Ohjaquote:There will be no more Biosphere concerts in 2008.
I am tired of flying. I hate airports, security checks, unhealthy food, air conditioning, hotels, etc.
Back to nature!
tjaquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef ehqo het volgende:
Ach, hij is zo vaak in de buurt geweest dat je je moet schamen als je hem nog niet gezien hebt terwijl je dat wel zou willen. Bovendien kan hij mooi inspiratie op doen voor, dan wel werken aan, een nieuw album.
Geen Nederlandse platenzaak, maar wel veel te vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef geelkuikentje het volgende:
Even weer een schopje. Zijn er nog Nederlandse platenzaken waar Biosphere CD's een beetje betaalbaar zijn? Bij Plato zie ik maar twee CD's. Substrata heb ik al en Dropsonde vind ik nog beetje duur eigenlijk.
Ik heb gister nog de CD Metavoid van Lustmord besteld (is nog geen eens een topic van, ik heb er niet zo veel verstand van dus ga hem ook niet maken). Vind ik ook wel relaxte muziek.
Als ik me niet vergis heb ik die laatst bij de Concerto in Amsterdam zien liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef J0ttem het volgende:
Yay, een Biosphere topic : D
Patashnik() staat in mijn album top5, had m een jaartje geleden op Ebay moeten halen omdat ik em nergens kon vinden(net als Microravity), en ironisch genoeg kwam een week daarnaa de reīssue uit -.-
En ik kan Shenzou nergens vinden ;___; iemand tips? (behalve Ebay : P)
Thx! Zojuist Fires of the Ork besteld. Sealedquote:Op maandag 17 november 2008 01:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geen Nederlandse platenzaak, maar wel veel te vinden.
hmm substrata doet het hem toch voor mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:31 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Nog voorkeur voor cd's of bepaalde nummers?
Antennaria vind ik ook wel lekker in 't gehoor liggen. Eigenlijk heel Substrataquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmm substrata doet het hem toch voor mij![]()
Lievelingsnummer van ze = Kobresia
Het enige nummer dat ik minder vind is Sphere of No-Form.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:13 schreef ehqo het volgende:
Times When I Know You'll Be Sad vind ik een beetje jammer.
Op zich een mooi en sfeervol album, maar voor outerspace-drone muziek kies ik toch liever Grassow. Al is Autour meer dan alleen drones.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:12 schreef timbob het volgende:
En ik blijf autour de la lune ook geweldig vinden. Toch een beetje een vergeten album. Maar je hebt daar ook goed geluid en geduld voor nodig. Maar meer ambient dan dat vind je niet bij biosphere denk ik...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |