abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:53:05 #1
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_12301686
Was ik gister op een strandfeest. Hartstikke druk dus was al weer op weg naar buiten. Krijg ik opeens een sigaret ik me arm uitgedrukt door een of andere mongool die iets te wild staat te dansen met een sigaret in zijn hand

hup gelijk een brandplek op me arm..

Waarom moeten mensen zo nodig roken en zeker in zulke omstandigheden?? De kans is ook erg groot dat je andermans kleding kapot staat te branden of hem ergens anders tegenaan houd...

Dat idee om roken helemaal te verbieden in uitgaangelegenheden mag misschien dan wel niet haalbaar zijn maar ik zou het zeker wel goed plan vinden...

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:55:51 #2
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_12301745
Niet-rokende mensen die te dicht op anderen dansen moeten verboden worden.
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
pi_12301746
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:53 schreef SwOoSh het volgende:
Was ik gister op een strandfeest. Hartstikke druk dus was al weer op weg naar buiten. Krijg ik opeens een sigaret ik me arm uitgedrukt door een of andere mongool die iets te wild staat te dansen met een sigaret in zijn hand

Waarom moeten mensen zo nodig roken en zeker in zulke omstandigheden?? De kans is ook erg groot dat je andermans kleding kapot staat te branden of hem ergens anders tegenaan houd...

Dat idee om roken helemaal te verbieden in uitgaangelegenheden mag misschien dan wel niet haalbaar zijn maar ik zou het zeker wel goed plan vinden...

boeboehuiljannkbleerhuilboejankjank...

Ga maar in amerika wonen met je gezeik.. als iemand rook moet hij daar ten alle tijde de kans voor krijgen (tenzij er natuurlijk longpatienten in de buurt zijn ofzow)

en anders ga je maar weer lekker stappen in de soos onder de kerk in je dorpje

Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_12301765
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:53 schreef SwOoSh het volgende:

Of als ze roken mogen ze niet drinken, misschien maken ze dan niet meer van die debiele dansbewegingen omdat ze zat zijn, en dan had ik ook niet al 3 shirts met gaten erin
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:57:12 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12301775
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:55 schreef N-I-X het volgende:

[..]

boeboehuiljannkbleerhuilboejankjank...

Ga maar in amerika wonen met je gezeik.. als iemand rook moet hij daar ten alle tijde de kans voor krijgen (tenzij er natuurlijk longpatienten in de buurt zijn ofzow)

Nou, ik ben toch best blij dat er tijdens tentamens, of in de tram, niet gerookt wordt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:57:26 #6
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_12301784
oke dat waren dus twee van die mongolen die ook van die smerige teringzooi roken...
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  Moderator vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:01:52 #7
42184 crew  DaMart
pi_12301866
Ik ben het met de TS eens... roken moet gewoon uitgebannen worden... ook op straat. Niet-rokers bezorg je er overlast mee, vooral als ze, net als ik, Astma hebben. Ik krijg het regelmatig benauwd door mensen die vorobij lopen met een peuk in hun bek... en ik vind niet dat mijn gezondheid moet lijden onder de zelfmoordneigingen van anderen. Helaas zal dit slecht haalbaar zijn, maar het is al een goed begin dat het in de horeca wordt uitgebannen!

Ik ben trouwens ook van mening dat mensen die roken waar het helemaal niet mag (bijvoorbeeld een NIET-rokerscoupe) gewoon een boete moeten krijgen. Laatst had ik er weer een in de trein, en toen ik netjes vroeg of hij zijn peuk uit wilde doen blies hij die gore rook recht in mijn gezicht. Helaas voor hem lag zijn pakje sigaretten op het tafeltje en stond het raampje open... hij kon nog net zwaaien naar zijn longverpesters.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:02:24 #8
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_12301878
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:57 schreef SwOoSh het volgende:
oke dat waren dus twee van die mongolen die ook van die smerige teringzooi roken...
Klopt, en ik stop nu meteen met roken. Dan ga ik ook lekker klagen dat anderen roken. Ga ik lekker dicht tegen rokende mensen oprijen, net zolang tot ik onder de brand plekken zit.
Ik wordt dan ook maar meteen lid van de bond tegen het vloeken en ga lekker op de Veluwe wonen. Dan is mijn leven pas compleet!
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:02:42 #9
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_12301885
Ik haat die lompe idioten die niet uitkijken met hun sigaret

* jerney is al meerdere malen slachtoffer geweest

vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:02:46 #10
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_12301886
Aso! Alleen maar aan niet-rokers denken, open your mind, free your soul, ga een joint roken!
pi_12301893
ik erger me er ook dood aan ja, ik rook zelf ook wel es, maar ik let wel goed op wat ik met mn peuk doe, altijd binnenhands als ik loop of dans etc. maarja, niet iedereen is zo..
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:03:51 #12
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_12301905
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:02 schreef uilebal het volgende:

[..]

Klopt, en ik stop nu meteen met roken. Dan ga ik ook lekker klagen dat anderen roken. Ga ik lekker dicht tegen rokende mensen oprijen, net zolang tot ik onder de brand plekken zit.
Ik wordt dan ook maar meteen lid van de bond tegen het vloeken en ga lekker op de Veluwe wonen. Dan is mijn leven pas compleet!

vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:03:56 #13
37811 hemmes
Prietprater
pi_12301909
Zeg, je hebt rokers en je hebt rokers. Ik steek zelf ook wel een een peukie op, maar ik houd ten ALLER tijde rekening met mijn omgeving. Als ik een sigaret wil opsteken, wil ik ZEKER zijn dat mensen het een bezwaar vinden, in een discotheek rook ik zelf NOOIT op het dansgedeelte, maar dat is mijn mening. Enneh, rokers niet allemaal over 1 kam scheren aub.
Praatprieter
pi_12301928
helemaal mee eens
The Older I Get, The Better I Was
pi_12301980
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:03 schreef hemmes het volgende:
Zeg, je hebt rokers en je hebt rokers. Ik steek zelf ook wel een een peukie op, maar ik houd ten ALLER tijde rekening met mijn omgeving. Als ik een sigaret wil opsteken, wil ik ZEKER zijn dat mensen het een bezwaar vinden, in een discotheek rook ik zelf NOOIT op het dansgedeelte, maar dat is mijn mening. Enneh, rokers niet allemaal over 1 kam scheren aub.
Jeps geen probleem zo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:08:06 #16
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_12301997
quote:
dat doe ik ook niet...ik vindt het verder helemaal niet erg als er word gerookt maar dan is het niet de bedoeling dat ze of de kleding van andere staan te verpesten of die peuk in armen staan te drukken.....
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:08:31 #17
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_12302004
quote:
door bepaald volk wordt een roker behandeld als een crimineel. en dat maakt mij kwaad.. en in de trein moet je gewoon kunnen blijven roken, in een restaurant moet er ook gewoon rookruimtes blijven... De meeste niet rokers willen alleen maar verbieden maar komen zelf niet met oplossingen die ook goed genoeg zijn voor rokers..
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:08:58 #18
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_12302014
Het uitbannen van roken is een leuk idealisme wat helaas niet kan en mag gerealiseerd worden.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:09:16 #19
37811 hemmes
Prietprater
pi_12302022
staat een stukje fout in mijn vorige tekst, rephrase:
ALS ik een sigaret opsteek wil ik ZEKER zijn dat men er GEEN bezwaar tegen heeft.

zooo

Praatprieter
pi_12302035
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:55 schreef N-I-X het volgende:

[..]

Als iemand rook moet hij daar ten alle tijde de kans voor krijgen (tenzij er natuurlijk longpatienten in de buurt zijn ofzow)

..Dat kun je ook echt zien he aan mensen..

Zelf ga ik soms niezen en krijg ik last van mijn ogen wanneer er veel gerookt wordt, maar ja dan zeggen de rokers natuurlijk: dan moet je uit dat soort gelegenheden wegblijven/mijden.

Maar goed, ik vind het belachelijk dat anderen moeten lijden onder rotzooi van iemand anders. Roken doe je maar lekker op je kamertje in je eigen huis als het aan mij ligt

vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:09:46 #21
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_12302037
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:08 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

dat doe ik ook niet...ik vindt het verder helemaal niet erg als er word gerookt maar dan is het niet de bedoeling dat ze of de kleding van andere staan te verpesten of die peuk in armen staan te drukken.....

lees dan je openingspost nog maar ff door dan
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:09:58 #22
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_12302045
quote:
Als ik een sigaret wil opsteken, wil ik ZEKER zijn dat mensen het een bezwaar vinden
Terecht

Ik heb ook weleens iemand gebrand met mn sigaret, heel jammer, maar ik had niet moeten dansen (= ongecoördineerd stuiteren) met een peuk. Drankje geven en tis goed

edit: hemmes, je hebt je tekst al verbeterd zie ik

pi_12302067
Ik ben het met de TS eens, roken moet totaal verboden worden, roken is slecht voor jezelf en voor anderen
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12302076
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:01 schreef DaMart het volgende:

Ik ben trouwens ook van mening dat mensen die roken waar het helemaal niet mag (bijvoorbeeld een NIET-rokerscoupe) gewoon een boete moeten krijgen. Laatst had ik er weer een in de trein, en toen ik netjes vroeg of hij zijn peuk uit wilde doen blies hij die gore rook recht in mijn gezicht. Helaas voor hem lag zijn pakje sigaretten op het tafeltje en stond het raampje open... hij kon nog net zwaaien naar zijn longverpesters.

Ik rook zelf ook, maar zoiets vind ik gewoon a-sociaal, ik probeer ook rekening te houden met anderen, in de kroeg steek ik rustig een peuk op, maar op andere plaatsen vraag ik altijd eerst even of mensen bezwaar hebben als ik even een sigaretje rook
Life is too short not to have fun
pi_12302080
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:08 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

je bent wel erg van mening verandert opeens
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')