En wat een opening met Europe is our playground, een van mijn favoriete nummers!
quote:No way dude..
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:25 schreef Louike het volgende:
huhuhuhuh yeah, ik vond de datsuns en Suede geweldig.... Foo's ook wel... kvraag me echter af of Dave dat grapje vanavond op blowlands ook gaat maken....
quote:Zo goed als Suede was, zo slecht was Sum41. Wat de band zelf niet verknalde, werd door de heren van de PA verneukt. Gelukkig is er nog altijd zoiets als Pennywise
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:56 schreef Revol het volgende:
Ben gisteren op Pukkelpop geweest, ik vond Suede echt geweldig ! het is alleen jammer dat ze zo kort speelde...En wat een opening met Europe is our playground, een van mijn favoriete nummers!
D-fens@PP2003
Sum41 vondt ik ook wel kicke. Jammer dat Anti Flag was afgezegd, enne, Pennywise maakt niet echt iets bij me los. ![]()
Edit: WIE HEEFT BIJ CAMPING B "THE EXCESSUM" FLYER GEJAT?
Ik sta tussen de 2 rechter monitoren !!
verder echt geweldige line-up ![]()
* Pennywise
( Territorial pissings, Bro Hymn )
* Reel Big Fish ( gigantisch feest )
* Less than Jake ( waanzinnig
)
* Mad Caddies ![]()
* SUM 41
what happended ! ze waren echt slecht ![]()
* Matchbook Romance ( Beginnende band, geen roadies, SUPER )
Pennywise vondt ik juist wat minder, ze waren niet slecht, maar khad er meer van verwacht =)
Pennywise
Lagwagon
Rancid
The Vandals
AFI
Sum 41
Heideroosjes
Boysetsfire
Reel Big Fish
Less Than Jake
Thrice
Alkaline Trio
Alien Ant Farm
Foo Fighters
Limp Bizkit
Poison The Well
Adema
Volgend jaar ga ik zeker weer, als de line up weer een beetje meezit, zo goed als dit jaar hoeft niet. Misschien Offspring volgend jaar....
quote:Misschien is tegen die tijd het nieuwe album een keer verkrijgbaar...
Op zondag 31 augustus 2003 15:05 schreef Ixnay het volgende:
Volgend jaar ga ik zeker weer, als de line up weer een beetje meezit, zo goed als dit jaar hoeft niet. Misschien Offspring volgend jaar....
Jammer dat ik dit jaar niet naar PP kon, ik houd het voor volgend jaar in ieder geval in de gaten! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 31-08-2003 16:06]
betere concerten;
poison the well
sparta
cave in
hell is for heroes
foo fighters
cult of luna
mogwai
en de slechtere optredens:
alien ant farm (op het stukje slayer na)
adema (die vent kan live niet zingen)
mars volta:
sorry, maar de hele tijd dat gejazz is niks, dat doe je in je vrije tijd in de oefen ruimte. het was erg leuk als achtergrond muziek. de cd is leuker
a.f.i. : wat is die anger live slecht , het gebrul is prima, maar zingen.....nee, en de cd was wel leuk
quote:en door de pit bij Pennywise en Foo Fighters
Op zondag 31 augustus 2003 17:26 schreef deflenatones het volgende:
wiew, pukkelpop was weer gaaf, behalve de regen, en de pijn in mijn rug, knieen, enkels en voeten (voornamelijk door het koude regen weer)
Komt ie.....
HOERUUUUUH!!!!!
AAAAARGH Wat zoog dat zeg, constant dat geroep.
![]()
Naja, PP was vet. Volgend jaar denk ik wel weer. Weer viel heel erg mee, alleen donderdag op vrijdagnacht was het slecht. Echt slecht dan ook gelijk.
Puke-elpop smaakte naar meer.
AFI vond ik erg goed, Pennywise vond ik ook goed maar ze hadden slecht geluid net zoals Sum41.
En volgens mij riepen sommige mensen boeren en sommige hoeren.
Ik heb nog hard geroepen: "HARDER!!!"... iemand gehoord?
Fuck man, kon niet backstage komen, ben overal en bij iedereen geweest, zelfs nog met secretariaat gebeld maar "die wisten van niks....".
En nogmaals: The Mars Volta was zeer zekers super! Wat een muzikanten, en hoeveel speed had Cedric gesnoven?
quote:Wel jammer dat Pennywise een hoop bekende nummerss niet speelden, maar het was zonder twijfel de beste band van Pukkelpop.
Op zondag 31 augustus 2003 18:16 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah, Main Stage vond ik wel meevallen met het geluid. Bij PW goed te doen iig.Fuck man, kon niet backstage komen, ben overal en bij iedereen geweest, zelfs nog met secretariaat gebeld maar "die wisten van niks....".
![]()
En tijdens Sum 41 was Pennywise op de achtergrond mee aan het kijken, ik stak dus hand omhoog, en Jim terug, wel cool.
En ik heb een gebruikte plectrum van Fletcher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |