quote:What he said
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:39 schreef Stranger het volgende:
Kuttopic.(ben ik static voor?)
quote:Nerd!
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:42 schreef rockstah het volgende:
prachtig hoor. jullie nemen me ook nooit serieus
quote:probeer die slet van de zeeman eens te versieren, dan heb je nog wat te neuken!
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:38 schreef rockstah het volgende:
hoi iedereen, ik vind van mezelf dat ik me nogal nerderig kleed, ik draag altijd spencers en van die kantoor broeken, in mijn vrije tijd zit ik dan ook graag programma's te programmeren, en ik ben schaak kampioen geweest van heino (maar dit was in de tijden dat ik nog contact met mensen kon komen) maar dit terzijde, ik zit er aan te denken om een felroze g-sus t- shirt te kopen en een fluoriserende broek, en dan ga ik in mijn opgevoerde scooter met mijn homies zaterdag in de disco veel breezah drinken, want ik heb op dit forum gelezen dat dit door de toffe peeren word gedronken tegenwoordig, maar ik kan het niet weten want ik ben nog nooit in een disco geweest, op zaterdag avond ga ik altijd klaverjassen met mezelf, wat vinden jullie fok!ers van deze verandering in mijn leven?
quote:Blijf wie je bent....
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:47 schreef rockstah het volgende:
jah ook nog wat over de verandering van mijn leven???
quote:echt?
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Blijf wie je bent....
[Dit bericht is gewijzigd door Bushmaster op 09-08-2003 02:51]
quote:Ja...
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:50 schreef rockstah het volgende:[..]
echt?
quote:gewoon eens kijken hoe het er buiten nu uitziet; is het donker, dan YEAH, rule....zoek een mooie plaats op en ga relaxen en denken over wat je moet doen met je leven.....
is het licht: ga slapen of typ meer berichten
-= how, het is donker, ik moet met een paar mensen maar weer eens de stenen kruizen zoeken; laterz jongens =- }:l
quote:Wij houden van je, wie je ook bent en wat je ook doet
quote:yeah thnx
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:52 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Wij houden van je, wie je ook bent en wat je ook doet
slapen is nog niet zo'n slecht idee. of zal ik eerst nog wat topics openen? dit is mijn derde vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 09-08-2003 02:57]
quote:Nee ga maar slapen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:55 schreef rockstah het volgende:[..]
yeah slapen is nog niet zo'n slecht idee. of zal ik eerst nog wat topics openen?
quote:Je moet doen wat jou het beste lijkt
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:55 schreef rockstah het volgende:[..]
yeah slapen is nog niet zo'n slecht idee. of zal ik eerst nog wat topics openen?
quote:trusten
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:01 schreef rockstah het volgende:
goed ik ga slapen. morgenavond weer een paar topics
quote:Trusten
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:01 schreef rockstah het volgende:
goed ik ga slapen. morgenavond weer een paar topics
quote:Niet zo lulig tegen die onzekere jonge....
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:08 schreef jerney het volgende:
Ik vind je ook wel een beetje een nerd..
quote:Kloon bedoel je toch?
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:09 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Niet zo lulig tegen die onzekere jonge....
quote:Al getrouwd ook.. Bigamie mag niet.. schijnt
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:09 schreef djgero het volgende:
of jerney, maar dies bezet denk
quote:van wie?
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:10 schreef jerney het volgende:[..]
Kloon bedoel je toch?
quote:of zal die op mannen vallen?
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:11 schreef jerney het volgende:[..]
Al getrouwd ook.. Bigamie mag niet.. schijnt
quote:Volgens de Koran wel
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:11 schreef jerney het volgende:[..]
quote:[drphil]
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:11 schreef jerney het volgende:
quote:Luister gozertje het gaat er gewoon om wie je bent, al zie je eruit als de grootste nerd, als je gewoon een goede uitstraling hebt (weerspiegeling van wie je bent) dan kijkt men er echt wel doorheen hoor.
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:38 schreef rockstah het volgende:
hoi iedereen, ik vind van mezelf dat ik me nogal nerderig kleed, ik draag altijd spencers en van die kantoor broeken, in mijn vrije tijd zit ik dan ook graag programma's te programmeren, en ik ben schaak kampioen geweest van heino (maar dit was in de tijden dat ik nog contact met mensen kon komen) maar dit terzijde, ik zit er aan te denken om een felroze g-sus t- shirt te kopen en een fluoriserende broek, en dan ga ik in mijn opgevoerde scooter met mijn homies zaterdag in de disco veel breezah drinken, want ik heb op dit forum gelezen dat dit door de toffe peeren word gedronken tegenwoordig, maar ik kan het niet weten want ik ben nog nooit in een disco geweest, op zaterdag avond ga ik altijd klaverjassen met mezelf, wat vinden jullie fok!ers van deze verandering in mijn leven?
quote:He het is geen nerd meetplace hier!
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:25 schreef HarryH het volgende:[..]
Luister gozertje het gaat er gewoon om wie je bent, al zie je eruit als de grootste nerd, als je gewoon een goede uitstraling hebt (weerspiegeling van wie je bent) dan kijkt men er echt wel doorheen hoor.
Maar volgens mij valt iemand die zich aan gaat passen en zich gaat omvormen tot een zogenaamde bink uiteindelijk toch wel door de mand, dus zoals iemand al eerder zei: blijf gewoon jezelf
quote:Pas op jij want ik ben absoluut geen nerd, meer het tegenovergestelde
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:47 schreef djgero het volgende:[..]
He het is geen nerd meetplace hier!
quote:jaja zeggen ze allemaal
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:52 schreef HarryH het volgende:[..]
Pas op jij want ik ben absoluut geen nerd, meer het tegenovergestelde
Kijk maar naar bill en linus.
quote:Yeah right, wat is de titel van dit topic ook alweer, bovendien wat is een nerd zijn eigenlijk, als 5 mensen iemand een nerd vinden en 5 niet is hij het dan?
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:28 schreef Allochtoon het volgende:[..]
jaja zeggen ze allemaal
What the hell maakt het uit, als mensen mij dat vinden is dat hun probleem niet het mijne, ik voel me er even goed door
Anyways: Ik denk dat je verkeerdom werkt.
Volgens mij moet je beginnen met het veranderen van je gedrag. Dus eerst niet meer denken als een nerd en dan niet meer lijken op een nerd.
Je begint met minder computeren, programmeren, patiencen enz, in plaats daarvan ga je sociale dingen doen. Veel leuke vrienden zal je wel niet hebben, dus raad ik je aan eerst eens bv wat door de stad te sukkelen en eens goed om je heen te kijken hoe andere dingen doen. Op die manier kan je voor jezelf langzaam aan een smaak gaan vorgem, een begrijp je weer een beetje hoe sociaal doen ookal weer was. Zoals je nu bent zullen maar weinig mensen je accepteren, dus probeer door een beetje naar anderen te kijken hoe alles moet.
Doe geen overhaaste dingen, maar zorg dat je minder tijd achter je PC doorbrengt, en meer met anderen.
Als je echt met een probleem zit kan je me toevoegen aan MSN, ik heb nl ook een tijdje dergelijke problemen gehad
Als dit hele topic bullshit blijkt ben ik boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |