quote:Dat was toch niet meer nodig?? --> Kix_Ass stond bij jullie toen ik zei dat ik thuis was
Op zondag 28 september 2003 23:17 schreef Viperdesign het volgende:
Faithy, ook thuis?
"En ik ga iedereen sms'en"
quote:Voor die tijd dus
Op maandag 29 september 2003 10:32 schreef Faithy het volgende:[..]
Dat was toch niet meer nodig?? --> Kix_Ass stond bij jullie toen ik zei dat ik thuis was
![]()
quote:Boekenleggers?
Op maandag 29 september 2003 00:18 schreef mvt het volgende:
Ook even een melding dat ik veilig thuis ben gekomen.Bedankt achterbuurvrouw van vriend voor het thuisbrengen vanaf het station en vooral de treinterrorist die in de aangrensende 1e klas coupé de poederblusser leegspoot. Wel een leuk gezicht om te zien
Jammer dat ik moest verkassen
Aan de andere kant moet ik niet zeuren om dit soort treinongelukjes, kan erger
edit : http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32907 Stranger, Mike en Sebbo zal dit wel bekend voorkomenVoor de rest. Het was erg gezellig. En mijn moeder heeft al 2 vd 3 boekenleggers ingenomen
quote:En als jij tegen hem begon te praten, sprak hij steeds terug.... Dat ken ik...
Op maandag 29 september 2003 07:37 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Ik heb er maar 1tje gezien. Hij zat vlak naast me, precies achter het raam. Beetje doorzichtig enzo.
.
quote:Die ene lul in de zwarte jas die er bij stond was ik
Op maandag 29 september 2003 09:13 schreef Pridemeid het volgende:
Zeg, is iedereen op die lijst geweest?
Ik heb deze hele meeting gemist, lol, maar ik was er welKheb nog even naar Tijn, Stranger en Mike gezwaaid, maar verder herkende ik niemand
![]()
dus eer dat tie foto er uit is wat tie moet aangeven...dan ga ik een nwe maken!!
quote:Ja, boekenleggers. In de grote zaal helemaal rechts achterin zat een standje met redelijk veel christelijke dingen. Vorig jaar hebben Yvonne en ik beide een boekenlegger daar gekocht. Er staan aan de linkerkant, schuin, 14 engeltjes te bidden. En van boven naar beneden staat het volgende versje, eentje die ik vroeger op een tegeltje had en vaak werd voorgelezen
Op maandag 29 september 2003 12:12 schreef Silicium het volgende:[..]
Boekenleggers?
quote:
's Avonds voor ik slapen ga
volgen mij veertien engeltjes na.Twee aan mijn hoofdeind
Twee aan miin voeteneindTwee aan mijn linkerzij
Twee aan mijn rechterzijTwee die mij dekken
Twee die mij wekkenTwee die mij wijzen
naar 's hemels paradijzen.
Denk ik even aardig te zijn en iets mee te nemen voor ontspanningsmassage... Het is toch niet alsof die konijnen puur voor het huidje gefokt worden of zo? Maar goed, is nu wel weer wat meer geaccepteerd.
* freud is blij dat hij geen hertehuid heeft meegenomen...
quote:Meisje toch....
Op maandag 29 september 2003 10:06 schreef MUUS het volgende:[..]
Wat lief dat je dat vraagt!
.
Ik was ineens halverwege de beurs doodop. Boem, poef, lampie uit.
. Tja, als ik dan nog ingewikkelde gesprekken met iteejer ga voeren over de zware dingen des levens, schiet het helemaal niet op.
.
Ik lag om 20.45u al te slapen.
. Erg hè?
quote:Ja, maar waarom pikt je moeder ze?
Op maandag 29 september 2003 12:29 schreef mvt het volgende:Ja, boekenleggers. In de grote zaal helemaal rechts achterin zat een standje met redelijk veel christelijke dingen. Vorig jaar hebben Yvonne en ik beide een boekenlegger daar gekocht. Er staan aan de linkerkant, schuin, 14 engeltjes te bidden. En van boven naar beneden staat het volgende versje, eentje die ik vroeger op een tegeltje had en vaak werd voorgelezen
quote:Die vind hem helemaal geweldig.
Op maandag 29 september 2003 12:56 schreef Silicium het volgende:[..]
Ja, maar waarom pikt je moeder ze?
quote:LOL!
Op maandag 29 september 2003 13:11 schreef mvt het volgende:[..]
Die vind hem helemaal geweldig.
Net als 3 van haar vriendinnen en 2 van haar zussen
Je kunt haar in januari wel meenemen
quote:Niks voor haar, die heeft hooguit vriendinnen onder de nonnen en was close met zo ongeveer iedereen binnen de katholieke kerk. Totaan kardinalen aan toe. En dat godsdienstige kwam daar niet echt naar voren. Zeker het cristelijke niet. En het spirituele zegt haar niets Als ik iemand mee zou nemen was het mijn zusje wel.
Op maandag 29 september 2003 13:21 schreef Silicium het volgende:[..]
LOL!
Je kunt haar in januari wel meenemen
quote:Oh ja die photoshop-plug in heb ik ook.
Op maandag 29 september 2003 18:34 schreef anne-marieke het volgende:
Ik was ook op de beurs, was erg leuk, heb een soort tarotkaarten gekocht, die wilde ik al heel lang en een aura foto laten maken en het klopte heel erg wat die man als uitleg gaf.
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:40 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Oh ja die photoshop-plug in heb ik ook.
quote:
Op maandag 29 september 2003 12:43 schreef freud het volgende:
Dat konijnenbontje was niet echt een succes trouwens. "Is dat echt bont??? Dat is toch zielig!!!"Denk ik even aardig te zijn en iets mee te nemen voor ontspanningsmassage... Het is toch niet alsof die konijnen puur voor het huidje gefokt worden of zo? Maar goed, is nu wel weer wat meer geaccepteerd.
* freud is blij dat hij geen hertehuid heeft meegenomen...
ondankbaar hoor ![]()
't was zo lekker zacht
quote:leer eerst eens entrepeneur goed spellen. Dan moet je eens kijken naar Kirlian fotografie.
Op maandag 29 september 2003 18:40 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Oh ja die photoshop-plug in heb ik ook.
Alhoewel ik begrijp dat het soms lastig is voor je om niet op "Reageer" te klikken, geeft niet hoor. Als je niets te zeggen hebt waarom reageer je dan
quote:Leer eerst eens wie Tedje van Es is.
Op maandag 29 september 2003 18:57 schreef The_Shining het volgende:[..]
leer eerst eens entrepeneur goed spellen. Dan moet je eens kijken naar Kirlian fotografie.
Alhoewel ik begrijp dat het soms lastig is voor je om niet op "Reageer" te klikken, geeft niet hoor. Als je niets te zeggen hebt waarom reageer je dan
quote:Nou, ik moet zeggen dat ik zo liep te ouwebeppen met iedereen dat de helft langs me heen is gegaan.
Op maandag 29 september 2003 12:48 schreef Silicium het volgende:[..]
Meisje toch....
Heb je nog wel leuke dingen op de beurs kunnen zien/doen?
En freud, ik was je al kwijt, man! Zomaar ineens er vantussen. Tsssssssssssssssssssssssk.
.
.
quote:die had tenminste humor
Op maandag 29 september 2003 19:02 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Leer eerst eens wie Tedje van Es is.
Vond het heel gezelli en ga graag een volgende keer weer mee....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |