Ik heb hier een Complete Japanse box liggen met daarin de spellen Final Fantasy I+II. Dit is een zeer zeldzame uitgave en nooit buiten Japan uitgebracht. Zie foto voor de originele game
Sirieus bieden aub. Maak wel zeker dat u deze cartridge kan afspelen met een omgebouwde NES/Converter/Of natuurlijk een Japanse Famicom.
Heel veel succes met bieden
[Dit bericht is gewijzigd door Kondros op 08-08-2003 19:49]
quote:Niet, moet een modje voor je doen
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:46 schreef Kondros het volgende:
hoe verander ik dat ???
quote:Je hebt niks te starten
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:55 schreef Kondros het volgende:
ik zou toch willen starten vanaf 60 euro ofzo... Ik bedoel, dit is een extreem RARE pareltje dat ik eens heb kunne kope toen mijn vader in japan was...
quote:60 euro? sorry..
ik zou toch willen starten vanaf 60 euro ofzo... Ik bedoel, dit is een extreem RARE pareltje dat ik eens heb kunne kope toen mijn vader in japan was...
quote:Dat is ie ook zeker wel minstens waard..als ze je dat hier niet bieden probeer het ergens anders want je kunt echt wel dik geld vangen bij verzamelaars.
quote:Idd, er zijn zat fanatieke FF spaarders die dat er met liefde voorover hebben
Op vrijdag 8 augustus 2003 19:58 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Dat is ie ook zeker wel minstens waard..als ze je dat hier niet bieden probeer het ergens anders want je kunt echt wel dik geld vangen bij verzamelaars.
¤ 21,-
P.S. Krijg ik alles erbij?!
Want dan verhoog ik mijn bod wel..
quote:En ik denk nog wel veel meer 60 euro....
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:00 schreef Muizig het volgende:[..]
Idd, er zijn zat fanatieke FF spaarders die dat er met liefde voorover hebben
quote:Nee lijkt me ook niet, succes ermee.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:14 schreef Kondros het volgende:
ja ik denk dat ik dat ga doen... sorry mannen voor jullie dan hitsig te maken met dit geil pareltje... Mor ne maat heeft mij al 120 euro geboden en ik ben zeker dat niemand van jullie dit gaat willen overtreffe.
quote:Ik weet wel zeker van niet want dat is tie niet waard
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:14 schreef Kondros het volgende:
ja ik denk dat ik dat ga doen... sorry mannen voor jullie dan hitsig te maken met dit geil pareltje... Mor ne maat heeft mij al 120 euro geboden en ik ben zeker dat niemand van jullie dit gaat willen overtreffe.
quote:dat is ie ZEKER wel waard. In principe kun je er voor vragen wat je wilt...dat ding is zo goed als uniek hier...
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik weet wel zeker van niet want dat is tie niet waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |