Dus ik weet niet wie er hier nou weer probeert de boel een beetje op te hitsen? Maar er KAN gewoon GEEN sprake zijn van een discriminatoire moord!!!!
WALGELIJK, alles meteen maar weer op discriminatie afschuiven.
quote:daar zijn de ratten weer snel bij ja. Alle mogelijk marokkaanse organisaties staan weer op hun achterpoten. Verlies anders even uit het oog dat ie met een mes stond te zwaaien.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:17 schreef BassieV het volgende:
quote:Neeee je begreipt het verkeerd, deze persoon was mentaal labiel en het door de Nederlandse samenleving geholpen moeten worden weer op het rechte pad terecht te komen......
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:22 schreef schatje het volgende:
Er werd gedreigd met een [edit] keukenmesje.
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 09-08-2003 12:23]
quote:nee joh, 't was maar een keukenmesje
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:22 schreef schatje het volgende:
Er werd gedreigd met een mes van 20cm.
quote:vind eigenlijk dat je de dood van deze vent kan zien als een zelfmoord.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:23 schreef Viperdesign het volgende:Bedreig dan ook geen agent.
Als ik dat nieuws lees kan ik er echt zo'n haat gevoel van krijgen..
zakt wel meteen weg, daar niet van
quote:Wordt er een keer goed hard opgetreden is het weer niet goed, zoals ik altijd zeg:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:23 schreef Viperdesign het volgende:Bedreig dan ook geen agent.
Bewezen schuldig aan geweld: Direct een knuppel in je nek
quote:Idd. Tuurlijk had de agent hem in zn been kunnen schieten maar misschien was het wel een schrikreactie.
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:24 schreef Kemania het volgende:[..]
vind eigenlijk dat je de dood van deze vent kan zien als een zelfmoord.
Nogmaals: Bedreig dan ook geen agent...
quote:Zou leuk zijn als dat echt waar is. Dat toont wel aan hoe snel een organisatie zijn beste beentje voort zet om het nieuws in eigen voordeel uit te melken maar ik heb het nergens kunnen ontdekken dus hoe kom je aan die wijsheid?
De politieman die schoot..........was ook van Marokkaans afkomst!
quote:ach voelen ze zich populair door, worden ze weer wat bekender, krijgen ze misschien promotie, prutsers
De politieman die schoot..........was ook van Marokkaans afkomst!Dus ik weet niet wie er hier nou weer probeert de boel een beetje op te hitsen? Maar er KAN gewoon GEEN sprake zijn van een discriminatoire moord!!!!
quote:ja wat nou als die agent een mes tussen zijn ribben had gekregen.....? Was dan de aanvaller als held gezien ofzo?
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:29 schreef N1nj4 het volgende:
Je moet wel heel dom zijn om iemand met een (dienst)pistool
te bedreigen met een mes....
Maar het had ook anders kunnen aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |