abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:08:49 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12325971
quote:
Een Franse piloot die lollig probeerde te zijn heeft gisteravond op het New Yorkse vliegveld JFK commotie veroorzaakt. De Fransman zei als grap bij de veiligheidscontrole dat hij een bom in zijn schoenen had verborgen. Hij werd meteen in de boeien geslagen.

De man zou als co-piloot meevliegen op een Air France-vlucht naar Parijs, maar die werd geannuleerd. De 350 passagiers moesten de nacht doorbrengen in New York en konden pas vandaag vertrekken.

De piloot wordt morgen voorgeleid. Het is nog onduidelijk of hij vervolgd zal worden. Een echte bomschoenterrorist, Richard Reid, werd eind 2001 opgepakt.

Hoe stom kun je zijn. En dat als piloot zijnde.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12325983
Ongeveer net zo stom als jou?
pi_12325986
Someone's gonna get fired .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12325990
Valt me nog mee dat-ie niet gelijk is neergeschoten in het kader van affirmative action .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12325992
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:08 schreef static het volgende:

[..]

Hoe stom kun je zijn. En dat als piloot zijnde.

Het is idd niet erg slim om dat te zeggen, als je weet dat Amerika daarop let.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12326001
Hij had circus clown moeten worden ipv piloot.

En zo'n sukkel heeft (mede) het leven in handen van honderden mensenlevens.... Ik moet er niet aan denken om in dat vliegtuig te zitten. Ik prefereer een co-piloot met hersens

[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 09-08-2003 20:22]

zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:11:05 #7
15080 static
pi_12326007
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Het is idd niet erg slim om dat te zeggen, als je weet dat Amerika daarop let.

Is op bijna alle vliegvelden ter wereld een ernstig vergrijp, zo'n opmerking.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12326017
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:09 schreef Grayburn het volgende:
Someone's gonna get fired .
Frankrijk kennende wordt-ie als held binnengehaald .
pi_12326023
zou ie zijn baan ook kwijt zijn dan? hij zal toch niet 11 jaar de bak inmoeten voor zoiets...maar het blijft dom
pi_12326024
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:11 schreef static het volgende:

[..]

Is op bijna alle vliegvelden ter wereld een ernstig vergrijp, zo'n opmerking.

Das waar, maar Amerika let er nog méér op, vanwege 9-11.
Some say in ice
pi_12326030
misschien had hij het eerst ergens in europa geprobeerd, maar hier zijn we te nadenkend. waarschijnlijk zal een europese douanier iets zeggen als: "tief op joh, ga yanks klieren!"

dus hij dat doen, en toen ging het mis...

pi_12326031
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Frankrijk kennende wordt-ie als held binnengehaald .

Bazen kennende zijn ze niet blij met 350 hotelovernachtingen in NY .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:12:26 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_12326032
Overtrokken, je moet best een grappige opmerking kunnen maken. Als ze dan je schoenen controleren en er niets in zit kun je weer verder
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_12326038
misschien had hij het eerst ergens in europa geprobeerd, maar hier zijn we te nadenkend. waarschijnlijk zal een europese douanier iets zeggen als: "tief op joh, ga yanks klieren!"

dus hij dat doen, en toen ging het mis...

pi_12326044
dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door gunhead op 09-08-2003 20:13]

zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:13:18 #16
63501 BrD
euhm........
pi_12326046
Ik vind het wel lachen , die domme amerikanen, alsof je netjes gaat melden dat je een bom in je schoen hebt als dat je gevraagd wordt . best lollig die gast, ach ja, galgenhumor tegenover de VS is nooit verkeerd in mijn ogen
Als het morgen vandaag is, dan is het overmorgen morgen
pi_12326054
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:12 schreef Grayburn het volgende:
Bazen kennende zijn ze niet blij met 350 hotelovernachtingen in NY .
Als "les Yankies" dwars worden gezeten, weet ik het zo net nog niet.
pi_12326062
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als "les Yankies" dwars worden gezeten, weet ik het zo net nog niet.

Dwars gezeten? Die verdienen er juist aan haha.
pi_12326071
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:14 schreef Grayburn het volgende:
Dwars gezeten? Die verdienen er juist aan haha.
Dan zijn ze vast ook niet boos.
pi_12326082
Erg stom inderdaad. Maar als hij hier een flinke straf voor krijgt dan is dat overdreven. Geef die man een boete en laat hem weer vliegen.
pi_12326104
dom is het zeker, maar come on 11 jaar, das gewoon bullshit
En what maakt jou bijzonder
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:17:33 #22
19907 Dobje
Gaping Hole Safari!
pi_12326108
Me vader had pas geleden net zo'n soort verhaal.
Er moesten 5 duikers naar Amerika, tijdens de vliegreis hadden ze flink wat gedronken.
Eenmaal aangekomen worden de toeristen van de Amerikanen gescheiden en moeten een aparte doorgang door.
Amerikanen mogen gewoon doorlopen toeristen moeten een verklaring afleggen met wat ze komen doen.
3 van de 5 hadden opgeschreven dat ze van de Taliban waren stom natuurlijk
Nog geen 5min later komt er een FBI busje en worden ze alle 5 opgepakt.
2 mochten er naar huis de andere moesten zitten.
Het bedrijf had de borcht van $10.000,- betaald (p.p), ze mogen amerika alleen niet verlaten.
Zitten daar nog steeds te wachten op hun proces.
Ik kan me voorstellen dat het wat gevoelig ligt voor de Amerikanen maar dit vind ik dan weer wat overdreven
An ancient Zuludong wise man once said that holy artifacts would be found in the holes of foreign girls. Lacy soon finds herself being prodded for this mystical treasure!
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:20:41 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_12326151
Ja je krijgt inderdaad zo'n papiertje die je in moet vullen. Nog voor de aanslagen al. Mijn potlood bleef ook even met een jeukende hand hangen boven het vakje 'Ja ik ben betrokken geweest in bloederige genocides in de Tweede Wereldoorlog en daarna'. Ik bedoel komop zeg, je vraagt er gewoon om!

Toch maar niet gedaan, en de blik van de douanier gezien was dat een goede keus.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_12326202
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:17 schreef Dobje het volgende:
Er moesten 5 duikers naar Amerika, tijdens de vliegreis hadden ze flink wat gedronken.
Eenmaal aangekomen worden de toeristen van de Amerikanen gescheiden en moeten een aparte doorgang door.
Amerikanen mogen gewoon doorlopen toeristen moeten een verklaring afleggen met wat ze komen doen.
Het bedrijf had de borcht van $10.000,- betaald (p.p), ze mogen amerika alleen niet verlaten.
Ik kan me voorstellen dat het wat gevoelig ligt voor de Amerikanen maar dit vind ik dan weer wat overdreven
Ik denk dat de Duitse positie van "meest humorloze volk" ernstig in gevaar komt.
Vind het een mooie bijdehandte (eigenlijk typische Nederlandse) opmerking om "Taliban" in te vullen.
Beste is natuurlijk Amerika helemaal te mijden, als piloot en als passagier.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawk op 09-08-2003 20:24]

-------Practice Mindfulness-------
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:23:57 #25
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_12326212
watnou stom.. duuuhhh dat t n grap was...

sowieso als je echt n terrorist bent zeg je ook echt wel van 'jongens, ik ga ff met bom in me schoenen jullie vliegtuig in!'

stomme amerikanen

als je zo paranoia bent, check zn schoenen ff en klaar.. probleem opgelost..
losers

/-=]
|o-0
~~~`
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:26:14 #26
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12326253
Amerikanen moeten zaken eens leren relativeren.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:27:52 #27
62182 Georges
That's the shit
pi_12326282
Zijn dit soort dingen eigenlijk strafbaar? Wat voor straf staat erop?

Stel je zegt tegen een bankmedewerker voor de grap: dit is een overval, je wacht ff, daarna zeg je dat het een geintje was.

Of dit grappig is doet er ff niet toe. Is het strafbaar?
Lijkt me niet, maar ze zullen wel over de zeik gaan.

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:31:10 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_12326357
Ja het is wel strafbaar want ook woordelijk (net als een bommelding) kun je een terroristische daad plegen.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:31:56 #29
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_12326366
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:27 schreef Georges het volgende:

Stel je zegt tegen een bankmedewerker voor de grap: dit is een overval, je wacht ff, daarna zeg je dat het een geintje was.

Dat is niet vergelijkbaar

een bank overvallen dan maak je zon melding, dat hoort erbij.

als je n vliegtuig op wilt blazen dan ga je niet zeggen: ik heb n bom bij me

als je echt dat vliegtuig op wilt blazen dan zeg je zoiets toch niet

/-=]
|o-0
~~~`
pi_12326444
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:31 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

dat zou ik niet doen, dit is het voorbeeld ervan. Bij een overval zeg je iets van "Dit is een overval etc." oid. Maar als je een vliegtuig wil laten exploderen is het niet handig dat je dat zegt, denk ik.
Some say in ice
pi_12326467
laat dan 3 weken zand scheppen in de woestijn, dan leert ie het wel af
En what maakt jou bijzonder
pi_12326513
Grappig joh, net als al die kogelbrieven. Ik lig dubbel. Ja, wie stuurt nou een kogelbrief, dat is toch duidelijk grappig? Of een bank binnenlopen en zeggen dat er een bom in je koffer zit, echt hilarisch, zo grappig joh ik krijg kramp van het lachen.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:41:48 #33
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_12326524
Zeikerds die Amerikanen
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:47:34 #34
63026 Kaptein__Iglo
De politie had gelijk
pi_12326600
Wat Hawk zei, je kunt maar beter helemaal weg blijven. Achterlijk mentaliteit daar
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:40:50 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_12328235
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar als je een vliegtuig wil laten exploderen is het niet handig dat je dat zegt, denk ik.
Nee precies, wie zegt dat nou? Iemand die zegt dat ie bommen in z'n schoenen heeft kun je totaal niet serieus nemen, haha we liggen dubbel wat een bak, het is goed loop maar door.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:09:25 #36
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_12328688
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:09 schreef Conflict het volgende:
haha, wie is er nu stom?
pi_12328711
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:09 schreef Conflict het volgende:
als jij... stommerd
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_12328721
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:09 schreef sgoldie het volgende:

[..]

haha, wie is er nu stom?

je was me voor
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_12329022
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja je krijgt inderdaad zo'n papiertje die je in moet vullen. Nog voor de aanslagen al. Mijn potlood bleef ook even met een jeukende hand hangen boven het vakje 'Ja ik ben betrokken geweest in bloederige genocides in de Tweede Wereldoorlog en daarna'. Ik bedoel komop zeg, je vraagt er gewoon om!
Die formulieren zijn echt erg!
Ik heb ook altijd zin aan te vinken dat ik reptielen en dergelijke vervoer.

Overigens heb ik toch echt vaker dergelijke grapjes (als van betreffende piloot) gehoord op luchthavens.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:36:40 #40
15080 static
pi_12329160
Trouwens, op Heathrow wordt je ook gelijk in de boeien geslagen.
pi_12329276
Ach ja.. zo houdt die piloot de boel luchtig zullen we maar zeggen. Alles wordt daar zo opgeblazen in Amerika... pfff... Tja.. misschien gaat zijn baan wel in rook op. Aangezien dat een forse aanslag op zijn levensstijl zal zijn (piloten hebben het over het algemeen niet karig), is het wel een beetje overdreven.

Aan de andere kant... iemand in zijn positie zou dit soort grapjes niet moeten maken natuurlijk. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar ontploft zijn van woede door zo'n grap.

zondag 10 augustus 2003 @ 00:19:48 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_12329856
Nouja het is niet zo heel gek natuurlijk, alhoewel de meeste van de gekaapte vliegtuigen opstegen aan de andere kant van de Hudson uit Newark, zijn ze in New York lichtelijk overspannen geraakt. Het is toch aan de slechte beveiliging te danken dat de aanslagen plaats hebben kunnen vinden. Geen wonder dat ze krampachtig proberen elk voorvalletje met groot machtsvertoon de grond in te drukken om zelf maar wat schuldgevoel af te praten.
pi_12330061
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:31 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Wat loop jij nou te ijlen...Het is algemeen bekend bij iedereen en zeker piloten dat je nergens dat soort grappen mag maken. Als jij bij Schiphol zegt dat jij een bom in je koffer hebt dan halen ze ook het hele vliegtuig leeg en dan krijg jij van de luchthaven politie een interne onderzoek kado, en maar hopen dat de piloot niet tijdens de vlucht omroept dat jij de oorzaak van de 8 uur vertraging bent, als je dan nog mee mag. Het gebeurd echt niet alleen in Amerika.

Je moet even die bord voor je harses weg halen. Zeker met de gebeurtenissen van de laatste tijd is het bekend dat je deze praktijken niet uit moet halen en vergeet niet dat ze alweer aanslagen hebben aangekondigd.

Jij zal trouwens ook nooit in Amerika zijn geweest anders had je geweten dat bij binnenkomst en bij vertrek een grote bord staat met:

No knives
No guns
No bombs
NO JOKES!

Jongen ga jij maar weer terug naar je boerenkool met worst en je "toffe" vakanties in Benidorm met de bus...oh ja en vergeet die bord niet voor die harses van je te zetten.

Thanksgiving is what makes my mom worth it
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:35:53 #44
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12330086
Zo zo er is iemand naar de USA geweest zeg.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:38:15 #45
15080 static
pi_12330127
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:34 schreef Carlitos het volgende:

[..]
-knip-

Precies.
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:38:36 #46
15080 static
pi_12330131
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:35 schreef Kebab het volgende:
Zo zo er is iemand naar de USA geweest zeg.
Nogmaals, dat is niet alleen in de VS zo.
pi_12330165
-update-

hier een foto van de desbetreffende co piloot.

waarom lees je dit eigenlijk?
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:42:15 #48
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12330176
Zag een tijdje geleden in zo'n airport programma een man grappen over een tommygun in zijn koffer. Hij werd ook aangehouden. Het was een man uit Chicago op Heathrow Airport London geloof ik. Zulke grappen maak je gewoon niet.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_12330243
Behoorlijk stom inderdaad, van die co-piloot. En dit is inderdaad niet iets wat je alleen op Amerikaanse luchthavens kan overkomen. Ook in Nederland kunnen ze behoorlijk lullig doen.

Ik ben ooit een keer bijna geweigerd op een vlucht omdat ik niet kon verklaren waarom de gemeente Zeist in mijn paspoort mijn postcode in mijn foto had gestanst. Dat kenden ze namelijk nog niet daar, en ik was kennelijk de eerste bij wie ze het zagen.

zondag 10 augustus 2003 @ 01:00:38 #50
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12330416
Doet me denken aan die Nederlandse journalist tijdens het WK in de VS

Misschien dat deze piloot in de bak vlieglessen kan geven in ruil voor holbescherming
aan de "nation of Islam" gasten

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12330524
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 01:00 schreef BAZZA het volgende:
Doet me denken aan die Nederlandse journalist tijdens het WK in de VS

[..]

Was hij niet de reden van Bergkamp's vliegangst?
  zondag 10 augustus 2003 @ 01:13:09 #52
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_12330575
1, 2, 3 WAT EEN LUL !!!! (die piloot dan he)
pi_12330728
Humor is leedvermaak.

Als je Amerikanen graag op de kast wil jagen, dan is deze man daar zeer goed in geslaagd. En toch vindt het voorval dom.

Een chirurg zal ook wel eens grappen; "sorry we hebben uw verkeerde been afgezet.." Maar als het goed is alleen tijdens een borrel onder vrinden. Niet als hij echt bij de patient die hij een been heeft afgezet.

In deze context plaats ik het grapje van de piloot.

everybody must be happy
pi_12331079
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:40 schreef CybErik het volgende:
Grappig joh, net als al die kogelbrieven. Ik lig dubbel. Ja, wie stuurt nou een kogelbrief, dat is toch duidelijk grappig? Of een bank binnenlopen en zeggen dat er een bom in je koffer zit, echt hilarisch, zo grappig joh ik krijg kramp van het lachen.
Je vergelijkt nu appels met peren. Ik vermoed dat de co-piloot iets heeft gezegd, met een lachend gezicht, als "Jongens, ik draag bomschoenen". Kortom het was echt bedoeld als een grapje om gewoon even de bewaking te plagen. Maar wat mij wel vaker opvalt is dat de Amerikanen alles erg zwart/wit zien en het lijkt er op dat dit nu ook weer het geval was.

Dat is dus van een heel andere orde dan als je je ook echt als terrorist voordoet door bijvoorbeeld via een telefoontje een bommelding doet.

pi_12331542
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:13 schreef gunhead het volgende:
dubbelpost
nope triplepost!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12331552
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:46 schreef HiZ het volgende:
Behoorlijk stom inderdaad, van die co-piloot. En dit is inderdaad niet iets wat je alleen op Amerikaanse luchthavens kan overkomen. Ook in Nederland kunnen ze behoorlijk lullig doen.

Ik ben ooit een keer bijna geweigerd op een vlucht omdat ik niet kon verklaren waarom de gemeente Zeist in mijn paspoort mijn postcode in mijn foto had gestanst. Dat kenden ze namelijk nog niet daar, en ik was kennelijk de eerste bij wie ze het zagen.

dat is niet noodzakelijkerwijs je postcode, maar je gemeentecode. die is wel altijd gelijk aan de 4 cijfers van de laagste postcode in die gemeente.

ik weet dit omdat ik er met mijn neus bovenop stond toen een tsjechische douanier opzocht waarom ik wel zo'n code had (en een blauwe regel tekst over de pagina), en mijn ouders niet, met hetzelfde type paspoort verder...

zondag 10 augustus 2003 @ 23:52:23 #57
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_12345916
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:34 schreef Carlitos het volgende:

[..]

Wat loop jij nou te ijlen...Het is algemeen bekend bij iedereen en zeker piloten dat je nergens dat soort grappen mag maken. Als jij bij Schiphol zegt dat jij een bom in je koffer hebt dan halen ze ook het hele vliegtuig leeg en dan krijg jij van de luchthaven politie een interne onderzoek kado, en maar hopen dat de piloot niet tijdens de vlucht omroept dat jij de oorzaak van de 8 uur vertraging bent, als je dan nog mee mag. Het gebeurd echt niet alleen in Amerika.

Je moet even die bord voor je harses weg halen. Zeker met de gebeurtenissen van de laatste tijd is het bekend dat je deze praktijken niet uit moet halen en vergeet niet dat ze alweer aanslagen hebben aangekondigd.

Jij zal trouwens ook nooit in Amerika zijn geweest anders had je geweten dat bij binnenkomst en bij vertrek een grote bord staat met:

No knives
No guns
No bombs
NO JOKES!

Jongen ga jij maar weer terug naar je boerenkool met worst en je "toffe" vakanties in Benidorm met de bus...oh ja en vergeet die bord niet voor die harses van je te zetten.

Wat zit je nou opgefokt te reageren man..
met de gebeurtenissen van de laatste tijd neemt niet weg dat et gewoon bij voorbaat al nep is als je zegt: jongens, kheb n bom bij me.

das etzeflde als je voor n bankoverval even naar de politie belt van: hej uhm kga zo ff die bank overvallen ok?

kijk tis misschien n foute grap maar om die vent 11 jaar vast te zetten slaat echt nergens op

en jij ook niet met je opgefokte gedrag

/-=]
|o-0
~~~`
pi_12346936
Die man is niet echt slim nee.. Beetje 11 jaar cel riskeren
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  maandag 11 augustus 2003 @ 00:40:03 #59
15080 static
pi_12347055
Leuk dat Amerika-bashen, maar het is dus zo op vrijwel elk (al dan niet internationaal) vliegveld in de wereld.
pi_12347088
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:40 schreef static het volgende:
Leuk dat Amerika-bashen, maar het is dus zo op vrijwel elk (al dan niet internationaal) vliegveld in de wereld.
Ja was vorige keer ook op Schiphol en op Heathrow..

Dat gezeik...

maandag 11 augustus 2003 @ 02:20:53 #61
31603 xyz
Speed Bird
pi_12348713
Ik kan maar 1 ding zeggen: SUKKEL!

Zo iemand is het piloot zijn niet waard! Ik vlieg zelf ook regelmatig ook naar amerika en daar is wel extreem allemaal. We moeten een minstens uur eerder aanwezig zijn dan in andere landen. Echt alles wordt nagekeken. Waar je je brevet heb gehaald uit welk je komt en nog een heleboel meer. Maar het ergste is nog dat iedere keer gebeurt. Ik heb een keer meegemaakt dat twee keer in dezelfde week bij de zelfde persoon alle papieren ingevuld. Hij herkende me nog maar toch moesten weer alle vragen opnieuw worden gesteld. Dus die piloot had moeten dat z'n grap niet echt leuk gevonden werd.

Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  maandag 11 augustus 2003 @ 02:22:27 #62
15080 static
pi_12348718
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 02:20 schreef xyz het volgende:
-knip-
Het is niet alleen in Amerika zo.
pi_12348737
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:42 schreef Kebab het volgende:
Zag een tijdje geleden in zo'n airport programma een man grappen over een tommygun in zijn koffer. Hij werd ook aangehouden. Het was een man uit Chicago op Heathrow Airport London geloof ik. Zulke grappen maak je gewoon niet.
heb ik ook gezien, maar dat was op Schiphol.

De security deed meteen moeilijk en hij gaf meteen al aan dat het een grapje was omdat ie uit Chicago kwam. Hij had overigens een viool in zijn koffer.

Mijnheer werd wegens zijn grap naar 't huis van bewaring getransporteert en heeft daar 2 dagen vastgezeten.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12350372
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:12 schreef speknek het volgende:
Overtrokken, je moet best een grappige opmerking kunnen maken. Als ze dan je schoenen controleren en er niets in zit kun je weer verder
Ik vind er weinig grappigs aan. Het is toch vragen om problemen als je zo'n opmerking maakt ?

In zo'n Engelse docu over Heathrow airport (het kan ook een ander zijn geweest) zat een passagier uit Chicago met een vioolkoffer. Hij grapte dat er een automatisch geweer in zat. Die kon dus ook de nacht in de cel doorbrengen.

pi_12350410
mmmmm, nog niet helemaal wakker
pi_12351300
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:40 schreef static het volgende:
Gelukkig niet zeg. Het is niet slim van de piloot maar de reactie van de beveiliging is ook zeer amateuristisch. Wat schiet je nou op met deze hysterie.

In plaats van die man goed te checken, vooral zijn schoenen, maken ze er een heel circus van. Waar honderden mensen de dupe van worden. Opgefokte druktemakers zijn het

pi_12352861
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:38 schreef SCH het volgende:

Gelukkig niet zeg. Het is niet slim van de piloot maar de reactie van de beveiliging is ook zeer amateuristisch. Wat schiet je nou op met deze hysterie.

In plaats van die man goed te checken, vooral zijn schoenen, maken ze er een heel circus van. Waar honderden mensen de dupe van worden. Opgefokte druktemakers zijn het

zo'n opmerking is niet echt slim, vooral niet in landen die de oorlog tegen irak steunden.

Vind 't zelf ook een beetje overdreven. Welke terrorist zegt nou dat ie een bom bij heeft, kom op zeg. En het is zo te controleren. Maar ja, je weet dat je dat soort grappen niet moet proberen, maak je ze dan toch dan is 't je eigen fout.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12353878
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:27 schreef Georges het volgende:

Ik werk zelf al jaren bij de veiligheidscontrole op Schiphol en ik kan jullie melden dat dit soort misplaatste grappen altijd bijzonder serieus worden genomen.

De complete check/ checks wordt/ worden stilgelegd en de marechaussee wordt ingeschakeld. Je wordt aangehouden op grond van artikel 142 wetboek van strafrecht.

Meestal wordt er de de officier van justitie wel een schikkingsvoorstel gedaan, maar vergis je niet. 1000 tot 1500 Euro is gebruikelijk. Voorts mis je ook nog je vlucht welke je niet vergoedt krijgt, kom je op een zwarte lijst te staan van veel maatschappijen en last but not least ben je meteen in het gelukkige bezit van een strafblad.

Ik heb zelf ook een keer meegemaakt dat een piloot van Air France (geloof het of niet) een dergelijke opmerking maakte in het crewcentre van Schiphol. Ook hier is hij toen aangehouden.

pi_12353907
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:04 schreef Vision het volgende:

Vind 't zelf ook een beetje overdreven. Welke terrorist zegt nou dat ie een bom bij heeft, kom op zeg. En het is zo te controleren.

Hoe??? Laat jij hem zijn schoen uittrekken dan???
pi_17159471
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:17 schreef Dobje het volgende:
je bedoelt borg...
-
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:55:04 #71
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17159557
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:52 schreef Korswagen het volgende:

[..]

je bedoelt borg...

Wat dacht je? Ik ga even een 7 maanden oude taalfout verbeteren?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:51:39 #72
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17161142
haha... ik vind het opzich niet zo heel erg
beetje humor in deze opgefokte situatie

als zo'n taliban gozer iets wil opblazen dan kunnen ze dat wel goed regelen en dan gaan ze daar zeker niet staan roepen dat ze een bom in hun schoen hebben...
als ze alleen al de middelen hebben om daar iets te gaan opblazen dan lukt ze dat uiteindelijk ook wel denk ik zo
best wel dom

ik snap wel dat het gezien 9/11 niet echt een geplaatste grap is...
maar komop moet je dan je hele leven serieus blijven als piloot

Float Like A Butterfly Sting Like A Bee
  zaterdag 14 februari 2004 @ 03:43:41 #73
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_17164647
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 23:51 schreef Bobby_Generic het volgende:

maar komop moet je dan je hele leven serieus blijven als piloot

Wel als VS-er zijnde, zolang die aap president is
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo