamome-Dan.
Final Fantasy: Crystal Chronicles (GC)
Dit Wordt sinds tijden weer de eerste FF voor een Nintendo console, Cube eigenaren zullen er erg blij mee zijn. Het spel valt buiten de normale reeks, net zoals eerder de Final Fantasy Legends (3 delen) op de gameboy en Final Fantasy Mystic Quest op de SNES. FF:CC zal meer cutesy zijn dan andere Final Fantasies, de stijl van de karakters komt nog het meeste in de buurt van Final Fantasy IX. Tevens zal het spel gebruik maken van de GBA-GC linkup, maar er is nog niet bekend hoe of wat.
Final Fantasy: Advance Tactics (GBA)
Dit wordt een remake van FF Tactics die al eerder op de PSX is verschenen maar dan voor GBA. Het is een turnbased strategie game, gebaseerd op Final Fantasy!
Final Fantasy XII
Er is nog weinig bekend over deze game behalve een teaser poster (waarvan de link dood is ).
Interessante Links:
Final Fantasy Info:
Algemene RPG info:
Links naar vorige delen:
Ohw ja, er was ook nog een Film .
OP met dank aan Notorious_Roy, Zooi en Rano (OP pic). .
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-08-2003 10:48]
quote:Ik heb hem besteld bij www.dvdboxoffice.com, 9 september komt hij uit!
Op zondag 10 augustus 2003 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Tactics lijkt me cool
Zit ook met smart op tactics te wachten. Heb hem ook ge preordered bij dvdboxoffice tijd geleden.
quote:Het is een nieuw spel, geen port.
Op zondag 10 augustus 2003 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Tactics op PSone gespeeld maar nog nooit die bovenstaande plaatjes gezien
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-08-2003 11:39]
quote:Is dat een nieuw deel ?
Op zondag 10 augustus 2003 12:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
*tvp*
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is dat een nieuw deel ?
quote:Ker is de laatste tijd niet echt in een goede bui..
Op zondag 10 augustus 2003 15:29 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
quote:Anders ik wel
Op zondag 10 augustus 2003 11:34 schreef Hakkert het volgende:
Ik wil X-2 en XII!!!!!!!! nuuuuuuuuu
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik geloof dat je Lulu, Wakka en Kimahri tegenkomt, maar je kunt er niet mee spelen.
quote:Je gaat op pad om Tidus te redden. Ik weet niet of je er mee kan spelen. Misschien als je hem gered hebt dat je dan nog samen een baas moet verslaan ofzo..
Op zondag 10 augustus 2003 17:07 schreef chibibo het volgende:
Komt Tidus ook niet terug? Ik heb wel 's filmpjes gezien met hem erbij, maar ik weet niet zeker of die van FFX-2 waren. Maar er is ook een plaatje van dat lekkere mokkel, die langharige Yuna look-alike (sorry, naam vergeten), in de armen van Tidus...
Echt beter!
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:53 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag begonnen met Final Fantasy VII. Zojuist de tweede ontmoeting met Aeris gehad. Het is wel verslavend, voor ik het wist zat ik zo twee uur te spelen.Echt beter!
quote:Ook Gij bent verlicht.
Op zondag 10 augustus 2003 17:53 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag begonnen met Final Fantasy VII. Zojuist de tweede ontmoeting met Aeris gehad. Het is wel verslavend, voor ik het wist zat ik zo twee uur te spelen.Echt beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |