quote:Je kunt de CD op zijn website bestellen
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:30 schreef pimpin het volgende:
Jeroen Zijlstra - Tot Slotiemand enig idee, waar ik die vandaan kan halen?
bedankt
Niet het nummer tijdens de aftiteling, maar het laatste nummer in de film, zeg maar tijdens dat Leonardo in het internetcafe zit en die groepsfoto bekijkt.
-ik wil het graag weten omdat ik dan tranen zie bij mn vriendin, dus het liedje doet mij ook wat.
quote:hanny - ga met me mee?
Op zondag 10 augustus 2003 00:05 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een nummer:
-het is in levensliederenstijl (á la frans bauer)
-het gaat erover: een wereld voor jouw alleen, óf dat er geen plek is voor jou op aarde ( )-ik wil het graag weten omdat ik dan tranen zie bij mn vriendin, dus het liedje doet mij ook wat.
Je hoort een soort melody riddle'tje, en dan roept een stem hard "BOOOM" (dus geen boom, maar het engelse 'boom'
) Dan komt dat melodietje weer effe, en zo een paar keer achter elkaar. Daarna komt de beuk erin.
quote:DJ Promo - Escape from the hostile
Op zondag 10 augustus 2003 12:39 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een hardcore-achtig nummer.Je hoort een soort melody riddle'tje, en dan roept een stem hard "BOOOM" (dus geen boom, maar het engelse 'boom'
) Dan komt dat melodietje weer effe, en zo een paar keer achter elkaar. Daarna komt de beuk erin.
quote:YOU FOKKING OWN !!!
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:21 schreef ranja het volgende:[..]
wilde gok: Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river (geen neger trouwens)
quote:Good to go van Flammen en Abraxis ofzo?
Op zondag 10 augustus 2003 12:39 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een hardcore-achtig nummer.Je hoort een soort melody riddle'tje, en dan roept een stem hard "BOOOM" (dus geen boom, maar het engelse 'boom'
quote:Robert Palmer - Best of both worlds (1978)
Op zondag 10 augustus 2003 16:20 schreef kUWn het volgende:
Ik zoek het nr. dat onder de intro van het tv-programma Fort Alpha (midden jaren '90 op de publieke omroep) stond. Volgens mij een vrij bekend nr. want ik hoorde het laatst op de radio. Alleen geen idee hoe het heet....
quote:Volgens deze site is het Robert Palmer - Best of both worlds.
Op zondag 10 augustus 2003 16:20 schreef kUWn het volgende:
Ik zoek het nr. dat onder de intro van het tv-programma Fort Alpha (midden jaren '90 op de publieke omroep) stond. Volgens mij een vrij bekend nr. want ik hoorde het laatst op de radio. Alleen geen idee hoe het heet....
quote:Ik vind die tekst nogal aanstootgevend.
Op zondag 10 augustus 2003 17:12 schreef Anton het volgende:
Ik zoek al een aantal maanden de titel en band van een industrial/gothic dance nummer, met daarin de volgende tekst die regelmatig gezongen wordt: let your children entertain you.... wie??
quote:Je bedoelt Heaven van Tavares? Hun uitvoering heet Hemel (kheb kriebel aan m'n ...)
Op zondag 10 augustus 2003 19:14 schreef PogueMahone het volgende:
Ik zoek een nummer van jiskefet waarin ze een soort latin/sinatra-achtige act nadoen (gehoord op de wereldomroep afgelopen woensdag)
quote:ik dacht dat het een spaanse titel had, maar ik zal deze ook even proberen
Op zondag 10 augustus 2003 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Je bedoelt Heaven van Tavares? Hun uitvoering heet Hemel (kheb kriebel aan m'n ...)
quote:die istnie
Op zondag 10 augustus 2003 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Je bedoelt Heaven van Tavares? Hun uitvoering heet Hemel (kheb kriebel aan m'n ...)
Hey, did you happen to see
The most beautiful girl in the world?
And if you did,
Was she crying, crying?
Hey, if you happen to see
The most beautiful girl
That walked out on me
Tell her, "I'm sorry."
Tell her, "I need my baby."
Won't you tell her
That I love her.
| Forum Opties | |