quote:Die posts zijn er zeker wel, en een dosis flame is er ook wel aanwezig.
Op dinsdag 23 september 2003 19:31 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ook als het wel gebeurd is wordt er weer een aardig potje gegeneraliseerd en gebashed. Met negers die dood moeten etc.
quote:Er is toch afgesproken dergelijke topics gewoon op slot te gooien omdat het toch alleen maar generaliserende topics oplevert?
Op dinsdag 23 september 2003 19:38 schreef sweek het volgende:
Ik heb genote en wat verwijderd, maar het hele topic ademt generalisatie en racisme... er is moeilijk iets aan te doen...
Is hier wel weer overduidelijk en zeker aangezien de TS zichzelf tegenspreekt lijkt een slotje niet verkeerd.
Misschien maar op slot gooien of opschonen?
Zo word het zeker niks meer met dank aan de user die van een vaag topic meteen een baggertopic maken....
Weer een juweeltje van kortzichtigheid en op een fatsoenlijke manier uitgedrukt ![]()
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:53 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoop dat ie het haalt, en dat ie daarna die kanker-messentrekker eens een lesje leert ofzo.
Kanker klootzakken zoals deze messentrekker verdienen het om mishandeld en verminkt te worden.Neus eraf en "homo" (homo zijn is taboe in de marokkaanse gemeenschap) op z'n voorhoofd kerven.
Kan ie zich niet meer in het openbaar vertonen.
Sorry voor deze agressieve methode, maar dan bedenken messentrekkers zich in de toekomst wel 100 keer voordat ze zoiets doen. Onschuldige mensen neersteken is 1 van de lafste dingen die je kunt doen.
quote:Waar leg je die grens...?
Op woensdag 24 september 2003 19:59 schreef calvobbes het volgende:
Vriend neergestokenWeer een juweeltje van kortzichtigheid en op een fatsoenlijke manier uitgedrukt
[..][quote]Op woensdag 24 september 2003 00:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Er is toch afgesproken dergelijke topics gewoon op slot te gooien omdat het toch alleen maar generaliserende topics oplevert?
Is hier wel weer overduidelijk en zeker aangezien de TS zichzelf tegenspreekt lijkt een slotje niet verkeerd.
Ik vind het best moeilijk... je kunt na zoiets ook gewoon wat verward zijn en jezelf daarom tegenspreken ofzo...
Probleem is wel dat de topics heel snel fout gaan.... Ik twijfel dus....
[/quote]
Waar ze wonen
Het grote 'waar kom je vandaan' topic
[POLL] Waar komt de FOK! -er vandaan?
En hoe ze wonen
quote:Ik heb die laatste 2 er even bijgezet.
Op donderdag 25 september 2003 19:38 schreef SunChaser het volgende:
Sweek, je gooide het topic te snel op slot, ik was nog bezig
Waar ze wonenHet grote 'waar kom je vandaan' topic
[POLL] Waar komt de FOK! -er vandaan?En hoe ze wonen
Hoe wonen de Fokkers ? deel II
Hoe wonen de Fokkers ?
Plaatjes met hitlergroeten, plaatjes met bloed.... Is het niet eens mooi geweest met die draken?
quote:Ah cool die is inmiddels dicht. Anyway het gaat hier:
Op donderdag 25 september 2003 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
-GROOT NTCE TOPIC-Plaatjes met hitlergroeten, plaatjes met bloed.... Is het niet eens mooi geweest met die draken?
Alsnog behoorlijk mis
je
kent
het
wel.
Kan dit voortaan aub meteen geclosed worden? Kan Baukel even leren dat hij zijn toch niet al te geweldige topics zonder enters moet openen. Bij voorbaat dank
zou die in het meeting topic mogen??
is op 22 november.
wil een moid dan ook gelijk ff in de topictitel 22 november zetten?
tnx
de laatste foto achter een linkje asjeblieft? Uit elkaar gerukte lichamen
quote:Nou het heeft even geduurd, maar die foto is nu verwijderd....
Op donderdag 2 oktober 2003 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag in deze postde laatste foto achter een linkje asjeblieft? Uit elkaar gerukte lichamen
quote:Gewoon niet meer op reageren en dan bloed het topic vanzelf dood...
Op maandag 6 oktober 2003 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Mod, iemand, zitten jullie te slapen???Vriendin lastig gevallen op straat door 4 jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |