quote:Ooit waren er slowchattopics per dag. Met
Op donderdag 21 augustus 2003 10:28 schreef sweek het volgende:En ik lees ze wel door kan ik je zeggen, en ik kan je ook zeggen dat Zover ik weet heeft slowchat nooit in GC gestaan? Wanneer was dat dan? Het is in ieder geval nu niet de bedoeling, daarvoor is onzin lijkt me...
quote:En joene en Jarno en Kasper en Jojo en Fannetje ook geloof ik.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:45 schreef YPPY het volgende:[..]
Ooit waren er slowchattopics per dag. Met
zovty
Die stonden eerst in onzin, maar na feedback topics gingen ze naar gc. Waren leuke topics.
Ik heb gistermiddag een vraag gesteld over een topic.
Nu zie ik wel een heleboel andere welles/nietes reacties hier, maar op mijn vraag heb ik nog geen antwoord gekregen.
quote:Omdat er meer dan genoeg topics over ontgroeningen open zijn (en dat weet ik toevallig omdat ik SESmod ben)en omdat dat topic totaal niet meer over de openingspost ging.
Op woensdag 20 augustus 2003 17:48 schreef pandoraB het volgende:
Als in de loop van de discussie blijkt dat een topic zoals dezein SES thuishoort, waarom gaat er dan een slotje op en krijgt-ie niet gewoon een schop naar SES? Mijn recht op het geven van verweer wordt hierdoor zwaar ondermijnd vind ik.
En ach, ik heb nog nooit van een recht op het geven van verweer gehoord.
.
quote:Je vergeet Barb!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 10:47 schreef YPPY het volgende:[..]
En joene en Jarno en Kasper en Jojo en Fannetje ook geloof ik.
En het is pas 2000 geweest hoor dat de SC naar GC ging
quote:Nou zeg, toch zomaar een antwoord gekregen. Dat is het enige wat ik wilde. Nou ja, een antwoord op de vraag was het niet echt maar goed.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Omdat er meer dan genoeg topics over ontgroeningen open zijn (en dat weet ik toevallig omdat ik SESmod ben)en omdat dat topic totaal niet meer over de openingspost ging.
En ach, ik heb nog nooit van een recht op het geven van verweer gehoord.
.
Enne over dat recht op verweer. Dat JIJ dat niet kent.. tja
Even goede vage niet-bekenden hoor en nog bedankt.
quote:Nee, ik snap wel dat het heel kut is als je nog even je gelijk wilt halen, maar je mag gerust in SES verder gaan hoor.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:01 schreef pandoraB het volgende:[..]
Nou zeg, toch zomaar een antwoord gekregen. Dat is het enige wat ik wilde. Nou ja, een antwoord op de vraag was het niet echt maar goed.
quote:No thanx, daar zitten meer van die idioten en als er al zoveel discussies zijn geweest dan is mijn standpunt vast niet nieuw. Ik wilde idd even terugschoppen.
Op donderdag 21 augustus 2003 12:11 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, ik snap wel dat het heel kut is als je nog even je gelijk wilt halen, maar je mag gerust in SES verder gaan hoor.
Ik ben toch wraakzuchtiger dan ik dacht
Over die Fokkers in die post hier vlak boven, waarvan jij zegt dat ze ons kwijt willen, Yvonne en knut willen ons volgens mij helemaal niet sluiten of kwijt. Shmoopy zou kunnen, dat weet ik niet ![]()
Maar wat belangrijker is:
Ik zie NOOIT een mod een op- of aanmerking maken in die bewuste topics. Wat is er gebeurd met waarschuwingen te geven, voordat het verhuisd of zelfs gesloten wordt? Waarom niet even in een topic als mod zijnde melden dat het op deze manier uit de klauwen loopt en dat we zo niet meer welkom zijn hier? Dan laat je ons tenminste de ruimte te verbeteren en te veranderen.
Niet iedereen leest elke dag in de Moderating Methods. Je had ons er ook even in de topics zelf op kunnen wijzen.
En Knut, nee, er mogen inderdaad geen reeksen meer in Onzin, en daar ben ik het persoonlijk nou niet helemaal mee eens... maar ok.
Maar als het niet meer mag in ONZ, dan is het toch ook niet de bedoeling dat het dan naar GC gaat gaan weer? Het was de bedoeling dat andere reeksen dan het lijstje van reeksen wat wel mocht gewoon niet meer op Fok! zouden komen.
En ik bood het toen aan, zoals al gezegd, omdat de topics toen anders waren, en ik het toen meer GC vond dan ONZ, in tegenstelling tot de laatste tijd... maar daar gaat dus weer verandering in komen als het goed is.
.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-08-2003 18:52]
quote:Hoort niet echt hier, meer iets voor FB of even via de mail naar de FA's, maar Ik geef het even door in ieder geval...
Op donderdag 21 augustus 2003 13:37 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
quote:Daarom, stupider kon bijna niet zeg, postopkrikken, open ze over 2 maanden maar weer.
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is er nou weer mis metd e foktopposter topics? Die topics doen niemand kwaad en ze staan denk ook niemand ind e weg me dunkt. Ik zie mindertopicwaardige topics langskomen op fok, dus waarom die topics voorlopig niet meer nodig...
quote:Wat is het nut van die topics?
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is er nou weer mis metd e foktopposter topics?
quote:Muziek Associatiespel 217
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Daarom, stupider kon bijna niet zeg, postopkrikken, open ze over 2 maanden maar weer.
Ok, geen GC-feedback, maar toch
quote:http://totals.fok.nl/~breuls/totals.fok
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het wel een leuke manier om het post-gedrag in kaart te brengen.

quote:Daar word nog enig denkvermogen van een user gevraagd voordat die een post plaats.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/371135
En dit loopt al meer dan 200 topics.
Fok! topposters was voor 90% procent gewoon en copy past uit de totals lijsten
M'n meest creatieve topic wat doe je????
wat is er mis met een schop af en toe, like 1 keer in de twee maanden ofzo? Vind nieuwe reacties wel leuk, erg??
quote:ja, en?
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:40 schreef calvobbes het volgende:Fok! topposters was voor 90% procent gewoon en copy past uit de totals lijsten
quote:En dat voegt niks toe aan het forum.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja, en?
quote:Uit de FAQ van GC:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:12 schreef MikeyMo het volgende:ja, en?
quote:
Wat zijn de regels van General Chat?
Dat General Chat de verzamelplaats is voor alle topics die nergens anders thuishoren betekent natuurlijk niet dat je er zomaar alles kunt posten.
Zo zien we liever niet:Topics zonder enige inhoud openen... het is de bedoeling dat er een discussie uit kan ontstaan.
quote:Nou dan moven we die reeks toch naar ONZ
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uit de FAQ van GC:
[..]
quote:Zie de regeltjes in Onzin
Op zondag 24 augustus 2003 07:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou dan moven we die reeks toch naar ONZ
Face it, het was niks.
quote:nou, ik en een boel andere users vonden het anders best leuk (moet ook wel anders waren er geen 9 delen geweest)
Op zondag 24 augustus 2003 08:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Zie de regeltjes in Onzin
Face it, het was niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |