quote:Fijn om te horen!
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:36 schreef DarkElf het volgende:
moe na drie drukke warme maar leuke en fijne dagen in Lissabon
Ik heb lekker het rijk alleen vanavond en kan niet kiezen of ik ga tekenen/schilderen, de honden laten zwemmen of mijn spannende boek uitlezen...
quote:Je kan ook alles doen
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:52 schreef DuchessX het volgende:[..]
Fijn om te horen!
Ik heb lekker het rijk alleen vanavond en kan niet kiezen of ik ga tekenen/schilderen, de honden laten zwemmen of mijn spannende boek uitlezen...
Ontopic: zoals altijd aan het einde (moet nog een week) van een vakantie vind ik het wel weer genoeg geweest. Mis mijn huisje, de katten en bekenden om me heen.
Verder ben ik kapot van het continue proberen om mijn stemming onder controle te houden
En ik moet om 8 uur ergens zijn, en hoe kan ik nou uitleggen dat ik te laat ben omdat ik geen schoenen had (ik probeer IRL toch altijd de schijn op te houden dat ik NIET zo ben als al die andere meisjes)
Ik verzin wel even een andere smoes
Met dit zomerweer mis ik dat toch zo ontzettend....
quote:Nee hoor.
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:37 schreef Faithy het volgende:
iedereen heeft een vriend/vriendin.. of is op zn minst verliefd..
quote:Hier nog 1...
Met een stel vriendinnen en wat kids naar een heerlijk privé-strandje geweest, geluierd, gegeten en gelachen.
Ondanks een pijnlijke rode rug voel ik me erg tevreden.
quote:als ik buiten "iedereen" val........
maar goed..
liep daarnet in het park, honden uitgelaten, en wat was het mooi zo!
met die mist hier in den haag!
echt prachtig
ff een mooi moment
quote:Ikke ook beetje verbrand.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:06 schreef shmoopy het volgende:
Verbrand.
On topic:
Wel een beetje weemoedig omdat mijn vakantie nu toch echt bijna voorbij is en de keiharde realiteit alweer bijna voor de deur staat...
* Cynix ® heeft alleen nog maar vakantie gehad in zijn nieuwe huis.
Maar voel me nu een beetje vaag? En kweenie of dat positief of negatief is...
Maar ik kruip zo lekker bij m'n liefje in bed, die al lekker ligt te slapen, en dan komt alles goed
En, auuuuuw! Ik heb ut vreseluk in m'n rug! En beeje honger, mah ik mag niej eten..
Even genieten van me laatste paar dagen vrij voordat ik weer naar school moet.
Nu ontspannen Röyksopp aan het luisteren en ga zo pitten!
plz laat het niet over zijn.......
Maar nu mis ik ze wel.. Alleen zijn is gewoon klote, zeker na 2 leuke dagen gehad te hebben.... Maar ben moe en denk dat ik dit keer maar eens wel op tijd zal slapen..
over half uurtje op de fiets naar station, naar me lief
kvoel me wel redelijk dus
Vriendin van me is net weg, gisteren naar een feest geweest.. zij heeft zoals gewoonlijk iemand aan de haak geslagen, ik natuurlijk weer niet... wie wil mij nou..
Maarjah... Dagje uitzieken proberen, en dan volgende week de hele week ehbo-en op El Cid..
En oh jah, ben gisteren ontslagen... dus ben ook nog eens werkeloos...
quote:Je bent ziek, maar wel naar een feest geweest, waar niemand je wilde
Op zondag 10 augustus 2003 10:53 schreef Faithy het volgende:
alleen...en ziek.. nog steeds..
Vriendin van me is net weg, gisteren naar een feest geweest.. zij heeft zoals gewoonlijk iemand aan de haak geslagen, ik natuurlijk weer niet... wie wil mij nou..
Maarjah... Dagje uitzieken proberen, en dan volgende week de hele week ehbo-en op El Cid..
Doe eens niet zo zwelgen, Faithy.
Zo slecht heb je het echt niet, hoor.
quote:sja soms zit het ff tegen, maar het gaat vast al stukken beter want je bent naar een feest geweest
van zielig doen is nog nooit iemand vrolijk en/of beter geworden
(zeg ik uit ervaring)
dus geniet van het mooie weer, zet een lekker muziekje op en praat jezelf moed in, het kan echt
quote:mens, je weet niet eens de helft van wat er gebeurt is....
Op zondag 10 augustus 2003 11:09 schreef milagro het volgende:[..]
Je bent ziek, maar wel naar een feest geweest, waar niemand je wilde
Doe eens niet zo zwelgen, Faithy.
Zo slecht heb je het echt niet, hoor.
ontopic.....
voel me raar......
zit met dubbelzinnige gevoelens hiero.
voel me alleen, muziek helpt een beetje...
quote:Hebben alle zwelgers hier kontakt met elkaar of zo
Op zondag 10 augustus 2003 11:11 schreef Xilantof het volgende:[..]
mens, je weet niet eens de helft van wat er gebeurt is....
hoe kan je dan zo snel oordelen?ontopic.....
voel me raar......
zit met dubbelzinnige gevoelens hiero.
voel me alleen, muziek helpt een beetje...
Ik ga wat leuks doen, ondanks dat fysiek alles tegenzit
quote:vast iemand!
ik natuurlijk weer niet... wie wil mij nou..
Kortom ik voel me lekker, goed en ik heb er zin an
quote:Hup ... opstaan! ga lekker in de zon zitten, boekje lezen, muziekje lusiteren ... het leven is ECHT wel leuk (soms
Dalijk ga ik lekker genieten van het mooie weer met een spannend boek
Verder alles goed. Als ik m'n ontbijt maar binnen hou.
zelfs een harttransplantatie kan mij niet meer redden
quote:Heb een hele leuke avond gehad gisteren..
Op zondag 10 augustus 2003 13:36 schreef devv05 het volgende:
fijn gevoel over gisteren en blij dat ik toch gegaan (en uitgenodigt) ben.. nu net wakker en erg moe nog, beetje verveelt en alleen dus ik moet zo even iets verzinnen om vandaag te gaan doen...
quote:uuuh verrot? vertieft? ellendig? miserabel, suicidaal? alleen? verdrietig? eenzaam? een zeikerd?
Op zondag 10 augustus 2003 14:46 schreef cloudchaser het volgende:
Klote en nog een heleboel meer...
Of een pakkende combinatie?
quote:Hier nog een, zeer vervelend, en dan ook nog eens alleen thuis, iedereen op vakantie en geen zin meer om te werken, eigenlijk ff nergens zin in
quote:Laten we het daar op houden ja
Op zondag 10 augustus 2003 14:53 schreef ManueI het volgende:
Of een pakkende combinatie?
Feelýng goood!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me sloom, ben moe en niet vooruit te branden...
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:29 schreef koala2002 het volgende:
Dag mensen..
>Hýer even een berýchtje vanuýt het zeer warme turkýje namelýjk 47 graden!
Maar voel me helemaal top.. was duýdelýjk aan vakantýe toe en weg van allen om me heen...
Maar mýs nl wel een beetje maar dat heeft te maken met verschýllende factoren..
Maar alanya ýs super!!
groetjes aan wolkje en cloudchaser..
en natuurlýjk aan verder ýedereen!!!
ook ýn het býjzonder ff moonah..
maar goed het ýs nýet een ýk doe de groeten aan topýc!Feelýng goood!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaat hier ook super, mijn huisgenootje net in paniek: HET IS ZONDAG IK HEB GEEN ETEN IN HUIS GEHAALD!!! Gelukkig had ik net bij de AH ToGo al eten voor ons tweeen gehaald.
quote:Nu niet meer toch?
Op zondag 10 augustus 2003 14:46 schreef cloudchaser het volgende:
Klote en nog een heleboel meer...
Ik voel me relaxt.. en
quote:Helaas is het niet in 1x weg allemaal...
Op zondag 10 augustus 2003 16:18 schreef Wolkje het volgende:
Nu niet meer toch?![]()
quote:Nieuwe halen.
Op zondag 10 augustus 2003 17:01 schreef MrWilliams het volgende:
op.
maar ach het gaat....
voel me alleen een beetje alleen hiero, tis hier te stil.....
Nu ben ik alles behalve happy...
Maar! Dat gevoel gaat veranderen... dus huppa pc uit en ff wat lekkere muziek draaien!
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 10-08-2003 17:18]
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 15:15 schreef joris007 het volgende:[..]
Hier nog een, zeer vervelend, en dan ook nog eens alleen thuis, iedereen op vakantie en geen zin meer om te werken, eigenlijk ff nergens zin in
Maar 't gaat wel op 't moment... buuf zorgt een beetje voor me, de kat is er.. ga zo lekker voor mezelf koken
komt wel goed... denk ik... *telt* nog 6 dagen...
Waaaaaauw fantastisch!! Ik heb net het klokje van mijn video op zomertijd gezet, wauw, altijd uitgesteld, wauw, eindelijk gedaan!! Prima!!
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie: "Kleyne dingen die een Mensch gelukkig maecken"Waaaaaauw fantastisch!! Ik heb net het klokje van mijn video op zomertijd gezet, wauw, altijd uitgesteld, wauw, eindelijk gedaan!! Prima!!
quote:
ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
een zingende merel de geur van de zee
ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
de zon die doorbreekt, een vers kopje thee
Veel beter dan de afgelopen 2 dagen (zit goed in het herstel na een verbroken relatie )... Ga straks lekker ouderwets potje straatvoetballen op het Leidse Pieterskerkplein en nog een terasje pakken aldaar
En helaas wel een beetje moe + duf ivm tè lang achter een PC zitten
Ga zo ff douchen!
quote:mn lieve sleutelhanger die ik gehad heb
Op zondag 10 augustus 2003 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
In de categorie: "Kleyne dingen die een Mensch gelukkig maecken"
ot: nog steeds moe, zin om gewoon een paar uurtjes te gaan slapen.. verveel me ook best wel.. Ik mis mensen om me heen en enkele in het bijzonder...
heel raar....
vrolijk aan de ene kant, klote aan de andere kant
ziek aan de ene kant, gezond aan de andere kant
behoefte aan bepaalde mensen om me heen, maar moet morgen om 6 uur opstaan, dus ga maar vroeg slapen
tot dan maar lekker van muziekjes genieten en heerlijk van de koele aanmaaklimonade (Grenadine) genieten
Met mij gaat het nog steeds superrrrrrrrr
Oh ja, het hospiteren zelf was ook niets.
Maar morgen El Cid! .
maar gaat redelijk!
enzo
Ik kan niet nadenken, wee mij. . Of nee, beween mij niet, maar bezing me. Zoals het hoort. Of bezing liever degene naar wie ik verlang. Dat doe ik namelijk ook, ik loop al uren in mijn blootje door het huis te ijsberen en te zingen. En ik kan goed zingen; ik kan eigenlijk alles. Dat is mooi. Heel mooi zelfs, zeg ik je nu. En als ik je iets zeg dan moet je het doen. Dus vort: bezing degene naar wie ik verlang. Mongolen.
[voeg hier uw liefdesgedicht in]
Ben alle rondvliegende vliegjes/muggen die voor het scherm vliegen van hun leventje aan het beroven.. (jaaaaa ik ben een moordenaar )
maar das echt zwaar irri joh.. heb ik morgen ook weer iets te doen.. beeldscherm schoonmaken
quote:Je moet nog een liefdesgedicht invoegen!
Op zondag 10 augustus 2003 23:36 schreef hardsilence het volgende:
GoehoedBen alle rondvliegende vliegjes/muggen die op het scherm zitten van hun leventje aan het beroven.. (jaaaaa ik ben een moordenaar
) maar das echt zwaar irri joh.. hebben we morgen ook weer iets te doen, beeldscherm schoonmaken
Hupshups.
quote:O, jammer hoor.. daar is dit geen juist topic voor!
Op zondag 10 augustus 2003 23:38 schreef zodiakk het volgende:Je moet nog een liefdesgedicht invoegen!
. The object of my affection verdient dat.
Hupshups.
Ontopic: nog steeds goehoedd!! -na die enkele minuut-
quote:Probeer je post anders een beetje in te kleden. Maak er iets moois van! Het interesseert niemand hoe jij je voelt. Het interesseert ook niemand hoe ik me voel, maar ik probeer er nog wat moois van te maken! Mensen lezen jouw post niet eens; die scrollen door tot ze iets zien wat ze interessant lijkt. Dan lezen ze dat en dan beslissen of het echt de moeite waard was. Maar nee, een enkel zinnetje dat jij je goed voelt wordt natuurlijk genegeerd. Ik zet je nu trouwens lekker in het zonnetje door nu je zouteloze posting te quoten, want ik vind het heel fijn dat jij je goed voelt (echt!). Altijd beter dan je klote voelen.
Op zondag 10 augustus 2003 23:39 schreef hardsilence het volgende:[..]
O, jammer hoor.. daar is dit geen juist topic voor!
Ontopic: nog steeds goehoedd!! -na die enkele minuut-
Kijk, deze post leest iedereen wel! Het is dus voor je eigen bestwil om een leuk liefdesgedicht te plaatsen. Dan leest iemand het nog.
Succes, hardsilence! En bedenk ook dat degene naar wie ik verlang het ook heel leuk zal vinden. Zo doe je ook eens iets voor een ander (zoals ik nu feitelijk ook doe door je miezerige post te quoten)!
* iemoe is erg blij met zijn leven momenteel
maar verder heel lekker .... op de pijn in me portemonnee na
quote:Wil je even op msn komen?
Op zondag 10 augustus 2003 23:21 schreef ManueI het volgende:
Garpje!
quote:Ik heb geen msn?
Op maandag 11 augustus 2003 00:08 schreef shmoopy het volgende:[..]
Wil je even op msn komen?
Ik voel me goed.
Mn vriend is net weg... en zie hem nu dus pas volg. wk dinsdag weer.. en besefte vanavond dat ik hem toch stiekem wel nogal erg ga missen geloof ik.
Vandaag mn pa weer thuisgekomen. .. weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Hij loopt nu al zes keer te zeggen dat ik echt op bed moet gaan... morgen vroeg op.. etc... ik kan het niet hebben. Niet nu.
Voel me helemaal niet zo geweldig.
En een beetje stom omdat ik net niet op zat te letten .
Het enige wat mij troost, is de wetenschap dat ik vannacht iig geen last heb van die ene klotemug die van die grote jeukende bulten maakt .
Ik ben verliefd op Edward Norton
.
Oh, en verder ben ik nogal moe (*kijkt naar klok*), beetje raar in m'n hoofd, voldaan na het kijken van een leuke film (met bovengenoemde acteur .) en nieuwschierig.
En een beetje omdat ik een bepaald persoon mis, maar eigenlijk niet wil missen, of toch wel?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:33 schreef zodiakk het volgende:
Moe en voldaan. Nee wacht, maak daar maar tevreden en voldaan van...of beter gewoon alleen voldaan. En verlangend. Ja, vooral verlangend eigenlijk. Maar ook voldaan. Voldaan en verlangend. Nee, nee dat ook niet, ik voel me eigenlijk gewoon verlangend.Ik kan niet nadenken, wee mij.
. Of nee, beween mij niet, maar bezing me. Zoals het hoort. Of bezing liever degene naar wie ik verlang. Dat doe ik namelijk ook, ik loop al uren in mijn blootje door het huis te ijsberen en te zingen. En ik kan goed zingen; ik kan eigenlijk alles. Dat is mooi. Heel mooi zelfs, zeg ik je nu. En als ik je iets zeg dan moet je het doen. Dus vort: bezing degene naar wie ik verlang. Mongolen.
Dus ik moet er
eigenlijk voor
zorgen dat het niet verder gaat
dan alleen leuk.
Dat is wel moeilijk.
Maar we zullen zien
quote:You made me look.
Op maandag 11 augustus 2003 00:29 schreef ManueI het volgende:
Ik voel me blond. Ik ga slapen.Check je mail, shmoops.
.
Ontopic:
Beetje bezorgd.
quote:Oi, jij gaat nu je computer afsluiten en naar bed? Okay? Laat opblijven is NIET, ik herhaal, NIET goed als je je kut voelt. Je gaat je er alleen maar slechter om voelen. En aangezien ik het idee hebt dat je met iemand praat van Fok! (correct me if I'm wrong) vind ik al helemaal dat je naar bed moet.
Op maandag 11 augustus 2003 01:44 schreef devv05 het volgende:
..schuldig en zwaar klote
Hup! Vort!
Truste! .
moet naar de El Cid.. weet niet waar ik aan begonnen ben, maargoed...
volgend jaar om deze tijd lig ik zeker weten nog lekker in mn bedje...
*gaap*
Daarna meteen door naar strand....
*help*
kben verliefd op me beste vriend, we hebben al een relatie van bijna 1,5 jaar gehad. Tis nu al weer een paar maanden uit en ik wil t opnieuw proberen. Hij niet: we horen niet meer bij elkaar, er zijn andere leuke meiden. Maar dan liggen we samen wel te vrijen en te zoenen
Ik weet t gewoon echt niet meer..... ik ben knettergek op hem en hij op mij.... maar hij wil niks met me. We zijn zo vaak samen dat t gewoon lijkt ofdat we iets hebben. Ik weet gewoon dat t gaat lukken als we t nog een x proberen
Ik weet t gewoon niet meer
quote:niet nodig b33bje!! Dat zei ik nog tegen je... misschien was het zo wel beter.. ik heb gewoon wat dingen gedaan, werd daardoor rustiger uiteindelijk en kon het toen zelf oplossen en tis allemaal goed afgelopen.
Op maandag 11 augustus 2003 01:44 schreef devv05 het volgende:
..schuldig en zwaar klote
ontopic: ben moe. vannacht erg weinig geslapen. Straks eerst werken en heb zo'n vaag vermoeden dat ik daarna besluit mn bed weer in te duiken. ...vandaag de eerste dag, van een hele moeilijke week...
quote:omarmd door twijfel
Op maandag 11 augustus 2003 08:59 schreef DaMart het volgende:
Omarmd door twijfel en doordrongen van eenzaamheid, zo voel ik me op dit moment.
Verder zin in de rest van de week. Woensdag nog een tentamen, maar daarna weer een paar avonden ouderwets feesten op de kroeg met enkele jaarclubgenoten.
Ik heb namelijk besloten dat twee dagen vrij er wel vanaf moet kunnen. Heb ik toch nog een beetje vakantie deze zomer.
maar goed....
ik laat weten hoe het ging.......
't Is weer
.
.
.
.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:03 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Nieuwe halen.
vandaag lekker chillen (stilzitten m'n hersens gebruiken).. daarna lekker eten en wat later vanavond even lekker afbeulen op de fiets en ik weet zeker dat het stukken beter gaat.
heerlijk
Deze week idd ElCid, en dat belooft weer (als het weer mee gaat werken) een mooie, zwoele week vol mooie avonden in de (binnen)stad van Leiden te worden...
Ontopic: Ik voel me gelukkig steeds beter nadat het vorige week dan tòch uitging met m'n vriendin, ik heb nog wel m'n downs af en toe maar heb nu toch weer leren vrolijk worden elke dag
Met het vooruitzicht op een half dagje werken, een warme avond en een BBQ op het strand kan mijn dag niet meer stuk!
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 09:01 schreef Sassefras het volgende:
Moe, gestressed, niet echt vrolijk.
Niet echt een top dag dus. Helaas.
Ik voel me vreemd.. Geliefd.. Verliefd.. En toch eenzaam..
Zenuwachtig omdat ik vanmiddag mijn theorie examen moet doen..
Ik mis iemand die ik eigenlijk niet mag/moet missen..
Weet dat hij mij ook mist en dat maakt alles net even een stukje moeilijker..
deze smiley geeft het best aan hoe ik me voel op dit moment..
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik die nieuwe baan heb gekregen en daar ben ik ontzettend blij mee
tis een lang verhaal maar komt er in het kort op neer dat ik iemand leuk vindt die mij niet op dezelfde manier leuk vindt... althans dat denk ik dan, ik ben dan ook niet zo goed in signalen opvangen. En daardoor ga ik me weer belachelijk gedragen en... en...
vast een herkenbaar gevoel voor sommige mensen
quote:Thanks!
Op maandag 11 augustus 2003 10:12 schreef Tally het volgende:[..]
Kop op
Ik voel me vreemd.. Geliefd.. Verliefd.. En toch eenzaam..
Zenuwachtig omdat ik vanmiddag mijn theorie examen moet doen..
Ik mis iemand die ik eigenlijk niet mag/moet missen..
Weet dat hij mij ook mist en dat maakt alles net even een stukje moeilijker..
deze smiley geeft het best aan hoe ik me voel op dit moment..
quote:gefeliciteerd
Op maandag 11 augustus 2003 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik die nieuwe baan heb gekregen en daar ben ik ontzettend blij mee
voel me prima, heerlijk geslapen
heb eindelijk de mug doodgemept die me 2 nachten uit m'n slaap hield
quote:Jah hier ongeveer t zelfde probleem
Op maandag 11 augustus 2003 10:16 schreef Freeflyer het volgende:
Mijn gevoel laat zich omschrijven als.... TSJA...tis een lang verhaal maar komt er in het kort op neer dat ik iemand leuk vindt die mij niet op dezelfde manier leuk vindt... althans dat denk ik dan, ik ben dan ook niet zo goed in signalen opvangen. En daardoor ga ik me weer belachelijk gedragen en... en...
vast een herkenbaar gevoel voor sommige mensen
Het beste wat ik kan doen is vandaag zo min mogelijk van deze punten laten zien.
Maar voel me verder wel goed, en heeeeel erg verliefd
quote:Dutchess, een afspraak met jezelf is even waardevol als een afspraak met iemand anders. Gewoon gaan dus!
Op maandag 11 augustus 2003 11:27 schreef DuchessX het volgende:
En ik had me nog zo voorgenomen om vandaag écht naar de sportschool te gaanEchter ben ik zo duf en futloos dat het er vandaag wrs weer niet van komt
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 11-08-2003 11:35]
[Dit bericht is gewijzigd door thomas26 op 11-08-2003 15:12]
toc heb ik vrijstellen
waarom?
hij zei: "omdat je wel goed kijkt tijdens de verrichtingen geef ik je wel vrijstelling"
maar goed....
gewoon weer verder...
maar voel me wel verward ,ben nu dus ook niet super opgelucht of blij.
quote:Hee, verdorie!
Op maandag 11 augustus 2003 13:04 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me raar....
had TTT (tussentijdsetoets), en hij ging niet goed....
motor slaat af, bij de speciale verrichtingen de stoep raken (bij alle 2 de verrichtingen).
enzenzenztoc heb ik vrijstellen
![]()
![]()
![]()
waarom?
hij zei: "omdat je wel goed kijkt tijdens de verrichtingen geef ik je wel vrijstelling"![]()
![]()
maar goed....
gewoon weer verder...
maar voel me wel verward ,ben nu dus ook niet super opgelucht of blij.
Zo, dat moest er even uit!
- - -
Ik voel me goed. Moet nog even iets bedenken om te doen vanmiddag, ik kan wel iets doen... maar daar heb ik weer geen zin in.
Ik mis nog steeds iemand echt onwijs.. en ben erg in twijfel of diegene me echt wel mist zoals ie aangeeft.. mja
Ik geniet van de rust en probeer niet te para te denken
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 11-08-2003 13:54]
Ik voel me ok, eerst douchen, dan albert heijn, dan tentamens leren *boing boing*
quote:Dank u wel lieve meneer
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
*complimenteert hardsilence voor de positieve gedachtes van de afgelopen tijd.Ik voel me ok, eerst douchen, dan albert heijn, dan tentamens leren *boing boing*
Ik weet dat het de liefde van mjin leven is (ookal ben ik maar 22) maar dat zecht mjin gevoel nu. Dat heb ik haar ook verteld.
Kortom, ik voel me opgelucht, blij en een stuk beter!
Ik kijk weer een stuk beter tegen het leven aan, ook al geef ik nog geen 5% voor de kans dat het nog goed komt.
De eetste stap is gezet, nu weer lekker genieten. Afgelopen week lekker wezen zwemmen in de Wijde Aa met een stel vrienden, en lekker in de jeugdsoos aan het klussen geweest. Dan weet je weer waar je vrienden en vage kennisen (die je bier opzuipen) goed voor zijn.
Aan alle mensen die verdrietig en eenzaam zijn:
Pluk de dag, zoek oude vrienden op en als je geen hobbys hebt of aan sport doet: Denk er eens over om ergens vrijwilliger te worden, je kan zo een hoop vrienden c.q. vage kenissen maken
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mja, matigjes.Ik verveel me nogal. Ik was eigenlijk van plan vandaag amper online te komen maar aangezien er echt NIKS te doen was ben ik er toch maar
. Ik wil gewoon lekker naar een park ofzo
picknicken
. Maarja, ik heb niemand om mee te gaan
.
*zucht*
Ontopic: plakkerig. Maar dit is niets vergeleken bij de hitte in Frankrijk in een auto zonder airconditioning of iets in die geest.
quote:Een mooie van Joost Zwagerman, niet van mijzelf, ik ben niet zo dichterlijk...
Op zondag 10 augustus 2003 23:33 schreef zodiakk het volgende:
...zag jij misschien
.....zag jij misschien dat ik naar jou,
dat ik je zag en dat ik zag hoe jij
naar mij te kijken zoals ik naar jou
en dat ik hoe dat heet zo steels,
zo en passant en ook zo zijdelings -
dat ik je net zo lang bekeek tot ik
naar je staarde en dat ik staren bleef.
Ik zag je toen en ik wist in te zien
dat in mijn leven zoveel is gezien
zonder dat ik het ooit eerder zag:
dat kijken zoveel liefs vermag.
Denk aan dingen die ik hier niet mag posten...
Ik weet het allemaal even niet meer....
Ik heb heerlijk allerlei boodschapjes gedaan vandaag, en allerlei nuttige dingen gekocht. We hebben nu een zelf in elkaar geflanste hordeur voor het balkon... alleen niet om vliegen buiten te houden, maar meer om de katten binnen te houden
Strakjes heerlijk koken... heb er nu al zin in
quote:dankje Hardsilence...
Op maandag 11 augustus 2003 13:51 schreef hardsilence het volgende:[..]
Hee, verdorie!
![]()
Je moet wel opgelucht en blij zijn omdat je vrijstelling hebt gekregen!
En je niet af gaan vragen waarom! Want die waarom doet er verder niet toe, en overigens heeft die man je zijn waarom gegeven. En die is voldoende, daar moet je het mee doen!
Ben trots op jezelf!! dat je het toch wel mooi voor elkaar hebt gekregen dat je vrijstelling hebt!! Ik ben in ieder geval zeker wel trots op je!Zo, dat moest er even uit!
- - -
Ik voel me goed. Moet nog even iets bedenken om te doen vanmiddag, ik kan wel iets doen... maar daar heb ik weer geen zin in.
Ik mis nog steeds iemand echt onwijs.. en ben erg in twijfel of diegene me echt wel mist zoals ie aangeeft.. mja
Ik geniet van de rust en probeer niet te para te denken
dankje!
ontopic
heb daarnet lekker gewerkt, heb mijn baas een groot plezier gedaan...
voel me wel goed.
alleen hongerig..
dalijk lekker muziek draaien heb ik zin in!
quote:Graag,
Op maandag 11 augustus 2003 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Sterf.
quote:Ach, rot toch op met je minuscule kutprobleempjes.
Op maandag 11 augustus 2003 19:41 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Graag,
als dat betekent dat ik mijn tentamen morgen niet hoef te maken....
quote:Nee , jou hele wereld is vol met problemen...hou toch op zeg...
Op maandag 11 augustus 2003 19:50 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ach, rot toch op met je minuscule kutprobleempjes.
quote:Ja, dan ben je best een sukkel als je dat weer doet.
Op maandag 11 augustus 2003 19:52 schreef Cheiron het volgende:
kut-kutter-kutsts. Sta op het punt het meisje waar ik vreselijk verliefd op ben kwijt te raken omdat ik teveel over dingen nadenk.. weer..
quote:Yup..
Op maandag 11 augustus 2003 19:54 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, dan ben je best een sukkel als je dat weer doet.
quote:Als ik dan toch dood zou willen, zou ik wel een betere reden moeten hebben dan een onzalig tentamen, sorry hoor
Op maandag 11 augustus 2003 19:53 schreef Joene het volgende:[..]
Nee , jou hele wereld is vol met problemen...hou toch op zeg...
quote:Net alsof het zo serieus bedoeld was...
Op maandag 11 augustus 2003 19:56 schreef k_i_m het volgende:Als ik dan toch dood zou willen, zou ik wel een betere reden moeten hebben dan een onzalig tentamen, sorry hoor
.
quote:Je vergeet je liefdesgedicht.
Op maandag 11 augustus 2003 19:59 schreef hardsilence het volgende:[..]
Net alsof het zo serieus bedoeld was...
quote:Vol. Ik voel me alsof ik zometeen uit elkaar ga ploffen.
Op maandag 11 augustus 2003 18:48 schreef sheila_na_gig het volgende:
Extreem hongerig.
Maar verdomd, het is etenstijd!
quote:Kijk eens in de spiegel, wist je dat je heel mooi bent als je boos kijkt?
Op maandag 11 augustus 2003 19:50 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ach, rot toch op met je minuscule kutprobleempjes.
quote:Dat is weer wat anders , maar jij miept hier ook over zon beetje alles wat tegenzit ...dus doe nu niet net of jij altijd zon reden hebt om zon zeikpost te plaatsen , die zeiken we ook niet af of wel ?
Op maandag 11 augustus 2003 19:56 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als ik dan toch dood zou willen, zou ik wel een betere reden moeten hebben dan een onzalig tentamen, sorry hoor
.
quote:Tuurlijk. Je hebt gelijk.
Op maandag 11 augustus 2003 20:23 schreef Joene het volgende:[..]
Dat is weer wat anders , maar jij miept hier ook over zon beetje alles wat tegenzit ...dus doe nu niet net of jij altijd zon reden hebt om zon zeikpost te plaatsen , die zeiken we ook niet af of wel ?
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 20:27 schreef k_i_m het volgende:[..]
Tuurlijk. Je hebt gelijk.
.
quote:* Stereotomy checkt of hoe-die-nie in de buurt is...
Op maandag 11 augustus 2003 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me lui
En au! Zonnebrand...
... en smeert de rug van SEMTEX in met verkoelende crème.
Feelin' good
gisteren pas om half 3 gaan slapen, was gewoon zo gezellig met vriendje + schoonmams . Vanochtend vroeg op, moest op tijd naar huis, oppassen.
was heel leuk, alleen doodvermoeiend. maja, t geld kon ik wel goed gebruiken
zometeen lekker bed in
Verder wel heel erg OK en blij met mijn vriezertje
quote:Doe je morgen ook weer de feeling Down Bounce ? ...altijd leuk zon ritme
Op maandag 11 augustus 2003 21:25 schreef Faithy het volgende:
goeoeoeoeooed!![]()
zo gezellig met wat mensen dvd-tje kijken hier
*bounce*
feeling gooood
![]()
quote:Morgen niet eens tijd om down te zijn man
Op maandag 11 augustus 2003 21:25 schreef Joene het volgende:[..]
Doe je morgen ook weer de feeling Down Bounce ? ...altijd leuk zon ritme
echt mega veel te doen
*bounce*
argh..
quote:Ik krijg nog een ijsje van je
Op maandag 11 augustus 2003 20:56 schreef Christine het volgende:
Beetje geërgerd door mensen die maar blijven zwelgen, en andere mensen die allerlei ranzige details op internet zettenVerder wel heel erg OK
en blij met mijn vriezertje
quote:Mja inderdaad...
Op maandag 11 augustus 2003 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh bah.Dit is weer echt zo'n dag waarop alles fout gaat en iedereen precies de verkeerde dingen doet/zegt (waaronder ik).
En ik word echt he-le-maal gek van internet en vooal Fok!. Misschien stop ik binnenkort wel met dit hele gedoe
.
ot: in de war en bloedheet..
Ik ga ook zo naar bed, en dan zal ik wel beslissen wat ik doe.
.
quote:Nouja, mijn aanbod staat.. En via FOK kun je heeele goede lieve IRL vrienden vinden, weet ik uit ervaring
Op maandag 11 augustus 2003 22:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Thanks dev, maar het is niet iets wat toevallig vandaag speelt ofzo. Alle problemen die ik op dit moment heb zijn ontstaan door Fok! Mijn hele leven bestaat uit Fok!, Fok! en Fok!. En daar word ik een beetje heel erg schijtziek van. Ik wil leven, buitenzijn, vrienden hebben (of iig maken
.)
Ik ga ook zo naar bed, en dan zal ik wel beslissen wat ik doe.
.
Dead poets society gekeken, trieste afloop. Had een inzak moment, viel bijna in slaap op de bank. Na een redbull genomen te hebben, weer wakker geworden.
Net unspeakable acts gekeken, ook al zo onwijs treurig verhaal. En die vent, een vreselijke engerd!
Dan zometeen Dr. Phil kijken, en dan mijn schoonheids-slaapie doen
Maffze allemaal voor later!
en mis hem nu....
maar.......
IK ZIE HEM VRIJDAG WEER! zin in!
quote:Iets ergs... wie weet stroomuitval een dezer dagen? Dat zou pas erg zijn... geen Fok! meer!
Ik voel me anders dan vanmorgen... toen was ik nog leeg en twijfelend, nu onrustig... alsof er iets ergs staat te gebeuren een dezer dagen... rotgevoel dat ik zo snel mogelijk kwijt wil zijn.
quote:Nee... anders... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Misschien dat macaber voorgevoel nog het dichtste in de buurt komt...
Op maandag 11 augustus 2003 22:40 schreef poktor het volgende:[..]
Iets ergs... wie weet stroomuitval een dezer dagen? Dat zou pas erg zijn... geen Fok! meer!
Naja... dan maar Fok!ken vanaf de zaak...
quote:Inderdaad, een wereldschokkende ramp zou dat zijn
Op maandag 11 augustus 2003 22:40 schreef poktor het volgende:
Dat zou pas erg zijn... geen Fok! meer!
Me vriendin zit op kreta en wil ontzettend graag alweer terug omdat er geen kut aan is
En ja wat kan ik er aan doen wachten tot woensdag om dr op te vangen.
Was vandaag bij dr ouders en het was gezellig
Dus aan de ene kant erg vervelend en aan de andere kan weer niet
Ik ga slapen des te eerder het woensdag is
Shit ik mis haar zo
quote:Heb hetzelfde meegemaakt maarja bij mij liep het anders zucht niks meer aan te veranderen
Op dinsdag 12 augustus 2003 01:43 schreef Co_OL het volgende:
Ik voel me een beetje machteloos en aan de andere kant erg gelukkigMe vriendin zit op kreta en wil ontzettend graag alweer terug omdat er geen kut aan is
![]()
En ja wat kan ik er aan doen
wachten tot woensdag om dr op te vangen.
Was vandaag bij dr ouders en het was gezellig
Dus aan de ene kant erg vervelend en aan de andere kan weer niet
Ik ga slapen des te eerder het woensdag is
Shit ik mis haar zo
sterkte deze dagen
Verder zit ik ineens vol ideëen en inspiratie. Misschien dat ik daar maar eens even iets mee moet gaan doen.
quote:Waarvoor?
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:57 schreef Joene het volgende:
redelijk nerveus
Opgelucht dat ik zo langzamerhand tot de conclusie kom dat alles onder controle hebben ook niet alles is. Genietend van mijn laat-maar-waaien-allemaal-instelling. Past ook beter bij deze hitte
Don't let the sun go down on me, van Elton John en George Michael.
*sugt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |