Wat doen die lui in hun vrije tijd eigenlijk? Ik zie ze nooit bij evenementen, in het theater, het museum, op trancefeesten of bij de kapper. Waarom eigenlijk niet?
En ja naar museums en dergelijke is integreren en dat is een vies woord, lijkt op werken.
quote:Daar zitten de mensen die wel integreren. Die mensen waar jij op wilt schelden wonen hier in Rotterdam Zuid. En daar zijn weinig theaters. Maar als je je auto een keer wilt laten repareren...
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:10 schreef sizzler het volgende:
... naar de dierentuin? Of het circus?Wat doen die lui in hun vrije tijd eigenlijk? Ik zie ze nooit bij evenementen, in het theater, het museum, op trancefeesten of bij de kapper. Waarom eigenlijk niet?
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:14 schreef useroid het volgende:En ja naar museums en dergelijke is integreren en dat is een vies woord, lijkt op werken.
Andere culturen zijn eng, zeker als je d'r midden in woont. Je kunt je dan beter afzonderen enzo...
quote:Zakkenrollen valt niet onder recreatie.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:16 schreef Haanibal het volgende:
Naar de kermis wel
quote:Ze komen niet eens in hun eigen "restaurants"
... naar de dierentuin? Of het circus?Wat doen die lui in hun vrije tijd eigenlijk? Ik zie ze nooit bij evenementen, in het theater, het museum, op trancefeesten of bij de kapper. Waarom eigenlijk niet?
Ze willen niets met de Westerse samenleving te maken hebben,
de doelstelling is om via geboortes, gezinshereniging en illegale instroom democratisch een meerderheid te creeren.
Pas als dat echt een feit is zal de Linkse elite inclusief het Koningshuis gaan inzien waar ze Nederland mee opgezadeld hebben.
quote:Wie wilt hier schelden?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:14 schreef eetomit het volgende:[..]
Daar zitten de mensen die wel integreren. Die mensen waar jij op wilt schelden wonen hier in Rotterdam Zuid. En daar zijn weinig theaters. Maar als je je auto een keer wilt laten repareren...
Of zijn alle allochtonen gekleurd ?
Een verhuisde duitser, fransman, engelsman, belg is ook allochtoon...
quote:Niet-westerse allochtoon dan. Met name de Turk, Surinamer en Marokkaan.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:19 schreef Mirage het volgende:
Halloooooo kan jij zien aan de buitenkant wie er allochtoon is ?Of zijn alle allochtonen gekleurd ?
Een verhuisde duitser, fransman, engelsman, belg is ook allochtoon...
Niet zo moeilijk doen zeg.
quote:Inzicht!
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:17 schreef Netanyahu het volgende:[..]
Ze komen niet eens in hun eigen "restaurants"
Nu ook shoarma zaken een slachte naam beginnen te krijgen, vermomt men zich als Argentijn oidZe willen niets met de Westerse samenleving te maken hebben,
de doelstelling is om via geboortes, gezinshereniging en illegale instroom democratisch een meerderheid te creeren.Pas als dat echt een feit is zal de Linkse elite inclusief het Koningshuis gaan inzien waar ze Nederland mee opgezadeld hebben.
quote:Suriname ligt toch ten westen van Nederland
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:22 schreef sizzler het volgende:[..]
Niet-westerse allochtoon dan. Met name de Turk, Surinamer en Marokkaan.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:25 schreef rhcp het volgende:
Kut racisten hier, doe maar weer lekker generaliserend.
quote:vooral ook omdat dat ook voor elke allochtoon geldt in Nederland.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:24 schreef Grayburn het volgende:[..]
Inzicht!
quote:en steken mensen neer
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:26 schreef Sylvana het volgende:
allochtonen die zitten in hun vrije tijd altijd op de skatebaan kindjes lastig te vallen en vernielingen te plegen
quote:Surinamers vallen daar mi niet onder, dit weekend is het laatste Kwakoe festival, geloof me, Surinamers weten wat feesten is !
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:22 schreef sizzler het volgende:[..]
Niet-westerse allochtoon dan. Met name de Turk, Surinamer en Marokkaan.
aanradertje !
quote:Niet omdat:
Theater: Nederlandse komedie bevalt me niet, sorry niet mee opgegroeid..vind het gewoon niet leuk
Museum: Interesseert me weinig zoals 90 % van de nederlanders
TRancefeesten: Is iets kaas...wij houden van dingen als er door een lekkere wijf word gezongen
Kapper: Wij hebben onze eigen kappers, denbk je nou echt dat we 19 eur aan een kapper gaan betalen?
Dieretuin/circus: Dieren opsluiten en hmm dwingen tot acteren vinden wij inhumaan...wij zien ze iedere dag in het natuur in turkije..dat is pas mooi
oo wat we dagelijks doen? Werken zoals ieder ander mens...weetje werken ja het woordje wat jij vies vind
quote:Hoho, netjes blijven, geen mensen discrimineren die tot een minderheid behoren, zonder dat je ze kent, er zijn ook geoie racisten niet alle racisten zijn het zelfde. Net als kut marokkaan, dat mag ook niet.
quote:hypocrietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |