quote:Ik kan het. Ik ben tof.
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:01 schreef TrenTs het volgende:
Dat moonwalken is zo gaaf he.
quote:Als je het niet tegelijk kan, dan moet je niet doen alsof je 't wel kan.
Op zondag 10 augustus 2003 15:50 schreef Retuobak het volgende:
ga jij maar eens mooi zingen tijdens veel dansen. Veel plezier, dat werkt dus niet. Het is of/of niet en/en
Dus dan zou hij alleen moeten zingen.
quote:daar gaat dit topic niet over.
Op maandag 11 augustus 2003 00:23 schreef Mister_Slide het volgende:
Als je iets niet kan, dan moet je het niet doen.
En niet de boel neppen door te doen alsof je het wel kan.Dus dan zou hij alleen moeten zingen.
quote:Weet ik
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:22 schreef Henkmanz het volgende:[..]
daar gaat dit topic niet over.
De vooroverbuigscene gebeurt door middel van een gepatenteerd hakensysteem in de hakken van de schoenen. Een V-Sleuf met een haak wordt in het podium verankerd. Ik heb een live-video waarop te zien is hoe dit systeem werkt.
quote:probeer MTV, clipclassics elke werkdag van 11-12 (als je dan niet werkt oid) zijn als je mazzel hebt nog wat clipjes op van goede artiesten. Maar vaak verstaan ze daar ook onder klassiekers platen uit '99
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:49 schreef MikeyMo het volgende:
die clip is een van mijn all-time faves... jammer dat ze die nooit meer uitzenden op tmf enzo..
quote:Gewoon de DVD van History part 2 kopen, kost je 20 euro, heb je alle vette clips van MJ
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:49 schreef MikeyMo het volgende:
die clip is een van mijn all-time faves... jammer dat ze die nooit meer uitzenden op tmf enzo..
enige fatsoenlijke nummer dat die kerl heeft gemaakt
quote:Yup
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:20 schreef CrestDem0n het volgende:
De vooroverbuigscene gebeurt door middel van een gepatenteerd hakensysteem in de hakken van de schoenen. Een V-Sleuf met een haak wordt in het podium verankerd. Ik heb een live-video waarop te zien is hoe dit systeem werkt.
Zo ver als hij voorover gaat in de clip is namelijk onmogelijk zonder hulpmiddelen. Heb het wel eens geprobeerd, resultaat: gebroken neus
quote:zeg dan niks
Op donderdag 14 augustus 2003 17:32 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Micheal Jackson - Who Is It?enige fatsoenlijke nummer dat die kerl heeft gemaakt
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:47 schreef Retuobak het volgende:[..]
zeg dan niks
quote:Dit vind ik dus heel opmerkelijk. Het is ook mijn favoriete nummer van MJ... maar voor iemand die maar 1 nummer van hem goed vind, had ik eerder Billie Jean of Beat It verwacht.. Who Is It is wel ondergewaardeerd.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:32 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Micheal Jackson - Who Is It?enige fatsoenlijke nummer dat die kerl heeft gemaakt
quote:ja die is ook superlekker.. voor een king of pop heeft ie met beat it, dirty diana, black or white, give in to me en DS onder andere wel heel veel goede rock nummers gemaakt..
Op donderdag 14 augustus 2003 22:40 schreef chrdek het volgende:
ik vind dirty diana GE-WEL-DIG!!!
Veel betere moves heb ik nog niet gezien...
- "NO!! MICHAEL JACKSON!!"
quote:Het is ook niet voor niets dat Elizabeth Taylor hem toen d'r tijd King of Pop, Rock 'n R&B noemde
Op donderdag 14 augustus 2003 22:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
ja die is ook superlekker.. voor een king of pop heeft ie met beat it, dirty diana, black or white, give in to me en DS onder andere wel heel veel goede rock nummers gemaakt..
quote:ze zei Pop, Rock en Soul..
Op woensdag 20 augustus 2003 19:30 schreef Marinus het volgende:[..]
Het is ook niet voor niets dat Elizabeth Taylor hem toen d'r tijd King of Pop, Rock 'n R&B noemde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |